屋外景観構造市場の世界市場規模、シェア、動向、機会、予測、構造タイプ別(ガゼボとパーゴラ、屋外キッチンとグリル、パティオとデッキ、屋外暖炉とファイヤーピット、フェンスとプライバシースクリーン、擁壁、遊戯構造(例:ブランコ)、水景(例:噴水、池)、屋外照明):設置方法別(DIY(Do It Self)、専門家による設置):エンドユーザー別(DIY(Do It Self)、専門家による設置):構造タイプ別セグメントブランコ)、水辺(噴水、池など)、屋外照明) 設置方法別(DIY(Do-It-Yourself)、専門家による設置) エンドユーザー別(住宅、商業、施設、産業、自治体、政府)、地域別、競争相手別、2018-2028年Outdoor Landscaping Structures Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, Segmented by Type of Structure (Gazebos and Pergolas, Outdoor Kitchens and Grills, Patios and Decks, Outdoor Fireplaces and Fire Pits, Fencing and Privacy Screens, Retaining Walls, Play Structures (e.g., Swing Sets), Water Features (e.g., Fountains, Ponds), Outdoor Lighting) By Installation Method (DIY (Do-It-Yourself), Professional Installation) By End User (Residential, Commercial, Institutional , Industrial, Municipal and Government), By Region, By Competition, 2018-2028 世界の屋外造園用構造物市場は近年著しい成長を遂げており、2028年まで力強い勢いを維持する見通しである。2022年の市場規模は25.2億米ドルで、予測期間中は複合年間成長率6.12%を記録すると予測されている。 世... もっと見る
サマリー世界の屋外造園用構造物市場は近年著しい成長を遂げており、2028年まで力強い勢いを維持する見通しである。2022年の市場規模は25.2億米ドルで、予測期間中は複合年間成長率6.12%を記録すると予測されている。世界の屋外造園用構造物市場は、デジタル変革の進展と、住宅および商業部門にわたる屋外生活空間の強化への注力に牽引され、大幅な拡大を目の当たりにしている。重要な産業は、データ主導の洞察を通じて、規制遵守を確保し、設計を最適化し、コストを最小化するための効果的なツールの重要性を認識している。 屋外景観構造ソリューションは、集中監視システム、分析機能、パーソナライズされたプロジェクト・レポートへのリアルタイム・アクセスを可能にします。これにより、企業は予測メンテナンス分析を生成し、ワークフローを自動化し、構造物が仕様どおりに設置されていることを確認できます。このようなソリューションは、設置プログラムのカスタマイズ、コスト削減のためのプロセスの合理化、全体的なプロジェクト管理の強化に役立ちます。 大手建設会社や設計会社は、主要な屋外造園構造物ベンダーと提携し、業務管理のデジタル化を進めている。統合されたソリューションは、部門を超えたコラボレーションを改善し、設置の進捗状況をモバイルで可視化し、規制当局の承認を容易にします。 ベンダー各社は、IoT、BIM、プレハブ建設などの分野におけるイノベーションを通じて、提供サービスを進化させ続けている。これにより、多様な景観プロジェクトのニーズに対して、安全で拡張性があり、カスタマイズ可能なソリューションが保証される。 継続的な研究開発とデータ主導型戦略の採用により、屋外造園構造ソリューションは、不確実性の下でプロジェクトと意思決定を最適化する上でますます重要な役割を果たすことになる。パートナーシップと新たな基準への準拠が高成長を維持すると予想される。企業が積極的なパフォーマンス管理とリスク軽減によるビジネス価値を認識していることから、長期的な見通しは引き続き明るい。 主な市場牽引要因 屋外リビングスペースの需要増加 屋外造園用構造物市場は、屋外リビングエリアの人気上昇によって牽引されている。ライフスタイルが忙しくなり、室内で過ごす時間が増える中、消費者はリラックスしたり、ゲストをもてなしたり、全体的な幸福感を高めたりするために、デザイン性の高い屋外空間の価値をますます認識するようになっている。 調査によると、住宅所有者の80%以上が、アウトドア・リビングを家の価値の重要な一部と考えている。このため、多くの人が既存の庭を改築したり、デッキ、パティオ、パーゴラ、焚き火台などの構造物を備えた新しい造園デザインに投資したりしている。屋外スペースを重視する傾向は、過去10年間の資材や建設費の増加に反映されている。 COVID-19の大流行は、人々が家で過ごす時間を増やし、屋外エリアを快適に利用する方法を探すようになったため、この需要をさらに加速させた。構造設計は基本的な機能性を超えて、屋内生活の延長となり、屋外での調理、ホームオフィス、子供の遊び場といった活動に最適化された。 今後、ライフスタイルが屋外でのウェルネス、レクリエーション、社交を優先し続けるにつれ、高品質でカスタマイズされた景観構造に対する需要は引き続き堅調に推移すると予想される。様々な業界レポートでは、2030年までのアウトドア・リビング・カテゴリーの年間成長率を5~7%以上と予測している。 持続可能で低メンテナンスの素材の台頭 環境の持続可能性は、建設資材の選択に影響を与える主要な関心事である。再生プラスチックと木材を使用した複合デッキや手すりシステムは、長寿命、低メンテナンス、天然資源への影響軽減といった利点から、人気を集めている。 複合素材は、従来の木材のように季節ごとの汚れやシーリングを必要としません。耐久性に優れ、厳しい気象条件下でも反りやひび割れ、腐りにくい。維持管理が簡単なため、設置の耐用年数にわたって大幅なコスト削減が可能です。 砂利、芝石、エコ・ペイバーなどの透水性舗装は、雨水を吸収するため、パティオ、歩道、車道に適しています。これにより、自生植物を使った造園が可能になり、雨水の流出が減少する。 持続可能でありながら高性能の製品を求める消費者の需要が高まっていることから、屋外構造物分野全体で環境に優しい素材の技術革新と採用がさらに進むだろう。各ベンダーは、産業廃棄物のリサイクルを利用した新しい複合材料の開発に、より多くの投資を行うことが予想される。 注文住宅建築の台頭 購入者が独自のニーズ、嗜好、予算に合わせたパーソナライズされた居住空間を求めるため、注文住宅建設は世界的に増加傾向にある。このことは、住宅建築全体にシームレスに統合された特殊な屋外リビング構造設計の機会を提示している。 カスタムビルダーはランドスケープアーキテクトと密接に協力し、オーダーメイドのデッキ、パーゴラ、屋外キッチン、暖炉を取り入れ、家の外観を引き立てます。屋内と屋外の動線は、リビングエリアを広げ、眺望を最大化するための重要な設計上の考慮事項である。 建設業者はまた、メンテナンスが簡単で耐久性の高い素材、照明や水回りの自動制御、快適さとエンターテインメントのための内蔵設備にも重点を置いている。このようなカスタマイズされた構造は、居住性を高めると同時に、大きな資産価値を付加する。 主要市場全体で可処分所得が増加するにつれ、居住性を向上させながら大きな資産価値を付加するユニークな住宅への需要が高まっている。 