タンポンの世界市場規模・シェア・動向・機会・予測、2018年~2028年F素材タイプ別(綿、レーヨン、混紡)、製品タイプ別(放射状巻パッド、長方形/正方形パッド)、使用タイプ別(デジタル/アプリケーターなし、アプリケーター)、販売チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、百貨店、薬局・ドラッグストア、オンライン、その他)、地域別、競合予測・機会別Tampons Market Global Industry Size, Share, Trends, Opportunity, and Forecast, 2018-2028FSegmented By Material Type (Cotton, Rayon, and Blended), By Product Type (Radially Wound Pledget and Rectangular/Square Pad), By Usage Type (Digital/No Applicator and Applicator), By Sales Channel (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Pharmacy & Drug Stores, Online, and Others), By Region, By Competition Forecast & Opportunities タンポンの世界市場は、2022年に40億2000万米ドルの評価額を達成し、2028年までの予測年間平均成長率(CAGR)は6.1%で、予測期間中に大幅な成長が見込まれている。女性用衛生産業の中で、タンポンの世界市場はダ... もっと見る
サマリータンポンの世界市場は、2022年に40億2000万米ドルの評価額を達成し、2028年までの予測年間平均成長率(CAGR)は6.1%で、予測期間中に大幅な成長が見込まれている。女性用衛生産業の中で、タンポンの世界市場はダイナミックで重要なセグメントである。タンポンは、月経衛生を管理するための控えめで便利なソリューションを女性に提供する。タンポンは、様々な年齢層やライフスタイルの女性に広く受け入れられており、月経中の快適さと漏れ防止を提供している。タンポンの世界市場は大きく、継続的に拡大している。吸収力のニーズ、サイズ、使用者の嗜好が異なるため、多様なタンポン製品がある。この市場には、アプリケーター付きとアプリケーターなしのタンポンがあり、様々な素材で作られ、月経周期の様々な段階に対応するように設計されている。タンポン市場における消費者の状況は多様で、世界中の女性のユニークな要求とライフスタイルを反映している。挿入のしやすさからアプリケーター付きのタンポンを好む消費者がいる一方で、環境への配慮からアプリケーターなしのタンポンを選ぶ消費者もいる。また、オーガニックや天然素材、持続可能な素材から作られたタンポンの需要も増加している。 主な市場牽引要因 社会文化的認識と意識の変化: 世界のタンポン市場に影響を与える重要な要因は、月経衛生を取り巻く社会文化的認識の変化である。時代とともに、月経を非主流化し、女性の健康に関する率直な会話を促進する方向にシフトしている。この文化的変化は、適切な月経衛生習慣の重要性に関する意識の高まりをもたらした。世界中の社会が徐々に包括的で前向きなものになるにつれ、月経衛生に関する議論は勢いを増している。政府、NGO、アドボカシー団体は、月経にまつわるタブーや誤解を払拭するために一丸となって取り組んでいる。このような状況の変化により、タンポンを含む月経衛生用品の受容と利用が進んでいる。 技術革新と製品の進歩: タンポン市場は、快適性、利便性、持続可能性に対する消費者の現代的な需要に応える顕著な技術的進歩と革新的な製品の導入を目撃してきた。メーカー各社は、アプリケーター、様々な吸収力レベル、オーガニック素材や環境に優しい素材など、強化された機能を誇る様々なタンポンを発表している。さらに、バイオテクノロジーとスマート素材の統合は、月経パターンの異常や潜在的な健康問題を検出するように設計されたタンポンなどの革新への道を開いた。こうした技術的進歩はユーザー体験を向上させるだけでなく、ハイテクに詳しい消費者にアピールすることでタンポン市場全体の拡大にも貢献している。 女性労働力の拡大とライフスタイルの変化: 女性の労働力の拡大とライフスタイルの変化は、世界のタンポン市場を牽引する極めて重要な役割を果たしている。より多くの女性がキャリアをスタートさせ、多様な活動に従事するにつれて、快適で目立たない月経衛生ソリューションへの需要が急増している。タンポンは、現代女性のダイナミックで多忙なライフスタイルに調和する利便性と機動性を提供する。さらに、都市化と家族構造の変化により、世帯が小さくなり、女性の独立性が高まっている。この傾向は、月経衛生管理のために目立たず携帯可能な代替品であるタンポンへの嗜好につながっている。女性がよりダイナミックな生活を送るにつれて、信頼性が高くわかりやすい月経用品の必要性がより顕著になり、タンポンの需要が高まっている。 主な市場課題 偏見とタブー: タンポン市場が直面している顕著な課題の一つは、月経にまつわる汚名とタブーが長引くことである。様々な文化や社会において、月経は依然として秘密と沈黙に包まれたテーマである。このようなオープンな言説の欠如は、誤った情報や誤解を生み、女性用衛生用品について率直に話し合う際の一般的な不安を助長する。スティグマは、ある種の女性たちがタンポンを実行可能な選択肢として考えることを躊躇させ、市場への浸透を抑制し、啓発キャンペーンを阻害する可能性がある。スティグマとタブーという課題に取り組むには、障壁を取り除き、月経に関する会話を正常化し、月経の健康が全体的な幸福の基本的な側面であるという理解を提唱するための、包括的な教育と啓発の取り組みが必要である。女性に正確な情報を提供し、神話を払拭することは、タンポンの普及を妨げるかもしれない否定的なイメージを払拭する上で重要な役割を果たすことができる。 環境への懸念: 環境の持続可能性は、世界中の消費者と産業にとって重要な関心事となっている。タンポン市場も例外ではない。従来のタンポンは、プラスチックを含む合成素材の混合物で作られていることが多く、プラスチック廃棄物や環境悪化の原因となっている。さらに、タンポンの包装や廃棄にも環境上の課題がある。消費者の環境意識が高まるにつれ、オーガニックコットンタンポンや生分解性タンポンなど、環境にやさしい代替品への需要が高まっている。しかし、このような代替品の生産と流通は、より複雑でコストがかかる可能性があり、入手しやすさと手頃な価格に関する課題を投げかけている。ブランドやメーカーは、持続可能な解決策を提供し、消費者の期待に応える一方で、製品が経済的に存続可能であることを確保しながら、最適な均衡を見出すことに取り組んでいる。 製品の安全性と規制: タンポンの安全性と有効性を確保することは最重要課題である。規制機関は、タンポンが品質と安全性の基準を満たしていることを保証するため、厳しい基準を設けている。しかし、世界市場全体で一貫したコンプライアンスを維持する上で、課題が浮上することもある。タンポンの使用に関連した、まれではあるが重篤な症状である毒素性ショック症候群(TSS)の報告は、安全ガイドラインを遵守することの重要性を強調している。メーカー各社は、効率的な吸収力とTSSやその他の健康上の懸念のリスクを軽減することのバランスがとれたタンポンを製造するために、研究、開発、徹底的なテストにリソースを割かなければならない。さらに、異なる国や地域の多様な規制基準を遵守することは、グローバルな製品マーケティングを目指すメーカーにとって複雑な問題を引き起こす可能性がある。 主要市場動向 オーガニックで持続可能なタンポンの台頭: 世界のタンポン市場における最も重要なトレンドの一つは、オーガニックで持続可能な選択肢に対する需要の高まりである。現代の消費者は、自分の選択が環境に与える影響に徐々に気を配るようになっており、この意識は女性用衛生用品にも及んでいる。オーガニックコットンのような天然素材から作られるオーガニック・タンポンは、合成繊維や化学物質を含むことが多い従来のタンポンに代わる選択肢を提供する。オーガニック・タンポンは農薬や合成添加物を使用していないため、健康とウェルネスの価値観に沿った製品を求める女性に魅力的だ。さらに、これらのタンポンの持続可能なパッケージは、環境への懸念に対応している。より多くの消費者が環境に優しい代替品を優先する中、ブランドはオーガニックや生分解性タンポンを提供することで対応し、埋め立て地や海洋の廃棄物削減に貢献している。 月経の汚名返上とエンパワーメント: 月経に関する会話がよりオープンで包括的なものになるにつれ、顕著な文化的変化が起きている。この傾向は、月経にまつわる凝り固まったタブーに挑戦し、女性が月経体験について率直に会話する力を与えつつある。ブランドは、ボディ・ポジティブ、自己受容、エンパワーメントを支持するメッセージを採用するようになってきている。このようなナラティブの進化は、女性が月経用品について十分な情報を得た上で選択することを促し、その結果、個人の嗜好や価値観に合ったタンポンへの需要が高まっている。さらに、社会から疎外されたコミュニティにアクセスしやすく安全な月経用品を提供することを目的としたイニシアチブが支持を集め、女性の衛生に対するより公平で包括的なアプローチが促進されている。 製品の多様化: 消費者の幅広い嗜好に対応するため、市場は製品ラインナップを多様化している。タンポンは現在、様々なサイズ、吸収力レベル、アプリケーターのオプションがあり、個人の快適さや月経量の要件に対応している。このような多様化は、女性一人一人の経験の個別性を認め、画一的な戦略ではもはや十分ではないことを認めている。 ウェルネスと健康の重視: 漏れを防ぐだけでなく、膣全体の健康を優先したタンポンを求める消費者が増えている。ブランドは、天然繊維、アロエベラ、プロバイオティクスなどの成分をタンポンに取り入れ、快適性を高め、刺激を最小限に抑えている。 セグメント別インサイト 製品タイプの洞察: 予測期間中、長方形/正方形パッドが世界のタンポン市場で大きなシェアを占めている。タンポン市場には様々なタイプのタンポンが含まれ、長方形/正方形パッドや従来の円筒形タンポンなど多様な形状が含まれる。しかし、長方形/正方形のパッドは一般的に生理用ナプキンやパッドと関連していることは注目に値する。これらのパッドは生理用ナプキンですが、タンポンとは異なります。円筒形で腟に挿入して月経液を吸収するタンポンとは異なり、生理用ナプキンやナプキンは平らで長方形または正方形の形をしている。下着の中に着用するように設計されている。この2つの製品は同じような目的ですが、使い方は異なります。 販売チャネルの洞察: 他の様々な消費財市場と同様、世界のタンポン市場もオンライン販売チャネルへのシフトが顕著である。eコマース・プラットフォームの台頭とデジタル技術の進歩により、タンポンのようなパーソナルケア製品を含む多くの産業でオンライン販売が大幅に増加している。消費者は、より幅広い選択肢、慎重な配送、製品や価格を簡単に比較できるオンラインショッピングの利便性をますます選ぶようになっている。顧客は、自宅に居ながらにしてタンポンを購入できるようになり、実店舗に出向く必要がなくなった。これは、個人的なものであり、時にはデリケートなものでもあるタンポンにとって、特に魅力的なことである。オンライン・プラットフォームでは、小売業者はタンポンのブランド、サイズ、種類を幅広く取り揃えることができ、消費者は実店舗で購入するよりも多くの選択肢を得ることができる。タンポンのようなパーソナルケア製品を目立たずに購入したい顧客もおり、オンラインショッピングはそれを容易にする。オンライン・プラットフォームにより、顧客は包括的な製品情報、レビュー、評価にアクセスできるようになり、十分な情報に基づいた意思決定ができるようになる。メーカーは、オンライン販売を通じて世界中のより多くの人々にリーチすることができ、地理的な制約を超えて市場シェアを拡大できる可能性がある。オンライン・チャネルは的確なマーケティング・キャンペーンを可能にし、ブランドが意図する読者に効果的にリーチできるよう支援する。数多くのオンライン・プラットフォームが定期購入サービスを提供しており、顧客は何度も注文することなく定期的にタンポンを受け取ることができる。 地域別インサイト 北米地域はタンポンの世界市場において大きな影響力を持ち、業界のダイナミクスと成長軌道に大きな影響を及ぼしている。この優位性は、この地域の強固な消費者基盤、嗜好の変化、女性の健康と幸福の重視を強調する多数の要因によって支えられている。北米は、女性用衛生を含む健康とウェルネスに強い重点を置いている。この地域の人々は月経の健康と衛生の重要性を痛感しており、タンポンのような効果的で便利な月経衛生用品への需要を牽引している。北米では、月経についてオープンに対話する文化的な変化が定着しつつある。生理、月経衛生、女性の健康に関する議論は汚名を着せられなくなりつつあり、タンポンを含む様々な月経衛生製品に対する認識と受容の高まりにつながっている。北米の消費者は利便性を重視し、ペースの速いライフスタイルに合った製品を採用する傾向がある。タンポンは月経衛生のための目立たず持ち運び可能な解決策を提供し、楽な解決策を求める女性に支持されている。北米は技術革新の中心地であり、その一面はタンポン市場にも反映されている。水分センサーや吸収力インジケーターを備えたスマートタンポンなど、タンポン製品への技術の統合は、この地域の技術に精通した層と共鳴している。 主要市場プレイヤー - ファースト・クオリティ・エンタープライゼス - ボディワイズ - スヴェンスカセルローサAB - プロクター・アンド・ギャンブル - エッジウェル・パーソナルケア・カンパニー - リルレッツUKリミテッド - キンバリー・クラーク株式会社 - ユニ・チャーム株式会社 - ジョンソン・エンド・ジョンソン株式会社 - コーマンスパ レポートの範囲 本レポートでは、タンポンの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向についても詳述しています: - タンポンの世界市場、素材タイプ別 o コットン o レーヨン o 混紡 - タンポンの世界市場:製品タイプ別 o 放射状パッド o 長方形/正方形パッド - タンポンの世界市場:使用タイプ別 o デジタル/アプリケーターなし o アプリケーター - タンポンの世界市場:販売チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 百貨店 o 薬局・ドラッグストア o オンライン o その他 - タンポンの世界市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 中東・アフリカ サウジアラビア UAE 南アフリカ 競争環境 企業プロフィール:タンポンの世界市場における主要企業の詳細分析 利用可能なカスタマイズ Tech Sci Research社のタンポンの世界市場レポートは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenged Faced Post Purchase 5. Global Tampons Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Material Type Market Share Analysis (Cotton, Rayon, and Blended) 5.2.2. By Product Type Market Share Analysis (Radially Wound Pledget and Rectangular/Square Pad) 5.2.3. By Usage Type Market Share Analysis (Digital/No Applicator and Applicator) 5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Pharmacy & Drug Stores, Online, and Others) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. North America Market Share Analysis 5.2.5.2. South America Market Share Analysis 5.2.5.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.5.4. Europe Market Share Analysis 5.2.5.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Tampons Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Material Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Usage Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Tampons Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5. By Country Market Share Analysis 6.2.5.1. United States Tampons Market Outlook 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast 6.2.5.1.1.1. By Value 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast 6.