ガーメントスチーマー - 世界の産業規模、シェア、トレンド、機会、および予測、2018-2028F 製品タイプ別(ハンディ/ポータブルガーメントスチーマー、アップライト/ノンポータブルガーメントスチーマー)、電力別(750W以下、750-1000W、1000-1500W、1500-2500W、2500W以上)、水タンク容量別(500ml以下、500ml- 1リットル、1-2リットル、2-3リットル、3-4リットル、4リットル以上)、エンドユーザー別(住宅、商業)、販売チャネル(直接、間接、地域、会社別)に区分け
ガーメントスチーマーの世界市場は、生活水準の向上により需要が増加しています。さらに、一人当たりの所得の上昇や、快適なサポートを提供する多機能でスマートなデバイスの普及が、ガーメントスチーマーに対す... もっと見る
サマリーガーメントスチーマーの世界市場は、生活水準の向上により需要が増加しています。さらに、一人当たりの所得の上昇や、快適なサポートを提供する多機能でスマートなデバイスの普及が、ガーメントスチーマーに対する消費者の需要を高めています。世界銀行が提供するデータによると、世界の一人当たりの所得は2021年に4.8%の割合で増加しており、消費者の購買力に影響を及ぼしています。世界銀行が提供するデータによると、女性の労働力人口は39.2%であり、世界のガーメントスチーマー需要に影響を及ぼしています。さらに、人口と労働力の大半を占める中産階級の一人当たりの所得が上昇していることが、製品の人気と実現可能な使用の増加により、ガーメントスチーマーの需要を後押ししています。 一般家庭の家電製品への支出額は、その地域の都市化率とともに上昇する。リネンケア用品の拡大は、世帯収入の増加や労働者階級の人口増加の速さによって促進され、ガーメントスチーマーに対する需要を世界的に高めています。世帯数の増加は、家庭用電化製品の販売に直接的な影響を及ぼします。世帯数は米国を中心に急速に拡大し、現在では世界人口のかなりの部分を占めるに至っています。 ガーメントスチーマーは、シワや臭いを効果的に取り除くことができます。ガーメントスチーマーは、水を加熱して蒸気を発生させます。そのミストをノズルで生地に当てます。生地の長鎖ポリマー粒子がスチームの作用で結合を解かれ、シワが取れるのです。スチーマーの強力な蒸気が布に付着した雑菌やバクテリアも除去します。重要または中型のガーメントスチーマーは、通常、水タンク、発熱体、長い金属棒、髪の毛や糸くずを取り除くためのブラシが接続されたゴム製ホースを備えています。 労働人口の増加が市場成長を促進する ガーメントスチーマーは、各国の労働人口の増加に伴い、需要が増加しています。さらに、人々は忙しいライフスタイルのため、効率的かつ迅速にタスクを完了するために便利なデバイスを使用することを好みます。さらに、従来のスチーマーと比較して、より効果的に蒸すことができるだけでなく、衣服から有害な汚染物質を取り除くことができるため、社会人はガーメントスチーマーを好みます。世界銀行が提供するデータによると、34億5000万人以上の人々が働いており、その結果、国内でのガーメントスチーマーに対する需要が増加しています。 世界的な需要の高まりを受けて、多くの企業がガーメントスチーマー市場に参入しています。さらに、多くのブランドが他のブランドを買収して事業を確立しています。フィリップスの国内家電事業はヒルハウス投資会社に買収され、ヒルハウス投資会社はフィリップスのブランド名で国内ブランドを製造・販売することになり、これにより同社は様々な国や他のいくつかのセグメントで事業を拡大し、より良い結果を得ることができます。 業務用分野での需要拡大 ガーメントスチーマーは、クリーニング店が衣類のアイロンがけや折り目をつけるために使用するなど、商業分野での需要が高まっているため、世界的に需要が増加しています。また、ホテルでは、顧客に効率的で清潔なサービスを提供するために、ガーメントスチーマーの使用がかなり普及しています。 パンデミックが市場成長を加速させた パンデミックが世界的に加速したとき、ウイルスが表面や布地に3日間も留まるという報告が何件も出されました。そのため、衣類を洗濯したり、除菌してウイルスを除去することが推奨され、有害なウイルスを効果的に除菌・除去できるガーメントスチーマーへの需要が高まっています。また、お客様は自分の生活を簡素化し、時間を節約できるものを購入する傾向があります。ガーメントハンディースチーマーは現在人気があり、旅行者の間で人気が高まると予想されます。 市場競争の激化が市場拡大を阻む 地方の未組織の布製スチーマーメーカーと布製スチーマーの小売店販売との間の熾烈な競争の高まりは、価格の不一致に大きな影響を及ぼしています。これは、予測期間中、市場の成長を抑制し、ガーメントスチーマー市場の発展にさらなる困難をもたらす、とりわけ主要な要因の1つである。 市場のセグメント分け ガーメントスチーマーの世界市場は、製品タイプ別にハンディ/ポータブルガーメントスチーマー、アップライト/ノンポータブルガーメントスチーマーに区分されます。パワー別では、750W以下、750-1000W、1000-1500W、1500-2500W、2500W&Aboveに細分化される。さらに、水タンク容量に基づいて、市場は500ml以下、500ml-1リットル、1-2リットル、2-3リットル、3-4リットル、4リットル&以上に分けられる。エンドユーザー別では、市場は住宅用と商業用に分けられ、販売チャネル別では、さらに直接と間接に分けられる。また、市場分析では、北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東&アフリカに分け、地域別の市場セグメンテーションを考案しています。 会社概要 Koninklijke Philips N.V、Groupe SEB、Jiffy Steamer Company, LLC、Salav USA、Maryant, Inc.、Reliable Corporation、Panasonic Corporation、Midea Group Co.Ltd.、Haier Group Corporation、AB Electroluxなどが、世界のガーメントスチーマー市場で活動しているトッププレーヤーです。 レポートの範囲です: 本レポートでは、ガーメントスチーマーの世界市場を以下のカテゴリーに分類し、さらに以下に詳述する業界動向も合わせてご紹介します: - ガーメントスチーマーの世界市場、製品タイプ別 o ハンドヘルド/ポータブルガーメントスチーマー o アップライト/ノンポータブルガーメントスチーマー - ガーメントスチーマーの世界市場、パワー別: 750ワット以下 o 750-1000ワット o 1000-1500ワット o 1500-2500ワット o 2500 Watt o 上記 - ガーメントスチーマーの世界市場、水タンク容量別: o 500ml以下 o 500 ml- 1リットル o 1~2 リットル o 2-3 リットル o 3-4 リットル o 4リッター以上 - ガーメントスチーマーの世界市場、エンドユーザー別: 住宅用 オー・コマーシャル - ガーメントスチーマーの世界市場、販売チャネル別: ダイレクト o 間接的 - ガーメントスチーマーの世界市場、地域別: o 北米 米国 カナダ メキシコ オーヨーロッパ フランス ドイツ イギリス イタリア スペイン o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ UAE トルコ o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合の状況 企業プロファイル:ガーメントスチーマーの世界市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細な分析およびプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis 4.1. Sample Size Determination 4.2. Respondent Demographics 4.2.1. By Gender 4.2.2. By Age 4.2.3. By Occupation 4.3. Brand Awareness 4.4. Frequency of Usage 4.5. Factors Influencing Purchase Decision 4.6. Brand Satisfaction 4.7. Customer Satisfaction 4.8. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Garment Steamer Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Handheld/Portable Garment Steamer, Upright/Non-Portable Garment Steamer) 5.2.2. By Power Market Share Analysis (Below 750 Watt, 750–1000 Watt, 1000-1500 Watt, 1500-2500 Watt, 2500 Watt, Above) 5.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis (Below 500 ml, 500 ml- 1 Litre,1-2 Litre, 2-3 Litre, 3-4 Litre, 4 Litre, Above) 5.2.4. By End User Market Share Analysis (Residential, Commercial) 5.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis (Direct, Indirect) 5.2.6. By Regional Market Share Analysis 5.2.6.1. North America Market Share Analysis 5.2.6.2. South America Market Share Analysis 5.2.6.3. Middle East & Africa Market Analysis Share 5.2.6.4. Europe Market Share Analysis 5.2.6.5. Asia -Pacific Market Share Analysis 5.3. Global Garment Steamer Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Power Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Water Tank Capacity Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By End User Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.5. By Sales Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Garment Steamer Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Power Market Share Analysis 6.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 6.2.4. By End User Market Share Analysis 6.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.6. By Country 6.2.6.1. United States Garment Steamer Market Outlook 6.2.6.1.1. Market Size & Forecast 6.2.6.1.1.1. By Value 6.2.6.1.1.2. By Volume 6.2.6.1.2. Market Share & Forecast 6.2.6.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.6.1.2.2. By Power Market Share Analysis 6.2.6.1.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 6.2.6.1.2.4. By End User Market Share Analysis 6.2.6.1.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.6.2. Canada Garment Steamer Market Outlook 6.2.6.2.1. Market Size & Forecast 6.2.6.2.1.1. By Value 6.2.6.2.1.2. By Volume 6.2.6.2.2. Market Share & Forecast 6.2.6.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.6.2.2.2. By Power Market Share Analysis 6.2.6.2.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 6.2.6.2.2.4. By End User Market Share Analysis 6.2.6.2.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 6.2.6.3. Mexico Garment Steamer Market Outlook 6.2.6.3.1. Market Size & Forecast 6.2.6.3.1.1. By Value 6.2.6.3.1.2. By Volume 6.2.6.3.2. Market Share & Forecast 6.2.6.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.6.3.2.2. By Power Market Share Analysis 6.2.6.3.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 6.2.6.3.2.4. By End User Market Share Analysis 6.2.6.3.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 7. Europe Garment Steamer Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Power Market Share Analysis 7.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 7.2.4. By End User Market Share Analysis 7.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.6. By Country 7.2.6.1. France Garment Steamer Market Outlook 7.2.6.1.1. Market Size & Forecast 7.2.6.1.1.1. By Value 7.2.6.1.1.2. By Volume 7.2.6.1.2. Market Share & Forecast 7.2.6.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.6.1.2.2. By Power Market Share Analysis 7.2.6.1.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 7.2.6.1.2.4. By End User Market Share Analysis 7.2.6.1.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.6.2. Germany Garment Steamer Market Outlook 7.2.6.2.1. Market Size & Forecast 7.2.6.2.1.1. By Value 7.2.6.2.1.2. By Volume 7.2.6.2.2. Market Share & Forecast 7.2.6.