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2035年までのアルミニウム市場:産業動向と世界予測

2035年までのアルミニウム市場:産業動向と世界予測


Aluminum Market, Till 2035: Industry Trends and Global Forecasts

Roots Analysisによると、世界のアルミニウム市場規模は、現在の1,997億米ドルから2035年までに3,741億米ドルに成長し、2035年までの予測期間中にCAGR 5.87%で成長すると推定されている。 アルミニウム市場の... もっと見る

 

 

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Roots Analysis
ルーツアナリシス
2025年3月12日 US$3,499
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サマリー

Roots Analysisによると、世界のアルミニウム市場規模は、現在の1,997億米ドルから2035年までに3,741億米ドルに成長し、2035年までの予測期間中にCAGR 5.87%で成長すると推定されている。

アルミニウム市場の機会は以下のセグメントに分布している:

アルミニウムの種類
 一次アルミニウム
 二次アルミニウム

合金の種類
 鋳造合金
 鍛造合金

シリーズの種類
 シリーズ 1
 シリーズ 2
 シリーズ 3
 シリーズ 4
 シリーズ 5
 シリーズ 6
 シリーズ 7
 シリーズ 8

製品の種類
 ビレット
 鋳物
 押出し
 フラットロール
 フォイル
 鍛造品
 インゴット
 顔料および粉末
 棒鋼

エンドユーザーの種類
建築・建設
 商業
 工業用
 住宅
消費財
 家電製品
 家具
電気・電子機器
 家電製品
 電力ケーブル
機械・設備
包装
 飲料缶
 フォイル包装
輸送
 自動車
 航空宇宙
 海洋
 鉄道
その他
 防衛
 産業用途

地域
 北米
 米国
 カナダ
 メキシコ
 その他の北米諸国
 ヨーロッパ
 オーストリア
 ベルギー
 デンマーク
 フランス
 ドイツ
 アイルランド
 イタリア
 オランダ
 ノルウェー
 ロシア
 スペイン
 スウェーデン
 スイス
 英国
 その他のヨーロッパ諸国
 アジア
 中国
 インド
 日本
 シンガポール
 韓国
 その他のアジア諸国
 ラテンアメリカ
 ブラジル
 チリ
 コロンビア
 ベネズエラ
 その他のラテンアメリカ諸国
 中東・北アフリカ
 エジプト
 イラン
 イラク
 イスラエル
 クウェート
 サウジアラビア
 UAE
 その他のMENA諸国
 その他の国
 オーストラリア
 ニュージーランド
 その他の国

アルミニウム市場:成長と動向
アルミニウムは銀白色の外観を特徴とする軽量金属であり、その優れた特性でよく知られているため、さまざまな分野で高く評価されている。アルミニウムは主に、ボーキサイト鉱石からバイエル法でアルミナを抽出し、ホール・エロール法でアルミニウム金属に精製される。高強度と軽量の組み合わせは、自動車、輸送、航空宇宙分野を大きく変えた。

さらに、耐腐食性、優れた熱伝導性、電気伝導性、延性、展性といったアルミニウムの利点は、さまざまな用途におけるこの金属の需要を大きく促進している。金属はまた、その無害な特性とリサイクル可能性により、食品・飲料産業における重要な構成要素となっており、飲料缶、ホイル、包装材料に広く利用されているため、アルミニウム包装のトレンドを強化している。さらに、技術の進歩を利用することで、業界のプレーヤーは、電気自動車、再生可能エネルギー、3D印刷などの技術の進化する需要を満たす高度な製品を作成するための革新的な方法を常に模索しています。
https://www.rootsanalysis.com/img006/aluminum-market-by-type-of-aluminum.png

さまざまな最終用途産業からのアルミニウム需要の増加、持続可能性とリサイクル性への関心の高まり、継続的な技術革新に後押しされ、アルミニウム市場は予測期間中に健全なペースで成長すると予想される。

アルミニウム市場:主要セグメント

アルミニウムの種類別市場シェア
アルミニウムの種類に基づき、世界のアルミニウム市場は一次アルミニウムと二次アルミニウムに区分される。当社の推定によると、現在、一次アルミニウムセグメントは市場の大半のシェアを占めており、アルミニウム生産部門が拡大し、合金や製品のためにボーキサイト鉱石から直接アルミニウムが生産されるようになるにつれて、この地位を維持すると予測されています。しかし、二次アルミニウムセグメントは予測期間中、より高いCAGRで成長すると予測される。

合金の種類別市場シェア
合金の種類に基づき、アルミニウム市場は鋳造合金と鍛造合金に区分される。当社の推定によると、現在、鍛造合金セグメントが市場の大半のシェアを占めています。鍛造合金の生産には、鍛造、圧延、押出などの機械的工程が含まれ、鋳造合金に比べて合金の延性と強度が向上します。加えて、航空宇宙、輸送、自動車などの産業で展伸合金が幅広く利用されていることが、金属需要を大幅に押し上げ、市場拡大に寄与している。しかしながら、鋳造合金セグメントは予測期間中により高いCAGRで成長すると予測されている。

シリーズ別市場シェア
アルミニウム市場はシリーズの種類によって、シリーズ1、シリーズ2、シリーズ3、シリーズ4、シリーズ5、シリーズ6、シリーズ7、シリーズ8に区分される。当社の推計によると、現在、シリーズ1が市場の大半を占めている。その導電性に起因する電気分野におけるシリーズ1の大きな需要が、このセグメントの成長を後押ししている。さらに、1xx系アルミ合金の耐食性は、化学処理装置での広範な使用に貢献し、このセグメントの成長をさらに高めている。しかし、6系は予測期間中により高いCAGRで成長すると予想される。

製品タイプ別市場シェア
アルミニウム市場は、製品の種類によって、ビレット、鋳物、押出、平圧延、箔、鍛造品、インゴット、顔料、粉末、棒、棒鋼に区分される。当社の推定によると、現在、押出部門が市場の大半のシェアを占めている。これは、アルミニウムの加熱を伴う押出工程を経て作られる特定の形状のアルミニウム製品に対する需要が高まっているためである。この方法は、窓枠やドア枠などの建築や家具などの消費財で主に利用されており、これらすべてがこのセグメントの成長を促進する上で重要な役割を果たしている。

エンドユーザーのタイプ別市場シェア
アルミニウム市場は、エンドユーザーのタイプに基づき、建築・建設、消費財、電気・電子、機械・設備、包装、輸送、その他に区分される。当社の推定によると、現在、輸送分野が市場の大半のシェアを占めています。これは、その軽量特性により、自動車産業でアルミニウムの採用が拡大しているためである。しかし、建築・建設分野は予測期間中により高いCAGRで成長すると予想される。

地域別市場シェア
アルミニウム市場は、地域別に北米、欧州、アジア、中南米、中東・北アフリカ、その他の地域に区分される。当社の推定によると、現在、アジアが市場の大半のシェアを占めている。これは、この地域の生産と消費のレベルが最も高いことに起因している。しかし、北米の市場シェアは予測期間中、より高いCAGRで成長すると予測されている。

アルミニウム市場におけるプレーヤー例
 アキュイティ・ブランズ
 アルコ
 アルミニウム・コーポレーション・オブ・チャイナ
 バーラト・アルミナム社
 中国虹橋
 シスコシステムズ
 コンステリウム
 イースト・ホープ・グループ
 エミレーツグローバルアルミニウム
 ヒンダルコインダストリーズ
 マーンアルミニウム
 MMP インダス
 ナルコ
 ノルスクハイドロ
 ノベリス
 PG フォイル
 リオティント
 ルサール
 スダル工業
 ティメット・アルミ
 ヴェダンタ
 ヴェダンタ・リソーシズ
 Xinfa

アルミニウム市場:調査範囲
この調査レポートは、アルミニウム市場に関する以下のような考察を掲載しています:
 市場サイジングと機会分析:A]アルミニウムの種類、[B]合金の種類、[C]シリーズの種類、[D]製品の種類、[E]エンドユーザーの種類、[F]地理的地域など、主要な市場セグメントに焦点を当てたアルミニウム市場の詳細分析。
 競争環境:A]設立年、[B]企業規模、[C]本社所在地、[D]所有構造など、いくつかの関連パラメータに基づく、アルミニウム市場に従事する企業の包括的分析。
 企業プロフィール:A]本社所在地、[B]企業規模、[C]企業使命、[D]企業フットプリント、[E]経営陣、[F]連絡先詳細、[G]財務情報、[H]事業セグメント、[I]アルミポートフォリオ、[J]堀分析、[K]最近の開発、および情報に基づいた将来の見通しに関する詳細を提供します。
 SWOT分析:洞察に満ちたSWOTフレームワークで、その領域の強み、弱み、機会、脅威を強調します。さらに、各SWOTパラメータの相対的な影響を強調するハーベイボール分析を提供します。

本レポートでお答えする主な質問
 鋳造合金と錬合金の用途と市場実績の違いは?
 この市場における主要企業はどこか?
 この市場の進化に影響を与えそうな要因は何か?
 現在と将来の市場規模は?
 この市場の CAGR は?
 現在および将来の市場機会は主要市場セグメントにどのように分配されそうか?
 アルミニウム市場におけるアジアの優位性の要因は何か。

本レポートを購入する理由
 本レポートは包括的な市場分析を提供し、市場全体と特定のサブセグメントに関する詳細な収益予測を提供します。この情報は、すでに市場をリードしている企業にとっても、新規参入企業にとっても貴重なものです。
 利害関係者は本レポートを活用することで、市場内の競争力学をより深く理解することができます。競合状況を分析することで、企業は市場でのポジショニングを最適化し、効果的な市場参入戦略を策定するための情報に基づいた意思決定を行うことができます。
 当レポートは、主要な促進要因、障壁、機会、課題など、市場の包括的な概要を関係者に提供します。この情報により、関係者は市場動向を把握し、成長見込みを活用するためのデータ主導の意思決定を行うことができます。

その他の特典
 本レポートの全分析モジュール用無料エクセルデータパック
 10%の無料コンテンツカスタマイズ
 リサーチチームによる詳細レポートのウォークスルーセッション
 レポートが 6~12 ヶ月以上前の場合、無料でレポートを更新

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目次

1.はじめに
1.1.はじめに
1.2.市場シェア
1.3.主要市場インサイト
1.4.レポート範囲
1.5.主な質問に対する回答
1.6.各章の概要

2.研究方法論
2.1.章の概要
2.2.調査の前提
2.3.データベースの構築
2.3.1.データ収集
2.3.2.データの検証
2.3.3.データ分析

2.4.プロジェクトの方法論
2.4.1.二次調査
2.4.1.1.年次報告書
2.4.1.2.学術研究論文
2.4.1.3.企業ウェブサイト
2.4.1.4.投資家向けプレゼンテーション
2.4.1.5.規制当局への届出
2.4.1.6.ホワイトペーパー
2.4.1.7.業界出版物
2.4.1.8.会議およびセミナー
2.4.1.9.政府ポータル
2.4.1.10.メディアおよびプレスリリース
2.4.1.11.ニュースレター
2.4.1.12.業界データベース
2.4.1.13.ルーツ独自のデータベース
2.4.1.14.有料データベースと情報源
2.4.1.15.ソーシャルメディア・ポータル
2.4.1.16.その他の二次情報源
2.4.2.一次調査
2.4.2.1.はじめに
2.4.2.2.種類
2.4.2.2.1.質的
2.4.2.2.2.量的
2.4.2.3.利点
2.4.2.4.テクニック
2.4.2.4.1.インタビュー
2.4.2.4.2.アンケート調査
2.4.2.4.3.フォーカス・グループ
2.4.2.4.4.観察調査
2.4.2.4.5.ソーシャルメディア交流
2.4.2.5.ステークホルダー
2.4.2.5.1.企業幹部(CXO)
2.4.2.5.2.取締役会
2.4.2.5.3.社長および副社長
2.4.2.5.4.主要オピニオンリーダー
2.4.2.5.4.研究開発責任者
2.4.2.5.2.技術専門家
2.4.2.5.3.サブジェクト・マター・エキスパート
2.4.2.5.4.科学者
2.4.2.5.4.医師およびその他の医療提供者
2.4.2.6.倫理と誠実さ
2.4.2.6.1.研究倫理
2.4.2.6.2.データの完全性

2.4.3.分析ツールとデータベース

3.経済的およびその他のプロジェクト特有の考慮事項
3.1.予測方法
3.1.1.トップダウン・アプローチ
3.1.2.ボトムアップアプローチ
3.1.3.ハイブリッド・アプローチ
3.2.市場評価の枠組み
3.2.1.総アドレス可能市場(TAM)
3.2.2.サービス可能市場(SAM)
3.2.3.サービス可能市場(SOM)
3.2.4.現在獲得可能な市場(CAM)
3.3.予測ツールと技法
3.3.1.定性的予測
3.3.2.相関
3.2.3.回帰
3.3.4.時系列分析
3.3.5.外挿
3.3.6.収束
3.3.7.予測誤差分析
3.3.8.データの可視化
3.3.9.シナリオプランニング
3.3.10.感度分析
3.4.主な検討事項
3.4.1.人口統計
3.4.2.市場アクセス
3.4.3.償還シナリオ
3.4.4.業界再編
3.5.強固な品質管理
3.6.主要市場セグメント
3.7 制限事項

4.マクロ経済指標
4.1.章の概要
4.2.市場ダイナミクス
4.2.1.期間
4.2.1.1.過去のトレンド
4.2.1.2.現状と予測
4.2.2.通貨カバレッジ
4.2.2.1.市場に影響を与える主要通貨の概要
4.2.2.2.通貨変動の業界への影響
4.2.3.為替の影響
4.2.3.1.為替レートの評価と市場への影響
4.2.3.2.為替リスク軽減のための戦略
4.2.4.景気後退
4.2.4.1.過去の不況の歴史的分析と教訓
4.2.4.2.現在の経済状況の評価と市場への潜在的影響
4.2.5.インフレ
4.2.5.1.経済におけるインフレ圧力の測定と分析
4.2.5.2.インフレが市場に与える潜在的影響
4.2.6.金利
4.2.5.1.金利の概要と市場への影響
4.2.5.2.金利リスク管理戦略
4.2.7.商品フロー分析
4.2.7.1.商品の種類
4.2.7.2.原産地と仕向地
4.2.7.3.価値と重量
4.2.7.4.輸送手段
4.2.8.世界貿易のダイナミクス
4.2.8.1.輸入シナリオ
4.2.8.2.輸出シナリオ
4.2.9.戦争影響分析
4.2.9.1.ロシア・ウクライナ戦争
4.2.9.2.イスラエル・ハマス戦争
4.2.10.COVIDの影響/関連要因
4.2.10.1.世界経済への影響
4.2.10.2.産業別インパクト
4.2.10.3.政府の対応と景気刺激策
4.2.10.4.今後の見通しと適応戦略
4.2.11.その他の指標
4.2.11.1.財政政策
4.2.11.2.個人消費
4.2.11.3.国内総生産(GDP)
4.2.11.4.雇用
4.2.11.5.税金
4.2.11.6.研究開発イノベーション
4.2.11.7.株式市場のパフォーマンス
4.2.11.8.サプライチェーン
4.2.11.9.クロスボーダー・ダイナミクス

5.要旨

6.はじめに
6.1.章の概要
6.2.アルミニウム市場の概要
6.2.1.アルミニウムの種類
6.2.2.合金の種類
6.2.3.シリーズの種類
6.2.4.製品の種類
6.2.5.最終用途

6.3.将来の展望

7.競争環境
7.1.各章の概要
7.2.アルミニウム全体的な市場展望
7.2.1.設立年別分析
7.2.2.企業規模別分析
7.2.3.本社所在地別分析
7.2.4.所有形態別分析

8.会社概要
8.1.各章の概要
8.2.アルコ*社
8.2.1.会社概要
8.2.2.会社の使命
8.2.3.フットプリント
8.2.4.経営陣
8.2.5.連絡先
8.2.6.財務実績
8.2.7.事業セグメント
8.2.8.サービス/製品ポートフォリオ(プロジェクト別)
8.2.9.MOAT分析
8.2.10.最近の動向と将来展望

* その他の下記企業についても、公開情報に基づき同様の詳細を記載している。

8.3.中国アルミニウム総公司
8.4.中国虹橋
8.5.東方希望集団
8.6.エミレーツ・グローバル・アルミニウム
8.7.ノルスクハイドロ
8.8.リオ・ティント
8.9.ルサール
8.10.ヴェダンタ・リソーシズ
8.11.シンファ

9.バリューチェーン分析

10.SWOT分析

11.世界のアルミニウム市場
11.1.各章の概要
11.2.主要前提条件と方法論
11.3.市場に影響を与えるトレンドの混乱
11.4.世界のアルミニウム市場、過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
11.5.多変量シナリオ分析
11.5.1.保守的シナリオ
11.5.2.楽観的シナリオ
11.6.主要市場セグメント

12.アルミニウムの種類に基づく市場機会
12.1.概要
12.2.主要前提条件と方法論
12.3.収益シフト分析
12.4.市場の動き分析
12.5.普及-成長(P-G)マトリックス
12.6.一次アルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.7.アルミニウム二次製品市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
12.8.データの三角測量と検証
13.合金の種類に基づく市場機会
13.1.各章の概要
13.2.主要前提条件と方法論
13.3.収益シフト分析
13.4.市場の動き分析
13.5.普及-成長(P-G)マトリックス
13.6.鋳造合金向けアルミニウム市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.7.展伸材のアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
13.8.データの三角測量と検証

14.シリーズの種類に基づく市場機会
14.1.各章の概要
14.2.主要前提条件と方法論
14.3.収益シフト分析
14.4.市場の動き分析
14.5.普及-成長(P-G)マトリックス
14.6.シリーズのアルミニウム市場1:過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.7.シリーズ2のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.8.シリーズ3のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.9 シリーズ4のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.10.シリーズ5のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.11.シリーズ6のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.12.シリーズ7のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.13.シリーズ8のアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
14.14.データの三角測量と検証

15.製品別の市場機会
15.1.各章の概要
15.2.主要前提条件と方法論
15.3.収益シフト分析
15.4.市場の動き分析
15.5.普及-成長(P-G)マトリックス
15.6.ビレット用アルミニウム市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.7.鋳物のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.8.押出用アルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.9.アルミニウム板圧延市場:歴史推移(2019年以降)と予測(2035年まで歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.10.鍛造品のアルミニウム市場歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.11.アルミニウム地金市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.12.顔料のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.13.粉末用アルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.14.ロッド・バー用アルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
15.15.データの三角測量と検証

16.最終用途の種類に基づく市場機会
16.1.各章の概要
16.2.主要前提条件と方法論
16.3.収益シフト分析
16.4.市場の動き分析
16.5.普及-成長(P-G)マトリックス
16.6.建築・建設用アルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.8.消費財向けアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.9.電気・電子向けアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.10.機械・設備向けアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.11.包装用アルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.12.輸送用アルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.13.その他向けアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
16.14.データの三角測量と検証

17.北米におけるアルミニウムの市場機会
17.1.各章の概要
17.2.主要前提条件と方法論
17.3.収益シフト分析
17.4.市場の動き分析
17.5.普及-成長(P-G)マトリックス
17.6.北米のアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.6.1.米国のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.6.2.カナダのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.6.3.メキシコのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.6.4.その他の北米諸国のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
17.7.データの三角測量と検証

18.欧州におけるアルミニウムの市場機会
18.1.各章の概要
18.2.主要前提条件と方法論
18.3.収益シフト分析
18.4.市場の動き分析
18.5.普及-成長(P-G)マトリックス
18.6.欧州のアルミニウム市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.1.オーストリアのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.2.ベルギーのアルミニウム市場ベルギーの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.3.デンマークのアルミニウム市場デンマークの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.4.フランスのアルミニウム市場過去のトレンド(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.5.ドイツのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.6.アイルランドのアルミニウム市場アイルランドの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.7.イタリアのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.8.オランダのアルミニウム市場オランダの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.9.ノルウェーのアルミニウム市場ノルウェーの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.10.ロシアのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.11.スペインのアルミニウム市場過去のトレンド(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.12.スウェーデンのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.13.スウェーデンのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.14.スイスのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.15.イギリスのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.6.16.その他の欧州諸国のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
18.7.データの三角測量と検証

19.アジアにおけるアルミニウムの市場機会
19.1.各章の概要
19.2.主要前提条件と方法論
19.3.収益シフト分析
19.4.市場の動き分析
19.5.普及-成長(P-G)マトリックス
19.6.アジアのアルミニウム市場:過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.6.1.中国のアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.6.2.インドのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.6.3.日本のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.6.4.シンガポールのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.6.5.韓国のアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.6.6.その他アジア諸国のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
19.7.データの三角測量と検証

20.中東・北アフリカ(メナ)におけるアルミニウムの市場機会
20.1.各章の概要
20.2.主要前提条件と方法論
20.3.収益シフト分析
20.4.市場の動き分析
20.5.普及-成長(P-G)マトリックス
20.6.中東・北アフリカ(MENA)のアルミニウム市場過去の動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.1.エジプトのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(205年まで)
20.6.2.イランのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.3.イラクのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.4.イスラエルのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.5.クウェートのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.6.サウジアラビアのアルミニウム市場サウジアラビアの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.7.アラブ首長国連邦(UAE)のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.6.8.その他のMENA諸国のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
20.7.データの三角測量と検証

21.ラテンアメリカにおけるアルミニウムの市場機会
21.1.各章の概要
21.2.主要前提条件と方法論
21.3.収益シフト分析
21.4.市場の動き分析
21.5.普及-成長(P-G)マトリックス
21.6.中南米のアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.6.1.アルゼンチンのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.6.2.ブラジルのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.6.3.チリのアルミニウム市場チリの歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.6.4.コロンビアのアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.6.5.ベネズエラのアルミニウム市場:歴史的推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.6.6.その他中南米諸国のアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
21.7.データの三角測量と検証

22.その他の地域におけるアルミニウムの市場機会
22.1.各章の概要
22.2.主要前提条件と方法論
22.3.収益シフト分析
22.4.市場の動き分析
22.5.普及-成長(P-G)マトリックス
22.6.その他の地域のアルミニウム市場:歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
22.6.1.オーストラリアのアルミニウム市場過去の推移(2019年以降)と予測(2035年まで)
22.6.2.ニュージーランドのアルミニウム市場歴史的動向(2019年以降)と予測(2035年まで)
22.6.3.その他の国のアルミニウム市場
22.7.データの三角測量と検証

23.表データ
24.企業・団体リスト
25.カスタマイズの機会
26.ルーツサブスクリプションサービス
27.著者詳細

 

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Summary

As per Roots Analysis, the global aluminum market size is estimated to grow from USD 199.7 billion in the current year to USD 374.1 billion by 2035, at a CAGR of 5.87% during the forecast period, till 2035.

The opportunity for aluminum market has been distributed across the following segments:

Type of Aluminum
 Primary Aluminum
 Secondary Aluminum

Type of Alloy
 Cast Alloy
 Wrought Alloy

Type of Series
 Series 1
 Series 2
 Series 3
 Series 4
 Series 5
 Series 6
 Series 7
 Series 8

Type of Product
 Billets
 Castings
 Extrusion
 Flat Rolled
 Foils
 Forgings
 Ingots
 Pigments and Powder
 Rod and Bar

Type of End User
Building & Construction
 Commercial
 Industrial
 Residential
Consumer Goods
 Appliances
 Furniture
Electrical & Electronics
 Consumer Electronics
 Power Cables
Machinery & Equipment
Packaging
 Beverage Cans
 Foil Packaging
Transportation
 Automotive
 Aerospace
 Marine
 Railways
Others
 Defense
 Industrial Applications

Geographical Regions
 North America
 US
 Canada
 Mexico
 Other North American countries
 Europe
 Austria
 Belgium
 Denmark
 France
 Germany
 Ireland
 Italy
 Netherlands
 Norway
 Russia
 Spain
 Sweden
 Switzerland
 UK
 Other European countries
 Asia
 China
 India
 Japan
 Singapore
 South Korea
 Other Asian countries
 Latin America
 Brazil
 Chile
 Colombia
 Venezuela
 Other Latin American countries
 Middle East and North Africa
 Egypt
 Iran
 Iraq
 Israel
 Kuwait
 Saudi Arabia
 UAE
 Other MENA countries
 Rest of the World
 Australia
 New Zealand
 Other countries

ALUMINUM MARKET: GROWTH AND TRENDS
Aluminum is a lightweight metal characterized by its silvery-white appearance and is well-known for its outstanding properties, making it a highly valued material in various sectors. Primarily, aluminum is extracted from bauxite ore through the Bayer process to produce alumina, and then it is refined into aluminum metal using the Hall-Héroult method. The combination of high strength and low weight has significantly changed the automotive, transportation, and aerospace sectors.

Additionally, aluminum’s benefits, such as its resistance to corrosion, excellent thermal and electrical conductivity, as well as its ductility and malleability, significantly drive the demand for this metal across various applications. Metal has also become a vital component in the food and beverage industry due to its non-toxic properties and recyclability, which are extensively utilized for beverage cans, foil, and packaging materials, thus reinforcing trends in aluminum packaging. Moreover, by harnessing advancements in technology, industry players are consistently searching for innovative ways to create advanced products that meet the evolving demands of technologies such as electric vehicles, renewable energy, and 3D printing.
https://www.rootsanalysis.com/img006/aluminum-market-by-type-of-aluminum.png

Driven by the increasing demand for aluminum from various end-use industries, a growing focus on sustainability and recyclability, and ongoing technological innovations, the aluminum market is anticipated to grow at a healthy pace during the forecast period.

ALUMINUM MARKET: KEY SEGMENTS

Market Share by Type of Aluminum
Based on the type of aluminum, the global aluminum market is segmented into primary aluminum and secondary aluminum. According to our estimates, currently, primary aluminum segment captures the majority share of the market and is projected to maintain this position, as the aluminum production sector expands, with aluminum being produced directly from bauxite ore for its alloys and products. However, secondary aluminum segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Alloy
Based on the type of alloy, the aluminum market is segmented into cast alloy and wrought alloy. According to our estimates, currently, wrought alloy segment captures the majority share of the market. The production of wrought alloys involves mechanical processes like forging, rolling, and extrusion, which enhance the ductility and strength of the alloy compared to cast alloys. Additionally, the extensive utilization of wrought alloys in industries such as aerospace, transportation, and automotive significantly boosts demand for the metal, contributing to market expansion. However, cast alloy segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Series
Based on the type of series, the aluminum market is segmented into series 1, series2, series 3, series 4, series 5, series 6, series 7, and series 8. According to our estimates, currently, series 1 segment captures the majority share of the market. The significant demand for series 1 in the electrical sector, attributed to its conductivity, has propelled the growth of this segment. Furthermore, the corrosion resistance of 1xx series aluminum alloys contributes to its widespread use in chemical processing equipment, further enhancing segment growth. However, series 6 segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Type of Product
Based on the type of product, the aluminum market is segmented into billets, castings, extrusion, flat rolled, foils, forgings, ingots, pigments, and powder, rod and bar. According to our estimates, currently, extrusion segment captures the majority share of the market. This can be attributed the rising demand for aluminum products in specific shapes, which are created through the extrusion process involving the heating of aluminum. This method is predominantly utilized in construction for window and door frames, as well as in consumer goods like furniture, all of which play a significant role in driving the growth of this segment.

Market Share by Type of End User
Based on the type of end user, the aluminum market is segmented into building & construction, consumer goods, electrical & electronics, machinery & equipment, packaging, transportation, and others. According to our estimates, currently, transportation segment captures the majority share of the market. This can be attributed to the growing adoption of aluminum in the automotive industry due to its lightweight properties. However, building & construction segment is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Market Share by Geographical Regions
Based on the geographical regions, the Aluminum market is segmented into North America, Europe, Asia, Latin America, Middle East and North Africa, and Rest of the World. According to our estimates, currently, Asia captures the majority share of the market. This can be attributed to the highest levels of production and consumption within this region. However, market share in North America is anticipated to grow at a higher CAGR during the forecast period.

Example Players in Aluminum Market
 Acuity Brands
 Alco
 Aluminum Corporation of China
 Bharat Aluminum Company
 China Hongqiao
 Cisco Systems
 Constellium
 East Hope Group
 Emirates Global Aluminum
 Hindalco Industries
 Maan Aluminum
 MMP Indus
 Nalco
 Norsk Hydro
 Novelis
 PG Foils
 Rio Tinto
 Rusal
 Sudal Industries
 Timet Aluminum
 Vedanta
 Vedanta Resources
 Xinfa

ALUMINUM MARKET: RESEARCH COVERAGE
The report on the aluminum market features insights on various sections, including:
 Market Sizing and Opportunity Analysis: An in-depth analysis of the aluminum market, focusing on key market segments, including [A] type of aluminum, [B] type of alloy, [C] type of series, [D] type of product, [E] type of end-user, [F] geographical regions.
 Competitive Landscape: A comprehensive analysis of the companies engaged in the aluminum market, based on several relevant parameters, such as [A] year of establishment, [B] company size, [C] location of headquarters, [D] ownership structure.
 Company Profiles: Elaborate profiles of prominent players engaged in the aluminum market, providing details on [A] location of headquarters, [B]company size, [C] company mission, [D] company footprint, [E] management team, [F] contact details, [G] financial information, [H] operating business segments, [I] Aluminum portfolio, [J] moat analysis, [K] recent developments, and an informed future outlook.
 SWOT Analysis: An insightful SWOT framework, highlighting the strengths, weaknesses, opportunities and threats in the domain. Additionally, it provides Harvey ball analysis, highlighting the relative impact of each SWOT parameter.

KEY QUESTIONS ANSWERED IN THIS REPORT
 How do cast and wrought alloys differ in their applications and market performance?
 Which are the leading companies in this market?
 What factors are likely to influence the evolution of this market?
 What is the current and future market size?
 What is the CAGR of this market?
 How is the current and future market opportunity likely to be distributed across key market segments?
 What factors contribute to Asia's dominance in the aluminum market, and how does North America compare?

REASONS TO BUY THIS REPORT
 The report provides a comprehensive market analysis, offering detailed revenue projections of the overall market and its specific sub-segments. This information is valuable to both established market leaders and emerging entrants.
 Stakeholders can leverage the report to gain a deeper understanding of the competitive dynamics within the market. By analyzing the competitive landscape, businesses can make informed decisions to optimize their market positioning and develop effective go-to-market strategies.
 The report offers stakeholders a comprehensive overview of the market, including key drivers, barriers, opportunities, and challenges. This information empowers stakeholders to stay abreast of market trends and make data-driven decisions to capitalize on growth prospects.

ADDITIONAL BENEFITS
 Complimentary Excel Data Packs for all Analytical Modules in the Report
 10% Free Content Customization
 Detailed Report Walkthrough Session with Research Team
 Free Updated report if the report is 6-12 months old or older



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Table of Contents

1. PREFACE
1.1. Introduction
1.2. Market Share Insights
1.3. Key Market Insights
1.4. Report Coverage
1.5. Key Questions Answered
1.6. Chapter Outlines

2. RESEARCH METHODOLOGY
2.1. Chapter Overview
2.2. Research Assumptions
2.3. Database Building
2.3.1. Data Collection
2.3.2. Data Validation
2.3.3. Data Analysis

2.4. Project Methodology
2.4.1. Secondary Research
2.4.1.1. Annual Reports
2.4.1.2. Academic Research Papers
2.4.1.3. Company Websites
2.4.1.4. Investor Presentations
2.4.1.5. Regulatory Filings
2.4.1.6. White Papers
2.4.1.7. Industry Publications
2.4.1.8. Conferences and Seminars
2.4.1.9. Government Portals
2.4.1.10. Media and Press Releases
2.4.1.11. Newsletters
2.4.1.12. Industry Databases
2.4.1.13. Roots Proprietary Databases
2.4.1.14. Paid Databases and Sources
2.4.1.15. Social Media Portals
2.4.1.16. Other Secondary Sources
2.4.2. Primary Research
2.4.2.1. Introduction
2.4.2.2. Types
2.4.2.2.1. Qualitative
2.4.2.2.2. Quantitative
2.4.2.3. Advantages
2.4.2.4. Techniques
2.4.2.4.1. Interviews
2.4.2.4.2. Surveys
2.4.2.4.3. Focus Groups
2.4.2.4.4. Observational Research
2.4.2.4.5. Social Media Interactions
2.4.2.5. Stakeholders
2.4.2.5.1. Company Executives (CXOs)
2.4.2.5.2. Board of Directors
2.4.2.5.3. Company Presidents and Vice Presidents
2.4.2.5.4. Key Opinion Leaders
2.4.2.5.4. Research and Development Heads
2.4.2.5.2. Technical Experts
2.4.2.5.3. Subject Matter Experts
2.4.2.5.4. Scientists
2.4.2.5.4. Doctors and Other Healthcare Providers
2.4.2.6. Ethics and Integrity
2.4.2.6.1. Research Ethics
2.4.2.6.2. Data Integrity

2.4.3. Analytical Tools and Databases

3. ECONOMIC AND OTHER PROJECT SPECIFIC CONSIDERATIONS
3.1. Forecast Methodology
3.1.1. Top-Down Approach
3.1.2. Bottom-Up Approach
3.1.3. Hybrid Approach
3.2. Market Assessment Framework
3.2.1. Total Addressable Market (TAM)
3.2.2. Serviceable Addressable Market (SAM)
3.2.3. Serviceable Obtainable Market (SOM)
3.2.4. Currently Acquired Market (CAM)
3.3. Forecasting Tools and Techniques
3.3.1. Qualitative Forecasting
3.3.2. Correlation
3.2.3. Regression
3.3.4. Time Series Analysis
3.3.5. Extrapolation
3.3.6. Convergence
3.3.7. Forecast Error Analysis
3.3.8. Data Visualization
3.3.9. Scenario Planning
3.3.10. Sensitivity Analysis
3.4. Key Considerations
3.4.1. Demographics
3.4.2. Market Access
3.4.3. Reimbursement Scenarios
3.4.4. Industry Consolidation
3.5. Robust Quality Control
3.6. Key Market Segmentations
3.7 Limitations

4. MACRO-ECONOMIC INDICATORS
4.1. Chapter Overview
4.2. Market Dynamics
4.2.1. Time Period
4.2.1.1. Historical Trends
4.2.1.2. Current and Forecasted Estimates
4.2.2. Currency Coverage
4.2.2.1. Overview of Major Currencies Affecting the Market
4.2.2.2. Impact of Currency Fluctuations on the Industry
4.2.3. Foreign Exchange Impact
4.2.3.1. Evaluation of Foreign Exchange Rates and Their Impact on Market
4.2.3.2. Strategies for Mitigating Foreign Exchange Risk
4.2.4. Recession
4.2.4.1. Historical Analysis of Past Recessions and Lessons Learnt
4.2.4.2. Assessment of Current Economic Conditions and Potential Impact on the Market
4.2.5. Inflation
4.2.5.1. Measurement and Analysis of Inflationary Pressures in the Economy
4.2.5.2. Potential Impact of Inflation on the Market Evolution
4.2.6. Interest Rates
4.2.5.1. Overview of Interest Rates and Their Impact on the Market
4.2.5.2. Strategies for Managing Interest Rate Risk
4.2.7. Commodity Flow Analysis
4.2.7.1. Type of Commodity
4.2.7.2. Origins and Destinations
4.2.7.3. Values and Weights
4.2.7.4. Modes of Transportation
4.2.8. Global Trade Dynamics
4.2.8.1. Import Scenario
4.2.8.2. Export Scenario
4.2.9. War Impact Analysis
4.2.9.1. Russian-Ukraine War
4.2.9.2. Israel-Hamas War
4.2.10. COVID Impact / Related Factors
4.2.10.1. Global Economic Impact
4.2.10.2. Industry-specific Impact
4.2.10.3. Government Response and Stimulus Measures
4.2.10.4. Future Outlook and Adaptation Strategies
4.2.11. Other Indicators
4.2.11.1. Fiscal Policy
4.2.11.2. Consumer Spending
4.2.11.3. Gross Domestic Product (GDP)
4.2.11.4. Employment
4.2.11.5. Taxes
4.2.11.6. R&D Innovation
4.2.11.7. Stock Market Performance
4.2.11.8. Supply Chain
4.2.11.9. Cross-Border Dynamics

5. EXECUTIVE SUMMARY

6. INTRODUCTION
6.1. Chapter Overview
6.2. Overview of Aluminum Market
6.2.1. Type of Aluminum
6.2.2. Type of Alloy
6.2.3. Type of Series
6.2.4. Type of Products
6.2.5. Type of End Use

6.3. Future Perspective

7. COMPETITIVE LANDSCAPE
7.1. Chapter Overview
7.2. Aluminum: Overall Market Landscape
7.2.1. Analysis by Year of Establishment
7.2.2. Analysis by Company Size
7.2.3. Analysis by Location of Headquarters
7.2.4. Analysis by Ownership Structure

8. COMPANY PROFILES
8.1. Chapter Overview
8.2. Alco*
8.2.1. Company Overview
8.2.2. Company Mission
8.2.3. Company Footprint
8.2.4. Management Team
8.2.5. Contact Details
8.2.6. Financial Performance
8.2.7. Operating Business Segments
8.2.8. Service / Product Portfolio (project specific)
8.2.9. MOAT Analysis
8.2.10. Recent Developments and Future Outlook

* similar detail is presented for other below mentioned companies based on information in the public domain

8.3. Aluminum Corporation of China
8.4. China Hongqiao
8.5. East Hope Group
8.6. Emirates Global Aluminum
8.7. Norsk Hydro
8.8. Rio Tinto
8.9. Rusal
8.10. Vedanta Resources
8.11. Xinfa

9. VALUE CHAIN ANALYSIS

10. SWOT ANALYSIS

11. GLOBAL ALUMINUM MARKET
11.1. Chapter Overview
11.2. Key Assumptions and Methodology
11.3. Trends Disruption Impacting Market
11.4. Global Aluminum Market, Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
11.5. Multivariate Scenario Analysis
11.5.1. Conservative Scenario
11.5.2. Optimistic Scenario
11.6. Key Market Segmentations

12. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF ALUMINUM
12.1. Chapter Overview
12.2. Key Assumptions and Methodology
12.3. Revenue Shift Analysis
12.4. Market Movement Analysis
12.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
12.6. Aluminum Market for Primary Aluminum: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.7. Aluminum Market for Secondary Aluminum: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
12.8. Data Triangulation and Validation
13. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF ALLOY
13.1. Chapter Overview
13.2. Key Assumptions and Methodology
13.3. Revenue Shift Analysis
13.4. Market Movement Analysis
13.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
13.6. Aluminum Market for Cast Alloy: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.7. Aluminum Market for Wrought Alloy: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
13.8. Data Triangulation and Validation

14. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF SERIES
14.1. Chapter Overview
14.2. Key Assumptions and Methodology
14.3. Revenue Shift Analysis
14.4. Market Movement Analysis
14.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
14.6. Aluminum Market for Series1: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.7. Aluminum Market for Series2: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.8. Aluminum Market for Series 3: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.9 Aluminum Market for Series 4: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.10. Aluminum Market for Series 5: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.11. Aluminum Market for Series 6: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.12. Aluminum Market for Series 7: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.13. Aluminum Market for Series 8: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
14.14. Data Triangulation and Validation

15. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON PRODUCT
15.1. Chapter Overview
15.2. Key Assumptions and Methodology
15.3. Revenue Shift Analysis
15.4. Market Movement Analysis
15.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
15.6. Aluminum Market for Billets: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.7. Aluminum Market for Castings: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.8. Aluminum Market for Extrusion: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.9. Aluminum Market for Flat Rolled: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.10. Aluminum Market for Forgings: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.11. Aluminum Market for Ingots: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.12. Aluminum Market for Pigments: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.13. Aluminum Market for Powder: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.14. Aluminum Market for Rod and Bar: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
15.15. Data Triangulation and Validation

16. MARKET OPPORTUNITIES BASED ON TYPE OF END USE
16.1. Chapter Overview
16.2. Key Assumptions and Methodology
16.3. Revenue Shift Analysis
16.4. Market Movement Analysis
16.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
16.6. Aluminum Market for Building & Construction: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.8. Aluminum Market for Consumer Goods: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.9. Aluminum Market for Electrical & Electronics: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.10. Aluminum Market for Machinery & Equipment: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.11. Aluminum Market for Packaging: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.12. Aluminum Market for Transportation: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.13. Aluminum Market for Others: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
16.14. Data Triangulation and Validation

17. MARKET OPPORTUNITIES ALUMINUM IN NORTH AMERICA
17.1. Chapter Overview
17.2. Key Assumptions and Methodology
17.3. Revenue Shift Analysis
17.4. Market Movement Analysis
17.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
17.6. Aluminum Market in North America: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.6.1. Aluminum Market in the US: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.6.2. Aluminum Market in Canada: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.6.3. Aluminum Market in Mexico: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.6.4. Aluminum Market in Other North American Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
17.7. Data Triangulation and Validation

18. MARKET OPPORTUNITIES FOR ALUMINUM IN EUROPE
18.1. Chapter Overview
18.2. Key Assumptions and Methodology
18.3. Revenue Shift Analysis
18.4. Market Movement Analysis
18.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
18.6. Aluminum Market in Europe: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.1. Aluminum Market in Austria: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.2. Aluminum Market in Belgium: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.3. Aluminum Market in Denmark: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.4. Aluminum Market in France: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.5. Aluminum Market in Germany: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.6. Aluminum Market in Ireland: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.7. Aluminum Market in Italy: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.8. Aluminum Market in Netherlands: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.9. Aluminum Market in Norway: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.10. Aluminum Market in Russia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.11. Aluminum Market in Spain: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.12. Aluminum Market in Sweden: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.13. Aluminum Market in Sweden: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.14. Aluminum Market in Switzerland: Historical Trends(Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.15. Aluminum Market in the UK: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.6.16. Aluminum Market in Other European Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
18.7. Data Triangulation and Validation

19. MARKET OPPORTUNITIES FOR ALUMINUM IN ASIA
19.1. Chapter Overview
19.2. Key Assumptions and Methodology
19.3. Revenue Shift Analysis
19.4. Market Movement Analysis
19.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
19.6. Aluminum Market in Asia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.6.1. Aluminum Market in China: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.6.2. Aluminum Market in India: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.6.3. Aluminum Market in Japan: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.6.4. Aluminum Market in Singapore: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.6.5. Aluminum Market in South Korea: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.6.6. Aluminum Market in Other Asian Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
19.7. Data Triangulation and Validation

20. MARKET OPPORTUNITIES FOR ALUMINUM IN MIDDLE EAST AND NORTH AFRICA (MENA)
20.1. Chapter Overview
20.2. Key Assumptions and Methodology
20.3. Revenue Shift Analysis
20.4. Market Movement Analysis
20.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
20.6. Aluminum Market in Middle East and North Africa (MENA): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.1. Aluminum Market in Egypt: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 205)
20.6.2. Aluminum Market in Iran: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.3. Aluminum Market in Iraq: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.4. Aluminum Market in Israel: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.5. Aluminum Market in Kuwait: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.6. Aluminum Market in Saudi Arabia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.7. Aluminum Market in United Arab Emirates (UAE): Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.6.8. Aluminum Market in Other MENA Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
20.7. Data Triangulation and Validation

21. MARKET OPPORTUNITIES FOR ALUMINUM IN LATIN AMERICA
21.1. Chapter Overview
21.2. Key Assumptions and Methodology
21.3. Revenue Shift Analysis
21.4. Market Movement Analysis
21.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
21.6. Aluminum Market in Latin America: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.6.1. Aluminum Market in Argentina: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.6.2. Aluminum Market in Brazil: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.6.3. Aluminum Market in Chile: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.6.4. Aluminum Market in Colombia Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.6.5. Aluminum Market in Venezuela: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.6.6. Aluminum Market in Other Latin American Countries: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
21.7. Data Triangulation and Validation

22. MARKET OPPORTUNITIES FOR ALUMINUM IN REST OF THE WORLD
22.1. Chapter Overview
22.2. Key Assumptions and Methodology
22.3. Revenue Shift Analysis
22.4. Market Movement Analysis
22.5. Penetration-Growth (P-G) Matrix
22.6. Aluminum Market in Rest of the World: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
22.6.1. Aluminum Market in Australia: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
22.6.2. Aluminum Market in New Zealand: Historical Trends (Since 2019) and Forecasted Estimates (Till 2035)
22.6.3. Aluminum Market in Other Countries
22.7. Data Triangulation and Validation

23. TABULATED DATA
24. LIST OF COMPANIES AND ORGANIZATIONS
25. CUSTOMIZATION OPPORTUNITIES
26. ROOTS SUBSCRIPTION SERVICES
27. AUTHOR DETAIL

 

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