ヴィーガン化粧品-世界の産業規模、シェア、動向、競争、機会、および予測、2018-2028F 製品タイプ別(スキンケア、ヘアケア、メイクアップ、その他(香水、デオドラントなど)、価格帯別(低、中、高)、流通チャネル別(スーパーマーケット・ハイパーマーケット、百貨店、専門店、オンライン、その他(多ブランド店、直販など))、地域別に分類。
世界のビーガン化粧品市場は、ミレニアル世代のビーガン化粧品に対する認識、中小企業やスタートアップ企業の関与、環境意識の高まりなどの要因によって上昇しています。こうした要因は、予測期間においてヴィー... もっと見る
サマリー世界のビーガン化粧品市場は、ミレニアル世代のビーガン化粧品に対する認識、中小企業やスタートアップ企業の関与、環境意識の高まりなどの要因によって上昇しています。こうした要因は、予測期間においてヴィーガン化粧品市場に好影響を与えると予想されます。ヴィーガン製品は、動物性原料を一切使用せず、動物実験も行わず、厳密に製造されています。ヴィーガン化粧品は、オイル、植物エキス、天然防腐剤、乳化剤、ビタミンCやEなど、さまざまなオーガニック成分で製造されています。これらの原料はすべて、ヴィーガン化粧品の生産者が農家から直接、または特定のコミュニティ・トレード・プログラムを通じて購入しています。 スキンケア、ヘアケア、メイクアップ/カラー、その他(デオドラント、香り、パーソナルケアアイテムなど)は、いくつかのビーガン化粧品カテゴリーの一部です。スキンケア分野の製品は、世界中の男女に広く使用されており、そのため最も高い収益をあげています。また、このカテゴリーに次いで、ヘアケアアイテムが予測期間中に最も高い価値を持つと考えられます。気候の変化に伴い、人々はローション、モイスチャライザー、日焼け止めクリームなどのスキンケアアイテムを使用するようになりました。ビーガン化粧品市場で最も成長が著しいのは、メイクアップの分野です。ミレニアル世代の間では、メイクアップの人気が高まっています。口紅、アイライナー、目元や顔用の明るい色など、メイクアップアイテムは、ミレニアル世代の間で人気が高まっています。この市場を牽引しているのは、世界的な若者の増加と可処分所得の増加です。フランス、インド、米国、英国などでは、化粧品産業が急速に拡大しています。 当初、購入する化粧品のラベルや中身をよく確認する女性は15%、確認しない女性は10%であることが判明しました。しかし、「以前よりよく見るようになった」と回答した人は34%強、「たまに見るようになった」と回答した人は41%に上りました。化粧品のラベルを確認するのは、15%が危険性の低い成分を探すため、18%がアレルギーのためである一方、29%がライフスタイルの決定(例:菜食主義)のためであることがわかりました。さらに、購入する製品が環境にとってより良いものであることを確認するためにラベルを読むことを認める人(34%)もいます。また、2021年に実施されたYouGovの調査によると、英国の成人の53%が、動物から生産された化学物質を使用しているスキンケア製品の見分け方がわからないと回答しています。 アジア太平洋地域が大きな市場シェアを持ち、次いでヨーロッパが続いています。予測期間中、ヨーロッパの主要国でビーガン化粧品の生産が増加し、高い収益を上げると予測されています。消費者の嗜好が自然派やビーガン製品に変化しているため、フランスを含むいくつかの国でビーガン化粧品の需要が増加すると予想されます。ドイツ、米国、英国、インド、シンガポールは、ヴィーガン化粧品の上位輸入国である。先進国におけるパーソナルケア製品の需要増に伴い、ヴィーガン化粧品の輸出入は増加の一途をたどると考えられます。 オーガニックコスメの人気と市場浸透の速さは、ヴィーガン化粧品ビジネスに悪影響を及ぼしている。オーガニックコスメは、有害な合成肥料や農薬などを使用せずに作られた化粧品です。すでに多くの消費者を獲得しているオーガニック分野とは対照的に、ヴィーガン化粧品市場はまだ比較的新しく、ニッチな市場です。オーガニック製品は、抗生物質や有害な農薬、合成成長ホルモンなどを一切使用せずに栽培・加工されたことを保証するUSDA(米国農務省)シールを提供しており、政府の裏付けがある保証を提供しています。 自然派化粧品や安全な化粧品への関心の高まりが市場成長の原動力となる 消費者の健康に対する意識の高まりから、より安全な成分を化粧品に配合しようという動きが出てきています。動物性原料を一切使用せず、動物実験も行わずに作られた化粧品には、大きな市場があります。化学物質を含まない製品に切り替えることの利点に専念する美容ブログやソーシャルメディアの数は常に増加しており、消費者の知識を向上させています。オーガニック製品の普及は、ヴィーガン製品に対する消費者の意識の変化や、環境に配慮した製品の増加によって後押しされています。天然成分で商品を製造することで、汚染や石油由来の商品への依存を減らすことができます。化学物質や動物実験を行わないスキンケア、ヘアケア製品へのニーズが高まり、自然派パーソナルケアに対する消費者の意識が変化していることが、ビーガン化粧品の成長に拍車をかけています。 化粧品トレンドの急激な変化が市場成長を促進する 世界のヴィーガン化粧品市場は、化粧品のトレンドが急速に変化していることに影響を受けています。また、植物由来のパーソナルケア製品のような自然な代替品が消費者に受け入れられていることも、この業界を牽引する重要な要因となっています。ヴィーガン化粧品の世界市場が拡大しているのは、動物実験に対する懸念が高まり、欧州などの先進国では毛髪や毛皮など一部の動物製品の使用が禁止されたためです。 ミレニアル世代のヴィーガン化粧品に対する意識が市場成長を促進する ヴィーガン化粧品の市場が拡大しているのは、動物性食品を避ける人が増えていることに加え、ミレニアル世代を中心に、「美のために動物を傷つけるのは間違っている」という考え方に賛同する顧客が増加しているためです。新しいブランドの登場や、既存ブランドの完全菜食主義への移行、または菜食主義者向けの製品の製造により、菜食主義者が利用できる化粧品の選択肢は近年急速に増えています。ナチュラルでオーガニックなスキンケア製品を使用することの利点は、これまで以上に広く認識されるようになり、特に若い人たちの間でヴィーガニズムの人気が高まってきています。多くのミレニアル世代がヴィーガンライフスタイルを受け入れ、ソーシャルメディア上で宣伝しているため、もはやクレイジーで奇妙なものと見なされていません。多くのAリストセレブが健康的なビーガンライフスタイルを実践することの利点を宣伝しており、オンラインや小売店で購入できる選択肢も増え、現在ファッショナブルになっています。 市場セグメンテーション 世界のビーガン化粧品市場は、製品タイプ、価格帯、流通チャネル、地域、競争環境などで区分されます。製品タイプに基づき、市場はさらにスキンケア、ヘアケア、メイクアップ、その他(香水、デオドラントなど)に細分化される。価格帯に基づき、市場はさらに低、中、高に細分化される。流通チャネルでは、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、デパート、専門店、オンライン、その他(マルチブランドストア、直販など)に分類されます。 企業プロフィール L'Oréal AS、Urban Decay Cosmetics LLC Pacifica Beauty, LLCn、Lotus Light Enterprises (Beauty Without Cruelty)、Gabriel Cosmetics, Inc.、G & M COSMETICS PTY.LIMITED PHB Ethical Beauty Ltd、Nutriglow Cosmetics Private Limited、Natura & Co、Coty Inc.などが、世界のビーガン化粧品市場における主要な市場プレイヤーです。市場のプレーヤーは、製品の提供を改善するためにM&A戦術を実施しています。さらに、企業は製造能力を高めることに集中するため、革新的な技術を採用しています。 レポートの範囲です: 本レポートでは、ヴィーガン化粧品の世界市場を、業界動向に加えて以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています: - ヴィーガン化粧品市場、製品タイプ別 o スキンケア o ヘアケア オーメーキャップ o その他(香水、デオドラントなど) - ビーガン化粧品市場、価格帯別 o 低 オ・ミディアム オハイ - ビーガン化粧品市場、流通チャネル別: o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o デパートメントストア o スペシャリティストア オーオンライン o その他 - ビーガン化粧品市場、地域別: o 北米 米国 カナダ メキシコ オーヨーロッパ ドイツ イタリア フランス スペイン イギリス オランダ ポーランド o アジア太平洋 中国 日本 インド インドネシア ベトナム マレーシア 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ サウジアラビア エジプト UAE トルコ 南アフリカ o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合の状況 企業プロフィール:世界のビーガン化粧品市場に存在する主要企業の詳細な分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細分析およびプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Frequency of Purchase 4.5. Factors Influencing Purchase Decision 4.6. Customer Satisfaction 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Vegan Cosmetics Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Skin Care, Hair Care, Makeup, Others (Perfumes, Deodorants etc.)) 5.2.2. By Price Range Market Share Analysis (Low, Medium, High) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Departmental Stores, Specialty Stores, Online, and Others (Multi-Branded Stores, Direct Sales, etc.) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4.2. North America Market Analysis 5.2.4.3. Europe Market Analysis 5.2.4.4. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.4.5. South America Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Vegan Cosmetics Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Price Range Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Vegan Cosmetics Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. China Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Indonesia Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. Vietnam Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.6. Malaysia Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.6.1. Market Size & Forecast 6.2.4.6.1.1. By Value 6.2.4.6.2. Market Share & Forecast 6.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.6.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.7. South Korea Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.7.1. Market Size & Forecast 6.2.4.7.1.1. By Value 6.2.4.7.2. Market Share & Forecast 6.2.4.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.7.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.8. Australia Vegan Cosmetics Market Outlook 6.2.4.8.1. Market Size & Forecast 6.2.4.8.1.1. By Value 6.2.4.8.2. Market Share & Forecast 6.2.4.8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.8.2.2. By Price Range Market Share Analysis 6.2.4.8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Vegan Cosmetics Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Price Range Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United States Vegan Cosmetics Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Price Range Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Vegan Cosmetics Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Price Range Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Vegan Cosmetics Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Price Range Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Vegan Cosmetics Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. Germany Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Italy Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. France Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Spain Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.6. Netherlands Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.6.1. Market Size & Forecast 8.2.4.6.1.1. By Value 8.2.4.6.2. Market Share & Forecast 8.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.6.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.7. Poland Vegan Cosmetics Market Outlook 8.2.4.7.1. Market Size & Forecast 8.2.4.7.1.1. By Value 8.2.4.7.2. Market Share & Forecast 8.2.4.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.7.2.2. By Price Range Market Share Analysis 8.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Vegan Cosmetics Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Price Range Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Saudi Arabia Vegan Cosmetics Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Price Range Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Egypt Vegan Cosmetics Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Price Range Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Vegan Cosmetics Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Price Range Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Vegan Cosmetics Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Price Range Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.5. South Africa Vegan Cosmetics Market Outlook 9.2.4.5.1. Market Size & Forecast 9.2.4.5.1.1. By Value 9.2.4.5.2. Market Share & Forecast 9.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.2. By Price Range Market Share Analysis 9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Vegan Cosmetics Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Price Range Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Vegan Cosmetics Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Price Range Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Vegan Cosmetics Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Price Range Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Price Range Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increase in Popularity of Safer and Natural Cosmetics 11.1.2. Rising Awareness of Millennials Regarding Animal Cruelty Free Products 11.1.3. Celebrities launching their Vegan Product Line 11.2. Challenges 11.2.1. Low Awareness of Vegan Products 11.2.2. Less shelf life of vegan cosmetic product 12. Impact of COVID-19 on Global Vegan Cosmetics Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Use of eco-friendly Raw Material 13.2. Growth of e-commerce sector in vegan cosmetic products Market 13.3. Rising Trend of Men using Vegan Skin Care Products 13.4. Climatic Conditions Influencing the Skin Care Products Demand 13.5. Increasing Demand for Vegan Cosmetics by professionals and Youth 14. Import & Export Analysis (Cosmetic) 14.1. Top 5 Exporting Countries 14.1.1. By Value 14.2. Top 5 Importing Countries 14.2.1. By Value 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competitive Rivalry 15.2. Bargaining Power of Buyer 15.3. Bargaining Power of Supplier 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. SWOT Analysis 16.1. Strengths 16.2. Weaknesses 16.3. Opportunities 16.4. Threats 17. Competitive Landscape 17.1. Competition Outlook 17.2. Company Profiles 17.2.1. L'Oréal AS 17.2.1.1. Company Details 17.2.1.2. Products & Services 17.2.1.3. Financial (As reported) 17.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.1.5. Recent Developments 17.2.1.6. Key Management Personnel 17.2.2. Urban Decay Cosmetics LLC 17.2.2.1. Company Details 17.2.2.2. Products & Services 17.2.2.3. Financial (As reported) 17.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.2.5. Recent Developments 17.2.2.6. Key Management Personnel 17.2.3. Pacifica Beauty, LLC 17.2.3.1. Company Details 17.2.3.2. Products & Services 17.2.3.3. Financial (As reported) 17.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.3.5. Recent Developments 17.2.3.6. Key Management Personnel 17.2.4. Lotus Light Enterprises, Inc. (Beauty Without Cruelty) 17.2.4.1. Company Details 17.2.4.2. Products & Services 17.2.4.3. Financial (As reported) 17.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.4.5. Recent Developments 17.2.4.6. Key Management Personnel 17.2.5. Gabriel Cosmetics, Inc. 17.2.5.1. Company Details 17.2.5.2. Products & Services 17.2.5.3. Financial (As reported) 17.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.5.5. Recent Developments 17.2.5.6. Key Management Personnel 17.2.6. G & M Cosmetics PTY. Limited 17.2.6.1. Company Details 17.2.6.2. Products & Services 17.2.6.3. Financial (As reported) 17.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.6.5. Recent Developments 17.2.6.6. Key Management Personnel 17.2.7. PHB Ethical Beauty Ltd 17.2.7.1. Company Details 17.2.7.2. Products & Services 17.2.7.3. Financial (As reported) 17.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.7.5. Recent Developments 17.2.7.6. Key Management Personnel 17.2.8. Nutriglow Cosmetics Private Limited 17.2.8.1. Company Details 17.2.8.2. Products & Services 17.2.8.3. Financial (As reported) 17.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.8.5. Recent Developments 17.2.8.6. Key Management Personnel 17.2.9. Natura & Co 17.2.9.1. Company Details 17.2.9.2. Products & Services 17.2.9.3. Financial (As reported) 17.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.9.5. Recent Developments 17.2.9.6. Key Management Personnel 17.2.10. Coty Inc. 17.2.10.1. Company Details 17.2.10.2. Products & Services 17.2.10.3. Financial (As reported) 17.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 17.2.10.5. Recent Developments 17.2.10.6. Key Management Personnel 18. Strategic Recommendations/Action Plan 18.1. Key Focus Areas 18.2. Target Regions 18.3. Target Countries 18.4. Target Product Type 18.5. Target Price Range 19. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(distribution channel)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |