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中国ランジェリー市場:製品タイプ別(シェイプウェア、ラウンジウェア、ニッカーズ&ショーツ、ブラジャー、その他)、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、独立系小売店、オンライン、その他)、地域別、競争予測機会、2026年


China Lingerie Market, By Product Type (Shape Wear, Lounge Wear, Knickers & Panties, Bra, and Others), By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Independent Retailers, Online, and Others), By Region, Competition Forecast Opportunities, 2026

中国のランジェリー市場は、2020年には263億6,000万米ドル、2026年には425億1,000万米ドルに達し、予測期間中に6.80%のCAGRで成長すると予想されています。中国のランジェリー市場は、電子商取引プラットフォ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年8月21日 US$3,500
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サマリー

中国のランジェリー市場は、2020年には263億6,000万米ドル、2026年には425億1,000万米ドルに達し、予測期間中に6.80%のCAGRで成長すると予想されています。中国のランジェリー市場は、電子商取引プラットフォームの増加、可処分所得の増加、消費者の嗜好の変化などが主な要因となっています。ファッション業界の進化に伴い、企業はナイロン、ポリエステル、サテン、レース、シアー、ライクラ、シルク、コットンなどの素材をランジェリーに使用するようになりました。これに加えて、デザイナーは、レース、刺繍、豪華な生地、明るい色調のランジェリーを強調しており、これが予測期間中のランジェリーの需要を押し上げると予想されます。消費者にとって色、生地、スタイルはますます重要になっており、メーカーはファッショナブルなランジェリーの製造を求めています。

中国のランジェリー市場は、製品タイプ別、流通チャネル別、企業別、地域別に分類されています。製品タイプでは、体のラインを強調するブラジャーが市場を席巻していますが、中国ランジェリー市場ではシェイプウェアが急成長しています。流通チャネルでは、独立した小売店が中国のランジェリー市場を席巻しており、次いでオンラインが続いています。オンラインが成長しているのは、eコマース・プラットフォームの出現により、顧客が店舗に足を運ばなくても、クリックするだけであらゆる選択肢を検討できるようになったためです。企業は、サイズ、生地、外観に関する顧客のフィードバックをウェブサイトに掲載することで、消費者が効果的かつ効率的に商品を選択できるようにしています。

中国のランジェリー市場は、中国東部、中国北部、中国北東部、中国南中部、中国北西部、中国南西部など、様々な地域に分けられており、中国東部が市場を独占しています。この市場で活動している主な企業は、Shenzhen Huijie Group Co.L Brands, Inc., Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited, Embry Holdings Limited, Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd.などがあります。市場での競争力を維持するために、企業は新しいランジェリーブランドや製品の導入、M&Aなどで継続的にアップグレードしています。Cosmo Lady (China) Holdings Companyは、コアブランドである "City-Beauty"、3つのサブブランドである "City-Siyu"、"City-Colorful Pie"、"Dianfeng "などの多様なブランドポートフォリオを通じて製品のマーケティングと販売を行い、消費者のニーズに応えています。さらに、「Odifen」、「Lubi」、「Yixia」などの有名なハイエンドブランドを買収したことで、ブランドポートフォリオを効果的にアップグレードし、主要ブランド数を9に増やしました。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー:2020年
推定期間: 2021年
予測期間: 2022-2026

本調査の目的
- 2016年から2020年までの中国ランジェリー市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの中国ランジェリー市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 中国のランジェリー市場を、製品タイプ、販売チャネル、地域、企業に基づいて定義、分類、予測すること。
- 中国のランジェリー市場において、支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 中国のランジェリー市場のドライバーと課題を特定すること。
- 中国のランジェリー市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競争力のある開発を検討すること。
- 中国のランジェリー市場で事業を展開している主要企業のプロフィールを特定・分析すること。

TechSci Researchはこの調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。最初に、TechSci Researchは中国国内のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際、回答者は競合他社についても尋ねられました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、中国におけるすべての主要プレーヤーのメーカー、流通チャネル、および存在を分析しました。

TechSci Researchは中国のランジェリー市場の市場規模を、ボトムアップ&トップダウンのアプローチで算出しました。ここでは様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体的な市場規模を得るために、これらの製品タイプや流通チャネルの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主な対象者
- ランジェリーメーカー、サプライヤー、ディストリビューター、その他のステークホルダー
- 規制当局や政策立案者などの政府機関。
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- ランジェリー製造に関連する組織、フォーラム、アライアンスなど。
本調査は、メーカー、サプライヤーやパートナー、エンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供し、投資戦略や市場機会の活用に役立つものです。

