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世界の家電・電子機器市場:種類別(オーディオビジュアル機器、家庭用電化製品、キッチン用電化製品、パーソナルケア用電化製品)、用途別(住宅用、商業用)、流通チャネル別(家電・専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンラインチャネル、その他)、競争予測と機会、2026年


Global Consumer Electronics and Appliances Market, By Type (Audio Visual Equipment, Home Appliances, Kitchen Appliances, Personal Care Appliances), By Application (Residential and Commercial), By Distribution Channel (Electronic and Specialty Retailers, Hypermarket/ Supermarket, Online Channels and Others), Competition Forecast & Opportunities, 2026

世界の家電・電子機器市場は、消費者嗜好の継続的な変化、既存製品の技術革新の進展、可処分所得の増加、急速な都市化などにより、2026年末までに最大で1,344億円に達すると予測されています。業界が直面して... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2021年8月21日 US$4,900
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115 英語

下記、日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

世界の家電・電子機器市場は、消費者嗜好の継続的な変化、既存製品の技術革新の進展、可処分所得の増加、急速な都市化などにより、2026年末までに最大で1,344億円に達すると予測されています。業界が直面している課題としては、エネルギー効率の要求、環境に優しい製品への移行、需要の即時的な変化、新技術の革新、品質管理などが挙げられます。これらすべての要因が、市場の成長を妨げると予想されます。

タイプ別では、オーディオビジュアル機器、家庭用電化製品、キッチン用品、パーソナルケア用品に分けられますが、その中でもオーディオビジュアル機器のセグメントは、家電市場において約65%の最大シェアを占めています。これは、スマートテレビ、ラップトップ、スマートフォン、スピーカー、スマートウォッチ、イヤホン/ヘッドホンなど、テクノロジーを駆使した製品の需要が高まっているためです。新しいソフトウェア製品の継続的な発売や、技術の絶え間ないアップグレードなどの要因が、この分野の成長を期待させています。

世界の家電・電子機器市場は、用途別に住宅用と商業用に分けられます。そのうち商業用は世界の家電・電子機器市場の約30%を占めており、ビジネス分野の増加を考慮すると、今後数年間は早い成長が見込まれます。しかし、世界的に見ると、住宅分野が最大の市場シェアを占めています。核家族化が進む中、家事の時間を短縮し、生活水準の向上にもつながる家電製品(洗濯機、エアコン、冷蔵庫など)の需要が急増しています。

このような状況の中で、家電製品の販売チャネルとしては、常に家電量販店や専門店が大きなシェアを占めています。しかし、COVID-19以降、電子機器・専門店の市場全体の売上は減少しています。人々が安全性を重視するようになったため、小売店で製品を購入することに抵抗を感じ、代わりに大幅な割引を提供するオンラインチャネルで電子製品を購入するようになったのです。

世界の家電・電子機器市場を地域別に見ると、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分けられます。国としては、電子機器・家電製品市場で最大のシェアを占めるのは米国であり、現在の市場シェアと過去の成長を考慮すると、今後数年間は第1位の座を維持すると予想されます。しかし、地域別では、人口の増加や可処分所得の増加などの要因により、アジア太平洋地域が市場を独占しています。予測期間中、アジア太平洋地域は電子機器・家電市場の最大37%のシェアを占め、世界で最も高い市場貢献度を示すと予想されますが、北米と欧州は安定した市場を維持すると予想されます。

今日、家電・電子機器市場は投資対象として魅力的な市場となっており、複数の大手多国籍企業がこの市場に参入しています。主な企業としては、Apple Inc.、Huawei Technologies Co.Ltd.、Samsung Electronics Co.Ltd.、Midea Group Co.Ltd.、LG Electronics Inc.、Xiaomi Corporation、Panasonic Corporation、Whirlpool Corporation、Sony Group Corporation、AB Electrolux、株式会社日立製作所、Koninklijke Philips N.V.などが挙げられます。

本レポートで考慮した年数
ヒストリカルイヤー:2016-2019
ベースイヤー: 2020
推定期間: 2021年
予測期間: 2022-2026

本調査の目的
- 2016年から2020年までの世界の家電・電子機器市場の市場規模の過去の成長を分析すること。
- 2021年から2026年までの世界の家電・電子機器市場の市場規模と2026年までの成長率を推定・予測すること。
- 世界の家電・電子機器市場を、タイプ別、アプリケーション別、流通チャネル別、企業別、地域別に分類し、予測すること。
- 世界の民生用電子機器・家電市場における支配的な地域やセグメントを特定すること。
- 世界のコンシューマーエレクトロニクス・アプライアンス市場のドライバーと課題を特定すること。
- 世界の家電・電子機器市場における事業拡大、新製品の発売、M&Aなどの競合他社の動向を調べること。
- 世界の家電・電子機器市場で事業を展開している大手企業のプロファイルを特定・分析すること。
- 世界の家電・電子機器市場において、市場参加者が採用している主要な持続可能戦略を明らかにする。

TechSci Researchは本調査のために、一次調査と徹底的な二次調査を行いました。まず最初に、TechSci Researchは世界中のメーカーのリストを入手しました。その後、TechSci Researchは特定の企業に対して一次調査を行いました。インタビューの際、回答者は競合他社についても尋ねられました。この手法により、TechSci Researchは、二次調査の限界により特定できなかったメーカーを含めることができました。TechSci Researchは、国内のすべての主要プレーヤーの製造業者、販売業者、および存在を分析しました。

TechSci Research社は、ボトムアップ方式で世界の家電・電子機器市場の市場規模を算出しました。ここでは様々なエンドユーザーセグメントのデータを記録し、将来の予測を行いました。TechSci Researchは、これらの値を業界の専門家や企業の代表者から入手し、適切な全体の市場規模を得るために、これらのタイプやアプリケーションの過去のデータを分析して外部から検証しました。また、企業のウェブサイト、ニュース記事、プレスリリース、企業の年次報告書、投資家向けプレゼンテーション、財務報告書などの様々な二次資料も調査しました。

主要なターゲットオーディエンス
- メーカー、流通業者、エンドユーザー
- 市場調査会社、コンサルティング会社
- 規制当局や政策立案者などの政府機関
- 家電・電子機器関連の団体、フォーラム、アライアンスなど

本調査は、メーカーやエンドユーザーなどの業界関係者にとって重要ないくつかの重要な質問に対する回答を提供するとともに、投資戦略や市場機会の活用に役立つものです。

レポートの範囲
本レポートでは、世界の家電・電子機器市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下のような業界動向を詳述しています。

- 世界の民生用電子機器・家電製品市場、タイプ別
o オーディオビジュアル機器(テレビ、ノートパソコン、スマートフォン、スピーカー、スマートウォッチ、イヤホン/ヘッドホンなど)。
o 家電製品(冷蔵庫、洗濯機、エアコン、空気清浄機など)
o キッチン家電(食器洗い機、電子レンジ、オーブン、電気ケトル、ブレンダーなど
o パーソナルケア製品 (シェーバー、トリマー、ヘアドライヤー、ストレートナーなど)
- 世界の家電・電子機器市場、アプリケーション別
o 住宅
o 業務用
- 家電・電子機器の世界市場:流通チャネル別
o 家電量販店・専門店
o ハイパーマーケット・スーパーマーケット
o オンラインチャネル
o その他(機関投資家向け店舗など
- 電子機器・家電製品の世界市場:地域別
o アジア太平洋地域
中国
インド
日本
韓国
オーストラリア
北アメリカ
アメリカ
カナダ
メキシコ
ヨーロッパ
ドイツ
イギリス
フランス
スペイン
ロシア
南米
ブラジル
アルゼンチン
コロンビア
o 中近東・アフリカ
アラブ首長国連邦
サウジアラビア
カタール
南アフリカ

競合他社の状況
企業プロフィール。世界の家電・電子機器市場に参入している主要企業を詳細に分析しています。

利用可能なカスタマイズ
与えられた市場データをもとに、TechSci Researchは企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションをご用意しています。
企業情報
- 追加の市場プレーヤー(最大5社)の詳細な分析とプロファイリング。



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目次

1.製品概要
2.リサーチ・メソドロジー
3.COVID-19が世界の家電・電子機器市場に与える影響
4.エグゼクティブサマリー
5.お客様の声
5.1.購入意思決定に影響を与える要因
5.2.ブランド認知度
5.3.購入後の課題
5.4.希望する販売チャネル
6.世界の家電・電子機器市場の展望
6.1.市場規模と予測
6.1.1.金額ベース
6.2.市場シェアと予測
6.2.1.タイプ別(オーディオビジュアル機器、家庭用電化製品、キッチン用電化製品、パーソナルケア用電化製品
6.2.2.アプリケーション別(住宅用、商業用)
6.2.3.流通チャネル別(家電量販店、専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンラインチャネル、その他
6.2.4.地域別
6.2.5.企業別(2020年
6.3.マーケットマップ
7.アジア太平洋地域の民生用電子機器・家電製品市場の展望
7.1.市場規模と予測
7.1.1.金額ベース
7.2.市場シェア・予測
7.2.1.タイプ別
7.2.2.アプリケーション別
7.2.3.販売チャネル別
7.2.4.国別
7.3.中国の家電・電子機器市場の展望
7.3.1.市場規模と予測
7.3.1.1.金額ベース
7.3.2.市場シェアと展望
7.3.2.1.タイプ別
7.3.2.2.アプリケーション別
7.3.2.3.販売チャネル別
7.4.インドの家電・電子機器市場の展望
7.4.1.市場規模と予測
7.4.1.1.金額ベース
7.4.2.市場シェアと展望
7.4.2.1.タイプ別
7.4.2.2.アプリケーション別
7.4.2.3.販売チャネル別
7.5.日本のコンシューマーエレクトロニクス・アプライアンス市場の展望
7.5.1.市場規模と予測
7.5.1.1.金額ベース
7.5.2.市場シェアと展望
7.5.2.1.タイプ別
7.5.2.2.アプリケーション別
7.5.2.3.販売チャネル別
7.6.韓国の家電・電子機器市場の展望
7.6.1.市場規模と予測
7.6.1.1.金額ベース
7.6.2.市場シェアと展望
7.6.2.1.タイプ別
7.6.2.2.アプリケーション別
7.6.2.3.販売チャネル別
7.7.オーストラリアの家電・電子機器市場の展望
7.7.1.市場規模と予測
7.7.1.1.金額ベース
7.7.2.市場シェアと展望
7.7.2.1.タイプ別
7.7.2.2.アプリケーション別
7.7.2.3.販売チャネル別
8.北米の家電製品市場の展望
8.1.市場規模と予測
8.1.1.金額ベース
8.2.市場シェア・予測
8.2.1.タイプ別
8.2.2.アプリケーション別
8.2.3.販売チャネル別
8.2.4.国別
8.3.米国の家電・電子機器市場の展望
8.3.1.市場規模と予測
8.3.1.1.金額ベース
8.3.2.市場シェアと展望
8.3.2.1.タイプ別
8.3.2.2.アプリケーション別
8.3.2.3.販売チャネル別
8.4.カナダの家電・電子機器市場の展望
8.4.1.市場規模と予測
8.4.1.1.金額ベース
8.4.2.市場シェアと展望
8.4.2.1.タイプ別
8.4.2.2.アプリケーション別
8.4.2.3.販売チャネル別
8.5.メキシコの家電・電子機器市場の展望
8.5.1.市場規模と予測
8.5.1.1.金額ベース
8.5.2.市場シェアと展望
8.5.2.1.タイプ別
8.5.2.2.アプリケーション別
8.5.2.3.販売チャネル別
9.欧州の家電・電子機器市場の展望
9.1.市場規模と予測
9.1.1.金額ベース
9.2.市場シェア・予測
9.2.1.タイプ別
9.2.2.アプリケーション別
9.2.3.販売チャネル別
9.2.4.国別
9.3.ドイツの家電・電子機器市場の展望
9.3.1.市場規模と予測
9.3.1.1.金額ベース
9.3.2.市場シェアと展望
9.3.2.1.タイプ別
9.3.2.2.アプリケーション別
9.3.2.3.販売チャネル別
9.4.イギリスの家電・電子機器市場の展望
9.4.1.市場規模と予測
9.4.1.1.金額ベース
9.4.2.市場シェアと展望
9.4.2.1.タイプ別
9.4.2.2.アプリケーション別
9.4.2.3.販売チャネル別
9.5.フランスの家電・電子機器市場の展望
9.5.1.市場規模と予測
9.5.1.1.金額ベース
9.5.2.市場シェアと展望
9.5.2.1.タイプ別
9.5.2.2.アプリケーション別
9.5.2.3.販売チャネル別
9.6.スペインの家電・電子機器市場の展望
9.6.1.市場規模と予測
9.6.1.1.金額ベース
9.6.2.市場シェアと展望
9.6.2.1.タイプ別
9.6.2.2.アプリケーション別
9.6.2.3.販売チャネル別
9.7.ロシアの家電・電子機器市場の展望