主要市場全体で可処分所得が増加するにつれて、個性的で唯一無二の住宅に対する需要が個々の屋外スペース市場を牽引し、力強い成長を続けるだろう。業者は住みやすさを向上させながら、大きな資産価値を付加する。 主要市場全体で可処分所得が増加するにつれて、個々の屋外スペース市場を牽引する唯一無二のユニークな住宅への需要は力強い成長を続けるだろう。ベンダーは、カスタム・ビルディングのトレンドを支える、より幅広いモジュール式でカスタマイズ可能な構造ソリューションを提供するために技術革新を進めている。 主な市場課題 原材料価格の変動とサプライチェーンの混乱 屋外景観構造物業界は、木材、金属、プラスチック、コンクリートなど、経済状況、貿易政策、環境要因に基づいて価格が変動しやすい様々な原材料に大きく依存している。例えば、木材価格は2021年のパンデミック時の需要急増、労働力不足、工場操業停止により急騰した。 サプライチェーンの混乱も大きな課題となっており、輸送の遅れや資材不足が建設スケジュールや予算に影響を及ぼしている。ロシアとウクライナの紛争は世界的な供給圧力をさらに悪化させ、鉄鋼や石油製品のコストを引き上げた。 こうした予測不能な投入価格の変動は、メーカーの利幅を圧迫し、シーズン半ばに製品価格の値上げを余儀なくされ、顧客の好感度を損なう。代替調達はまた、非互換性リスクをもたらす。プロジェクトの遅延は、請負業者にとって違約金や評判の問題につながる。 原材料コストと供給リスクを軽減するには、柔軟な価格戦略 とサプライヤーとのパートナーシップ強化が必要である。しかし、中小企業は、有利な契約交渉やコスト上昇の吸収が難しい。これが市場参入や拡大の障壁となっている。 熟練労働者の不足 屋外構造物業界は、熟練した大工、石工、電気技師、その他屋外建築技術に精通した職人の不足に直面している。労働人口の高齢化と若年入職者の減少が、主要市場全体の労働条件の厳しさを悪化させている。 複合材の組み立て、自動制御の統合、持続可能な水場の設置など、高度な工法に必要な専門技能は特に不足している。請負業者は、有能な労働者チームの調達の遅れにより、スケジュール通りにプロジェクトを完了するのに苦労している。 賃金の高騰は、事業マージンも圧迫する。新しい人材を惹きつけるには、より高い賃金、トレーニング、福利厚生が要求される。しかし、最低賃金法や安全認証などの法規制の遵守は、営業経費を増加させる。中小企業は、トレーニング予算が限られているため、より大きな影響を受ける。 オートメーションは労働力の制約にある程度対処するのに役立つが、屋外建設には今後も人間の技能と監視が必要である。徒弟制度や認定プログラムを通じて労働力のパイプラインを開発するために、産業界と職業訓練機関の間で協調的な取り組みが必要である。 主要市場動向 スマートホームインテグレーションの台頭 ビルオートメーションとスマートホーム技術の融合が進み、屋外構造物に新たな機会がもたらされている。顧客は現在、スマートスイッチ、アプリ、音声アシスタントを使用して、景観照明、水回り設備、オーニング、その他の設備をシームレスに制御することを期待している。 メーカー各社は、モジュラー建材に接続性を統合し、集中型ホームオートメーションネットワークへの統合に適した構造にしている。先進的な照明ソリューションは、カスタマイズ可能なシーン、スケジュール、遠隔操作による調光機能を提供する。 モーションセンサーやカメラは、照明やアラートをトリガーしてセキュリティを強化します。自動制御により、気象条件に基づいて水とエネルギーの使用量を最適化できます。住宅所有者は、屋外の機能をどこからでも簡単に管理できるというメリットがある。 ベンダーは、アマゾン、グーグル、アップル、サムスンなどの主要なスマートホームエコシステムと提携し、互換性を確保している。無線アップデートにより、段階的な機能追加が可能。IoTの導入が進むにつれ、統合された屋外の「スペース」がスマートホーム市場の新たなセグメントとして台頭するだろう。 プレハブ建築とモジュール建築の台頭 労働力の制約に対処し、複雑なプロジェクトを迅速に完成させるため、プレハブ建築やモジュール建築の手法が人気を集めている。これらの工法では、管理された工場環境で大規模なカスタム構造部品をオフサイトで製造し、それを現地で組み立てる。 精密なコンピューター支援製造により、現場での再現が不可能な複雑な連動設計が可能になります。アーチ、屋根、デッキなどの構造要素は、工場で仕上げられ、素早く組み立てられる。景観照明、水回り、作り付けの家具もあらかじめ設置されています。 モジュラー構造は、現場での作業を減らし、天候の乱れを最小限に抑えます。請負業者は、より多くのプロジェクトを同時に完成させることができます。顧客は、タイムラインの短縮、混乱の減少、密封された完成部品の耐久性の向上から利益を得ることができます。 ベンダーは、拡張可能、再構成可能、再配置可能な構造キットにより、モジュラー製品ポートフォリオを拡大します。BIMの統合により、協調的な3D設計と生産計画が可能になる。この傾向は、高品質のカスタマイズされた屋外空間を提供しながら、建設生産性を最適化する。 持続可能な実践の採用 気候変動への懸念が高まる中、持続可能な手法が業界全体の主流になりつつある。造園業界では、デザイナーや施工業者が環境に優しい構造、材料、工程を指定するケースが増えている。 照明や噴水にソーラーパネルを使用することで、再生可能エネルギーの利用が増加している。構造物は、景観の配置や素材の選択によって、パッシブな暖房/冷房を最大限に利用できるように設計されている。透水性のあるハードスケープは、現場での水管理を助けます。 在来種や耐乾燥性の植物を選択し、生物多様性をサポート。リサイクル材や再生材、複合材、金属を使用することで、二酸化炭素排出量を削減します。エコ認証は、スチュワードシップの取り組みを評価するものです。データ主導のツールは、持続可能性のパフォーマンスを定量化するのに役立つ。 消費者は、持続可能であることが証明された建築物に対して、割増価格を支払うことを望んでいる。グリーン建築基準やインセンティブも採用を後押ししている。やがて、持続可能な実践は、責任ある屋外開発の新たな基準となるだろう。 セグメント別の洞察 構造物のタイプ別洞察 2022年の屋外造園用構造物市場は、パティオとデッキが世界の売上の30%以上を占め、支配的であった。パティオとデッキのシェアが高いのは、機能的かつ美的な目的で住宅や商業施設に広く使用されているためである。パティオやデッキは、食事やくつろぎ、客人をもてなすといった活動のための屋外空間を提供する。また、使い勝手の良い屋外スペースを増やし、資産価値を高める効果もある。パティオとデッキの需要は、アウトドア・リビングのトレンドの高まりと、屋外のリフォームや改装プロジェクトへの支出の増加により、予測期間中も高水準で推移すると予想される。さらに、低メンテナンスで環境に優しい素材を用いた継続的な製品イノベーションが、2023年から2028年にかけて屋外造園構造物市場におけるパティオとデッキの優位性を支え続けるだろう。その他の急成長分野には、屋外調理の人気に後押しされた屋外キッチンとグリル、造園の美観と雰囲気照明への関心の高まりから恩恵を受けた水場と屋外照明などがある。 設置方法に関する洞察 2022年の屋外造園用構造物市場は、住宅用エンドユーザーセグメントが世界の売上高の60%以上を占め、支配的であった。住宅エンドユーザー分野の大きなシェアは、住宅の新築プロジェクトだけでなく、住宅の改築やリフォーム活動においても、屋外リビングスペースに対する需要が高まっていることに起因している。住宅所有者は、パティオ、デッキ、屋外キッチンのような屋外構造物に投資して生活空間を拡張する傾向が強まっている。