業務用洗浄剤市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、競争、機会、および予測、2018-2028F 製品別(ランドリークリーナー、フロアクリーナー、一般クリーナー、トイレクリーナー、ガラスクリーナー、食器洗い・キッチンクリーナー、その他(金属クリーナー、消毒・除菌剤など))、エンドユーザー別(ヘルスケア、教育、ホテル・宿泊、オフィス・不動産管理、その他(飲食店、小売・食料品など))、流通チャネル別(代理店・チャネル販売、直接・施設販売、オンラインショップ、キャッシュ&キャリーストア、その他オフラインショップ販売)、地域別で分類。
世界の商業用洗浄剤市場は、天然素材に対する消費者の意識、特にCOVID-19以降の衛生意識の高まり、商業ビルの建設が急速に進むことなどが要因となっています。 清掃用品は、場所を美的で使いやすく、健康的な状... もっと見る
サマリー世界の商業用洗浄剤市場は、天然素材に対する消費者の意識、特にCOVID-19以降の衛生意識の高まり、商業ビルの建設が急速に進むことなどが要因となっています。清掃用品は、場所を美的で使いやすく、健康的な状態に保つために必要です。掃除は、アレルゲンや感染症、ホコリなどを除去するため、室内環境を健康に保つためにも重要な作業です。しかし、掃除用具が健康や環境の問題を引き起こす可能性があることを念頭に置いておく必要があります。洗浄剤には、目や皮膚、呼吸器系を刺激する物質が含まれている可能性があります。また、濃縮された洗浄剤には有害物質が含まれているものもあり、取り扱いや保管、廃棄に問題が生じる可能性があります。環境に配慮した洗浄剤を使用することで、洗浄に伴う人の健康や環境に対するリスクを軽減することができます。 また、業務用洗浄剤市場は、世界的な旅行需要の高まりに伴うホテル数の増加によって牽引されています。例えば、世界には1640万室以上のホテルがあり、70万軒以上のホテルやリゾートがあります。中国の北京には4,169軒のホテルがあり、世界で最も多くのホテルがあります。アメリカでは、ラスベガスが15万室以上と最も多く、次いでニューヨークが115,000室以上となっています。また、米国では、ニューヨークが最も清潔なホテルルームを有しています。 また、世界的に見ても、レストランの数が増えていることも市場を牽引している。例えば、国勢調査局の推計によると、アメリカ人10万人あたり78のフルサービスレストランがあり、平均年間売上高は704.18米ドルとなっています。外食が特に盛んなのは、観光客の多い裕福な街で、人口あたりのレストラン数が多く、高級レストランでより多くのお金を使う人が多い。 世界中のあらゆる産業が、COVID-19の広範な流行によって影響を受けています。パンデミックは、サプライチェーンの寸断や原材料の不足による生産量の減少など、業務用洗浄剤市場に悪影響を及ぼしました。中国は、業務用洗浄剤において世界トップクラスの生産量を誇っています。強力な輸出入規制と全国的な封鎖が、中国の産業活動に影響を及ぼした。2020年第1四半期と第2四半期は、業務用洗浄用品の需要減少が最も大きかった。 地域別では、中南米地域が洗浄剤の消費量増加により成長を遂げている。例えば、ブラジルはラテンアメリカで最大の洗浄剤消費国です。ブラジル清掃用品関連産業協会によると、清掃用品の消費量は近年50%以上急増しているそうです。これらの商品の大半は、中西部で消費されています。ブラジルでは、すべてのクリーニング製品は、これらの品目の規制と監督を担当する国立衛生監視局および保健省に登録する必要があります。ブラジルのクリーニング用品市場のうち、輸出に依存しているのは5%未満で、内需が大半を占めています。クリーニング用品は、米国、ドイツ、中国、ウルグアイ、インドからの輸入が多く、主にアルゼンチン、パラグアイ、米国、ベルギー、コロンビアに販売されている。 2019年および2020年、ブラジルへのクリーニング製品輸入で最も急成長している市場は、中国、ドイツ、およびチリです。ブラジル最大の企業であるProcter & Gamble do Brazil SAは、2021年に業界全体の生産額の2.3%に貢献しました。COVIDの後、ブラジル人の購買志向は大幅に変化しました。彼らは今、より多くの洗浄用品と、より大きく長持ちするパッケージを望んでおり、これが業界を牽引しています。また、女性の社会進出によりメイドサービスが高額になり、清掃用品の使用量が増えているため、脱脂剤やシミ取り剤などより実用的なソリューションに顧客は目を向けています。また、漂白剤や濃縮洗浄剤などの一般的でない製品の売上も増加しています。 COVID-19以降の衛生意識の高まりが市場成長を後押ししている。 清掃用品の分野では、健康に対する国民の関心が第一の動機となっています。さらに、COVID-19の感染者数の増加により、世界的に衛生意識が高まっている。その結果、消毒剤、手指消毒剤、浴室用洗浄剤、洗剤、洗濯粉、床・トイレ用洗浄剤などの製品の需要が大幅に増加した。感染症の増加により、人々の基本的な衛生意識が高まり、表面洗浄液の需要が大幅に増加しました。COVID-19の大流行以前は除菌用品は不要でしたが、その後、家庭内の衛生管理、清潔を保つことのメリットが認識されるようになりました。 天然物の利用拡大が市場成長を牽引する 洗浄剤に使用される化学物質の中には、消費者の健康志向と慎重さを高めるものがあります。消費者は、生産時に排出される二酸化炭素が少なく、環境に優しい天然成分で作られた製品を選ぶようになりました。英国、米国、カナダ、日本などの先進国では、環境に配慮した洗浄液が求められています。この分野は、環境保護を望む消費者の間で、天然素材やオーガニック製品への関心が高まった結果、大きな変化が見られました。研磨剤の使用量の減少が予測されるため、市場の拡大が期待されます。 市場成長の妨げとなる高価格 掃除用具の需要は、特に後進国においては、そのほとんどが価格によって左右される。清掃用具の価格が高いのは、高価な化学物質を使用して作られているからです。さらに、特定の化学物質の使用に政府が厳しい制限を設けているため、メーカーはより多くの費用をかけざるを得ず、それが最終製品の価格を押し上げている。 市場区分 世界の業務用洗浄剤市場は、製品、最終用途、流通チャネル、地域、競争環境に基づいて細分化されています。製品に基づき、市場はランドリークリーナー、フロアクリーナー、一般クリーナー、トイレクリーナー、ガラスクリーナー、食器洗い&キッチンクリーナー、その他(金属クリーナー、消毒&除菌剤など)に細分化される。エンドユースに基づくと、市場は(ヘルスケア、教育、ホテル/宿泊、オフィス/不動産管理、その他(レストラン、小売/食料品など))に区分されます。流通チャネルでは、市場は代理店/チャネル販売、直販/機関販売、オンライン小売、キャッシュ&キャリーストア、その他オフライン小売に分けられる。 企業プロフィール Diversey, Inc.、Ecolab Inc.、3M Company、The Clorox Company、S. C. Johnson & Son, Inc.、Medline Industries, Inc.、The Procter & Gamble Company、Unilever Plc、Betco Corporation、Reckitt Benckiser Group PLCなどはグローバルプラットフォームにおける主要市場プレイヤーで、世界の商業洗浄製品市場の成長をリードしています。 レポートのスコープ 本レポートでは、商業用クリーニング製品の世界市場を、業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類し、その詳細もご紹介しています: - 商業用クリーニング製品市場、製品別 o ランドリークリーナー oフロアクリーナー o 一般クリーニング店 o トイレクリーナー o ガラスクリーナー o 食器用洗剤・台所用洗剤 o その他 - 業務用洗浄剤市場、エンドユース別 ヘルスケア オ・エデュケーション o ホテル/ロッジ oオフィス/プロパティマネジメント o その他 - 業務用洗浄剤市場、流通チャネル別: o ディストリビューター/チャネルセールス o ダイレクト/インスティテューショナルセールス o オンライン・リテール o キャッシュ&キャリーストア o その他のオフライン小売販売 - 業務用洗浄剤市場、地域別 o 北米 アメリカ カナダ メキシコ オーヨーロッパ フランス ドイツ イギリス イタリア スペイン オランダ スイス o アジア太平洋 中国 インド 日本 韓国 オーストラリア ニュージーランド タイ o 中東・アフリカ サウジアラビア 南アフリカ UAE カタール クウェート o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合の状況 企業プロファイル:業務用洗浄剤の世界市場に存在する主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ: TechSci Researchは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じてカスタマイズを提供します。本レポートでは、以下のカスタマイズオプションが利用可能です: 会社情報 - 追加市場プレイヤー(最大5名)の詳細な分析およびプロファイリング。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2B Model Analysis) 4.1. Source of Information 4.2. Brand Awareness 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 4.4. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Commercial Cleaning Products Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Market Share Analysis (laundry cleaners, floor cleaners, general cleaners, toilet cleaners, glass cleaners, dishwashing & kitchen cleaners, and others (metal cleaner, disinfectants & sanitizers, etc.)) 5.2.2. By End Use Share Analysis (Healthcare, Education, Hotels/Lodging, Offices/Property Management, and Others (Restaurants, Retail & Grocery, etc.)) 5.2.3. By Distribution Channel Share Analysis (Distributor/Channel Sales, Direct/Institutional Sales, Online Retail, Cash & Carry Stores and Other Offline Retail Sales) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Share Analysis 5.2.4.2. Europe Market Share Analysis 5.2.4.3. Asia -Pacific Market Share Analysis 5.2.4.4. Middle East & Africa Market Share Analysis 5.2.4.5. South America Market Share Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Commercial Cleaning Products Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By End Use Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. North America Commercial Cleaning Products Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country Market Share Analysis 6.2.4.1. United States Commercial Cleaning Products Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Canada Commercial Cleaning Products Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. Mexico Commercial Cleaning Products Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. Europe Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country Market Share Analysis 7.2.4.1. United Kingdom Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Germany Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. France Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.4. Spain Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.4.1. Market Size & Forecast 7.2.4.4.1.1. By Value 7.2.4.4.2. Market Share & Forecast 7.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.4.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.5. Italy Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.5.1. Market Size & Forecast 7.2.4.5.1.1. By Value 7.2.4.5.2. Market Share & Forecast 7.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.5.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.6. Netherland Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.6.1. Market Size & Forecast 7.2.4.6.1.1. By Value 7.2.4.6.2. Market Share & Forecast 7.2.4.6.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.6.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.7. Switzerland Commercial Cleaning Products Market Outlook 7.2.4.7.1. Market Size & Forecast 7.2.4.7.1.1. By Value 7.2.4.7.2. Market Share & Forecast 7.2.4.7.2.1. By Type Market Share Analysis 7.2.4.7.2.2. By End Use Market Share Analysis 7.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Asia-Pacific Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country Market Share Analysis 8.2.4.1. China Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Japan Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. India Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Australia Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. New Zealand Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.6. South Korea Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.6.1. Market Size & Forecast 8.2.4.6.1.1. By Value 8.2.4.6.2. Market Share & Forecast 8.2.4.6.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.6.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.7. Thailand Commercial Cleaning Products Market Outlook 8.2.4.7.1. Market Size & Forecast 8.2.4.7.1.1. By Value 8.2.4.7.2. Market Share & Forecast 8.2.4.7.2.1. By Type Market Share Analysis 8.2.4.7.2.2. By End Use Market Share Analysis 8.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.2. By End Use Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country Market Share Analysis 9.2.4.1. Saudi Arabia Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. UAE Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.1.2. By Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. Qatar Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.1.2. By Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Kuwait Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.1.2. By Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By End Use Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.5. South Africa Commercial Cleaning Products Market Outlook 9.2.4.5.1. Market Size & Forecast 9.2.4.5.1.1. By Value 9.2.4.5.1.2. By Volume 9.2.4.5.2. Market Share & Forecast 9.2.4.5.2.1. By Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.2. By End Use Market Share Analysis 9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Commercial Cleaning Products Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.2. By End Use Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country Market Share Analysis 10.2.4.1. Brazil Commercial Cleaning Products Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By End Use Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Commercial Cleaning Products Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By End Use Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Commercial Cleaning Products Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By End Use Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1. Increasing Demand from natural products 11.1.2. Rise in Disinfectant products 11.1.3. Increase Awareness of Hygiene 11.2. Challenges 11.2.1. High Cost 11.2.2. Usage of Hazardous Chemicals 12. Impact of COVID-19 on Global Commercial Cleaning Products Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Increased Demand for Healthier Option 13.2. Increase in investment in Research & Development 13.3. Growing Product Advancement 13.4. Rapid Urbanization Leading to Changing Lifestyle 13.5. Increasing usage in Hospitality Industry 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competitive Rivalry 14.2. Bargaining Power of Buyer 14.3. Bargaining Power of Supplier 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. Competitive Landscape 15.1. Competition Outlook 15.2. Company Profiles 15.2.1. Diversey, Inc. 15.2.1.1. Company Details 15.2.1.2. Products & Services 15.2.1.3. Financial (As Reported) 15.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.1.5. Recent Development 15.2.1.6. Key Management Personnel 15.2.2. Ecolab Inc. 15.2.2.1. Company Details 15.2.2.2. Products & Services 15.2.2.3. Financial (As Reported) 15.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.2.5. Recent Development 15.2.2.6. Key Management Personnel 15.2.3. 3M Company 15.2.3.1. Company Details 15.2.3.2. Products & Services 15.2.3.3. Financial (As Reported) 15.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.3.5. Recent Development 15.2.3.6. Key Management Personnel 15.2.4. The Clorox Company 15.2.4.1. Company Details 15.2.4.2. Products & Services 15.2.4.3. Financial (As Reported) 15.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.4.5. Recent Development 15.2.4.6. Key Management Personnel 15.2.5. S. C. Johnson & Son, Inc. 15.2.5.1. Company Details 15.2.5.2. Products & Services 15.2.5.3. Financial (As Reported) 15.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.5.5. Recent Development 15.2.5.6. Key Management Personnel 15.2.6. Medline Industries, Inc. 15.2.6.1. Company Details 15.2.6.2. Products & Services 15.2.6.3. Financial (As Reported) 15.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.6.5. Recent Development 15.2.6.6. Key Management Personnel 15.2.7. The Procter & Gamble Company 15.2.7.1. Company Details 15.2.7.2. Products & Services 15.2.7.3. Financial (As Reported) 15.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.7.5. Recent Development 15.2.7.6. Key Management Personnel 15.2.8. Unilever Plc 15.2.8.1. Company Details 15.2.8.2. Products & Services 15.2.8.3. Financial (As Reported) 15.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.8.5. Recent Development 15.2.8.6. Key Management Personnel 15.2.9. Betco Corporation 15.2.9.1. Company Details 15.2.9.2. Products & Services 15.2.9.3. Financial (As Reported) 15.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.9.5. Recent Development 15.2.9.6. Key Management Personnel 15.2.10. Reckitt Benckiser Group PLC 15.2.10.1. Company Details 15.2.10.2. Products & Services 15.2.10.3. Financial (As Reported) 15.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 15.2.10.5. Recent Development 15.2.10.6. Key Management Personnel 16. Strategic Recommendations/Action Plan 16.1. Key Focus Areas 16.2. Target Regions & Countries 16.3. Target Type 16.4. Target End Use (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
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