世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ランドリーケアの世界市場規模調査、製品別(柔軟仕上げ剤、洗濯用洗剤、その他)、供給源別(合成、有機、その他)、地域別予測 2022-2028


Global Laundry Care Market Size study, by Product (Fabric Softeners, Laundry Detergents, Others), by Source (Synthetic, Organic, Others) and Regional Forecasts 2022-2028

世界のランドリーケア市場は、2021年に約250億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ランドリーケアとは、宿泊客の衣類を洗濯したりアイロンをかけた... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のランドリーケア市場は、2021年に約250億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ランドリーケアとは、宿泊客の衣類を洗濯したりアイロンをかけたりするホテル内のサービスです。ランドリーサービスは、お客様の衣類を洗濯し、乾燥させ、アイロンをかけます。洗濯(通常、洗剤やその他の化学物質を含む水で)、撹拌、すすぎ、乾燥、プレス(アイロン)、折り畳みの工程を含む。Eコマース大手や小売店の台頭、洗剤ポッドの出現が、予測期間中、ランドリーケアの採用につながった。例:Droppsが主要なLaundry Care製品ブランドの1つであるように、リサイクル可能でコンポスト可能な箱に梱包されたプラスチックフリーの洗濯洗剤ポッドを導入し、2020年11月には、主要な洗剤ブランドの1つであるArielが、濃縮液が充填されたプレドーズ洗濯カプセルとして、PODSというシングルユースタブレットの発売を発表しています。また、ソーシャルメディアの浸透や持続可能性への要求の高まり、オーガニックホームケア製品の需要の急増により、ランドリーケアの採用&需要は予測期間中の市場成長を高めると考えられます。しかし、厳しい規制が2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

ランドリーケアの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、主要なランドリーケアブランドの強い存在感により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加、オーガニック洗剤や生分解性洗剤の販売増加などの要因が、アジア太平洋地域のランドリーケア市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
Golrang Industrial Group
プロクター・アンド・ギャンブル社
ユニリーバPLC
コルゲート・パルモリーブ・カンパニー
ヘンケルAG & Co.KGaA
レキットベンキーザーグループPLC
アムウェイ株式会社
花王株式会社
エス・シー・ジョンソン・アンド・サン・インク(S.C.Johnson & Son Inc.
LGハウスホールドアンドヘルスケア株式会社

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
ファブリックソフナー
洗濯用洗剤
その他
ソースによって
シンセティック
オーガニック
その他
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査におけるランドリーケアの世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Laundry Care Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Laundry Care Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Laundry Care Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Laundry Care Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Laundry Care Market Dynamics
3.1. Laundry Care Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising e-commerce giants and retail stores
3.1.1.2. Emergence of detergent pods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent regulations
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing penetration of social media and growing demand for sustainability
3.1.3.2. Surging demand for organic home care products
Chapter 4. Global Laundry Care Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Laundry Care Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Laundry Care Market by Product, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Fabric Softeners
6.4.2. Laundry Detergents
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Laundry Care Market, by Source
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Laundry Care Market by Source, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Source, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Synthetic
7.4.2. Organic
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Laundry Care Market, Regional Analysis
8.1. Laundry Care Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Laundry Care Market
8.2.1. U.S. Laundry Care Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Laundry Care Market
8.3. Europe Laundry Care Market Snapshot
8.3.1. U.K. Laundry Care Market
8.3.2. Germany Laundry Care Market
8.3.3. France Laundry Care Market
8.3.4. Spain Laundry Care Market
8.3.5. Italy Laundry Care Market
8.3.6. Rest of Europe Laundry Care Market
8.4. Asia-Pacific Laundry Care Market Snapshot
8.4.1. China Laundry Care Market
8.4.2. India Laundry Care Market
8.4.3. Japan Laundry Care Market
8.4.4. Australia Laundry Care Market
8.4.5. South Korea Laundry Care Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Laundry Care Market
8.5. Latin America Laundry Care Market Snapshot
8.5.1. Brazil Laundry Care Market
8.5.2. Mexico Laundry Care Market
8.6. Rest of The World Laundry Care Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Golrang Industrial Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Procter & Gamble Co.
9.2.3. Unilever PLC
9.2.4. Colgate-Palmolive Company
9.2.5. Henkel AG & Co. KGaA
9.2.6. Reckitt Benckiser Group PLC
9.2.7. Amway Corporation
9.2.8. Kao Corporation
9.2.9. S.C. Johnson & Son Inc.
9.2.10. LG Household & Health Care Ltd
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Laundry Care Market is valued at approximately USD 25 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.00 % over the forecast period 2022-2028. Laundry Care is a service in a hotel that washes and irons clothes for guests. The laundry service will wash, dry, and iron your clothes. Includes the process of washing (usually with water containing detergents or other chemicals), agitation, rinsing, drying, pressing (ironing), and folding. The rising e-commerce giants and retail stores and emergence of detergent pods have led to the adoption of Laundry Care across the forecast period. For Instance: as Dropps is one of the leading Laundry Care products brands, which introduced plastic-free laundry detergent pods packaged in recyclable and compostable boxes, in November 2020, Ariel, one of the leading detergent brands, announced the launch of single-use tablets called PODS, as pre-dosed washing capsules, filled with concentrate liquid. Also, with the increasing penetration of social media and growing demand for sustainability and surging demand for organic home care products, the adoption & demand for Laundry Care is likely to increase the market growth during the forecast period. However, stringent regulations impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the Global Laundry Care Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the strong presence of leading Laundry Care brands. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as rising disposable income, increasing sales of organic and biodegradable detergents would create lucrative growth prospects for the Laundry Care Market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Golrang Industrial Group
Procter & Gamble Co.
Unilever PLC
Colgate-Palmolive Company
Henkel AG & Co. KGaA
Reckitt Benckiser Group PLC
Amway Corporation
Kao Corporation
S.C. Johnson & Son Inc.
LG Household & Health Care Ltd

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Fabric Softeners
Laundry Detergents
Others
By Source:
Synthetic
Organic
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Laundry Care Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Laundry Care Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Laundry Care Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Laundry Care Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Laundry Care Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Laundry Care Market Dynamics
3.1. Laundry Care Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising e-commerce giants and retail stores
3.1.1.2. Emergence of detergent pods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Stringent regulations
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing penetration of social media and growing demand for sustainability
3.1.3.2. Surging demand for organic home care products
Chapter 4. Global Laundry Care Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
Chapter 6. Global Laundry Care Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Laundry Care Market by Product, Performance – Potential Analysis
6.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Fabric Softeners
6.4.2. Laundry Detergents
6.4.3. Others
Chapter 7. Global Laundry Care Market, by Source
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Laundry Care Market by Source, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Source, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Synthetic
7.4.2. Organic
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Laundry Care Market, Regional Analysis
8.1. Laundry Care Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Laundry Care Market
8.2.1. U.S. Laundry Care Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Laundry Care Market
8.3. Europe Laundry Care Market Snapshot
8.3.1. U.K. Laundry Care Market
8.3.2. Germany Laundry Care Market
8.3.3. France Laundry Care Market
8.3.4. Spain Laundry Care Market
8.3.5. Italy Laundry Care Market
8.3.6. Rest of Europe Laundry Care Market
8.4. Asia-Pacific Laundry Care Market Snapshot
8.4.1. China Laundry Care Market
8.4.2. India Laundry Care Market
8.4.3. Japan Laundry Care Market
8.4.4. Australia Laundry Care Market
8.4.5. South Korea Laundry Care Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Laundry Care Market
8.5. Latin America Laundry Care Market Snapshot
8.5.1. Brazil Laundry Care Market
8.5.2. Mexico Laundry Care Market
8.6. Rest of The World Laundry Care Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Golrang Industrial Group
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Procter & Gamble Co.
9.2.3. Unilever PLC
9.2.4. Colgate-Palmolive Company
9.2.5. Henkel AG & Co. KGaA
9.2.6. Reckitt Benckiser Group PLC
9.2.7. Amway Corporation
9.2.8. Kao Corporation
9.2.9. S.C. Johnson & Son Inc.
9.2.10. LG Household & Health Care Ltd
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/19 10:26

155.94 円

162.31 円

199.02 円

ページTOPに戻る