9.7.1.市場規模と予測
9.7.1.1.金額ベース
9.7.2.市場シェアと展望
9.7.2.1.タイプ別
9.7.2.2.アプリケーション別
9.7.2.3.販売チャネル別
10.南米の家電・電子機器市場の展望
10.1.市場規模と予測
10.1.1.金額ベース
10.2.市場シェア・予測
10.2.1.タイプ別
10.2.2.アプリケーション別
10.2.3.販売チャネル別
10.2.4.国別
10.3.ブラジルの家電・電子機器市場の展望
10.3.1.市場規模と予測
10.3.1.1.金額ベース
10.3.2.市場シェアと展望
10.3.2.1.タイプ別
10.3.2.2.アプリケーション別
10.3.2.3.販売チャネル別
10.4.アルゼンチンの家電・電子機器市場の展望
10.4.1.市場規模と予測
10.4.1.1.金額ベース
10.4.2.市場シェアと展望
10.4.2.1.タイプ別
10.4.2.2.アプリケーション別
10.4.2.3.販売チャネル別
10.5.コロンビアの家電・電子機器市場の展望
10.5.1.市場規模と予測
10.5.1.1.金額ベース
10.5.2.市場シェアと展望
10.5.2.1.タイプ別
10.5.2.2.アプリケーション別
10.5.2.3.販売チャネル別
11.中近東・アフリカの家電製品市場の展望
11.1.市場規模と予測
11.1.1.金額ベース
11.2.市場シェア・予測
11.2.1.タイプ別
11.2.2.アプリケーション別
11.2.3.販売チャネル別
11.2.4.国別
11.3.UAEの家電・電子機器市場の展望
11.3.1.市場規模と予測
11.3.1.1.金額ベース
11.3.2.市場シェアと展望
11.3.2.1.タイプ別
11.3.2.2.アプリケーション別
11.3.2.3.販売チャネル別
11.4.サウジアラビアの家電・電子機器市場の展望
11.4.1.市場規模と予測
11.4.1.1.金額ベース
11.4.2.市場シェアと展望
11.4.2.1.タイプ別
11.4.2.2.アプリケーション別
11.4.2.3.販売チャネル別
11.5.カタールの家電・電子機器市場の展望
11.5.1.市場規模と予測
11.5.1.1.金額ベース
11.5.2.市場シェアと展望
11.5.2.1.タイプ別
11.5.2.2.アプリケーション別
11.5.2.3.販売チャネル別
11.6.南アフリカの家電・電子機器市場の展望
11.6.1.市場規模と予測
11.6.1.1.金額ベース
11.6.2.市場シェアと展望
11.6.2.1.タイプ別
11.6.2.2.アプリケーション別
11.6.2.3.販売チャネル別
12.マーケットダイナミクス
12.1.ドライバー
12.2.課題
13.市場動向と開発状況
14.競合状況
14.1.競合他社のベンチマーキング
14.2.会社概要(主要企業
14.2.1.アップル社..,
14.2.2.華為技術有限公司(Huawei Technologies Co., Ltd.
14.2.3.サムスン電子株式会社
14.2.4.(株)ミディアグループ
14.2.5.LG Electronics Inc.
14.2.6.シャオミ・コーポレーション
14.2.7.パナソニック株式会社
14.2.8.ワールプール社
14.2.9.ソニーグループ株式会社
14.2.10.ABエレクトロラックス
15.戦略的提言
16.会社概要・免責事項

 

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Summary

Global consumer electronics and appliances market is expected to reach upto USD1344.50 billion by the end of 2026, growing at a CAGR of 5.25%, during the forecast period, owing to continuous change in consumer preference, increasing innovation in existing products, and rising disposable purchasing power, and rapid urbanization. Some of the challenges faced by the industry include energy efficiency demand, the shift towards eco-friendly products, immediate shifts in demand and innovation of new technologies and quality control. All these factors are expected to hamper the growth of the market.

On the basis of type, the market is divided into audio visual equipment, home appliances, kitchen appliances and personal care appliances, among which the audio-visual appliances segment is having the largest share of approximately 65% in the consumer electronics market. This is due to the rising demand for technology-driven products like smart Television, Laptop, Smartphones, Speakers, Smartwatch, Earphones/Headphones. The factors like continuous launch of new software products, and constant upgradation to the technologies are anticipating the growth of the segment.

On the basis of application, the market is bifurcated into residential and commercial, out of which the commercial segment represents almost 30% of the global consumer electronics and appliances market, showing a faster growth rate in the upcoming years considering the increasing number of business segments. However, the residential segments hold the largest market share across the globe. As the number of nuclear family is increasing, the demand for appliances (like washing machine, air conditioners, refrigerators, and others) is surging because it saves time in household work, that also leads to enhancement of overall standard of living.

It is always the electronic and specialty retailers that contribute to the largest market share in terms of the distribution channels. But post COVID-19, the electronic and specialty retail segment has seen a downfall in its overall market sales. As people are more concerned about their safety, they are not comfortable purchasing products from retail stores and instead prefer buying electronic products through online channels, which provide huge discounts.

In terms of region, the global consumer electronics and appliances market is divided into North America, Europe, Asia-Pacific, South America, and Middle East & Africa. As a country, it is the United States which occupies the largest market share of electronics and appliances market, and in the upcoming years is expected to maintain the first position considering the current market share and historical growth. But among the regions, Asia-Pacific dominates the market owing to factors like rising population, increasing disposable income. The region is expected to hold up to 37% market share of the consumer electronics and appliances market in the forecast period, which is the highest market contribution globally, whereas North America and Europe are expected to remain the stable markets.

Today, the consumer electronics and appliances market has become an attractive destination for investments and several large multinational companies are entering this market. Some of the major companies are Apple Inc., Huawei Technologies Co., Ltd., Samsung Electronics Co., Ltd., Midea Group Co., Ltd., LG Electronics Inc., Xiaomi Corporation, Panasonic Corporation, Whirlpool Corporation, Sony Group Corporation, AB Electrolux, Hitachi, Ltd., and Koninklijke Philips N.V. The global consumer electronics and appliances market is majorly held by various multinational brands supported by local and international suppliers.

Years considered for this report:
Historical Years: 2016-2019
Base Year: 2020
Estimated Year: 2021
Forecast Period: 2022–2026
Objective of the Study:
• To analyze the historical growth in the market size of global consumer electronics and appliances market from 2016 to 2020.
• To estimate and forecast the market size of global consumer electronics and appliances market from 2021 to 2026 and growth rate until 2026.
• To classify and forecast global consumer electronics and appliances market based on by type, by application, by distribution channel, company, and region.
• To identify dominant region or segment in the global consumer electronics and appliances market.
• To identify drivers and challenges for global consumer electronics and appliances market.
• To examine competitive developments such as expansions, new product launches, mergers & acquisitions, etc., in global consumer electronics and appliances market.
• To identify and analyze the profile of leading players operating in global consumer electronics and appliances market.
• To identify key sustainable strategies adopted by market players in global consumer electronics and appliances market.

TechSci Research performed both primary as well as exhaustive secondary research for this study. Initially, TechSci Research sourced a list of manufacturers across the Globe. Subsequently, TechSci Research conducted primary research surveys with the identified companies. While interviewing, the respondents were also enquired about their competitors. Through this technique, TechSci Research could include the manufacturers which could not be identified due to the limitations of secondary research. TechSci Research analyzed the manufacturers, distributors, and presence of all major players across the country.

