世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

サウンドバー市場(製品:2.1チャンネル、5.1チャンネル、7.1チャンネル、その他、接続性:Wi-Fi、Bluetooth、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年


Soundbars Market (Product: 2.1 Channel, 5.1 Channel, 7.1 Channel and Others; and Connectivity: Wi-Fi, Bluetooth, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034

サウンドバー市場 - レポートの範囲 TMRの世界サウンドバー市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Transparency Market Research
トランスペアレンシーマーケットリサーチ
2024年6月20日 US$5,795
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
320 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

サウンドバー市場 - レポートの範囲
TMRの世界サウンドバー市場に関する調査レポートは、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界のサウンドバー市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界のサウンドバー市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。

本レポートは広範な調査を経て作成されています。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、サウンドバー市場を理解するために、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照した。

二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体なども含まれる。アナリストは、世界のサウンドバー市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用しました。

本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、このレポートは、世界のサウンドバー市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレーヤーだけでなく、世界のサウンドバー市場への参入に興味のあるエンティティにとって貴重なツールとして機能します。

本レポートでは、世界のサウンドバー市場の競争環境について掘り下げています。世界のサウンドバー市場で事業を展開する主要企業が特定され、その各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTは、このレポートで紹介されている世界のサウンドバー市場のプレーヤーの属性です。

サウンドバーの世界市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中、全地域でサウンドバーが生み出す売上/収益は?
- 世界のサウンドバー市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場の主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場は?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?

サウンドバー市場 - 調査目的と調査アプローチ
サウンドバーの世界市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーや流通業者、製品承認のための規制シナリオについて詳細に解説しています。

本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。

本レポートでは、世界のサウンドバー市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析しています。各基準における主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載している。このような貴重な洞察は、市場関係者が世界のサウンドバー市場への投資のための情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことを可能にします。

