子宮頸がん治療市場規模・予測(2020年~2030年)、世界・地域シェア、動向、成長機会分析レポート対象範囲タイプ別(扁平上皮癌、腺扁平上皮癌、腺癌)、製品別(手術、放射線療法、化学療法、免疫療法、治療用ワクチン)、エンドユーザー別(病院、在宅医療、癌センター、その他)、地域別
Cervical Cancer Treatment Market Size and Forecasts (2020 - 2030), Global and Regional Share, Trend, and Growth Opportunity Analysis Report Coverage: By Type (Squamous Cell Carcinoma, Adenosquamous Carcinoma, and Adenocarcinoma), Product (Surgery, Radiation Therapy, Chemotherapy, Immunotherapy, and Therapeutic Vaccines), End User (Hospital, Homecare, Cancer Centers, and Others), and Geography
子宮頸がん治療市場は、2022年の94億3,000万米ドルから2030年には140億7,000万米ドルに成長すると予想され、2022年から2030年までの年平均成長率は5.13%を記録すると予測されている。
子宮頸がんは、子宮頸部... もっと見る
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サマリー 子宮頸がん治療市場は、2022年の94億3,000万米ドルから2030年には140億7,000万米ドルに成長すると予想され、2022年から2030年までの年平均成長率は5.13%を記録すると予測されている。
子宮頸がんは、子宮頸部、すなわち膣につながる子宮下部の細胞に発生するがんを指す。子宮頸部悪性腫瘍の90%はHPV感染によって発生し、塗抹検診によって診断される。子宮頸がんの有病率の増加とHPV感染の増加は、子宮頸がん治療市場の成長を促進する主な要因である。しかし、診断法や治療法に関する認知度の低さが市場の成長を妨げている。子宮頸がん治療市場の動向には、主要企業による子宮頸がん診断や子宮頸がん治療薬の強力な研究開発が含まれる。
子宮頸がんの有病率の増加が子宮頸がん治療市場の成長を促進する。
癌は世界的に主要な死因として浮上している。世界保健機関(WHO)によると、がんは2019年、世界183カ国で70歳未満の死因の第1位、123カ国で死因の第4位となっている。また、WHOが2021年3月に発表したデータによると、2020年にはさまざまながん種により〜1,000万人が死亡している。検討中の市場は大幅な拡大を見せており、これは世界中の女性の間で子宮頸がんの頻度が上昇していることと関連づけることができる。世界保健機関(WHO)によると、子宮頸がんは毎年27万人以上の女性を死亡させている。子宮頸がんの死亡率は、病気の発見が遅いため、貧しい国々でより高くなっている。子宮頸がんの早期発見のための子宮頸がん診断検査が受け入れられつつあることから、市場の拡大が予測される。
子宮頸がんの有病率の増加は、世界中の医療制度に負担を強いている。国際がん研究機関(IARC)によれば、新たながん患者の世界的な負担は2040年までに2,750万人に達すると推定され、この病気はその年までに1億6,300万人の死因となる可能性がある。ライフスタイルの変化、喫煙、身体活動の低下、不確かな健康状態や気候条件などの要因は、今後数年間、世界におけるがんの負担をさらに大きくする可能性が高い。したがって、世界中で増加するがんを制御し、予防することが不可欠である。
