中古電子製品市場(製品タイプ:モバイル機器、タブレット、スマートフォン、テレビ、コンピュータ&ノートパソコン、カメラ&レンズ、ゲーム&エンターテインメント、プリンター&モニター、コンピュータアクセサリー、洗濯機、冷蔵庫、その他) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
Second-hand Electronic Products Market (Product Type - Mobile Devices, Tablets, Smart Phones, TVs, Computers & Laptops, Cameras & Lenses, Games & Entertainment, Printers & Monitors, Computer Accessories, Washing Machines, Refrigerators, and Others) - Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2034
中古電子製品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の中古電子製品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会... もっと見る
サマリー 中古電子製品市場 - レポートの範囲
TMRの調査レポート「世界の中古電子製品市場」は、2024年から2034年までの予測期間における市場の指標に関する貴重な洞察を得るために、過去だけでなく現在の成長動向と機会を調査しています。2024年を基準年、2034年を予測年として、2018年から2034年までの世界の中古電子製品市場の収益を提供しています。また、2024年から2034年までの世界の中古電子製品市場の複合年間成長率(CAGR %)も掲載しています。
本レポートは広範な調査を経て作成されました。主要オピニオンリーダー、業界リーダー、オピニオンメーカーへのインタビューを実施しました。二次調査では、主要企業の製品資料、年次報告書、プレスリリース、関連文書を参照し、中古電子製品市場を理解しました。
二次調査には、インターネットソース、政府機関の統計データ、ウェブサイト、業界団体も含まれる。アナリストは、世界の中古電子製品市場の様々な属性を調査するために、トップダウンアプローチとボトムアップアプローチの組み合わせを採用した。
本レポートには、調査範囲に含まれる様々なセグメントの成長動向のスナップショットとともに、詳細なエグゼクティブサマリーが含まれています。さらに、本レポートは、世界の中古電子製品市場における競争ダイナミクスの変化に光を投げかけています。これらは、既存の市場プレイヤーだけでなく、世界の中古電子製品市場への参入に関心のある企業にとっても貴重なツールとなります。
本レポートでは、世界の中古電子製品市場の競争状況について掘り下げています。世界の中古電子製品市場で事業を展開する主要企業が特定され、これらの各企業が様々な属性でプロファイリングされています。会社概要、財務状況、最近の動向、SWOTが本レポートで紹介されている世界の中古電子製品市場のプレイヤーの属性である。
世界の中古電子製品市場レポートで回答された主な質問
- 予測期間中の全地域における中古電子製品の売上高/収益は?
- 世界の中古電子製品市場におけるビジネスチャンスは?
- 市場における主な促進要因、阻害要因、機会、脅威は何か?
- 予測期間中に最も速いCAGRで拡大する地域市場はどこか?
- 2034年に世界で最も高い収益を上げると予測されるセグメントは?
- 予測期間中に最も高いCAGRで拡大すると予測されるセグメントは?
- 世界市場で事業を展開する各企業の市場ポジションは?
