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インドネシア エレベーター近代化市場 エレベータータイプ別(牽引式、油圧式、機械室レス牽引式)、コンポーネント別(コントローラー、ドア装置、キャビンエンクロージャー、信号設備、電源ユニット、その他)、エンドユーザー別(住宅部門、産業部門、商業部門、インフラ部門)、近代化タイプ別(部分、フル)、競争地域別予測・機会、2018~2028年


Indonesia Elevator Modernization Market By Elevator Type (Traction, Hydraulic, Machine Room-Less Traction), By Component (Controller, Door Equipment, Cabin Enclosure, Signaling Fixture, Power Unit, Others), By End User (Residential Sector, Industrial Sector, Commercial Sector, Infrastructural Sector), By Modernization Type (Partial, Full), By Competition Region Forecast and Opportunities, 2018-2028

インドネシアのエレベーター近代化市場は、過去10年間に急速な都市化が進み、都市部の人口密度が大幅に増加し、都市の垂直的な拡張の必要性が生じたため、同国において大きな機会を提供するプロジェクトが増加し... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
TechSci Research
テックサイリサーチ
2023年4月1日 US$3,500
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77 英語

 

サマリー

インドネシアのエレベーター近代化市場は、過去10年間に急速な都市化が進み、都市部の人口密度が大幅に増加し、都市の垂直的な拡張の必要性が生じたため、同国において大きな機会を提供するプロジェクトが増加し、予測期間(2023-2028年)に安定したペースで成長すると予測されています。
エレベーターやリフトの近代化には、その重要な部品を更新することが含まれます。このプロセスは、エレベーターの近代化と呼ばれることが多い。その目的は、経年劣化した性能を改善し、安全基準を高めることにあります。エレベーターの近代化プロセスは、通常、回転モーターと制御機器に影響を与えます。エレベーターを近代化することで、エレベーターの機能を高め、より信頼性の高い、効率的なものにすることができます。古い部品はすべて新しい現代的な部品に交換されるため、エレベーターの機能を長期間にわたって維持することができ、メンテナンスにかかる費用も節約することができます。
高い安全基準
エレベーターの近代化にあたっては、最新の安全要件に適合させるだけでなく、追加設備や既存設備のアップグレードのための追加部品や機能について、信頼できるコンサルティングや提案を行うために、徹底した安全性評価を行うようになってきています。また、エレベーターの近代化を専門とする企業では、万が一閉じ込められると、乗客が内側からドアを開けなければならず、危険な自己脱出を防げるドアシステムを導入しているところです。さらに、エレベーターと利用者を継続的かつ積極的に監視し、いつでも要求を発動させ、不審な行動を検出できる感覚知能技術も搭載され、エレベーターをより高度で安全なものにすることができるようになっています。
新しい技術の進化を補強する
オーチス、東芝、シンドラー、KONEといった大手企業は、IoTやインテリジェントサービスに投資し、機器の上下動の頻度や、目的地に応じた運転でエレベーターが運べる重量を予測し、エレベーターサービスの監視と向上を図っています。例えば、2018年5月、エスカレーター、エレベーター、動く歩道などの機械メーカーであるオーチスは、IoTサービスプラットフォーム「Otis One」を発表しました。さらに、シンドラーなどの事業者が製造する太陽電池式エレベーターは、太陽の光を燃料としているため、大幅な省エネを実現しています。さらに、これらの再生駆動と環境に優しいソリューションのおかげで、世界のエレベーター近代化市場の潜在力は高まっています。
近代的な機械室が少ないエレベーターへの需要の増加
最新の機械室レスエレベーターは、昇降路面積の改善、軽量化、エネルギー効率の向上、設計の選択肢の増加など、多くの利点を備えています。また、世界的なオフィスビルや住宅の増加に伴い、高速トラクションエレベーターの需要が大幅に増加しています。高層ビル間の移動に対応するため、エレベーターのスペースは時代とともに拡大しています。さらに、新しく開発されたエレベーターには、Wi-Fiルーター、高度な火災警報システム、車椅子用リフトなど、さまざまなガジェットが搭載されるようになった。また、ビルの階数によってエレベーターの速度は大きく変化し、時には10m/sを超えることもあります。最新の機械室のないエレベーターは、低・中層階の建物で多く利用され、スペースと建設費の両方を節約しています。大手企業は、拡大する市場需要に対応するため、特定の地域要件に対応した高速、超高速、マシンルームレスエレベーターを導入しています。今後数年間は、このような開発により、インドネシアのエレベーター近代化市場がさらに推進されると予測されます。
市場区分
インドネシアのエレベーター近代化市場は、エレベータータイプ、コンポーネント、エンドユーザー、近代化タイプに分けられます。エレベータータイプに基づくと、市場はトラクション、油圧、機械室なしトラクションに分けられます。コンポーネントに基づいて、市場はさらに、コントローラー、ドア装置、キャビンエンクロージャー、信号装置、パワーユニット、その他に分けられます。エンドユーザーに基づいて、市場は住宅部門、産業部門、商業部門、インフラ部門に分けられる。地域別では、ジャワ、スマトラ、カリマンタン、バリ、その他に区分される。
市場参入企業
インドネシアエレベーター近代化市場の主な市場プレイヤーは、PT.KONE Indo Elevator、東芝エレベータ株式会社(TOSHIBA)、PT Berca Schindler Lifts、OTIS Elevator Company (Indonesia) Ltd.、TK Elevator Indonesia Private Limited、PT Mitsubishi Jaya Elevator and Escalator、PT.Fujitec Indonesia、PT.Jaya Kencana、PT Sarang Teknik Utama Indonesia(日立)、Shanghai Mitsubishi Elevator.
最近の開発状況
- T 2017年にインドネシア政府から「スマートシティ100選運動」というデジタル化の取り組みが紹介されました。三菱商事は、ジャカルタのスマートシティ計画に、2億シンガポールドル(1億4900万米ドル)で都市開発プロジェクトを追加する。このプロジェクトでは、鉄道駅周辺の6ヘクタールに住宅や商業ゾーンを開発することを想定しています。
- 重要な超高層インフラプロジェクトであるThamrin Nine Tower 1は、完成すればインドネシアで最も高い超高層ビルとなり、高さ333.5m、70階建てとなるため、同国ではエレベーターとエスカレーターの必要性が高まります。
レポートのスコープ
本レポートでは、インドネシアのエレベーター近代化市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述した業界動向も合わせて紹介しています:
- インドネシアのエレベーター近代化市場:エレベータータイプ別
o トラクション
O 油圧
o マシンルームレス・トラクション
- インドネシアのエレベーター近代化市場、コンポーネント別:
Oコントローラー
o ドア機器
o キャビンエンクロージャー
o シグナリングフィクスチャー
o パワーユニット
o その他
- インドネシアのエレベーター近代化市場:エンドユーザー別
o 住宅部門
o 産業部門
o 商用分野
o インフラストラクチャー分野
- インドネシアのエレベーター近代化市場、近代化タイプ別:
o 部分的
o フル
- インドネシアのエレベーター近代化市場、地域別:
ジャワ島
オ・スマトラ
オーカリマンタン
オー・バリ
o その他
競合の状況
企業プロファイル:インドネシアエレベーター近代化市場に進出している主要企業の詳細分析
利用可能なカスタマイズ:
Tech Sci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です:
会社情報
- 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細分析およびプロファイリング。

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目次

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Indonesia Elevator Modernization Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Key Factors for Selecting Vendors
5.3. Key Satisfaction Level
5.4. Modernization Contract Expectation
5.5. Modernization Contract Challenges
6. Indonesia Elevator Market Outlook
7. Indonesia Elevator Modernization Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Elevator Type (Traction, Hydraulic, Machine Room-Less Traction)
7.2.2. By Component (Controller, Door Equipment, Cabin Enclosure, Signalling Fixture, Power Unit, Others)
7.2.3. By End User (Residential Sector, Industrial Sector, Commercial Sector, Infrastructural Sector)
7.2.4. By Modernization Type (Partial, Full)
7.2.5. By Region (Java, Sumatra, Kalimantan, Bali, Others)
7.2.6. By Company (2022)
7.3. Market Map
8. Indonesia Residential Elevator Modernization Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Elevator Type
8.2.2. By Component
8.2.3. By Modernization Type
8.2.4. By Region
9. Indonesia Industrial Elevator Modernization Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Elevator Type
9.2.2. By Component
9.2.3. By Modernization Type
9.2.4. By Region
10. Indonesia Commercial Elevator Modernization Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Elevator Type
10.2.2. By Component
10.2.3. By Modernization Type
10.2.4. By Region
11. Indonesia Infrastructural Elevator Modernization Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Elevator Type
11.2.2. By Component
11.2.3. By Modernization Type
11.2.4. By Region
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.1.1. Rising Urbanization
12.1.2. Growth in Real-Estate Sector
12.2. Challenges
12.2.1. High Installation & Maintenance Cost
12.2.2. Corrosion of Lift Equipment
13. Market Trends & Developments
13.1. Increasing Demand for Modern Machine Room Less Elevators
13.2. High Safety Standards
13.3. Augmenting New Technological Advancements
13.4. Smart Mobility
13.5. Increasing Mergers and Acquisitions in the Industry
14. Policy & Regulatory Landscape
15. Indonesia Economic Profile
16. Company Profiles
16.1. PT. KONE Indo Elevator
16.1.1. Business Overview
16.1.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.1.3. Recent Developments
16.1.4. Key Personnel
16.1.5. Key Product/Services
16.2. Toshiba Elevator and Building Systems Corporation (TOSHIBA)
16.2.1. Business Overview
16.2.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.2.3. Recent Developments
16.2.4. Key Personnel
16.2.5. Key Product/Services
16.3. PT Berca Schindler Lifts
16.3.1. Business Overview
16.3.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.3.3. Recent Developments
16.3.4. Key Personnel
16.3.5. Key Product/Services
16.4. OTIS Elevator Company (Indonesia) Ltd.
16.4.1. Business Overview
16.4.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.4.3. Recent Developments
16.4.4. Key Personnel
16.4.5. Key Product/Services
16.5. TK Elevator Indonesia Private Limited
16.5.1. Business Overview
16.5.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.5.3. Recent Developments
16.5.4. Key Personnel
16.5.5. Key Product/Services
16.6. PT Mitsubishi Jaya Elevator and Escalator
16.6.1. Business Overview
16.6.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.6.3. Recent Developments
16.6.4. Key Personnel
16.6.5. Key Product/Services
16.7. PT. Fujitec Indonesia
16.7.1. Business Overview
16.7.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.7.3. Recent Developments
16.7.4. Key Personnel
16.7.5. Key Product/Services
16.8. PT. Jaya Kencana
16.8.1. Business Overview
16.8.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.8.3. Recent Developments
16.8.4. Key Personnel
16.8.5. Key Product/Services
16.9. PT Sarang Teknik Utama Indonesia (Hitachi)
16.9.1. Business Overview
16.9.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.9.3. Recent Developments
16.9.4. Key Personnel
16.9.5. Key Product/Services
16.10. Shanghai Mitsubishi Elevator
16.10.1. Business Overview
16.10.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.10.3. Recent Developments
16.10.4. Key Personnel
16.10.5. Key Product/Services
17. Strategic Recommendations
18. About Us & Disclaimer

 

