インナーウェア産業調査レポート 2024Intimate Underwear Industry Research Report 2024 当レポートは、インティメイトアンダーウェアの世界市場を量的・質的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー当レポートは、インティメイトアンダーウェアの世界市場を量的・質的分析の両面から包括的に提示することで、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、インティメイトアンダーウェアに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。インティメートアンダーウェアの市場規模、推計、予測は、2023年を基準年とし、2019年から2030年までの期間の履歴と予測データを考慮した販売量(M単位)と収益(百万ドル)で提供します。本レポートでは、世界のインティメートアンダーウェア市場を包括的に区分しています。種類別、用途別、プレイヤー別の製品に関する地域別市場規模も掲載しています。COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響は市場規模を推計する際に考慮した。 市場のより詳細な理解のために、本レポートは競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを提供している。また、技術動向や新製品開発についても論じています。 本レポートは、企業別、製品タイプ別、用途別、地域別に、市場全体とサブセグメント全体の収益、販売量、平均価格に関する情報を提供し、この市場におけるインティメイトアンダーウェアメーカー、新規参入企業、産業チェーン関連企業の助けとなります。 主要企業と市場シェアの洞察 このセクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。読者はまた、2019年から2024年までのメーカー別の世界的な収益、価格、販売に関するデータにアクセスすることができます。この包括的なレポートは、顧客が最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うのに役立つことは間違いない。調査レポートでレビューされた著名なプレーヤーには以下のようなものがある: L Brands Hanes Brands バークシャー・ハサウェイ(フルーツオブルーム) トリンプ・インターナショナル ワコール マークス&スペンサー ファーストリテイリング PVH コスモレディ アメリカンイーグル グンゼ ジョッキー・インターナショナル ページインダストリーズ エンブリーグループ 恵傑(マニフォームランジェリー) アイマー ユアサン リズ・シャルメル ルパ・アンド・カンパニーリミテッド デベンハム ウルフランジェリー ハンキーパンキー ティンシーノ VIP Clothing Ltd. 製品タイプ別インサイト 世界の市場をインナーウェアのタイプ別に、2030年までの成長予測とともに掲載している。売上と収益の推計は、インナーウェアがメーカーから調達されるサプライチェーンにおける価格に基づいている。 本レポートでは、各セグメントを調査し、過去のデータを用いて市場規模を提示している。また、そのセグメントが将来もたらす可能性のある成長機会についても触れている。この調査では、タイプ別、過去期間(2019-2024年)と予測期間(2025-2030年)の売上高と収益データを提供しています。 インナーウェアのタイプ別セグメント ブラジャー アンダーパンツ スリープウェアとホームウェア シェイプウェア サーマルウェア その他 用途別インサイト 本レポートでは、過去期間(2019-2024年)および予測期間(2025-2030年)における用途別の市場規模(売上高および収益データ)を掲載している。 また、本レポートでは、インナーウェア市場に影響を与える各セグメントの市場動向や消費者行動について概説し、これらが業界の将来にどのような影響を及ぼす可能性があるかについても記載しています。本レポートは、インティメイトアンダーウェア市場を牽引している関連市場や消費者動向を理解するのに役立ちます。 インナーウェアの用途別セグメント 百貨店/総合スーパー 専門店 スーパーマーケット オンライン販売 地域別展望 本セクションでは、様々な地域と各地域で事業を展開する主要プレーヤーに関する主要な洞察を提供する。経済、社会、環境、技術、政治的要因が、特定の地域/国の成長を評価する際に考慮されている。読者はまた、2019年から2030年までの各地域・国の収益・販売データを手にすることができる。 市場は、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカを含む様々な主要地域に区分されている。米国、ドイツ、英国、イタリア、フランス、中国、日本、韓国、東南アジア、インドなどの主要国の詳細な分析は、地域セグメント内でカバーされます。市場推計については、2023年を基準年として、2024年の推計値、2030年の予測収益を提供する予定である。 北米 米国 カナダ 欧州 ドイツ フランス イギリス イタリア ロシア アジア太平洋 中国 日本 韓国 インド オーストラリア 中国 台湾 インドネシア タイ マレーシア ラテンアメリカ メキシコ ブラジル アルゼンチン 中東・アフリカ トルコ サウジアラビア アラブ首長国連邦 主な推進要因と障壁 本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査している。さらに、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。また、専門家は今後のビジネス展望にも焦点を当てている。 COVID-19とロシア・ウクライナ戦争の影響力分析 このセクションの読者は、パンデミック、パンデミック後、ロシア・ウクライナ戦争中に、インナーウェア市場のシナリオが世界中でどのように変化したかを理解することができる。この調査は、需要、消費、輸送、消費者行動、サプライチェーン管理、輸出入、生産などの側面の変化を視野に入れて行われている。また、業界の専門家は、今後数年間、プレーヤーに機会を創出し、業界全体を安定させるのに役立つ主要因を強調しています。 本レポートを購入する理由 本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界のインティメートアンダーウェア市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。 本レポートは、関係者がインティメイトアンダーウェアの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。 本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、ビジネスにおける地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収が含まれます。 本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。 本レポートは、関係者がCOVID-19とロシア・ウクライナ戦争がインティメートアンダーウェア産業に与える影響を理解するのに役立ちます。 本レポートは、関係者が世界的にどの地域をターゲットにすべきかを洞察するのに役立つ 本レポートは、関係者がインティメートアンダーウェアの採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。 本レポートは、利害関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。 コアチャプター 第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証 第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(地域別、製品タイプ別、用途別など)の市場規模、今後の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるのかについて、ハイレベルな見解を提供しています。 第3章:インナーウェアメーカーの競争環境、価格、生産量、市場シェア、最新の開発計画、M&A情報などを詳細に分析。 