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北米の電気自動車市場:車両タイプ別(二輪車、乗用車(PC)軽商用車(LCV)、中・大型商用車(M&HCV)、OTR)、推進タイプ別(バッテリー電気自動車(BEV)、プラグインハイブリッド電気自動車(PHEV)、燃料電池電気自動車(FCEV))、航続距離別(0〜50マイル、51〜150マイルと151〜200マイル、201〜400マイル、400マイル以上)、バッテリー容量別(50kWh未満、51kWh〜100kWh、101kWh〜200kWh、201kWh〜300kWh、300kWh以上)、国別、競争予測と機会、2028F


North America Electric Vehicle Market By Vehicle Type (Two Wheelers, Passenger Cars (PC) Light Commercial Vehicle (LCV), Medium & Heavy Commercial Vehicle (M&HCV) and OTR), By Propulsion Type (Battery Electric Vehicle (BEV), Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV), Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV)), By Range (0-50 Miles, 51-150 Miles and 151-200 Miles, 201-400 Miles, and Above 400 Miles), By Battery Capacity (Less Than 50 kWh, 51 kWh to 100 kWh, 101 kWh to 200 kWh, 201 kWh to 300 kWh, Above 300 kWh), By Country, Competition Forecast and Opportunities, 2028F

北米の電気自動車市場は、予測期間中に目覚しいCAGRで成長すると予想されています。政府の政策や法律が好意的であること、環境に対する関心が高まっていること、電気自動車の利用が増加していることなどが、この... もっと見る

 

 

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TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年5月1日 US$4,400
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86 英語

 

サマリー

北米の電気自動車市場は、予測期間中に目覚しいCAGRで成長すると予想されています。政府の政策や法律が好意的であること、環境に対する関心が高まっていること、電気自動車の利用が増加していることなどが、この市場の拡大を後押ししていると考えられます。この市場は、自律走行車、電動配送バン、トラック、シェアモビリティの人気が高まっているため、収益性の高い成長を遂げています。
化石燃料の消費量がゼロに近いこと、メンテナンスが必要な可動部分が少ないこと、ランニングコストが低いことなどから、電気自動車は環境に優しいとされています。また、政府はネットゼロエミッションの目標達成に向けた政策を推進しています。北米では、2030年までに新車販売台数の半分を電気自動車にし、2030年までに全国に50万カ所以上の充電ステーション網を整備することで販売する目標を掲げています。電気自動車の市場が拡大した背景には、電気自動車の普及を促す啓蒙活動や、電気自動車を製造する工場が増えたことがあります。電気自動車に使用される低排出ガス技術は、温室効果ガス排出量の削減やその他の環境問題への対応に役立ちます。
COVID-19の大流行により、大規模な景気後退が発生。ウイルスを駆除するために、いくつかの国で厳重な閉鎖が行われ、その結果、製造業の操業停止、供給網の寸断、生産スケジュールの狂いが生じた。北米市場はCOVID-19で大きな被害を受け、その結果、同地域の電気自動車の生産と販売が減少した。
電気自動車のエコシステムに対する投資の増加
電気自動車は、ディーゼル車やガソリン車と比較して、二酸化炭素の排出量が少なくなっています。そのため、北米の自動車産業では、電気自動車がガソリン自動車に急速に取って代わられています。米国における電気自動車の年間販売台数は現在4%ですが、2030年には約50%に増加します。フォードは、急速充電を含む12,000以上の充電場所と、他のどの自動車メーカーよりも多い35,000以上の充電プラグにより、北米最大の電気自動車用公共充電ネットワークを全電気自動車の顧客に提供し、全電気自動車への切り替えの大きな関心事に対処しています。このように、世界中の多くの企業が、交通や設備の脱炭素化を進め、都市の大気環境を向上させるために、大きな投資を行っています。電気自動車の需要は、排出ガス、汚染、二酸化炭素排出量の削減を目的とした電気自動車の採用が増加し、また、そのために電気自動車を使用することの利点に関する一般的な知識が増えたことによって牽引されています。また、政府による排出ガス規制の強化も、電気自動車市場を後押ししています。
電気自動車における先進技術の開発
電気自動車のスマートチャージは、エネルギー需要に応じて充電の時間や速度を調整し、送電網のバランスを取ることができるため、人気を集めています。しかし、その次の段階はV2G(Vehicle to Grid)充電で、需要が高い時に車のバッテリーに蓄えられたエネルギーをグリッドに輸出することが可能になります。ワイヤレスEV充電も、多くのメーカーがテクノロジーベンダーとの統合を調整しながら、勢いを増している。BMWは業界初のパイオニアとして、販売台数の減少に先立ち、工場に設置されたワイヤレス充電装置を導入しました。最近では、現代自動車、第一汽車、IM Motorがワイヤレス充電機能を備えたモデルを発表しています。さらに、ボルボ、ジャガー、ルノーなどの自動車OEMや、シーメンス、マーレ、マグナなどのティア1サプライヤーがこの分野に投資しています。
E-モビリティのインフラと航続距離の懸念
電気自動車の導入における大きな課題のひとつが、車両と充電ステーションの航続距離です。多くのOEMは、消費者が途中で効率的に充電できるように、充電ステーションを建設しています。また、消費者は、車両を停止させる間の充電時間や航続距離に懸念を抱いており、車両を充電するための充電時間がより長くなっています。
市場のセグメント化
北米の電気自動車市場は、車両タイプ、推進力タイプ、航続距離、バッテリー容量、地域別に区分されています。車両タイプ別では、二輪車、乗用車、小型商用車、中・大型商用車、OTRに分類されます。推進力タイプに基づき、市場はBEV、PHEV、FCEVに区分される。航続距離に基づき、市場は0-50マイル、51-150マイル、151-200マイル、201-400マイル、400マイル以上に分けられる。バッテリー容量に基づき、市場は50kWh未満、51kWh~100kWh、101kWh~200kWh、201kWh~300kWh、300kWh以上に区分される。
企業プロフィール
Tesla, Inc.、BMW Group、BYD Company Ltd.、Volkswagen AG、Hyundai Motor Company、AB Volvo、Daimler AG、Ford Motor Company、General Motors Company、Honda Motor Co., Ltd.が主要プレーヤーで、市場競争力を維持するために先進技術を開発し、顧客への働きかけを強化するために地域ごとに製品ポートフォリオを強化しています。
レポートのスコープ
本レポートでは、北米の電気自動車市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も紹介しています:
- 北米の電気自動車市場、車両タイプ別
o 二輪車
o 乗用車
o 小型商用車
o 中型・大型商用車
o OTR
- 北米の電気自動車市場、推進タイプ別
o BEV
o PHEV
o FCEV
- 北米の電気自動車市場:航続距離別
o 0〜50マイル
o 51-150マイル
o 151-200マイル
o 201-400マイル
o 400マイル以上
- 北米の電気自動車市場:バッテリー容量別
o 50kWh未満
o 51 kWh〜100 kWh
o 101 kWhから200 kWh
o 201 kWhから300 kWh
o 300kWh以上
- 北米の電気自動車市場、国別:
 米国
 カナダ
 メキシコ
競合他社の状況
企業プロファイル:北米電気自動車市場に進出している主要企業の詳細分析。
カスタマイズが可能です:
TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます:
企業情報
- 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。

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目次

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on North America Electric Vehicle Market
4.1. Key Country Impacted
4.2. Key Segment Impacted
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges/Unmet Needs
6. North America Electric Vehicle Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Volume
6.1.2. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Two-Wheeler, Passenger Car, Light Commercial Vehicle, Medium & Heavy Commercial Vehicle, OTR)
6.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis (BEV, PHEV, FCEV)
6.2.3. By Range Market Share Analysis (0-50 Miles, 51-150 Miles and 151-200 Miles, 201-400 Miles and Above 400 Miles)
6.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis (less Than 50 kWh, 51 kWh to 100 kWh, 101 kWh to 200 kWh, 201 kWh to 300 kWh, above 300 kWh)
6.2.5. By Country Market Share Analysis
6.2.5.1. United States Market Share Analysis
6.2.5.2. Canada Market Share Analysis
6.2.5.3. Mexico Market Share Analysis
6.2.6. By Company Market Share Analysis (By Value, 2022)
6.3. North America Electric Vehicle Market Mapping & Opportunity
6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Propulsion Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Range Mapping & Opportunity Assessment
6.3.4. By Battery Capacity Mapping & Opportunity Assessment
6.3.5. By Country Mapping & Opportunity Assessment
7. United States Electric Vehicle Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Volume
7.1.2. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis
7.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis
7.2.3. By Range Market Share Analysis
7.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis
8. Canada Electric Vehicle Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Volume
8.1.2. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis
8.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis
8.2.3. By Range Market Share Analysis
8.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis
9. Mexico Electric Vehicle Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Volume
9.1.2. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis
9.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis
9.2.3. By Range Market Share Analysis
9.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Market Drivers
10.2. Market Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Tesla, Inc.
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products & Services
14.1.1.3. Financial (As Reported)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Development
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. BMW Group
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products & Services
14.1.2.3. Financial (As Reported)
14.1.2.4. Recent Development
14.1.2.5. Key Management Personnel
14.1.3. BYD Company Ltd.
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products & Services
14.1.3.3. Financial (As Reported)
14.1.3.4. Recent Development
14.1.3.5. Key Management Personnel
14.1.4. Volkswagen AG
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products & Services
14.1.4.3. Financial (As Reported)
14.1.4.4. Recent Development
14.1.4.5. Key Management Personnel
14.1.5. Hyundai Motor Company
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products & Services
14.1.5.3. Financial (As Reported)
14.1.5.4. Recent Development
14.1.5.5. Key Management Personnel
14.1.6. AB Volvo
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products & Services
14.1.6.3. Financial (As Reported)
14.1.6.4. Recent Development
14.1.6.5. Key Management Personnel
14.1.7. Daimler AG
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products & Services
14.1.7.3. Financial (As Reported)
14.1.7.4. Recent Development
14.1.7.5. Key Management Personnel
14.1.8. Ford Motor Company
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products & Services
14.1.8.3. Financial (As Reported)
14.1.8.4. Recent Development
14.1.8.5. Key Management Personnel
14.1.9. General Motors Company
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products & Services
14.1.9.3. Financial (As Reported)
14.1.9.4. Recent Development
14.1.9.5. Key Management Personnel
14.1.10. Honda Motor Co., Ltd
14.1.10.1. Company Details
14.1.10.2. Products & Services
14.1.10.3. Financial (As Reported)
14.1.10.4. Recent Development
14.1.10.5. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Countries
15.3. Target Vehicle Type
15.4. Target Propulsion
16. About Us & Disclaimer

 

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Summary

North America electric vehicle market is anticipated to grow at an impressive CAGR in the forecast period. With the help of Government policies and laws that are favorable, growing concern towards the environment, and an increase in the use of electric vehicles are all credited with driving this market expansion. This market is experiencing profitable growth due to the rising popularity of autonomous driving cars, electric delivery vans, trucks, and shared mobility.
Their low-to-zero fossil fuel consumption, lesser moving parts that require maintenance, and low running costs, make electric vehicles eco-friendly. The government is also promoting policies to reach the goal of net-zero emission targets. North America has set up a goal of selling half of all new vehicles sold to be electric by the year 2030 and by providing a network of 500,000+ charging stations nationwide by 2030. The market for electric vehicles has expanded in part because of the awareness campaigns that have been launched to encourage the usage of these vehicles, as well as the rise in the number of factories that make them. Low-emission technology used in electric vehicles aids in reducing greenhouse gas emissions and addressing other environmental problems.
A massive economic downturn has been brought on by the COVID-19 pandemic outbreak. Strict lockdowns were implemented in several nations to control the virus; as a result, manufacturing industries were shut down, supply networks were disrupted, and production schedules were thrown off. The North American market suffered considerable devastation during COVID-19, resulting in reduced production and sales of electric vehicles in the region.
Increasing Investments in the EV Ecosystem
Electric vehicles produce less carbon emission as compared to diesel and petrol vehicles. Thus, electric vehicles are replacing gasoline-powered vehicles quickly in North America's automotive industry. EV car sales annually are currently at 4% in the USA, rising to around 50% in 2030 in the USA. With more than 12,000 locations to charge, including fast charging, and more than 35,000 charge plugs - more than any other automaker - Ford is providing its all-electric vehicle customers with North America's largest electric vehicle public charging network, addressing a major concern for those switching to all-electric cars. So, many businesses around the world are making significant investments to advance the decarbonization of transportation and equipment and enhance urban air quality. Demand for EVs is being driven by the rising adoption of electric vehicles to reduce emissions, pollution, and carbon footprints, as well as increased public knowledge of the benefits of using electric vehicles to accomplish so. Stricter government emissions restrictions are also fueling the market for EVs.
Developing advanced technology in Electric Vehicle
Smart charging for electric vehicles is gaining popularity as it enables users to regulate the time and rate of charge in response to energy demand, balancing the grid. The next stage, however, is vehicle-to-grid (V2G) charging, which enables energy stored in the battery of the vehicle to be exported to the grid at times of high demand. Wireless EV charging is also gaining momentum as a number of manufacturers coordinate their integration with technology vendors. BMW was the industry's first pioneer, introducing factory-installed wireless charging equipment prior to a drop in the volume of sales. Recently, models with wireless charging capabilities have been unveiled by Hyundai, FAW, and IM Motor. Additionally, vehicle OEMs like Volvo, Jaguar, and Renault, as well as Tier 1 suppliers like Siemens, Mahle, and Magna, are investing in this sector.
E-Mobility Infrastructure and Range Concern
One of the major challenges in the adoption of electric vehicles is the range of the vehicle and charging stations. Many OEMs are building the charging station so the consumer has access to efficient charging along the way. Also, the consumers are concerned about the charging time and range between the stoppage of the vehicle and more long charging time to charge the vehicle.
Market Segmentation
The North America, Electric Vehicle Market, is segmented by vehicle type, propulsion type, range, battery capacity, and by region. Based on vehicle type, the market is segmented into Two-wheeler, Passenger Car, Light Commercial Vehicle, Medium & Heavy Commercial Vehicle, and OTR. Based on propulsion type, the market is segmented into BEV, PHEV, and FCEV. Based on range, the market is divided into 0-50 Miles, 51-150 Miles, 151-200 Miles, 201-400 Miles, and Above 400 Miles. Based on battery capacity, the market is segmented into less Than 50 kWh, 51 kWh to 100 kWh, 101 kWh to 200 kWh, 201 kWh to 300 kWh, and Above 300 kWh.
Company Profiles
Tesla, Inc., BMW Group, BYD Company Ltd., Volkswagen AG, Hyundai Motor Company, AB Volvo, Daimler AG, Ford Motor Company, General Motors Company, and Honda Motor Co., Ltd. are the key players developing advanced technologies to stay competitive in the market and enhancing their product portfolio in the regions to increase their customer outreach.
Report Scope:
In this report, North America Electric Vehicle Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends, which have also been detailed below:
• North America Electric Vehicle Market, By Vehicle Type:
o Two-Wheeler
o Passenger Car
o Light Commercial Vehicle
o Medium & Heavy Commercial Vehicle
o OTR
• North America Electric Vehicle Market, By Propulsion Type:
o BEV
o PHEV
o FCEV
• North America Electric Vehicle Market, By Range:
o 0-50 Miles,
o 51-150 Miles
o 151-200 Miles
o 201-400 Miles
o Above 400 Miles
• North America Electric Vehicle Market, By Battery Capacity:
o less Than 50 kWh,
o 51 kWh to 100 kWh,
o 101 kWh to 200 kWh,
o 201 kWh to 300 kWh,
o Above 300 kWh
• North America Electric Vehicle Market, By Country:
 United States
 Canada
 Mexico
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in North America Electric Vehicle Market.
Available Customizations:
With the given market data, TechSci Research offers customizations according to a company’s specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Introduction
1.1. Market Overview
1.2. Key Highlights of the Report
1.3. Market Coverage
1.4. Market Segments Covered
1.5. Research Tenure Considered
2. Research Methodology
2.1. Objective of the Study
2.2. Baseline Methodology
2.3. Key Industry Partners
2.4. Major Association and Secondary Sources
2.5. Forecasting Methodology
2.6. Data Triangulation & Validation
2.7. Assumptions and Limitations
3. Executive Summary
3.1. Market Overview
3.2. Market Forecast
3.3. Key Regions
3.4. Key Segments
4. Impact of COVID-19 on North America Electric Vehicle Market
4.1. Key Country Impacted
4.2. Key Segment Impacted
5. Voice of Customer
5.1. Factors Influencing Purchase Decision
5.2. Brand Awareness
5.3. Challenges/Unmet Needs
6. North America Electric Vehicle Market Outlook
6.1. Market Size & Forecast
6.1.1. By Volume
6.1.2. By Value
6.2. Market Share & Forecast
6.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis (Two-Wheeler, Passenger Car, Light Commercial Vehicle, Medium & Heavy Commercial Vehicle, OTR)
6.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis (BEV, PHEV, FCEV)
6.2.3. By Range Market Share Analysis (0-50 Miles, 51-150 Miles and 151-200 Miles, 201-400 Miles and Above 400 Miles)
6.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis (less Than 50 kWh, 51 kWh to 100 kWh, 101 kWh to 200 kWh, 201 kWh to 300 kWh, above 300 kWh)
6.2.5. By Country Market Share Analysis
6.2.5.1. United States Market Share Analysis
6.2.5.2. Canada Market Share Analysis
6.2.5.3. Mexico Market Share Analysis
6.2.6. By Company Market Share Analysis (By Value, 2022)
6.3. North America Electric Vehicle Market Mapping & Opportunity
6.3.1. By Vehicle Type Market Mapping & Opportunity Assessment
6.3.2. By Propulsion Mapping & Opportunity Assessment
6.3.3. By Range Mapping & Opportunity Assessment
6.3.4. By Battery Capacity Mapping & Opportunity Assessment
6.3.5. By Country Mapping & Opportunity Assessment
7. United States Electric Vehicle Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Volume
7.1.2. By Value
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis
7.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis
7.2.3. By Range Market Share Analysis
7.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis
8. Canada Electric Vehicle Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Volume
8.1.2. By Value
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis
8.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis
8.2.3. By Range Market Share Analysis
8.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis
9. Mexico Electric Vehicle Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Volume
9.1.2. By Value
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Vehicle Type Market Share Analysis
9.2.2. By Propulsion Type Market Share Analysis
9.2.3. By Range Market Share Analysis
9.2.4. By Battery Capacity Market Share Analysis
10. Market Dynamics
10.1. Market Drivers
10.2. Market Challenges
11. Market Trends and Developments
12. Porter’s Five Forces Model
12.1. Competitive Rivalry
12.2. Bargaining Power of Buyers
12.3. Bargaining Power of Suppliers
12.4. Threat of New Entrants
12.5. Threat of Substitutes
13. SWOT Analysis
13.1. Strength
13.2. Weakness
13.3. Opportunities
13.4. Threats
14. Competitive Landscape
14.1. Company Profiles
14.1.1. Tesla, Inc.
14.1.1.1. Company Details
14.1.1.2. Products & Services
14.1.1.3. Financial (As Reported)
14.1.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence
14.1.1.5. Recent Development
14.1.1.6. Key Management Personnel
14.1.2. BMW Group
14.1.2.1. Company Details
14.1.2.2. Products & Services
14.1.2.3. Financial (As Reported)
14.1.2.4. Recent Development
14.1.2.5. Key Management Personnel
14.1.3. BYD Company Ltd.
14.1.3.1. Company Details
14.1.3.2. Products & Services
14.1.3.3. Financial (As Reported)
14.1.3.4. Recent Development
14.1.3.5. Key Management Personnel
14.1.4. Volkswagen AG
14.1.4.1. Company Details
14.1.4.2. Products & Services
14.1.4.3. Financial (As Reported)
14.1.4.4. Recent Development
14.1.4.5. Key Management Personnel
14.1.5. Hyundai Motor Company
14.1.5.1. Company Details
14.1.5.2. Products & Services
14.1.5.3. Financial (As Reported)
14.1.5.4. Recent Development
14.1.5.5. Key Management Personnel
14.1.6. AB Volvo
14.1.6.1. Company Details
14.1.6.2. Products & Services
14.1.6.3. Financial (As Reported)
14.1.6.4. Recent Development
14.1.6.5. Key Management Personnel
14.1.7. Daimler AG
14.1.7.1. Company Details
14.1.7.2. Products & Services
14.1.7.3. Financial (As Reported)
14.1.7.4. Recent Development
14.1.7.5. Key Management Personnel
14.1.8. Ford Motor Company
14.1.8.1. Company Details
14.1.8.2. Products & Services
14.1.8.3. Financial (As Reported)
14.1.8.4. Recent Development
14.1.8.5. Key Management Personnel
14.1.9. General Motors Company
14.1.9.1. Company Details
14.1.9.2. Products & Services
14.1.9.3. Financial (As Reported)
14.1.9.4. Recent Development
14.1.9.5. Key Management Personnel
14.1.10. Honda Motor Co., Ltd
14.1.10.1. Company Details
14.1.10.2. Products & Services
14.1.10.3. Financial (As Reported)
14.1.10.4. Recent Development
14.1.10.5. Key Management Personnel
15. Strategic Recommendations
15.1. Key Focus Areas
15.2. Target Countries
15.3. Target Vehicle Type
15.4. Target Propulsion
16. About Us & Disclaimer

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/12/19 10:26

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