ランドリーケアの世界市場規模調査、製品別(柔軟仕上げ剤、洗濯用洗剤、その他)、供給源別(合成、有機、その他)、地域別予測 2022-2028Global Laundry Care Market Size study, by Product (Fabric Softeners, Laundry Detergents, Others), by Source (Synthetic, Organic, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界のランドリーケア市場は、2021年に約250億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ランドリーケアとは、宿泊客の衣類を洗濯したりアイロンをかけた... もっと見る
サマリー世界のランドリーケア市場は、2021年に約250億米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には4.00%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。ランドリーケアとは、宿泊客の衣類を洗濯したりアイロンをかけたりするホテル内のサービスです。ランドリーサービスは、お客様の衣類を洗濯し、乾燥させ、アイロンをかけます。洗濯(通常、洗剤やその他の化学物質を含む水で)、撹拌、すすぎ、乾燥、プレス(アイロン)、折り畳みの工程を含む。Eコマース大手や小売店の台頭、洗剤ポッドの出現が、予測期間中、ランドリーケアの採用につながった。例:Droppsが主要なLaundry Care製品ブランドの1つであるように、リサイクル可能でコンポスト可能な箱に梱包されたプラスチックフリーの洗濯洗剤ポッドを導入し、2020年11月には、主要な洗剤ブランドの1つであるArielが、濃縮液が充填されたプレドーズ洗濯カプセルとして、PODSというシングルユースタブレットの発売を発表しています。また、ソーシャルメディアの浸透や持続可能性への要求の高まり、オーガニックホームケア製品の需要の急増により、ランドリーケアの採用&需要は予測期間中の市場成長を高めると考えられます。しかし、厳しい規制が2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。ランドリーケアの世界市場を調査した主な地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、その他の地域です。北米は、主要なランドリーケアブランドの強い存在感により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、2022-2028年の予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加、オーガニック洗剤や生分解性洗剤の販売増加などの要因が、アジア太平洋地域のランドリーケア市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: Golrang Industrial Group プロクター・アンド・ギャンブル社 ユニリーバPLC コルゲート・パルモリーブ・カンパニー ヘンケルAG & Co.KGaA レキットベンキーザーグループPLC アムウェイ株式会社 花王株式会社 エス・シー・ジョンソン・アンド・サン・インク(S.C.Johnson & Son Inc. LGハウスホールドアンドヘルスケア株式会社 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 ファブリックソフナー 洗濯用洗剤 その他 ソースによって シンセティック オーガニック その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査におけるランドリーケアの世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Laundry Care Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Laundry Care Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Laundry Care Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Laundry Care Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Laundry Care Market Dynamics 3.1. Laundry Care Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising e-commerce giants and retail stores 3.1.1.2. Emergence of detergent pods 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Stringent regulations 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing penetration of social media and growing demand for sustainability 3.1.3.2. Surging demand for organic home care products Chapter 4. Global Laundry Care Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Laundry Care Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Laundry Care Market by Product, Performance – Potential Analysis 6.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Fabric Softeners 6.4.2. Laundry Detergents 6.4.3. Others Chapter 7. Global Laundry Care Market, by Source 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Laundry Care Market by Source, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Source, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Synthetic 7.4.2. Organic 7.4.3. Others Chapter 8. Global Laundry Care Market, Regional Analysis 8.1. Laundry Care Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Laundry Care Market 8.2.1. U.S. Laundry Care Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.2. Canada Laundry Care Market 8.3. Europe Laundry Care Market Snapshot 8.3.1. U.K. Laundry Care Market 8.3.2. Germany Laundry Care Market 8.3.3. France Laundry Care Market 8.3.4. Spain Laundry Care Market 8.3.5. Italy Laundry Care Market 8.3.6. Rest of Europe Laundry Care Market 8.4. Asia-Pacific Laundry Care Market Snapshot 8.4.1. China Laundry Care Market 8.4.2. India Laundry Care Market 8.4.3. Japan Laundry Care Market 8.4.4. Australia Laundry Care Market 8.4.5. South Korea Laundry Care Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Laundry Care Market 8.5. Latin America Laundry Care Market Snapshot 8.5.1. Brazil Laundry Care Market 8.5.2. Mexico Laundry Care Market 8.6. Rest of The World Laundry Care Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Golrang Industrial Group 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Procter & Gamble Co. 9.2.3. Unilever PLC 9.2.4. Colgate-Palmolive Company 9.2.5. Henkel AG & Co. KGaA 9.2.6. Reckitt Benckiser Group PLC 9.2.7. Amway Corporation 9.2.8. Kao Corporation 9.2.9. S.C. Johnson & Son Inc. 9.2.10. LG Household & Health Care Ltd Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Laundry Care Market is valued at approximately USD 25 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.00 % over the forecast period 2022-2028. Laundry Care is a service in a hotel that washes and irons clothes for guests. The laundry service will wash, dry, and iron your clothes. Includes the process of washing (usually with water containing detergents or other chemicals), agitation, rinsing, drying, pressing (ironing), and folding. The rising e-commerce giants and retail stores and emergence of detergent pods have led to the adoption of Laundry Care across the forecast period. For Instance: as Dropps is one of the leading Laundry Care products brands, which introduced plastic-free laundry detergent pods packaged in recyclable and compostable boxes, in November 2020, Ariel, one of the leading detergent brands, announced the launch of single-use tablets called PODS, as pre-dosed washing capsules, filled with concentrate liquid. Also, with the increasing penetration of social media and growing demand for sustainability and surging demand for organic home care products, the adoption & demand for Laundry Care is likely to increase the market growth during the forecast period. However, stringent regulations impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Laundry Care Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Laundry Care Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Laundry Care Market, by Source, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Laundry Care Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Laundry Care Market Dynamics 3.1. Laundry Care Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rising e-commerce giants and retail stores 3.1.1.2. Emergence of detergent pods 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Stringent regulations 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing penetration of social media and growing demand for sustainability 3.1.3.2. Surging demand for organic home care products Chapter 4. Global Laundry Care Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario Chapter 6. Global Laundry Care Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Laundry Care Market by Product, Performance – Potential Analysis 6.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Fabric Softeners 6.4.2. Laundry Detergents 6.4.3. Others Chapter 7. Global Laundry Care Market, by Source 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Laundry Care Market by Source, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Laundry Care Market Estimates & Forecasts by Source, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Laundry Care Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Synthetic 7.4.2. Organic 7.4.3. Others Chapter 8. Global Laundry Care Market, Regional Analysis 8.1. Laundry Care Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Laundry Care Market 8.2.1. U.S. Laundry Care Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.1.2. Source breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.2. Canada Laundry Care Market 8.3. Europe Laundry Care Market Snapshot 8.3.1. U.K. Laundry Care Market 8.3.2. Germany Laundry Care Market 8.3.3. France Laundry Care Market 8.3.4. Spain Laundry Care Market 8.3.5. Italy Laundry Care Market 8.3.6. Rest of Europe Laundry Care Market 8.4. Asia-Pacific Laundry Care Market Snapshot 8.4.1. China Laundry Care Market 8.4.2. India Laundry Care Market 8.4.3. Japan Laundry Care Market 8.4.4. Australia Laundry Care Market 8.4.5. South Korea Laundry Care Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Laundry Care Market 8.5. Latin America Laundry Care Market Snapshot 8.5.1. Brazil Laundry Care Market 8.5.2. Mexico Laundry Care Market 8.6. Rest of The World Laundry Care Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Golrang Industrial Group 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Procter & Gamble Co. 9.2.3. Unilever PLC 9.2.4. Colgate-Palmolive Company 9.2.5. Henkel AG & Co. KGaA 9.2.6. Reckitt Benckiser Group PLC 9.2.7. Amway Corporation 9.2.8. Kao Corporation 9.2.9. S.C. Johnson & Son Inc. 9.2.10. LG Household & Health Care Ltd Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の消費者向け電子機器分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(laundry)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|