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米国のスマートバスルーム市場 - 産業の展望と予測 2022-2027


U.S. Smart Bathroom Market - Industry Outlook & Forecast 2022-2027

米国のスマートバスルーム市場のレポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータに基づいた洞察 近年、全国的にスマートホームの普及が進んでいることが、スマートバスルームの需要を後押しして... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Arizton Advisory & Intelligence
アリズトンアドバイザリー&インテリジェンス
2022年3月9日 US$3,750
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212 英語

 

サマリー

米国のスマートバスルーム市場のレポートに含まれるCOVID-19の影響に関する詳細な分析とデータに基づいた洞察

近年、全国的にスマートホームの普及が進んでいることが、スマートバスルームの需要を後押ししています。贅沢なライフスタイルの増加により、スマートホームの建設が増加し、スマートバスルームの設置に繋がっています。

米国のスマートバスルーム市場は、2022年~2027年の間にCAGR10.48%で成長すると予測されています。

市場機会およびトレンド

- 米国で拡大する住宅リフォーム市場
- スマートホームの普及が進む
- 次世代型スマート空港の開発

セグメンテーション分析

スマート水栓分野は、2027年末までに90%以上の絶対的な成長が見込まれます。米国ではホスピタリティ産業の成長が著しく、同分野におけるスマートバスルームの需要が大幅に高まっています。ホテルは、部屋に美しい外観と美観を提供することに主眼を置いており、それゆえ、相当数のスマートバスルーム製品がホスピタリティ分野で設置されているのである。

製品別市場区分

- スマートトイレ
- スマートソープディスペンサー
- スマート水栓
- スマートシャワー
- スマートタブズ
- スマートハンドドライヤー
- その他

エンドユーザー別市場区分

- 商業
- 住宅用

流通チャネル別市場細分化

- オンライン
- オフライン

地理的分析

同国の人口の大半はハイテクに詳しく、最新技術やスマート製品が利便性や美観の面でもたらすさまざまなメリットを認識している。そのため、同国ではスマート製品の採用率が高い。スマートバスルームの需要は、住宅や商業建築、ホスピタリティなど、さまざまなセクターが牽引しています。

ベンダー分析

米国のスマートバスルーム市場は、多くの大小のベンダーが存在するため、競争が激しくなっています。多くのプレーヤーは革新的な製品の開発に注力し、製品ポートフォリオを拡大するためにR&Dイニシアティブに投資しています。既存プレーヤーが市場を支配しているものの、発展途上のエンドマーケットをターゲットに低価格製品を生産する新規参入企業には多大な成長機会がある。

主要ベンダ

- Jaguar
- CERAサニタリーウェア
- リクシル
- マスコ

その他の有力ベンダー

- コーラー
- ブラッドリーコーポレーション
- クリーブランド・ファウシット・グループ
- ジャグジー
- ノヴェッリーニ
- スペクトラムブランズ
- ロカ
- スローンバルブ
- TOTO
- フォーチュン・ブランド
- Duravit
- ガーバー

が含まれています。

1.米国のスマートバスルーム市場の分析により、2022年~2027年の予測期間の市場規模および成長率を提供します。
2.米国のスマートバスルーム市場に関する現在の業界動向、トレンド予測、成長ドライバーに関する包括的な洞察を提供しています。
3.市場シェア、成長ドライバー、課題、投資機会など、最新の分析結果を提供しています。
4.米国スマートバスルーム市場の市場セグメントと地域別展望の完全な概観を提供します。
5.本レポートでは、ベンダーの状況、競合分析、競争優位を得るための重要な市場戦略について詳しく解説しています。

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目次

1 Research Methodology
2 Research Objectives
3 Research Process

4 Scope & Coverage
4.1 Market Definition
4.1.1 Inclusions
4.1.2 Exclusions
4.1.3 Market Estimation Caveats
4.2 Base Year
4.3 Scope of The Study
4.4 Market Segments
4.4.1 Market Segmentation by Product
4.4.2 Market Segmentation by End-User
4.4.3 Market Segmentation by Distribution Channel
4.4.4 Market Segmentation by Geography

5 Report Assumptions & Caveats
5.1 Key Caveats
5.2 Currency Conversion
5.3 Market Derivation

6 Market at a Glance
7 Introduction
7.1 Overview
7.2 Construction Insights
7.3 Growing Adoption Of 5G & Smartphone Penetration
7.4 Smart Trends in Bathroom Technology
7.4.1 Smart Tech for Comfort
7.4.2 Smart Tech for Convenience
7.4.3 Smart Tech for Health
7.4.4 Smart Tech for Efficiency
7.4.5 Smart Tech for Enjoyment
7.5 Popularity of Voice-First Technology
7.6 Connectivity
7.6.1 Bluetooth
7.6.2 Wi-Fi
7.7 Preferred Features for Smart Bathrooms
7.7.1 Integration with Ai & IOT Devices
7.7.2 Improved Health
7.7.3 Customization Options
7.8 Rising Modular Construction
7.9 Value Chain
7.9.1 Overview
7.9.2 Raw Material Suppliers
7.9.3 Manufacturers
7.9.4 Third-Party Distributors/Dealers
7.9.5 Wholesalers/Retailers
7.9.6 End-Users
7.10 Economic Analysis
7.10.1 Population
7.10.2 Income
7.11 Impact of Covid-19

8 Market Opportunities & Trends
8.1 Growing Home Renovation Market In US
8.2 Increasing Adoption of Smart Homes
8.3 Development of Next-Generation Smart Airports
8.4 Preventing Spread of Hospital-Acquired Infections
8.4.1 How Can Bathroom Fixtures Stop HAIS

9 Market Growth Enablers
9.1 Growth in Tourism & Hospitality Industry
9.2 Growth of Digital & Connected Technologies (IOT)
9.3 Unprecedented Urbanization In US
9.4 Increasing Disposable Income

10 Market Restraints
10.1 High Investment & Maintenance Costs
10.2 Volatility in Raw Material Prices
10.3 Water Quality Issues Like Hard Water

11 Market Landscape
11.1 Market Size & Forecast
11.2 Distribution Insights
11.3 Adoption of Smart Bathrooms By Region
11.3.1 West
11.3.2 South
11.3.3 Northwest
11.3.4 Midwest
11.4 Five Forces Analysis
11.4.1 Threat of New Entrants
11.4.2 Bargaining Power of Suppliers
11.4.3 Bargaining Power of Buyers
11.4.4 Threat of Substitutes
11.4.5 Competitive Rivalry

12 Product
12.1 Market Snapshot & Growth Engine
12.2 Market Overview
12.3 Smart Toilets
12.3.1 Market Size & Forecast
12.3.2 Market by Region
12.4 Smart Soap Dispensers
12.4.1 Market Size & Forecast
12.4.2 Market by Region
12.5 Smart Faucets
12.5.1 Market Size & Forecast
12.5.2 Market by Region
12.6 Smart Showers
12.6.1 Market Size & Forecast
12.6.2 Market by Region
12.7 Smart Tubs
12.7.1 Market Size & Forecast
12.7.2 Market by Region
12.8 Smart Hand Dryers
12.8.1 Market Size & Forecast
12.8.2 Market by Region
12.9 Others
12.9.1 Market Size & Forecast
12.9.2 Market by Region

13 End-User
13.1 Market Snapshot & Growth Engine
13.2 Market Overview
13.3 Commercial
13.3.1 Market Size & Forecast
13.3.2 Market by Region
13.4 Residential
13.4.1 Market Size & Forecast
13.4.2 Market by Region

14 Distribution Channel
14.1 Market Snapshot & Growth Engine
14.2 Market Overview
14.3 Offline
14.3.1 Market Size & Forecast
14.3.2 Market by Region
14.4 Online
14.4.1 Market Size & Forecast
14.4.2 Direct Sales
14.4.3 Third-Party Sales
14.4.4 Market by Region

15 Region
15.1 Market Snapshot & Growth Engine
15.2 Region Overview

16 West
16.1 Market Overview
16.1.1 California
16.1.2 Utah
16.1.3 Washington
16.2 Market Size & Forecast
16.3 Product
16.3.1 Market Size & Forecast
16.4 End-User
16.4.1 Market Size & Forecast
16.5 Distribution Channel
16.5.1 Market Size & Forecast

17 South
17.1 Market Overview
17.1.1 Texas
17.1.2 Florida
17.2 Market Size & Forecast
17.3 Product
17.3.1 Market Size & Forecast
17.4 End-User
17.4.1 Market Size & Forecast
17.5 Distribution Channel
17.5.1 Market Size & Forecast

18 Northeast
18.1 Market Overview
18.1.1 New Jersey
18.1.2 New York
18.2 Market Size & Forecast
18.3 Product
18.3.1 Market Size & Forecast
18.4 End-User
18.4.1 Market Size & Forecast
18.5 Distribution Channel
18.5.1 Market Size & Forecast

19 Midwest
19.1 Market Size & Forecast
19.1.1 Illinois
19.1.2 North Dakota
19.1.3 Indiana
19.2 Market Size & Forecast
19.3 Product
19.3.1 Market Size & Forecast
19.4 End-User
19.4.1 Market Size & Forecast
19.5 Distribution Channel
19.5.1 Market Size & Forecast

20 Competitive Landscape
20.1 Competition Overview

21 Key Company Profiles
21.1 JAGUAR
21.1.1 Business Overview
21.1.2 Product Offerings
21.1.3 Key Strategies
21.1.4 Key Strengths
21.1.5 Key Opportunities
21.2 CERA SANITARYWARE
21.2.1 Business Overview
21.2.2 Product Offerings
21.2.3 Key Strategies
21.2.4 Key Strengths
21.2.5 Key Opportunities
21.3 LIXIL
21.3.1 Business Overview
21.3.2 Product Offerings
21.3.3 Key Strategies
21.3.4 Key Strengths
21.3.5 Key Opportunities
21.4 MASCO
21.4.1 Business Overview
21.4.2 Product Offerings
21.4.3 Key Strategies
21.4.4 Key Strengths
21.4.5 Key Opportunities

22 Other Prominent Vendors
22.1 KOHLER
22.1.1 Business Overview
22.1.2 Product Offerings
22.2 BRADLEY CORPORATION
22.2.1 Business Overview
22.2.2 Product Offerings
22.3 CLEVELAND FAUCET GROUP
22.3.1 Business Overview
22.3.2 Product Offerings
22.4 JACUZZI
22.4.1 Business Overview
22.4.2 Product Offerings
22.5 NOVELLINI
22.5.1 Business Overview
22.5.2 Product Offerings
22.6 SPECTRUM BRANDS
22.6.1 Business Overview
22.6.2 Product Offerings
22.7 ROCA
22.7.1 Business Overview
22.7.2 Product Offerings
22.8 SLOAN VALVE
22.8.1 Business Overview
22.8.2 Product Offerings
22.9 TOTO
22.9.1 Business Overview
22.9.2 Product Offerings
22.10 FORTUNE BRANDS
22.10.1 Business Overview
22.10.2 Product Offerings
22.11 DURAVIT
22.11.1 Business Overview
22.11.2 Product Offerings
22.12 GERBER
22.12.1 Business Overview
22.12.2 Product Offerings

23 Report Summary
23.1 Key Takeaways
23.2 Strategic Recommendations

24 Quantitative Summary
24.1 Market by Region
24.2 West
24.2.1 Product
24.2.2 End-User
24.2.3 Distribution Channel
24.3 South
24.3.1 Product
24.3.2 End-User
24.3.3 Distribution Channel
24.4 Northeast
24.4.1 Product
24.4.2 End-User
24.4.3 Distribution Channel
24.5 Midwest
24.5.1 Product
24.5.2 End-User
24.5.3 Distribution Channel
24.6 Product
24.6.1 Smart Toilets
24.6.2 Smart Soap Dispensers
24.6.3 Smart Faucets
24.6.4 Smart Showers
24.6.5 Smart Tubs
24.6.6 Smart Hand Dryers
24.6.7 Others
24.7 End-User
24.7.1 Commercial
24.7.2 Residential
24.8 Distribution Channel
24.8.1 Offline
24.8.2 Online