中古電子製品市場 - 調査目的と調査アプローチ
世界の中古電子製品市場に関する包括的なレポートは、概要から始まり、調査範囲と目的が続きます。本レポートでは、本調査の目的、市場で事業を展開する主要ベンダーと流通業者、製品の承認に関する規制シナリオについて詳しく解説しています。
本レポートは、読みやすさを考慮し、各セクションを章ごとに分割したレイアウトになっています。本レポートは、グラフや表が適切に散りばめられた網羅的なコレクションで構成されています。主要セグメントの実績値と予測値を図式化し、読者に視覚的に訴える。また、過去と予測期間末の主要セグメントの市場シェアを比較することもできる。
本レポートでは、世界の中古電子製品市場を製品、エンドユーザー、地域の観点から分析している。各基準の主要セグメントを詳細に調査し、2034年末時点の各セグメントにおける市場シェアを掲載しています。このような貴重な洞察により、市場関係者は世界の中古電子製品市場への投資について、十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行うことができます。
ページTOPに戻る
目次 1.序文
1.1.市場の定義と範囲
1.2.市場のセグメンテーション
1.3.主な調査目的
1.4.調査ハイライト
2.前提条件
3.調査方法
4.エグゼクティブサマリー
5.市場概要
5.1.市場ダイナミクス
5.1.1.促進要因
5.1.2.阻害要因
5.1.3.機会
5.2.主要トレンド分析
5.2.1.需要サイドの分析
5.2.2.供給サイドの分析
5.3.主要市場指標
5.4.ポーターのファイブフォース分析
5.5.バリューチェーン分析
5.6.PESTLE分析
5.7.中古電子製品の世界市場分析と予測、2020年~2034年
5.7.1.市場価値予測(US$ Mn)
5.7.2.市場数量予測(千台)
6.中古電子製品の世界市場:製品タイプ別分析と予測
6.1.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年~2034年
6.1.1.モバイル機器
6.1.2.タブレット
6.1.3.スマートフォン
6.1.4.テレビ
6.1.5.コンピューター&ノートパソコン
6.1.6.カメラ&レンズ
6.1.7.ゲーム&エンターテイメント
6.1.8.プリンター&モニター
6.1.9.コンピューターアクセサリー
6.1.10.洗濯機
6.1.11.冷蔵庫
6.1.12.その他(ハードディスク、厨房機器など)
6.2.製品タイプ別増加機会分析
7.中古電子製品の世界市場分析・予測:ブランドタイプ別
7.1.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、ブランドタイプ別、2020年~2034年
7.1.1.ラグジュアリー/プレミアム
7.1.2.非高級品
7.2.ブランドタイプ別増加機会分析
8.中古電子製品の世界市場分析と予測:エンドユーザー別
8.1.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年~2034年
8.1.1.個人
8.1.2.商業
8.2.エンドユーザー別増加機会分析
9.中古電子製品の世界市場分析と予測:流通チャネル別
9.1.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020年~2034年
9.1.1.オンライン
9.1.2.オフライン
9.2.販売チャネル別増加機会分析
10.中古電子製品の世界市場分析と予測、地域別
10.1.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、地域別、2020年〜2034年
10.1.1.北米
10.1.2.欧州
10.1.3.アジア太平洋
10.1.4.中東・アフリカ
10.1.5.南米
10.2.地域別増加機会分析
11.北米の中古電子製品市場の分析と予測
11.1.地域別スナップショット
11.2.主要トレンド分析
11.3.市場シェア分析, (%)
11.4.消費者の購買行動分析
11.5.価格分析
11.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
11.6.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年~2034年
11.6.1.モバイル機器
11.6.2.タブレット
11.6.3.スマートフォン
11.6.4.テレビ
11.6.5.コンピューター&ノートパソコン
11.6.6.カメラ&レンズ
11.6.7.ゲーム&エンターテイメント
11.6.8.プリンター&モニター
11.6.9.コンピューターアクセサリー
11.6.10.洗濯機
11.6.11.冷蔵庫
11.6.12.その他(ハードディスク、厨房機器など)
11.7.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):ブランドタイプ別、2020~2034年
11.7.1.高級/プレミアム
11.7.2.非高級品
11.8.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年~2034年
11.8.1.個人
11.8.2.業務用
11.9.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020~2034年
11.9.1.オンライン
11.9.2.オフライン
11.10.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
11.10.1.米国
11.10.2.カナダ
11.10.3.その他の北米地域
11.11.機会増の分析
12.欧州中古電子製品市場の分析と予測
12.1.地域別スナップショット
12.2.主要トレンド分析
12.3.市場シェア分析, (%)
12.4.消費者の購買行動分析
12.5.価格分析
12.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
12.6.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年~2034年
12.6.1.モバイル機器
12.6.2.タブレット
12.6.3.スマートフォン
12.6.4.テレビ
12.6.5.コンピューター&ノートパソコン
12.6.6.カメラ&レンズ
12.6.7.ゲーム&エンターテイメント
12.6.8.プリンター&モニター
12.6.9.コンピューターアクセサリー
12.6.10.洗濯機
12.6.11.冷蔵庫
12.6.12.その他(ハードディスク、厨房機器など)
12.7.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):ブランドタイプ別、2020~2034年
12.7.1.高級/プレミアム
12.7.2.非高級品
12.8.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年~2034年
12.8.1.個人
12.8.2.業務用
12.9.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020~2034年
12.9.1.オンライン
12.9.2.オフライン
12.10.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
12.10.1.ドイツ
12.10.2.フランス
12.10.3.イギリス
12.10.4.その他のヨーロッパ
12.11.機会増の分析
13.アジア太平洋地域の中古電子製品市場の分析と予測