TechSci Research calculated the market size of the global consumer electronics and appliances market using a bottom-up approach, wherein data for the various end-user segment was recorded and forecast for the future years. TechSci Research sourced these values from the industry experts and company representatives and externally validated them through analyzing historical data of these types and applications for getting an appropriate, overall market size. Various secondary sources such as company websites, news articles, press releases, company annual reports, investor presentations, and financial reports were also studied by TechSci Research.

Key Target Audience:
• Manufacturers, distributors, and end-users
• Market research and consulting firms
• Government bodies such as regulating authorities and policymakers.
• Organizations, forums and alliances related to consumer electronics and appliances.

The study is useful in providing answers to several critical questions that are important for the industry stakeholders such as manufacturers, end-users, etc., besides allowing them in strategizing investments and capitalizing on market opportunities.

Report Scope:
In this report, Global Consumer electronics and appliances market has been segmented into following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:

• Global Consumer Electronics and Appliances Market, By Type:
o Audio Visual Equipment (Television, Laptop, Smartphones, Speakers, Smartwatch, Earphones/Headphones, etc.)
o Home Appliances (Refrigerator, Washing Machine, Air Conditioners, Air Purifier, etc.)
o Kitchen Appliances (Dishwasher, Microwave, Ovens, Electric Kettle, Blender, etc.)
o Personal Care Appliances (Shavers, Trimmers, Hair Dryers, Straighteners, etc.)
• Global Consumer Electronics and Appliances Market, By Application:
o Residential
o Commercial
• Global Consumer Electronics and Appliances Market, By Distribution Channel:
o Electronic and Specialty Retailers
o Hypermarket/ Supermarket
o Online Channels
o Others (Institutional Stores, etc.)
• Global Consumer Electronics and Appliances Market, By Region:
o Asia-Pacific
 China
 India
 Japan
 South Korea
 Australia
o North America
 United States
 Canada
 Mexico
o Europe
 Germany
 United Kingdom
 France
 Spain
 Russia
o South America
 Brazil
 Argentina
 Colombia
o Middle East and Africa
 UAE
 Saudi Arabia
 Qatar
 South Africa

Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in global consumer electronics and appliances market.

Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Global Consumer Electronics and Appliances Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customer
5.1. Factors Affecting Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges Post-Purchase
5.4. Preferred Distribution Channel
6. Global Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
6.1. Market Size and Forecast-
6.1.1. By Value
6.2. Market Share and Forecast
6.2.1. By Type (Audio Visual Equipment, Home Appliances, Kitchen Appliances, and Personal Care Appliances)
6.2.2. By Application (Residential and Commercial)
6.2.3. By Distribution Channel (Electronic and Specialty Retailers, Hypermarket/ Supermarket, Online Channels, and Others)
6.2.4. By Region
6.2.5. By Company (2020)
6.3. Market Map
7. Asia-Pacific Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
7.1. Market Size and Forecast
7.1.1. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Type
7.2.2. By Application
7.2.3. By Distribution Channel
7.2.4. By Country
7.3. China Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
7.3.1. Market Size and Forecast
7.3.1.1. By Value
7.3.2. Market Share and Forecast
7.3.2.1. By Type
7.3.2.2. By Application
7.3.2.3. By Distribution Channel
7.4. India Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
7.4.1. Market Size and Forecast
7.4.1.1. By Value
7.4.2. Market Share and Forecast
7.4.2.1. By Type
7.4.2.2. By Application
7.4.2.3. By Distribution Channel
7.5. Japan Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
7.5.1. Market Size and Forecast
7.5.1.1. By Value
7.5.2. Market Share and Forecast
7.5.2.1. By Type
7.5.2.2. By Application
7.5.2.3. By Distribution Channel
7.6. South Korea Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
7.6.1. Market Size and Forecast
7.6.1.1. By Value
7.6.2. Market Share and Forecast
7.6.2.1. By Type
7.6.2.2. By Application
7.6.2.3. By Distribution Channel
7.7. Australia Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
7.7.1. Market Size and Forecast
7.7.1.1. By Value
7.7.2. Market Share and Forecast
7.7.2.1. By Type
7.7.2.2. By Application
7.7.2.3. By Distribution Channel
8. North America Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
8.1. Market Size and Forecast
8.1.1. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Type
8.2.2. By Application
8.2.3. By Distribution Channel
8.2.4. By Country
8.3. United States Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
8.3.1. Market Size and Forecast
8.3.1.1. By Value
8.3.2. Market Share and Forecast
8.3.2.1. By Type
8.3.2.2. By Application
8.3.2.3. By Distribution Channel
8.4. Canada Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
8.4.1. Market Size and Forecast
8.4.1.1. By Value
8.4.2. Market Share and Forecast
8.4.2.1. By Type
8.4.2.2. By Application
8.4.2.3. By Distribution Channel
8.5. Mexico Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
8.5.1. Market Size and Forecast
8.5.1.1. By Value
8.5.2. Market Share and Forecast
8.5.2.1. By Type
8.5.2.2. By Application
8.5.2.3. By Distribution Channel
9. Europe Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
9.1. Market Size and Forecast
9.1.1. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Type
9.2.2. By Application
9.2.3. By Distribution Channel
9.2.4. By Country
9.3. Germany Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
9.3.1. Market Size and Forecast
9.3.1.1. By Value
9.3.2. Market Share and Forecast
9.3.2.1. By Type
9.3.2.2. By Application
9.3.2.3. By Distribution Channel
9.4. United Kingdom Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
9.4.1. Market Size and Forecast
9.4.1.1. By Value
9.4.2. Market Share and Forecast
9.4.2.1. By Type
9.4.2.2. By Application
9.4.2.3. By Distribution Channel
9.5. France Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
9.5.1. Market Size and Forecast
9.5.1.1. By Value
9.5.2. Market Share and Forecast
9.5.2.1. By Type
9.5.2.2. By Application
9.5.2.3. By Distribution Channel
9.6. Spain Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
9.6.1. Market Size and Forecast
9.6.1.1. By Value
9.6.2. Market Share and Forecast
9.6.2.1. By Type
9.6.2.2. By Application
9.6.2.3. By Distribution Channel
9.7. Russia Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
9.7.1. Market Size and Forecast
9.7.1.1. By Value
9.7.2. Market Share and Forecast
9.7.2.1. By Type
9.7.2.2. By Application
9.7.2.3. By Distribution Channel
10. South America Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
10.1. Market Size and Forecast
10.1.1. By Value
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Type
10.2.2. By Application
10.2.3. By Distribution Channel
10.2.4. By Country
10.3. Brazil Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
10.3.1. Market Size and Forecast
10.3.1.1. By Value
10.3.2. Market Share and Forecast
10.3.2.1. By Type
10.3.2.2. By Application
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10.4. Argentina Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
10.4.1. Market Size and Forecast
10.4.1.1. By Value
10.4.2. Market Share and Forecast
10.4.2.1. By Type
10.4.2.2. By Application
10.4.2.3. By Distribution Channel
10.5. Colombia Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
10.5.1. Market Size and Forecast
10.5.1.1. By Value
10.5.2. Market Share and Forecast
10.5.2.1. By Type
10.5.2.2. By Application
10.5.2.3. By Distribution Channel
11. Middle East & Africa Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
11.1. Market Size and Forecast
11.1.1. By Value
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Type
11.2.2. By Application
11.2.3. By Distribution Channel
11.2.4. By Country
11.3. UAE Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
11.3.1. Market Size and Forecast
11.3.1.1. By Value
11.3.2. Market Share and Forecast
11.3.2.1. By Type
11.3.2.2. By Application
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11.4. Saudi Arabia Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
11.4.1. Market Size and Forecast
11.4.1.1. By Value
11.4.2. Market Share and Forecast
11.4.2.1. By Type
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11.5. Qatar Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
11.5.1. Market Size and Forecast
11.5.1.1. By Value
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11.5.2.1. By Type
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11.5.2.3. By Distribution Channel
11.6. South Africa Consumer Electronics and Appliances Market Outlook
11.6.1. Market Size and Forecast
11.6.1.1. By Value
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14.2.3. Samsung Electronics Co., Ltd.
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