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.6.2.2.2. By Power Market Share Analysis 7.2.6.2.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 7.2.6.2.2.4. By End User Market Share Analysis 7.2.6.2.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.6.3. United Kingdom Garment Steamer Market Outlook 7.2.6.3.1. Market Size & Forecast 7.2.6.3.1.1. By Value 7.2.6.3.1.2. By Volume 7.2.6.3.2. Market Share & Forecast 7.2.6.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.6.3.2.2. By Power Market Share Analysis 7.2.6.3.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 7.2.6.3.2.4. By End User Market Share Analysis 7.2.6.3.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.6.4. Italy Garment Steamer Market Outlook 7.2.6.4.1. Market Size & Forecast 7.2.6.4.1.1. By Value 7.2.6.4.1.2. By Volume 7.2.6.4.2. Market Share & Forecast 7.2.6.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.6.4.2.2. By Power Market Share Analysis 7.2.6.4.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 7.2.6.4.2.4. By End User Market Share Analysis 7.2.6.4.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 7.2.6.5. Spain Garment Steamer Market Outlook 7.2.6.5.1. Market Size & Forecast 7.2.6.5.1.1. By Value 7.2.6.5.1.2. By Volume 7.2.6.5.2. Market Share & Forecast 7.2.6.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.6.5.2.2. By Power Market Share Analysis 7.2.6.5.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 7.2.6.5.2.4. By End User Market Share Analysis 7.2.6.5.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Garment Steamer Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Power Market Share Analysis 8.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 8.2.4. By End User Market Share Analysis 8.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.6. By Country 8.2.6.1. China Garment Steamer Market Outlook 8.2.6.1.1. Market Size & Forecast 8.2.6.1.1.1. By Value 8.2.6.1.1.2. By Volume 8.2.6.1.2. Market Share & Forecast 8.2.6.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.6.1.2.2. By Power Market Share Analysis 8.2.6.1.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 8.2.6.1.2.4. By End User Market Share Analysis 8.2.6.1.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.6.2. India Garment Steamer Market Outlook 8.2.6.2.1. Market Size & Forecast 8.2.6.2.1.1. By Value 8.2.6.2.1.2. By Volume 8.2.6.2.2. Market Share & Forecast 8.2.6.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.6.2.2.2. By Power Market Share Analysis 8.2.6.2.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 8.2.6.2.2.4. By End User Market Share Analysis 8.2.6.2.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.6.3. Japan Garment Steamer Market Outlook 8.2.6.3.1. Market Size & Forecast 8.2.6.3.1.1. By Value 8.2.6.3.1.2. By Volume 8.2.6.3.2. Market Share & Forecast 8.2.6.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.6.3.2.2. By Power Market Share Analysis 8.2.6.3.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 8.2.6.3.2.4. By End User Market Share Analysis 8.2.6.3.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.6.4. Indonesia Garment Steamer Market Outlook 8.2.6.4.1. Market Size & Forecast 8.2.6.4.1.1. By Value 8.2.6.4.1.2. By Volume 8.2.6.4.2. Market Share & Forecast 8.2.6.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.6.4.2.2. By Power Market Share Analysis 8.2.6.4.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 8.2.6.4.2.4. By End User Market Share Analysis 8.2.6.4.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 8.2.6.5. South Korea Garment Steamer Market Outlook 8.2.6.5.1. Market Size & Forecast 8.2.6.5.1.1. By Value 8.2.6.5.1.2. By Volume 8.2.6.5.2. Market Share & Forecast 8.2.6.