様々な政府が、がん治療や予防対策を増やすためのプログラムやイニシアチブを開始している。例えば2017年、世界保健総会は、がんの予防と制御のための統合的アプローチである決議がん(WHA70.12)を承認した。WHOや各国政府に対し、非感染性疾患(NCDs)の予防と制御のための世界行動計画(2013~2020年)や、「持続可能な開発のための2030国連アジェンダ」に明記されている、がんによる早期死亡を減らすための目標達成に向けた取り組みを加速させるよう訴えている。加えて、さまざまな民間団体ががんの負担増を防ぐための行動計画に参加し、がんに対するより良い予防対策が求められている。このように、子宮頸がんの有病率の増加は、ネオアンチゲンのような新しく効果的な治療アプローチへの需要を加速させ、市場の成長を後押ししている。
住民、医療提供者、政策立案者の間での子宮頸がんに対する認識不足、質の高い医療サービスや子宮頸がん検診プログラムへのアクセス制限、機能的な紹介システムの欠如などが、子宮頸がんによる高い罹患率と死亡率をもたらしている要因のひとつである。子宮頸がんの罹患率および死亡率は、細胞学的検診へのアクセスの改善と子宮頸部早期病変の迅速な治療により、先進国では低下している。子宮頸がんによる死亡率を減少させるためには、住民ベースの子宮頸がん検診を実施し、低・中所得国(LMICs)でその受け入れを拡大することが重要である。若年での初回性交渉や複数の男性性交渉パートナーの存在、HPV8型、9型、10型に関連する高リスク、若年での初回正期産、経口避妊薬の長期使用、HIV感染などの危険因子に関する認識を高めることは、検診プログラムへの参加促進に役立つ可能性がある。月経間膣出血、閉経後膣出血、性交後膣出血、悪臭を放つ膣分泌物、下腹部痛などの子宮頸癌の症状に関する認識が高まれば、女性が早期に助けを求めるのに役立つかもしれない。とはいえ、住民の子宮頸がんに対する認識不足が、子宮頸がん治療市場の成長を妨げている。
子宮頸がん治療市場の分析は、タイプ、製品、エンドユーザーに基づく以下のセグメントを考慮して実施された。タイプ別では、市場は扁平上皮がん、腺扁平上皮がん、腺がんに分類される。製品別では、手術、放射線療法、化学療法、免疫療法、治療用ワクチンに分類される。エンドユーザー別では、市場は病院、在宅医療、がんセンター、その他に区分される。子宮頸がん治療市場レポートの地理的範囲には、北米(米国、カナダ、メキシコ)、欧州(英国、ドイツ、フランス、イタリア、スペイン、欧州のその他)、アジア太平洋(中国、日本、インド、オーストラリア、韓国、アジア太平洋のその他)、中東・アフリカ(UAE、サウジアラビア、南アフリカ、中東・アフリカのその他)、中南米(ブラジル、アルゼンチン、中南米のその他)が含まれる。2022年には、北米が最大の子宮頸がん治療市場シェアを占めた。
地域別では、子宮頸がん治療市場は北米、欧州、アジア太平洋、中東・アフリカ、中南米に分類される。
2022年の子宮頸がん治療市場で最大のシェアを占めたのは北米であり、北米では米国が大きなシェアを占めている。同国では、主に膨大な数の研究開発活動が市場成長の原動力となっている。政府による財政援助、民間・非民間組織、製薬企業やテクノロジー企業との共同研究、同国における神経疾患の有病率の増加などである。さらに、検査手順の強化に政府機関が積極的に参加するようになったことも、予測期間中の市場拡大につながると予想される。さらに、希少疾患に対する規制政策の実施は、予測期間中の市場成長に大きな機会を提供すると考えられます。例えば、米国がん協会(ACS)は2020年9月に子宮頸がん検診のガイドラインを更新した。このように、このような積極的な関与機関は、市場の成長をサポートすると予想される。さらに、子宮頸がん治療市場分析は、さまざまな地域にわたる市場の主要プレイヤーを特定し、評価することによって実施される。子宮頸がん治療市場レポート作成中に参照した主な一次および二次情報源は、疾病管理予防センター(CDC)と食品医薬品局(FDA)である。
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目次 1.はじめに
1.1 調査範囲
1.2 市場の定義、前提、限界
1.3 市場セグメンテーション
