家庭用空気清浄機の世界市場分析と予測 2024-2030Global Household Air Purifiers Market Analysis and Forecast 2024-2030 家庭用空気清浄機は「空気清浄機」とも呼ばれ、PM2.5、ほこり、花粉、におい、ホルムアルデヒド装飾汚染、細菌、アレルゲンなど、さまざまな大気汚染物質を吸収、分解、変換する能力を持つものである。 APOリ... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー家庭用空気清浄機は「空気清浄機」とも呼ばれ、PM2.5、ほこり、花粉、におい、ホルムアルデヒド装飾汚染、細菌、アレルゲンなど、さまざまな大気汚染物質を吸収、分解、変換する能力を持つものである。APOリサーチによると、世界の家庭用空気清浄機市場は2024年の100万米ドルから2030年には100万米ドルに成長し、予測期間中の年間平均成長率(CAGR)は%になると予測されている。 世界の家庭用空気清浄機の主要メーカーは、シャープ、パナソニック、フィリップス、ダイキンなどである。世界の上位4社のシェアは40%を超えている。 中国が最大の市場であり、約60%のシェア、次いで日本と欧州が約25%のシェアである。 製品別では、20~50平方メートルが最大のセグメントで、シェアは40%を超えている。また、用途別ではリビングルームが最も多く、次いでベッドルーム、キッチンなどとなっている。 当レポートでは、家庭用空気清浄機の世界市場の概要、売上高、価格を紹介しています。2019年~2023年の過去の市場収益または販売データ、2024年の予測、2030年までのCAGR予測で世界市場動向を分析。 本レポートでは、家庭用空気清浄機の主要生産者を調査し、主要地域・国の売上高も掲載しています。家庭用空気清浄機の今後の市場ポテンシャルと、この市場を様々なセグメントとサブセグメントに分けて予測するための主要地域や国に焦点を当てます。米国、カナダ、メキシコ、ブラジル、中国、日本、韓国、東南アジア、インド、ドイツ、英国、イタリア、中東、アフリカ、その他の国々の国別データと市場価値分析。 本レポートでは、2019年から2024年までのデータで、家庭用空気清浄機の売上高、収益、市場シェア、主要メーカーの業界ランキングに焦点を当てています。世界の家庭用空気清浄機市場における主要なステークホルダーを特定し、その競争環境と市場ポジショニングを最近の動向とセグメント別の収益に基づいて分析します。本レポートは、利害関係者が競争状況を理解し、より多くの洞察を得て、より良い方法で事業と市場戦略を位置づけるのに役立ちます。 本レポートでは、2019年から2030年までのセグメントデータをタイプ別、用途別、売上高、収益、価格で分析しています。家庭用空気清浄機の売上高、予測成長動向、生産技術、用途、エンドユーザー産業の市場規模を評価・予測します。 シャープ、パナソニック、フィリップス、ダイキン、ミディア、コーウェイ、スマートミ、エレクトロラックス、IQAirなど、世界の主要プレイヤーの詳細な企業プロフィール。 家庭用空気清浄機の企業別セグメント シャープ パナソニック フィリップス ダイキン ミディア コーウェイ スマートミ エレクトロラックス IQAir アムウェイ ワールプール ハネウェル ヤドゥ サムスン オースティン ブルーエア ボネコ ブロード 家庭用空気清浄機のタイプ別セグメント < 20 Sqm 20-50 Sqm 50-80 Sqm >80平方メートル 家庭用空気清浄機の用途別セグメント リビングルーム ベッドルーム キッチン その他 家庭用空気清浄機の地域別セグメント 北米 米国 カナダ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア ロシア アジア太平洋 中国 日本 韓国 インド オーストラリア 中国 台湾 インドネシア タイ マレーシア ラテンアメリカ メキシコ ブラジル アルゼンチン 中東・アフリカ トルコ サウジアラビア アラブ首長国連邦 調査目的 1.成長率(CAGR)、市場シェア、歴史、予測を含む世界の現状と将来予測を分析・調査する。 2.主要メーカーの売上高、収益、市場シェア、最新動向を紹介する。 3.地域別、タイプ別、メーカー別、用途別にデータを分割する。 4.世界および主要地域の市場の可能性と優位性、機会と課題、阻害要因、リスクを分析する。 5.世界と地域における重要なトレンド、促進要因、影響要因を特定する。 6.市場における事業拡大、契約、新製品発売、買収などの競争上の動きを分析する。 本レポートを購入する理由 1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界の家庭用空気清浄機市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。 2.本レポートは、関係者が家庭用空気清浄機の世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。 3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、事業における自社の地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(売上高と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。 4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。 5.本レポートは、ステークホルダーが世界的にどの地域をターゲットとすべきかを洞察するのに役立ちます。 6.本レポートは、関係者が家庭用空気清浄機の採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。 7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献について理解するのに役立ちます。 章の概要 第1章: レポートの対象範囲、各市場セグメント(タイプ別、用途別など)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるかについて、ハイレベルな見解を提供します。 第2章:市場ダイナミクス、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界メーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。 第3章:家庭用空気清浄機の世界、地域レベル、国レベルでの販売(消費)、収益。各地域と主要国の市場規模と発展の可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展展望、市場空間を紹介する。 第4章:家庭用空気清浄機メーカーの競争環境、価格、売上高、市場シェア、業界ランキング、最新の開発計画、M&A情報などを詳細に分析。 第5章:各種市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの売上高、収益、平均価格、発展可能性などを網羅し、読者が各市場セグメントのブルーオーシャン市場を見つけやすくする。 第6章:読者が異なる下流市場でブルーオーシャン市場を見つけるのを助けるために、各市場セグメントの売上高、収益、平均価格、発展可能性をカバーする、アプリケーション別の様々な市場セグメントの分析を提供します。 第7章:主要メーカーのプロフィールを提供し、製品の説明や仕様、家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利益率、最近の開発など、市場の主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。 第8章 北米(米国・カナダ):タイプ別、用途別、国別、セグメント別の売上高、収益。 第9章:ヨーロッパ:タイプ別、用途別、国別、セグメント別の売上高、収益。 第10章:中国 タイプ別、用途別、セグメント別の売上高、収益。 第11章:アジア(中国を除く)タイプ、用途別、地域別、セグメント別の売上高、収益。 第12章:中東、アフリカ、中南米タイプ、用途別、国別、セグメント別の売上高、収益。 第13章:産業チェーン、販売チャネル、主要原材料、流通業者、顧客の分析。 第14章:本レポートの主な結論となる洞察 第14章:報告書の主な結論となる洞察 目次1 市場概要1.1 製品の定義 1.2 家庭用空気清浄機のタイプ別市場 1.2.1 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別市場規模(2019年VS 2023年VS 2030年 1.2.2< 20 Sqm 1.2.3 20-50 Sqm 1.2.4 50-80 Sqm 1.2.5 >80 平方メートル 1.3 家庭用空気清浄機の用途別市場 1.3.1 家庭用空気清浄機の世界市場規模(用途別、2019年VS 2023年VS 2030年 1.3.2 リビングルーム 1.3.3 ベッドルーム 1.3.4 キッチン 1.3.5 その他 1.4 前提条件と限界 1.5 研究目標と目的 2 家庭用空気清浄機の市場動向 2.1 家庭用空気清浄機の産業動向 2.2 家庭用空気清浄機産業の促進要因 2.3 家庭用空気清浄機産業の機会と課題 2.4 家庭用空気清浄機産業の抑制要因 3 世界市場の成長展望 3.1 世界の家庭用空気清浄機の売上高推計と予測(2019-2030年) 3.2 世界の家庭用空気清浄機の地域別売上高 3.2.1 世界の家庭用空気清浄機の地域別売上高:2019年VS 2023年VS 2030年 3.2.2 世界の家庭用空気清浄機の地域別売上高(2019-2024) 3.2.3 世界の家庭用空気清浄機の地域別収入(2025-2030年) 3.2.4 世界の家庭用空気清浄機の地域別収益市場シェア(2019-2030) 3.3 世界の家庭用空気清浄機売上高の推定と予測 2019-2030 3.4 世界の家庭用空気清浄機の地域別売上高 3.4.1 世界の家庭用空気清浄機地域別売上高:2019年VS2023年VS2030年 3.4.2 世界の家庭用空気清浄機地域別販売台数(2019-2024年) 3.4.3 世界の家庭用空気清浄機地域別売上高(2025-2030) 3.4.4 世界の家庭用空気清浄機地域別売上高市場シェア(2019-2030) 3.5 米国・カナダ 3.6 欧州 3.7 中国 3.8 アジア(中国を除く) 3.9 中東・アフリカ・中南米 4 メーカー別市場競争状況 4.1 世界の家庭用空気清浄機のメーカー別収益 4.1.1 世界の家庭用空気清浄機のメーカー別収益(2019-2024) 4.1.2 世界の家庭用空気清浄機のメーカー別売上高市場シェア(2019-2024) 4.1.3 2023年における世界の家庭用空気清浄機メーカー収入シェア上位10社および上位5社 4.2 世界の家庭用空気清浄機のメーカー別売上高 4.2.1 世界の家庭用空気清浄機のメーカー別販売台数(2019-2024) 4.2.2 世界の家庭用空気清浄機売上高メーカー別市場シェア(2019-2024) 4.2.3 2023年における世界の家庭用空気清浄機メーカー売上高シェア上位10社および上位5社 4.3 世界の家庭用空気清浄機 メーカー別販売価格(2019-2024) 4.4 世界の家庭用空気清浄機主要メーカーランキング、2022年VS2023年VS2024年 4.5 世界の家庭用空気清浄機主要メーカーの製造拠点・本社 4.6 世界の家庭用空気清浄機メーカー、製品タイプ&用途 4.7 世界の家庭用空気清浄機メーカー商品化時期 4.8 市場の競合分析 4.8.1 世界の家庭用空気清浄機市場CR5とHHI 4.8.2 2023 家庭用空気清浄機のティア1、ティア2、ティア3 5 家庭用空気清浄機のタイプ別市場 5.1 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別収入 5.1.1 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別収益(2019年VS 2023年VS 2030年) 5.1.2 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別収益(2019-2030)&(百万米ドル) 5.1.3 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別収益市場シェア(2019-2030年) 5.2 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別売上高 5.2.1 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別販売台数 (2019 VS 2023 VS 2030) 5.2.2 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別販売台数(2019-2030)&(Kユニット) 5.2.3 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別売上高市場シェア(2019-2030) 5.3 世界の家庭用空気清浄機のタイプ別価格 6 家庭用空気清浄機の用途別市場 6.1 世界の家庭用空気清浄機の用途別売上高 6.1.1 世界の家庭用空気清浄機の用途別売上高 (2019 VS 2023 VS 2030) 6.1.2 世界の家庭用空気清浄機の用途別収益(2019-2030)&(百万米ドル) 6.1.3 世界の家庭用空気清浄機の用途別収益市場シェア(2019-2030年) 6.2 世界の家庭用空気清浄機の用途別売上高 6.2.1 世界の家庭用空気清浄機の用途別販売台数 (2019 VS 2023 VS 2030) 6.2.2 世界の家庭用空気清浄機用途別販売台数(2019-2030)&(Kユニット) 6.2.3 世界の家庭用空気清浄機用途別売上高市場シェア(2019-2030) 6.3 世界の家庭用空気清浄機の用途別価格 7 企業プロフィール 7.1 シャープ 7.1.1 シャープ企業情報 7.1.2 シャープの事業概要 7.1.3 シャープ家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、売上総利益率(2019-2024) 7.1.4 シャープ家庭用空気清浄機の製品ポートフォリオ 7.1.5 シャープの最近の動向 7.2 パナソニック 7.2.1 パナソニックの企業情報 7.2.2 パナソニックの事業概要 7.2.3 パナソニック家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、売上総利益率(2019-2024) 7.2.4 パナソニックの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.2.5 パナソニックの最近の動向 7.3 フィリップス 7.3.1 フィリップス企業情報 7.3.2 フィリップスの事業概要 7.3.3 フィリップス家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、売上総利益率(2019-2024) 7.3.4 フィリップスの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.3.5 フィリップスの最近の動向 7.4 ダイキン 7.4.1 ダイキン情報 7.4.2 ダイキンの事業概要 7.4.3 ダイキン家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利率(2019-2024) 7.4.4 ダイキン家庭用空気清浄機の製品ポートフォリオ 7.4.5 ダイキンの最近の動向 7.5 ミディア 7.5.1 ミディア企業情報 7.5.2 Mideaの事業概要 7.5.3 Midea 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、および売上総利益率 (2019-2024) 7.5.4 Mideaの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.5.5 Mideaの最近の動向 7.6 コーウェイ 7.6.1 コーウェイの企業情報 7.6.2 Cowayの事業概要 7.6.3 Coway 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利益率 (2019-2024) 7.6.4 Coway 家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.6.5 コーウェイの最近の動向 7.7 スマートミ 7.7.1 スマートミ社情報 7.7.2 Smartmiの事業概要 7.7.3 Smartmi 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利率 (2019-2024) 7.7.4 Smartmi 家庭用空気清浄機の製品ポートフォリオ 7.7.5 スマートミの最近の動向 7.8 エレクトロラックス 7.8.1 エレクトロラックス社情報 7.8.2 エレクトロラックスの事業概要 7.8.3 エレクトロラックスの家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、グロス・マージン(2019-2024) 7.8.4 エレクトロラックスの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.8.5 エレクトロラックスの最近の動向 7.9 IQAir 7.9.1 IQAirの企業情報 7.9.2 IQAir事業概要 7.9.3 IQAir 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利率 (2019-2024) 7.9.4 IQAir 家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.9.5 IQAirの最近の動向 7.10 アムウェイ 7.10.1 アムウェイ情報 7.10.2 アムウェイ事業概要 7.10.3 アムウェイ 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、売上総利益率 (2019-2024) 7.10.4 アムウェイの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.10.5 アムウェイの最近の動向 7.11 ワールプール 7.11.1 ワールプール社情報 7.11.2 ワールプール事業概要 7.11.3 Whirlpool 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、売上総利益率 (2019-2024) 7.11.4 ワールプールの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.11.5 Whirlpoolの最近の動向 7.12 ハネウェル 7.12.1 ハネウェル企業情報 7.12.2 ハネウェル事業概要 7.12.3 ハネウェル家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格およびグロス・マージン (2019-2024) 7.12.4 ハネウェルの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.12.5 ハネウェルの最近の動向 7.13 ヤドゥ 7.13.1 Yadu社情報 7.13.2 Yaduの事業概要 7.13.3 Yadu 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格および売上総利益率 (2019-2024) 7.13.4 Yaduの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.13.5 Yaduの最近の動向 7.14 サムスン 7.14.1 サムスン情報 7.14.2 サムスンの事業概要 7.14.3 サムスン家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、グロス・マージン (2019-2024) 7.14.4 サムスン家庭用空気清浄機の製品ポートフォリオ 7.14.5 サムスンの最近の動向 7.15 オースチン 7.15.1 オースチン企業情報 7.15.2 オースチン事業概要 7.15.3 オースチン家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、グロス・マージン(2019-2024) 7.15.4 オースチン家庭用空気清浄機の製品ポートフォリオ 7.15.5 オースチンの最近の動向 7.16 ブルーエア 7.16.1 ブルーエアーの会社情報 7.16.2 ブルーエアーの事業概要 7.16.3 Blueair 家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、売上総利益率(2019-2024) 7.16.4 Blueairの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.16.5 Blueairの最近の動向 7.17 ボネコ 7.17.1 ボネコ企業情報 7.17.2 ボネコ事業概要 7.17.3 ボネコ家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利率(2019-2024) 7.17.4 ボネコの家庭用空気清浄機製品ポートフォリオ 7.17.5 ボネコの最近の動向 7.18 ブロード 7.18.1 ブロード企業情報 7.18.2 ブロードの事業概要 7.18.3 ブロード家庭用空気清浄機の売上高、収益、価格、粗利益率(2019-2024) 7.18.4 ブロード家庭用空気清浄機の製品ポートフォリオ 7.18.5 ブロードの最近の動向 8 北米 8.1 北米の家庭用空気清浄機の市場規模:タイプ別 8.1.1 北米家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 8.1.2 北米家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 8.1.3 北米家庭用空気清浄機のタイプ別価格(2019-2030) 8.2 北米家庭用空気清浄機市場規模:用途別 8.2.1 北米家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 8.2.2 北米家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 8.2.3 北米家庭用空気清浄機の用途別価格(2019-2030) 8.3 北米の家庭用空気清浄機の国別市場規模 8.3.1 北米家庭用空気清浄機の国別収益成長率(2019年VS 2023年VS 2030年) 8.3.2 北米家庭用空気清浄機の国別売上高(2019年 VS 2023年 VS 2030年) 8.3.3 北米家庭用空気清浄機の国別価格(2019年~2030年) 8.3.4 米国 8.3.5 カナダ 9 ヨーロッパ 9.1 欧州の家庭用空気清浄機の市場規模:タイプ別 9.1.1 欧州家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 9.1.2 欧州 家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 9.1.3 欧州 家庭用空気清浄機のタイプ別価格(2019-2030) 9.2 欧州家庭用空気清浄機市場規模:用途別 9.2.1 欧州の家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 9.2.2 欧州 家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 9.2.3 欧州 家庭用空気清浄機の用途別価格(2019-2030) 9.3 欧州の家庭用空気清浄機の国別市場規模 9.3.1 欧州の家庭用空気清浄機の国別収益成長率(2019年VS 2023年VS 2030年) 9.3.2 欧州の家庭用空気清浄機の国別売上高(2019 VS 2023 VS 2030) 9.3.3 欧州 家庭用空気清浄機の国別価格(2019年VS 2023年VS 2030年) 9.3.4 ドイツ 9.3.5 フランス 9.3.6 イギリス 9.3.7 イタリア 9.3.8 ロシア 10 中国 10.1 中国の家庭用空気清浄機の市場規模:タイプ別 10.1.1 中国の家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 10.1.2 中国 家庭用空気清浄機タイプ別売上高(2019-2030) 10.1.3 中国 家庭用空気清浄機のタイプ別価格(2019-2030) 10.2 中国の家庭用空気清浄機の市場規模:用途別 10.2.1 中国の家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 10.2.2 中国の家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 10.2.3 中国 家庭用空気清浄機の用途別価格(2019-2030) 11 アジア(中国を除く) 11.1 アジアの家庭用空気清浄機の市場規模(タイプ別 11.1.1 アジアの家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 11.1.2 アジアの家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 11.1.3 アジアの家庭用空気清浄機のタイプ別価格(2019-2030) 11.2 アジアの家庭用空気清浄機の市場規模:用途別 11.2.1 アジアの家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 11.2.2 アジアの家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 11.2.3 アジアの家庭用空気清浄機の用途別価格(2019-2030) 11.3 アジアの家庭用空気清浄機の国別市場規模 11.3.1 アジアの家庭用空気清浄機の国別収益成長率(2019年VS 2023年VS 2030年) 11.3.2 アジアの家庭用空気清浄機の国別販売台数 (2019 VS 2023 VS 2030) 11.3.3 アジアの家庭用空気清浄機の国別価格(2019年VS 2023年VS 2030年) 11.3.4 日本 11.3.5 韓国 11.3.6 インド 11.3.7 オーストラリア 11.3.8 中国 台湾 11.3.9 東南アジア 12 中東、アフリカ、中南米 12.1 MEALA家庭用空気清浄機のタイプ別市場規模 12.1.1 MEALA家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 12.1.2 MEALA家庭用空気清浄機のタイプ別売上高(2019-2030) 12.1.3 MEALA家庭用空気清浄機のタイプ別価格(2019-2030) 12.2 MEALA家庭用空気清浄機の用途別市場規模 12.2.1 MEALA家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 12.2.2 MEALA家庭用空気清浄機の用途別売上高(2019-2030) 12.2.3 MEALA家庭用空気清浄機の用途別価格(2019-2030) 12.3 MEALA家庭用空気清浄機の国別市場規模 12.3.1 MEALA家庭用空気清浄機の国別収益成長率(2019年VS 2023年VS 2030年) 12.3.2 MEALA家庭用空気清浄機の国別売上高 (2019 VS 2023 VS 2030) 12.3.3 MEALA 家庭用空気清浄機の国別価格 (2019-2030) 12.3.4 メキシコ 12.3.5 ブラジル 12.3.6 イスラエル 12.3.7 アルゼンチン 12.3.8 コロンビア 12.3.9 トルコ 12.3.10 サウジアラビア 12.3.11 アラブ首長国連邦 13 バリューチェーンと販売チャネルの分析 13.1 家庭用空気清浄機のバリューチェーン分析 13.1.1 家庭用空気清浄機の主要原材料 13.1.2 主要原材料サプライヤー 13.1.3 製造コスト構造 13.1.4 家庭用空気清浄機の製造モードとプロセス 13.2 家庭用空気清浄機の販売チャネル分析 13.2.1 流通シェアによる直接比較 13.2.2 家庭用空気清浄機の販売業者 13.2.3 家庭用空気清浄機の顧客 14 最後に 15 付録 15.1 本調査を行う理由 15.2 調査方法 15.3 調査プロセス 15.4 本報告書の執筆者リスト 15.5 データソース 15.5.1 二次情報源 15.5.2 一次情報源 15.6 免責事項
SummaryHousehold Air Purifiers, also known as "air cleaners," are those that have the ability of absorption, decomposition or transformation of various air pollutants such as PM2.5, dust, pollen, odors, formaldehyde decoration pollution, bacteria, and allergens.According to APO Research, The global Household Air Purifiers market is projected to grow from US$ million in 2024 to US$ million by 2030, at a Compound Annual Growth Rate (CAGR) of % during the forecast period. Global Household Air Purifiers key players include Sharp, Panasonic, Philips, Daikin, etc. Global top four manufacturers hold a share over 40%. China is the largest market, with a share about 60%, followed by Japan and Europe, both have a share about 25 percent. In terms of product, 20-50 Sqm is the largest segment, with a share over 40%. And in terms of application, the largest application is Living Room, followed by Bed Room, Kitchen, etc. This report presents an overview of global market for Household Air Purifiers, sales, revenue and price. Analyses of the global market trends, with historic market revenue or sales data for 2019 - 2023, estimates for 2024, and projections of CAGR through 2030. This report researches the key producers of Household Air Purifiers, also provides the sales of main regions and countries. Of the upcoming market potential for Household Air Purifiers, and key regions or countries of focus to forecast this market into various segments and sub-segments. Country specific data and market value analysis for the U.S., Canada, Mexico, Brazil, China, Japan, South Korea, Southeast Asia, India, Germany, the U.K., Italy, Middle East, Africa, and Other Countries. This report focuses on the Household Air Purifiers sales, revenue, market share and industry ranking of main manufacturers, data from 2019 to 2024. Identification of the major stakeholders in the global Household Air Purifiers market, and analysis of their competitive landscape and market positioning based on recent developments and segmental revenues. This report will help stakeholders to understand the competitive landscape and gain more insights and position their businesses and market strategies in a better way. This report analyzes the segments data by Type and by Application, sales, revenue, and price, from 2019 to 2030. Evaluation and forecast the market size for Household Air Purifiers sales, projected growth trends, production technology, application and end-user industry. Descriptive company profiles of the major global players, including Sharp, Panasonic, Philips, Daikin, Midea, Coway, Smartmi, Electrolux and IQAir, etc. Household Air Purifiers segment by Company Sharp Panasonic Philips Daikin Midea Coway Smartmi Electrolux IQAir Amway Whirlpool Honeywell Yadu Samsung Austin Blueair Boneco Broad Household Air Purifiers segment by Type < 20 Sqm 20-50 Sqm 50-80 Sqm >80 Sqm Household Air Purifiers segment by Application Living Room Bed Room Kitchen Others Household Air Purifiers segment by Region North America U.S. Canada Europe Germany France U.K. Italy Russia Asia-Pacific China Japan South Korea India Australia China Taiwan Indonesia Thailand Malaysia Latin America Mexico Brazil Argentina Middle East & Africa Turkey Saudi Arabia UAE Study Objectives 1. To analyze and research the global status and future forecast, involving growth rate (CAGR), market share, historical and forecast. 2. To present the key manufacturers, sales, revenue, market share, and Recent Developments. 3. To split the breakdown data by regions, type, manufacturers, and Application. 4. To analyze the global and key regions market potential and advantage, opportunity and challenge, restraints, and risks. 5. To identify significant trends, drivers, influence factors in global and regions. 6. To analyze competitive developments such as expansions, agreements, new product launches, and acquisitions in the market. Reasons to Buy This Report 1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Household Air Purifiers market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market. 2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Household Air Purifiers and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities. 3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in sales and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition. 4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market. 5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally. 6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Household Air Purifiers. 7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution. Chapter Outline Chapter 1: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (by type and by application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term. Chapter 2: Introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by manufacturers in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry. Chapter 3: Sales (consumption), revenue of Household Air Purifiers in global, regional level and country level. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space of each country in the world. Chapter 4: Detailed analysis of Household Air Purifiers manufacturers competitive landscape, price, sales, revenue, market share and industry ranking, latest development plan, merger, and acquisition information, etc. Chapter 5: Provides the analysis of various market segments by type, covering the sales, revenue, average price, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments. Chapter 6: Provides the analysis of various market segments by application, covering the sales, revenue, average price, and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets. Chapter 7: Provides profiles of key manufacturers, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including product descriptions and specifications, Household Air Purifiers sales, revenue, price, gross margin, and recent development, etc. Chapter 8: North America (US & Canada) by type, by application and by country, sales, and revenue for each segment. Chapter 9: Europe by type, by application and by country, sales, and revenue for each segment. Chapter 10: China type, by application, sales, and revenue for each segment. Chapter 11: Asia (excluding China) type, by application and by region, sales, and revenue for each segment. Chapter 12: Middle East, Africa, and Latin America type, by application and by country, sales, and revenue for each segment. Chapter 13: Analysis of industrial chain, sales channel, key raw materials, distributors and customers. Chapter 14: The main concluding insights of the report. Chapter 14: The main concluding insights of the report. Table of Contents1 Market Overview1.1 Product Definition 1.2 Household Air Purifiers Market by Type 1.2.1 Global Household Air Purifiers Market Size by Type, 2019 VS 2023 VS 2030 1.2.2 < 20 Sqm 1.2.3 20-50 Sqm 1.2.4 50-80 Sqm 1.2.5 >80 Sqm 1.3 Household Air Purifiers Market by Application 1.3.1 Global Household Air Purifiers Market Size by Application, 2019 VS 2023 VS 2030 1.3.2 Living Room 1.3.3 Bed Room 1.3.4 Kitchen 1.3.5 Others 1.4 Assumptions and Limitations 1.5 Study Goals and Objectives 2 Household Air Purifiers Market Dynamics 2.1 Household Air Purifiers Industry Trends 2.2 Household Air Purifiers Industry Drivers 2.3 Household Air Purifiers Industry Opportunities and Challenges 2.4 Household Air Purifiers Industry Restraints 3 Global Market Growth Prospects 3.1 Global Household Air Purifiers Revenue Estimates and Forecasts (2019-2030) 3.2 Global Household Air Purifiers Revenue by Region 3.2.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Region: 2019 VS 2023 VS 2030 3.2.2 Global Household Air Purifiers Revenue by Region (2019-2024) 3.2.3 Global Household Air Purifiers Revenue by Region (2025-2030) 3.2.4 Global Household Air Purifiers Revenue Market Share by Region (2019-2030) 3.3 Global Household Air Purifiers Sales Estimates and Forecasts 2019-2030 3.4 Global Household Air Purifiers Sales by Region 3.4.1 Global Household Air Purifiers Sales by Region: 2019 VS 2023 VS 2030 3.4.2 Global Household Air Purifiers Sales by Region (2019-2024) 3.4.3 Global Household Air Purifiers Sales by Region (2025-2030) 3.4.4 Global Household Air Purifiers Sales Market Share by Region (2019-2030) 3.5 US & Canada 3.6 Europe 3.7 China 3.8 Asia (Excluding China) 3.9 Middle East, Africa and Latin America 4 Market Competitive Landscape by Manufacturers 4.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Manufacturers 4.1.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Manufacturers (2019-2024) 4.1.2 Global Household Air Purifiers Revenue Market Share by Manufacturers (2019-2024) 4.1.3 Global Household Air Purifiers Manufacturers Revenue Share Top 10 and Top 5 in 2023 4.2 Global Household Air Purifiers Sales by Manufacturers 4.2.1 Global Household Air Purifiers Sales by Manufacturers (2019-2024) 4.2.2 Global Household Air Purifiers Sales Market Share by Manufacturers (2019-2024) 4.2.3 Global Household Air Purifiers Manufacturers Sales Share Top 10 and Top 5 in 2023 4.3 Global Household Air Purifiers Sales Price by Manufacturers (2019-2024) 4.4 Global Household Air Purifiers Key Manufacturers Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024 4.5 Global Household Air Purifiers Key Manufacturers Manufacturing Sites & Headquarters 4.6 Global Household Air Purifiers Manufacturers, Product Type & Application 4.7 Global Household Air Purifiers Manufacturers Commercialization Time 4.8 Market Competitive Analysis 4.8.1 Global Household Air Purifiers Market CR5 and HHI 4.8.2 2023 Household Air Purifiers Tier 1, Tier 2, and Tier 3 5 Household Air Purifiers Market by Type 5.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Type 5.1.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Type (2019 VS 2023 VS 2030) 5.1.2 Global Household Air Purifiers Revenue by Type (2019-2030) & (US$ Million) 5.1.3 Global Household Air Purifiers Revenue Market Share by Type (2019-2030) 5.2 Global Household Air Purifiers Sales by Type 5.2.1 Global Household Air Purifiers Sales by Type (2019 VS 2023 VS 2030) 5.2.2 Global Household Air Purifiers Sales by Type (2019-2030) & (K Units) 5.2.3 Global Household Air Purifiers Sales Market Share by Type (2019-2030) 5.3 Global Household Air Purifiers Price by Type 6 Household Air Purifiers Market by Application 6.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Application 6.1.1 Global Household Air Purifiers Revenue by Application (2019 VS 2023 VS 2030) 6.1.2 Global Household Air Purifiers Revenue by Application (2019-2030) & (US$ Million) 6.1.3 Global Household Air Purifiers Revenue Market Share by Application (2019-2030) 6.2 Global Household Air Purifiers Sales by Application 6.2.1 Global Household Air Purifiers Sales by Application (2019 VS 2023 VS 2030) 6.2.2 Global Household Air Purifiers Sales by Application (2019-2030) & (K Units) 6.2.3 Global Household Air Purifiers Sales Market Share by Application (2019-2030) 6.3 Global Household Air Purifiers Price by Application 7 Company Profiles 7.1 Sharp 7.1.1 Sharp Comapny Information 7.1.2 Sharp Business Overview 7.1.3 Sharp Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.1.4 Sharp Household Air Purifiers Product Portfolio 7.1.5 Sharp Recent Developments 7.2 Panasonic 7.2.1 Panasonic Comapny Information 7.2.2 Panasonic Business Overview 7.2.3 Panasonic Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.2.4 Panasonic Household Air Purifiers Product Portfolio 7.2.5 Panasonic Recent Developments 7.3 Philips 7.3.1 Philips Comapny Information 7.3.2 Philips Business Overview 7.3.3 Philips Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.3.4 Philips Household Air Purifiers Product Portfolio 7.3.5 Philips Recent Developments 7.4 Daikin 7.4.1 Daikin Comapny Information 7.4.2 Daikin Business Overview 7.4.3 Daikin Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.4.4 Daikin Household Air Purifiers Product Portfolio 7.4.5 Daikin Recent Developments 7.5 Midea 7.5.1 Midea Comapny Information 7.5.2 Midea Business Overview 7.5.3 Midea Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.5.4 Midea Household Air Purifiers Product Portfolio 7.5.5 Midea Recent Developments 7.6 Coway 7.6.1 Coway Comapny Information 7.6.2 Coway Business Overview 7.6.3 Coway Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.6.4 Coway Household Air Purifiers Product Portfolio 7.6.5 Coway Recent Developments 7.7 Smartmi 7.7.1 Smartmi Comapny Information 7.7.2 Smartmi Business Overview 7.7.3 Smartmi Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.7.4 Smartmi Household Air Purifiers Product Portfolio 7.7.5 Smartmi Recent Developments 7.8 Electrolux 7.8.1 Electrolux Comapny Information 7.8.2 Electrolux Business Overview 7.8.3 Electrolux Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.8.4 Electrolux Household Air Purifiers Product Portfolio 7.8.5 Electrolux Recent Developments 7.9 IQAir 7.9.1 IQAir Comapny Information 7.9.2 IQAir Business Overview 7.9.3 IQAir Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.9.4 IQAir Household Air Purifiers Product Portfolio 7.9.5 IQAir Recent Developments 7.10 Amway 7.10.1 Amway Comapny Information 7.10.2 Amway Business Overview 7.10.3 Amway Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.10.4 Amway Household Air Purifiers Product Portfolio 7.10.5 Amway Recent Developments 7.11 Whirlpool 7.11.1 Whirlpool Comapny Information 7.11.2 Whirlpool Business Overview 7.11.3 Whirlpool Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.11.4 Whirlpool Household Air Purifiers Product Portfolio 7.11.5 Whirlpool Recent Developments 7.12 Honeywell 7.12.1 Honeywell Comapny Information 7.12.2 Honeywell Business Overview 7.12.3 Honeywell Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.12.4 Honeywell Household Air Purifiers Product Portfolio 7.12.5 Honeywell Recent Developments 7.13 Yadu 7.13.1 Yadu Comapny Information 7.13.2 Yadu Business Overview 7.13.3 Yadu Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.13.4 Yadu Household Air Purifiers Product Portfolio 7.13.5 Yadu Recent Developments 7.14 Samsung 7.14.1 Samsung Comapny Information 7.14.2 Samsung Business Overview 7.14.3 Samsung Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.14.4 Samsung Household Air Purifiers Product Portfolio 7.14.5 Samsung Recent Developments 7.15 Austin 7.15.1 Austin Comapny Information 7.15.2 Austin Business Overview 7.15.3 Austin Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.15.4 Austin Household Air Purifiers Product Portfolio 7.15.5 Austin Recent Developments 7.16 Blueair 7.16.1 Blueair Comapny Information 7.16.2 Blueair Business Overview 7.16.3 Blueair Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.16.4 Blueair Household Air Purifiers Product Portfolio 7.16.5 Blueair Recent Developments 7.17 Boneco 7.17.1 Boneco Comapny Information 7.17.2 Boneco Business Overview 7.17.3 Boneco Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.17.4 Boneco Household Air Purifiers Product Portfolio 7.17.5 Boneco Recent Developments 7.18 Broad 7.18.1 Broad Comapny Information 7.18.2 Broad Business Overview 7.18.3 Broad Household Air Purifiers Sales, Revenue, Price and Gross Margin (2019-2024) 7.18.4 Broad Household Air Purifiers Product Portfolio 7.18.5 Broad Recent Developments 8 North America 8.1 North America Household Air Purifiers Market Size by Type 8.1.1 North America Household Air Purifiers Revenue by Type (2019-2030) 8.1.2 North America Household Air Purifiers Sales by Type (2019-2030) 8.1.3 North America Household Air Purifiers Price by Type (2019-2030) 8.2 North America Household Air Purifiers Market Size by Application 8.2.1 North America Household Air Purifiers Revenue by Application (2019-2030) 8.2.2 North America Household Air Purifiers Sales by Application (2019-2030) 8.2.3 North America Household Air Purifiers Price by Application (2019-2030) 8.3 North America Household Air Purifiers Market Size by Country 8.3.1 North America Household Air Purifiers Revenue Grow Rate by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 8.3.2 North America Household Air Purifiers Sales by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 8.3.3 North America Household Air Purifiers Price by Country (2019-2030) 8.3.4 U.S. 8.3.5 Canada 9 Europe 9.1 Europe Household Air Purifiers Market Size by Type 9.1.1 Europe Household Air Purifiers Revenue by Type (2019-2030) 9.1.2 Europe Household Air Purifiers Sales by Type (2019-2030) 9.1.3 Europe Household Air Purifiers Price by Type (2019-2030) 9.2 Europe Household Air Purifiers Market Size by Application 9.2.1 Europe Household Air Purifiers Revenue by Application (2019-2030) 9.2.2 Europe Household Air Purifiers Sales by Application (2019-2030) 9.2.3 Europe Household Air Purifiers Price by Application (2019-2030) 9.3 Europe Household Air Purifiers Market Size by Country 9.3.1 Europe Household Air Purifiers Revenue Grow Rate by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 9.3.2 Europe Household Air Purifiers Sales by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 9.3.3 Europe Household Air Purifiers Price by Country (2019-2030) 9.3.4 Germany 9.3.5 France 9.3.6 U.K. 9.3.7 Italy 9.3.8 Russia 10 China 10.1 China Household Air Purifiers Market Size by Type 10.1.1 China Household Air Purifiers Revenue by Type (2019-2030) 10.1.2 China Household Air Purifiers Sales by Type (2019-2030) 10.1.3 China Household Air Purifiers Price by Type (2019-2030) 10.2 China Household Air Purifiers Market Size by Application 10.2.1 China Household Air Purifiers Revenue by Application (2019-2030) 10.2.2 China Household Air Purifiers Sales by Application (2019-2030) 10.2.3 China Household Air Purifiers Price by Application (2019-2030) 11 Asia (Excluding China) 11.1 Asia Household Air Purifiers Market Size by Type 11.1.1 Asia Household Air Purifiers Revenue by Type (2019-2030) 11.1.2 Asia Household Air Purifiers Sales by Type (2019-2030) 11.1.3 Asia Household Air Purifiers Price by Type (2019-2030) 11.2 Asia Household Air Purifiers Market Size by Application 11.2.1 Asia Household Air Purifiers Revenue by Application (2019-2030) 11.2.2 Asia Household Air Purifiers Sales by Application (2019-2030) 11.2.3 Asia Household Air Purifiers Price by Application (2019-2030) 11.3 Asia Household Air Purifiers Market Size by Country 11.3.1 Asia Household Air Purifiers Revenue Grow Rate by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 11.3.2 Asia Household Air Purifiers Sales by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 11.3.3 Asia Household Air Purifiers Price by Country (2019-2030) 11.3.4 Japan 11.3.5 South Korea 11.3.6 India 11.3.7 Australia 11.3.8 China Taiwan 11.3.9 Southeast Asia 12 Middle East, Africa and Latin America 12.1 MEALA Household Air Purifiers Market Size by Type 12.1.1 MEALA Household Air Purifiers Revenue by Type (2019-2030) 12.1.2 MEALA Household Air Purifiers Sales by Type (2019-2030) 12.1.3 MEALA Household Air Purifiers Price by Type (2019-2030) 12.2 MEALA Household Air Purifiers Market Size by Application 12.2.1 MEALA Household Air Purifiers Revenue by Application (2019-2030) 12.2.2 MEALA Household Air Purifiers Sales by Application (2019-2030) 12.2.3 MEALA Household Air Purifiers Price by Application (2019-2030) 12.3 MEALA Household Air Purifiers Market Size by Country 12.3.1 MEALA Household Air Purifiers Revenue Grow Rate by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 12.3.2 MEALA Household Air Purifiers Sales by Country (2019 VS 2023 VS 2030) 12.3.3 MEALA Household Air Purifiers Price by Country (2019-2030) 12.3.4 Mexico 12.3.5 Brazil 12.3.6 Israel 12.3.7 Argentina 12.3.8 Colombia 12.3.9 Turkey 12.3.10 Saudi Arabia 12.3.11 UAE 13 Value Chain and Sales Channels Analysis 13.1 Household Air Purifiers Value Chain Analysis 13.1.1 Household Air Purifiers Key Raw Materials 13.1.2 Raw Materials Key Suppliers 13.1.3 Manufacturing Cost Structure 13.1.4 Household Air Purifiers Production Mode & Process 13.2 Household Air Purifiers Sales Channels Analysis 13.2.1 Direct Comparison with Distribution Share 13.2.2 Household Air Purifiers Distributors 13.2.3 Household Air Purifiers Customers 14 Concluding Insights 15 Appendix 15.1 Reasons for Doing This Study 15.2 Research Methodology 15.3 Research Process 15.4 Authors List of This Report 15.5 Data Source 15.5.1 Secondary Sources 15.5.2 Primary Sources 15.6 Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
APO Research社のConsumer Goods分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(household)の最新刊レポート
よくあるご質問APO Research社はどのような調査会社ですか?調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |