FTTP新規参入者のための勝てる小売提案の構築Building winning retail propositions for new FTTP entrants 新規FTTPネットワークにはかなりの投資が行われていますが、新規FTTP参入企業にとって最適な小売料金戦略については、いまだに多くの不確定要素があります。本レポートでは、ファイバーネットワークを構築し、... もっと見る
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サマリー
新規FTTPネットワークにはかなりの投資が行われていますが、新規FTTP参入企業にとって最適な小売料金戦略については、いまだに多くの不確定要素があります。本レポートでは、ファイバーネットワークを構築し、小売サービスプロバイダーとしても活動している垂直統合型の新規FTTP参入企業が、どのようにして勝ち組の小売FTTP提案を構築できるかを評価しています。
本レポートで回答している主な質問
Summary
この調査レポートでは、ファイバーネットワークを構築し、小売サービスプロバイダーとしても活動している垂直統合型の新規FTTP参入企業が、どのようにして勝ち組の小売FTTP提案を構築できるかを評価しています。
Report Summary
"New FTTP entrants can successfully monetise their deployments with well-crafted retail tariff strategies."
There is a considerable amount of investment into new FTTP networks, but there still remains a lot of uncertainty about the best retail tariff strategies for new FTTP entrants. This report assesses how new, vertically integrated FTTP entrants that are building fibre networks and are also acting as retail service providers can build winning retail FTTP propositions.
Key questions answered in this report
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