このような需要の高まりは、住宅価値の上昇、所得の増加、アウトドア活動の重視の高まり、統合されたコミュニティ・スペースを持つ不動産開発といった傾向によってもたらされている。さらに、住宅用セグメントは、主要地域における住宅建設の持続的な成長により、予測期間中も優位性を維持すると予想される。商業および自治体/政府を含むその他のエンドユーザー・セグメントも、インフラ開発プロジェクトや公共レクリエーション施設強化の取り組みにより、健全な成長が見込まれる。 地域別洞察 2022年の屋外造園用構造物市場は、北米が世界売上高の35%以上を占め、圧倒的なシェアを占めている。北米地域の大きなシェアは、主に米国とカナダ諸国における屋外のリフォームやリノベーション活動への高い消費支出に起因している。北米では過去10年間、住宅建設プロジェクトが大きく伸びており、これが屋外構造物に対する需要の高まりにつながっている。さらに、大手市場プレイヤーの存在と確立された流通チャネル、屋外用途におけるスマートホーム技術の採用増加が、北米の屋外造園構造物市場を牽引している。同地域は、現在進行中のインフラ開発プロジェクトや公共のレクリエーション空間を強化する取り組みに牽引され、予測期間中も優位性を維持するとみられる。アジア太平洋地域も、中国、インド、日本などの国々で建設活動が活発化し、屋外生活に対する消費者の嗜好が高まっていることから、大幅な成長が見込まれている。 主要市場プレイヤー トレックス社 UFPインダストリー ファイベロンLLC ロウズ・カンパニーズ ホーム・デポ・プロダクト・オーソリティ アンダーソン・プライウッド・カンパニー ウェストレイク・ロイヤル・ビルディング・プロダクツ ユニバーサル・フォレスト・プロダクツ スンデック・インタリオ・プライベート・リミテッド コッパーズ社 レポートの範囲 本レポートでは、屋外造園用構造物の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 屋外造園構造市場:構造タイプ別 o ガゼボとパーゴラ o 屋外キッチンとグリル o パティオとデッキ o 屋外暖炉と暖炉 o フェンスとプライバシースクリーン o 擁壁 o 遊具(ブランコなど) o 水設備(噴水、池など) o 屋外照明 - 屋外造園構造市場:設置方法別 o DIY(ドゥ・イット・ユアセルフ) o 専門家による設置 - 屋外造園構造市場:エンドユーザー別 o 住宅 o 商業(例:ホテル、レストラン、公園) o 機関(例:学校、病院) o 産業 o 自治体および政府 - 屋外造園構造物市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ フランス イギリス イタリア ドイツ スペイン o アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア o 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア UAE クウェート トルコ エジプト 競争状況 企業プロフィール:屋外の造園構造の世界市場に参入している主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社の屋外用造園構造の世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Service Overview1.1. Market Definition 1.2. Scope of the Market 1.2.1. Markets Covered 1.2.2. Years Considered for Study 1.2.3. Key Market Segmentations 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Formulation of the Scope 2.4. Assumptions and Limitations 2.5. Sources of Research 2.5.1. Secondary Research 2.5.2. Primary Research 2.6. Approach for the Market Study 2.6.1. The Bottom-Up Approach 2.6.2. The Top-Down Approach 2.7. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares 2.8. Forecasting Methodology 2.8.1. Data Triangulation & Validation 3. Executive Summary 4. Voice of Customer 5. Global Outdoor Landscaping Structures Market Overview 6. Global Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type of Structure (Gazebos and Pergolas, Outdoor Kitchens and Grills, Patios and Decks, Outdoor Fireplaces and Fire Pits, Fencing and Privacy Screens, Retaining Walls, Play Structures (e.g., Swing Sets), Water Features (e.g., Fountains, Ponds), Outdoor Lighting) 6.2.2. By Installation Method (DIY (Do-It-Yourself), Professional Installation) 6.2.3. By End User (Residential, Commercial (e.g., Hotels, Restaurants, Parks), Institutional (e.g., Schools, Hospitals), Industrial, Municipal and Government) 6.2.4. By Region 6.3. By Company (2022) 6.4. Market Map 7. North America Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type of Structure 7.2.2. By Installation Method 7.2.3. By End User 7.2.4. By Country 7.3. North America: Country Analysis 7.3.1. United States Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Type of Structure 7.3.1.2.2. By Installation Method 7.3.1.2.3. By End User 7.3.2. Canada Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Type of Structure 7.3.2.2.2. By Installation Method 7.3.2.2.3. By End User 7.3.3. Mexico Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Type of Structure 7.3.3.2.2. By Installation Method 7.3.3.2.3. By End User 8. Europe Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type of Structure 8.2.2. By Installation Method 8.2.3. By End User 8.2.4. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. Germany Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Type of Structure 8.3.1.2.2. By Installation Method 8.3.1.2.3. By End User 8.3.2. United Kingdom Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Type of Structure 8.3.2.2.2. By Installation Method 8.3.2.2.3. By End User 8.3.3. Italy Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecasty 8.3.3.2.1. By Type of Structure 8.3.3.2.2. By Installation Method 8.3.3.2.3. By End User 8.3.4. France Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Type of Structure 8.3.4.2.2. By Installation Method 8.3.4.2.3. By End User 8.3.5. Spain Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Type of Structure 8.3.5.2.2. By Installation Method 8.3.5.2.3. By End User 9. Asia-Pacific Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type of Structure 9.2.2. By Installation Method 9.2.3. By End User 9.2.4. By Country 9.3. Asia-Pacific: Country Analysis 9.3.1. China Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Type of Structure 9.3.1.2.2. By Installation Method 9.3.1.2.3. By End User 9.3.2. India Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Type of Structure 9.3.2.2.2. By Installation Method 9.3.2.2.3. By End User 9.3.3. Japan Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Type of Structure 9.3.3.2.2. By Installation Method 9.3.3.2.3. By End User 9.3.4. South Korea Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.4.1. Market Size & Forecast 9.3.4.1.1. By Value 9.3.4.2. Market Share & Forecast 9.3.4.2.1. By Type of Structure 9.3.4.2.2. By Installation Method 9.3.4.2.3. By End User 9.3.5. Australia Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.5.1. Market Size & Forecast 9.3.5.1.1. By Value 9.3.5.2. Market Share & Forecast 9.3.5.2.1. By Type of Structure 9.3.5.2.2. By Installation Method 9.3.5.2.3. By End User 10. South America Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type of Structure 10.2.2. By Installation Method 10.2.3. By End User 10.2.4. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Type of Structure 10.3.1.2.2. By Installation Method 10.3.1.2.3. By End User 10.3.2. Argentina Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Type of Structure 10.3.2.2.2. By Installation Method 10.3.2.2.3. By End User 10.3.3. Colombia Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Type of Structure 10.3.3.2.2. By Installation Method 10.3.3.2.3. By End User 11. Middle East and Africa Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Type of Structure 11.2.2. By Installation Method 11.2.3. By End User 11.2.4. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. South Africa Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Type of Structure 11.3.1.2.2. By Installation Method 11.3.1.2.3. By End User 11.3.2. Saudi Arabia Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Type of Structure 11.3.2.2.2. By Installation Method 11.3.2.2.3. By End User 11.3.3. UAE Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Type of Structure 11.3.3.2.2. By Installation Method 11.3.3.2.3. By End User 11.3.4. Kuwait Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.4.1. Market Size & Forecast 11.3.4.1.1. By Value 11.3.4.2. Market Share & Forecast 11.3.4.2.1. By Type of Structure 11.3.4.2.2. By Installation Method 11.3.4.2.3. By End User 11.3.5. Turkey Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.5.1. Market Size & Forecast 11.3.5.1.1. By Value 11.3.5.2. Market Share & Forecast 11.3.5.2.1. By Type of Structure 11.3.5.2.2. By Installation Method 11.3.5.2.3. By End User 11.3.6. Egypt Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.6.1. Market Size & Forecast 11.3.6.1.1. By Value 11.3.6.2. Market Share & Forecast 11.3.6.2.1. By Type of Structure 11.3.6.2.2. By Installation Method 11.3.6.2.3. By End User 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Company Profiles 14.1. TREX COMPANY, INC 14.1.1. Business Overview 14.1.2. Key Revenue and Financials 14.1.3. Recent Developments 14.1.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.1.5. Key Product/Services Offered 14.2. UFP INDUSTRIES, INC 14.2.1. Business Overview 14.2.2. Key Revenue and Financials 14.2.3. Recent Developments 14.2.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.2.5. Key Product/Services Offered 14.3. FIBERON LLC 14.3.1. Business Overview 14.3.2. Key Revenue and Financials 14.3.3. Recent Developments 14.3.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.3.5. Key Product/Services Offered 14.4. Lowe’s Companies, Inc 14.4.1. Business Overview 14.4.2. Key Revenue and Financials 14.4.3. Recent Developments 14.4.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.4.5. Key Product/Services Offered 14.5. Home Depot Product Authority, LLC 14.5.1. Business Overview 14.5.2. Key Revenue and Financials 14.5.3. Recent Developments 14.5.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.5.5. Key Product/Services Offered 14.6. SUNDEK INTERIO PRIVATE LIMITED 14.6.1. Business Overview 14.6.2. Key Revenue and Financials 14.6.3. Recent Developments 14.6.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.6.5. Key Product/Services Offered 14.7. Anderson Plywood Company 14.7.1. Business Overview 14.7.2. Key Revenue and Financials 14.7.3. Recent Developments 14.7.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.7.5. Key Product/Services Offered 14.8. Westlake Royal Building Products 14.8.1. Business Overview 14.8.2. Key Revenue and Financials 14.8.3. Recent Developments 14.8.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.8.5. Key Product/Services Offered 14.9. Universal Forest Products, Inc. 14.9.1. Business Overview 14.9.2. Key Revenue and Financials 14.9.3. Recent Developments 14.9.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.9.5. Key Product/Services Offered 14.10. Koppers Inc 14.10.1. Business Overview 14.10.2. Key Revenue and Financials 14.10.3. Recent Developments 14.10.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.10.5. Key Product/Services Offered 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
SummaryGlobal Outdoor Landscaping Structures market has experienced tremendous growth in recent years and is poised to maintain strong momentum through 2028. The market was valued at USD 2.52 billion in 2022 and is projected to register a compound annual growth rate of 6.12% during the forecast period. Table of Contents1. Service Overview1.1. Market Definition 1.2. Scope of the Market 1.2.1. Markets Covered 1.2.2. Years Considered for Study 1.2.3. Key Market Segmentations 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Formulation of the Scope 2.4. Assumptions and Limitations 2.5. Sources of Research 2.5.1. Secondary Research 2.5.2. Primary Research 2.6. Approach for the Market Study 2.6.1. The Bottom-Up Approach 2.6.2. The Top-Down Approach 2.7. Methodology Followed for Calculation of Market Size & Market Shares 2.8. Forecasting Methodology 2.8.1. Data Triangulation & Validation 3. Executive Summary 4. Voice of Customer 5. Global Outdoor Landscaping Structures Market Overview 6. Global Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type of Structure (Gazebos and Pergolas, Outdoor Kitchens and Grills, Patios and Decks, Outdoor Fireplaces and Fire Pits, Fencing and Privacy Screens, Retaining Walls, Play Structures (e.g., Swing Sets), Water Features (e.g., Fountains, Ponds), Outdoor Lighting) 6.2.2. By Installation Method (DIY (Do-It-Yourself), Professional Installation) 6.2.3. By End User (Residential, Commercial (e.g., Hotels, Restaurants, Parks), Institutional (e.g., Schools, Hospitals), Industrial, Municipal and Government) 6.2.4. By Region 6.3. By Company (2022) 6.4. Market Map 7. North America Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type of Structure 7.2.2. By Installation Method 7.2.3. By End User 7.2.4. By Country 7.3. North America: Country Analysis 7.3.1. United States Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.3.1.1. Market Size & Forecast 7.3.1.1.1. By Value 7.3.1.2. Market Share & Forecast 7.3.1.2.1. By Type of Structure 7.3.1.2.2. By Installation Method 7.3.1.2.3. By End User 7.3.2. Canada Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.3.2.1. Market Size & Forecast 7.3.2.1.1. By Value 7.3.2.2. Market Share & Forecast 7.3.2.2.1. By Type of Structure 7.3.2.2.2. By Installation Method 7.3.2.2.3. By End User 7.3.3. Mexico Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 7.3.3.1. Market Size & Forecast 7.3.3.1.1. By Value 7.3.3.2. Market Share & Forecast 7.3.3.2.1. By Type of Structure 7.3.3.2.2. By Installation Method 7.3.3.2.3. By End User 8. Europe Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type of Structure 8.2.2. By Installation Method 8.2.3. By End User 8.2.4. By Country 8.3. Europe: Country Analysis 8.3.1. Germany Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.1.1. Market Size & Forecast 8.3.1.1.1. By Value 8.3.1.2. Market Share & Forecast 8.3.1.2.1. By Type of Structure 8.3.1.2.2. By Installation Method 8.3.1.2.3. By End User 8.3.2. United Kingdom Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.2.1. Market Size & Forecast 8.3.2.1.1. By Value 8.3.2.2. Market Share & Forecast 8.3.2.2.1. By Type of Structure 8.3.2.2.2. By Installation Method 8.3.2.2.3. By End User 8.3.3. Italy Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.3.1. Market Size & Forecast 8.3.3.1.1. By Value 8.3.3.2. Market Share & Forecasty 8.3.3.2.1. By Type of Structure 8.3.3.2.2. By Installation Method 8.3.3.2.3. By End User 8.3.4. France Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.4.1. Market Size & Forecast 8.3.4.1.1. By Value 8.3.4.2. Market Share & Forecast 8.3.4.2.1. By Type of Structure 8.3.4.2.2. By Installation Method 8.3.4.2.3. By End User 8.3.5. Spain Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 8.3.5.1. Market Size & Forecast 8.3.5.1.1. By Value 8.3.5.2. Market Share & Forecast 8.3.5.2.1. By Type of Structure 8.3.5.2.2. By Installation Method 8.3.5.2.3. By End User 9. Asia-Pacific Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type of Structure 9.2.2. By Installation Method 9.2.3. By End User 9.2.4. By Country 9.3. Asia-Pacific: Country Analysis 9.3.1. China Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.1.1. Market Size & Forecast 9.3.1.1.1. By Value 9.3.1.2. Market Share & Forecast 9.3.1.2.1. By Type of Structure 9.3.1.2.2. By Installation Method 9.3.1.2.3. By End User 9.3.2. India Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.2.1. Market Size & Forecast 9.3.2.1.1. By Value 9.3.2.2. Market Share & Forecast 9.3.2.2.1. By Type of Structure 9.3.2.2.2. By Installation Method 9.3.2.2.3. By End User 9.3.3. Japan Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.3.1. Market Size & Forecast 9.3.3.1.1. By Value 9.3.3.2. Market Share & Forecast 9.3.3.2.1. By Type of Structure 9.3.3.2.2. By Installation Method 9.3.3.2.3. By End User 9.3.4. South Korea Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.4.1. Market Size & Forecast 9.3.4.1.1. By Value 9.3.4.2. Market Share & Forecast 9.3.4.2.1. By Type of Structure 9.3.4.2.2. By Installation Method 9.3.4.2.3. By End User 9.3.5. Australia Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 9.3.5.1. Market Size & Forecast 9.3.5.1.1. By Value 9.3.5.2. Market Share & Forecast 9.3.5.2.1. By Type of Structure 9.3.5.2.2. By Installation Method 9.3.5.2.3. By End User 10. South America Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type of Structure 10.2.2. By Installation Method 10.2.3. By End User 10.2.4. By Country 10.3. South America: Country Analysis 10.3.1. Brazil Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.3.1.1. Market Size & Forecast 10.3.1.1.1. By Value 10.3.1.2. Market Share & Forecast 10.3.1.2.1. By Type of Structure 10.3.1.2.2. By Installation Method 10.3.1.2.3. By End User 10.3.2. Argentina Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.3.2.1. Market Size & Forecast 10.3.2.1.1. By Value 10.3.2.2. Market Share & Forecast 10.3.2.2.1. By Type of Structure 10.3.2.2.2. By Installation Method 10.3.2.2.3. By End User 10.3.3. Colombia Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 10.3.3.1. Market Size & Forecast 10.3.3.1.1. By Value 10.3.3.2. Market Share & Forecast 10.3.3.2.1. By Type of Structure 10.3.3.2.2. By Installation Method 10.3.3.2.3. By End User 11. Middle East and Africa Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Type of Structure 11.2.2. By Installation Method 11.2.3. By End User 11.2.4. By Country 11.3. MEA: Country Analysis 11.3.1. South Africa Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.1.1. Market Size & Forecast 11.3.1.1.1. By Value 11.3.1.2. Market Share & Forecast 11.3.1.2.1. By Type of Structure 11.3.1.2.2. By Installation Method 11.3.1.2.3. By End User 11.3.2. Saudi Arabia Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.2.1. Market Size & Forecast 11.3.2.1.1. By Value 11.3.2.2. Market Share & Forecast 11.3.2.2.1. By Type of Structure 11.3.2.2.2. By Installation Method 11.3.2.2.3. By End User 11.3.3. UAE Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.3.1. Market Size & Forecast 11.3.3.1.1. By Value 11.3.3.2. Market Share & Forecast 11.3.3.2.1. By Type of Structure 11.3.3.2.2. By Installation Method 11.3.3.2.3. By End User 11.3.4. Kuwait Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.4.1. Market Size & Forecast 11.3.4.1.1. By Value 11.3.4.2. Market Share & Forecast 11.3.4.2.1. By Type of Structure 11.3.4.2.2. By Installation Method 11.3.4.2.3. By End User 11.3.5. Turkey Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.5.1. Market Size & Forecast 11.3.5.1.1. By Value 11.3.5.2. Market Share & Forecast 11.3.5.2.1. By Type of Structure 11.3.5.2.2. By Installation Method 11.3.5.2.3. By End User 11.3.6. Egypt Outdoor Landscaping Structures Market Outlook 11.3.6.1. Market Size & Forecast 11.3.6.1.1. By Value 11.3.6.2. Market Share & Forecast 11.3.6.2.1. By Type of Structure 11.3.6.2.2. By Installation Method 11.3.6.2.3. By End User 12. Market Dynamics 12.1. Drivers 12.2. Challenges 13. Market Trends & Developments 14. Company Profiles 14.1. TREX COMPANY, INC 14.1.1. Business Overview 14.1.2. Key Revenue and Financials 14.1.3. Recent Developments 14.1.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.1.5. Key Product/Services Offered 14.2. UFP INDUSTRIES, INC 14.2.1. Business Overview 14.2.2. Key Revenue and Financials 14.2.3. Recent Developments 14.2.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.2.5. Key Product/Services Offered 14.3. FIBERON LLC 14.3.1. Business Overview 14.3.2. Key Revenue and Financials 14.3.3. Recent Developments 14.3.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.3.5. Key Product/Services Offered 14.4. Lowe’s Companies, Inc 14.4.1. Business Overview 14.4.2. Key Revenue and Financials 14.4.3. Recent Developments 14.4.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.4.5. Key Product/Services Offered 14.5. Home Depot Product Authority, LLC 14.5.1. Business Overview 14.5.2. Key Revenue and Financials 14.5.3. Recent Developments 14.5.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.5.5. Key Product/Services Offered 14.6. SUNDEK INTERIO PRIVATE LIMITED 14.6.1. Business Overview 14.6.2. Key Revenue and Financials 14.6.3. Recent Developments 14.6.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.6.5. Key Product/Services Offered 14.7. Anderson Plywood Company 14.7.1. Business Overview 14.7.2. Key Revenue and Financials 14.7.3. Recent Developments 14.7.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.7.5. Key Product/Services Offered 14.8. Westlake Royal Building Products 14.8.1. Business Overview 14.8.2. Key Revenue and Financials 14.8.3. Recent Developments 14.8.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.8.5. Key Product/Services Offered 14.9. Universal Forest Products, Inc. 14.9.1. Business Overview 14.9.2. Key Revenue and Financials 14.9.3. Recent Developments 14.9.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.9.5. Key Product/Services Offered 14.10. Koppers Inc 14.10.1. Business Overview 14.10.2. Key Revenue and Financials 14.10.3. Recent Developments 14.10.4. Key Personnel/Key Contact Person 14.10.5. Key Product/Services Offered 15. Strategic Recommendations 16. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(無線・モバイル・ワイヤレス)の最新刊レポート
TechSci Research社の情報通信技術分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(outdoor)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |