化粧下地市場:製品別(ファンデーション、コンシーラー、パウダー、下地)、エンドユーザー別(パーソナル、プロフェッショナル)、販売チャネル別(マルチブランドストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、直販、専門店、その他(流通販売など))、地域別、競合予測・機会別、2018-2028FMakeup Base Market By Product (Foundation, Concealer, Powder, Primer), By End User (Personal, Professional), By Sales Channel (Multi-Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Direct Sales, Specialty Stores, Others (Distribution Sales, etc.)), By Region, By Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F メイクアップベースの世界市場は2022年に185億6,000万米ドルとなり、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は4.9%と予測され、大幅な成長が見込まれている。同市場は化粧品業界の中で、メイクアップのための完璧な... もっと見る
サマリーメイクアップベースの世界市場は2022年に185億6,000万米ドルとなり、2028年までの年間平均成長率(CAGR)は4.9%と予測され、大幅な成長が見込まれている。同市場は化粧品業界の中で、メイクアップのための完璧なキャンバスを作るために設計された幅広い製品を包含している。ファンデーション、プライマー、ティンテッド・モイスチャライザーなど、多様な製品を提供しているのが特徴である。この市場の大幅な成長を後押ししている主な要因はいくつかある。特にミレニアル世代とZ世代の消費者の間で、身だしなみを整え、外見を美しくすることに重きを置く傾向が強まっていることが、この市場の成長の主な要因の1つである。このため、さまざまな化粧の土台となる化粧下地製品に対する需要が急増している。ソーシャルメディア、ビューティー・インフルエンサー、メイクアップ・チュートリアルの広範な影響力といった要因が、消費者のメイクアップ・ベース製品に対する認識と関心をさらに煽り、売上を促進し、イノベーションを促進している。 さらに、化粧下地市場は、包括性と多様性への顕著な変化を経験している。化粧品ブランドは、すべての消費者の多様なニーズを満たす製品を提供する必要性を認識し、より幅広い肌色に対応するためにシェードレンジを拡大することの重要性を認識している。さらに、クリーンで持続可能な美への注目も高まっており、環境にやさしく、無農薬の化粧下地の開発が進められている。消費者が美容製品の成分をより意識するようになったため、業界はこうした嗜好に沿った処方で対応している。 主な市場牽引要因 美容基準と消費者の嗜好の変化:美の理想の変化と消費者の嗜好の進化は、化粧下地市場に大きな影響を与えている。美容基準の変化に対応するため、業界は消費者の新たな需要に応えるべく変化してきた。顕著な変化のひとつは、より自然で包括的な美の基準への動きである。消費者は現在、自分の特徴をさりげなく引き立てる化粧下地を求め、カバー力の強い化粧下地から脱却している。この変化は、軽いファンデーション、ティンテッド・モイスチャライザー、BBクリームのような、より自然で肌のような仕上がりを提供する製品への需要の高まりに拍車をかけている。これらの製品は、肌本来の美しさを生かしながらカバーすることを目的としている。さらに、化粧下地にスキンケア効果を組み込むことも、一般的なトレンドとなっている。消費者は、見た目を美しくするだけでなく、スキンケアの悩みにも対応する製品をますます優先するようになっている。保湿のためのヒアルロン酸、日焼け止めのSPF、アンチエイジングのための抗酸化物質といった成分を配合したファンデーションやベースが人気を集めている。このようなメイクアップとスキンケアの融合は、長期的な美肌効果をもたらしながら、美容ルーチンを簡素化する多機能製品への要望と一致している。 まとめると、美容の基準や消費者の嗜好の変化は、よりナチュラルで、包括的で、スキンケアに重点を置いたメイクアップベース製品へのシフトを促している。こうした進化する理想に適応するブランドは、健康的で輝く肌を促進しながら、美しさを高める製品を求める消費者の注目とロイヤリティを獲得することができる。 デジタル化とソーシャルメディアの影響力:ソーシャルメディアとデジタル・プラットフォームの台頭は、化粧下地市場を牽引する極めて重要な役割を果たしている。美容インフルエンサー、メーキャップ・アーティスト、ブロガーは、これらのプラットフォームを使ってメーキャップ・チュートリアル、製品レビュー、美容のヒントを紹介し、絶大な人気を得ている。消費者はしばしば、化粧のテクニックや製品の推奨に関するガイダンスをこれらのインフルエンサーに求める。その結果、こうしたオンラインコンテンツで紹介される化粧下地は需要が急増する。ソーシャルメディアはまた、消費者が自分のメイクアップ体験を共有することを可能にし、コミュニティ意識を生み出し、購買決定に影響を与えている。 処方と技術の進歩:化粧品の処方と技術の進歩は、化粧下地市場の成長の原動力となっている。化粧品会社は消費者の需要を満たすために、革新的な成分や処方を絶えず研究開発している。これには、保湿のためのヒアルロン酸、日焼け防止のためのSPF、アンチエイジングのための抗酸化物質などのスキンケア効果を化粧下地製品に取り入れることも含まれる。また、軽くて長持ちする処方が優先されるようになり、重さやカサつきのないつけ心地を一日中求める消費者にも対応できるようになった。これらの進歩は、化粧下地製品の性能を向上させただけでなく、より幅広い消費者層への訴求を拡大した。 包括性と多様性:化粧下地市場は、包括性と多様性へと変化している。幅広い肌色に対応することの重要性を認識したブランドは、より包括的なシェードレンジを拡大した。多様性に向けたこの動きは、さまざまな肌色やアンダートーンの人々に対応する製品を求める消費者の需要によって推進されてきた。化粧下地は現在、豊富な色合いで販売されており、あらゆる人種の消費者が自分の肌色に合う製品を見つけられるようになっている。消費者が多様性と代表性を受け入れる企業をますます支持するようになったため、包括性を優先するブランドは市場で大きな成功を収めている。 これらの要因は、消費者の嗜好の変化、技術革新、社会の変化に対応して進化し続ける化粧下地市場のダイナミックな性質を示すものである。こうした原動力を効果的に活用し、進化する状況に適応できるブランドは、この競争の激しい業界で成功を収めることができる。 主な市場課題 規制の複雑さと安全性への懸念:化粧下地業界にとっての根強い課題は、国によって異なる複雑な規制を乗り越えることである。化粧品規制は、製品の安全性、表示の正確性、成分規制の遵守を確保するために設けられている。しかし、既存のブランドにとっても、新規参入企業にとっても、規制を理解し、満たすことは難しい。規制の変更に対応し、製品の処方が安全基準に適合するようにすることは、コストと時間のかかる努力となりうる。さらに、パラベンやフタル酸エステルなど、特定の成分の安全性に対する消費者の懸念が、よりクリーンな処方への要求と監視の強化につながっている。企業は、製品の有効性を維持しながら、これらの懸念に対処するために、絶えず製品を改良しなければならない。 環境への影響と持続可能性:化粧下地業界は、環境への影響に関する監視の高まりに直面している。化粧品の生産、包装、廃棄は、プラスチック廃棄物や炭素排出などの環境問題の一因となっている。消費者は環境にやさしく持続可能な美容の選択肢をますます求めるようになっており、ブランドはより環境に責任のある慣行を採用するよう圧力をかけている。持続可能なパッケージング、水使用量の削減、クルーエルティフリーテストなどは、こうした懸念に対処するためにブランドが取っている措置の一部である。しかし、製品のライフサイクル全体で持続可能性を達成することは、依然として複雑な課題である。持続可能性と費用対効果や製品性能のバランスをとることは、化粧下地市場の企業にとって現在進行中の闘いである。 包括性と多様性の課題:包括性と多様性は化粧下地業界のトレンドであるが、同時に課題でもある。シェードレンジを拡大し、多様な肌色に対応する製品を確保するには、多大な研究開発努力が必要である。幅広い肌色に対して正確なカラーマッチングとアンダートーンのバリエーションを実現することは、複雑な課題である。ブランドは、その包括性への取り組みが不十分であれば批判にさらされ、風評被害につながるかもしれない。さらに、この課題は色合いにとどまらず、敏感肌、脂性肌、乾燥肌、混合肌など、さまざまな肌タイプに特有のスキンケア・ニーズを理解することにも及ぶ。品質と性能を維持しながら、こうした多様なニーズに応える製品を開発することは、絶え間ない挑戦である。 消費者の期待と急速な製品の入れ替わり:化粧下地業界は、トレンドが急速に変化する消費者主導の市場で事業展開している。消費者の期待や嗜好の変化に対応し続けることは、大変な作業である。消費者は革新的な製品だけでなく、透明性のある本物のブランド・コミュニケーションも求めている。美容インフルエンサーやオンラインレビューは、製品の評判や売れ行きに大きな影響を与えるため、企業はオンライン上で強い存在感を維持し、視聴者と効果的に関わる必要がある。さらに、メイクアップベースのトレンドの移り変わりが激しいため、製品の発売やアップデートを頻繁に行う必要がある。これは、リソースを圧迫し、競争を激化させ、市場を飽和させる可能性がある。 結論として、化粧下地業界は絶え間ない適応と革新を必要とする様々な課題に直面している。規制への対応 規制の複雑さと安全性への懸念、環境への影響と持続可能性の問題への取り組み、包括性と多様性の課題の管理、そして進化し続ける消費者の期待に応えることは、この競争の激しい市場で企業にとって重要なハードルである。化粧下地業界で成功するブランドは、新たなトレンドや技術の進歩に敏感でありながら、これらの課題のバランスを効果的にとることができるブランドであろう。 主要市場動向 クリーンで持続可能な美容:化粧下地市場で最も顕著なトレンドのひとつは、クリーンで持続可能な美容製品への需要の高まりである。消費者は化粧品の成分に対する意識を高め、有害な化学物質を含まず、環境に優しい製品を求めるようになっている。この傾向は、クリーンでナチュラルな成分や持続可能なパッケージングを特徴とする化粧下地製品の開発につながっている。ブランドはまた、クルーエルティフリーやヴィーガン処方を強調し、消費者の増加する層の倫理的価値観に合致している。持続可能性が注目される中、環境に優しい実践と透明性のある成分調達を優先する企業が、市場で支持を集めている。 スキンケアを取り入れた化粧下地:スキンケアとメーキャップの融合は、化粧下地市場の重要なトレンドであり続けている。消費者は外見を美しくするだけでなく、スキンケア効果もある製品を求めるようになっている。そのため、ヒアルロン酸、ビタミン、抗酸化物質、さらにはSPFなどの栄養成分を配合した化粧下地が誕生している。これらの製品は、完璧な仕上がりを実現すると同時に、保湿、保護、アンチエイジング効果を提供することを目的としている。スキンケアとメーキャップの境界は曖昧になりつつあり、消費者は日課を簡素化し、長期的な美肌効果をもたらす多機能製品を求めている。 包括性と色調の拡大:メーキャップベース市場において、インクルーシビティは依然として強力なトレンドである。ブランドは、消費者の多様な肌色に対応するため、幅広い色調とアンダートーンを提供することの重要性を認識している。このトレンドは、単に色調の種類を増やすだけでなく、さまざまな肌タイプ特有のニーズを理解し、それに対応することを含んでいる。包括性を優先し、色合いの拡大に投資するブランドは、消費者の需要に応えるだけでなく、美容業界における多様性と代表性を促進している。 デジタル化とパーソナライゼーション:美容業界のデジタル化は、パーソナライズされたメーキャップ体験を生み出した。拡張現実(AR)や人工知能(AI)を利用したアプリやツールにより、消費者は購入前にファンデーションやその他の化粧下地を含む化粧品をバーチャルで試すことができる。このトレンドはオンライン・ショッピング体験を向上させ、消費者がより多くの情報に基づいた選択をするのに役立つ。さらに、一人ひとりの肌タイプや悩みに基づいた、パーソナライズされた美容相談や提案も一般的になりつつある。ブランドは、データ主導の洞察力を活用してオーダーメイドの製品提案を行い、より魅力的で顧客中心のショッピング体験を生み出している。 こうしたトレンドは、消費者が自分の価値観に合致し、スキンケアのニーズに応え、多様性を尊重する製品を求めているという、化粧下地市場のダイナミックな性質を浮き彫りにしている。クリーンで持続可能な慣行を取り入れ、スキンケア効果を製品に注入し、シェードレンジを拡大し、デジタル化を取り入れることによってこれらのトレンドに適応するブランドは、この進化する業界で成功するのに有利な立場にある。さらに、美容業界が進化し続ける中、企業が競争力を維持し、消費者の刻々と変化する需要に応えるためには、新たなトレンドに機敏に対応し続けることが極めて重要である。 セグメント別インサイト 製品の洞察:ファンデーションは、化粧下地業界で最も急成長しているセグメントのひとつである。この人気急上昇の背景には、消費者の嗜好や業界トレンドを再構築するいくつかの要因がある。ナチュラルでミニマルな化粧ルックに対する需要の急増が、ファンデーション製品の成長を牽引している。現代の消費者は、自然な肌を輝かせながら完璧なカバー力を発揮する、軽くて通気性の良い処方を求めている。各ブランドは、美容液ファンデーションやスキンティントのような革新的なファンデーション・オプションを導入することでこれに応えてきた。しかし、業界の包括性と多様性へのコミットメントは、ファンデーションの急速な上昇に極めて重要であった。メイクアップ・ブランドは現在、幅広い色調を採用し、幅広い肌色と肌トーンをカバーしている。この包括性へのシフトは、多様な消費者層の要求に応えるだけでなく、ビューティ・コミュニティにおける代表性と帰属意識を育む。さらに、スキンケアとメーキャップの融合は、保湿、日焼け止め(SPF)、抗酸化物質などのスキンケア効果を強化したファンデーション製品を生み出した。このような多機能なアプローチは、見た目を美しくするだけでなく、スキンケア全般に貢献する製品を求める消費者の共感を呼んでいる。 販売チャネルの洞察:直販は化粧品業界で最大の市場シェアを確保しており、この優位性はいくつかの重要な要因によってもたらされている。直販戦略により、企業は従来の小売仲介業者を介さず、消費者との直接的なつながりを築くことができる。このアプローチは、よりパーソナライズされた顧客との関係を育み、ブランド独自の価値提案を消費者に直接伝えることを可能にする。多くの場合、独立したコンサルタントや代理店のネットワークが関与し、顧客と一対一で関わり、製品のデモンストレーション、個人に合わせた推奨、ハイタッチなショッピング体験を提供する。このような直接的な交流は、消費者の嗜好と製品の効能に対する信頼が最も重要な化粧品分野では貴重な信頼と忠誠心を築く。同様に、直販モデルは企業にとって、流通チャネルやマーケティング戦略をよりコントロールしやすくなる。消費者の嗜好や市場トレンドの変化に迅速に対応できるため、新製品やプロモーション、インセンティブをより効果的に導入することができる。この俊敏性は、製品の発売や技術革新が頻繁に行われるこの業界では特に価値がある。さらに、ダイレクト・セールスのアプローチには、デジタル・マーケティングやインフルエンサーとのコラボレーションの力を活用し、ソーシャルメディア・プラットフォームを通じたソーシャル・セリングが含まれることも多い。これにより企業は、インフルエンサーやブランド支持者のリーチと信頼性を活用しながら、より広く多様なオーディエンスにリーチすることができる。 主要市場プレイヤー ロレアル 資生堂 エイボン・プロダクツ エスティローダー コティ社 メアリーケイ LVMHモエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトンSE シャネルS.A. アモーレパシフィック株式会社 クリスチャン・ディオールSE レポートの範囲 本レポートでは、化粧下地の世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - 化粧下地市場、製品別 o ファンデーション o コンシーラー o パウダー o プライマー - 化粧下地市場:エンドユーザー別 o パーソナル o プロフェッショナル - 化粧下地市場:販売チャネル別 o マルチブランドストア o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o オンライン o 直販 o 専門店 o その他 - 化粧下地市場、地域別 o アジア太平洋 中国 日本 インド ベトナム 韓国 北米 米国 カナダ メキシコ ヨーロッパ フランス イギリス イタリア ドイツ スペイン 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ 南アフリカ サウジアラビア UAE 競争環境 企業プロフィール:化粧下地の世界市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: Tech Sci Research社は、与えられた市場データを用いて、化粧下地の世界市場レポートにおいて、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。以下のカスタマイズオプションが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Sources of Information 5. Global Makeup Base Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (Foundation, Concealer, Powder, Primer) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Personal, Professional) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Multi-Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Direct Sales, Specialty Stores, Others (Distribution Sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.4.2. North America Market Share Analysis 5.2.4.3. Europe Market Share Analysis 5.2.4.4. South America Market Share Analysis 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Makeup Base Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Makeup Base Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. China Makeup Base Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Makeup Base Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. B By Product Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Makeup Base Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Vietnam Makeup Base Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. South Korea Makeup Base Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. North America Makeup Base Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Makeup Base Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Makeup Base Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2.3. Mexico Makeup Base Market Outlook 7.2.4.2.4. Market Size & Forecast 7.2.4.2.4.1. By Value 7.2.4.2.5. Market Share & Forecast 7.2.4.2.5.1. By Product Market Share Analysis 7.2.4.2.5.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.5.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Europe Makeup Base Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. France Makeup Base Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Germany Makeup Base Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Spain Makeup Base Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Italy Makeup Base Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Makeup Base Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Makeup Base Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Argentina Makeup Base Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Colombia Makeup Base Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Brazil Makeup Base Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Makeup Base Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. South Africa Makeup Base Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Makeup Base Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. UAE Makeup Base Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Makeup Base Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. L'Oréal S.A 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Shiseido Company 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Avon Products, Inc. 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Estée Lauder Companies 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Coty Inc. 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Mary Kay Inc. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton SE 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Chanel S.A. 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Amorepacific Corporation 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Christian Dior SE 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product 15.3. Target Sales Channel About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Makeup Base Market was valued at USD 18.56 billion in 2022 and is expected to experience substantial growth, with a projected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 4.9% through 2028. This market, within the cosmetics industry, encompasses a wide range of products designed to create a flawless canvas for makeup application. It is characterized by its diverse offerings, including foundations, primers, and tinted moisturizers. Several key factors have been driving the significant growth in this market. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Sources of Information 5. Global Makeup Base Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (Foundation, Concealer, Powder, Primer) 5.2.2. By End User Market Share Analysis (Personal, Professional) 5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis (Multi-Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Direct Sales, Specialty Stores, Others (Distribution Sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.4.2. North America Market Share Analysis 5.2.4.3. Europe Market Share Analysis 5.2.4.4. South America Market Share Analysis 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Makeup Base Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Makeup Base Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. China Makeup Base Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Makeup Base Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. B By Product Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Makeup Base Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Vietnam Makeup Base Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. South Korea Makeup Base Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7. North America Makeup Base Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Market Share Analysis 7.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Makeup Base Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Makeup Base Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.4.2.3. Mexico Makeup Base Market Outlook 7.2.4.2.4. Market Size & Forecast 7.2.4.2.4.1. By Value 7.2.4.2.5. Market Share & Forecast 7.2.4.2.5.1. By Product Market Share Analysis 7.2.4.2.5.2. By End User Market Share Analysis 7.2.4.2.5.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Europe Makeup Base Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. France Makeup Base Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Germany Makeup Base Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. Spain Makeup Base Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Italy Makeup Base Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Makeup Base Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End User Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Makeup Base Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Argentina Makeup Base Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Colombia Makeup Base Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Brazil Makeup Base Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Makeup Base Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. South Africa Makeup Base Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Makeup Base Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. UAE Makeup Base Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End User Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Makeup Base Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Competitive Landscape 14.1. Company Profiles 14.1.1. L'Oréal S.A 14.1.1.1. Company Details 14.1.1.2. Products 14.1.1.3. Financials (As Per Availability) 14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.1.5. Recent Developments 14.1.1.6. Key Management Personnel 14.1.2. Shiseido Company 14.1.2.1. Company Details 14.1.2.2. Products 14.1.2.3. Financials (As Per Availability) 14.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.2.5. Recent Developments 14.1.2.6. Key Management Personnel 14.1.3. Avon Products, Inc. 14.1.3.1. Company Details 14.1.3.2. Products 14.1.3.3. Financials (As Per Availability) 14.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.3.5. Recent Developments 14.1.3.6. Key Management Personnel 14.1.4. Estée Lauder Companies 14.1.4.1. Company Details 14.1.4.2. Products 14.1.4.3. Financials (As Per Availability) 14.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.4.5. Recent Developments 14.1.4.6. Key Management Personnel 14.1.5. Coty Inc. 14.1.5.1. Company Details 14.1.5.2. Products 14.1.5.3. Financials (As Per Availability) 14.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.5.5. Recent Developments 14.1.5.6. Key Management Personnel 14.1.6. Mary Kay Inc. 14.1.6.1. Company Details 14.1.6.2. Products 14.1.6.3. Financials (As Per Availability) 14.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.6.5. Recent Developments 14.1.6.6. Key Management Personnel 14.1.7. LVMH Moët Hennessy - Louis Vuitton SE 14.1.7.1. Company Details 14.1.7.2. Products 14.1.7.3. Financials (As Per Availability) 14.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.7.5. Recent Developments 14.1.7.6. Key Management Personnel 14.1.8. Chanel S.A. 14.1.8.1. Company Details 14.1.8.2. Products 14.1.8.3. Financials (As Per Availability) 14.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.8.5. Recent Developments 14.1.8.6. Key Management Personnel 14.1.9. Amorepacific Corporation 14.1.9.1. Company Details 14.1.9.2. Products 14.1.9.3. Financials (As Per Availability) 14.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.9.5. Recent Developments 14.1.9.6. Key Management Personnel 14.1.10. Christian Dior SE 14.1.10.1. Company Details 14.1.10.2. Products 14.1.10.3. Financials (As Per Availability) 14.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 14.1.10.5. Recent Developments 14.1.10.6. Key Management Personnel 15. Strategic Recommendations/Action Plan 15.1. Key Focus Areas 15.2. Target Product 15.3. Target Sales Channel About Us & Disclaimer
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