ページTOPに戻る


目次

1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.業界SWOT分析
5.7.製品革新の概要
5.8.サウンドバーの世界市場分析と予測、2020~2034年
5.8.1.市場価値予測(億米ドル)
5.8.2.市場数量予測(千台)
6.サウンドバーの世界市場分析と予測:製品別
6.1.サウンドバーの市場規模(億米ドル、千台)、製品別、2020年~2034年
6.1.1. 2.1 チャンネル
6.1.2. 5.1チャンネル
6.1.3. 7.1チャンネル
6.1.4.その他(3.1チャンネル、4.1チャンネル)
6.2.製品別増加機会分析
7.サウンドバーの世界市場分析と予測、接続性別
7.1.サウンドバーの市場規模(億米ドル、千台)、接続性別、2020年~2034年
7.1.1.Wi-Fi
7.1.2.ブルートゥース
7.1.3.その他
7.2.増加機会分析、接続性別
8.サウンドバーの世界市場分析と予測、用途別
8.1.サウンドバーの市場規模(億米ドル、千台)、用途別、2020年~2034年
8.1.1.音楽プレーヤー
8.1.2.テレビ
8.1.3.コンピューター・システム
8.1.4.その他
8.2.増加機会分析、用途別
9.サウンドバーの世界市場分析と予測、流通チャネル
9.1.サウンドバーの市場規模(億米ドル、千台)、流通チャネル、2020年~2034年
9.1.1.オンライン
9.1.1.1.電子商取引サイト
9.1.1.2.直営ウェブサイト
9.1.2.オフライン
9.1.2.1.ハイパーマーケット
9.1.2.2.専門店
9.1.2.3.その他小売店
9.2.増加機会分析(流通チャネル
10.サウンドバーの世界市場分析と予測、地域別
10.1.サウンドバーの市場規模(億米ドル、千台)、地域別、2020年~2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米サウンドバー市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.人口統計概要
11.3.主要トレンド分析
11.4.市場シェア分析(%)
11.4.1.現地生産対輸入
11.5.消費者の購買行動分析
11.6.価格分析
11.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.7.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、製品別、2020年~2034年
11.7.1. 2.1 チャンネル
11.7.2. 5.1チャンネル
11.7.3. 7.1チャンネル
11.7.4.その他(3.1チャンネル、4.1チャンネル)
11.8.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):接続性別、2020~2034年
11.8.1.Wi-Fi
11.8.2.ブルートゥース
11.8.3.その他
11.9.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
11.9.1.音楽プレーヤー
11.9.2.テレビ
11.9.3.コンピューターシステム
11.9.4.その他
11.10.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、流通チャネル、2020~2034年
11.10.1.オンライン
11.10.1.1.電子商取引サイト
11.10.1.2.自社サイト
11.10.2.オフライン
11.10.2.1.ハイパーマーケット
11.10.2.2.専門店
11.10.2.3.その他小売店
11.11.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
11.11.1.米国
11.11.2.カナダ
11.11.3.その他の北米地域
11.12.事業機会の増加分析
12.欧州サウンドバー市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.人口統計概要
12.3.主要トレンド分析
12.4.市場シェア分析(%)
12.4.1.現地生産対輸入
12.5.消費者の購買行動分析
12.6.価格分析
12.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.7.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、製品別、2020年~2034年
12.7.1. 2.1 チャンネル
12.7.2. 5.1チャンネル
12.7.3. 7.1チャンネル
12.7.4.その他(3.1チャンネル、4.1チャンネル)
12.8.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):接続性別、2020~2034年
12.8.1.Wi-Fi
12.8.2.ブルートゥース
12.8.3.その他
12.9.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
12.9.1.音楽プレーヤー
12.9.2.テレビ
12.9.3.コンピューターシステム
12.9.4.その他
12.10.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、流通チャネル、2020~2034年
12.10.1.オンライン
12.10.1.1.電子商取引サイト
12.10.1.2.自社サイト
12.10.2.オフライン
12.10.2.1.ハイパーマーケット
12.10.2.2.専門店
12.10.2.3.その他小売店
12.11.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
12.11.1.英国
12.11.2.ドイツ
12.11.3.フランス
12.11.4.イタリア
12.11.5.スペイン
12.11.6.その他のヨーロッパ
12.12.ビジネスチャンスの増加分析
13.アジア太平洋地域のサウンドバー市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.人口統計概要
13.3.主要トレンド分析
13.4.市場シェア分析(%)
13.4.1.現地生産対輸入
13.5.消費者の購買行動分析
13.6.価格分析
13.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.7.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、製品別、2020年~2034年
13.7.1. 2.1 チャンネル
13.7.2. 5.1チャンネル
13.7.3. 7.1チャンネル
13.7.4.その他(3.1チャンネル、4.1チャンネル)
13.8.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):接続性別、2020~2034年
13.8.1.Wi-Fi
13.8.2.ブルートゥース
13.8.3.その他
