ビルトイン型キッチン家電市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F 製品タイプ別(ビルトインオーブン&電子レンジ、ビルトインホブ、ビルトイン食洗機、ビルトイン冷蔵庫、ビルトインフードビルトインレンジ、その他(ビルトインコーヒーマシン、ビルトインバーベキューグリラーなど))、流通チャネル別(直販・代理店販売、マルチブランドストア、専売店、スーパーマーケット&ハイパーマケ、オンライン)、地域別、競合他社別
ビルトイン型キッチン家電の世界市場は、市場参入企業による新製品提供の増加、ビルトイン型キッチン家電ブランドのオンラインプレゼンス向上などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。 ... もっと見る
サマリービルトイン型キッチン家電の世界市場は、市場参入企業による新製品提供の増加、ビルトイン型キッチン家電ブランドのオンラインプレゼンス向上などにより、予測期間中に力強い成長を遂げると予想されています。ビルトイン型キッチン機器は、キッチンキャビネットや壁面に組み込まれたキッチン機器であり、現代のキッチンにシームレスで一体感のある外観を提供します。ビルトイン型キッチン家電は、キッチンのキャビネットや壁に組み込まれており、現代のキッチンにシームレスで一体感のある外観を提供します。 ビルトイン型キッチン機器は、洗練されたミニマルなデザインで、整理整頓や掃除がしやすいため、消費者の間で人気を博しています。ビルトインキッチンは、継ぎ目のない構造なので、汚れやほこりがたまるスペースが少なく、掃除がしやすく、衛生的です。また、省エネで耐久性に優れているのも特徴です。また、リビングとキッチンが一体化した住宅やマンションが増えています。より魅力的なデザインは、キチネットが他のリビングスペースの邪魔にならないことを保証します。さらに、一体型家電は、キッチンの必要な場所に正確に配置できることも大きな利点のひとつです。これらの要因が、消費者にビルトインキッチン機器の購入を促しているのです。 消費者の意識の高まりが市場成長の原動力に ビルトインキッチン機器は、消費者の間で人気を集めています。ビルトインキッチンアプライアンスのブランドは、より多くの消費者を惹きつけるために、いくつかのマーケティング戦略を採用しています。例えば、2022年、Whirlpoolはサンフランシスコで開催されたPacific Coast Builders' Conferenceで最新の家電製品のイノベーションを披露した。展示された製品ラインは、NEW KitchenAid® 29.4 Cu.Ft. ビルトインサイドバイサイド冷蔵庫(アイス&ウォーターディスペンサー付き)、JennAir® 30インチパネルレディビルトインコラムフリーザー、Whirlpool® 5.3 Cu.Ft. Electric 5-in-1 Air Fry Oven」です。これらの戦略により、消費者の間でこのような技術的な製品が市場に存在するという認識が広まり、消費者の購入意欲が高まることで、世界のビルトインキッチン機器全体の売上に寄与しています。 市場参入企業による幅広い商品展開が市場成長を促進 消費者は、良質な製品を手に入れるために、幅広い選択肢を求めるようになってきています。そのため、ビルトイン家電の市場プレイヤーは、製品ポートフォリオを拡大し、消費者ベースを拡大するために製品を発売することを重視しています。例えば、2022年、サムスン電子は、ヨーロッパで新しいビスポーク製品ラインのコレクションを発売しました。この新製品ラインは、Bespoke AI™ランドリーラインナップ、Bespoke AI™オーブン、Bespokeインフィニットラインで構成されています。同様に、2022年、クロンプトンはインドのプネでビルトインキッチンアプライアンスの新製品を発売しました。この製品ラインは、煙突、ガスコンロ、ビルトインオーブン、ビルトイン電子レンジ、食器洗浄機からなる38モデルで構成されています。そのため、需要の増加に対応するため、ビルトインキッチンアプライアンス市場のプレーヤーは新製品の発売と製品ポートフォリオの拡充に注力しています。これらの要因により、予測期間中のビルトインキッチンアプライアンス市場の成長はさらに高まると予想されます。 消費者の嗜好の変化が市場成長を後押し 消費者は、良質な製品を手に入れるための選択肢を求めるようになってきています。そのため、ビルトインキッチンアプライアンス市場のプレーヤーは、製品ポートフォリオを拡大し、消費者ベースを拡大するために製品を発売することに重点を置いています。例えば、2022年、サムスン電子は、ヨーロッパで新しいビスポーク製品ラインのコレクションを発売しました。この新製品ラインは、Bespoke AI™ランドリーラインナップ、Bespoke AI™オーブン、Bespokeインフィニットラインで構成されています。同様に、2022年、クロンプトンはインドのプネでビルトインキッチンアプライアンスの新製品を発売しました。この製品ラインは、煙突、ガスコンロ、ビルトインオーブン、ビルトイン電子レンジ、食器洗浄機からなる38モデルで構成されています。そのため、需要の増加に対応するため、ビルトインキッチンアプライアンス市場のプレーヤーは、革新的な新製品の発売や製品ポートフォリオの拡充に注力しています。こうした要因により、予測期間中のビルトインキッチンアプライアンス市場の成長はさらに拡大すると予測されます。 市場の細分化 世界のビルトインキッチンアプライアンス市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、競争環境に基づいてセグメント化されています。製品タイプに基づき、市場はさらにビルトインオーブン&電子レンジ、ビルトインホブ、ビルトイン食洗機、ビルトイン冷蔵庫、ビルトインフード、ビルトインレンジ、その他(ビルトイン コーヒーメーカー、ビルトイン バーベキュー グリラーなど)に細分化されています。流通チャネルに基づき、市場は直販/代理店販売、マルチブランドストア、専売店、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、オンラインに区分されます。また、市場分析では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案して調査しています。 企業プロフィール AB Electrolux、LG Electronics Inc.、BSH Hausgeräte GmbH、Whirlpool Corporation、Panasonic Corporation、Samsung Electronics Co.、Haier Group、Glen Dimplex Europe Holdings Limited、Miele & Cie.KG、Häfele SE & Co KGは、世界のビルトインキッチンアプライアンス市場の成長をリードするグローバルプラットフォームにおける主要な市場プレイヤーの一人である。 レポートのスコープ 本レポートでは、ビルトインキッチンアプライアンスの世界市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細も記載しています: - ビルトインキッチンアプライアンス市場、製品タイプ別: o ビルトインオーブン&マイクロウェーブ o ビルトインホブ ビルトイン型食器洗い機 o ビルトイン冷蔵庫 o ビルトインフード o ビルトインレンジ o その他 - ビルトイン型キッチン家電の市場、流通チャネル別 o 直販/代理店販売 o マルチブランドストア o 専売店 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o オンライン - ビルトインキッチンアプライアンス市場、地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ フランス イギリス イタリア スペイン ロシア オランダ o アジア・パシフィック 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ベトナム インドネシア o 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ UAE トルコ エジプト o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル:世界のビルトインキッチン機器市場に進出している主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 企業情報 - 追加市場プレイヤー(最大5社)の詳細分析とプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value & Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Built-In Ovens & Microwaves, Built-In Hobs, Built-In Dishwasher, Built-In Refrigerator, Built-In Hoods, Built-In Ranges And Others (Built-In Coffee Machines, Built-In Barbeque Griller, etc.)) 5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Direct/Distributor Sales, Multi-Branded Stores, Exclusive Stores, Supermarkets & Hypermarkets, Online) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Analysis 5.2.3.2. South America Market Analysis 5.2.3.3. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.3.4. Europe Market Analysis 5.2.3.5. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Built-in Kitchen Appliances Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value & Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3. By Country Market Share Analysis 6.2.3.1. United States Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 6.2.3.1.1. Market Size & Forecast 6.2.3.1.1.1. By Value & Volume 6.2.3.1.2. Market Share & Forecast 6.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.2. Canada Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 6.2.3.2.1. Market Size & Forecast 6.2.3.2.1.1. By Value & Volume 6.2.3.2.2. Market Share & Forecast 6.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.3.3. Mexico Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 6.2.3.3.1. Market Size & Forecast 6.2.3.3.1.1. By Value & Volume 6.2.3.3.2. Market Share & Forecast 6.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value & Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3. By Country Market Share Analysis 7.2.3.1. France Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 7.2.3.1.1. Market Size & Forecast 7.2.3.1.1.1. By Value & Volume 7.2.3.1.2. Market Share & Forecast 7.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3.2. Germany Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 7.2.3.2.1. Market Size & Forecast 7.2.3.2.1.1. By Value & Volume 7.2.3.2.2. Market Share & Forecast 7.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3.3. United Kingdom Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 7.2.3.3.1. Market Size & Forecast 7.2.3.3.1.1. By Value & Volume 7.2.3.3.2. Market Share & Forecast 7.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3.4. Italy Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 7.2.3.4.1. Market Size & Forecast 7.2.3.4.1.1. By Value & Volume 7.2.3.4.2. Market Share & Forecast 7.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.3.5. Spain Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 7.2.3.5.1. Market Size & Forecast 7.2.3.5.1.1. By Value & Volume 7.2.3.5.2. Market Share & Forecast 7.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value & Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3. By Country Market Share Analysis 8.2.3.1. China Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 8.2.3.1.1. Market Size & Forecast 8.2.3.1.1.1. By Value & Volume 8.2.3.1.2. Market Share & Forecast 8.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.2. India Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 8.2.3.2.1. Market Size & Forecast 8.2.3.2.1.1. By Value & Volume 8.2.3.2.2. Market Share & Forecast 8.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.3. Japan Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 8.2.3.3.1. Market Size & Forecast 8.2.3.3.1.1. By Value & Volume 8.2.3.3.2. Market Share & Forecast 8.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.4. South Korea Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 8.2.3.4.1. Market Size & Forecast 8.2.3.4.1.1. By Value & Volume 8.2.3.4.2. Market Share & Forecast 8.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.3.5. Australia Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 8.2.3.5.1. Market Size & Forecast 8.2.3.5.1.1. By Value & Volume 8.2.3.5.2. Market Share & Forecast 8.2.3.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.3.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value & Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3. By Country Market Share Analysis 9.2.3.1. Saudi Arabia Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 9.2.3.1.1. Market Size & Forecast 9.2.3.1.1.1. By Value & Volume 9.2.3.1.2. Market Share & Forecast 9.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.2. South Africa Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 9.2.3.2.1. Market Size & Forecast 9.2.3.2.1.1. By Value & Volume 9.2.3.2.2. Market Share & Forecast 9.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.3. UAE Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 9.2.3.3.1. Market Size & Forecast 9.2.3.3.1.1. By Value & Volume 9.2.3.3.2. Market Share & Forecast 9.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.3.4. Turkey Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 9.2.3.4.1. Market Size & Forecast 9.2.3.4.1.1. By Value & Volume 9.2.3.4.2. Market Share & Forecast 9.2.3.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.3.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value & Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3. By Country Market Share Analysis 10.2.3.1. Brazil Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 10.2.3.1.1. Market Size & Forecast 10.2.3.1.1.1. By Value & Volume 10.2.3.1.2. Market Share & Forecast 10.2.3.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3.2. Argentina Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 10.2.3.2.1. Market Size & Forecast 10.2.3.2.1.1. By Value & Volume 10.2.3.2.2. Market Share & Forecast 10.2.3.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.3.3. Colombia Built-in Kitchen Appliances Market Outlook 10.2.3.3.1. Market Size & Forecast 10.2.3.3.1.1. By Value & Volume 10.2.3.3.2. Market Share & Forecast 10.2.3.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.3.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Rising Need for Compact Space 11.1.2. Advanced Technology 11.1.3. Wide Variety of Options by Market Players 11.2. Challenges 11.2.1. High Prices 11.2.2. Difficult to Repair than Freestanding Counterparts 12. Impact of COVID-19 on Global Built-in Kitchen Appliances Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Rising Demand for Modular Kitchen 13.2. Growing Distribution Channels 13.3. Unique Marketing Strategies 13.4. Increasing Demand from Food Industry 13.5. Rising Consumer Awareness 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competition Landscape 14.2. Buyer Power 14.3. Supplier Power 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Competitive Outlook 16.2. Company Profiles 16.2.1. AB Electrolux 16.2.1.1. Company Details 16.2.1.2. Product & Services 16.2.1.3. Financials (As Reported) 16.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.1.5. Recent Developments 16.2.1.6. Key Management Personnel 16.2.2. LG Electronics Inc. 16.2.2.1. Company Details 16.2.2.2. Product & Services 16.2.2.3. Financials (As Reported) 16.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.2.5. Recent Developments 16.2.2.6. Key Management Personnel 16.2.3. BSH Hausgeräte GmbH 16.2.3.1. Company Details 16.2.3.2. Product & Services 16.2.3.3. Financials (As Reported) 16.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.3.5. Recent Developments 16.2.3.6. Key Management Personnel 16.2.4. Whirlpool Corporation 16.2.4.1. Company Details 16.2.4.2. Product & Services 16.2.4.3. Financials (As Reported) 16.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.4.5. Recent Developments 16.2.4.6. Key Management Personnel 16.2.5. Panasonic Corporation 16.2.5.1. Company Details 16.2.5.2. Product & Services 16.2.5.3. Financials (As Reported) 16.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.5.5. Recent Developments 16.2.5.6. Key Management Personnel 16.2.6. Samsung Electronics Co., Ltd. 16.2.6.1. Company Details 16.2.6.2. Product & Services 16.2.6.3. Financials (As Reported) 16.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.6.5. Recent Developments 16.2.6.6. Key Management Personnel 16.2.7. Haier Group 16.2.7.1. Company Details 16.2.7.2. Product & Services 16.2.7.3. Financials (As Reported) 16.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.7.5. Recent Developments 16.2.7.6. Key Management Personnel 16.2.8. Glen Dimplex Europe Holdings Limited 16.2.8.1. Company Details 16.2.8.2. Product & Services 16.2.8.3. Financials (As Reported) 16.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.8.5. Recent Developments 16.2.8.6. Key Management Personnel 16.2.9. Miele & Cie. KG 16.2.9.1. Company Details 16.2.9.2. Product & Services 16.2.9.3. Financials (As Reported) 16.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.9.5. Recent Developments 16.2.9.6. Key Management Personnel 16.2.10. Häfele SE & Co KG 16.2.10.1. Company Details 16.2.10.2. Product & Services 16.2.10.3. Financials (As Reported) 16.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.10.5. Recent Developments 16.2.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions & Countries 17.3. Target Product Type 17.4. Target Distribution Channel 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(自動車市場)の最新刊レポート
TechSci Research社の自動車分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|