ヴィーガンフード市場 - 世界の産業規模、シェア、トレンド、機会、および予測、2018-2028F 製品タイプ別(乳製品代替品、肉代替品、ビーガンベーカリー、ビーガン菓子、その他(卵代替品、植物性スナックなど))、ソース別(小麦、大豆、オーツ、アーモンド、ナッツ、その他(豆類、キヌア、玄米・野生米など))、流通チャネル別(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニ、専門店、オンライン、その他(直販、代理販売など)、地域、競争相手別
ヴィーガンフード市場は、植物性食品に対する認識と人気の高まり、および地球温暖化に大きく寄与している温室効果ガス排出量の急増を背景に、予測期間中に力強い成長を遂げると予測されています。したがって、ビ... もっと見る
サマリーヴィーガンフード市場は、植物性食品に対する認識と人気の高まり、および地球温暖化に大きく寄与している温室効果ガス排出量の急増を背景に、予測期間中に力強い成長を遂げると予測されています。したがって、ビーガン製品を消費することの意義について消費者の間で認識を高めることに焦点が当てられ、常に後押しされています。Elementaに掲載された2018年の研究によると、「Elementa:Science of the Anthropoceneによると、2050年までに地球上に生息する97億人を維持するためには、食用穀物の生産で十分であるとのことです。この研究によると、家畜は世界の作物収穫量の約34%を消費しています。人類は、世界で生産される穀物の半分以下しか食べていない。 市場では、ランチやディナーで食べるビーガン食の数が急増しており、2019年から2020年にかけて46%も急増しています。さらに、ビーガン協会が述べた事実によると、2022年、グローサーは、アルディでのビーガン食品の売上が、2021年1月に比べて同年1月に500%増加したと報告しました。また、アルディでは、2021年のヴィーガンの売上が2020年に比べて250%増加したと報告されています。需要に応えてVeganuaryに向けてヴィーガンの品揃えを50%拡大したため、2022年を通して売上が増加することになります。2021年、ProVeg Internationalが発表した「植物性食品に関する欧州消費者調査」によると、英国の植物性ミルク、肉代替品、ビーガン・マーガリン、ビーガン・チーズ、ビーガン・レディミール/持ち帰り用食品、魚介代替品の購入・消費率は欧州で最高であることがわかりました。 2020年前半のCOVID-19パンデミックの影響により、市場は2019年の成長予測に比べ、ビーガン食品市場の大きな成長を目撃しました。例えば、ウイルスの拡散を防ぐ手段として、ウイルスへの影響が少ない製品の使用や、よりフレキシタリアンな食事が広く好まれるようになった。 ヴィーガン製品へのシフトに影響する健康志向の高まり 肥満問題や年齢に応じたニーズに対応するため、製品カテゴリーの選択肢が広がり、植物性製品の人気も高まっていることから、市場は拡大傾向にあります。動物性食品は植物性食品に比べ、脂肪分が非常に多く含まれています。ベジタリアン食は長期的な減量に有効な唯一の食事法であるため、人口調査によると、肉食者の肥満率はベジタリアンの3倍、ビーガンの9倍であることは驚くべきことではありません。メタ分析によると、菜食主義者の食事を3ヶ月間続けると、コントロール食と比較して血糖値が下がり、平均体重が4.1kg減少した。 市場成長を後押しする革新的な製品群 市場成長の大きな要因として、各製品カテゴリーにおいて、大手企業による革新的な新製品の発売需要が加速していることが挙げられます。例えば、代用肉のカテゴリーでは、英国に拠点を置くビーガンミート企業Meatless Farmの植物性鶏胸肉が、このカテゴリーの新しいビーガンアイテムの一つとして登場し、1月のビーガン新製品ブースターと称される「Veganuary 2022」に間に合うように店頭に並びました。ミートレスファームが植物性タンパク質の鶏胸肉で白身肉市場に参入したことで、ヴィーガンの鶏肉代用品の幅が広がりました。さらに、スペインの代替肉のリーダーであるHeuraは、2022年のVeganuaryに向けてヴィーガンチョリソとソーセージを発表し、同社初の植物性豚肉商品を発表しました。 同様に、ビーガンスナックのカテゴリーでは、アメリカのドーナツブランド「クリスピー・クリーム」が、2022年のアイルランドのお客様向けにビーガンドーナツの新ラインを発表しました。Fudge Brownie Bliss、Caramel Choc Delight、Apple Custard Crumbleは、同チェーンのビーガンメニューとして販売されています。 ビーガン食品市場への投資の高まりが市場成長を促進する 多くの企業が、国際的なビーガン産業における潜在的な領域を特定し、地域戦略を策定しています。現地のデータでは、イギリス、アメリカ、ドイツなどの国がビーガン製品の製造と消費で先行しており、特定のビジネスでは驚異的な年間複合成長率を記録しています。しかし、主要市場以外では、世界の大半の地域で、静かながらエスカレートするビーガンムーブメントが起きています。例えば、タイのLet's Plant Meatは、地元産の食材を使ったハンバーガー、メンチ、カツなどのビーガンミートの代用品を作り、創業以来、この国の植物性ビジネスの発展をリードしています。 市場セグメンテーション 世界のビーガン食品市場は、製品タイプ、供給源、流通チャネル、地域、競争環境に基づいて細分化されています。製品タイプに基づき、市場はさらに乳製品代替品、肉代替品、ビーガンベーカリー、ビーガン菓子、その他(卵代替品、植物性スナックなどを含む)に細分化される。供給源に基づき、市場は小麦、大豆、オート麦、アーモンド、ナッツ、その他(豆類、キヌア、玄米・野生米などを含む)に分類される。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、コンビニエンスストア、オンライン、その他(直販、代理店販売などを含む)に分類されます。また、市場分析では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東・アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案して調査しています。 企業プロフィール Danone S.A.、Amy's Kitchen, Inc.(米国)、Archer Daniels Midland Company、Beyond Meat Inc.(米国)、The Hain Celestial Group, Inc.(米国)、Earth's Own Food Company Inc(カナダ)、Daiya Foods Inc、Vitasoy International Holdings Ltd、VBIte Food Ltd(英国)、サンオプタInc、などは世界のビーガンフード市場における主要市場プレーヤーです。などなど、様々な企業が多種多様なビーガンフードを提供しています。市場で競争力を維持するために、各社はリーチの最大化に注力しています。例えば、植物由来の会社であるビヨンド・ミートは、ビヨンド・バーガーの提供を、ビッグ4のスーパーマーケットのうちテスコ、セインズベリー、アスダの3社を通じて、2,000箇所の小売店で追加する予定です。ビヨンドバーガーは、世界ビーガンデーを記念して、テスコ1,512店舗、セインズベリー413店舗、アスダ98店舗で追加展開されることになりました。ビヨンドバーガーは、Women's Health Sports Nutrition Awards 2022でBest Vegan Pattyを受賞しています。 レポートのスコープ 本レポートでは、世界のヴィーガンフード市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに業界動向も含めて、以下のように詳述しています: - ヴィーガンフード市場、製品タイプ別 o 乳製品代替品 o 肉の代用品 o ヴィーガンベーカリー o ビーガンコンフェクショナリー o その他 - ビーガンフード市場、ソース別 o 小麦 オーソイ オーツ o アーモンド o ナッツ o その他 - ビーガンフード市場、流通チャネル別 o ハイパーマーケット/スーパーマーケット o コンビニエンスストア o スペシャリティストア オーオンライン o その他 - ビーガンフード市場、地域別 o 北米 アメリカ カナダ メキシコ オーヨーロッパ イギリス ドイツ フランス イタリア スペイン スイス ネザーランド o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ベトナム o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア o 中東・アフリカ イスラエル サウジアラビア 南アフリカ UAE トルコ 競合の状況 企業プロフィール:世界のビーガンフード市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。このレポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用できます: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細分析およびプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Sample Size Determination 4.1.1. Respondent Demographics 4.1.2. By Gender 4.1.3. By Age 4.1.4. By Occupation 4.2. Brand Awareness 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 4.4. Customer Satisfaction 4.5. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Vegan Food Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Dairy Alternative, Meat Substitute, Vegan Bakery, Vegan Confectionery, Others (include Egg Alternative, Plant-Based Snacks etc.)) 5.2.2. By Source Market Share Analysis (Wheat, Soy, Oats, Almond, Nuts, Others (include Pulses, Quinoa, Brown & Wild Rice, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Hypermarkets/Supermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores, Online, Others (include Direct Sales, Distributor sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Analysis 5.2.4.2. Europe Market Analysis 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4.4. South America Market Analysis 5.2.4.5. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Vegan Food Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Source Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Vegan Food Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Source Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Vegan Food Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Source Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Vegan Food Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Source Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Vegan Food Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Source Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Vegan Food Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United Kingdom Vegan Food Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Vegan Food Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Italy Vegan Food Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. France Vegan Food Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. Spain Vegan Food Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.6. Switzerland Vegan Food Market Outlook 7.2.4.6.1. Market Size & Forecast 7.2.4.6.1.1. By Value 7.2.4.6.2. Market Share & Forecast 7.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.6.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.7. Netherlands Vegan Food Market Outlook 7.2.4.7.1. Market Size & Forecast 7.2.4.7.1.1. By Value 7.2.4.7.2. Market Share & Forecast 7.2.4.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.7.2.2. By Source Market Share Analysis 7.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Vegan Food Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Vegan Food Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Vegan Food Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Vegan Food Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. South Korea Vegan Food Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. Australia Vegan Food Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.6. New Zealand Vegan Food Market Outlook 8.2.4.6.1. Market Size & Forecast 8.2.4.6.1.1. By Value 8.2.4.6.2. Market Share & Forecast 8.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.6.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.7. Thailand Vegan Food Market Outlook 8.2.4.7.1. Market Size & Forecast 8.2.4.7.1.1. By Value 8.2.4.7.2. Market Share & Forecast 8.2.4.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.7.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.8. Vietnam Vegan Food Market Outlook 8.2.4.8.1. Market Size & Forecast 8.2.4.8.1.1. By Value 8.2.4.8.2. Market Share & Forecast 8.2.4.8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.8.2.2. By Source Market Share Analysis 8.2.4.8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. South America Vegan Food Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Source Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Brazil Vegan Food Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Source Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Argentina Vegan Food Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Source Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Colombia Vegan Food Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Source Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Vegan Food Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Source Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Israel Vegan Food Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Source Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Saudi Arabia Vegan Food Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Source Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. South Africa Vegan Food Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Source Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.4. UAE Vegan Food Market Outlook 10.2.4.4.1. Market Size & Forecast 10.2.4.4.1.1. By Value 10.2.4.4.2. Market Share & Forecast 10.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.4.2.2. By Source Market Share Analysis 10.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.5. Turkey Vegan Food Market Outlook 10.2.4.5.1. Market Size & Forecast 10.2.4.5.1.1. By Value 10.2.4.5.2. Market Share & Forecast 10.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.5.2.2. By Source Market Share Analysis 10.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Growing Health Consciousness and shift towards Vegan Products 11.1.2. Increasing Internet penetration Leading to the Demand for Vegan Foods Through E-Commerce Platforms 11.1.3. Rising Availability of Vegan Products 11.2. Challenges 11.2.1. Misconception among Consumers that vegan and vegetarian diets lack protein and other viable Nutrients 11.2.2. High Cost of Vegan Food Products and Low Awareness 12. Impact of COVID-19 on Global Vegan Food Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Innovative Product Launch 13.2. Growing preference towards Animal Cruelty-Free Products 13.3. Rapid Urbanization Leading to Change in Dietary Habits 13.4. Surging interest and Veganuary campaign 13.5. Rising Investment in Vegan Food Market 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyer 14.3. Bargaining Power of Supplier 14.4. Threat of New Entrants 14.1. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Competition Outlook 16.2. Company Profiles 16.2.1. Danone S.A. 16.2.1.1. Company Details 16.2.1.2. Products & Services 16.2.1.3. Financial (As reported) 16.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.1.5. Recent Developments 16.2.1.6. Key Management Personnel 16.2.2. Amy’s Kitchen, Inc. (U.S.) 16.2.2.1. Company Details 16.2.2.2. Products & Services 16.2.2.3. Financial (As reported) 16.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.2.5. Recent Developments 16.2.2.6. Key Management Personnel 16.2.3. Archer Daniels Midland Company 16.2.3.1. Company Details 16.2.3.2. Products & Services 16.2.3.3. Financial (As reported) 16.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.3.5. Recent Developments 16.2.3.6. Key Management Personnel 16.2.4. Beyond Meat Inc. (U.S.) 16.2.4.1. Company Details 16.2.4.2. Products & Services 16.2.4.3. Financial (As reported) 16.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.4.5. Recent Developments 16.2.4.6. Key Management Personnel 16.2.5. The Hain Celestial Group, Inc. (U.S.) 16.2.5.1. Company Details 16.2.5.2. Products & Services 16.2.5.3. Financial (As reported) 16.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.5.5. Recent Developments 16.2.5.6. Key Management Personnel 16.2.6. Earth’s Own Food Company Inc. (Canada) 16.2.6.1. Company Details 16.2.6.2. Products & Services 16.2.6.3. Financial (As reported) 16.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.6.5. Recent Developments 16.2.6.6. Key Management Personnel 16.2.7. Daiya Foods Inc. 16.2.7.1. Company Details 16.2.7.2. Products & Services 16.2.7.3. Financial (As reported) 16.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.7.5. Recent Developments 16.2.7.6. Key Management Personnel 16.2.8. Vitasoy International Holdings Ltd. 16.2.8.1. Company Details 16.2.8.2. Products & Services 16.2.8.3. Financial (As reported) 16.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.8.5. Recent Developments 16.2.8.6. Key Management Personnel 16.2.9. VBIte Food Ltd (U.K.) 16.2.9.1. Company Details 16.2.9.2. Products & Services 16.2.9.3. Financial (As reported) 16.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.9.5. Recent Developments 16.2.9.6. Key Management Personnel 16.2.10. Sun Opta Inc. 16.2.10.1. Company Details 16.2.10.2. Products & Services 16.2.10.3. Financial (As reported) 16.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.10.5. Recent Developments 16.2.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions & Countries 17.3. Target Product Type 17.4. Target Distribution Channel (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |