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北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場に関する調査レポート情報:タイプ別(一次、二次)、製品別(プロファイル、ビレット、インゴット、シート&プレート、アルミ箔、その他)、プロセス別(熱間圧延、鋳造、押出、鍛造、その他)、最終用途産業別(自動車、輸送)、2032年までの地域別予測

北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場に関する調査レポート情報:タイプ別(一次、二次)、製品別(プロファイル、ビレット、インゴット、シート&プレート、アルミ箔、その他)、プロセス別(熱間圧延、鋳造、押出、鍛造、その他)、最終用途産業別(自動車、輸送)、2032年までの地域別予測


North America, Europe & Middle East Aluminium Metal Market Research Report Information by Type (Primary and Secondary), Product (Profiles, Billets, Ingots, Sheets & Plates, Aluminum Foils, and Others), Process (Hot Rolled, Castings, Extrusions, Forgings, and Others), End-Use Industry (Automotive & Transportation), and Region Forecast to 2032

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Market Research Future
マーケットリサーチフューチャー (MRFR)
2025年2月14日 US$2,950
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サマリー

北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場に関する調査レポート情報:タイプ別(一次、二次)、製品別(プロファイル、ビレット、インゴット、シート&プレート、アルミ箔、その他)、プロセス別(熱間圧延、鋳造、押出、鍛造、その他)、最終用途産業別(自動車、輸送)、2032年までの地域別予測
市場概要
北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場は、2024年から2032年にかけて安定した発展が見込まれる。2023年の市場規模は632億1,100万米ドルで、2032年末には年平均成長率5.8%で1,081億4,230万米ドルに成長すると予測される。アルミニウムは、窓、ドア、屋根、ファサードなど様々な用途の建築分野で一般的に使用されている。継続的なインフラ整備とエネルギー効率の高い建物への注目の高まりが、建設業界におけるアルミニウムの需要を押し上げている。
この調査の目的は、現在のアルミニウム使用量と予想される将来の成長について明確なイメージを提供することである。アルミニウムはその耐久性、リサイクル性、製品の鮮度を保つ能力から、人気のある包装材料である。特に食品・飲料業界における包装商品の需要増加が、アルミニウム金属市場の拡大を牽引している。アルミニウムはその優れた導電性と軽量性から、電気部品、ケーブル、その他の電子機器の製造に利用されている。電子機器に対する需要の増加や再生可能エネルギー分野の成長が、この産業におけるアルミニウムの使用量を押し上げている。

北米、ヨーロッパ、中東のアルミニウム部門は、近年目覚しい技術革新を遂げ、この万能金属の生産、加工、応用方法を変えつつあります。これらの技術革新は、アルミニウムのバリューチェーン全体を通じて、効率性、持続可能性、製品品質を向上させている。アルミニウムの製錬と鋳造の方法は著しい進歩を遂げている。より優れた陽極と陰極の設計を持つ先進的な製錬セルは、エネルギー使用量と排出量を削減している。一部の企業は、消耗品である炭素陽極の必要性をなくす不活性陽極技術を試験的に導入している。双ロール鋳造や電磁鋳造などの鋳造技術革新は、生産量の増加と表面品質の向上を可能にする。

マーケティング区分
北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場は、タイプ、製品、プロセス、最終用途産業、地域の5つのセグメントに分けられる。アルミニウム市場は、第一次産業と第二次産業の2種類に分けられる。このうち、二次カテゴリーは2023年の市場収益シェアが最大(67.50%)であり、予測期間中のCAGRは6.4%で増加すると予測されている。
市場は、アルミニウム形材、ビレット、インゴット、シート・プレート、アルミニウム箔、その他などの製品タイプに分けられる。
工程別では、熱間圧延、鋳造、押出、鍛造、その他の5つのセグメントに分けられる。最終用途産業別では、2023年の市場収益シェアが最も高かったのは自動車・運輸カテゴリーで30.03%であった。

主要メーカー
市場の主要自動車メーカーには、ゼネラルモーターズ、フォード、フィアット・クライスラー・オートモービルズ(FCA)、トヨタ、フォルクスワーゲン、ダイムラー、フォードが含まれる。


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目次

目次
1 エグゼクティブ・サマリー 26
2 市場紹介 32
2.1 定義 32
2.2 調査範囲 32
2.3 調査目的 32
2.4 市場構造 33
3 調査方法 34
3.1 概要 34
3.2 データフロー 36
3.2.1 データマイニングのプロセス 37
3.3 購入データベース: 38
3.4 二次情報源39
3.4.1 二次調査データの流れ41
3.5 一次調査42
3.5.1 一次調査のデータフロー: 43
3.5.2 一次調査:インタビュー実施数 44
3.6 市場規模推定のためのアプローチ: 45
3.6.1 消費・純貿易アプローチ 45
3.6.2 収益分析アプローチ 45
3.7 データ予測 46
3.7.1 データ予測手法 46
3.8 データモデリング 47
3.8.1 ミクロ経済要因分析: 47
3.8.2 データモデリング48
3.9 チームとアナリストの貢献 49
4 マーケットダイナミクス 52
4.1 はじめに
4.2 推進要因 53
4.2.1 建設産業におけるアルミニウム需要の増大 53
4.2.2 電力セクターにおけるアルミニウム需要の増加 57
4.2.3 包装産業における持続可能性への意識の高まり 60
4.3 抑制要因 62
4.3.1 職業と環境危険性の問題 62
4.4 機会 63
4.4.1 電気自動車の人気の高まり 63
4.4.2 コンシューマー・エレクトロニクス市場の成長 66
4.5 課題 67
4.5.1 アルミ金属産業における脱炭素化 67
4.6 COVID-19の影響分析 68
4.6.1 北米、欧州、中東アルミニウム金属市場のサプライチェーンへの影響 68
4.6.2 北米、欧州、中東アルミニウム金属市場の需要への影響 69
5 市場要因分析 71
5.1 サプライチェーン分析 71
5.1.1 参加者 71
5.1.1.1 原材料供給 71
5.1.1.1.1 原材料コストに影響を与える要因 73
5.1.1.2 製造 74
5.1.1.3 販売・流通 76
5.1.1.4 エンドユーザー 76
5.1.1.5 製品タイプ別エンドユーザー一覧 77
5.1.1.6 用途別エンドユーザー一覧 77
5.2 ポーターの5力モデル 79
5.2.1 供給者の交渉力 79
5.2.2 買い手の交渉力 80
5.2.3 新規参入者の脅威 80
5.2.4 代替品の脅威 80
5.2.5 ライバルの激しさ 81
5.3 価格設定の概要、2018~2032年(米ドル/トン) 81
5.4 価格決定要因 81
5.5 技術的概要 83
5.5.1 新たなエネルギー効率とCO2 排出削減技術の技術ロードマップ 83
5.6 規制の概要 86
5.6.1 アルミニウムのライセンサー一覧 86
6 カテゴリー別の洞察 87
6.1 生産分析 87
6.1.1 生産分析(地域別) 2018-2032 87
6.2 需給分析(キロトン) 87
6.2.1 供給分析(キロトン) 87
6.2.2 需要分析(キロトン) 88
6.3 アルミニウムの地域別輸出入分析(HSコード7316) 88
6.3.1 北米 88
6.3.1.1 輸入分析 88
6.3.1.2 輸出分析 88
6.3.2 欧州 88
6.3.2.1 輸入分析 88
6.3.2.2 輸出分析 90
6.3.3 中東 91
6.3.3.1 輸入分析 91
6.3.3.2 輸出分析 91
6.4 カテゴリートレンド 92
6.4.1 トレンド 92
6.4.1.1 エネルギー効率とCO2 排出量削減技術の台頭 92
6.4.1.2 自動車・輸送分野におけるアルミニウム需要の増大 92
6.4.2 MRFRの視点 93
6.4.3 調達の影響 94
6.5 コスト構造分析 94
7 北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場:製品別 97
7.1 概観 97
7.2 アルミニウム形材 97
7.3 ビレット 97
7.4 イグノット 98
7.5 板・プレート 98
7.6 アルミニウム箔 99
7.7 その他 99
8 北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場:加工法別 102
8.1 概要 102
8.2 鋳造 102
8.3 押出し 102
8.4 鍛造 102
8.5 その他 103
9 北米、欧州、中東のアルミニウム金属市場:タイプ別 105
9.1 概要
9.1 プライマリー 105
9.2 二次加工 105
10 北米・欧州・中東アルミニウム金属市場:最終用途産業別 108
10.1 概観 108
10.2 建築・建設 108
10.3 自動車・運輸 108
10.4 箔・包装 109
10.5 電気・電子部品 109
10.6 機械・設備 109
10.7 鉄道 109
10.8 軍事・防衛 109
10.9 消費財 110
10.10 その他 110
11 北米、欧州、中東アルミニウム金属市場:地域別 113
11.1 概要 113
11.2 北米 115
11.2.1 米国 120
11.2.2 カナダ 123
11.2.3 メキシコ 126
11.3 ヨーロッパ 129
11.3.1 ドイツ 135
11.3.2 フランス 139
11.3.3 イギリス 143
11.3.4 ロシア 147
11.3.5 スペイン 151
11.3.6 イタリア 155
11.3.7 オランダ 159
11.3.8 ポーランド 163
11.3.9 スウェーデン 167
11.3.10 ベルギー 171
11.3.11 フィンランド 175
11.3.12 ギリシャ 179
11.3.13 オーストリア 183
11.3.14 ポルトガル 187
11.3.15 デンマーク 191
11.3.16 ノルウェー 195
11.3.17 アイルランド 199
11.3.18 チェコ 203
11.3.19 スイス 207
11.3.20 その他のヨーロッパ 211
11.4 中東 214
11.4.1 サウジアラビア 215
11.4.2 カタール 219
11.4.3 UAE 222
11.4.4 エジプト 226
11.4.5 その他のGCC諸国 229
11.4.6 トルコ 232
11.4.7 その他の中東諸国 235
12 競争環境 239
12.1 はじめに 239
12.2 競争ダッシュボード 240
12.3 各社の市場シェア分析(2023年) 240
12.4 競争ベンチマーク 241
12.5 アルミニウム金属市場における開発数上位企業 242
12.6 主要プレーヤーと生産能力*のリスト(地域別) 243
12.7 比較分析:主要プレーヤーの財務状況(2023年) 244
12.8 主要開発と成長戦略 245
13 会社プロファイル 257
13.1 アルコア・コーポレーション 257
13.1.1 会社概要 257
13.1.2 財務概要 258
13.1.3 提供製品 259
13.1.4 主要な開発 260
13.1.5 swot分析 261
13.1.6 主要戦略 261
13.2 ノベリス262
13.2.1 会社概要 262
13.2.2 財務概要 263
13.2.3 提供製品 263
13.2.4 主要な開発 264
13.2.5 swot分析 266
13.2.6 主要戦略 266
13.3 世紀アルミニウム金属会社 268
13.3.1 会社概要 268
13.3.2 財務概要 269
13.3.3 提供製品 269
13.3.4 主要開発 270
13.3.5 swot分析 271
13.3.6 主要戦略 271
13.4 カイザー・アルミニウム・コーポレーション 273
13.4.1 会社概要 273
13.4.2 財務概要 274
13.4.3 提供製品 274
13.4.4 主要な開発 275
13.4.5 swot分析 275
13.4.6 主要戦略 276
13.5 リオ・ティント 277
13.5.1 会社概要 277
13.5.2 財務概要 278
13.5.3 提供製品 278
13.5.4 主要な開発 278
13.5.5 swot 分析 280
13.5.6 主要戦略 280
13.6 ノルスク・ハイドロ 281
13.6.1 会社概要 281
13.6.2 財務概要 282
13.6.3 提供製品 282
13.6.4 主要な開発 283
13.6.5 swot分析 285
13.6.6 主要戦略 285
13.7 コンステリウム 286
13.7.1 会社概要 286
13.7.2 財務概要 287
13.7.3 提供製品 287
13.7.4 主要な開発 288
13.7.5 swot分析 289
13.7.6 主要戦略 290
13.8 ルサール 291
13.8.1 会社概要 291
13.8.2 財務概要 292
13.8.3 提供製品 292
13.8.4 主要な開発 293
13.8.5 swot分析 294
13.8.6 主要戦略 294
13.9 EGA(エミレーツ・グローバル・アルミニウム) 295
13.9.1 会社概要 295
13.9.2 財務概要 295
13.9.3 提供する製品 296
13.9.4 主要開発 296
13.9.5 swot 分析 297
13.9.6 主要戦略 297
13.10 アルミニウム・バーレーン B.S.C. 299
13.10.1 会社概要 299
13.10.2 財務概要 300
13.10.3 提供製品 300
13.10.4 主要な開発 301
13.10.5 swot分析 301
13.10.6 主要戦略 302
13.11 エミレーツ・エクストルージョン・ファクトリー303
13.11.1 会社概要 303
13.11.2 財務概要 303
13.11.3 提供製品 304
13.11.4 主要開発品目 304
13.11.5 swot分析 305
13.11.6 主要戦略 305
13.12 グルパ・ケンティ・サ(GKS) 306
13.12.1 会社概要 306
13.12.2 財務概要 307
13.12.3 提供製品 307
13.12.4 主要開発品目 308
13.12.5 swot分析 308
13.12.6 主要戦略 309
13.13 データ引用 311

 

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Summary

North America, Europe & Middle East Aluminium Metal Market Research Report Information by Type (Primary and Secondary), Product (Profiles, Billets, Ingots, Sheets & Plates, Aluminum Foils, and Others), Process (Hot Rolled, Castings, Extrusions, Forgings, and Others), End-Use Industry (Automotive & Transportation), and Region Forecast to 2032
Market Overview
The aluminum metal market in North America, Europe, and the Middle East is expected to develop steadily between 2024 and 2032. The market was valued at USD 63,211.0 million in 2023, and it is expected to grow at a CAGR of 5.8% to USD 108,142.3 million by the end of 2032. Aluminum is commonly used in the building sector for a variety of applications, including windows, doors, roofs, and facades. The continued development of infrastructure and the rising emphasis on energy-efficient buildings are driving up demand for aluminum in the construction industry.
The study's goal is to provide a clear picture of present aluminum usage and anticipated future growth. Aluminum is a popular packaging material because of its durability, recyclability, and ability to maintain product freshness. The increased demand for packaged goods, notably in the food and beverage industries, is driving the expansion of the Aluminum Metal Market. Aluminum is utilized in the manufacture of electrical components, cables, and other electronic equipment because of its excellent conductivity and lightweight qualities. The increasing demand for electronic gadgets, as well as the growth of the renewable energy sector, are boosting the usage of aluminum in this industry.

The aluminum sector in North America, Europe, and the Middle East has undergone tremendous technical breakthroughs in recent years, which are changing the way this versatile metal is produced, processed, and applied. These innovations are improving efficiency, sustainability, and product quality throughout the aluminum value chain. Aluminum smelting and casting methods have seen significant advancements. Advanced smelting cells with better anode and cathode designs reduce energy usage and emissions. Some firms are piloting inert anode technologies, which eliminate the requirement for consumable carbon anodes. Casting innovations, including as twin-roll casting and electromagnetic casting, allow for increased production and improved surface quality.

Marketing Segmentation
The Aluminum Metal Market in North America, Europe, and the Middle East is divided into five segments: type, product, process, end-use industry, and geography. The aluminum market is divided into two types: primary and secondary. Among these, the secondary category had the biggest market revenue share (67.50%) in 2023 and is predicted to increase at a CAGR of 6.4% during the forecast period.
The market is divided into product types such as aluminum profiles, billets, ingots, sheets and plates, aluminum foils, and others.
The market is divided into five segments based on process: hot rolled, castings, extrusions, forgings, and other. In terms of end-use industry, the Automotive & Transportation category had the highest market revenue share of 30.03% in 2023.

Major Players
The market's leading automotive manufacturers include General Motors, Ford, Fiat Chrysler Automobiles (FCA), Toyota, Volkswagen, Daimler, and Ford.



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Table of Contents

TABLE OF CONTENTS
1 EXECUTIVE SUMMARY 26
2 MARKET INTRODUCTION 32
2.1 DEFINITION 32
2.2 SCOPE OF THE STUDY 32
2.3 RESEARCH OBJECTIVE 32
2.4 MARKET STRUCTURE 33
3 RESEARCH METHODOLOGY 34
3.1 OVERVIEW 34
3.2 DATA FLOW 36
3.2.1 Data Mining Process 37
3.3 PURCHASED DATABASE: 38
3.4 SECONDARY SOURCES: 39
3.4.1 Secondary Research data flow: 41
3.5 PRIMARY RESEARCH: 42
3.5.1 Primary Research DATA FLOW: 43
3.5.2 Primary Research: Number of Interviews conducted 44
3.6 APPROACHES FOR MARKET SIZE ESTIMATION: 45
3.6.1 Consumption & Net Trade Approach 45
3.6.2 Revenue Analysis Approach 45
3.7 DATA FORECASTING 46
3.7.1 Data forecasting Technique 46
3.8 DATA MODELING 47
3.8.1 microeconomic factor analysis: 47
3.8.2 Data modeling: 48
3.9 TEAMS AND ANALYST CONTRIBUTION 49
4 MARKET DYNAMICS 52
4.1 INTRODUCTION 52
4.2 DRIVERS 53
4.2.1 GROWING DEMAND FOR ALUMINUM IN THE CONSTRUCTION INDUSTRY 53
4.2.2 INCREASING DEMAND FOR ALUMINUM IN THE POWER SECTOR 57
4.2.3 Growing Awareness of sustainability in the packaging industry 60
4.3 RESTRAINTS 62
4.3.1 ISSUES WITH OCCUPATION AND ENVIRONMENTAL HAZARDS 62
4.4 OPPORTUNITY 63
4.4.1 growing popularity of electric vehicle 63
4.4.2 growing Consumer Electronics market 66
4.5 CHALLENGES 67
4.5.1 Decarbonization in THE aluminum metal industry 67
4.6 IMPACT ANALYSIS OF COVID-19 68
4.6.1 Impact on Supply Chain of North America, Europe, and the Middle East aluminum metal Market 68
4.6.2 Impact on Market Demand of North America, Europe, and the Middle East aluminum metal Market 69
5 MARKET FACTOR ANALYSIS 71
5.1 SUPPLY CHAIN ANALYSIS 71
5.1.1 Participants 71
5.1.1.1 RAW MATERIALS SUPPLY 71
5.1.1.1.1 Factors Affecting Cost of Raw materials 73
5.1.1.2 MANUFACTURING 74
5.1.1.3 SALES & DISTRIBUTION 76
5.1.1.4 END-USER 76
5.1.1.5 List of End Users based on Product Type 77
5.1.1.6 List of End-Users based on Application 77
5.2 PORTER’S FIVE FORCES MODEL 79
5.2.1 Bargaining Power of Suppliers 79
5.2.2 Bargaining Power of Buyers 80
5.2.3 Threat of New Entrants 80
5.2.4 Threat of Substitutes 80
5.2.5 Intensity of Rivalry 81
5.3 PRICING OVERVIEW, 2018-2032, (USD/TON) 81
5.4 PRICING DRIVERS 81
5.5 TECHNOLOGICAL OVERVIEW 83
5.5.1 Technology Roadmap for Emerging Energy-Efficiency and CO2 Emissions-Reduction Technologies 83
5.6 REGULATORY OVERVIEW 86
5.6.1 List of Aluminum licensors 86
6 CATEGORY INSIGHTS 87
6.1 PRODUCTION ANALYSIS 87
6.1.1 Production Analysis, by region 2018-2032 87
6.2 SUPPLY-DEMAND ANALYSIS (KILOTONS) 87
6.2.1 SUPPLY ANALYSIS (kilotons) 87
6.2.2 Demand ANALYSIS (kilotons) 88
6.3 ALUMINUM IMPORT-EXPORT ANALYSIS, BY REGION– (HS CODE 7316) 88
6.3.1 North America 88
6.3.1.1 Import Analysis 88
6.3.1.2 Export Analysis 88
6.3.2 Europe 88
6.3.2.1 Import Analysis 88
6.3.2.2 Export Analysis 90
6.3.3 Middle east 91
6.3.3.1 Import Analysis 91
6.3.3.2 Export Analysis 91
6.4 CATEGORY TRENDS 92
6.4.1 TRENDS 92
6.4.1.1 EMERGING ENERGY-EFFICIENCY AND CO2 EMISSIONS-REDUCTION TECHNOLOGIES 92
6.4.1.2 GROWING DEMAND FOR ALUMINUM IN THE AUTOMOTIVE AND TRANSPORTATION SECTORS 92
6.4.2 MRFR POINT-OF-VIEW 93
6.4.3 PROCUREMENT IMPACT 94
6.5 COST STRUCTURE ANALYSIS 94
7 NORTH AMERICA, EUROPE & MIDDLE EAST ALUMINIUM METAL MARKET, BY PRODUCT 97
7.1 OVERVIEW 97
7.2 ALUMINUM PROFILES 97
7.3 BILLETS 97
7.4 IGNOTS 98
7.5 SHEETS & PLATES 98
7.6 ALUMINUM FOILS 99
7.7 OTHERS 99
8 NORTH AMERICA, EUROPE & MIDDLE EAST ALUMINIUM METAL MARKET, BY PROCESS 102
8.1 OVERVIEW 102
8.2 CASTING 102
8.3 EXTRUSIONS 102
8.4 FORGINGS 102
8.5 OTHERS 103
9 NORTH AMERICA, EUROPE & MIDDLE EAST ALUMINIUM METAL MARKET, BY TYPE 105
9.1 OVERVIEW 105
9.1 PRIMARY 105
9.2 SECONDARY 105
10 NORTH AMERICA, EUROPE & MIDDLE EAST ALUMINIUM METAL MARKET, BY END-USE INDUSTRY 108
10.1 OVERVIEW 108
10.2 BUILDING & CONSTRUCTION 108
10.3 AUTOMOTIVE & TRANSPORTATION 108
10.4 FOIL & PACKAGING 109
10.5 ELECTRICAL & ELECTRONICS 109
10.6 MACHINERY & EQUIPMENT 109
10.7 RAILWAY 109
10.8 MILITARY & DEFENCE 109
10.9 CONSUMER GOODS 110
10.10 OTHERS 110
11 NORTH AMERICA, EUROPE & MIDDLE EAST ALUMINIUM METAL MARKET, BY REGION 113
11.1 OVERVIEW 113
11.2 NORTH AMERICA 115
11.2.1 US 120
11.2.2 canada 123
11.2.3 Mexico 126
11.3 EUROPE 129
11.3.1 Germany 135
11.3.2 France 139
11.3.3 UK 143
11.3.4 Russia 147
11.3.5 Spain 151
11.3.6 Italy 155
11.3.7 netherlands 159
11.3.8 POLAND 163
11.3.9 SWEDEN 167
11.3.10 BELGIUM 171
11.3.11 FINLAND 175
11.3.12 GREECE 179
11.3.13 AUSTRIA 183
11.3.14 PORTUGAL 187
11.3.15 DENMARK 191
11.3.16 NORWAY 195
11.3.17 IRELAND 199
11.3.18 CZECHIA 203
11.3.19 SWITZERLAND 207
11.3.20 REST OF EUROPE 211
11.4 MIDDLE EAST 214
11.4.1 SAUDI ARABIA 215
11.4.2 QATAR 219
11.4.3 UAE 222
11.4.4 EGYPT 226
11.4.5 OTHER GCC COUNTRIES 229
11.4.6 TURKEY 232
11.4.7 REST OF MIDDLE EAST 235
12 COMPETITIVE LANDSCAPE 239
12.1 INTRODUCTION 239
12.2 COMPETITION DASHBOARD 240
12.3 COMPANY MARKET SHARE ANALYSIS, 2023 240
12.4 COMPETITIVE BENCHMARKING 241
12.5 LEADING PLAYERS IN TERMS OF THE NUMBER OF DEVELOPMENTS IN THE ALUMINUM METAL MARKET 242
12.6 LIST OF KEY PLAYERS AND PRODUCTION CAPACITIES*, BY REGION 243
12.7 COMPARATIVE ANALYSIS: KEY PLAYERS FINANCIAL, 2023 244
12.8 KEY DEVELOPMENTS & GROWTH STRATEGIES 245
13 COMPANY PROFILES 257
13.1 ALCOA CORPORATION 257
13.1.1 COMPANY OVERVIEW 257
13.1.2 FINANCIAL OVERVIEW 258
13.1.3 PRODUCTS OFFERed 259
13.1.4 KEY DEVELOPMENTS 260
13.1.5 SWOT ANALYSIS 261
13.1.6 Key Strategy 261
13.2 NOVELIS INC. 262
13.2.1 COMPANY OVERVIEW 262
13.2.2 FINANCIAL OVERVIEW 263
13.2.3 PRODUCTS OFFERed 263
13.2.4 KEY DEVELOPMENTS 264
13.2.5 SWOT ANALYSIS 266
13.2.6 Key Strategy 266
13.3 CENTURY ALUMINIUM METAL COMPANY 268
13.3.1 COMPANY OVERVIEW 268
13.3.2 FINANCIAL OVERVIEW 269
13.3.3 PRODUCTS OFFERed 269
13.3.4 KEY DEVELOPMENTS 270
13.3.5 SWOT ANALYSIS 271
13.3.6 Key Strategy 271
13.4 KAISER ALUMINUM CORPORATION 273
13.4.1 COMPANY OVERVIEW 273
13.4.2 FINANCIAL OVERVIEW 274
13.4.3 PRODUCTS OFFERed 274
13.4.4 KEY DEVELOPMENTS 275
13.4.5 SWOT ANALYSIS 275
13.4.6 Key Strategy 276
13.5 RIO TINTO 277
13.5.1 COMPANY OVERVIEW 277
13.5.2 FINANCIAL OVERVIEW 278
13.5.3 PRODUCTS OFFERed 278
13.5.4 KEY DEVELOPMENTS 278
13.5.5 SWOT ANALYSIS 280
13.5.6 Key Strategy 280
13.6 NORSK HYDRO 281
13.6.1 COMPANY OVERVIEW 281
13.6.2 FINANCIAL OVERVIEW 282
13.6.3 PRODUCTS OFFERed 282
13.6.4 KEY DEVELOPMENTS 283
13.6.5 SWOT ANALYSIS 285
13.6.6 Key Strategy 285
13.7 CONSTELLIUM 286
13.7.1 COMPANY OVERVIEW 286
13.7.2 FINANCIAL OVERVIEW 287
13.7.3 PRODUCTS OFFERed 287
13.7.4 KEY DEVELOPMENTS 288
13.7.5 SWOT ANALYSIS 289
13.7.6 Key Strategy 290
13.8 RUSAL 291
13.8.1 COMPANY OVERVIEW 291
13.8.2 FINANCIAL OVERVIEW 292
13.8.3 PRODUCTS OFFERed 292
13.8.4 KEY DEVELOPMENTS 293
13.8.5 SWOT ANALYSIS 294
13.8.6 Key Strategy 294
13.9 EGA (EMIRATES GLOBAL ALUMINIUM) 295
13.9.1 COMPANY OVERVIEW 295
13.9.2 FINANCIAL OVERVIEW 295
13.9.3 RODUCTS OFFERed 296
13.9.4 KEY DEVELOPMENTS 296
13.9.5 SWOT ANALYSIS 297
13.9.6 Key Strategy 297
13.10 ALUMINIUM BAHRAIN B.S.C 299
13.10.1 COMPANY OVERVIEW 299
13.10.2 FINANCIAL OVERVIEW 300
13.10.3 PRODUCTS OFFERed 300
13.10.4 KEY DEVELOPMENTS 301
13.10.5 SWOT ANALYSIS 301
13.10.6 Key Strategy 302
13.11 EMIRATES EXTRUSION FACTORY LLC 303
13.11.1 COMPANY OVERVIEW 303
13.11.2 FINANCIAL OVERVIEW 303
13.11.3 PRODUCTS OFFERed 304
13.11.4 KEY DEVELOPMENTS 304
13.11.5 SWOT ANALYSIS 305
13.11.6 Key Strategy 305
13.12 GRUPA KĘTY SA 306
13.12.1 COMPANY OVERVIEW 306
13.12.2 FINANCIAL OVERVIEW 307
13.12.3 PRODUCTS OFFERed 307
13.12.4 KEY DEVELOPMENTS 308
13.12.5 SWOT ANALYSIS 308
13.12.6 Key Strategy 309
13.13 DATA CITATIONS 311

 

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