13.9.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
13.9.1.音楽プレーヤー
13.9.2.テレビ
13.9.3.コンピューターシステム
13.9.4.その他
13.10.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、流通チャネル、2020~2034年
13.10.1.オンライン
13.10.1.1.電子商取引サイト
13.10.1.2.自社サイト
13.10.2.オフライン
13.10.2.1.ハイパーマーケット
13.10.2.2.専門店
13.10.2.3.その他小売店
13.11.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
13.11.1.中国
13.11.2.インド
13.11.3.日本
13.11.4.韓国
13.11.5.ASEAN
13.11.6.その他のアジア太平洋地域
13.12.事業機会の増加分析
14.中東・アフリカのサウンドバー市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.人口統計概要
14.3.主要トレンド分析
14.4.市場シェア分析(%)
14.4.1.現地生産対輸入
14.5.消費者の購買行動分析
14.6.価格分析
14.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.7.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、製品別、2020年~2034年
14.7.1. 2.1 チャンネル
14.7.2. 5.1チャンネル
14.7.3. 7.1チャンネル
14.7.4.その他(3.1チャンネル、4.1チャンネル)
14.8.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):接続性別、2020~2034年
14.8.1.Wi-Fi
14.8.2.ブルートゥース
14.8.3.その他
14.9.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
14.9.1.音楽プレーヤー
14.9.2.テレビ
14.9.3.コンピューターシステム
14.9.4.その他
14.10.サウンドバー市場の分析と予測, 流通チャネル
14.10.1.オンライン
14.10.1.1.電子商取引サイト
14.10.1.2.自社サイト
14.10.2.オフライン
14.10.2.1.ハイパーマーケット
14.10.2.2.専門店
14.10.2.3.その他小売店
14.11.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
14.11.1.南アフリカ
14.11.2.GCC
14.11.3.その他の中東・アフリカ
14.12.機会増の分析
15.南米のサウンドバー市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.人口統計概要
15.3.主要トレンド分析
15.4.市場シェア分析(%)
15.4.1.現地生産対輸入
15.5.消費者の購買行動分析
15.6.価格分析
15.6.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.7.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、製品別、2020年~2034年
15.7.1. 2.1 チャンネル
15.7.2. 5.1チャンネル
15.7.3. 7.1チャンネル
15.7.4.その他(3.1チャンネル、4.1チャンネル)
15.8.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):接続性別、2020~2034年
15.8.1.Wi-Fi
15.8.2.ブルートゥース
15.8.3.その他
15.9.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台)、用途別、2020~2034年
15.9.1.音楽プレーヤー
15.9.2.テレビ
15.9.3.コンピューターシステム
15.9.4.その他
15.10.サウンドバー市場の分析と予測, 流通チャネル
15.10.1.オンライン
15.10.1.1.電子商取引サイト
15.10.1.2.自社サイト
15.10.2.オフライン
15.10.2.1.ハイパーマーケット
15.10.2.2.専門店
15.10.2.3.その他小売店
15.11.サウンドバー市場規模(億米ドル、千台):国別、2020~2034年
15.11.1.ブラジル
15.11.2.アルゼンチン
15.11.3.その他の南米地域
15.12.事業機会の増加分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.市場シェア分析(%), 2022
16.3.企業プロフィール
16.3.1.サムスン
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.売上高
16.3.1.4.戦略・事業概要
16.3.2.ボーズ株式会社
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.2.3.売上高
16.3.2.4.戦略・事業概要
16.3.3.LGエレクトロニクス
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.売上高
16.3.3.4.戦略・事業概要
16.3.4.オンキヨー株式会社
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.販売地域
16.3.4.3.売上高
16.3.4.4.戦略・事業概要
16.3.5.ポークオーディオ(DEIホールディングス)
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.5.3.売上高
16.3.5.4.戦略・事業概要
16.3.6.ソニー株式会社
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.6.3.売上高
16.3.6.4.戦略・事業概要
16.3.7.VIZIO, Inc.
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.売上高
16.3.7.4.戦略・事業概要
16.3.8.ソノス
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.売上高
16.3.8.4.戦略・事業概要
16.3.9.シャオミ
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.9.3.売上高
16.3.9.4.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
17.1.潜在市場スペースの特定
17.2.顧客の購買プロセスの理解
17.3.望ましい販売・マーケティング戦略

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Soundbars Market – Scope of Report
TMR’s report on the global soundbars market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global soundbars market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global soundbars market from 2024 to 2034.

The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the soundbars market.

Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global soundbars market.

The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global soundbars market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global soundbars market.

The report delves into the competitive landscape of the global soundbars market. Key players operating in the global soundbars market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global soundbars market profiled in this report.

Key Questions Answered in Global soundbars Market Report
• What is the sales/revenue generated by soundbars across all regions during the forecast period?
• What are the opportunities in the global soundbars market?
• What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market?
• Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period?
• Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034?
• Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period?
• What are the market positions of different companies operating in the global market?

Soundbars Market – Research Objectives and Research Approach
The comprehensive report on the global soundbars market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.

For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.

The report analyzes the global soundbars market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global soundbars market.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Preface
1.1. Market Definition and Scope
1.2. Market Segmentation
1.3. Key Research Objectives
1.4. Research Highlights
2. Assumptions
3. Research Methodology
4. Executive Summary
5. Market Overview
5.1. Market Dynamics
5.1.1. Drivers
5.1.2. Restraints
5.1.3. Opportunities
5.2. Key Trends Analysis
5.2.1. Demand Side Analysis
5.2.2. Supply Side Analysis
5.3. Key Market Indicators
5.4. Porter’s Five Forces Analysis
5.5. Value Chain Analysis
5.6. Industry SWOT Analysis
5.7. Product Innovation Overview
5.8. Global Soundbars Market Analysis and Forecast, 2020-2034
5.8.1. Market Value Projections (US$ Bn)
5.8.2. Market Volume Projections (Thousand Units)
6. Global Soundbars Market Analysis and Forecast, By Product
6.1. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product, 2020-2034
6.1.1. 2.1 Channel
6.1.2. 5.1 Channel
6.1.3. 7.1 Channel
6.1.4. Others (3.1 Channel and 4.1 Channel)
6.2. Incremental Opportunity Analysis, By Product
7. Global Soundbars Market Analysis and Forecast, By Connectivity
7.1. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Connectivity, 2020-2034
7.1.1. Wi-Fi
7.1.2. Bluetooth
7.1.3. Others
7.2. Incremental Opportunity Analysis, By Connectivity
8. Global Soundbars Market Analysis and Forecast, By Application
8.1. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Application, 2020-2034
8.1.1. Music Players
8.1.2. Televisions
8.1.3. Computer Systems
8.1.4. Others
8.2. Incremental Opportunity Analysis, By Application
9. Global Soundbars Market Analysis and Forecast, Distribution Channel
9.1. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), Distribution Channel, 2020-2034
9.1.1. Online
9.1.1.1. E-commerce Websites
9.1.1.2. Company-owned Websites
9.1.2. Offline
9.1.2.1. Hypermarkets
9.1.2.2. Specialty Stores
9.1.2.3. Others Retail Stores
9.2. Incremental Opportunity Analysis, Distribution Channel
10. Global Soundbars Market Analysis and Forecast, by Region
10.1. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Region, 2020-2034
10.1.1. North America
10.1.2. Europe
10.1.3. Asia Pacific
10.1.4. Middle East & Africa
10.1.5. South America
10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region
11. North America Soundbars Market Analysis and Forecast
11.1. Regional Snapshot
11.2. Demographic Overview
11.3. Key Trend Analysis
11.4. Market Share Analysis (%)
11.4.1. Local Manufacture Vs Import
11.5. Consumer Buying Behavior Analysis
11.6. Pricing Analysis
11.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
11.7. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product, 2020-2034
11.7.1. 2.1 Channel
11.7.2. 5.1 Channel
11.7.3. 7.1 Channel
11.7.4. Others (3.1 Channel and 4.1 Channel)
11.8. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Connectivity, 2020-2034
11.8.1. Wi-Fi
11.8.2. Bluetooth
11.8.3. Others
11.9. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Application, 2020-2034
11.9.1. Music Players
11.9.2. Televisions
11.9.3. Computer Systems
11.9.4. Others
11.10. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), Distribution Channel, 2020-2034
11.10.1. Online
11.10.1.1. E-commerce Websites
11.10.1.2. Company-owned Websites
11.10.2. Offline
11.10.2.1. Hypermarkets
11.10.2.2. Specialty Stores
11.10.2.3. Others Retail Stores
11.11. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
11.11.1. U.S.
11.11.2. Canada
11.11.3. Rest of North America
11.12. Incremental Opportunity Analysis
12. Europe Soundbars Market Analysis and Forecast
12.1. Regional Snapshot
12.2. Demographic Overview
12.3. Key Trend Analysis
12.4. Market Share Analysis (%)
12.4.1. Local Manufacture Vs Import
12.5. Consumer Buying Behavior Analysis
12.6. Pricing Analysis
12.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
12.7. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product, 2020-2034
12.7.1. 2.1 Channel
12.7.2. 5.1 Channel
12.7.3. 7.1 Channel
12.7.4. Others (3.1 Channel and 4.1 Channel)
12.8. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Connectivity, 2020-2034
12.8.1. Wi-Fi
12.8.2. Bluetooth
12.8.3. Others
12.9. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Application, 2020-2034
12.9.1. Music Players
12.9.2. Televisions
12.9.3. Computer Systems
12.9.4. Others
12.10. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), Distribution Channel, 2020-2034
12.10.1. Online
12.10.1.1. E-commerce Websites
12.10.1.2. Company-owned Websites
12.10.2. Offline
12.10.2.1. Hypermarkets
12.10.2.2. Specialty Stores
12.10.2.3. Others Retail Stores
12.11. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
12.11.1. U.K.
12.11.2. Germany
12.11.3. France
12.11.4. Italy
12.11.5. Spain
12.11.6. Rest of Europe
12.12. Incremental Opportunity Analysis
13. Asia Pacific Soundbars Market Analysis and Forecast
13.1. Regional Snapshot
13.2. Demographic Overview
13.3. Key Trend Analysis
13.4. Market Share Analysis (%)
13.4.1. Local Manufacture Vs Import
13.5. Consumer Buying Behavior Analysis
13.6. Pricing Analysis
13.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
13.7. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product, 2020-2034
13.7.1. 2.1 Channel
13.7.2. 5.1 Channel
13.7.3. 7.1 Channel
13.7.4. Others (3.1 Channel and 4.1 Channel)
13.8. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Connectivity, 2020-2034
13.8.1. Wi-Fi
13.8.2. Bluetooth
13.8.3. Others
13.9. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Application, 2020-2034
13.9.1. Music Players
13.9.2. Televisions
13.9.3. Computer Systems
13.9.4. Others
13.10. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), Distribution Channel, 2020-2034
13.10.1. Online
13.10.1.1. E-commerce Websites
13.10.1.2. Company-owned Websites
13.10.2. Offline
13.10.2.1. Hypermarkets
13.10.2.2. Specialty Stores
13.10.2.3. Others Retail Stores
13.11. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
13.11.1. China
13.11.2. India
13.11.3. Japan
13.11.4. South Korea
13.11.5. ASEAN
13.11.6. Rest of Asia Pacific
13.12. Incremental Opportunity Analysis
14. Middle East & Africa Soundbars Market Analysis and Forecast
14.1. Regional Snapshot
14.2. Demographic Overview
14.3. Key Trend Analysis
14.4. Market Share Analysis (%)
14.4.1. Local Manufacture Vs Import
14.5. Consumer Buying Behavior Analysis
14.6. Pricing Analysis
14.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
14.7. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product, 2020-2034
14.7.1. 2.1 Channel
14.7.2. 5.1 Channel
14.7.3. 7.1 Channel
14.7.4. Others (3.1 Channel and 4.1 Channel)
14.8. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Connectivity, 2020-2034
14.8.1. Wi-Fi
14.8.2. Bluetooth
14.8.3. Others
14.9. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Application, 2020-2034
14.9.1. Music Players
14.9.2. Televisions
14.9.3. Computer Systems
14.9.4. Others
14.10. Soundbars Market Analysis and Forecast, Distribution Channel
14.10.1. Online
14.10.1.1. E-commerce Websites
14.10.1.2. Company-owned Websites
14.10.2. Offline
14.10.2.1. Hypermarkets
14.10.2.2. Specialty Stores
14.10.2.3. Others Retail Stores
14.11. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
14.11.1. South Africa
14.11.2. GCC
14.11.3. Rest of Middle East & Africa
14.12. Incremental Opportunity Analysis
15. South America Soundbars Market Analysis and Forecast
15.1. Regional Snapshot
15.2. Demographic Overview
15.3. Key Trend Analysis
15.4. Market Share Analysis (%)
15.4.1. Local Manufacture Vs Import
15.5. Consumer Buying Behavior Analysis
15.6. Pricing Analysis
15.6.1. Weighted Average Selling Price (US$)
15.7. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Product, 2020-2034
15.7.1. 2.1 Channel
15.7.2. 5.1 Channel
15.7.3. 7.1 Channel
15.7.4. Others (3.1 Channel and 4.1 Channel)
15.8. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Connectivity, 2020-2034
15.8.1. Wi-Fi
15.8.2. Bluetooth
15.8.3. Others
15.9. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Application, 2020-2034
15.9.1. Music Players
15.9.2. Televisions
15.9.3. Computer Systems
15.9.4. Others
15.10. Soundbars Market Analysis and Forecast, Distribution Channel
15.10.1. Online
15.10.1.1. E-commerce Websites
15.10.1.2. Company-owned Websites
15.10.2. Offline
15.10.2.1. Hypermarkets
15.10.2.2. Specialty Stores
15.10.2.3. Others Retail Stores
15.11. Soundbars Market Size (US$ Bn and Thousand Units), By Country, 2020-2034
15.11.1. Brazil
15.11.2. Argentina
15.11.3. Rest of South America
15.12. Incremental Opportunity Analysis
16. Competition Landscape
16.1. Market Player - Competition Dashboard
16.2. Market Share Analysis (%), 2022
16.3. Company Profiles
16.3.1. SAMSUNG
16.3.1.1. Company Overview
16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.1.3. Revenue
16.3.1.4. Strategy & Business Overview
16.3.2. Bose Corporation
16.3.2.1. Company Overview
16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.2.3. Revenue
16.3.2.4. Strategy & Business Overview
16.3.3. LG Electronics
16.3.3.1. Company Overview
16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.3.3. Revenue
16.3.3.4. Strategy & Business Overview
16.3.4. Onkyo Corporation
16.3.4.1. Company Overview
16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.4.3. Revenue
16.3.4.4. Strategy & Business Overview
16.3.5. Polk Audio (DEI Holdings Inc.)
16.3.5.1. Company Overview
16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.5.3. Revenue
16.3.5.4. Strategy & Business Overview
16.3.6. Sony Corporation
16.3.6.1. Company Overview
16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.6.3. Revenue
16.3.6.4. Strategy & Business Overview
16.3.7. VIZIO, Inc.
16.3.7.1. Company Overview
16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.7.3. Revenue
16.3.7.4. Strategy & Business Overview
16.3.8. Sonos, Inc.
16.3.8.1. Company Overview
16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.8.3. Revenue
16.3.8.4. Strategy & Business Overview
16.3.9. Xiaomi
16.3.9.1. Company Overview
16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence
16.3.9.3. Revenue
16.3.9.4. Strategy & Business Overview
17. Go To Market Strategy
17.1. Identification of Potential Market Spaces
17.2. Understanding Buying Process of Customers
17.3. Preferred Sales & Marketing Strategy

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(消費財)の最新刊レポート

Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(channel)の最新刊レポート


よくあるご質問


Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?


トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/26 10:27

158.43 円

165.15 円

201.51 円

ページTOPに戻る