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B2Bヘルスケア:ケーススタディと分析


B2B healthcare: case studies and analysis

本レポートでは、B2Bヘルスケア領域で活躍する事業者をピックアップしてそのアプローチを分析しています。これらの事業者が提供するサービスの概要を説明し、各事業者の提案の差別化要因を浮き彫りに... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2022年3月28日 US$4,999
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20 英語

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サマリー

本レポートでは、B2Bヘルスケア領域で活躍する事業者をピックアップしてそのアプローチを分析しています。これらの事業者が提供するサービスの概要を説明し、各事業者の提案の差別化要因を浮き彫りにしています。
 
本レポートで回答した主な質問
  • 本レポートに含まれる事業者は、B2Bヘルスケアの機会にどのように対処しているか?
  • 事業者はこの領域でどのようなソリューションを提供しているのか?
  • 各事業者の提案の差別化要因は何か?
 
本レポートでケーススタディとして取り上げた事業者
  • ドイツテレコム
  • Enovacom(Orange)社
  • メザニン(ボーダコム)
  • テルストラ
  • TELUS
  • ベライゾン
  • ボーダフォン

 



 

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Summary

この調査レポートでは、B2Bヘルスケア領域で活躍する事業者をピックアップしてそのアプローチについて詳細に調査・分析しています。
 
Report Summary
"The COVID-19 pandemic has accelerated the digitisation of the healthcare sector, thereby providing opportunities for operators in the B2B healthcare market."
 
This report analyses the approaches of selected operators that are active in the B2B healthcare space. It outlines the services that these players provide and highlights the differentiators of their propositions.
 
Key questions answered in this report
  • How are the operators included in this report addressing the B2B healthcare opportunity?
  • Which solutions are operators providing in this space?
  • What are the differentiators of each operator’s proposition?
 
Operators included as case studies in this report
  • Deutsche Telekom
  • Enovacom (Orange)
  • Mezzanine (Vodacom)
  • Telstra
  • TELUS
  • Verizon
  • Vodafone

 



 

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