マタニティインナー市場 - 世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F 製品タイプ別(マタニティ/授乳用ブラジャー、キャミソール、シェイプウェア、マタニティブリーフ)、タイプ別(アウターウェア、インナーウェア、ナイトウェア)、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、百貨店、独占店、オンライン、その他(マルチブランドストア、直販など))、地域別、競争状況別
マタニティインナー市場の成長率を押し上げると予測される重要な理由の1つは、授乳に適したインナーウェアの需要の増加である。さらに、都市人口の増加により、マタニティインナーウェア市場は2021年から2028年の... もっと見る
サマリーマタニティインナー市場の成長率を押し上げると予測される重要な理由の1つは、授乳に適したインナーウェアの需要の増加である。さらに、都市人口の増加により、マタニティインナーウェア市場は2021年から2028年の間に発展すると予測されています。また、中国やインドなど、世界のファッションに触れている国も市場に大きな影響を及ぼしています。世界的に妊婦の数が大幅に増加していることから、現在マタニティインナーウェア市場は成長を遂げています。マタニティインナーとは、大きくなる赤ちゃんのお腹にフィットするように特別に作られた製品です。日常的に着用するインナーウェアに比べ、肌触りが良いのが特徴です。女性の体は、妊娠するとホルモンバランスが大きく変化し、妊婦の体型が大きく変化します。妊娠後の体調不良を防ぐためには、バストを保護するブラジャーを適切に選択する必要があります。 マタニティインナー市場は、妊娠中の衣服に対する意識の高まりや、妊婦の割合の増加などにより、今後も拡大が見込まれます。また、個人衛生の必要性に対する意識の高まりにより、予測期間を通じて多くの機会が生まれ、マタニティインナーウェア市場が成長することが期待されます。マタニティブラジャーの世界小売販売額は約6億5,000万枚と推定されています。 マタニティインナーは、2021年の総売上高の約30%という高いシェアを占めています。妊娠中の女性の体に起こる変化のため、柔軟性が高く、間違った場所で挟んだり圧迫したりしない快適な下着が必要とされています。また、おりものの管理、ホットフラッシュ(ほてり)の冷却など、妊娠中のつらい時期を快適に過ごすための下着が求められています。 また、外で働く妊婦さんやお母さんが増える中、授乳用ブラジャーやマタニティインナーも人気です。これらのブラジャーを使えば、ブラジャーを脱がずに授乳することができます。また、自宅や職場でさく乳器を使用できるように工夫されたものもあります。また、アンダーワイヤー入りのブラジャーは、母乳育児や妊娠中のあらゆるシーンに対応できる、現代のお母さんにぴったりの優しいブラジャーです。 シェイプウェアはセレブやミレニアル世代に絶大な支持を得ており、マタニティ市場でも好評を博している。妊娠が進むにつれて、シェイプウェアはいくつかの重量を失うとその姿勢を強化するためにお母さんを支援するかもしれません。シェイプウェアは、従来の下着やタイツに比べ、よりシームレスな外観を実現し、着心地もよい。 オンラインチャネルは、予測期間中に最も速い速度で発展することが期待されています。技術的な進歩や、マタニティ下着のオンラインプラットフォームに対する重要性が高まっていること、特にお得感を求める顧客によって、オンラインセグメントが成長していることが挙げられます。実際に商品を確認せずに購入することに安心感を覚える顧客が、オンラインプラットフォームの主要ターゲット市場です。ほとんどのメーカーは、製品の売上と利益率を高めるために直販戦略をとっている。 メイフェア・エクイティ・パートナーズは2020年12月、6911万米ドルの取引でSeraphineを買収した。この買収はマネジメントバイアウトであった。さらに、Seraphineは2020年4月に2回目のQueen's Award for Enterprise for International Tradeを受賞している。 身だしなみへの関心とファッション意識の高まりが市場成長を促進 妊婦は、ファッション意識の高まりや身だしなみへのこだわりによって、ファッショナブルなマタニティインナーにお金をかけるようになりました。アパレルメーカー各社は、素材にこだわり、ゴムやホック、タグなど妊娠中に不快になるものの配置を見直し、トレンドを取り入れながらも快適なインナーウェアを消費者に提供しています。例えば、オーストラリアの小説家Zo Foster Blakeは、「Active Truth」や「Bras N Things」といった高級ブランドのマタニティウェアを愛用していた経歴があります。 世界の働く女性のマタニティインナーに対する意識の高まりが市場成長の原動力に 予測期間中にマタニティインナー市場の成長を促進すると予想される重要な要因の1つは、妊婦用衣服に対する認知度の大幅な上昇である。また、労働人口に占める妊婦の割合が増加していることも重要な要因です。マタニティインナー市場は、授乳に適したインナーウェアの需要の高まりによって成長しています。また、都市部の人口増加に伴い、妊婦が快適に過ごせる服装を意識したマタニティインナーのニーズが高まることが予想されます。それに伴い、快適でリーズナブルな価格のマタニティインナーがあることに気づき、働く女性の増加や女性の経済的自立の向上とあいまって、需要が大きく伸びています。 製品ポートフォリオの充実が市場の成長を後押し 企業による製品ポートフォリオの増加は、企業の戦略的展開や製品販売促進への積極的な関与の増加によって促進されると予想されます。多くの企業がソーシャルメディアを活用し、消費者の購買パターンに影響を与えています。例えば、毎年8月の第1週は世界母乳育児週間となり、インナーウェアにスポットライトが当てられ、インナーウェアの需要が高まります。Pour Moi、True & Co.、Third Loveなどの企業は、授乳用ブラジャーを取引し、このイベントに関する人々の意識を高めるためにInstagramを選択しました。 市場の細分化 世界のマタニティインナーウェア市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域、競争環境に基づいてセグメント化されています。製品タイプに基づいて、市場はさらにマタニティ/授乳用ブラジャー、キャミソール、シェイプウェア、マタニティブリーフに細分化されます。タイプ別では、アウターウェア、インナーウェア、ナイトウェアに市場が細分化されています。流通チャネル別では、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、百貨店、専売店、オンライン、その他(マルチブランドストア、直販など)に区分される。地域別では、北米、欧州、アジア・パシフィック、南米、中東・アフリカに区分されます。 企業プロフィール Seraphine、Wacoal、H & M Hennes & Mauritz AB、Hatch Collection LLC、MamaCouture、Hotmilk Lingerie、Belabumbum、Fresh Venturz LLP、Clovia、Triumph Holding AGは、グローバルプラットフォームにおける主要市場プレイヤーで、グローバルマタニティインナー市場の成長をリードしている企業の一つです。市場のプレーヤーは、彼らの製品の提供を改善するために、合併や買収の戦術を実施しています。さらに、企業は、その製造能力を高めるために革新的な技術を採用しています。 レポートの範囲 本レポートでは、マタニティインナーの世界市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - マタニティインナーウェアの市場、製品タイプ別。 o マタニティ/授乳用ブラジャー o キャミソール o シェイプウェア o マタニティブリーフ - マタニティインナー市場:タイプ別 o アウターウェア o インナーウェア o ナイトウェア - マタニティインナー市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 専門店 o 百貨店 o 専売店 o オンライン o その他 - マタニティインナー市場(地域別 o 北米 米国 カナダ メキシコ o ヨーロッパ ドイツ イタリア フランス スペイン イギリス オランダ ポーランド o アジア太平洋地域 中国 日本 インド インドネシア ベトナム マレーシア 韓国 オーストラリア o 中東・アフリカ サウジアラビア エジプト UAE トルコ 南アフリカ o 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロファイル。マタニティインナーの世界市場における主要企業の詳細分析。 利用可能なカスタマイズ。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業特有のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社まで)。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.1.1. Respondent Demographics 4.1.2. By Age 4.1.3. By Occupation 4.2. Brand Awareness 4.3. Factors Influencing Purchase Decision 4.4. Brand Satisfaction 4.5. Customer Satisfaction 4.6. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Maternity Innerwear Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.1.2. By Volume 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Wigs, Extension) 5.2.2. By Type Market Share Analysis (Human Hair, Synthetic) 5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Departmental Stores, Exclusive Stores, Online and Others (Multi-Branded Stores, Direct Sales, etc.)) 5.2.4. By Regional Market Share Analysis 5.2.4.1. North America Market Analysis 5.2.4.2. South America Market Analysis 5.2.4.3. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.4.4. Europe Market Analysis 5.2.4.5. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.5. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Maternity Innerwear Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.4. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Maternity Innerwear Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.1.2. By Volume 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4. By Country 6.2.4.1. China Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.1.1. Market Size & Forecast 6.2.4.1.1.1. By Value 6.2.4.1.1.2. By Volume 6.2.4.1.2. Market Share & Forecast 6.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.2. Japan Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.2.1. Market Size & Forecast 6.2.4.2.1.1. By Value 6.2.4.2.1.2. By Volume 6.2.4.2.2. Market Share & Forecast 6.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.3. India Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.3.1. Market Size & Forecast 6.2.4.3.1.1. By Value 6.2.4.3.1.2. By Volume 6.2.4.3.2. Market Share & Forecast 6.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.4. Indonesia Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.4.1. Market Size & Forecast 6.2.4.4.1.1. By Value 6.2.4.4.1.2. By Volume 6.2.4.4.2. Market Share & Forecast 6.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.5. Vietnam Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.5.1. Market Size & Forecast 6.2.4.5.1.1. By Value 6.2.4.5.1.2. By Volume 6.2.4.5.2. Market Share & Forecast 6.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.6. Malaysia Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.6.1. Market Size & Forecast 6.2.4.6.1.1. By Value 6.2.4.6.1.2. By Volume 6.2.4.6.2. Market Share & Forecast 6.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.6.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.7. South Korea Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.7.1. Market Size & Forecast 6.2.4.7.1.1. By Value 6.2.4.7.1.2. By Volume 6.2.4.7.2. Market Share & Forecast 6.2.4.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.7.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.4.8. Australia Maternity Innerwear Market Outlook 6.2.4.8.1. Market Size & Forecast 6.2.4.8.1.1. By Value 6.2.4.8.1.2. By Volume 6.2.4.8.2. Market Share & Forecast 6.2.4.8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.4.8.2.2. By Type Market Share Analysis 6.2.4.8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Maternity Innerwear Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.1.2. By Volume 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4. By Country 7.2.4.1. United States Maternity Innerwear Market Outlook 7.2.4.1.1. Market Size & Forecast 7.2.4.1.1.1. By Value 7.2.4.1.1.2. By Volume 7.2.4.1.2. Market Share & Forecast 7.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.2. Canada Maternity Innerwear Market Outlook 7.2.4.2.1. Market Size & Forecast 7.2.4.2.1.1. By Value 7.2.4.2.1.2. By Volume 7.2.4.2.2. Market Share & Forecast 7.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.4.3. Mexico Maternity Innerwear Market Outlook 7.2.4.3.1. Market Size & Forecast 7.2.4.3.1.1. By Value 7.2.4.3.1.2. By Volume 7.2.4.3.2. Market Share & Forecast 7.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 7.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Maternity Innerwear Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.1.2. By Volume 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4. By Country 8.2.4.1. Germany Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.1.1. Market Size & Forecast 8.2.4.1.1.1. By Value 8.2.4.1.1.2. By Volume 8.2.4.1.2. Market Share & Forecast 8.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.2. Italy Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.2.1. Market Size & Forecast 8.2.4.2.1.1. By Value 8.2.4.2.1.2. By Volume 8.2.4.2.2. Market Share & Forecast 8.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.3. France Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.3.1. Market Size & Forecast 8.2.4.3.1.1. By Value 8.2.4.3.1.2. By Volume 8.2.4.3.2. Market Share & Forecast 8.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.4. Spain Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.4.1. Market Size & Forecast 8.2.4.4.1.1. By Value 8.2.4.4.1.2. By Volume 8.2.4.4.2. Market Share & Forecast 8.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.5. United Kingdom Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.5.1. Market Size & Forecast 8.2.4.5.1.1. By Value 8.2.4.5.1.2. By Volume 8.2.4.5.2. Market Share & Forecast 8.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.6. Netherlands Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.6.1. Market Size & Forecast 8.2.4.6.1.1. By Value 8.2.4.6.1.2. By Volume 8.2.4.6.2. Market Share & Forecast 8.2.4.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.6.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.6.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.4.7. Poland Maternity Innerwear Market Outlook 8.2.4.7.1. Market Size & Forecast 8.2.4.7.1.1. By Value 8.2.4.7.1.2. By Volume 8.2.4.7.2. Market Share & Forecast 8.2.4.7.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.4.7.2.2. By Type Market Share Analysis 8.2.4.7.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Maternity Innerwear Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.1.2. By Volume 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4. By Country 9.2.4.1. Saudi Arabia Maternity Innerwear Market Outlook 9.2.4.1.1. Market Size & Forecast 9.2.4.1.1.1. By Value 9.2.4.1.1.2. By Volume 9.2.4.1.2. Market Share & Forecast 9.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.2. Egypt Maternity Innerwear Market Outlook 9.2.4.2.1. Market Size & Forecast 9.2.4.2.1.1. By Value 9.2.4.2.1.2. By Volume 9.2.4.2.2. Market Share & Forecast 9.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.3. UAE Maternity Innerwear Market Outlook 9.2.4.3.1. Market Size & Forecast 9.2.4.3.1.1. By Value 9.2.4.3.1.2. By Volume 9.2.4.3.2. Market Share & Forecast 9.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.4. Turkey Maternity Innerwear Market Outlook 9.2.4.4.1. Market Size & Forecast 9.2.4.4.1.1. By Value 9.2.4.4.1.2. By Volume 9.2.4.4.2. Market Share & Forecast 9.2.4.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.4.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.4.5. South Africa Maternity Innerwear Market Outlook 9.2.4.5.1. Market Size & Forecast 9.2.4.5.1.1. By Value 9.2.4.5.1.2. By Volume 9.2.4.5.2. Market Share & Forecast 9.2.4.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.2. By Type Market Share Analysis 9.2.4.5.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Maternity Innerwear Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.1.2. By Volume 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4. By Country 10.2.4.1. Brazil Maternity Innerwear Market Outlook 10.2.4.1.1. Market Size & Forecast 10.2.4.1.1.1. By Value 10.2.4.1.1.2. By Volume 10.2.4.1.2. Market Share & Forecast 10.2.4.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.1.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.2. Argentina Maternity Innerwear Market Outlook 10.2.4.2.1. Market Size & Forecast 10.2.4.2.1.1. By Value 10.2.4.2.1.2. By Volume 10.2.4.2.2. Market Share & Forecast 10.2.4.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.2.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.4.3. Colombia Maternity Innerwear Market Outlook 10.2.4.3.1. Market Size & Forecast 10.2.4.3.1.1. By Value 10.2.4.3.1.2. By Volume 10.2.4.3.2. Market Share & Forecast 10.2.4.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.2. By Type Market Share Analysis 10.2.4.3.2.3. By Distribution Channel Market Share Analysis 11. Market Dynamics 11.1. Drivers 11.1.1.1. Increasing Attention to Personal Appearance and Fashion Consciousness 11.1.1.2. Rising Awareness of Maternity Innerwear Among Working Female Population 11.1.1.3. Increasing Product Portfolio 11.2. Challenges 11.2.1. High Price of Maternity Innerwear 11.2.2. Existence of Counterfeit Items 12. Impact of COVID-19 on Global Maternity Innerwear Market 12.1. Impact Assessment Model 12.1.1. Key Segments Impacted 12.1.2. Key Regions Impacted 12.1.3. Key Countries Impacted 12.1.4. Key Distribution Channel Impacted 13. Market Trends & Developments 13.1. Introduction of a Comfortable, Seam-Free Supportive Nursing Bra 13.2. Development of Thin Fabrics and Materials 13.3. Rise in the Online Sales 13.4. Possibility to breastfeed without removing Bras 13.5. Bras for all Stages of Pregnancy and Breastfeeding 14. Porter’s Five Forces Model 14.1. Competition Landscape 14.2. Buyer Power 14.3. Supplier Power 14.4. Threat of New Entrants 14.5. Threat of Substitutes 15. SWOT Analysis 15.1. Strengths 15.2. Weaknesses 15.3. Opportunities 15.4. Threats 16. Competitive Landscape 16.1. Competition Outlook 16.2. Company Profiles 16.2.1. Seraphine 16.2.1.1. Company Details 16.2.1.2. Products & Services 16.2.1.3. Financial (As reported) 16.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.1.5. Recent Developments 16.2.1.6. Key Management Personnel 16.2.2. Wacoal 16.2.2.1. Company Details 16.2.2.2. Products & Services 16.2.2.3. Financial (As reported) 16.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.2.5. Recent Developments 16.2.2.6. Key Management Personnel 16.2.3. H & M Hennes & Mauritz AB 16.2.3.1. Company Details 16.2.3.2. Products & Services 16.2.3.3. Financial (As reported) 16.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.3.5. Recent Developments 16.2.3.6. Key Management Personnel 16.2.4. Hatch Collection LLC 16.2.4.1. Company Details 16.2.4.2. Products & Services 16.2.4.3. Financial (As reported) 16.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.4.5. Recent Developments 16.2.4.6. Key Management Personnel 16.2.5. MamaCouture 16.2.5.1. Company Details 16.2.5.2. Products & Services 16.2.5.3. Financial (As reported) 16.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.5.5. Recent Developments 16.2.5.6. Key Management Personnel 16.2.6. Hotmilk Lingerie 16.2.6.1. Company Details 16.2.6.2. Products & Services 16.2.6.3. Financial (As reported) 16.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.6.5. Recent Developments 16.2.6.6. Key Management Personnel 16.2.7. Belabumbum 16.2.7.1. Company Details 16.2.7.2. Products & Services 16.2.7.3. Financial (As reported) 16.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.7.5. Recent Developments 16.2.7.6. Key Management Personnel 16.2.8. Fresh Venturz LLP 16.2.8.1. Company Details 16.2.8.2. Products & Services 16.2.8.3. Financial (As reported) 16.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.8.5. Recent Developments 16.2.8.6. Key Management Personnel 16.2.9. Clovia 16.2.9.1. Company Details 16.2.9.2. Products & Services 16.2.9.3. Financial (As reported) 16.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.9.5. Recent Developments 16.2.9.6. Key Management Personnel 16.2.10. Triumph Holding AG 16.2.10.1. Business Overview 16.2.10.2. Merger & Acquisitions (If any) 16.2.10.3. Product Launches 16.2.10.4. Product Portfolio 16.2.10.5. Product of Interest 16.2.10.6. Key Personnel 16.2.10.7. Financial Indicators 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions 17.3. Target Countries 17.4. Target Product Type 18. About Us & Disclaimer (Note: The companies list can be customized based on the client requirements.)
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(小売・卸売業)の最新刊レポートTechSci Research社の小売・卸売業分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(industry)の最新刊レポート
よくあるご質問TechSci Research社はどのような調査会社ですか?テックサイリサーチ(TechSci Research)は、カナダ、英国、インドに拠点を持ち、化学、IT、環境、消費財と小売、自動車、エネルギーと発電の市場など、多様な産業や地域を対象とした調査・出版活... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |