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欧州冷凍アントレの2030年市場予測~地域別分析~:タイプ別(肉系アントレ、植物性アントレ(植物性肉アントレ、さつまいもアントレ、野菜アントレ、その他))、カテゴリー別(オーガニック、従来型)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他)


Europe Frozen Entre Market Forecast to 2030 - Regional Analysis - by Type [Meat-Based Entres and Plant-Based Entres (Plant-Based Meat Entres, Sweet Potato Entres, Vegetable Entres, and Others)], Category (Organic and Conventional), and Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online Retail, and Others)

欧州の冷凍エントレ市場は、2022年の154億8,314万米ドルから2030年には210億1,177万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は3.9%と推定される。 コンビニエンス食品の消費拡... もっと見る

 

 

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2023年12月14日 US$3,550
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サマリー

欧州の冷凍エントレ市場は、2022年の154億8,314万米ドルから2030年には210億1,177万米ドルに成長すると予測されている。2022年から2030年までの年平均成長率は3.9%と推定される。

コンビニエンス食品の消費拡大が欧州冷凍食品市場を牽引

ライフスタイルの変化による高品質のコンビニエンス・フードの消費急増は、食品業界の最大のトレンドの1つである。冷凍スナック、冷凍ミール、冷凍アントレ、調理済み製品などのコンビニエンス・フードは、消費者が食材の買出し、食事の準備、調理、消費、食後の後片付けにかかる時間と労力を節約することを可能にする。こうした食品アイテムの開発と人気は、多くの社会的変化に起因している。その中でも特に注目すべきは、世帯数の減少と世界的なミレニアル世代の人口増加である。多忙な仕事のスケジュールのため、ミレニアル世代は味や栄養に妥協することなく、手早く簡単な食事を好む。こうした要因が消費者のコンビニエンス・フード需要を大きく促進し、欧州冷凍食品市場の成長を後押ししている。

ここ数十年、女性の労働参加は各国で驚異的に増加している。

国際労働機関」が発表したデータによると、1990年から2020年の間に、多くの国で女性の労働力が飛躍的に増加した。ドイツの女性就業率は1990年の42.50%から2020年には54.91%に達した。同様に、フランスなどの他の国々でも、このところ女性の就業率が急上昇している。女性の就業率が大幅に上昇したことで、労働者階級の間で冷凍食品のようなコンビニエンス・フードの人気がさらに高まっている。

ヨーロッパの冷凍食品市場概要

欧州の冷凍食品市場は、ドイツ、フランス、イタリア、英国、ロシア、その他の欧州に区分される。市場成長の主な要因は、コンビニエンス・フードに対する需要の高まり、広範な小売インフラ、さまざまな流通チャネルを通じたさまざまなブランドの幅広い製品の入手可能性である。国民一人当たりの所得が高いことも、多忙なライフスタイルや勤労者の増加により、冷凍食品やスナック菓子などの冷凍食品の需要を牽引している。

過去10年間で、消費者は透明で分かりやすい成分表を持つ製品を求めるようになり、添加物や保存料を最小限に抑えたクリーンラベルの冷凍前菜のトレンドにつながっている。年2回発行されるFMCG需要シグナルズ・レポートによると、COVID-19の大流行以来、プライベートラベル商品はヨーロッパで強い勢いを見せており、クリーンラベル商品の普及率が最も高かったのはスペイン(47%)、ドイツ(41%)、イギリス(37%)であった。このように、冷凍前菜を含むクリーンラベル製品の普及拡大は、予測期間中、欧州冷凍前菜市場に新たな機会を提供すると予測される。

欧州の冷凍前菜市場は、Nestle S.A.やBounduelle Groupなどの著名なプレイヤーの存在により、今後数年間で大きな成長を遂げると予測されている。これらの企業は、植物ベースの冷凍食品と肉ベースの冷凍食品を含む幅広い冷凍食品を提供している。

欧州冷凍食品市場の売上と2030年までの予測(百万米ドル)

欧州冷凍食品市場のセグメンテーション

欧州の冷凍食品市場は、タイプ、カテゴリー、流通チャネル、国別に区分される。

タイプに基づき、欧州の冷凍エントレ市場は肉ベースのエントレと植物ベースのエントレに二分される。植物ベースのエントレセグメントはさらに、サツマイモのエントレ、植物ベースの肉のエントレ、野菜のエントレ、その他の植物ベースのエントレに分類される。肉ベースのエントレセグメントは2022年に欧州冷凍エントレ市場で最大のシェアを占めた。

カテゴリーに基づき、欧州冷凍前菜市場はオーガニックと従来型に区分される。従来型セグメントは2022年に欧州冷凍前菜市場でより大きなシェアを占めた。

流通チャネルに基づき、欧州冷凍食品市場はスーパーマーケットとハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン小売、その他に区分される。スーパーマーケットとハイパーマーケット部門が2022年の欧州冷凍前菜市場で最大のシェアを占めた。

国別に見ると、欧州冷凍食品市場はドイツ、フランス、イタリア、英国、ロシア、その他の欧州に区分される。残りのヨーロッパは2022年にヨーロッパの冷凍食品市場を支配した。

Impossible Foods Inc、Kellogg Co、Daiya Foods Inc、Conagra Brands Inc、Nestle SA、Del Monte Foods Inc、Mars Inc、Amy's Kitchen Incは、欧州冷凍食品市場で事業展開している大手企業の一部である。

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目次

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Europe Frozen Entrée Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 Retailers
5. Europe Frozen Entrée Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Consumption of Convenience Foods
5.1.2 Flourishing E-Commerce Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Cold Chain Infrastructure in Developing Countries
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Initiatives by Manufacturers
5.4 Future Trends
5.4.1 Burgeoning Popularity of Plant-Based Frozen Meals
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Frozen Entrée Market - Europe Market Analysis
6.1 Europe Frozen Entrée Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 Europe Frozen Entrée Market Forecast and Analysis
7. Europe Frozen Entrée Market Analysis - Type
7.1 Meat Based Entrées
7.1.1 Overview
7.1.2 Meat Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Plant-Based Entrées
7.2.1 Overview
7.2.2 Plant-Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Plant-Based Meat Entrées
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Plant-Based Meat Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.4 Sweet Potato Entrées
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Sweet Potato Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.5 Vegetable Entrées
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Vegetable Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.6 Other Plant-Based Entrées
7.2.6.1 Overview
7.2.6.2 Other Plant-Based Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
8. Europe Frozen Entrée Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Europe Frozen Entrée Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Europe Frozen Entrée Market - Country Analysis
10.1 Overview
10.1.1 Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.1.1 Germany Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.1.1 Germany Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.1.2 Germany Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.1.3 Germany Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.2 France Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.2.1 France Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.2.2 France Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 France Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.3 Italy Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.3.1 Italy Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.3.2 Italy Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 Italy Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.4 UK Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.4.1 UK Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.4.2 UK Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.4.3 UK Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.5 Russia Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.5.1 Russia Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.5.2 Russia Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.5.3 Russia Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.6 Rest of Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.6.1 Rest of Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.6.2 Rest of Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.6.3 Rest of Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 New Product Development
11.3 Partnerships
11.4 Other Business Strategies
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
13. Company Profiles
13.1 Impossible Foods Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Kellogg Co
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Daiya Foods Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nestle SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Del Monte Foods Inc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Mars Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Amy's Kitchen Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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Summary

The Europe frozen entrée market is expected to grow from US$ 15,483.14 million in 2022 to US$ 21,001.77 million by 2030. It is estimated to grow at a CAGR of 3.9% from 2022 to 2030.

Growing Consumption of Convenience Foods Fuel the Europe Frozen Entrée Market

The surge in the consumption of high-quality convenience food owing to changing lifestyles is one of the biggest trends in the food industry. Convenience foods, such as frozen snacks, frozen meals, frozen entrée, and ready-to-eat products, allow consumers to save time and effort associated with ingredient shopping, meal preparation, cooking, consumption, and post-meal cleaning activities. The development and popularity of these food items are ascribed to many social changes; the most notable of these, are the increasing number of smaller households and the rising millennial population worldwide. Due to hectic work schedules, millennials prefer quick and easy meals without compromising on taste and nutrition. These factors are significantly promoting the demand for convenience food among consumers, thereby propelling the Europe Frozen Entrée Market growth.

In recent decades, the participation of women in workforces has tremendously increased in different countries.

According to the data presented by the “International Labor Organization,” the female labor force across many countries increased exponentially during 1990-2020. The female employment rate in Germany reached 54.91% in 2020 from 42.50% in 1990. Similarly, the rates in other countries, such as the France have surged in recent times. The significant rise in the women’s employment further boosts the popularity of convenience food, such as frozen entrée, among the working-class population.

Europe Frozen Entrée Market Overview

The Europe Frozen Entrée Market is segmented into Germany, France, Italy, the UK, Russia, and the Rest of Europe. The market growth is mainly attributed to the rising demand for convenience food, extensive retail infrastructure, and availability of a wide range of products of different brands via different distribution channels. High per-capita income also drives the demand for frozen entrée, such as frozen meals and snacks, owing to the busy lifestyles and an increasing number of working individuals.

Over the past decade, consumers have been seeking products with transparent and easily understandable ingredient lists, leading to a trend of clean-label frozen entrées with minimal additives and preservatives. According to the biannual FMCG Demand Signals report, since the COVID-19 pandemic, private-labeled products have gained strong momentum in Europe, in which Spain accounted for the highest penetration of clean-labeled products (47%), Germany (41%), and the UK (37%). Thus, the growing penetration of clean-labeled products, including frozen entrée, is projected to offer new opportunities to the Europe Frozen Entrée Market during the forecast period.

The Europe Frozen Entrée Market in Europe is projected to witness significant growth in the coming years due to the presence of prominent players, such as Nestle S.A. and Bounduelle Group. These companies offer a broad array of frozen entrées, including frozen plant-based and meat-based frozen entrées.

Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)

Europe Frozen Entrée Market Segmentation

The Europe frozen entrée market is segmented into type, category, distribution channel, and country.

Based on type, the Europe frozen entrée market is bifurcated into meat based entrées and plant-based entrées. The plant-based entrées segment is further categorized into sweet potato entrées, plant-based meat entrées, vegetable entrées, and other plant-based entrées. The meat-based entrées segment held a largest share of the Europe frozen entrée market in 2022.

Based on category, the Europe frozen entrée market is segmented into organic and conventional. The conventional segment held the larger share of the Europe frozen entrée market in 2022.

Based on distribution channel, the Europe frozen entrée market is segmented into supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online retail, and others. The supermarkets and hypermarkets segment held the largest share of the Europe frozen entrée market in 2022.

Based on country, the Europe frozen entrée market is segmented int o Germany, France, Italy, the UK, Russia, and the Rest of Europe. The Rest of Europe dominated the Europe frozen entrée market in 2022.

Impossible Foods Inc, Kellogg Co, Daiya Foods Inc, Conagra Brands Inc, Nestle SA, Del Monte Foods Inc, Mars Inc, and Amy’s Kitchen Inc are some of the leading companies operating in the Europe frozen entrée market.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1. Introduction
1.1 The Insight Partners Research Report Guidance
1.2 Market Segmentation
2. Executive Summary
2.1 Key Market Insights
2.2 Market Attractiveness
3. Research Methodology
3.1 Coverage
3.2 Secondary Research
3.3 Primary Research
4. Europe Frozen Entrée Market Landscape
4.1 Overview
4.2 Porter's Five Forces Analysis
4.2.1 Bargaining Power of Suppliers
4.2.2 Bargaining Power of Buyers
4.2.3 Threat of New Entrants
4.2.4 Competitive Rivalry
4.2.5 Threat of Substitutes
4.3 Ecosystem Analysis
4.3.1 Raw Material Suppliers:
4.3.2 Manufacturers:
4.3.3 Distributors or Suppliers:
4.3.4 Retailers
5. Europe Frozen Entrée Market - Key Industry Dynamics
5.1 Market Drivers
5.1.1 Growing Consumption of Convenience Foods
5.1.2 Flourishing E-Commerce Industry
5.2 Market Restraints
5.2.1 Lack of Cold Chain Infrastructure in Developing Countries
5.3 Market Opportunities
5.3.1 Strategic Initiatives by Manufacturers
5.4 Future Trends
5.4.1 Burgeoning Popularity of Plant-Based Frozen Meals
5.5 Impact of Drivers and Restraints:
6. Frozen Entrée Market - Europe Market Analysis
6.1 Europe Frozen Entrée Market Revenue (US$ Million), 2020 - 2030
6.2 Europe Frozen Entrée Market Forecast and Analysis
7. Europe Frozen Entrée Market Analysis - Type
7.1 Meat Based Entrées
7.1.1 Overview
7.1.2 Meat Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2 Plant-Based Entrées
7.2.1 Overview
7.2.2 Plant-Based Entrées Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
7.2.3 Plant-Based Meat Entrées
7.2.3.1 Overview
7.2.3.2 Plant-Based Meat Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.4 Sweet Potato Entrées
7.2.4.1 Overview
7.2.4.2 Sweet Potato Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.5 Vegetable Entrées
7.2.5.1 Overview
7.2.5.2 Vegetable Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
7.2.6 Other Plant-Based Entrées
7.2.6.1 Overview
7.2.6.2 Other Plant-Based Entrées: Europe Frozen Entrée Market - Revenue and Forecast to 2028 (US$ Million)
8. Europe Frozen Entrée Market Analysis - Category
8.1 Organic
8.1.1 Overview
8.1.2 Organic Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
8.2 Conventional
8.2.1 Overview
8.2.2 Conventional Market Revenue and Forecast to 2030 (US$ Million)
9. Europe Frozen Entrée Market Analysis - Distribution Channel
9.1 Supermarkets and Hypermarkets
9.1.1 Overview
9.1.2 Supermarkets and Hypermarkets Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.2 Convenience Stores
9.2.1 Overview
9.2.2 Convenience Stores Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.3 Online Retail
9.3.1 Overview
9.3.2 Online Retail Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
9.4 Others
9.4.1 Overview
9.4.2 Others Market Revenue, and Forecast to 2030 (US$ Million)
10. Europe Frozen Entrée Market - Country Analysis
10.1 Overview
10.1.1 Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts and Analysis - By Countries
10.1.1.1 Germany Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.1.1 Germany Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.1.2 Germany Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.1.3 Germany Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.2 France Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.2.1 France Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.2.2 France Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.2.3 France Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.3 Italy Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.3.1 Italy Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.3.2 Italy Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.3.3 Italy Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.4 UK Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.4.1 UK Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.4.2 UK Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.4.3 UK Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.5 Russia Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.5.1 Russia Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.5.2 Russia Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.5.3 Russia Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
10.1.1.6 Rest of Europe Frozen Entrée Market Revenue and Forecasts to 2030 (US$ Mn)
10.1.1.6.1 Rest of Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Type
10.1.1.6.2 Rest of Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Category
10.1.1.6.3 Rest of Europe Frozen Entrée Market Breakdown by Distribution Channel
11. Industry Landscape
11.1 Overview
11.2 New Product Development
11.3 Partnerships
11.4 Other Business Strategies
12. Competitive Landscape
12.1 Heat Map Analysis By Key Players
13. Company Profiles
13.1 Impossible Foods Inc
13.1.1 Key Facts
13.1.2 Business Description
13.1.3 Products and Services
13.1.4 Financial Overview
13.1.5 SWOT Analysis
13.1.6 Key Developments
13.2 Kellogg Co
13.2.1 Key Facts
13.2.2 Business Description
13.2.3 Products and Services
13.2.4 Financial Overview
13.2.5 SWOT Analysis
13.2.6 Key Developments
13.3 Daiya Foods Inc
13.3.1 Key Facts
13.3.2 Business Description
13.3.3 Products and Services
13.3.4 Financial Overview
13.3.5 SWOT Analysis
13.3.6 Key Developments
13.4 Nestle SA
13.4.1 Key Facts
13.4.2 Business Description
13.4.3 Products and Services
13.4.4 Financial Overview
13.4.5 SWOT Analysis
13.4.6 Key Developments
13.5 Del Monte Foods Inc
13.5.1 Key Facts
13.5.2 Business Description
13.5.3 Products and Services
13.5.4 Financial Overview
13.5.5 SWOT Analysis
13.5.6 Key Developments
13.6 Mars Inc
13.6.1 Key Facts
13.6.2 Business Description
13.6.3 Products and Services
13.6.4 Financial Overview
13.6.5 SWOT Analysis
13.6.6 Key Developments
13.7 Amy's Kitchen Inc
13.7.1 Key Facts
13.7.2 Business Description
13.7.3 Products and Services
13.7.4 Financial Overview
13.7.5 SWOT Analysis
13.7.6 Key Developments
14. Appendix

 

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