13.1.地域別スナップショット
13.2.主要トレンド分析
13.3.市場シェア分析, (%)
13.4.消費者の購買行動分析
13.5.価格分析
13.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
13.6.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年~2034年
13.6.1.モバイル機器
13.6.2.タブレット
13.6.3.スマートフォン
13.6.4.テレビ
13.6.5.コンピューター&ノートパソコン
13.6.6.カメラ&レンズ
13.6.7.ゲーム&エンターテイメント
13.6.8.プリンター&モニター
13.6.9.コンピューターアクセサリー
13.6.10.洗濯機
13.6.11.冷蔵庫
13.6.12.その他(ハードディスク、厨房機器など)
13.7.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):ブランドタイプ別、2020~2034年
13.7.1.高級/プレミアム
13.7.2.非高級品
13.8.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年~2034年
13.8.1.個人
13.8.2.業務用
13.9.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020~2034年
13.9.1.オンライン
13.9.2.オフライン
13.10.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
13.10.1.中国
13.10.2.インド
13.10.3.日本
13.10.4.その他のアジア太平洋地域
13.11.機会増の分析
14.中東・アフリカの中古電子製品市場の分析と予測
14.1.地域別スナップショット
14.2.主要トレンド分析
14.3.市場シェア分析, (%)
14.4.消費者の購買行動分析
14.5.価格分析
14.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
14.6.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年~2034年
14.6.1.モバイル機器
14.6.2.タブレット
14.6.3.スマートフォン
14.6.4.テレビ
14.6.5.コンピューター&ノートパソコン
14.6.6.カメラ&レンズ
14.6.7.ゲーム&エンターテイメント
14.6.8.プリンター&モニター
14.6.9.コンピューターアクセサリー
14.6.10.洗濯機
14.6.11.冷蔵庫
14.6.12.その他(ハードディスク、厨房機器など)
14.7.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):ブランドタイプ別、2020~2034年
14.7.1.高級/プレミアム
14.7.2.非高級品
14.8.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年~2034年
14.8.1.個人
14.8.2.業務用
14.9.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020~2034年
14.9.1.オンライン
14.9.2.オフライン
14.10.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
14.10.1.GCC
14.10.2.南アフリカ
14.10.3.その他の中東・アフリカ
14.11.機会増の分析
15.南米の中古電子製品市場の分析と予測
15.1.地域別スナップショット
15.2.主要トレンド分析
15.3.市場シェア分析, (%)
15.4.消費者の購買行動分析
15.5.価格分析
15.5.1.加重平均販売価格(米ドル)
15.6.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):製品タイプ別、2020年~2034年
15.6.1.モバイル機器
15.6.2.タブレット
15.6.3.スマートフォン
15.6.4.テレビ
15.6.5.コンピューター&ノートパソコン
15.6.6.カメラ&レンズ
15.6.7.ゲーム&エンターテイメント
15.6.8.プリンター&モニター
15.6.9.コンピューターアクセサリー
15.6.10.洗濯機
15.6.11.冷蔵庫
15.6.12.その他(ハードディスク、厨房機器など)
15.7.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):ブランドタイプ別、2020~2034年
15.7.1.高級/プレミアム
15.7.2.非高級品
15.8.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、エンドユーザー別、2020年~2034年
15.8.1.個人
15.8.2.業務用
15.9.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台):流通チャネル別、2020~2034年
15.9.1.オンライン
15.9.2.オフライン
15.10.中古電子製品市場規模(百万米ドル、千台)、国別、2020年~2034年
15.10.1.ブラジル
15.10.2.その他の南米諸国
15.11.機会増の分析
16.競争環境
16.1.市場プレーヤー - 競争ダッシュボード
16.2.ブランド別市場シェア分析(%)、2023年
16.3.企業プロフィール
16.3.1.アマゾン
16.3.1.1.会社概要
16.3.1.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.1.3.製品ポートフォリオ
16.3.1.4.主要財務データ
16.3.1.5.戦略と事業概要
16.3.2.ベストバイ
16.3.2.1.会社概要
16.3.2.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.2.3.製品ポートフォリオ
16.3.2.4.主要財務
16.3.2.5.戦略と事業概要
16.3.3.メルカリ
16.3.3.1.会社概要
16.3.3.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.3.3.製品ポートフォリオ
16.3.3.4.主要財務状況
16.3.3.5.戦略と事業概要
16.3.4.クレイグリスト
16.3.4.1.会社概要
16.3.4.2.営業地域/地理的プレゼンス
16.3.4.3.製品ポートフォリオ
16.3.4.4.主要財務データ
16.3.4.5.戦略と事業概要
16.3.5.ガゼル
16.3.5.1.会社概要
16.3.5.2.販売地域
16.3.5.3.製品ポートフォリオ
16.3.5.4.主要財務データ
16.3.5.5.戦略と事業概要
16.3.6.ポッシュマーク
16.3.6.1.会社概要
16.3.6.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.6.3.製品ポートフォリオ
16.3.6.4.主要財務データ
16.3.6.5.戦略と事業概要
16.3.7.目標
16.3.7.1.会社概要
16.3.7.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.7.3.製品ポートフォリオ
16.3.7.4.主要財務状況
16.3.7.5.戦略と事業概要
16.3.8. イーベー
16.3.8.1.会社概要
16.3.8.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.8.3.製品ポートフォリオ
16.3.8.4.主要財務
16.3.8.5.戦略と事業概要
16.3.9.OLX
16.3.9.1.会社概要
16.3.9.2.販売地域
16.3.9.3.製品ポートフォリオ
16.3.9.4.主要財務データ
16.3.9.5.戦略と事業概要
16.3.10.カイヨー
16.3.10.1.会社概要
16.3.10.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.10.3.製品ポートフォリオ
16.3.10.4.主要財務データ
16.3.10.5.戦略と事業概要
16.3.11.その他の主要プレーヤー
16.3.11.1.会社概要
16.3.11.2.販売地域/地理的プレゼンス
16.3.11.3.製品ポートフォリオ
16.3.11.4.主要財務データ
16.3.11.5.戦略と事業概要
17.市場参入戦略
17.1.誰が誰に売るのか?
ページTOPに戻る
Summary Second-Hand Electronic Products Market – Scope of Report TMR’s report on the global second-hand electronic products market studies the past as well as the current growth trends and opportunities to gain valuable insights of the indicators of the market during the forecast period from 2024 to 2034. The report provides revenue of the global second-hand electronic products market for the period 2018–2034, considering 2024 as the base year and 2034 as the forecast year. The report also provides the compound annual growth rate (CAGR %) of the global second-hand electronic products market from 2024 to 2034.
The report has been prepared after an extensive research. Primary research involved bulk of the research efforts, wherein analysts carried out interviews with key opinion leaders, industry leaders, and opinion makers. Secondary research involved referring to key players’ product literature, annual reports, press releases, and relevant documents to understand the second-hand electronic products market.
Secondary research also included Internet sources, statistical data from government agencies, websites, and trade associations. Analysts employed a combination of top-down and bottom-up approaches to study various attributes of the global second-hand electronic products market.
The report includes an elaborate executive summary, along with a snapshot of the growth behavior of various segments included in the scope of the study. Moreover, the report throws light on the changing competitive dynamics in the global second-hand electronic products market. These serve as valuable tools for existing market players as well as for entities interested in participating in the global second-hand electronic products market.
The report delves into the competitive landscape of the global second-hand electronic products market. Key players operating in the global second-hand electronic products market have been identified and each one of these has been profiled in terms of various attributes. Company overview, financial standings, recent developments, and SWOT are the attributes of players in the global second-hand electronic products market profiled in this report.
Key Questions Answered in Global second-hand electronic products Market Report • What is the sales/revenue generated by second-hand electronic products across all regions during the forecast period? • What are the opportunities in the global second-hand electronic products market? • What are the major drivers, restraints, opportunities, and threats in the market? • Which regional market is set to expand at the fastest CAGR during the forecast period? • Which segment is expected to generate the highest revenue globally in 2034? • Which segment is projected to expand at the highest CAGR during the forecast period? • What are the market positions of different companies operating in the global market?
Second-Hand Electronic Products Market – Research Objectives and Research Approach The comprehensive report on the global second-hand electronic products market begins with an overview, followed by the scope and objectives of the study. The report provides detailed explanation of the objectives behind this study and key vendors and distributors operating in the market and regulatory scenario for approval of products.
For reading comprehensibility, the report has been compiled in a chapter-wise layout, with each section divided into smaller ones. The report comprises an exhaustive collection of graphs and tables that are appropriately interspersed. Pictorial representation of actual and projected values of key segments is visually appealing to readers. This also allows comparison of the market shares of key segments in the past and at the end of the forecast period.
The report analyzes the global second-hand electronic products market in terms of product, end-user, and region. Key segments under each criterion have been studied at length, and the market share for each of these at the end of 2034 has been provided. Such valuable insights enable market stakeholders in making informed business decisions for investment in the global second-hand electronic products market.
ページTOPに戻る
Table of Contents 1. Preface 1.1. Market Definition and Scope 1.2. Market Segmentation 1.3. Key Research Objectives 1.4. Research Highlights 2. Assumptions 3. Research Methodology 4. Executive Summary 5. Market Overview 5.1. Market Dynamics 5.1.1. Drivers 5.1.2. Restraints 5.1.3. Opportunities 5.2. Key Trends Analysis 5.2.1. Demand Side Analysis 5.2.2. Supply Side Analysis 5.3. Key Market Indicators 5.4. Porter’s Five Forces Analysis 5.5. Value Chain Analysis 5.6. PESTLE Analysis 5.7. Global Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast, 2020-2034 5.7.1. Market Value Projections (US$ Mn) 5.7.2. Market Volume Projections (Thousand Units) 6. Global Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast, by Product Type 6.1. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 6.1.1. Mobile Devices 6.1.2. Tablets 6.1.3. Smart Phones 6.1.4. TVs 6.1.5. Computers & Laptops 6.1.6. Cameras & Lenses 6.1.7. Games & Entertainment 6.1.8. Printers & Monitors 6.1.9. Computer Accessories 6.1.10. Washing Machines 6.1.11. Refrigerators 6.1.12. Others (Hard Disks, Kitchen Appliances, etc.) 6.2. Incremental Opportunity Analysis, by Product Type 7. Global Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast, by Brand Type 7.1. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Brand Type, 2020-2034 7.1.1. Luxury/Premium 7.1.2. Non-Luxury 7.2. Incremental Opportunity Analysis, by Brand Type 8. Global Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast, by End-user 8.1. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 8.1.1. Individual 8.1.2. Commercial 8.2. Incremental Opportunity Analysis, by End-user 9. Global Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast, by Distribution Channel 9.1. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 9.1.1. Online 9.1.2. Offline 9.2. Incremental Opportunity Analysis, by Distribution Channel 10. Global Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast, by Region 10.1. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Region, 2020-2034 10.1.1. North America 10.1.2. Europe 10.1.3. Asia Pacific 10.1.4. Middle East & Africa 10.1.5. South America 10.2. Incremental Opportunity Analysis, by Region 11. North America Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast 11.1. Regional Snapshot 11.2. Key Trend Analysis 11.3. Market Share Analysis, (%) 11.4. Consumer Buying Behavior Analysis 11.5. Pricing Analysis 11.5.1. Weighted Average Selling Price (USD) 11.6. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 11.6.1. Mobile Devices 11.6.2. Tablets 11.6.3. Smart Phones 11.6.4. TVs 11.6.5. Computers & Laptops 11.6.6. Cameras & Lenses 11.6.7. Games & Entertainment 11.6.8. Printers & Monitors 11.6.9. Computer Accessories 11.6.10. Washing Machines 11.6.11. Refrigerators 11.6.12. Others (Hard Disks, Kitchen Appliances, etc.) 11.7. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Brand Type, 2020-2034 11.7.1. Luxury/Premium 11.7.2. Non-Luxury 11.8. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 11.8.1. Individual 11.8.2. Commercial 11.9. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 11.9.1. Online 11.9.2. Offline 11.10. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 11.10.1. U.S. 11.10.2. Canada 11.10.3. Rest of North America 11.11. Incremental Opportunity Analysis 12. Europe Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast 12.1. Regional Snapshot 12.2. Key Trend Analysis 12.3. Market Share Analysis, (%) 12.4. Consumer Buying Behavior Analysis 12.5. Pricing Analysis 12.5.1. Weighted Average Selling Price (USD) 12.6. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 12.6.1. Mobile Devices 12.6.2. Tablets 12.6.3. Smart Phones 12.6.4. TVs 12.6.5. Computers & Laptops 12.6.6. Cameras & Lenses 12.6.7. Games & Entertainment 12.6.8. Printers & Monitors 12.6.9. Computer Accessories 12.6.10. Washing Machines 12.6.11. Refrigerators 12.6.12. Others (Hard Disks, Kitchen Appliances, etc.) 12.7. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Brand Type, 2020-2034 12.7.1. Luxury/Premium 12.7.2. Non-Luxury 12.8. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 12.8.1. Individual 12.8.2. Commercial 12.9. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 12.9.1. Online 12.9.2. Offline 12.10. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 12.10.1. Germany 12.10.2. France 12.10.3. U.K. 12.10.4. Rest of Europe 12.11. Incremental Opportunity Analysis 13. Asia Pacific Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast 13.1. Regional Snapshot 13.2. Key Trend Analysis 13.3. Market Share Analysis, (%) 13.4. Consumer Buying Behavior Analysis 13.5. Pricing Analysis 13.5.1. Weighted Average Selling Price (USD) 13.6. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 13.6.1. Mobile Devices 13.6.2. Tablets 13.6.3. Smart Phones 13.6.4. TVs 13.6.5. Computers & Laptops 13.6.6. Cameras & Lenses 13.6.7. Games & Entertainment 13.6.8. Printers & Monitors 13.6.9. Computer Accessories 13.6.10. Washing Machines 13.6.11. Refrigerators 13.6.12. Others (Hard Disks, Kitchen Appliances, etc.) 13.7. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Brand Type, 2020-2034 13.7.1. Luxury/Premium 13.7.2. Non-Luxury 13.8. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 13.8.1. Individual 13.8.2. Commercial 13.9. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 13.9.1. Online 13.9.2. Offline 13.10. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 13.10.1. China 13.10.2. India 13.10.3. Japan 13.10.4. Rest of Asia Pacific 13.11. Incremental Opportunity Analysis 14. Middle East & Africa Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast 14.1. Regional Snapshot 14.2. Key Trend Analysis 14.3. Market Share Analysis, (%) 14.4. Consumer Buying Behavior Analysis 14.5. Pricing Analysis 14.5.1. Weighted Average Selling Price (USD) 14.6. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 14.6.1. Mobile Devices 14.6.2. Tablets 14.6.3. Smart Phones 14.6.4. TVs 14.6.5. Computers & Laptops 14.6.6. Cameras & Lenses 14.6.7. Games & Entertainment 14.6.8. Printers & Monitors 14.6.9. Computer Accessories 14.6.10. Washing Machines 14.6.11. Refrigerators 14.6.12. Others (Hard Disks, Kitchen Appliances, etc.) 14.7. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Brand Type, 2020-2034 14.7.1. Luxury/Premium 14.7.2. Non-Luxury 14.8. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 14.8.1. Individual 14.8.2. Commercial 14.9. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 14.9.1. Online 14.9.2. Offline 14.10. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 14.10.1. GCC 14.10.2. South Africa 14.10.3. Rest of Middle East & Africa 14.11. Incremental Opportunity Analysis 15. South America Second-hand Electronic Products Market Analysis and Forecast 15.1. Regional Snapshot 15.2. Key Trend Analysis 15.3. Market Share Analysis, (%) 15.4. Consumer Buying Behavior Analysis 15.5. Pricing Analysis 15.5.1. Weighted Average Selling Price (USD) 15.6. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Product Type, 2020-2034 15.6.1. Mobile Devices 15.6.2. Tablets 15.6.3. Smart Phones 15.6.4. TVs 15.6.5. Computers & Laptops 15.6.6. Cameras & Lenses 15.6.7. Games & Entertainment 15.6.8. Printers & Monitors 15.6.9. Computer Accessories 15.6.10. Washing Machines 15.6.11. Refrigerators 15.6.12. Others (Hard Disks, Kitchen Appliances, etc.) 15.7. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Brand Type, 2020-2034 15.7.1. Luxury/Premium 15.7.2. Non-Luxury 15.8. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By End-user, 2020-2034 15.8.1. Individual 15.8.2. Commercial 15.9. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Distribution Channel, 2020-2034 15.9.1. Online 15.9.2. Offline 15.10. Second-hand Electronic Products Market Size (USD Mn and Thousand Units), By Country, 2020-2034 15.10.1. Brazil 15.10.2. Rest of South America 15.11. Incremental Opportunity Analysis 16. Competition Landscape 16.1. Market Player - Competition Dashboard 16.2. Market Share Analysis (%), by Brand 2023 16.3. Company Profiles 16.3.1. Amazon 16.3.1.1. Company Overview 16.3.1.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.1.3. Product Portfolio 16.3.1.4. Key Financials 16.3.1.5. Strategy & Business Overview 16.3.2. Best Buy 16.3.2.1. Company Overview 16.3.2.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.2.3. Product Portfolio 16.3.2.4. Key Financials 16.3.2.5. Strategy & Business Overview 16.3.3. Mercari 16.3.3.1. Company Overview 16.3.3.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.3.3. Product Portfolio 16.3.3.4. Key Financials 16.3.3.5. Strategy & Business Overview 16.3.4. Craiglist 16.3.4.1. Company Overview 16.3.4.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.4.3. Product Portfolio 16.3.4.4. Key Financials 16.3.4.5. Strategy & Business Overview 16.3.5. Gazelle 16.3.5.1. Company Overview 16.3.5.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.5.3. Product Portfolio 16.3.5.4. Key Financials 16.3.5.5. Strategy & Business Overview 16.3.6. Poshmark 16.3.6.1. Company Overview 16.3.6.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.6.3. Product Portfolio 16.3.6.4. Key Financials 16.3.6.5. Strategy & Business Overview 16.3.7. Target 16.3.7.1. Company Overview 16.3.7.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.7.3. Product Portfolio 16.3.7.4. Key Financials 16.3.7.5. Strategy & Business Overview 16.3.8. eBay 16.3.8.1. Company Overview 16.3.8.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.8.3. Product Portfolio 16.3.8.4. Key Financials 16.3.8.5. Strategy & Business Overview 16.3.9. OLX 16.3.9.1. Company Overview 16.3.9.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.9.3. Product Portfolio 16.3.9.4. Key Financials 16.3.9.5. Strategy & Business Overview 16.3.10. Kaiyo 16.3.10.1. Company Overview 16.3.10.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.10.3. Product Portfolio 16.3.10.4. Key Financials 16.3.10.5. Strategy & Business Overview 16.3.11. Other Key Players 16.3.11.1. Company Overview 16.3.11.2. Sales Area/Geographical Presence 16.3.11.3. Product Portfolio 16.3.11.4. Key Financials 16.3.11.5. Strategy & Business Overview 17. Go To Market Strategy 17.1. Who sells to whom?
ページTOPに戻る
Transparency Market Research社の消費者向けグッズ・サービス分野での最新刊レポート
-
北米のガレージ収納市場(製品タイプ: - キャビネット, シェルフ, ラック, ツール収納, 収納ボックス.材質:金属, 木材, プラスチック, 複合材料) - 産業分析、市場規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
工具収納製品市場(製品タイプ:ポータブルツールボックス製品タイプ:ポータブルツールボックス, ギャング/ジョブサイトボックス, ツールプッシュカート, ツールキャビネットとチェスト, トラック/バンツールストレージソリューション, ツールバッグとポーチ; 材料タイプ:スチール, 木製, プラスチック, アルミニウム, その他(布製など); エンドユース:住宅, 商業, 産業, 車両)素材タイプ:スチール, 木材, プラスチック, アルミニウム, その他(布地など); 最終用途:住宅, 商業, 産業, 自動車) - 世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
アウトドアアパレル市場(製品タイプ:トップウェア、ボトムウェア、カバーオール。素材; 天然, 合成) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ガラス食器市場(タイプ-食器、ドリンクウェア、サーブウェア、その他(コーヒーメーカー、保存瓶など))エンドユース-家庭用、商業用(ホテル・レストラン、バー、カフェ、その他(ビストロ、リゾートなど)); - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
サンラウンジャー市場(素材タイプ:木材、アルミニウム、プラスチック、樹脂、その他;カテゴリー:固定式、折りたたみ式);-世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
中東の中古高級品市場(製品タイプ-衣料品、高級バッグ、時計、宝飾品、履物、眼鏡、スポーツ・運動用品・用具、その他, チャネルタイプ-組織化、非組織化) - 2024-2034年の世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測
-
欧州オンラインアダルトエンタテインメント市場(製品タイプ:ライブチャット、アダルトビデオ/映画、アダルトテキスト、アダルトゲーム、その他(アダルトグッズ、雑誌など)、エンドユース:男性、女性) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
ヘンプベースの製品市場(製品タイプ:製品タイプ:食品, ヘンプCBD, パーソナルケア製品, 工業製品, 食品サプリメント, 消費者向け繊維製品, その他(製紙, 建材など), マウンティングタイプ:産業用, 商業用, 住宅用, 流通チャネル:世界産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
北米家庭用電化製品市場(製品タイプ:台座扇風機、電気室内暖房機、ブレンダー、加湿器、電気モップ、生ごみ処理機), 流通チャネル:D2C, オンライン, オフライン) - 産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
-
スマートキッチンアプライアンス市場(タイプ:小型キッチンアプライアンス(トースター、オーブン、コーヒーメーカー、ジューサー、グラインダー、エアフライヤー、その他(パン・ワッフルマシンなど))、大型キッチンアプライアンス(冷蔵庫、食器洗い機、ワインキャビネット、ビルトイン・独立型調理器、電気コンロ、レンジフード、その他(ビルトイングリルなど)) - 世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2034年
本レポートと同じKEY WORD(mobile)の最新刊レポート
-
モバイルフードサービスの世界市場 2024-2028
-
ドイツの携帯電話
-
携帯電話用冷却クリップの世界市場インサイト、2030年までの予測
-
モバイルフードウォーマー - 世界市場シェア・ランキング、全体売上高・需要予測 2024-2030
-
中国・香港の携帯電話
-
イギリスの携帯電話
-
Global Mobile SoC Market Size study, by Operating System (Android, iOS) by Core Type (Quad Core, Octa Core, Hexa Core, Others), and Regional Forecasts 2022-2032
-
低価格ピザの世界フランチャイズ市場規模調査、収益構成要素別(フランチャイズ料、ロイヤルティ料、広告・マーケティング料、サプライチェーン・仕入料、更新料、その他)、フランチャイズ地域別(国内、海外)、フランチャイズタイプ別(デリバリー・テイクアウトフランチャイズ、キャリーアウトフランチャイズ、ファーストカジュアルフランチャイズ、モバイルピザフランチャイズ、その他)、地域別予測 2022-2032
-
欧州次世代不揮発性メモリ市場規模調査:製品別(FeRAM、PCM、MRAM、ReRAM)、用途別(携帯電話、キャッシュメモリ&エンタープライズストレージ、産業用&自動車用、マスストレージ、組み込みMCU&スマートカード)、国別予測:2022-2032年
-
次世代不揮発性メモリの米国市場規模調査:製品別(FeRAM, PCM, MRAM, ReRAM)、用途別(携帯電話, キャッシュメモリ&エンタープライズストレージ, 産業用&車載用, マスストレージ, 組み込みMCU&スマートカード)、2022-2032年予測
よくあるご質問
Transparency Market Research社はどのような調査会社ですか?
トレンスペアレンシーマーケットリサーチ(Transparency Market Research /TMR)は市場参入やホワイトスペースの特定、新商品や新サービスの立ち上げ、戦略的M&Aなどの実現のた... もっと見る
調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?
在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。
注文の手続きはどのようになっていますか?
1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?
納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。
データリソース社はどのような会社ですか?
当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。
|
|