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電力計測の世界市場規模調査、技術別(アナログメーター、デジタルメーター、スマートメーター)、エンドユーザー別(住宅、商業、産業)、地域別予測 2022-2028


Global Power Metering Market Size study, by Technology (Analog Meters, Digital Meters, Smart Meters), by End-User (Residential, Commercial, Industrial) and Regional Forecasts 2022-2028

パワーメーターの世界市場は、2021年に約xyz億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。パワーメーターは、電力を測定するための最も実用的で基本的なツ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年5月6日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

パワーメーターの世界市場は、2021年に約xyz億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。パワーメーターは、電力を測定するための最も実用的で基本的なツールの1つです。電圧(V)と電流(A)を測定することで、最も本質的な電力結果を算出するものです。技術者やエンジニアは、パワーメーターを使用して、待機電力の測定などの簡単な作業を行うことができます。速く、正確で、シンプルな電力測定、そして計器のようなベースユニットでのわかりやすい操作が、最も重要なポイントです。電力計の用途としては、課金やモータリングが挙げられます。電気メータと比較して、メンテナンスコストが低く、運用効率が高いという特徴があります。高い経済成長と急速な都市化、効率的な監視システムに対する需要の高まり、スマートメーターの採用増加などが、予測期間中、電力計測の採用を後押ししています。インスタンスの場合:2018年、電力会社はスマートメーターの展開に201億米ドル以上を投資しました。2016年から2020年にかけて、欧州の公益企業は、国や欧州連合の目標を満たすために、1億5000万個のスマートメーターを配備し、合計378億米ドルを投資した。2026年までに、電力会社は設置を約2億2,700万個まで拡大する予定です。また、電化市場の急速な拡大やエネルギー需要の増加が、電力計測市場の全体的な成長を後押しする可能性が高いです。しかし、技術的な制約とPower Meteringの高コストが、2022-2028年の予測期間中の市場拡大を妨げる可能性があります。

パワーメーターの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。アジア太平洋地域は、全世界の主要地域です。急速な都市化と不動産市場の拡大が、アジア太平洋地域の市場成長を牽引しています。一方、欧州も予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。デジタルメーターをスマートメーターに置き換えるための厳しい規則や規制の存在が高まっているため、予測期間中に市場が成長すると予想されます。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:

ABB Ltd.
イートンコーポレーションPLC
ゼネラル・エレクトリック・カンパニー
カムストラップAS
株式会社東芝
シュナイダーエレクトリックSE
Aclara Technologies LLC
シーメンスAG
イトロン インコーポレイテッド
メルローズPLC

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:



技術別に見る
アナログメータ
デジタルメータ
スマートメータ


エンドユーザー別
住宅用
コマーシャル
インダストリアル

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の電力計測市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
第三者によるナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ


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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Power Metering Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Power Metering Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Power Metering Market, by End-User, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Power Metering Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Power Metering Market Dynamics
3.1. Power Metering Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. High Economic Growth & Rapid Urbanisation
3.1.1.2. Rising demand for Efficient Monitoring Systems
3.1.1.3. Rising adoption of Smart Meters
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Technological Restraints
3.1.2.2. High Cost of the Power Metering

3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid expansion of Electrifying Markets
3.1.3.2. Rise in Energy Demand
Chapter 4. Global Power Metering Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Power Metering Market, by Technology
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Power Metering Market by Technology, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Power Metering Market Estimates & Forecasts by Technology, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Power Metering Market, Sub Segment Analysis
6.4.1 Analog Meters
6.4.2 Digital Meters
6.4.3 Smart Meters


Chapter 7. Global Power Metering Market, by End-User
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Power Metering Market by End-User, Performance – Potential Analysis
7.3. Global Power Metering Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Power Metering Market, Sub Segment Analysis
7.4.1 Residential
7.4.2 Commercial
7.4.3 Industrial


Chapter 8. Global Power Metering Market, Regional Analysis
8.1. Power Metering Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Power Metering Market
8.2.1. U.S. Power Metering Market
8.2.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. End-User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Power Metering Market
8.3. Europe Power Metering Market Snapshot
8.3.1. U.K. Power Metering Market
8.3.2. Germany Power Metering Market
8.3.3. France Power Metering Market
8.3.4. Spain Power Metering Market
8.3.5. Italy Power Metering Market
8.3.6. Rest of Europe Power Metering Market
8.4. Asia-Pacific Power Metering Market Snapshot
8.4.1. China Power Metering Market
8.4.2. India Power Metering Market
8.4.3. Japan Power Metering Market
8.4.4. Australia Power Metering Market
8.4.5. South Korea Power Metering Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Power Metering Market
8.5. Latin America Power Metering Market Snapshot
8.5.1. Brazil Power Metering Market
8.5.2. Mexico Power Metering Market
8.6. Rest of The World Power Metering Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. ABB Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Eaton Corporation PLC
9.2.3. General Electric Company
9.2.4. Kamstrup AS
9.2.5. Toshiba Corporation
9.2.6. Schneider Electric SE
9.2.7. Aclara Technologies LLC
9.2.8. Siemens AG
9.2.9. Itron Inc.
9.2.10. Melrose PLC