25 Appendix
25.1 Abbreviations

 

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Summary

In-depth Analysis and Data-driven Insights on the Impact of COVID-19 Included in this U.S. Smart Bathroom Market Report

The increasing smart home penetration across the country is driving the demand for smart bathrooms in recent years. Due to the increasing luxury lifestyles, there is a rise in the construction of smart homes, which leads to the installation of smart bathrooms.

U.S. smart bathroom market is expected to grow at a CAGR of 10.48% during 2022-2027.

MARKET OPPORTUNITIES AND TRENDS

• Growing Home Renovation Market in US
• Increasing Adoption of Smart Homes
• Development of Next-Generation Smart Airports

SEGMENTATION ANALYSIS

The smart faucet segment is expected to witness an absolute growth of over 90% by the end of 2027. The hospitality industry in the US is growing at a significant rate, and the demand for smart bathrooms in this sector is rising considerably. Hotels are majorly focusing on providing a beautiful appearance and aesthetics to the rooms; hence, a significant number of smart bathroom products are being installed in the hospitality sector.

Market Segmentation by Product

• Smart Toilets
• Smart Soap Dispenser
• Smart Faucet
• Smart Shower
• Smart Tubs
• Smart Hand Dryers
• Others

Market Segmentation by End-User

• Commercial
• Residential

Market Segmentation by Distribution Channel

• Online
• Offline

GEOGRAPHICAL ANALYSIS

The majority of the population in the country is tech-savvy and is aware of the various benefits of the latest technologies and smart products in terms of convenience and aesthetics. Therefore, the adoption rate of smart products is high in the country. The demand for smart bathrooms is being driven by various sectors such as residential and commercial construction, hospitality, and more.

VENDOR ANALYSIS

The US smart bathrooms market is highly competitive due to the presence of many large and small vendors. Many players are focusing on developing innovative products and investing in R&D initiatives to expand their product portfolios. Although established players dominate the market, there are tremendous growth opportunities for new entrants that produce low-cost products to target the developing end-markets.

Key Vendors

• Jaguar
• CERA Sanitaryware
• Lixil
• Masco

Other Prominent Vendors

• Kohler
• Bradley Corporation
• Cleveland Faucet Group
• Jacuzzi
• Novellini
• Spectrum Brands
• Roca
• Sloan Valve
• TOTO
• Fortune Brands
• Duravit
• Gerber

THE REPORT INCLUDES:

1. The analysis of the US Smart Bathrooms Market provides market size and growth rate for the forecast period 2022-2027.
2. It offers comprehensive insights into current industry trends, trend forecast, and growth drivers about the US Smart Bathrooms Market.
3. The report provides the latest analysis of market share, growth drivers, challenges, and investment opportunities.
4. It offers a complete overview of market segments and the regional outlook of the US Smart Bathrooms Market.
5. The report offers a detailed overview of the vendor landscape, competitive analysis, and critical market strategies to gain competitive advantage.



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Table of Contents

1 Research Methodology
2 Research Objectives
3 Research Process

4 Scope & Coverage
4.1 Market Definition
4.1.1 Inclusions
4.1.2 Exclusions
4.1.3 Market Estimation Caveats
4.2 Base Year
4.3 Scope of The Study
4.4 Market Segments
4.4.1 Market Segmentation by Product
4.4.2 Market Segmentation by End-User
4.4.3 Market Segmentation by Distribution Channel
4.4.4 Market Segmentation by Geography

5 Report Assumptions & Caveats
5.1 Key Caveats
5.2 Currency Conversion
5.3 Market Derivation

6 Market at a Glance
7 Introduction
7.1 Overview
7.2 Construction Insights
7.3 Growing Adoption Of 5G & Smartphone Penetration
7.4 Smart Trends in Bathroom Technology
7.4.1 Smart Tech for Comfort
7.4.2 Smart Tech for Convenience
7.4.3 Smart Tech for Health
7.4.4 Smart Tech for Efficiency
7.4.5 Smart Tech for Enjoyment
7.5 Popularity of Voice-First Technology
7.6 Connectivity
7.6.1 Bluetooth
7.6.2 Wi-Fi
7.7 Preferred Features for Smart Bathrooms
7.7.1 Integration with Ai & IOT Devices
7.7.2 Improved Health
7.7.3 Customization Options
7.8 Rising Modular Construction
7.9 Value Chain
7.9.1 Overview
7.9.2 Raw Material Suppliers
7.9.3 Manufacturers
7.9.4 Third-Party Distributors/Dealers
7.9.5 Wholesalers/Retailers
7.9.6 End-Users
7.10 Economic Analysis
7.10.1 Population
7.10.2 Income
7.11 Impact of Covid-19

8 Market Opportunities & Trends
8.1 Growing Home Renovation Market In US
8.2 Increasing Adoption of Smart Homes
8.3 Development of Next-Generation Smart Airports
8.4 Preventing Spread of Hospital-Acquired Infections
8.4.1 How Can Bathroom Fixtures Stop HAIS

9 Market Growth Enablers
9.1 Growth in Tourism & Hospitality Industry
9.2 Growth of Digital & Connected Technologies (IOT)
9.3 Unprecedented Urbanization In US
9.4 Increasing Disposable Income

10 Market Restraints
10.1 High Investment & Maintenance Costs
10.2 Volatility in Raw Material Prices
10.3 Water Quality Issues Like Hard Water

11 Market Landscape
11.1 Market Size & Forecast
11.2 Distribution Insights
11.3 Adoption of Smart Bathrooms By Region
11.3.1 West
11.3.2 South
11.3.3 Northwest
11.3.4 Midwest
11.4 Five Forces Analysis
11.4.1 Threat of New Entrants
11.4.2 Bargaining Power of Suppliers
11.4.3 Bargaining Power of Buyers
11.4.4 Threat of Substitutes
11.4.5 Competitive Rivalry

12 Product
12.1 Market Snapshot & Growth Engine
12.2 Market Overview
12.3 Smart Toilets
12.3.1 Market Size & Forecast
12.3.2 Market by Region
12.4 Smart Soap Dispensers
12.4.1 Market Size & Forecast
12.4.2 Market by Region
12.5 Smart Faucets
12.5.1 Market Size & Forecast
12.5.2 Market by Region
12.6 Smart Showers
12.6.1 Market Size & Forecast
12.6.2 Market by Region
12.7 Smart Tubs
12.7.1 Market Size & Forecast
12.7.2 Market by Region
12.8 Smart Hand Dryers
12.8.1 Market Size & Forecast
12.8.2 Market by Region
12.9 Others
12.9.1 Market Size & Forecast
12.9.2 Market by Region

13 End-User
13.1 Market Snapshot & Growth Engine
13.2 Market Overview
13.3 Commercial
13.3.1 Market Size & Forecast
13.3.2 Market by Region
13.4 Residential
13.4.1 Market Size & Forecast
13.4.2 Market by Region

14 Distribution Channel
14.1 Market Snapshot & Growth Engine
14.2 Market Overview
14.3 Offline
14.3.1 Market Size & Forecast
14.3.2 Market by Region
14.4 Online
14.4.1 Market Size & Forecast
14.4.2 Direct Sales
14.4.3 Third-Party Sales
14.4.4 Market by Region

15 Region
15.1 Market Snapshot & Growth Engine
15.2 Region Overview

16 West
16.1 Market Overview
16.1.1 California
16.1.2 Utah
16.1.3 Washington
16.2 Market Size & Forecast
16.3 Product
16.3.1 Market Size & Forecast
16.4 End-User
16.4.1 Market Size & Forecast
16.5 Distribution Channel
16.5.1 Market Size & Forecast

17 South
17.1 Market Overview
17.1.1 Texas
17.1.2 Florida
17.2 Market Size & Forecast
17.3 Product
17.3.1 Market Size & Forecast
17.4 End-User
17.4.1 Market Size & Forecast
17.5 Distribution Channel
17.5.1 Market Size & Forecast

18 Northeast
18.1 Market Overview
18.1.1 New Jersey
18.1.2 New York
18.2 Market Size & Forecast
18.3 Product
18.3.1 Market Size & Forecast
18.4 End-User
18.4.1 Market Size & Forecast
18.5 Distribution Channel
18.5.1 Market Size & Forecast

19 Midwest
19.1 Market Size & Forecast
19.1.1 Illinois
19.1.2 North Dakota
19.1.3 Indiana
19.2 Market Size & Forecast
19.3 Product
19.3.1 Market Size & Forecast
19.4 End-User
19.4.1 Market Size & Forecast
19.5 Distribution Channel
19.5.1 Market Size & Forecast

20 Competitive Landscape
20.1 Competition Overview

21 Key Company Profiles
21.1 JAGUAR
21.1.1 Business Overview
21.1.2 Product Offerings
21.1.3 Key Strategies
21.1.4 Key Strengths
21.1.5 Key Opportunities
21.2 CERA SANITARYWARE
21.2.1 Business Overview
21.2.2 Product Offerings
21.2.3 Key Strategies
21.2.4 Key Strengths
21.2.5 Key Opportunities
21.3 LIXIL
21.3.1 Business Overview
21.3.2 Product Offerings
21.3.3 Key Strategies
21.3.4 Key Strengths
21.3.5 Key Opportunities
21.4 MASCO
21.4.1 Business Overview
21.4.2 Product Offerings
21.4.3 Key Strategies
21.4.4 Key Strengths
21.4.5 Key Opportunities

22 Other Prominent Vendors
22.1 KOHLER
22.1.1 Business Overview
22.1.2 Product Offerings
22.2 BRADLEY CORPORATION
22.2.1 Business Overview
22.2.2 Product Offerings
22.3 CLEVELAND FAUCET GROUP
22.3.1 Business Overview
22.3.2 Product Offerings
22.4 JACUZZI
22.4.1 Business Overview
22.4.2 Product Offerings
22.5 NOVELLINI
22.5.1 Business Overview
22.5.2 Product Offerings
22.6 SPECTRUM BRANDS
22.6.1 Business Overview
22.6.2 Product Offerings
22.7 ROCA
22.7.1 Business Overview
22.7.2 Product Offerings
22.8 SLOAN VALVE
22.8.1 Business Overview
22.8.2 Product Offerings
22.9 TOTO
22.9.1 Business Overview
22.9.2 Product Offerings
22.10 FORTUNE BRANDS
22.10.1 Business Overview
22.10.2 Product Offerings
22.11 DURAVIT
22.11.1 Business Overview
22.11.2 Product Offerings
22.12 GERBER
22.12.1 Business Overview
22.12.2 Product Offerings

23 Report Summary
23.1 Key Takeaways
23.2 Strategic Recommendations

24 Quantitative Summary
24.1 Market by Region
24.2 West
24.2.1 Product
24.2.2 End-User
24.2.3 Distribution Channel
24.3 South
24.3.1 Product
24.3.2 End-User
24.3.3 Distribution Channel
24.4 Northeast
24.4.1 Product
24.4.2 End-User
24.4.3 Distribution Channel
24.5 Midwest
24.5.1 Product
24.5.2 End-User
24.5.3 Distribution Channel
24.6 Product
24.6.1 Smart Toilets
24.6.2 Smart Soap Dispensers
24.6.3 Smart Faucets
24.6.4 Smart Showers
24.6.5 Smart Tubs
24.6.6 Smart Hand Dryers
24.6.7 Others
24.7 End-User
24.7.1 Commercial
24.7.2 Residential
24.8 Distribution Channel
24.8.1 Offline
24.8.2 Online

25 Appendix
25.1 Abbreviations

 

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