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.6.5.2.2. By Power Market Share Analysis 8.2.6.5.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 8.2.6.5.2.4. By End User Market Share Analysis 8.2.6.5.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 9. South America Garment Steamer Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.1.2. By Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Power Market Share Analysis 9.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 9.2.4. By End User Market Share Analysis 9.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.6. By Country 9.2.6.1. Brazil Garment Steamer Market Outlook 9.2.6.1.1. Market Size & Forecast 9.2.6.1.1.1. By Value 9.2.6.1.1.2. By Volume 9.2.6.1.2. Market Share & Forecast 9.2.6.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.6.1.2.2. By Power Market Share Analysis 9.2.6.1.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 9.2.6.1.2.4. By End User Market Share Analysis 9.2.6.1.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.6.2. Colombia Garment Steamer Market Outlook 9.2.6.2.1. Market Size & Forecast 9.2.6.2.1.1. By Value 9.2.6.2.1.2. By Volume 9.2.6.2.2. Market Share & Forecast 9.2.6.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.6.2.2.2. By Power Market Share Analysis 9.2.6.2.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 9.2.6.2.2.4. By End User Market Share Analysis 9.2.6.2.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 9.2.6.3. Argentina Garment Steamer Market Outlook 9.2.6.3.1. Market Size & Forecast 9.2.6.3.1.1. By Value 9.2.6.3.1.2. By Volume 9.2.6.3.2. Market Share & Forecast 9.2.6.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.6.3.2.2. By Power Market Share Analysis 9.2.6.3.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 9.2.6.3.2.4. By End User Market Share Analysis 9.2.6.3.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 10. Middle East & Africa Garment Steamer Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.1.2. By Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Power Market Share Analysis 10.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 10.2.4. By End User Market Share Analysis 10.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.6. By Country 10.2.6.1. Saudi Arabia Garment Steamer Market Outlook 10.2.6.1.1. Market Size & Forecast 10.2.6.1.1.1. By Value 10.2.6.1.1.2. By Volume 10.2.6.1.2. Market Share & Forecast 10.2.6.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.6.1.2.2. By Power Market Share Analysis 10.2.6.1.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 10.2.6.1.2.4. By End User Market Share Analysis 10.2.6.1.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.6.2. South Africa Garment Steamer Market Outlook 10.2.6.2.1. Market Size & Forecast 10.2.6.2.1.1. By Value 10.2.6.2.1.2. By Volume 10.2.6.2.2. Market Share & Forecast 10.2.6.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.6.2.2.2. By Power Market Share Analysis 10.2.6.2.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 10.2.6.2.2.4. By End User Market Share Analysis 10.2.6.2.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.6.3. UAE Garment Steamer Market Outlook 10.2.6.3.1. Market Size & Forecast 10.2.6.3.1.1. By Value 10.2.6.3.1.2. By Volume 10.2.6.3.2. Market Share & Forecast 10.2.6.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.6.3.2.2. By Power Market Share Analysis 10.2.6.3.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 10.2.6.3.2.4. By End User Market Share Analysis 10.2.6.3.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 10.2.6.4. Turkey Garment Steamer Market Outlook 10.2.6.4.1. Market Size & Forecast 10.2.6.4.1.1. By Value 10.2.6.4.1.2. By Volume 10.2.6.4.2. Market Share & Forecast 10.2.6.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.6.4.2.2. By Power Market Share Analysis 10.2.6.4.2.3. By Water Tank Capacity Market Share Analysis 10.2.6.4.2.4. By End User Market Share Analysis 10.2.6.4.2.5. By Sales Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing Working Population 11.1.2. Rising demand from commercial sectors 11.1.3. Increasing hectic work schedule 11.2. Challenges 11.2.1. High Products Prices 11.2.2. High complexity of using Upright/Non-Portable Garment Steamer 12. Impact of COVID-19 on Global Garment Steamer Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Rising trend of portable garment steamers for travelling 13.2. Rising use in entertainment industry 13.3. Increasing technological advancements 13.4. Demand from online channels 14. SWOT Analysis 14.1. Strength 14.2. Weakness 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competitive Rivalry 15.2. Bargaining Power of Buyers 15.3. Bargaining Power of Suppliers 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. Competitive Landscape 16.1. Competitive Outlook 16.2. Company Profiles 16.2.1. Koninklijke Philips N.V 16.2.1.1. Company Details 16.2.1.2. Products & Services 16.2.1.3. Financial (As Reported) 16.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.1.5. Recent Development 16.2.1.6. Key Management Personnel 16.2.2. Groupe SEB 16.2.2.1. Company Details 16.2.2.2. Products & Services 16.2.2.3. Financial (As Reported) 16.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.2.5. Recent Development 16.2.2.6. Key Management Personnel 16.2.3. Jiffy Steamer Company, LLC 16.2.3.1. Company Details 16.2.3.2. Products & Services 16.2.3.3. Financial (As Reported) 16.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.3.5. Recent Development 16.2.3.6. Key Management Personnel 16.2.4. Capital Technology, Inc. 16.2.4.1. Company Details 16.2.4.2. Products & Services 16.2.4.3. Financial (As Reported) 16.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.4.5. Recent Development 16.2.4.6. Key Management Personnel 16.2.5. Maryant, Inc. 16.2.5.1. Company Details 16.2.5.2. Products & Services 16.2.5.3. Financial (As Reported) 16.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.5.5. Recent Development 16.2.5.6. Key Management Personnel 16.2.6. Reliable Corporation 16.2.6.1. Company Details 16.2.6.2. Products & Services 16.2.6.3. Financial (As Reported) 16.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.6.5. Recent Development 16.2.6.6. Key Management Personnel 16.2.7. Panasonic Corporation 16.2.7.1. Company Details 16.2.7.2. Products & Services 16.2.7.3. Financial (As Reported) 16.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.7.5. Recent Development 16.2.7.6. Key Management Personnel 16.2.8. Midea Group Co., Ltd. 16.2.8.1. Company Details 16.2.8.2. Products & Services 16.2.8.3. Financial (As Reported) 16.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.8.5. Recent Development 16.2.8.6. Key Management Personnel 16.2.9. Haier Group Corporation 16.2.9.1. Company Details 16.2.9.2. Products & Services 16.2.9.3. Financial (As Reported) 16.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.9.5. Recent Development 16.2.9.6. Key Management Personnel 16.2.10. AB Electrolux 16.2.10.1. Company Details 16.2.10.2. Products & Services 16.2.10.3. Financial (As Reported) 16.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.10.5. Recent Development 16.2.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions & Countries 17.3. Target Product Type 17.4. Target Power Type 18. About Us & Disclaimer
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート
TechSci Research社の消費財・小売り分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|