米国のスマートバスルーム市場 - 産業の展望と予測 2022-2027U.S. Smart Bathroom Market - Industry Outlook & Forecast 2022-2027 米国のスマートバスルーム市場のレポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータに基づいた洞察 近年、全国的にスマートホームの普及が進んでいることが、スマートバスルームの需要を後押しして... もっと見る
サマリー米国のスマートバスルーム市場のレポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータに基づいた洞察近年、全国的にスマートホームの普及が進んでいることが、スマートバスルームの需要を後押ししています。贅沢なライフスタイルの増加により、スマートホームの建設が増加し、スマートバスルームの設置に繋がっています。 米国のスマートバスルーム市場は、2022年~2027年の間にCAGR10.48%で成長すると予測されています。 市場機会およびトレンド - 米国で拡大する住宅リフォーム市場 - スマートホームの普及が進む - 次世代型スマート空港の開発 セグメンテーション分析 スマート水栓分野は、2027年末までに90%以上の絶対的な成長が見込まれます。米国ではホスピタリティ産業の成長が著しく、同分野におけるスマートバスルームの需要が大幅に高まっています。ホテルは、部屋に美しい外観と美観を提供することに主眼を置いており、それゆえ、相当数のスマートバスルーム製品がホスピタリティ分野で設置されているのである。 製品別市場区分 - スマートトイレ - スマートソープディスペンサー - スマート水栓 - スマートシャワー - スマートタブズ - スマートハンドドライヤー - その他 エンドユーザー別市場区分 - 商業 - 住宅用 流通チャネル別市場細分化 - オンライン - オフライン 地理的分析 同国の人口の大半はハイテクに詳しく、最新技術やスマート製品が利便性や美観の面でもたらすさまざまなメリットを認識している。そのため、同国ではスマート製品の採用率が高い。スマートバスルームの需要は、住宅や商業建築、ホスピタリティなど、さまざまなセクターが牽引しています。 ベンダー分析 米国のスマートバスルーム市場は、多くの大小のベンダーが存在するため、競争が激しくなっています。多くのプレーヤーは革新的な製品の開発に注力し、製品ポートフォリオを拡大するためにR&Dイニシアティブに投資しています。既存プレーヤーが市場を支配しているものの、発展途上のエンドマーケットをターゲットに低価格製品を生産する新規参入企業には多大な成長機会がある。 主要ベンダ - Jaguar - CERAサニタリーウェア - リクシル - マスコ その他の有力ベンダー - コーラー - ブラッドリーコーポレーション - クリーブランド・ファウシット・グループ - ジャグジー - ノヴェッリーニ - スペクトラムブランズ - ロカ - スローンバルブ - TOTO - フォーチュン・ブランド - Duravit - ガーバー が含まれています。 1.米国のスマートバスルーム市場の分析により、2022年~2027年の予測期間の市場規模および成長率を提供します。 2.米国のスマートバスルーム市場に関する現在の業界動向、トレンド予測、成長ドライバーに関する包括的な洞察を提供しています。 3.市場シェア、成長ドライバー、課題、投資機会など、最新の分析結果を提供しています。 4.米国スマートバスルーム市場の市場セグメントと地域別展望の完全な概観を提供します。 5.本レポートでは、ベンダーの状況、競合分析、競争優位を得るための重要な市場戦略について詳しく解説しています。 目次1 Research Methodology2 Research Objectives 3 Research Process 4 Scope & Coverage 4.1 Market Definition 4.1.1 Inclusions 4.1.2 Exclusions 4.1.3 Market Estimation Caveats 4.2 Base Year 4.3 Scope of The Study 4.4 Market Segments 4.4.1 Market Segmentation by Product 4.4.2 Market Segmentation by End-User 4.4.3 Market Segmentation by Distribution Channel 4.4.4 Market Segmentation by Geography 5 Report Assumptions & Caveats 5.1 Key Caveats 5.2 Currency Conversion 5.3 Market Derivation 6 Market at a Glance 7 Introduction 7.1 Overview 7.2 Construction Insights 7.3 Growing Adoption Of 5G & Smartphone Penetration 7.4 Smart Trends in Bathroom Technology 7.4.1 Smart Tech for Comfort 7.4.2 Smart Tech for Convenience 7.4.3 Smart Tech for Health 7.4.4 Smart Tech for Efficiency 7.4.5 Smart Tech for Enjoyment 7.5 Popularity of Voice-First Technology 7.6 Connectivity 7.6.1 Bluetooth 7.6.2 Wi-Fi 7.7 Preferred Features for Smart Bathrooms 7.7.1 Integration with Ai & IOT Devices 7.7.2 Improved Health 7.7.3 Customization Options 7.8 Rising Modular Construction 7.9 Value Chain 7.9.1 Overview 7.9.2 Raw Material Suppliers 7.9.3 Manufacturers 7.9.4 Third-Party Distributors/Dealers 7.9.5 Wholesalers/Retailers 7.9.6 End-Users 7.10 Economic Analysis 7.10.1 Population 7.10.2 Income 7.11 Impact of Covid-19 8 Market Opportunities & Trends 8.1 Growing Home Renovation Market In US 8.2 Increasing Adoption of Smart Homes 8.3 Development of Next-Generation Smart Airports 8.4 Preventing Spread of Hospital-Acquired Infections 8.4.1 How Can Bathroom Fixtures Stop HAIS 9 Market Growth Enablers 9.1 Growth in Tourism & Hospitality Industry 9.2 Growth of Digital & Connected Technologies (IOT) 9.3 Unprecedented Urbanization In US 9.4 Increasing Disposable Income 10 Market Restraints 10.1 High Investment & Maintenance Costs 10.2 Volatility in Raw Material Prices 10.3 Water Quality Issues Like Hard Water 11 Market Landscape 11.1 Market Size & Forecast 11.2 Distribution Insights 11.3 Adoption of Smart Bathrooms By Region 11.3.1 West 11.3.2 South 11.3.3 Northwest 11.3.4 Midwest 11.4 Five Forces Analysis 11.4.1 Threat of New Entrants 11.4.2 Bargaining Power of Suppliers 11.4.3 Bargaining Power of Buyers 11.4.4 Threat of Substitutes 11.4.5 Competitive Rivalry 12 Product 12.1 Market Snapshot & Growth Engine 12.2 Market Overview 12.3 Smart Toilets 12.3.1 Market Size & Forecast 12.3.2 Market by Region 12.4 Smart Soap Dispensers 12.4.1 Market Size & Forecast 12.4.2 Market by Region 12.5 Smart Faucets 12.5.1 Market Size & Forecast 12.5.2 Market by Region 12.6 Smart Showers 12.6.1 Market Size & Forecast 12.6.2 Market by Region 12.7 Smart Tubs 12.7.1 Market Size & Forecast 12.7.2 Market by Region 12.8 Smart Hand Dryers 12.8.1 Market Size & Forecast 12.8.2 Market by Region 12.9 Others 12.9.1 Market Size & Forecast 12.9.2 Market by Region 13 End-User 13.1 Market Snapshot & Growth Engine 13.2 Market Overview 13.3 Commercial 13.3.1 Market Size & Forecast 13.3.2 Market by Region 13.4 Residential 13.4.1 Market Size & Forecast 13.4.2 Market by Region 14 Distribution Channel 14.1 Market Snapshot & Growth Engine 14.2 Market Overview 14.3 Offline 14.3.1 Market Size & Forecast 14.3.2 Market by Region 14.4 Online 14.4.1 Market Size & Forecast 14.4.2 Direct Sales 14.4.3 Third-Party Sales 14.4.4 Market by Region 15 Region 15.1 Market Snapshot & Growth Engine 15.2 Region Overview 16 West 16.1 Market Overview 16.1.1 California 16.1.2 Utah 16.1.3 Washington 16.2 Market Size & Forecast 16.3 Product 16.3.1 Market Size & Forecast 16.4 End-User 16.4.1 Market Size & Forecast 16.5 Distribution Channel 16.5.1 Market Size & Forecast 17 South 17.1 Market Overview 17.1.1 Texas 17.1.2 Florida 17.2 Market Size & Forecast 17.3 Product 17.3.1 Market Size & Forecast 17.4 End-User 17.4.1 Market Size & Forecast 17.5 Distribution Channel 17.5.1 Market Size & Forecast 18 Northeast 18.1 Market Overview 18.1.1 New Jersey 18.1.2 New York 18.2 Market Size & Forecast 18.3 Product 18.3.1 Market Size & Forecast 18.4 End-User 18.4.1 Market Size & Forecast 18.5 Distribution Channel 18.5.1 Market Size & Forecast 19 Midwest 19.1 Market Size & Forecast 19.1.1 Illinois 19.1.2 North Dakota 19.1.3 Indiana 19.2 Market Size & Forecast 19.3 Product 19.3.1 Market Size & Forecast 19.4 End-User 19.4.1 Market Size & Forecast 19.5 Distribution Channel 19.5.1 Market Size & Forecast 20 Competitive Landscape 20.1 Competition Overview 21 Key Company Profiles 21.1 JAGUAR 21.1.1 Business Overview 21.1.2 Product Offerings 21.1.3 Key Strategies 21.1.4 Key Strengths 21.1.5 Key Opportunities 21.2 CERA SANITARYWARE 21.2.1 Business Overview 21.2.2 Product Offerings 21.2.3 Key Strategies 21.2.4 Key Strengths 21.2.5 Key Opportunities 21.3 LIXIL 21.3.1 Business Overview 21.3.2 Product Offerings 21.3.3 Key Strategies 21.3.4 Key Strengths 21.3.5 Key Opportunities 21.4 MASCO 21.4.1 Business Overview 21.4.2 Product Offerings 21.4.3 Key Strategies 21.4.4 Key Strengths 21.4.5 Key Opportunities 22 Other Prominent Vendors 22.1 KOHLER 22.1.1 Business Overview 22.1.2 Product Offerings 22.2 BRADLEY CORPORATION 22.2.1 Business Overview 22.2.2 Product Offerings 22.3 CLEVELAND FAUCET GROUP 22.3.1 Business Overview 22.3.2 Product Offerings 22.4 JACUZZI 22.4.1 Business Overview 22.4.2 Product Offerings 22.5 NOVELLINI 22.5.1 Business Overview 22.5.2 Product Offerings 22.6 SPECTRUM BRANDS 22.6.1 Business Overview 22.6.2 Product Offerings 22.7 ROCA 22.7.1 Business Overview 22.7.2 Product Offerings 22.8 SLOAN VALVE 22.8.1 Business Overview 22.8.2 Product Offerings 22.9 TOTO 22.9.1 Business Overview 22.9.2 Product Offerings 22.10 FORTUNE BRANDS 22.10.1 Business Overview 22.10.2 Product Offerings 22.11 DURAVIT 22.11.1 Business Overview 22.11.2 Product Offerings 22.12 GERBER 22.12.1 Business Overview 22.12.2 Product Offerings 23 Report Summary 23.1 Key Takeaways 23.2 Strategic Recommendations 24 Quantitative Summary 24.1 Market by Region 24.2 West 24.2.1 Product 24.2.2 End-User 24.2.3 Distribution Channel 24.3 South 24.3.1 Product 24.3.2 End-User 24.3.3 Distribution Channel 24.4 Northeast 24.4.1 Product 24.4.2 End-User 24.4.3 Distribution Channel 24.5 Midwest 24.5.1 Product 24.5.2 End-User 24.5.3 Distribution Channel 24.6 Product 24.6.1 Smart Toilets 24.6.2 Smart Soap Dispensers 24.6.3 Smart Faucets 24.6.4 Smart Showers 24.6.5 Smart Tubs 24.6.6 Smart Hand Dryers 24.6.7 Others 24.7 End-User 24.7.1 Commercial 24.7.2 Residential 24.8 Distribution Channel 24.8.1 Offline 24.8.2 Online 25 Appendix 25.1 Abbreviations
SummaryIn-depth Analysis and Data-driven Insights on the Impact of COVID-19 Included in this U.S. Smart Bathroom Market Report Table of Contents1 Research Methodology2 Research Objectives 3 Research Process 4 Scope & Coverage 4.1 Market Definition 4.1.1 Inclusions 4.1.2 Exclusions 4.1.3 Market Estimation Caveats 4.2 Base Year 4.3 Scope of The Study 4.4 Market Segments 4.4.1 Market Segmentation by Product 4.4.2 Market Segmentation by End-User 4.4.3 Market Segmentation by Distribution Channel 4.4.4 Market Segmentation by Geography 5 Report Assumptions & Caveats 5.1 Key Caveats 5.2 Currency Conversion 5.3 Market Derivation 6 Market at a Glance 7 Introduction 7.1 Overview 7.2 Construction Insights 7.3 Growing Adoption Of 5G & Smartphone Penetration 7.4 Smart Trends in Bathroom Technology 7.4.1 Smart Tech for Comfort 7.4.2 Smart Tech for Convenience 7.4.3 Smart Tech for Health 7.4.4 Smart Tech for Efficiency 7.4.5 Smart Tech for Enjoyment 7.5 Popularity of Voice-First Technology 7.6 Connectivity 7.6.1 Bluetooth 7.6.2 Wi-Fi 7.7 Preferred Features for Smart Bathrooms 7.7.1 Integration with Ai & IOT Devices 7.7.2 Improved Health 7.7.3 Customization Options 7.8 Rising Modular Construction 7.9 Value Chain 7.9.1 Overview 7.9.2 Raw Material Suppliers 7.9.3 Manufacturers 7.9.4 Third-Party Distributors/Dealers 7.9.5 Wholesalers/Retailers 7.9.6 End-Users 7.10 Economic Analysis 7.10.1 Population 7.10.2 Income 7.11 Impact of Covid-19 8 Market Opportunities & Trends 8.1 Growing Home Renovation Market In US 8.2 Increasing Adoption of Smart Homes 8.3 Development of Next-Generation Smart Airports 8.4 Preventing Spread of Hospital-Acquired Infections 8.4.1 How Can Bathroom Fixtures Stop HAIS 9 Market Growth Enablers 9.1 Growth in Tourism & Hospitality Industry 9.2 Growth of Digital & Connected Technologies (IOT) 9.3 Unprecedented Urbanization In US 9.4 Increasing Disposable Income 10 Market Restraints 10.1 High Investment & Maintenance Costs 10.2 Volatility in Raw Material Prices 10.3 Water Quality Issues Like Hard Water 11 Market Landscape 11.1 Market Size & Forecast 11.2 Distribution Insights 11.3 Adoption of Smart Bathrooms By Region 11.3.1 West 11.3.2 South 11.3.3 Northwest 11.3.4 Midwest 11.4 Five Forces Analysis 11.4.1 Threat of New Entrants 11.4.2 Bargaining Power of Suppliers 11.4.3 Bargaining Power of Buyers 11.4.4 Threat of Substitutes 11.4.5 Competitive Rivalry 12 Product 12.1 Market Snapshot & Growth Engine 12.2 Market Overview 12.3 Smart Toilets 12.3.1 Market Size & Forecast 12.3.2 Market by Region 12.4 Smart Soap Dispensers 12.4.1 Market Size & Forecast 12.4.2 Market by Region 12.5 Smart Faucets 12.5.1 Market Size & Forecast 12.5.2 Market by Region 12.6 Smart Showers 12.6.1 Market Size & Forecast 12.6.2 Market by Region 12.7 Smart Tubs 12.7.1 Market Size & Forecast 12.7.2 Market by Region 12.8 Smart Hand Dryers 12.8.1 Market Size & Forecast 12.8.2 Market by Region 12.9 Others 12.9.1 Market Size & Forecast 12.9.2 Market by Region 13 End-User 13.1 Market Snapshot & Growth Engine 13.2 Market Overview 13.3 Commercial 13.3.1 Market Size & Forecast 13.3.2 Market by Region 13.4 Residential 13.4.1 Market Size & Forecast 13.4.2 Market by Region 14 Distribution Channel 14.1 Market Snapshot & Growth Engine 14.2 Market Overview 14.3 Offline 14.3.1 Market Size & Forecast 14.3.2 Market by Region 14.4 Online 14.4.1 Market Size & Forecast 14.4.2 Direct Sales 14.4.3 Third-Party Sales 14.4.4 Market by Region 15 Region 15.1 Market Snapshot & Growth Engine 15.2 Region Overview 16 West 16.1 Market Overview 16.1.1 California 16.1.2 Utah 16.1.3 Washington 16.2 Market Size & Forecast 16.3 Product 16.3.1 Market Size & Forecast 16.4 End-User 16.4.1 Market Size & Forecast 16.5 Distribution Channel 16.5.1 Market Size & Forecast 17 South 17.1 Market Overview 17.1.1 Texas 17.1.2 Florida 17.2 Market Size & Forecast 17.3 Product 17.3.1 Market Size & Forecast 17.4 End-User 17.4.1 Market Size & Forecast 17.5 Distribution Channel 17.5.1 Market Size & Forecast 18 Northeast 18.1 Market Overview 18.1.1 New Jersey 18.1.2 New York 18.2 Market Size & Forecast 18.3 Product 18.3.1 Market Size & Forecast 18.4 End-User 18.4.1 Market Size & Forecast 18.5 Distribution Channel 18.5.1 Market Size & Forecast 19 Midwest 19.1 Market Size & Forecast 19.1.1 Illinois 19.1.2 North Dakota 19.1.3 Indiana 19.2 Market Size & Forecast 19.3 Product 19.3.1 Market Size & Forecast 19.4 End-User 19.4.1 Market Size & Forecast 19.5 Distribution Channel 19.5.1 Market Size & Forecast 20 Competitive Landscape 20.1 Competition Overview 21 Key Company Profiles 21.1 JAGUAR 21.1.1 Business Overview 21.1.2 Product Offerings 21.1.3 Key Strategies 21.1.4 Key Strengths 21.1.5 Key Opportunities 21.2 CERA SANITARYWARE 21.2.1 Business Overview 21.2.2 Product Offerings 21.2.3 Key Strategies 21.2.4 Key Strengths 21.2.5 Key Opportunities 21.3 LIXIL 21.3.1 Business Overview 21.3.2 Product Offerings 21.3.3 Key Strategies 21.3.4 Key Strengths 21.3.5 Key Opportunities 21.4 MASCO 21.4.1 Business Overview 21.4.2 Product Offerings 21.4.3 Key Strategies 21.4.4 Key Strengths 21.4.5 Key Opportunities 22 Other Prominent Vendors 22.1 KOHLER 22.1.1 Business Overview 22.1.2 Product Offerings 22.2 BRADLEY CORPORATION 22.2.1 Business Overview 22.2.2 Product Offerings 22.3 CLEVELAND FAUCET GROUP 22.3.1 Business Overview 22.3.2 Product Offerings 22.4 JACUZZI 22.4.1 Business Overview 22.4.2 Product Offerings 22.5 NOVELLINI 22.5.1 Business Overview 22.5.2 Product Offerings 22.6 SPECTRUM BRANDS 22.6.1 Business Overview 22.6.2 Product Offerings 22.7 ROCA 22.7.1 Business Overview 22.7.2 Product Offerings 22.8 SLOAN VALVE 22.8.1 Business Overview 22.8.2 Product Offerings 22.9 TOTO 22.9.1 Business Overview 22.9.2 Product Offerings 22.10 FORTUNE BRANDS 22.10.1 Business Overview 22.10.2 Product Offerings 22.11 DURAVIT 22.11.1 Business Overview 22.11.2 Product Offerings 22.12 GERBER 22.12.1 Business Overview 22.12.2 Product Offerings 23 Report Summary 23.1 Key Takeaways 23.2 Strategic Recommendations 24 Quantitative Summary 24.1 Market by Region 24.2 West 24.2.1 Product 24.2.2 End-User 24.2.3 Distribution Channel 24.3 South 24.3.1 Product 24.3.2 End-User 24.3.3 Distribution Channel 24.4 Northeast 24.4.1 Product 24.4.2 End-User 24.4.3 Distribution Channel 24.5 Midwest 24.5.1 Product 24.5.2 End-User 24.5.3 Distribution Channel 24.6 Product 24.6.1 Smart Toilets 24.6.2 Smart Soap Dispensers 24.6.3 Smart Faucets 24.6.4 Smart Showers 24.6.5 Smart Tubs 24.6.6 Smart Hand Dryers 24.6.7 Others 24.7 End-User 24.7.1 Commercial 24.7.2 Residential 24.8 Distribution Channel 24.8.1 Offline 24.8.2 Online 25 Appendix 25.1 Abbreviations
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(その他)の最新刊レポート
Arizton Advisory & Intelligence 社の最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問Arizton Advisory & Intelligence社はどのような調査会社ですか?Arizton Advisory & Intelligenceは世界の広範な市場を調査しています。 主な調査カテゴリ ◇ 消費財&小売 ◇ 自動車&モビリティ ◇ スマートテクノロ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/07/01 10:26 162.23 円 174.76 円 207.97 円 |