レポートの範囲
本レポートでは、中国のランジェリー市場を以下のカテゴリーに分類しています。また、業界動向についても以下に詳述しています。

- 中国ランジェリー市場、製品タイプ別。
シェイプウェア
ラウンジウェア
ニッカーズ&ショーツ
ブラジャー
その他(タイツ、アクティブウェア、サーマルアンダーウェア、など
- 中国のランジェリー市場、流通チャネル別
ハイパーマーケット/スーパーマーケット
独立系小売店
オンライン
その他(専門店、百貨店、その他
- 中国のランジェリー市場:地域別
華東
華北
中国東北部
中国南中部
中国北西部
South West China

競合他社の状況
企業プロフィール。中国のランジェリー市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。
利用可能なカスタマイズ。
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。

企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。



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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.エグゼクティブサマリー
4.COVID-19の中国ランジェリー市場への影響
5.お客様の声
5.1.ブランド認知度
5.2.購買意思決定に影響を与える要因
5.3.購入頻度
6.中国ランジェリー市場の展望
6.1.市場規模・予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.製品タイプ別(シェイプウェア、ラウンジウェア、ニッカーズ&ショーツ、ブラジャー、その他
6.2.2.流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、独立系小売店、オンライン、その他
6.2.3.地域別
6.2.4.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ(製品タイプ別、地域別
7.中国ブラジャー市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェアと予測
7.2.1.製品タイプ別(プッシュアップブラ、パッド付きブラ、スポーツブラ、アンダーワイヤーブラ、フルカップブラ、その他
7.2.2.流通チャネル別
7.3.価格分析
8.中国のニッカーズ&ショーツ市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェアと予測
8.2.1.製品タイプ別(ボーイショーツ、クラシックブリーフ、フレンチカットショーツ、シームレスショーツ、ビキニ、その他
8.2.2.流通チャネル別
8.3.価格分析
9.中国のラウンジウェア市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェアと予測
9.2.1.製品タイプ別(ミニドレス、カプリ、ショートパンツ、パジャマセット、ナイティ、その他
9.2.2.流通チャネル別
9.3.価格分析
10.中国のシェイプウェア市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェアと予測
10.2.1.製品タイプ別(ビキニシェイパー、ボディシェイパー、タミーシェイパー、太ももシェイパー
10.2.2.販売チャネル別
10.3.価格分析
11.4.サプライチェーン分析
12.輸入・輸出の分析
13.マーケットダイナミクス
13.1.ドライバー
13.2.課題
14.市場動向と開発状況
15.政策・規制動向
16.中国経済の概要
17.競争環境
17.1.深圳慧傑集団有限公司(Shenzhen Huijie Group Co., Ltd.
17.2.L Brands, Inc.
17.3.コスモレディ(中国)ホールディングスカンパニーリミテッド
17.4.エンブリ・ホールディングス・リミテッド
17.5.Yancheng International Women's Fashion Co.,Ltd.
17.6.6ixty 8ight リミテッド
17.7.ラ・ペルラ
17.8.Aimerグループ
17.9.ワコール(中国)ファッション有限公司
17.10.エタムグループ
17.11.Chun Wing Intimate Factory Ltd.
18.戦略的提言
19.会社概要・免責事項

 

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Summary

China Lingerie market was valued at USD26.36 billion in 2020 and is expected to reach USD42.51 billion by 2026, growing at a CAGR of 6.80% during the forecast period. The China lingerie market is mainly driven by growing number of e- commerce platforms, rising disposable income and changing consumer preferences. With the evolution in fashion industry, companies have started using fabrics such as nylon, polyester, satin, lace, sheer, lycra, silk, and cotton in their lingerie. In addition to this, designers are also emphasizing on lace, embroidery, luxurious fabrics, and lighter hues in their lingerie, which is expected to boost the demand for lingerie during the forecast period. Color, fabric, and style are becoming increasingly important to consumers, prompting manufacturers to manufacture fashionable lingerie.

China lingerie market is segmented on product type, distribution channel, company, and region. Under the Product Type segment, Bra is dominating the market with the rise in focus on body appearances whereas shape wear is the fastest growing in the China lingerie market. In terms of distribution channel, Independent retail store is dominating the China lingerie market followed by online. Online is growing due to emergence of e-commerce platforms which has made it convenient for the customers to go through all the available options just in a click without visiting the stores. Companies are helping consumers to choose the product with customer feedbacks on the website regarding size, fabric and look which helps consumers in effective & efficient decision making.

Regionally, China lingerie market has been segmented into various regions including East China, North China, North East China, South Central China, North West China, South West China where East China is dominating the China lingerie market. Major players operating in the market are Shenzhen Huijie Group Co., Ltd. L Brands, Inc., Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited, Embry Holdings Limited, Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd and Others. To remain competitive in the market companies are continuously upgrading themselves by introducing new lingerie brands, products and mergers & acquisitions, etc. The company named Cosmo Lady (China) Holdings Company meets the consumer needs & demand by marketing and sales of its products through a diversified brand portfolio including the core brand "City•Beauty" and three sub-brands, namely "City•Siyu", "City•Colorful Pie" and "Dianfeng", followed by the launch of new brands "The Secret of Urban Beauty" and "Free Time" to attract different consumers. Additionally, through the acquisition of well-known high-end brands, including Odifen, Lubi and Yixia, the company has effectively upgraded its brand portfolio, and increased the number of major brands to nine.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022-2026

Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of the China lingerie market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of the China lingerie market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To define, classify and forecast the China lingerie market based on product type, distribution channel, region and company.
• To identify the dominant region or segment in the China lingerie market.
• To identify drivers and challenges for the China lingerie market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc. in the China lingerie market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in the China lingerie market.

TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across China. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research was able to include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distribution channels and presence of all major players across China.

TechSci Research calculated the market size of the China lingerie market using a bottom-up & top-down approach, wherein data for various end-user segments were recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these product types and distribution channels for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Lingerie manufacturers, suppliers, distributors and other stakeholders.
• Government bodies such as regulating authorities and policy makers.
• Market research and consulting firms.
• Organizations, forums and alliances related to lingerie manufacturing.
The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, suppliers and partners, end users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.
Report Scope:
In this report, China lingerie market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• China Lingerie Market, By Product Type:
 Shape Wear
 Lounge Wear
 Knickers & Panties
 Bra
 Others (Tights, Active Wear, Thermal Underwear, etc.)
• China Lingerie Market, By Distribution Channel:
 Hypermarkets/Supermarkets
 Independent Retailers
 Online
 Others (Specialty Store, Departmental Stores, Others)
• China Lingerie Market, By Region:
 East China
 North China
 North East China
 South Central China
 North West China
 South West China

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in China lingerie market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Executive Summary
4. Impact of COVID-19 on China Lingerie Market
5. Voice of Customer
5.1. Brand Awareness
5.2. Factors Affecting Purchasing Decision
5.3. Purchase Frequency
6. China Lingerie Market outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Product Type (Shape Wear, Lounge Wear, Knickers & Panties, Bra, and Others)
6.2.2. By Distribution Channel (Hypermarkets/ Supermarkets, Independent Retailers, Online, and Others)
6.2.3. By Region
6.2.4. By Company (2020)
6.3. Market Map (Product Type and Region)
7. China Bra Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Product Type (Push-Up Bra, Padded Bra, Sports Bra, Underwire Bra, Full Cup Bra, and Others)
7.2.2. By Distribution Channel
7.3. Pricing Analysis
8. China Knickers & Panties Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Product Type (Boy Shorts, Classic Briefs, French Cut Panties, Seamless Panties, Bikini, and Others)
8.2.2. By Distribution Channel
8.3. Pricing Analysis
9. China Lounge Wear Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Product Type (Mini Dress, Capris, Shorts, Pajama Set, Nighty, and Others)
9.2.2. By Distribution Channel
9.3. Pricing Analysis
10. China Shape Wear Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Product Type (Bikini Shaper, Body Shaper, Tummy Shaper & Thigh Shaper)
10.2.2. By Distribution Channel
10.3. Pricing Analysis
11. Supply Chain Analysis
12. Import - Export Analysis
13. Market Dynamics
13.1. Drivers
13.2. Challenges
14. Market Trends & Developments
15. Policy & Regulatory Landscape
16. China Economic Profile
17. Competitive Landscape
17.1. Shenzhen Huijie Group Co., Ltd.
17.2. L Brands, Inc.
17.3. Cosmo Lady (China) Holdings Company Limited
17.4. Embry Holdings Limited
17.5. Yancheng International Women's Fashion Co., Ltd.
17.6. 6IXTY 8IGHT LIMITED
17.7. La Perla
17.8. Aimer Group
17.9. Wacoal (China) Fashion Co., Ltd.
17.10. Etam Group
17.11. Chun Wing Intimate Factory Ltd.
18. Strategic Recommendations
19. About Us & Disclaimer

 

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