第4章:主要企業のプロフィールを提供し、製品の生産/生産量、価値、価格、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本的な状況を詳細に紹介する。 第5章:インナーウェアの地域別/国別生産/生産量、金額。今後6年間の各地域の市場規模と発展の可能性を定量的に分析している。 第6章:インナーウェアの地域別・国別消費量。各地域とその主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展展望、市場空間、生産量を紹介している。 第7章:様々な市場セグメントを種類別に分析し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性を網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。 第8章:用途別の様々な市場セグメントの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる下流市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。 第9章:産業の上流と下流を含む産業チェーンの分析。 第10章:市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界のメーカーが直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介する。 第11章:レポートの要点と結論。 目次1 Preface1.1 Scope of Report 1.2 Reasons for Doing This Study 1.3 Research Methodology 1.4 Research Process 1.5 Data Source 1.5.1 Secondary Sources 1.5.2 Primary Sources 2 Market Overview 2.1 Product Definition 2.2 Global Market Growth Prospects 2.2.1 Global Intimate Underwear Market Size (2019-2030) & (US$ Million) 2.2.2 Global Intimate Underwear Sales (2019-2030) 2.2.3 Global Intimate Underwear Market Average Price (2019-2030) 2.3 Intimate Underwear by Type 2.3.1 Market Value Comparison by Type (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million) 1.2.2 Bras 1.2.3 Underpants 1.2.4 Sleepwear and Homewear 1.2.5 Shapewear 1.2.6 Thermal Clothes 1.2.7 Others 2.4 Intimate Underwear by Application 2.4.1 Market Value Comparison by Application (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million) 2.4.2 Department/General Merchandise Stores 2.4.3 Specialty Stores 2.4.4 Supermarket 2.4.5 Online Sales 3 Market Competitive Landscape by Manufacturers 3.1 Global Intimate Underwear Market Competitive Situation by Manufacturers (2019 Versus 2023) 3.2 Global Intimate Underwear Sales (M Units) of Manufacturers (2019-2024) 3.3 Global Intimate Underwear Revenue of Manufacturers (2019-2024) 3.4 Global Intimate Underwear Average Price by Manufacturers (2019-2024) 3.5 Global Intimate Underwear Industry Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024 3.6 Global Manufacturers of Intimate Underwear, Manufacturing Sites & Headquarters 3.7 Global Manufacturers of Intimate Underwear, Product Type & Application 3.8 Global Manufacturers of Intimate Underwear, Date of Enter into This Industry 3.9 Global Intimate Underwear Market CR5 and HHI 3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition 4 Manufacturers Profiled 4.1 L Brands 4.1.1 L Brands Company Information 4.1.2 L Brands Business Overview 4.1.3 L Brands Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.1.4 L Brands Intimate Underwear Product Portfolio 4.1.5 L Brands Recent Developments 4.2 Hanes Brands 4.2.1 Hanes Brands Company Information 4.2.2 Hanes Brands Business Overview 4.2.3 Hanes Brands Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.2.4 Hanes Brands Intimate Underwear Product Portfolio 4.2.5 Hanes Brands Recent Developments 4.3 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) 4.3.1 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Company Information 4.3.2 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Business Overview 4.3.3 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.3.4 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Intimate Underwear Product Portfolio 4.3.5 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Recent Developments 4.4 Triumph International 4.4.1 Triumph International Company Information 4.4.2 Triumph International Business Overview 4.4.3 Triumph International Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.4.4 Triumph International Intimate Underwear Product Portfolio 4.4.5 Triumph International Recent Developments 4.5 Wacoal 4.5.1 Wacoal Company Information 4.5.2 Wacoal Business Overview 4.5.3 Wacoal Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.5.4 Wacoal Intimate Underwear Product Portfolio 4.5.5 Wacoal Recent Developments 4.6 Marks & Spencer 4.6.1 Marks & Spencer Company Information 4.6.2 Marks & Spencer Business Overview 4.6.3 Marks & Spencer Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.6.4 Marks & Spencer Intimate Underwear Product Portfolio 4.6.5 Marks & Spencer Recent Developments 4.7 Fast Retailing 4.7.1 Fast Retailing Company Information 4.7.2 Fast Retailing Business Overview 4.7.3 Fast Retailing Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.7.4 Fast Retailing Intimate Underwear Product Portfolio 4.7.5 Fast Retailing Recent Developments 4.8 PVH 4.8.1 PVH Company Information 4.8.2 PVH Business Overview 4.8.3 PVH Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.8.4 PVH Intimate Underwear Product Portfolio 4.8.5 PVH Recent Developments 4.9 Cosmo Lady 4.9.1 Cosmo Lady Company Information 4.9.2 Cosmo Lady Business Overview 4.9.3 Cosmo Lady Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.9.4 Cosmo Lady Intimate Underwear Product Portfolio 4.9.5 Cosmo Lady Recent Developments 4.10 American Eagle (Aerie) 4.10.1 American Eagle (Aerie) Company Information 4.10.2 American Eagle (Aerie) Business Overview 4.10.3 American Eagle (Aerie) Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.10.4 American Eagle (Aerie) Intimate Underwear Product Portfolio 4.10.5 American Eagle (Aerie) Recent Developments 6.11 Gunze 6.11.1 Gunze Company Information 6.11.2 Gunze Intimate Underwear Business Overview 6.11.3 Gunze Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.11.4 Gunze Intimate Underwear Product Portfolio 6.11.5 Gunze Recent Developments 6.12 Jockey International 6.12.1 Jockey International Company Information 6.12.2 Jockey International Intimate Underwear Business Overview 6.12.3 Jockey International Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.12.4 Jockey International Intimate Underwear Product Portfolio 6.12.5 Jockey International Recent Developments 6.13 Page Industries Ltd. 6.13.1 Page Industries Ltd. Company Information 6.13.2 Page Industries Ltd. Intimate Underwear Business Overview 6.13.3 Page Industries Ltd. Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.13.4 Page Industries Ltd. Intimate Underwear Product Portfolio 6.13.5 Page Industries Ltd. Recent Developments 6.14 Embrygroup 6.14.1 Embrygroup Company Information 6.14.2 Embrygroup Intimate Underwear Business Overview 6.14.3 Embrygroup Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.14.4 Embrygroup Intimate Underwear Product Portfolio 6.14.5 Embrygroup Recent Developments 6.15 Huijie (Maniform Lingerie) 6.15.1 Huijie (Maniform Lingerie) Company Information 6.15.2 Huijie (Maniform Lingerie) Intimate Underwear Business Overview 6.15.3 Huijie (Maniform Lingerie) Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.15.4 Huijie (Maniform Lingerie) Intimate Underwear Product Portfolio 6.15.5 Huijie (Maniform Lingerie) Recent Developments 6.16 Aimer 6.16.1 Aimer Company Information 6.16.2 Aimer Intimate Underwear Business Overview 6.16.3 Aimer Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.16.4 Aimer Intimate Underwear Product Portfolio 6.16.5 Aimer Recent Developments 6.17 Your Sun 6.17.1 Your Sun Company Information 6.17.2 Your Sun Intimate Underwear Business Overview 6.17.3 Your Sun Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.17.4 Your Sun Intimate Underwear Product Portfolio 6.17.5 Your Sun Recent Developments 6.18 Lise Charmel 6.18.1 Lise Charmel Company Information 6.18.2 Lise Charmel Intimate Underwear Business Overview 6.18.3 Lise