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.2. Canada Tampons Market Outlook 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast 6.2.5.2.1.1. By Value 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast 6.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.3. Mexico Tampons Market Outlook 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast 6.2.5.3.1.1. By Value 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast 6.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Tampons Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5. By Country Market Share Analysis 7.2.5.1. France Tampons Market Outlook 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast 7.2.5.1.1.1. By Value 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast 7.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.2. Germany Tampons Market Outlook 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast 7.2.5.2.1.1. By Value 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast 7.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.3. Spain Tampons Market Outlook 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast 7.2.5.3.1.1. By Value 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast 7.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.4. Italy Tampons Market Outlook 7.2.5.4.1. Market Size & Forecast 7.2.5.4.1.1. By Value 7.2.5.4.2. Market Share & Forecast 7.2.5.4.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.5. United Kingdom Tampons Market Outlook 7.2.5.5.1. Market Size & Forecast 7.2.5.5.1.1. By Value 7.2.5.5.2. Market Share & Forecast 7.2.5.5.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Tampons Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5. By Country Market Share Analysis 8.2.5.1. China Tampons Market Outlook 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast 8.2.5.1.1.1. By Value 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast 8.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.2. Japan Tampons Market Outlook 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast 8.2.5.2.1.1. By Value 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast 8.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.3. India Tampons Market Outlook 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast 8.2.5.3.1.1. By Value 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast 8.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.4. Australia Tampons Market Outlook 8.2.5.4.1. Market Size & Forecast 8.2.5.4.1.1. By Value 8.2.5.4.2. Market Share & Forecast 8.2.5.4.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.5. South Korea Tampons Market Outlook 8.2.5.5.1. Market Size & Forecast 8.2.5.5.1.1. By Value 8.2.5.5.2. Market Share & Forecast 8.2.5.5.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Tampons Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5. By Country Market Share Analysis 9.2.5.1. South Africa Tampons Market Outlook 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast 9.2.5.1.1.1. By Value 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast 9.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.2. Saudi Arabia Tampons Market Outlook 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast 9.2.5.2.1.1. By Value 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast 9.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.3. UAE Tampons Market Outlook 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast 9.2.5.3.1.1. By Value 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast 9.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Tampons Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5. By Country Market Share Analysis 10.2.5.1. Argentina Tampons Market Outlook 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast 10.2.5.1.1.1. By Value 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast 10.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.2. Colombia Tampons Market Outlook 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast 10.2.5.2.1.1. By Value 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast 10.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.3. Brazil Tampons Market Outlook 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast 10.2.5.3.1.1. By Value 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast 10.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Tampons Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. First Quality Enterprises Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Bodywise Ltd 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. SvenskaCellulosa AB 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Procter and Gamble Co. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Edgewell Personal Care Company 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Lil-Lets UK Limited 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Kimberly-Clark Corporation 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Unicharm Corporation 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Johnson & Johnson Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. CormanSpA 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Material Type 17.3. Target Sales Channel 18. About Us & Disclaimer
SummaryThe Global Tampons Market achieved a valuation of USD 4.02 billion in 2022 and is expected to experience substantial growth in the forecast period, boasting a projected Compound Annual Growth Rate (CAGR) of 6.1% through 2028. Situated within the feminine hygiene industry, the Global Tampons Market is a dynamic and pivotal segment. It provides women with a discreet and convenient solution for managing menstrual hygiene. Tampons are widely embraced by women of various ages and lifestyles, offering comfort and leakage protection during menstruation. The global market for tampons is substantial and continuously expanding. It encompasses a diverse array of tampon products catering to differing absorbency needs, sizes, and user preferences. The market encompasses tampons with and without applicators, crafted from a range of materials and designed for various stages of the menstrual cycle. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Brand Awareness 4.2. Factors Influencing Purchase Decision 4.3. Challenged Faced Post Purchase 5. Global Tampons Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Material Type Market Share Analysis (Cotton, Rayon, and Blended) 5.2.2. By Product Type Market Share Analysis (Radially Wound Pledget and Rectangular/Square Pad) 5.2.3. By Usage Type Market Share Analysis (Digital/No Applicator and Applicator) 5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Pharmacy & Drug Stores, Online, and Others) 5.2.5. By Regional Market Share Analysis 5.2.5.1. North America Market Share Analysis 5.2.5.2. South America Market Share Analysis 5.2.5.3. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.5.4. Europe Market Share Analysis 5.2.5.5. Asia-Pacific Market Share Analysis 5.2.6. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Global Tampons Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Material Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Product Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Usage Type Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Sales Channel Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Tampons Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5. By Country Market Share Analysis 6.2.5.1. United States Tampons Market Outlook 6.2.5.1.1. Market Size & Forecast 6.2.5.1.1.1. By Value 6.2.5.1.2. Market Share & Forecast 6.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.2. Canada Tampons Market Outlook 6.2.5.2.1. Market Size & Forecast 6.2.5.2.1.1. By Value 6.2.5.2.2. Market Share & Forecast 6.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.5.3. Mexico Tampons Market Outlook 6.2.5.3.1. Market Size & Forecast 6.2.5.3.1.1. By Value 6.2.5.3.2. Market Share & Forecast 6.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 6.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Tampons Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5. By Country Market Share Analysis 7.2.5.1. France Tampons Market Outlook 7.2.5.1.1. Market Size & Forecast 7.2.5.1.1.1. By Value 7.2.5.1.2. Market Share & Forecast 7.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.2. Germany Tampons Market Outlook 7.2.5.2.1. Market Size & Forecast 7.2.5.2.1.1. By Value 7.2.5.2.2. Market Share & Forecast 7.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.3. Spain Tampons Market Outlook 7.2.5.3.1. Market Size & Forecast 7.2.5.3.1.1. By Value 7.2.5.3.2. Market Share & Forecast 7.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.4. Italy Tampons Market Outlook 7.2.5.4.1. Market Size & Forecast 7.2.5.4.1.1. By Value 7.2.5.4.2. Market Share & Forecast 7.2.5.4.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.5.5. United Kingdom Tampons Market Outlook 7.2.5.5.1. Market Size & Forecast 7.2.5.5.1.1. By Value 7.2.5.5.2. Market Share & Forecast 7.2.5.5.2.1. By Material Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.2. By Product Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 7.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Tampons Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5. By Country Market Share Analysis 8.2.5.1. China Tampons Market Outlook 8.2.5.1.1. Market Size & Forecast 8.2.5.1.1.1. By Value 8.2.5.1.2. Market Share & Forecast 8.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.2. Japan Tampons Market Outlook 8.2.5.2.1. Market Size & Forecast 8.2.5.2.1.1. By Value 8.2.5.2.2. Market Share & Forecast 8.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.3. India Tampons Market Outlook 8.2.5.3.1. Market Size & Forecast 8.2.5.3.1.1. By Value 8.2.5.3.2. Market Share & Forecast 8.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.4. Australia Tampons Market Outlook 8.2.5.4.1. Market Size & Forecast 8.2.5.4.1.1. By Value 8.2.5.4.2. Market Share & Forecast 8.2.5.4.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.4.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.5.5. South Korea Tampons Market Outlook 8.2.5.5.1. Market Size & Forecast 8.2.5.5.1.1. By Value 8.2.5.5.2. Market Share & Forecast 8.2.5.5.2.1. By Material Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.2. By Product Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 8.2.5.5.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Tampons Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5. By Country Market Share Analysis 9.2.5.1. South Africa Tampons Market Outlook 9.2.5.1.1. Market Size & Forecast 9.2.5.1.1.1. By Value 9.2.5.1.2. Market Share & Forecast 9.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.2. Saudi Arabia Tampons Market Outlook 9.2.5.2.1. Market Size & Forecast 9.2.5.2.1.1. By Value 9.2.5.2.2. Market Share & Forecast 9.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.5.3. UAE Tampons Market Outlook 9.2.5.3.1. Market Size & Forecast 9.2.5.3.1.1. By Value 9.2.5.3.2. Market Share & Forecast 9.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 9.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10. South America Tampons Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5. By Country Market Share Analysis 10.2.5.1. Argentina Tampons Market Outlook 10.2.5.1.1. Market Size & Forecast 10.2.5.1.1.1. By Value 10.2.5.1.2. Market Share & Forecast 10.2.5.1.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.5.1.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.2. Colombia Tampons Market Outlook 10.2.5.2.1. Market Size & Forecast 10.2.5.2.1.1. By Value 10.2.5.2.2. Market Share & Forecast 10.2.5.2.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.5.2.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.5.3. Brazil Tampons Market Outlook 10.2.5.3.1. Market Size & Forecast 10.2.5.3.1.1. By Value 10.2.5.3.2. Market Share & Forecast 10.2.5.3.2.1. By Material Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.2. By Product Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.3. By Usage Type Market Share Analysis 10.2.5.3.2.4. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.2. Challenges 12. Impact of COVID-19 on Global Tampons Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 13. Market Trends & Developments 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyers 14.3. Bargaining Power of Suppliers 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Company Profiles 16.1.1. First Quality Enterprises Inc. 16.1.1.1. Company Details 16.1.1.2. Products 16.1.1.3. Financials (As Per Availability) 16.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.1.5. Recent Developments 16.1.1.6. Key Management Personnel 16.1.2. Bodywise Ltd 16.1.2.1. Company Details 16.1.2.2. Products 16.1.2.3. Financials (As Per Availability) 16.1.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.2.5. Recent Developments 16.1.2.6. Key Management Personnel 16.1.3. SvenskaCellulosa AB 16.1.3.1. Company Details 16.1.3.2. Products 16.1.3.3. Financials (As Per Availability) 16.1.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.3.5. Recent Developments 16.1.3.6. Key Management Personnel 16.1.4. Procter and Gamble Co. 16.1.4.1. Company Details 16.1.4.2. Products 16.1.4.3. Financials (As Per Availability) 16.1.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.4.5. Recent Developments 16.1.4.6. Key Management Personnel 16.1.5. Edgewell Personal Care Company 16.1.5.1. Company Details 16.1.5.2. Products 16.1.5.3. Financials (As Per Availability) 16.1.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.5.5. Recent Developments 16.1.5.6. Key Management Personnel 16.1.6. Lil-Lets UK Limited 16.1.6.1. Company Details 16.1.6.2. Products 16.1.6.3. Financials (As Per Availability) 16.1.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.6.5. Recent Developments 16.1.6.6. Key Management Personnel 16.1.7. Kimberly-Clark Corporation 16.1.7.1. Company Details 16.1.7.2. Products 16.1.7.3. Financials (As Per Availability) 16.1.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.7.5. Recent Developments 16.1.7.6. Key Management Personnel 16.1.8. Unicharm Corporation 16.1.8.1. Company Details 16.1.8.2. Products 16.1.8.3. Financials (As Per Availability) 16.1.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.8.5. Recent Developments 16.1.8.6. Key Management Personnel 16.1.9. Johnson & Johnson Inc. 16.1.9.1. Company Details 16.1.9.2. Products 16.1.9.3. Financials (As Per Availability) 16.1.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.9.5. Recent Developments 16.1.9.6. Key Management Personnel 16.1.10. CormanSpA 16.1.10.1. Company Details 16.1.10.2. Products 16.1.10.3. Financials (As Per Availability) 16.1.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.1.10.5. Recent Developments 16.1.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Material Type 17.3. Target Sales Channel 18. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|