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FTTP新規参入者のための勝てる小売提案の構築


Building winning retail propositions for new FTTP entrants

新規FTTPネットワークにはかなりの投資が行われていますが、新規FTTP参入企業にとって最適な小売料金戦略については、いまだに多くの不確定要素があります。本レポートでは、ファイバーネットワークを構築し、... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Analysys Mason
アナリシスメイソン
2021年12月7日 US$4,999
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16 英語

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サマリー

新規FTTPネットワークにはかなりの投資が行われていますが、新規FTTP参入企業にとって最適な小売料金戦略については、いまだに多くの不確定要素があります。本レポートでは、ファイバーネットワークを構築し、小売サービスプロバイダーとしても活動している垂直統合型の新規FTTP参入企業が、どのようにして勝ち組の小売FTTP提案を構築できるかを評価しています。
 
本レポートで回答している主な質問
  • FTTP新規参入者は、他の技術を使用する他の事業者の提供するFTTP提供や既存事業者のFTTP提供に対して、どのように価格を設定すべきか?
  • FTTP の小売プランを階層化するための最適な戦略とは何か?
  • 新規 FTTP 参入者は設置費用を請求すべきであり、設置の一部として追加サービスを提供すべきなのか?

 



 

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Summary

この調査レポートでは、ファイバーネットワークを構築し、小売サービスプロバイダーとしても活動している垂直統合型の新規FTTP参入企業が、どのようにして勝ち組の小売FTTP提案を構築できるかを評価しています。
 
Report Summary
"New FTTP entrants can successfully monetise their deployments with well-crafted retail tariff strategies."
 
There is a considerable amount of investment into new FTTP networks, but there still remains a lot of uncertainty about the best retail tariff strategies for new FTTP entrants. This report assesses how new, vertically integrated FTTP entrants that are building fibre networks and are also acting as retail service providers can build winning retail FTTP propositions.
 
Key questions answered in this report
  • How should new FTTP entrants price their FTTP offers relative to both other operators’ offers that use other technologies and incumbents’ FTTP offers?
  • What is the optimal strategy for tiering FTTP retail plans?
  • Should new FTTP entrants charge for installation and should they offer additional services as part of the installation?


 

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