Charmel Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.18.4 Lise Charmel Intimate Underwear Product Portfolio 6.18.5 Lise Charmel Recent Developments 6.19 Rupa & Co. Limited 6.19.1 Rupa & Co. Limited Company Information 6.19.2 Rupa & Co. Limited Intimate Underwear Business Overview 6.19.3 Rupa & Co. Limited Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.19.4 Rupa & Co. Limited Intimate Underwear Product Portfolio 6.19.5 Rupa & Co. Limited Recent Developments 6.20 Debenhams 6.20.1 Debenhams Company Information 6.20.2 Debenhams Intimate Underwear Business Overview 6.20.3 Debenhams Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.20.4 Debenhams Intimate Underwear Product Portfolio 6.20.5 Debenhams Recent Developments 6.21 Wolf Lingerie 6.21.1 Wolf Lingerie Company Information 6.21.2 Wolf Lingerie Intimate Underwear Business Overview 6.21.3 Wolf Lingerie Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.21.4 Wolf Lingerie Intimate Underwear Product Portfolio 6.21.5 Wolf Lingerie Recent Developments 6.22 Hanky Panky 6.22.1 Hanky Panky Company Information 6.22.2 Hanky Panky Intimate Underwear Business Overview 6.22.3 Hanky Panky Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.22.4 Hanky Panky Intimate Underwear Product Portfolio 6.22.5 Hanky Panky Recent Developments 6.23 Tinsino 6.23.1 Tinsino Company Information 6.23.2 Tinsino Intimate Underwear Business Overview 6.23.3 Tinsino Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.23.4 Tinsino Intimate Underwear Product Portfolio 6.23.5 Tinsino Recent Developments 6.24 VIP Clothing Ltd. 6.24.1 VIP Clothing Ltd. Company Information 6.24.2 VIP Clothing Ltd. Intimate Underwear Business Overview 6.24.3 VIP Clothing Ltd. Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.24.4 VIP Clothing Ltd. Intimate Underwear Product Portfolio 6.24.5 VIP Clothing Ltd. Recent Developments 5 Global Intimate Underwear Market Scenario by Region 5.1 Global Intimate Underwear Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030 5.2 Global Intimate Underwear Sales by Region: 2019-2030 5.2.1 Global Intimate Underwear Sales by Region: 2019-2024 5.2.2 Global Intimate Underwear Sales by Region: 2025-2030 5.3 Global Intimate Underwear Revenue by Region: 2019-2030 5.3.1 Global Intimate Underwear Revenue by Region: 2019-2024 5.3.2 Global Intimate Underwear Revenue by Region: 2025-2030 5.4 North America Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.4.1 North America Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.4.2 North America Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.4.3 North America Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.4.4 U.S. 5.4.5 Canada 5.5 Europe Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.5.1 Europe Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.5.2 Europe Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.5.3 Europe Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.5.4 Germany 5.5.5 France 5.5.6 U.K. 5.5.7 Italy 5.5.8 Russia 5.6 Asia Pacific Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.6.1 Asia Pacific Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.6.2 Asia Pacific Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.6.3 Asia Pacific Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.6.4 China 5.6.5 Japan 5.6.6 South Korea 5.6.7 India 5.6.8 Australia 5.6.9 China Taiwan 5.6.10 Indonesia 5.6.11 Thailand 5.6.12 Malaysia 5.7 Latin America Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.7.1 Latin America Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.7.2 Latin America Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.7.3 Latin America Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.7.4 Mexico 5.7.5 Brazil 5.7.6 Argentina 5.8 Middle East and Africa Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.8.1 Middle East and Africa Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.8.2 Middle East and Africa Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.8.3 Middle East and Africa Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.8.4 Turkey 5.8.5 Saudi Arabia 5.8.6 UAE 6 Segment by Type 6.1 Global Intimate Underwear Sales by Type (2019-2030) 6.1.1 Global Intimate Underwear Sales by Type (2019-2030) & (M Units) 6.1.2 Global Intimate Underwear Sales Market Share by Type (2019-2030) 6.2 Global Intimate Underwear Revenue by Type (2019-2030) 6.2.1 Global Intimate Underwear Sales by Type (2019-2030) & (US$ Million) 6.2.2 Global Intimate Underwear Revenue Market Share by Type (2019-2030) 6.3 Global Intimate Underwear Price by Type (2019-2030) 7 Segment by Application 7.1 Global Intimate Underwear Sales by Application (2019-2030) 7.1.1 Global Intimate Underwear Sales by Application (2019-2030) & (M Units) 7.1.2 Global Intimate Underwear Sales Market Share by Application (2019-2030) 7.2 Global Intimate Underwear Revenue by Application (2019-2030) 6.2.1 Global Intimate Underwear Sales by Application (2019-2030) & (US$ Million) 6.2.2 Global Intimate Underwear Revenue Market Share by Application (2019-2030) 7.3 Global Intimate Underwear Price by Application (2019-2030) 8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market 8.1 Intimate Underwear Value Chain Analysis 8.1.1 Intimate Underwear Key Raw Materials 8.1.2 Raw Materials Key Suppliers 8.1.3 Intimate Underwear Production Mode & Process 8.2 Intimate Underwear Sales Channels Analysis 8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share 8.2.2 Intimate Underwear Distributors 8.2.3 Intimate Underwear Customers 9 Global Intimate Underwear Analyzing Market Dynamics 9.1 Intimate Underwear Industry Trends 9.2 Intimate Underwear Industry Drivers 9.3 Intimate Underwear Industry Opportunities and Challenges 9.4 Intimate Underwear Industry Restraints 10 Report Conclusion 11 Disclaimer
SummaryThis report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Intimate Underwear, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Intimate Underwear. Table of Contents1 Preface1.1 Scope of Report 1.2 Reasons for Doing This Study 1.3 Research Methodology 1.4 Research Process 1.5 Data Source 1.5.1 Secondary Sources 1.5.2 Primary Sources 2 Market Overview 2.1 Product Definition 2.2 Global Market Growth Prospects 2.2.1 Global Intimate Underwear Market Size (2019-2030) & (US$ Million) 2.2.2 Global Intimate Underwear Sales (2019-2030) 2.2.3 Global Intimate Underwear Market Average Price (2019-2030) 2.3 Intimate Underwear by Type 2.3.1 Market Value Comparison by Type (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million) 1.2.2 Bras 1.2.3 Underpants 1.2.4 Sleepwear and Homewear 1.2.5 Shapewear 1.2.6 Thermal Clothes 1.2.7 Others 2.4 Intimate Underwear by Application 2.4.1 Market Value Comparison by Application (2019 VS 2023 VS 2030) & (US$ Million) 2.4.2 Department/General Merchandise Stores 2.4.3 Specialty Stores 2.4.4 Supermarket 2.4.5 Online Sales 3 Market Competitive Landscape by Manufacturers 3.1 Global Intimate Underwear Market Competitive Situation by Manufacturers (2019 Versus 2023) 3.2 Global Intimate Underwear Sales (M Units) of Manufacturers (2019-2024) 3.3 Global Intimate Underwear Revenue of Manufacturers (2019-2024) 3.4 Global Intimate Underwear Average Price by Manufacturers (2019-2024) 3.5 Global Intimate Underwear Industry Ranking, 2022 VS 2023 VS 2024 3.6 Global Manufacturers of Intimate Underwear, Manufacturing Sites & Headquarters 3.7 Global Manufacturers of Intimate Underwear, Product Type & Application 3.8 Global Manufacturers of Intimate Underwear, Date of Enter into This Industry 3.9 Global Intimate Underwear Market CR5 and HHI 3.10 Global Manufacturers Mergers & Acquisition 4 Manufacturers Profiled 4.1 L Brands 4.1.1 L Brands Company Information 4.1.2 L Brands Business Overview 4.1.3 L Brands Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.1.4 L Brands Intimate Underwear Product Portfolio 4.1.5 L Brands Recent Developments 4.2 Hanes Brands 4.2.1 Hanes Brands Company Information 4.2.2 Hanes Brands Business Overview 4.2.3 Hanes Brands Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.2.4 Hanes Brands Intimate Underwear Product Portfolio 4.2.5 Hanes Brands Recent Developments 4.3 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) 4.3.1 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Company Information 4.3.2 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Business Overview 4.3.3 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.3.4 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Intimate Underwear Product Portfolio 4.3.5 Berkshire Hathaway (Fruit of Loom) Recent Developments 4.4 Triumph International 4.4.1 Triumph International Company Information 4.4.2 Triumph International Business Overview 4.4.3 Triumph International Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.4.4 Triumph International Intimate Underwear Product Portfolio 4.4.5 Triumph International Recent Developments 4.5 Wacoal 4.5.1 Wacoal Company Information 4.5.2 Wacoal Business Overview 4.5.3 Wacoal Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.5.4 Wacoal Intimate Underwear Product Portfolio 4.5.5 Wacoal Recent Developments 4.6 Marks & Spencer 4.6.1 Marks & Spencer Company Information 4.6.2 Marks & Spencer Business Overview 4.6.3 Marks & Spencer Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.6.4 Marks & Spencer Intimate Underwear Product Portfolio 4.6.5 Marks & Spencer Recent Developments 4.7 Fast Retailing 4.7.1 Fast Retailing Company Information 4.7.2 Fast Retailing Business Overview 4.7.3 Fast Retailing Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.7.4 Fast Retailing Intimate Underwear Product Portfolio 4.7.5 Fast Retailing Recent Developments 4.8 PVH 4.8.1 PVH Company Information 4.8.2 PVH Business Overview 4.8.3 PVH Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.8.4 PVH Intimate Underwear Product Portfolio 4.8.5 PVH Recent Developments 4.9 Cosmo Lady 4.9.1 Cosmo Lady Company Information 4.9.2 Cosmo Lady Business Overview 4.9.3 Cosmo Lady Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.9.4 Cosmo Lady Intimate Underwear Product Portfolio 4.9.5 Cosmo Lady Recent Developments 4.10 American Eagle (Aerie) 4.10.1 American Eagle (Aerie) Company Information 4.10.2 American Eagle (Aerie) Business Overview 4.10.3 American Eagle (Aerie) Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 4.10.4 American Eagle (Aerie) Intimate Underwear Product Portfolio 4.10.5 American Eagle (Aerie) Recent Developments 6.11 Gunze 6.11.1 Gunze Company Information 6.11.2 Gunze Intimate Underwear Business Overview 6.11.3 Gunze Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.11.4 Gunze Intimate Underwear Product Portfolio 6.11.5 Gunze Recent Developments 6.12 Jockey International 6.12.1 Jockey International Company Information 6.12.2 Jockey International Intimate Underwear Business Overview 6.12.3 Jockey International Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.12.4 Jockey International Intimate Underwear Product Portfolio 6.12.5 Jockey International Recent Developments 6.13 Page Industries Ltd. 6.13.1 Page Industries Ltd. Company Information 6.13.2 Page Industries Ltd. Intimate Underwear Business Overview 6.13.3 Page Industries Ltd. Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.13.4 Page Industries Ltd. Intimate Underwear Product Portfolio 6.13.5 Page Industries Ltd. Recent Developments 6.14 Embrygroup 6.14.1 Embrygroup Company Information 6.14.2 Embrygroup Intimate Underwear Business Overview 6.14.3 Embrygroup Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.14.4 Embrygroup Intimate Underwear Product Portfolio 6.14.5 Embrygroup Recent Developments 6.15 Huijie (Maniform Lingerie) 6.15.1 Huijie (Maniform Lingerie) Company Information 6.15.2 Huijie (Maniform Lingerie) Intimate Underwear Business Overview 6.15.3 Huijie (Maniform Lingerie) Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.15.4 Huijie (Maniform Lingerie) Intimate Underwear Product Portfolio 6.15.5 Huijie (Maniform Lingerie) Recent Developments 6.16 Aimer 6.16.1 Aimer Company Information 6.16.2 Aimer Intimate Underwear Business Overview 6.16.3 Aimer Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.16.4 Aimer Intimate Underwear Product Portfolio 6.16.5 Aimer Recent Developments 6.17 Your Sun 6.17.1 Your Sun Company Information 6.17.2 Your Sun Intimate Underwear Business Overview 6.17.3 Your Sun Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.17.4 Your Sun Intimate Underwear Product Portfolio 6.17.5 Your Sun Recent Developments 6.18 Lise Charmel 6.18.1 Lise Charmel Company Information 6.18.2 Lise Charmel Intimate Underwear Business Overview 6.18.3 Lise Charmel Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.18.4 Lise Charmel Intimate Underwear Product Portfolio 6.18.5 Lise Charmel Recent Developments 6.19 Rupa & Co. Limited 6.19.1 Rupa & Co. Limited Company Information 6.19.2 Rupa & Co. Limited Intimate Underwear Business Overview 6.19.3 Rupa & Co. Limited Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.19.4 Rupa & Co. Limited Intimate Underwear Product Portfolio 6.19.5 Rupa & Co. Limited Recent Developments 6.20 Debenhams 6.20.1 Debenhams Company Information 6.20.2 Debenhams Intimate Underwear Business Overview 6.20.3 Debenhams Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.20.4 Debenhams Intimate Underwear Product Portfolio 6.20.5 Debenhams Recent Developments 6.21 Wolf Lingerie 6.21.1 Wolf Lingerie Company Information 6.21.2 Wolf Lingerie Intimate Underwear Business Overview 6.21.3 Wolf Lingerie Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.21.4 Wolf Lingerie Intimate Underwear Product Portfolio 6.21.5 Wolf Lingerie Recent Developments 6.22 Hanky Panky 6.22.1 Hanky Panky Company Information 6.22.2 Hanky Panky Intimate Underwear Business Overview 6.22.3 Hanky Panky Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.22.4 Hanky Panky Intimate Underwear Product Portfolio 6.22.5 Hanky Panky Recent Developments 6.23 Tinsino 6.23.1 Tinsino Company Information 6.23.2 Tinsino Intimate Underwear Business Overview 6.23.3 Tinsino Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.23.4 Tinsino Intimate Underwear Product Portfolio 6.23.5 Tinsino Recent Developments 6.24 VIP Clothing Ltd. 6.24.1 VIP Clothing Ltd. Company Information 6.24.2 VIP Clothing Ltd. Intimate Underwear Business Overview 6.24.3 VIP Clothing Ltd. Intimate Underwear Sales, Revenue and Gross Margin (2019-2024) 6.24.4 VIP Clothing Ltd. Intimate Underwear Product Portfolio 6.24.5 VIP Clothing Ltd. Recent Developments 5 Global Intimate Underwear Market Scenario by Region 5.1 Global Intimate Underwear Market Size by Region: 2019 VS 2023 VS 2030 5.2 Global Intimate Underwear Sales by Region: 2019-2030 5.2.1 Global Intimate Underwear Sales by Region: 2019-2024 5.2.2 Global Intimate Underwear Sales by Region: 2025-2030 5.3 Global Intimate Underwear Revenue by Region: 2019-2030 5.3.1 Global Intimate Underwear Revenue by Region: 2019-2024 5.3.2 Global Intimate Underwear Revenue by Region: 2025-2030 5.4 North America Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.4.1 North America Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.4.2 North America Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.4.3 North America Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.4.4 U.S. 5.4.5 Canada 5.5 Europe Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.5.1 Europe Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.5.2 Europe Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.5.3 Europe Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.5.4 Germany 5.5.5 France 5.5.6 U.K. 5.5.7 Italy 5.5.8 Russia 5.6 Asia Pacific Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.6.1 Asia Pacific Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.6.2 Asia Pacific Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.6.3 Asia Pacific Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.6.4 China 5.6.5 Japan 5.6.6 South Korea 5.6.7 India 5.6.8 Australia 5.6.9 China Taiwan 5.6.10 Indonesia 5.6.11 Thailand 5.6.12 Malaysia 5.7 Latin America Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.7.1 Latin America Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.7.2 Latin America Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.7.3 Latin America Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.7.4 Mexico 5.7.5 Brazil 5.7.6 Argentina 5.8 Middle East and Africa Intimate Underwear Market Facts & Figures by Country 5.8.1 Middle East and Africa Intimate Underwear Market Size by Country: 2019 VS 2023 VS 2030 5.8.2 Middle East and Africa Intimate Underwear Sales by Country (2019-2030) 5.8.3 Middle East and Africa Intimate Underwear Revenue by Country (2019-2030) 5.8.4 Turkey 5.8.5 Saudi Arabia 5.8.6 UAE 6 Segment by Type 6.1 Global Intimate Underwear Sales by Type (2019-2030) 6.1.1 Global Intimate Underwear Sales by Type (2019-2030) & (M Units) 6.1.2 Global Intimate Underwear Sales Market Share by Type (2019-2030) 6.2 Global Intimate Underwear Revenue by Type (2019-2030) 6.2.1 Global Intimate Underwear Sales by Type (2019-2030) & (US$ Million) 6.2.2 Global Intimate Underwear Revenue Market Share by Type (2019-2030) 6.3 Global Intimate Underwear Price by Type (2019-2030) 7 Segment by Application 7.1 Global Intimate Underwear Sales by Application (2019-2030) 7.1.1 Global Intimate Underwear Sales by Application (2019-2030) & (M Units) 7.1.2 Global Intimate Underwear Sales Market Share by Application (2019-2030) 7.2 Global Intimate Underwear Revenue by Application (2019-2030) 6.2.1 Global Intimate Underwear Sales by Application (2019-2030) & (US$ Million) 6.2.2 Global Intimate Underwear Revenue Market Share by Application (2019-2030) 7.3 Global Intimate Underwear Price by Application (2019-2030) 8 Value Chain and Sales Channels Analysis of the Market 8.1 Intimate Underwear Value Chain Analysis 8.1.1 Intimate Underwear Key Raw Materials 8.1.2 Raw Materials Key Suppliers 8.1.3 Intimate Underwear Production Mode & Process 8.2 Intimate Underwear Sales Channels Analysis 8.2.1 Direct Comparison with Distribution Share 8.2.2 Intimate Underwear Distributors 8.2.3 Intimate Underwear Customers 9 Global Intimate Underwear Analyzing Market Dynamics 9.1 Intimate Underwear Industry Trends 9.2 Intimate Underwear Industry Drivers 9.3 Intimate Underwear Industry Opportunities and Challenges 9.4 Intimate Underwear Industry Restraints 10 Report Conclusion 11 Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
APO Research社のConsumer Goods分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問APO Research社はどのような調査会社ですか?調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |