ホームファニシング市場-世界の産業規模、シェア、動向、機会、予測、2018-2028F 製品タイプ別(ホームファニチャー(ベッド、テーブル、椅子など)、ホームテキスタイル(カーペット&ラグ、クッションなど)、ウォールデコ(景観アクセント壁、無骨壁))、流通チャネル別(スーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他)、地域別、企業別で分類
世界のホームファニシング市場は、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。ホームファニシング市場は、家具や壁の装飾など、家の美的魅力や快適性を高めることを目的としたアイテムを販売する企... もっと見る
サマリー世界のホームファニシング市場は、予測期間中に目覚しいCAGRを記録すると予想されています。ホームファニシング市場は、家具や壁の装飾など、家の美的魅力や快適性を高めることを目的としたアイテムを販売する企業(組織、個人事業主、パートナーシップ)で構成されています。ホームファニシングとは、家具、家具付属品、部屋の色、壁、天井などの有形物を装飾的に配置することである。装飾品を機能的に配置し、心地よく、使いやすい雰囲気を作り出すことと要約されます。家具、ファブリック、床材などが、ホームインテリアの主なカテゴリーです。日常生活を簡素化し、休息やリラクゼーションのための快適さを提供するために使用される可動式のアイテムは、家具と呼ばれます。様々な価格帯にはプレミアムとマスがある。これらは屋内外のさまざまな用途の場所で販売され、スーパーマーケット、ハイパーマーケット、専門店、eコマースなどを通じて供給される。 ホームファニシング市場は、可処分所得の増加、不動産セクターの回復、グローバル化の進展、消費者意識の高まりにより、健全に拡大しています。また、都市化の進展に伴い、新規世帯数が増加しています。現在、世界人口の半分以上が都市部に居住しており、この数は今後さらに増加すると予想されることから、ホームデザイン製品の需要にプラスの影響を与えるでしょう。また、ホームファニシング製品は可変型であり、特にアジア、アフリカ、中東、東欧などの発展途上地域において、今後数年間にわたり世界の可処分所得が継続的に上昇すると予想されています。 また、世界的な不動産セクターの回復に伴い、住宅保有率の上昇がこの市場に好影響を与えると予想されます。オンライン小売業の好調も、この市場に影響を与える重要な要因の一つです。オンラインショップの出現により、家庭用品の購入は簡単で経済的、かつ便利になりました。 インターネット普及率の向上が市場成長の原動力 ホームファニッシングの今後の市場拡大は、スマートフォンの普及とeコマースの拡大によって促進されると予想されます。スマートフォンは、インターネットと携帯電話ネットワークの両方にアクセスできる携帯電子機器です。スマートフォンは、壁の装飾品やクッション、カーテン、置物など、数多くのオンラインEコマースサイトからインテリア用品を購入する際に便利です。例えば、インドの経済誌「エコノミックタイムズ」によると、2021年10月のインドのモバイルデータ消費量は世界一で、1カ月あたり12ギガバイトを消費しています。また、インドでは3カ月ごとに2,500万人のスマートフォンユーザーが新規に増えています。さらに、米国に本社を置く携帯電話の料金比較サイト「Bankmycell」によると、2021年には63億7000万人(世界人口の80.76%)がスマートフォンを利用するようになるという。そのため、スマートガジェットの普及に伴い、ホームファニシングの市場も拡大しています。 戦略的協業が市場成長を促進 ホームファニッシング業界では、戦略的パートナーシップやコラボレーションが顕著なトレンドとなっています。ホームインテリア業界の大手企業は、市場シェアを維持するために戦略的提携やパートナーシップに注力しています。例えば、デザイナー、写真家、アーティストであり、Old Brand Newの生みの親であるDabitoは、2022年4月に米国のホームデコレーション企業であるMitziと手を組んだ。この協力の結果、壁の燭台からシャンデリアまで、12点の新しいミッツィの作品が作られましたが、どれも同じように洗練されたモダンなデザインで、好感が持てます。さらに、2022年4月には、アメリカの革新的な洗えるラグ会社「raggable」がキース・ヘリングスタジオと共同で製作した15枚のシェニールラグと9枚のドアマットのコレクションに、故アメリカ人アーティストの特徴的な線画が使用されています。ラグゲイブルのラグは、パッド入りのベースとトップレイヤーがあり、取り外して洗濯機で簡単に洗うことができます。 ホームデコレーションのトレンドが市場成長を後押し 住宅のインテリアデザインは、消費者のライフスタイルを左右するものです。ホームデコレーションアイテムは、他のアクセサリーや家具と組み合わせて、家やアパートをより美しく快適な外観にするために使用されます。家庭用家具、ランプ、リネン、床材、鉢、骨董品、その他の調度品は、ホームデコレーションに使われる物の一例である。都市化とグローバリゼーションの進展に伴い、先進国、発展途上国を問わず、ホームインテリアはより一般的になってきている。現在では、グローバル化により、消費者はこれらの装飾品、模様、コンセプトを簡単かつ広範囲に入手することができます。自宅をより美しく、より整然とさせるために、住宅所有者は市場の成長を促進しているこのような製品を選んでいます。 市場細分化 ホームファニシングの世界市場は、製品タイプ、流通チャネル、地域に区分されます。製品タイプでは、ホームファニチャー(ベッド、テーブル、椅子など)、ホームテキスタイル(カーペット&ラグ、クッションなど)、ウォールデコ(景観アクセント壁、無骨壁)などに分類されます。流通チャネルに基づき、市場はスーパーマーケット/ハイパーマーケット、専門店、オンライン、その他に区分される。また、市場は地域によっても区分されています。 会社概要 Walmart Inc.、Bed Bath & Beyond Inc.、IKEA Group、Macy's, Inc.、Wayfair LLC、Home Depot Product Authority, LLC、Carrefour、Herman Miller, Inc.、Penny IP LLC、Haworth Inc.など。Ltd.などは、世界的にホームファニシングの市場をリードするグローバルプラットフォームにおける主要な市場プレイヤーです。 レポートの範囲 本レポートでは、ホームファニシングの世界市場を、以下に詳述した業界動向に加えて、以下のカテゴリーに分類しています。 - ホームファニシング市場、製品タイプ別。 o ホームファニチャー o ホームテキスタイル o ウォールデコ - ホームファニシング市場:流通チャネル別 o スーパーマーケット/ハイパーマーケット o 専門店 o オンライン o その他 - ホームファニシング市場:地域別 - 北米 米国 カナダ メキシコ - 欧州 ロシア フランス イギリス イタリア スペイン - アジア太平洋地域 中国 インド 日本 インドネシア ベトナム - 中東・アフリカ サウジアラビア エジプト UAE トルコ - 南米 ブラジル アルゼンチン コロンビア 競合他社の状況 企業プロフィール。世界の家庭用家具市場における主要企業の詳細な分析。 カスタマイズが可能です。 TechSci Researchでは、与えられた市場データをもとに、企業の特定のニーズに応じたカスタマイズを提供しています。本レポートでは、以下のカスタマイズが可能です。 企業情報 - 追加市場プレイヤーの詳細分析とプロファイリング(最大5社)。 目次1. Introduction1.1. Product Overview 1.2. Key Highlights of the Report 1.3. Market Coverage 1.4. Market Segments Covered 1.5. Research Tenure Considered 2. Research Methodology 2.1. Objective of the Study 2.2. Baseline Methodology 2.3. Key Industry Partners 2.4. Major Association and Secondary Sources 2.5. Forecasting Methodology 2.6. Data Triangulation & Validation 2.7. Assumptions and Limitations 3. Executive Summary 3.1. Market Overview 3.2. Market Forecast 3.3. Key Regions 3.4. Key Segments 4. Voice of Customer Analysis (B2C Model Analysis) 4.1. Sample Size Determination 4.1.1. Respondent Demographics 4.1.2. By Gender 4.1.3. By Age 4.1.4. By Occupation 4.2. Brand Awareness 4.3. Frequency of Usage 4.4. Factors Influencing Purchase Decision 4.5. Brand Satisfaction 4.6. Customer Satisfaction 4.7. Challenges Faced Post Purchase 5. Global Home Furnishing Market Outlook 5.1. Market Size & Forecast 5.1.1. By Value 5.2. Market Share & Forecast 5.2.1. By Product Type Market Share Analysis (Home Furniture (Bed, Table, Chairs, etc.), Home Textiles (Carpets & Rugs, Cushions, etc.), Wall Décor (Scenic Accent Wall, Rugged Walls) 5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis (Supermarkets/Hypermarkets, Specialty Stores, Online, and Others) 5.2.3. By Regional Market Share Analysis 5.2.3.1. North America Market Analysis 5.2.3.2. South America Market Analysis 5.2.3.3. Middle East & Africa Market Analysis 5.2.3.4. Europe Market Analysis 5.2.3.5. Asia -Pacific Market Analysis 5.2.4. By Company Market Share Analysis 5.3. Global Home Furnishing Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.1. By Product Type Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.2. By Distribution Channel Market Mapping & Opportunity Assessment 5.3.3. By Regional Market Mapping & Opportunity Assessment 6. Asia-Pacific Home Furnishing Market Outlook 6.1. Market Size & Forecast 6.1.1. By Value 6.2. Market Share & Forecast 6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.2.1. China Home Furnishing Market Outlook 6.2.2.1.1. Market Size & Forecast 6.2.2.1.1.1. By Value 6.2.2.1.2. Market Share & Forecast 6.2.2.1.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2.1.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.2.2. Japan Home Furnishing Market Outlook 6.2.2.2.1. Market Size & Forecast 6.2.2.2.1.1. By Value 6.2.2.2.2. Market Share & Forecast 6.2.2.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.2.3. India Home Furnishing Market Outlook 6.2.2.3.1. Market Size & Forecast 6.2.2.3.1.1. By Value 6.2.2.3.2. Market Share & Forecast 6.2.2.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.2.4. Indonesia Home Furnishing Market Outlook 6.2.2.4.1. Market Size & Forecast 6.2.2.4.1.1. By Value 6.2.2.4.2. Market Share & Forecast 6.2.2.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 6.2.2.5. Vietnam Home Furnishing Market Outlook 6.2.2.5.1. Market Size & Forecast 6.2.2.5.1.1. By Value 6.2.2.5.2. Market Share & Forecast 6.2.2.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 6.2.2.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7. North America Home Furnishing Market Outlook 7.1. Market Size & Forecast 7.1.1. By Value 7.2. Market Share & Forecast 7.2.1.1.1.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.1.1.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.1.2. United States Home Furnishing Market Outlook 7.2.1.2.1. Market Size & Forecast 7.2.1.2.1.1. By Value 7.2.1.2.2. Market Share & Forecast 7.2.1.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.1.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.1.3. Canada Home Furnishing Market Outlook 7.2.1.3.1. Market Size & Forecast 7.2.1.3.1.1. By Value 7.2.1.3.2. Market Share & Forecast 7.2.1.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.1.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 7.2.1.4. Mexico Home Furnishing Market Outlook 7.2.1.4.1. Market Size & Forecast 7.2.1.4.1.1. By Value 7.2.1.4.2. Market Share & Forecast 7.2.1.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 7.2.1.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8. Europe Home Furnishing Market Outlook 8.1. Market Size & Forecast 8.1.1. By Value 8.2. Market Share & Forecast 8.2.1.1.1.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.1.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.1.2. Russia Home Furnishing Market Outlook 8.2.1.2.1. Market Size & Forecast 8.2.1.2.1.1. By Value 8.2.1.2.2. Market Share & Forecast 8.2.1.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.1.3. Italy Home Furnishing Market Outlook 8.2.1.3.1. Market Size & Forecast 8.2.1.3.1.1. By Value 8.2.1.3.2. Market Share & Forecast 8.2.1.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.1.4. France Home Furnishing Market Outlook 8.2.1.4.1. Market Size & Forecast 8.2.1.4.1.1. By Value 8.2.1.4.2. Market Share & Forecast 8.2.1.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.1.5. Spain Home Furnishing Market Outlook 8.2.1.5.1. Market Size & Forecast 8.2.1.5.1.1. By Value 8.2.1.5.2. Market Share & Forecast 8.2.1.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 8.2.1.6. United Kingdom Home Furnishing Market Outlook 8.2.1.6.1. Market Size & Forecast 8.2.1.6.1.1. By Value 8.2.1.6.2. Market Share & Forecast 8.2.1.6.2.1. By Product Type Market Share Analysis 8.2.1.6.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9. Middle East & Africa Home Furnishing Market Outlook 9.1. Market Size & Forecast 9.1.1. By Value 9.2. Market Share & Forecast 9.2.1.1.1.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.1.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.1.2. Saudi Arabia Home Furnishing Market Outlook 9.2.1.2.1. Market Size & Forecast 9.2.1.2.1.1. By Value 9.2.1.2.2. Market Share & Forecast 9.2.1.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.1.3. Egypt Home Furnishing Market Outlook 9.2.1.3.1. Market Size & Forecast 9.2.1.3.1.1. By Value 9.2.1.3.2. Market Share & Forecast 9.2.1.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.1.4. UAE Home Furnishing Market Outlook 9.2.1.4.1. Market Size & Forecast 9.2.1.4.1.1. By Value 9.2.1.4.2. Market Share & Forecast 9.2.1.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 9.2.1.5. Turkey Home Furnishing Market Outlook 9.2.1.5.1. Market Size & Forecast 9.2.1.5.1.1. By Value 9.2.1.5.2. Market Share & Forecast 9.2.1.5.2.1. By Product Type Market Share Analysis 9.2.1.5.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10. South America Home Furnishing Market Outlook 10.1. Market Size & Forecast 10.1.1. By Value 10.2. Market Share & Forecast 10.2.1.1.1.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.1.1.1.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.1.2. Brazil Home Furnishing Market Outlook 10.2.1.2.1. Market Size & Forecast 10.2.1.2.1.1. By Value 10.2.1.2.2. Market Share & Forecast 10.2.1.2.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.1.2.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.1.3. Argentina Home Furnishing Market Outlook 10.2.1.3.1. Market Size & Forecast 10.2.1.3.1.1. By Value 10.2.1.3.2. Market Share & Forecast 10.2.1.3.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.1.3.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.2.1.4. Colombia Home Furnishing Market Outlook 10.2.1.4.1. Market Size & Forecast 10.2.1.4.1.1. By Value 10.2.1.4.2. Market Share & Forecast 10.2.1.4.2.1. By Product Type Market Share Analysis 10.2.1.4.2.2. By Distribution Channel Market Share Analysis 10.3. Drivers 10.3.1.1. Increasing Internet Penetration 10.3.1.2. Growing Partnerships among various Companies 10.3.1.3. Increasing Demand of Home Furniture 10.3.1.4. Rising Number of Nuclear Families 10.3.1.5. Increasing Demand of DIY Products 10.4. Challenges 10.4.1. Different Generations having Different Preferences 10.4.2. Rising Single Person Households 10.4.3. Increasing Renting Furniture 11. Impact of COVID-19 on Global Home Furnishing Market 11.1. Impact Assessment Model 11.1.1. Key Segments Impacted 11.1.2. Key Regions Impacted 11.1.3. Key Countries Impacted 11.1.4. Key Distribution Channel Impacted 12. Market Trends & Developments 12.1. Increasing Trend of Eco-Friendly Fabrics 12.2. Rising Online Shopping 12.3. Increasing Trend of Rugged Walls 12.4. Demand for Doorstep Delivery 13. Import & Export Analysis (Furniture) 13.1. Top 5 Exporting Countries 13.1.1. By Value 13.2. Top 5 Importing Countries 13.2.1. By Value 14. SWOT Analysis 14.1. Strengths 14.2. Weaknesses 14.3. Opportunities 14.4. Threats 15. Porter’s Five Forces Model 15.1. Competition Landscape 15.2. Buyer Power 15.3. Supplier Power 15.4. Threat of New Entrants 15.5. Threat of Substitutes 16. Competitive Landscape 16.1. Competition Outlook 16.2. Company Profiles 16.2.1. Walmart Inc. 16.2.1.1. Company Details 16.2.1.2. Products & Services 16.2.1.3. Financials (As Reported) 16.2.1.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.1.5. Recent Developments 16.2.1.6. Key Management Personnel 16.2.2. Bed Bath & Beyond Inc. 16.2.2.1. Company Details 16.2.2.2. Products & Services 16.2.2.3. Financials (As Reported) 16.2.2.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.2.5. Recent Developments 16.2.2.6. Key Management Personnel 16.2.3. IKEA Group 16.2.3.1. Company Details 16.2.3.2. Products & Services 16.2.3.3. Financials (As Reported) 16.2.3.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.3.5. Recent Developments 16.2.3.6. Key Management Personnel 16.2.4. Macy's, Inc. 16.2.4.1. Company Details 16.2.4.2. Products & Services 16.2.4.3. Financials (As Reported) 16.2.4.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.4.5. Recent Developments 16.2.4.6. Key Management Personnel 16.2.5. Wayfair LLC 16.2.5.1. Company Details 16.2.5.2. Products & Services 16.2.5.3. Financials (As Reported) 16.2.5.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.5.5. Recent Developments 16.2.5.6. Key Management Personnel 16.2.6. Home Depot Product Authority, LLC 16.2.6.1. Company Details 16.2.6.2. Products & Services 16.2.6.3. Financials (As Reported) 16.2.6.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.6.5. Recent Developments 16.2.6.6. Key Management Personnel 16.2.7. Carrefour 16.2.7.1. Company Details 16.2.7.2. Products & Services 16.2.7.3. Financials (As Reported) 16.2.7.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.7.5. Recent Developments 16.2.7.6. Key Management Personnel 16.2.8. Herman Miller, Inc. 16.2.8.1. Company Details 16.2.8.2. Products & Services 16.2.8.3. Financials (As Reported) 16.2.8.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.8.5. Recent Developments 16.2.8.6. Key Management Personnel 16.2.9. Penney IP LLC 16.2.9.1. Company Details 16.2.9.2. Products & Services 16.2.9.3. Financials (As Reported) 16.2.9.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.9.5. Recent Developments 16.2.9.6. Key Management Personnel 16.2.10. Haworth Inc. Ltd 16.2.10.1. Company Details 16.2.10.2. Products & Services 16.2.10.3. Financials (As Reported) 16.2.10.4. Key Market Focus & Geographical Presence 16.2.10.5. Recent Developments 16.2.10.6. Key Management Personnel 17. Strategic Recommendations/Action Plan 17.1. Key Focus Areas 17.2. Target Regions 17.3. Target Product Type 17.4. Target Distribution Channel 18. 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