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Summary

Indonesia Elevator Modernization Market is anticipated to grow at a steady pace during the forecast period, 2023-2028, owing to a rise in projects to offer robust opportunities in the country as it witnessed rapid urbanization over the past decade leading to a significant increase in population density in urban areas thereby creating a need for vertical expansion of cities, which is driving the growth of the Indonesia Elevator Modernization Market.
Modernizing an elevator or lift involves updating its essential parts. This process is often referred to as lift modernization. Its objective is to improve performance that has deteriorated over time and raise safety standards. The modernization process for elevators typically has an impact on the turning motors and controller equipment. Modernizing elevators can help to enhance their function, making them more trustworthy and efficient. The old parts are all replaced with new, contemporary parts that keep the elevator functioning well for a long period, which also saves money on maintenance.
High Safety Standards
In order to provide trustworthy consultations and recommendations about extra components and functions to upgrade added equipment and the existing ones, as well as to comply with the most recent safety requirements, companies have started to conduct a thorough safety assessment while modernizing elevators. Additionally, firms that specialize in elevator modernization are currently putting in place door systems that, in the event of entrapment, would prevent passengers from risky self-rescue attempts by requiring them to open the door from within. Additionally, sensory intelligence technologies are now included to continuously and pro-actively monitor elevators and users, which can trigger a request at any time and detect any suspicious activity, making an elevator more advanced and secure.
Augmenting New Technological Advancements
Leading businesses such as Otis, Toshiba, Schindler, and KONE are investing in IoT and intelligent services to monitor and improve elevator services by forecasting how frequently the equipment must move up or down as well as the amount of weight that the elevators can carry with the destination-based operation. For instance, in May 2018, Otis, a manufacturer of machineries such as escalators, elevators, and moving walkways, unveiled Otis One, an IoT service platform. Additionally, solar-powered elevators, made by businesses such as Schindler, save a significant amount of energy because they are fueled by the sun. Additionally, the potential for the global elevator modernization market is growing thanks to these regenerative drives and environment-friendly solutions.
Increasing Demand for Modern Machine Room fewer Elevators
Modern machine room-less elevators offer a number of benefits, such as improved hoist-way area use, lower weight, enhanced energy efficiency, and more design alternatives. Additionally, there has been a huge increase in demand for high-speed traction elevators owing to an increase in office and residential buildings around the world. In order to accommodate greater traffic moving between multi-story buildings, elevator space has increased over time. Additionally, these newly developed elevators are now furnished with a variety of gadgets, including Wi-Fi routers, sophisticated fire alarm systems, wheelchair lifts, etc. The number of floors in the building also affects the elevator's speed, which has varied significantly throughout the years, occasionally exceeding 10 m/s. Modern machine room-less elevators are being utilized more frequently in low- and medium-story buildings, saving both space and money on construction. Leading firms are introducing high-speed, ultra-high speed, and machine room-less elevators for certain regional requirements in order to meet the expanding market demand. In the upcoming years, such developments are projected to propel the Indonesia elevator modernization market even further.
Market Segmentation
The Indonesia Elevator Modernization Market is divided into elevator type, component, end user, and modernization type. Based on elevator type, the market is split into traction, hydraulic, and machine room-less traction. Based on component, the market is further segmented into controller, door equipment, cabin enclosure, signalling fixture, power unit, and others. Based on the end user, the market is divided into the residential sector, industrial sector, commercial sector, and infrastructural sector. On the basis of region, the market is segmented into Java, Sumatra, Kalimantan, Bali, and Others.
Market Players
Major market players in the Indonesia Elevator Modernization Market are PT. KONE Indo Elevator, Toshiba Elevator and Building Systems Corporation (TOSHIBA), PT Berca Schindler Lifts, OTIS Elevator Company (Indonesia) Ltd., TK Elevator Indonesia Private Limited, PT Mitsubishi Jaya Elevator and Escalator, PT. Fujitec Indonesia, PT. Jaya Kencana, PT Sarang Teknik Utama Indonesia (Hitachi), Shanghai Mitsubishi Elevator.
Recent Development
• T A digitalization effort called "100 Smart Cities Movement" was introduced by the Indonesian government in 2017. Mitsubishi Corp. will add an urban development project to its smart city plan in Jakarta for 200 million Singapore dollars (USD 149 million). The project envisions the development of residential and commercial zones on six hectares around a railway station.
• Thamrin Nine Tower 1, a significant skyscraper infrastructure project, will be the tallest skyscraper in Indonesia when completed, reaching 333.5 m tall with 70 storeys, increasing the need for elevators and escalators in the country.
Report Scope:
In this report, the Indonesia Elevator Modernization Market has been segmented into the following categories, in addition to the industry trends which have also been detailed below:
• Indonesia Elevator Modernization Market, By Elevator Type:
o Traction
o Hydraulic
o Machine Room-Less Traction
• Indonesia Elevator Modernization Market, By Component:
o Controller
o Door Equipment
o Cabin Enclosure
o Signalling Fixture
o Power Unit
o Others
• Indonesia Elevator Modernization Market, By End User:
o Residential Sector
o Industrial Sector
o Commercial Sector
o Infrastructural Sector
• Indonesia Elevator Modernization Market, By Modernization Type:
o Partial
o Full
• Indonesia Elevator Modernization Market, By Region:
o Java
o Sumatra
o Kalimantan
o Bali
o Others
Competitive Landscape
Company Profiles: Detailed analysis of the major companies present in the Indonesia Elevator Modernization Market.
Available Customizations:
With the given market data, Tech Sci Research offers customizations according to a company's specific needs. The following customization options are available for the report:
Company Information
• Detailed analysis and profiling of additional market players (up to five).



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Table of Contents

1. Product Overview
2. Research Methodology
3. Impact of COVID-19 on Indonesia Elevator Modernization Market
4. Executive Summary
5. Voice of Customers
5.1. Brand Awareness
5.2. Key Factors for Selecting Vendors
5.3. Key Satisfaction Level
5.4. Modernization Contract Expectation
5.5. Modernization Contract Challenges
6. Indonesia Elevator Market Outlook
7. Indonesia Elevator Modernization Market Outlook
7.1. Market Size & Forecast
7.1.1. By Value & Volume
7.2. Market Share & Forecast
7.2.1. By Elevator Type (Traction, Hydraulic, Machine Room-Less Traction)
7.2.2. By Component (Controller, Door Equipment, Cabin Enclosure, Signalling Fixture, Power Unit, Others)
7.2.3. By End User (Residential Sector, Industrial Sector, Commercial Sector, Infrastructural Sector)
7.2.4. By Modernization Type (Partial, Full)
7.2.5. By Region (Java, Sumatra, Kalimantan, Bali, Others)
7.2.6. By Company (2022)
7.3. Market Map
8. Indonesia Residential Elevator Modernization Market Outlook
8.1. Market Size & Forecast
8.1.1. By Value & Volume
8.2. Market Share & Forecast
8.2.1. By Elevator Type
8.2.2. By Component
8.2.3. By Modernization Type
8.2.4. By Region
9. Indonesia Industrial Elevator Modernization Market Outlook
9.1. Market Size & Forecast
9.1.1. By Value & Volume
9.2. Market Share & Forecast
9.2.1. By Elevator Type
9.2.2. By Component
9.2.3. By Modernization Type
9.2.4. By Region
10. Indonesia Commercial Elevator Modernization Market Outlook
10.1. Market Size & Forecast
10.1.1. By Value & Volume
10.2. Market Share & Forecast
10.2.1. By Elevator Type
10.2.2. By Component
10.2.3. By Modernization Type
10.2.4. By Region
11. Indonesia Infrastructural Elevator Modernization Market Outlook
11.1. Market Size & Forecast
11.1.1. By Value & Volume
11.2. Market Share & Forecast
11.2.1. By Elevator Type
11.2.2. By Component
11.2.3. By Modernization Type
11.2.4. By Region
12. Market Dynamics
12.1. Drivers
12.1.1. Rising Urbanization
12.1.2. Growth in Real-Estate Sector
12.2. Challenges
12.2.1. High Installation & Maintenance Cost
12.2.2. Corrosion of Lift Equipment
13. Market Trends & Developments
13.1. Increasing Demand for Modern Machine Room Less Elevators
13.2. High Safety Standards
13.3. Augmenting New Technological Advancements
13.4. Smart Mobility
13.5. Increasing Mergers and Acquisitions in the Industry
14. Policy & Regulatory Landscape
15. Indonesia Economic Profile
16. Company Profiles
16.1. PT. KONE Indo Elevator
16.1.1. Business Overview
16.1.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.1.3. Recent Developments
16.1.4. Key Personnel
16.1.5. Key Product/Services
16.2. Toshiba Elevator and Building Systems Corporation (TOSHIBA)
16.2.1. Business Overview
16.2.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.2.3. Recent Developments
16.2.4. Key Personnel
16.2.5. Key Product/Services
16.3. PT Berca Schindler Lifts
16.3.1. Business Overview
16.3.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.3.3. Recent Developments
16.3.4. Key Personnel
16.3.5. Key Product/Services
16.4. OTIS Elevator Company (Indonesia) Ltd.
16.4.1. Business Overview
16.4.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.4.3. Recent Developments
16.4.4. Key Personnel
16.4.5. Key Product/Services
16.5. TK Elevator Indonesia Private Limited
16.5.1. Business Overview
16.5.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.5.3. Recent Developments
16.5.4. Key Personnel
16.5.5. Key Product/Services
16.6. PT Mitsubishi Jaya Elevator and Escalator
16.6.1. Business Overview
16.6.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.6.3. Recent Developments
16.6.4. Key Personnel
16.6.5. Key Product/Services
16.7. PT. Fujitec Indonesia
16.7.1. Business Overview
16.7.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.7.3. Recent Developments
16.7.4. Key Personnel
16.7.5. Key Product/Services
16.8. PT. Jaya Kencana
16.8.1. Business Overview
16.8.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.8.3. Recent Developments
16.8.4. Key Personnel
16.8.5. Key Product/Services
16.9. PT Sarang Teknik Utama Indonesia (Hitachi)
16.9.1. Business Overview
16.9.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.9.3. Recent Developments
16.9.4. Key Personnel
16.9.5. Key Product/Services
16.10. Shanghai Mitsubishi Elevator
16.10.1. Business Overview
16.10.2. Key Revenue and Financials (If Available)
16.10.3. Recent Developments
16.10.4. Key Personnel
16.10.5. Key Product/Services
17. Strategic Recommendations
18. About Us & Disclaimer

 

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