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Power Metering Market is valued at approximately USD xyz billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.5 % over the forecast period 2022-2028. Power Meter is one of the most practical and basic tools for measuring electrical power. It calculates the most essential power results by measuring the voltage (V) and current (A). Technicians and engineers can use power metres to do simple tasks like measuring stand-by power. Fast, accurate, and simple power measurements, as well as straightforward operation on an instrument-like base unit, are the most critical aspects. Billing and motoring are two examples of applications for power metering. In comparison to electric metres, power metering systems feature low maintenance costs and high operating efficiency. High economic growth & rapid urbanization, rising demand for efficient monitoring systems and rising adoption of smart meters have driven the adoption of Power Metering across the projected period. For Instance: In 2018, utilities invested over USD 20.1 billion in the deployment of smart meters. Between 2016 and 2020, European utilities deployed 150 million smart metres, totaling USD 37.8 billion in investment, in order to satisfy national and European Union targets. By 2026, the utilities plan to expand the installation to around 227 million units. Also, rapid expansion of electrifying markets and rise in energy demand are most likely to boost the overall growth of the Power Metering market. However, technological restraints and high cost of Power Metering can obstruct the market's expansion over the projection period of 2022-2028.

The key regions considered for the global Power Metering market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. Asia Pacific is the leading region across the world. Rapid urbanization and growing real estate market is driving the market growth in the Asia Pacific. Whereas, Europe is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. The market is expected to grow during the projected period, due to rising presence of stringent rules and regulations to replace digital meters with smart meters.


Major market players included in this report are:

ABB Ltd.
Eaton Corporation PLC
General Electric Company
Kamstrup AS
Toshiba Corporation
Schneider Electric SE
Aclara Technologies LLC
Siemens AG
Itron Inc.
Melrose PLC

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:



By Technology:
Analog Meters
Digital Meters
Smart Meters


By End-User:
Residential
Commercial
Industrial

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Power Metering Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Power Metering Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Power Metering Market, by Technology, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Power Metering Market, by End-User, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Power Metering Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Power Metering Market Dynamics
3.1. Power Metering Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. High Economic Growth & Rapid Urbanisation
3.1.1.2. Rising demand for Efficient Monitoring Systems
3.1.1.3. Rising adoption of Smart Meters
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Technological Restraints
3.1.2.2. High Cost of the Power Metering

3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rapid expansion of Electrifying Markets
3.1.3.2. Rise in Energy Demand
Chapter 4. Global Power Metering Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Power Metering Market, by Technology
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Power Metering Market by Technology, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Power Metering Market Estimates & Forecasts by Technology, 2018-2028 (USD Million)
6.4. Power Metering Market, Sub Segment Analysis
6.4.1 Analog Meters
6.4.2 Digital Meters
6.4.3 Smart Meters


Chapter 7. Global Power Metering Market, by End-User
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Power Metering Market by End-User, Performance – Potential Analysis
7.3. Global Power Metering Market Estimates & Forecasts by End-User, 2018-2028 (USD Million)
7.4. Power Metering Market, Sub Segment Analysis
7.4.1 Residential
7.4.2 Commercial
7.4.3 Industrial


Chapter 8. Global Power Metering Market, Regional Analysis
8.1. Power Metering Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Power Metering Market
8.2.1. U.S. Power Metering Market
8.2.1.1. Technology breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.1.2. End-User breakdown estimates & forecasts, 2018-2028
8.2.2. Canada Power Metering Market
8.3. Europe Power Metering Market Snapshot
8.3.1. U.K. Power Metering Market
8.3.2. Germany Power Metering Market
8.3.3. France Power Metering Market
8.3.4. Spain Power Metering Market
8.3.5. Italy Power Metering Market
8.3.6. Rest of Europe Power Metering Market
8.4. Asia-Pacific Power Metering Market Snapshot
8.4.1. China Power Metering Market
8.4.2. India Power Metering Market
8.4.3. Japan Power Metering Market
8.4.4. Australia Power Metering Market
8.4.5. South Korea Power Metering Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Power Metering Market
8.5. Latin America Power Metering Market Snapshot
8.5.1. Brazil Power Metering Market
8.5.2. Mexico Power Metering Market
8.6. Rest of The World Power Metering Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. ABB Ltd.
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Eaton Corporation PLC
9.2.3. General Electric Company
9.2.4. Kamstrup AS
9.2.5. Toshiba Corporation
9.2.6. Schneider Electric SE
9.2.7. Aclara Technologies LLC
9.2.8. Siemens AG
9.2.9. Itron Inc.
9.2.10. Melrose PLC

Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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