トルコのテレビ市場:画面サイズ別(50''~59''、40''~49''、39''以下、59''以上)、ディスプレイタイプ別(LED、OLED、その他(LCD、QLEDなど))、流通チャネル別(マルチブランドストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他(機関販売、独占店舗など))、地域別、市場競争予測と機会、2018~2028FTurkey Television Market By Screen Size (50''-59'', 40''-49'', 39'' and Below, Above 59''), By Display Type (LED, OLED, Others (LCD, QLED, etc.)), By Distribution Channel (Multi Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, and Others (Institutional Sales, Exclusive Stores, etc.), By Region, Competition Forecast & Opportunities, 2018-2028F トルコのテレビ市場は高い需要があり、予測期間中に大きく成長すると予測されている。この成長の背景には、OTTプラットフォームの普及とトルコのエンターテインメント産業の拡大がある。 Broadcasting Board of ... もっと見る
サマリートルコのテレビ市場は高い需要があり、予測期間中に大きく成長すると予測されている。この成長の背景には、OTTプラットフォームの普及とトルコのエンターテインメント産業の拡大がある。Broadcasting Board of Governorsが提供したデータによると、トルコでは99.1%の世帯が現役のテレビを持っていると回答しており、同国におけるテレビの所有がほぼ普遍的であることを示している。さらに、世界銀行が報告しているように、インターネットの普及率は2021年には81%まで上昇している。その結果、インターネットの普及率の上昇とOTTプラットフォームの人気の高まりにより、新しいスマートテレビの購入が急増し、同国のテレビ需要を牽引している。 さらに、eコマース・プラットフォームを通じて家電製品を入手できるようになったことも、トルコのテレビ市場の成長に寄与している。ある報告書によると、トルコの電子商取引量は2021年に79%という著しい伸びを示したが、これは複数のブランドが存在し、消費者がニーズに応じて価格や機能を比較できる機会があるおかげである。さらに、トルコの一人当たり所得は大幅に増加しており、世界銀行によると2021年には9661.2米ドルに達する。このような一人当たり所得の増加は購買力の向上をもたらし、その結果、トルコにおけるテレビ需要の増加をもたらしている。 同国におけるスマートテレビ需要の高まりが、市場成長をさらに後押ししている。スマートテレビの所有率は約66%に達しており、ウルトラHDや4K解像度による高画質、ライブストリーミング動画へのアクセス、さまざまなOTTプラットフォームなど、スマートテレビのメリットが需要に寄与している。さらに、TVスティックなどのストリーミング・デバイスの登場により、非スマート・テレビのスマート化が可能になり、幅広いアプリケーションに簡単にアクセスできる高速でユーザーフレンドリーなインターフェイスが提供されている。 さらに、OTTプラットフォームの人気の高まりとメディア消費パターンの変化は、トルコのテレビ需要を促進する上で重要な役割を果たしている。ラジオ・テレビ最高評議会(RTÜK)によると、トルコにおけるデジタル・プラットフォームの利用率は2018年の5.7%から2021年には24.4%に増加している。特筆すべきは、世界のOTT市場で圧倒的なシェアを誇るネットフリックスのトルコでの加入者数が約300万人であることだ。このようなOTTプラットフォームの人気と有料会員数の増加は、トルコのテレビ需要をさらに押し上げると予想される。 全体として、トルコのテレビ市場は、OTTプラットフォームの人気上昇、トルコの娯楽産業の拡大、eコマース・プラットフォームを通じた家電製品の入手可能性の増加などに牽引され、堅調な成長軌道をたどっている。 テレビ製造の増加が市場成長を後押し トルコのテレビ市場は、地元企業によるテレビの国内製造が拡大していることが後押ししている。ある記事によると、トルコ国内企業はTCLのテレビ製造の90%を占めている。また、国産テレビブランドであるサニー・エレクトロニクスは、トルコで販売されるテレビ全体の約25%を製造している。さらに、COVID-19の大流行や各国での複数の操業停止により、中国からの製品調達が困難になった多くの企業が代替調達先としてトルコを選んだ結果、2021年の輸出は200%増という目覚ましい伸びを示した。その結果、国内テレビ製造の急増がトルコテレビ市場の重要な推進力となっている。 市場区分 トルコのテレビ市場は、画面サイズ、ディスプレイタイプ、流通チャネル、地域、競争環境に基づいて区分される。画面サイズベースでは、市場はさらに50''~59''、40''~49''、39''以下、59''以上に細分化される。ディスプレイタイプはさらに、LED、OLED、その他(LCD、QLEDなど)に細分化される。流通チャネルは、マルチブランドストア、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンライン、その他に区分される。地域別では、マルマラ、中央アナトリア、地中海、エーゲ海、南東アナトリア、黒海、東アナトリアに分けられる。 市場プレイヤー Samsung Electronics Istanbul Paz ve Tic Ltd Sti、Evofone Bilgi Teknolojileri San Ltd Sti(Xiaomi)、Atmaca Electronics Industry and Trade Inc、LG Electronics Ticaret A.S.、Arçelik A.S.、Vestel Ticaret A.Ş.、ソニー株式会社、TCL Electronic Holding Ltd、VIZIO, Inc.、シャープ株式会社がトルコテレビ市場の主要プレーヤーである。 報告書の範囲 本レポートでは、トルコのテレビ市場を以下のカテゴリーに分類している: - トルコのテレビ市場:画面サイズ別 o 50''-59'' o 40''-49'' 39インチ以下 o 59インチ以上 - トルコのテレビ市場:ディスプレイタイプ別 o LED o OLED o その他 - トルコのテレビ市場:流通経路別 o マルチブランドストア o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o オンライン o その他 - トルコのテレビ市場:地域別 o マルマラ o 中央アナトリア o 地中海 o エーゲ海 o 南東アナトリア o 黒海 o 東部アナトリア 競合他社の状況 企業プロフィール:トルコのテレビ市場に参入している主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Research社は、与えられた市場データをもとに、企業固有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。このレポートでは以下のカスタマイズが可能です: 企業情報 - 追加市場参入企業(最大5社)の詳細分析とプロファイリング 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Sources of Information 4.6. Customer Satisfaction 5. Turkey Television Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Screen Size Market Share Analysis (50''-59'', 40''-49'', 39'' and Below, Above 59'') 5.2.2. By Display Type Market Share Analysis (LED, OLED, Others (LCD, QLED, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Multi Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Others (Institutional Sales, Exclusive Stores, etc.) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Marmara Market Share Analysis 5.2.4.2. Central Anatolia Market Share Analysis 5.2.4.3. Mediterranean Market Share Analysis 5.2.4.4. Aegean Market Share Analysis 5.2.4.5. Southeastern Anatolia Market Share Analysis 5.2.4.6. Blacksea Market Share Analysis 5.2.4.7. Eastern Anatolia Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Turkey Television Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Screen Size Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Display Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Marmara Region Television Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 6.2.2. By Display Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Central Anatolia Region Television Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 7.2.2. By Display Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Mediterranean Region Television Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 8.2.2. By Display Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Aegean Region Television Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.1.2. By Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 9.2.2. By Display Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. Southeastern Anatolia Region Television Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.1.2. By Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 10.2.2. By Display Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Blacksea Region Television Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.1.2. By Volume 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 11.2.2. By Display Type Market Share Analysis 11.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 12. Eastern Anatolia Region Television Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.1.2. By Volume 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 12.2.2. By Display Type Market Share Analysis 12.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 13. Market Dynamics 13.1. Drivers 13.1.1. Increasing demand for smart televisions 13.1.2. Rising popularity of OTT content 13.1.3. Surging domestic manufacturing of television 13.2. Challenges 13.2.1. Increased Prices of the TV 13.2.2. Shortage of Raw Material 14. Impact of COVID-19 on Turkey Television Market 14.1. Impact Assessment Model 14.1.1. Key Segments Impacted 14.1.2. Key Regions Impacted 14.1.3. Key Distribution Channel Impacted 15. Market Trends & Developments 15.1. Increasing popularity of 4K and 8K resolution televisions 15.2. Easy availability through e-commerce platforms 15.3. Rising popularity of live streaming 15.4. Rising internet penetration 16. Porter’s Five Forces Model 16.1. Competitive Rivalry 16.2. Bargaining Power of Buyers 16.3. Bargaining Power of Suppliers 16.4. Threat of New Entrants 16.5. Threat of Substitutes 17. SWOT Analysis 17.1. Strengths 17.2. Weaknesses 17.3. Opportunities 17.4. Threats 18. Policy & Regulatory Landscape 19. Turkey Economic Profile 20. Competitive Landscape 20.1. Company Profiles 20.1.1. Samsung Electronics Istanbul Paz ve Tic Ltd Sti 20.1.1.1. Company Details 20.1.1.2. Products 20.1.1.3. Financials (As Per Availability) 20.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.1.5. Recent Developments 20.1.1.6. Key Management Personnel 20.1.2. Evofone Bilgi Teknolojileri San Ltd Sti (Xiaomi) 20.1.2.1. Company Details 20.1.2.2. Products 20.1.2.3. Financials (As Per Availability) 20.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.2.5. Recent Developments 20.1.2.6. Key Management Personnel 20.1.3. Atmaca Electronics Industry and Trade Inc 20.1.3.1. Company Details 20.1.3.2. Products 20.1.3.3. Financials (As Per Availability) 20.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.3.5. Recent Developments 20.1.3.6. Key Management Personnel 20.1.4. LG Electronics Ticaret A.S. 20.1.4.1. Company Details 20.1.4.2. Products 20.1.4.3. Financials (As Per Availability) 20.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.4.5. Recent Developments 20.1.4.6. Key Management Personnel 20.1.5. Arçelik A.S. 20.1.5.1. Company Details 20.1.5.2. Products 20.1.5.3. Financials (As Per Availability) 20.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.5.5. Recent Developments 20.1.5.6. Key Management Personnel 20.1.6. Vestel Ticaret A.Ş. 20.1.6.1. Company Details 20.1.6.2. Products 20.1.6.3. Financials (As Per Availability) 20.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.6.5. Recent Developments 20.1.6.6. Key Management Personnel 20.1.7. Sony Corporation 20.1.7.1. Company Details 20.1.7.2. Products 20.1.7.3. Financials (As Per Availability) 20.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.7.5. Recent Developments 20.1.7.6. Key Management Personnel 20.1.8. TCL Electronic Holding Ltd 20.1.8.1. Company Details 20.1.8.2. Products 20.1.8.3. Financials (As Per Availability) 20.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.8.5. Recent Developments 20.1.8.6. Key Management Personnel 20.1.9. VIZIO, Inc. 20.1.9.1. Company Details 20.1.9.2. Products 20.1.9.3. Financials (As Per Availability) 20.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.9.5. Recent Developments 20.1.9.6. Key Management Personnel 20.1.10. Sharp Corporation 20.1.10.1. Company Details 20.1.10.2. Products 20.1.10.3. Financials (As Per Availability) 20.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.10.5. Recent Developments 20.1.10.6. Key Management Personnel 21. Strategic Recommendations/Action Plan 21.1. Key Focus Areas 21.2. Target Screen Size 21.3. Target Distribution Channel 22. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
SummaryThe television market in Turkey is experiencing high demand and is projected to grow significantly during the forecast period. This growth can be attributed to the increasing popularity of OTT platforms and the expansion of the Turkish entertainment industry. Table of Contents1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Sources of Information 4.6. Customer Satisfaction 5. Turkey Television Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Screen Size Market Share Analysis (50''-59'', 40''-49'', 39'' and Below, Above 59'') 5.2.2. By Display Type Market Share Analysis (LED, OLED, Others (LCD, QLED, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Multi Branded Stores, Supermarkets/Hypermarkets, Online, Others (Institutional Sales, Exclusive Stores, etc.) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Marmara Market Share Analysis 5.2.4.2. Central Anatolia Market Share Analysis 5.2.4.3. Mediterranean Market Share Analysis 5.2.4.4. Aegean Market Share Analysis 5.2.4.5. Southeastern Anatolia Market Share Analysis 5.2.4.6. Blacksea Market Share Analysis 5.2.4.7. Eastern Anatolia Market Share Analysis 5.2.5. By Top 5 Companies Market Share Analysis, Others (2022) 5.3. Turkey Television Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Screen Size Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Display Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Region Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Marmara Region Television Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 6.2.2. By Display Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Central Anatolia Region Television Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 7.2.2. By Display Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Mediterranean Region Television Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 8.2.2. By Display Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Aegean Region Television Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.1.2. By Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 9.2.2. By Display Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. Southeastern Anatolia Region Television Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.1.2. By Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 10.2.2. By Display Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Blacksea Region Television Market Outlook 11.1. Market Size & Forecast 11.1.1. By Value 11.1.2. By Volume 11.2. Market Share & Forecast 11.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 11.2.2. By Display Type Market Share Analysis 11.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 12. Eastern Anatolia Region Television Market Outlook 12.1. Market Size & Forecast 12.1.1. By Value 12.1.2. By Volume 12.2. Market Share & Forecast 12.2.1. By Screen Size Market Share Analysis 12.2.2. By Display Type Market Share Analysis 12.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 13. Market Dynamics 13.1. Drivers 13.1.1. Increasing demand for smart televisions 13.1.2. Rising popularity of OTT content 13.1.3. Surging domestic manufacturing of television 13.2. Challenges 13.2.1. Increased Prices of the TV 13.2.2. Shortage of Raw Material 14. Impact of COVID-19 on Turkey Television Market 14.1. Impact Assessment Model 14.1.1. Key Segments Impacted 14.1.2. Key Regions Impacted 14.1.3. Key Distribution Channel Impacted 15. Market Trends & Developments 15.1. Increasing popularity of 4K and 8K resolution televisions 15.2. Easy availability through e-commerce platforms 15.3. Rising popularity of live streaming 15.4. Rising internet penetration 16. Porter’s Five Forces Model 16.1. Competitive Rivalry 16.2. Bargaining Power of Buyers 16.3. Bargaining Power of Suppliers 16.4. Threat of New Entrants 16.5. Threat of Substitutes 17. SWOT Analysis 17.1. Strengths 17.2. Weaknesses 17.3. Opportunities 17.4. Threats 18. Policy & Regulatory Landscape 19. Turkey Economic Profile 20. Competitive Landscape 20.1. Company Profiles 20.1.1. Samsung Electronics Istanbul Paz ve Tic Ltd Sti 20.1.1.1. Company Details 20.1.1.2. Products 20.1.1.3. Financials (As Per Availability) 20.1.1.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.1.5. Recent Developments 20.1.1.6. Key Management Personnel 20.1.2. Evofone Bilgi Teknolojileri San Ltd Sti (Xiaomi) 20.1.2.1. Company Details 20.1.2.2. Products 20.1.2.3. Financials (As Per Availability) 20.1.2.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.2.5. Recent Developments 20.1.2.6. Key Management Personnel 20.1.3. Atmaca Electronics Industry and Trade Inc 20.1.3.1. Company Details 20.1.3.2. Products 20.1.3.3. Financials (As Per Availability) 20.1.3.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.3.5. Recent Developments 20.1.3.6. Key Management Personnel 20.1.4. LG Electronics Ticaret A.S. 20.1.4.1. Company Details 20.1.4.2. Products 20.1.4.3. Financials (As Per Availability) 20.1.4.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.4.5. Recent Developments 20.1.4.6. Key Management Personnel 20.1.5. Arçelik A.S. 20.1.5.1. Company Details 20.1.5.2. Products 20.1.5.3. Financials (As Per Availability) 20.1.5.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.5.5. Recent Developments 20.1.5.6. Key Management Personnel 20.1.6. Vestel Ticaret A.Ş. 20.1.6.1. Company Details 20.1.6.2. Products 20.1.6.3. Financials (As Per Availability) 20.1.6.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.6.5. Recent Developments 20.1.6.6. Key Management Personnel 20.1.7. Sony Corporation 20.1.7.1. Company Details 20.1.7.2. Products 20.1.7.3. Financials (As Per Availability) 20.1.7.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.7.5. Recent Developments 20.1.7.6. Key Management Personnel 20.1.8. TCL Electronic Holding Ltd 20.1.8.1. Company Details 20.1.8.2. Products 20.1.8.3. Financials (As Per Availability) 20.1.8.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.8.5. Recent Developments 20.1.8.6. Key Management Personnel 20.1.9. VIZIO, Inc. 20.1.9.1. Company Details 20.1.9.2. Products 20.1.9.3. Financials (As Per Availability) 20.1.9.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.9.5. Recent Developments 20.1.9.6. Key Management Personnel 20.1.10. Sharp Corporation 20.1.10.1. Company Details 20.1.10.2. Products 20.1.10.3. Financials (As Per Availability) 20.1.10.4. Key market Focus & Geographical Presence 20.1.10.5. Recent Developments 20.1.10.6. Key Management Personnel 21. Strategic Recommendations/Action Plan 21.1. Key Focus Areas 21.2. Target Screen Size 21.3. Target Distribution Channel 22. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(television)の最新刊レポートよくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|