2.エグゼクティブサマリー
2.1 主要インサイト
2.2 市場魅力度分析
3.調査方法
4.子宮頸がん治療市場の展望
4.1 概要
4.2 PEST分析
4.3 エコシステム分析
4.3.1 バリューチェーンのベンダー一覧
5.子宮頸がん治療市場 - 主な市場ダイナミクス
5.1 主な市場促進要因
5.2 主な市場阻害要因
5.3 主な市場機会
5.4 今後の動向
5.5 推進要因と抑制要因の影響分析
6.子宮頸がん治療市場-世界市場分析
6.1 子宮頸がん治療 - 世界市場概観
6.2 子宮頸がん治療-世界市場および2030年までの予測
7.子宮頸癌治療市場 - 収益分析(百万米ドル) - タイプ別、2020年〜2030年
7.1 概要
7.2 腺癌
7.3 前扁平上皮癌
7.4 扁平上皮癌
8.子宮頸がん治療市場-収益分析(百万米ドル)-製品別、2020-2030年
8.1 概要
8.2 ガーダシル/ガーダシル9
8.3 サーバリックス
8.4 アバスチン
8.5 キイトルーダ
8.6 その他
9.子宮頸がん治療市場 - 売上高分析(百万米ドル) - 流通チャネル別、2020年〜2030年
9.1 概要
9.2 病院薬局
9.3 小売薬局
9.4 オンライン薬局
10.子宮頸がん治療市場-収益分析(百万米ドル)、2020-2030年-地域別分析
10.1 北米
10.1.1 北米の子宮頸がん治療市場概観
10.1.2 北米の子宮頸がん治療市場の売上高と2030年までの予測
10.1.3 北米子宮頸がん治療市場収益・予測・分析-タイプ別
10.1.4 北米の子宮頸がん治療市場の売上高と予測・分析-製品別
10.1.5 北米子宮頸がん治療市場収入・予測・分析-流通経路別
10.1.6 北米子宮頸癌治療市場収入・予測・分析-国別
10.1.6.1 アメリカ子宮頸がん治療市場
10.1.6.1.1 米国の子宮頸がん治療市場:タイプ別
10.1.6.1.2 米国の子宮頸がん治療市場:製品別
10.1.6.1.3 米国の子宮頸がん治療市場:流通経路別
10.1.6.2 カナダの子宮頸がん治療市場
10.1.6.2.1 カナダの子宮頸がん治療市場:タイプ別
10.1.6.2.2 カナダの子宮頸がん治療市場:製品別
10.1.6.2.3 カナダの子宮頸がん治療市場:流通経路別
10.1.6.3 メキシコ子宮頸がん治療市場
10.1.6.3.1 メキシコ子宮頸がん治療市場:タイプ別
10.1.6.3.2 メキシコ子宮頸がん治療市場:製品別
10.1.6.3.3 メキシコ子宮頸癌治療市場:流通経路別
注-以下の地域/国についても同様の分析を提供する予定である。
10.2 欧州
10.2.1 ドイツ
10.2.2 フランス
10.2.3 イタリア
10.2.4 スペイン
10.2.5 イギリス
10.2.6 その他のヨーロッパ
10.3 アジア太平洋
10.3.1 オーストラリア
10.3.2 中国
10.3.3 インド
10.3.4 日本
10.3.5 韓国
10.3.6 その他のアジア太平洋地域
10.4 中東・アフリカ
10.4.1 南アフリカ
10.4.2 サウジアラビア
10.4.3 U.A.E
10.4.4 その他の中東・アフリカ
10.5 中南米
10.5.1 ブラジル
10.5.2 アルゼンチン
10.5.3 その他の中南米
11.産業展望
11.1 合併と買収
11.2 合意、提携、合弁事業
11.3 新製品の発売
11.4 事業拡大とその他の戦略的展開
12.競争環境
12.1 主要企業によるヒートマップ分析
12.2 企業のポジショニングと集中度
13.子宮頸がん治療市場-主要企業プロファイル
13.1 ホフマン・ラ・ロシュ社
13.1.1 主要事実
13.1.2 事業内容
13.1.3 製品とサービス
13.1.4 財務概要
13.1.5 SWOT分析
13.1.6 主要開発
注-同様の情報は以下の企業リストにも提供されます。
13.2 Merck Sharp and Dohme Corp.
13.3 グラクソ・スミスクライン plc.
13.4 ジェネンテック
13.5 アムジェン
13.6 アドバクシス
13.7 バイオコン
13.8 アラガン社
13.9 ファイザー
13.10 アストラゼネカ
14.付録
14.1 用語集
14.2 インサイトパートナーについて
14.3 マーケットインテリジェンスクラウド
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Summary The cervical cancer treatment market is expected to grow from US$ 9.43 billion in 2022 to US$ 14.07 billion by 2030; it is anticipated to record a CAGR of 5.13% from 2022 to 2030.
Cervical cancer refers to the cancer that occurs in the cells of the cervix i.e. the lower part of the uterus that connects to the vagina. In 90% of the cases, cervical malignancies occur due to the HPV infection and are diagnosed through smear screening. The increasing prevalence of cervical cancer and the rise in HPV infections are the key factors driving the cervical cancer treatment market growth. However, the lack of awareness about the diagnosis and treatment methods hampers the market's growth. Cervical cancer treatment market trends include the strong R&D from key players for cervical cancer diagnosis and drugs in cervical cancer treatment.
Increasing Prevalence of Cervical Cancer Fuel Cervical Cancer Treatment Market Growth.
Cancer has emerged as a leading cause of death worldwide. According to the World Health Organization (WHO), cancer was the first leading cause of death in people of age below 70 years in 183 countries and the fourth leading cause of death in 123 countries worldwide in 2019. In addition, according to data published by the WHO in March 2021, ~10 million deaths occurred in 2020 due to different cancer types. The market under consideration has shown significant expansion, which can be linked to the rising frequency of cervical cancer among women worldwide. According to the World Health Organization (WHO), cervical cancer kills more than 270,000 women each year. Cervical cancer mortality rates are greater in poorer nations due to the late discovery of the disease. The market is predicted to rise due to the increasing acceptance of cervical cancer diagnostic tests for the early detection of cervical cancer.
The increasing prevalence of cervical cancer has created a burden on the healthcare systems across the world. According to the International Agency for Research on Cancer (IARC), the global burden of new cancer cases is estimated to reach ~ 27.5 million by 2040, and the disease is likely to be a cause of ~163 million deaths by that year. Factors such as lifestyle changes, smoking, reduced physical activities, and uncertain health and climatic conditions are likely to lead to an even greater burden of cancer in the world in the coming years. Therefore, controlling and preventing the increasing number of cancers worldwide is essential.
Various governments have initiated programs and initiatives to increase cancer treatment and preventive measures. For instance 2017, the World Health Assembly approved the Resolution Cancer (WHA70.12), an integrated approach to preventing and controlling cancer. The program has been appealing to the WHO and various governments to accelerate their efforts to achieve the targets that are specified in the Global Action Plan (2013–2020) for the prevention and control of noncommunicable diseases (NCDs) as well as in the 2030 UN Agenda for Sustainable Development to reduce early deaths from cancer. In addition, various private organizations have joined the action plans to prevent the increasing burden of cancer, which is creating a demand for better preventive measures against the disease. Thus, the increasing prevalence of cervical cancer has accelerated the demand for new and effective therapeutic approaches, such as neoantigens, which is boosting the growth of the market.
The lack of awareness about cervical cancer among populations, healthcare providers, and policymakers, limited access to high-quality healthcare services and cervical screening programs, and a lack of functional referral systems are among the factors leading to the high incidence and mortality from cervical cancer. Cervical cancer incidence and mortality have lowered in industrialized countries owing to improved access to cytological screening and rapid treatment of early cervical lesions. It is critical to implement population-based cervical screening and increase its acceptance in low- and middle-income countries (LMICs) to reduce cervical cancer mortality. Raising awareness about risk factors such as first sexual intercourse at a young age and having multiple male sexual partners; high risk associated with the HPV types 8, 9, and 10; first full-term pregnancy at a young age; prolonged use of oral contraceptives; and HIV infections may help boost participation in screening programs. Better awareness regarding the symptoms of cervical cancer, such as intermenstrual vaginal bleeding, postmenopausal vaginal bleeding, post-coital vaginal bleeding, foul vaginal discharge, and lower abdomen pain, might help women seek early help. Nevertheless, the lack of awareness about cervical cancer among populations hinders the cervical cancer treatment market growth.
The cervical cancer treatment market analysis has been conducted by considering the following segments based on type, product, and end user. By type, the market is classified into squamous cell carcinoma, adenosquamous carcinoma, and adenocarcinoma. Based on product, the market is divided into surgery, radiation therapy, chemotherapy, immunotherapy, and therapeutic vaccines. By end user, the market is segmented into hospitals, home care, cancer centers, and others. The geographic scope of the cervical cancer treatment market report includes North America (the US, Canada, and Mexico), Europe (the UK, Germany, France, Italy, Spain, and the Rest of Europe), Asia Pacific (China, Japan, India, Australia, South Korea, and the Rest of Asia Pacific), the Middle East & Africa (the UAE, Saudi Arabia, South Africa, and the Rest of Middle East & Africa), and South & Central America (Brazil, Argentina, and the Rest of South & Central America). In 2022, North America held the largest cervical cancer treatment market share.
Based on geography, the cervical cancer treatment market is classified into North America, Europe, Asia Pacific, Middle East & Africa, and South & Central America.
North America held the largest share of the cervical cancer treatment market in 2022, In North America, the US holds a significant share of the market. A vast number of R&D activities primarily drives the market's growth in the country; financial aids by governments other private and non-private organizations, collaborations within pharmaceuticals and technology companies, and increasing prevalence of neurological diseases in the country. Additionally, increasing the active participation of the government organizations in enhancing the testing procedures is expected to boost the market during the forecast period. Furthermore, the implementation of regulatory policies for rare diseases is likely to offer a significant opportunity for the market's growth during the forecast period. For instance, the American Cancer Society (ACS) in September 2020 updated the guidelines for cervical cancer screening. Thus such active involvement organization is expected to support the market growth. Furthermore, the cervical cancer treatment market analysis is carried out by identifying and evaluating key players in the market across different regions.Centers for Disease Control and Prevention (CDC) and Food and Drug Administration (FDA) are key primary and secondary sources referred to while preparing the cervical cancer treatment market report.
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Table of Contents 1. Introduction 1.1 Scope of the Study 1.2 Market Definition, Assumptions and Limitations 1.3 Market Segmentation 2. Executive Summary 2.1 Key Insights 2.2 Market Attractiveness Analysis 3. Research Methodology 4. Cervical Cancer Treatment Market Landscape 4.1 Overview 4.2 PEST Analysis 4.3 Ecosystem Analysis 4.3.1 List of Vendors in the Value Chain 5. Cervical Cancer Treatment Market - Key Market Dynamics 5.1 Key Market Drivers 5.2 Key Market Restraints 5.3 Key Market Opportunities 5.4 Future Trends 5.5 Impact Analysis of Drivers and Restraints 6. Cervical Cancer Treatment Market - Global Market Analysis 6.1 Cervical Cancer Treatment - Global Market Overview 6.2 Cervical Cancer Treatment - Global Market and Forecast to 2030 7. Cervical Cancer Treatment Market – Revenue Analysis (USD Million) – By Type, 2020-2030 7.1 Overview 7.2 Adenocarcinoma 7.3 Adenosquamous carcinoma 7.4 Squamous cell carcinoma 8. Cervical Cancer Treatment Market – Revenue Analysis (USD Million) – By Product, 2020-2030 8.1 Overview 8.2 Gardasil/Gardasil 9 8.3 Cervarix 8.4 Avastin 8.5 Keytruda 8.6 Others 9. Cervical Cancer Treatment Market – Revenue Analysis (USD Million) – By Distribution Channel, 2020-2030 9.1 Overview 9.2 Hospital Pharmacies 9.3 Retail Pharmacies 9.4 Online Pharmacies 10. Cervical Cancer Treatment Market - Revenue Analysis (USD Million), 2020-2030 – Geographical Analysis 10.1 North America 10.1.1 North America Cervical Cancer Treatment Market Overview 10.1.2 North America Cervical Cancer Treatment Market Revenue and Forecasts to 2030 10.1.3 North America Cervical Cancer Treatment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Type 10.1.4 North America Cervical Cancer Treatment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Product 10.1.5 North America Cervical Cancer Treatment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Distribution Channel 10.1.6 North America Cervical Cancer Treatment Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries 10.1.6.1 United States Cervical Cancer Treatment Market 10.1.6.1.1 United States Cervical Cancer Treatment Market, by Type 10.1.6.1.2 United States Cervical Cancer Treatment Market, by Product 10.1.6.1.3 United States Cervical Cancer Treatment Market, by Distribution Channel 10.1.6.2 Canada Cervical Cancer Treatment Market 10.1.6.2.1 Canada Cervical Cancer Treatment Market, by Type 10.1.6.2.2 Canada Cervical Cancer Treatment Market, by Product 10.1.6.2.3 Canada Cervical Cancer Treatment Market, by Distribution Channel 10.1.6.3 Mexico Cervical Cancer Treatment Market 10.1.6.3.1 Mexico Cervical Cancer Treatment Market, by Type 10.1.6.3.2 Mexico Cervical Cancer Treatment Market, by Product 10.1.6.3.3 Mexico Cervical Cancer Treatment Market, by Distribution Channel Note - Similar analysis would be provided for below mentioned regions/countries
10.2 Europe 10.2.1 Germany 10.2.2 France 10.2.3 Italy 10.2.4 Spain 10.2.5 United Kingdom 10.2.6 Rest of Europe 10.3 Asia-Pacific 10.3.1 Australia 10.3.2 China 10.3.3 India 10.3.4 Japan 10.3.5 South Korea 10.3.6 Rest of Asia-Pacific 10.4 Middle East and Africa 10.4.1 South Africa 10.4.2 Saudi Arabia 10.4.3 U.A.E 10.4.4 Rest of Middle East and Africa 10.5 South and Central America 10.5.1 Brazil 10.5.2 Argentina 10.5.3 Rest of South and Central America 11. Industry Landscape 11.1 Mergers and Acquisitions 11.2 Agreements, Collaborations, Joint Ventures 11.3 New Product Launches 11.4 Expansions and Other Strategic Developments 12. Competitive Landscape 12.1 Heat Map Analysis by Key Players 12.2 Company Positioning and Concentration 13. Cervical Cancer Treatment Market - Key Company Profiles 13.1 F. Hoffmann-La Roche Ltd 13.1.1 Key Facts 13.1.2 Business Description 13.1.3 Products and Services 13.1.4 Financial Overview 13.1.5 SWOT Analysis 13.1.6 Key Developments Note - Similar information would be provided for below list of companies
13.2 Merck Sharp and Dohme Corp. 13.3 GlaxoSmithKline plc. 13.4 Genentech, Inc. 13.5 Amgen Inc. 13.6 Advaxis, Inc. 13.7 Biocon 13.8 Allergan, Inc 13.9 Pfizer Inc 13.10 AstraZeneca 14. Appendix 14.1 Glossary 14.2 About The Insight Partners 14.3 Market Intelligence Cloud
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