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ファーストフード市場の世界予測レポート:国別・企業別分析 2025-2033

ファーストフード市場の世界予測レポート:国別・企業別分析 2025-2033


Fast Food Market Global Forecast Report: Countries and Company Analysis 2025-2033

ファーストフード市場分析 ファストフードの世界市場は、2024年の7,887億2,000万米ドルから2033年には1兆2,532億5,000万米ドルに達し、2025年から2033年までの年平均成長率は5.28%となる。この産業は、惣菜、... もっと見る

 

 

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サマリー

ファーストフード市場分析

ファストフードの世界市場は、2024年の7,887億2,000万米ドルから2033年には1兆2,532億5,000万米ドルに達し、2025年から2033年までの年平均成長率は5.28%となる。この産業は、惣菜、コールドカット、外出先でのスナック、コンビニエンス・フードに対する需要の高まりによって継続的に成長している。ミレニアル世代の多忙なライフスタイルと世界的な労働人口の増加は、ファストフードの消費に影響を与えている。これはおそらく、ファストフード業界の国際的成長を後押しするだろう。家庭料理への消費支出は近年増加している。これを補完しているのが、世界的な就業率の上昇である。そのため、外出先でも簡単に食品を消費できるようになった。


世界のファーストフード業界の概要

ファストフードとは、通常ドライブスルーやレストラン、宅配サービスで提供される、素早く調理された食事を指す言葉である。ハンバーガー、フライドポテト、ピザ、サンドイッチ、フライドチキンなどを含むファストフードは、安価で便利なことで知られている。標準化されたレシピ、あらかじめ調理された食材、素早く提供できるスピード重視がその特徴であることが多い。ファストフードは便利なため人気があるが、脂肪分、塩分、糖分が多いため、食生活の乱れにつながるとして非難を浴びている。しかし、これを受けて、多くのファストフード店がサラダやラップ、植物性食品など、よりヘルシーなメニューを提供し始めている。

世界規模のファストフード市場の成長と魅力を後押ししているのは、さまざまな要素である。ペースの速いライフスタイルと都市化の進展が利便性需要の主な原動力となり、顧客は手軽で簡単な代替食を求めるようになっている。市場の拡大は、ファストフード・レストランへのアクセスのしやすさとそのリーズナブルな料金によって大いに助けられている。デジタル注文プラットフォーム、スマートフォン・アプリケーション、効果的なデリバリー・サービスなど、顧客体験と業務効率をさらに向上させる技術革新が、市場の楽観的な見通しに寄与している。さらに、ファストフード部門は、消費者の嗜好の変化に対応し、より健康的で多様な選択肢を提供するためにメニューの選択肢を拡大した結果、成長している。


ファーストフード市場の推進力

クイック・サービス・レストランの数は先進国でも発展途上国でも増加している。

この市場は、主にミレニアル世代の顧客にアピールする、料理を素早く提供できる利便性が大きな原動力となっている。すぐに食べられる食事やクイックフードに対する顧客の嗜好が、世界市場のダイナミクスを変化させている。ファストフードの需要が高まっている主な理由のひとつは、調理に時間と手間がかからないことである。今後数年間、市場の繁栄を支えるもう一つの要素は、顧客の可処分所得の増加である。

米農務省の報告によると、米国のクイックサービス・レストランの数は、2000年の約285,000店から2015年には340,000店を超え、過去10年間で約20%増加した。2000年から15年の間に、クイックサービス・レストランの数は、特に中部大西洋岸、南東部、急速に都市化している西部諸州のいくつかの大都市郡で30%以上増加した。これは全国平均の20%をはるかに上回る。ファスト・カジュアル・レストランというカテゴリーの台頭は、大都市圏におけるクイック・サービス・レストランの拡大を推進する主な要因の一つである。予測期間中、この傾向は引き続き優勢であり、ファーストフード業界の拡大を推進すると予想される。


生活水準の向上と消費者行動の変化

ほとんどの地域で、消費行動の変化と世帯収入の増加の組み合わせにより、消費者の外食が増えている。さらに、ドミノ、ピザハット、マクドナルド、KFC、バーガーキングといった有名ブランドが引き続き人気を博している一方で、さまざまな外食店舗が急速に成長し、先進国でも発展途上国でも世界的に人気が高まっている。若者のファストフード好きが急速に増えているため、国際的なファストフード・フランチャイズ企業は現在、国際市場に目を向けている。ファストフードの人気は、その味、バラエティ、手頃な価格、手軽さからますます高まっている。海外からの投資の増加、世帯所得の上昇、ミレニアル世代の人口増加、観光客の増加、消費者の消費パターンの変化など、さまざまな要因の結果、このビジネスは成長している。


成長を支える食品支出の増加と消費者行動の変化

ほとんどの地域では、2人以上の世帯の増加と世帯所得の増加が、消費者の外食志向を高める主な要因となっている。さらに、ドミノ、ピザハット、マクドナルド、KFC、バーガーキングといった有名ブランドが引き続き人気を博している一方で、バラエティに富んだ外食店の急速な成長は、先進国でも発展途上国でも世界的にますます人気を集めている。

ファストフードは若者の間で人気が高まっているため、世界のファストフード・チェーンは海外市場への進出を模索している。また、海外からの投資の増加、世帯所得の増加、ミレニアル世代の人口の増加、観光客の増加、消費者の購買パターンの変化なども、このビジネスを発展させている。


地域別ファーストフード市場概観

都市化の進展、多忙な生活、可処分所得の増加により、ファーストフード産業は世界中で急速に拡大している。消費量は北米が最も多く、次いで欧州、アジア太平洋地域となっており、顧客の嗜好の変化とデジタル注文プラットフォームが市場拡大を後押ししている。地域別の概要は以下の通り:
米国のファーストフード市場

ペースの速いライフスタイル、可処分所得の増加、利便性への欲求の高まりにより、米国のファーストフード部門は世界最大級の規模となっている。ファーストフード・ビジネスは、多忙な仕事のスケジュールや、手早く安価な食事を求めるアメリカ人に広く利用されている。市場は、マクドナルド、バーガーキング、タコベルのような大企業が依然として支配的だが、彼らは植物由来の製品やより健康的なメニュー・オプション、オンライン注文を提供することで、消費者の嗜好の変化に対応してきた。宅配サービスやスマートフォンアプリなどの技術開発も、この分野を後押ししている。加えて、市場が継続的に拡大している主な要因は、オンライン注文やデリバリー・サービスの拡大傾向である。

Papa John's International, Inc.は、フランチャイジーであるNadeem BajwaおよびBajco Groupと協力し、2028年までに新たに50店舗をオープンし、2024年には北米でのプレゼンスを拡大する予定である。Back to expansion Programなどのプログラムを通じて、この戦略的協力関係は、現在の市場におけるパパ・ジョンズの市場シェアを拡大し、事業拡大に拍車をかけることを目指している。


インドのファーストフード市場

ライフスタイルの変化、都市化の進展、中間層の急増により、インドのファーストフード・ビジネスは急成長している。ファーストフード・ビジネスは、多忙な都市部のスケジュールを抱え、安価で便利な食事を求める消費者の間で人気が高まっている。Haldiram'sやBikanervalaのような地域フランチャイズに加え、McDonald's、Domino's、KFCのような欧米のファーストフードチェーンも知名度を上げている。さらに、SwiggyやZomatoのようなオンライン食事注文サービスの成長が、クイックサービス・レストラン(QSR)や宅配サービスの需要を押し上げている。健康を気遣う顧客を満足させるため、市場ではヘルシーなメニューを選ぶ傾向も強まっている。インドのファストフード業界は、若々しく都会的な人口を背景に、今後も力強い成長を続けると予測されている。

例えば、Biggie's Burgerのような複数のハンバーガーレストランがインドに導入され、マクドナルドやドミノの市場シェアが拡大している。バーガーキングは、インドのティア2、ティア3都市での市場拡大を後押しするだろう。さらに、ZomatoやSwiggyのようなインド国内のインターネット・デリバリー・サービスの利用が急速に増加しているため、ファーストフード部門は大きく拡大するだろう。


ドイツのファーストフード市場

ドイツのファーストフード市場は、オン・ザ・ゴー・ダイニングへの移行、多忙なライフスタイル、利便性要求の高まりにより急速に拡大している。同市場は、マクドナルド、バーガーキング、サブウェイといった国際的なファストフード・チェーンと、デナー・ケバブ・ショップや従来型のファスト・カジュアル・レストランといった地域ブランドによって占められている。消費者が手軽で簡単な食事の選択肢を求める中、この分野は、Lieferandoのようなプラットフォームが提供するデリバリー・サービスの人気の高まりによって、さらに刺激されている。健康志向の高まりを受けて、ベジタリアン、ビーガン、グルテンフリーのメニューを提供することで、健康志向の顧客に対応するファストフード企業も増えている。ドイツのファストフード業界は、多様な料理の伝統と都市化の進展により、現在も拡大を続けている。


アラブ首長国連邦のファーストフード市場

アラブ首長国連邦(UAE)のファーストフード・ビジネスは、若い人口、多忙な都市部のライフスタイル、手軽でリーズナブルな価格の食事を求める国民性により、急速に拡大している。同市場は、マクドナルド、KFC、バーガーキングなど、国内外のファストフード・フランチャイズが独占している。また、UAEの観光産業が活況を呈していることも需要に大きな影響を与えている。この分野は、特にDeliverooやZomatoのようなアプリケーションを通じた食事デリバリーサービスの成長によっても後押しされている。この地域の消費者の健康志向が高まるにつれ、植物性食品や低カロリー食品など、よりヘルシーなファストフードを求める傾向も強まっている。


製品-業界は6つの視点に分かれている:

1.ピザ/パスタ
2.ハンバーガー/サンドイッチ
3.チキン
4.アジアン/ラテンアメリカン
5.シーフード
6.その他


用途- 産業は4つの視点に分けられる:

1.フルサービスレストラン
2.クイックサービスレストラン
3.ケータリング
4.その他


国- 産業は25の視点に分けられる:

北米

- アメリカ
- カナダ

ヨーロッパ

- フランス
- ドイツ
- イタリア
- スペイン
- イギリス
- ベルギー
- オランダ
- トルコ

アジア太平洋

- 中国
- 日本
- インド
- 韓国
- タイ
- マレーシア
- インドネシア
- オーストラリア
- ニュージーランド

ラテンアメリカ

- ブラジル
- メキシコ
- アルゼンチン

中東・アフリカ

- サウジアラビア
- アラブ首長国連邦
- 南アフリカ


すべての企業が4つのビューポイントでカバーされています。

1.概要
2.キーパーソン
3.最近の展開と戦略
4.財務インサイト


企業分析

1.スターバックス・コーポレーション
2.パパ・ジョーンズ・インターナショナル
3.ドミノ・ピザ
4.ウェンディーズ
5.パフォーマンス・フード・グループ
6.Yum!ブランズ
7.レストラン・ブランズ・インターナショナル

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目次

1.はじめに

2.研究方法

3.エグゼクティブサマリー

4.市場ダイナミクス

4.1 成長促進要因
4.2 課題


5.ファーストフードの世界市場

6.市場シェア分析

6.1 商品別
6.2 エンドユーザー別
6.3 国別


7.製品別

7.1 ピザ/パスタ
7.2 ハンバーガー/サンドイッチ
7.3 チキン
7.4 アジア/ラテンアメリカ料理
7.5 シーフード
7.6 その他


8.エンドユーザー

8.1 フルサービス・レストラン
8.2 クイックサービスレストラン
8.3 ケータリング
8.4 その他


9.国名

9.1 北米

9.1.1 アメリカ合衆国
9.1.2 カナダ

9.2 ヨーロッパ

9.2.1 フランス
9.2.2 ドイツ
9.2.3 イタリア
9.2.4 スペイン
9.2.5 イギリス
9.2.6 ベルギー
9.2.7 オランダ
9.2.8 トルコ

9.3 アジア太平洋

9.3.1 中国
9.3.2 日本
9.3.3 インド
9.3.4 韓国
9.3.5 タイ
9.3.6 マレーシア
9.3.7 インドネシア
9.3.8 オーストラリア
9.3.9 ニュージーランド

9.4 ラテンアメリカ

9.4.1 ブラジル
9.4.2 メキシコ
9.4.3 アルゼンチン

9.5 中東・アフリカ

9.5.1 サウジアラビア
9.5.2 アラブ首長国連邦
9.5.3 南アフリカ


10.ポーターのファイブフォース分析

10.1 買い手の交渉力
10.2 サプライヤーの交渉力
10.3 ライバルの度合い
10.4 新規参入の脅威
10.5 代替品の脅威


11.SWOT分析

11.1 強み
11.2 弱点
11.3 機会
11.4 脅威


12.主要プレーヤーの分析

12.1 スターバックス
12.1.1 概要
12.1.2 主要人物
12.1.3 最近の開発と戦略
12.1.4 収益分析

12.2 パパジョンズ・インターナショナル
12.2.1 概要
12.2.2 主要人物
12.2.3 最近の展開と戦略
12.2.4 収益分析

12.3 ドミノ・ピザ
12.3.1 概要
12.3.2 主要人物
12.3.3 最近の開発と戦略
12.3.4 収益分析

12.4 ウェンディーズ
12.4.1 概要
12.4.2 主要人物
12.4.3 最近の開発と戦略
12.4.4 収益分析

12.5 パフォーマンス・フード・グループ
12.5.1 概要
12.5.2 主要人物
12.5.3 最近の開発と戦略
12.5.4 収益分析

12.6 Yum!ブランズ社
12.6.1 概要
12.6.2 主要人物
12.6.3 最近の開発と戦略
12.6.4 収益分析

12.7 レストラン・ブランズ・インターナショナル
12.7.1 概要
12.7.2 主要人物
12.7.3 最近の開発と戦略
12.7.4 収益分析

12.8 ケンタッキーフライドチキン(KFC)
12.8.1 概要
12.8.2 主要人物
12.8.3 最近の開発と戦略
12.8.4 収益分析

 

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Summary

Fast-food Market Analysis

The Global Fast-Food Market will reach US$ 1,253.25 Billion by 2033, up from US$ 788.72 Billion in 2024, with a CAGR of 5.28% between 2025 and 2033. This industry is continuously growing as a result of rising demand for ready meals, cold cuts, on-the-go snacks, and convenience foods. The busy lifestyles of millennials and the growth of working populations worldwide have an impact on fast-food consumption. This is probably going to help the fast-food industry grow internationally. Consumer spending on home-cooked meals has increased in recent years. This is complemented by the rise in employment rates worldwide. This has made it easy to consume foods while on the run.


Global Fast-food Industry Overview

Fast-food is the term used to describe swiftly cooked meals that are usually offered in drive-thrus, restaurants, or delivery services. Fast-food, which includes things like burgers, fries, pizzas, sandwiches, and fried chicken, is well-known for being inexpensive and convenient. Standardized recipes, precooked ingredients, and an emphasis on speed that enables quick serving are frequently its defining characteristics. Fast-food is popular because it's convenient, but because of its high fat, salt, and sugar content, it has come under fire for being linked to poor eating habits. But in response, a lot of fast-food restaurants are starting to include healthier menu choices including salads, wraps, and plant-based foods.

A number of elements come together to drive the global fast-food market's growth and attractiveness on a worldwide scale. Fast-paced lifestyles and increased urbanization are the primary drivers of convenience demand, which is driving customers to look for quick and simple meal alternatives. Its market expansion is greatly aided by the accessibility of fast-food restaurants and their reasonable rates. Technological innovations that further improve customer experiences and operational efficiencies, such as digital ordering platforms, smartphone applications, and effective delivery services, are contributing to the market's optimistic outlook. Additionally, the fast-food sector is growing as a result of menu selections being expanded to provide healthier and more varied options that cater to changing consumer preferences.


Driving Forces of Fast-food Market

The number of quick service restaurants is increasing in both developed and developing nations

This market is largely driven by convenience, which makes it possible to deliver food fast, which primarily appeals to millennial customers. Customers' preference for ready-to-eat meals and quick food items has altered the dynamics of the global market. One of the main reasons for the growing demand for fast-food is that it takes less time and effort to prepare. Another element that will help the market thrive in the upcoming years is customers' increasing disposable income.

USDA reports that the number of quick-service restaurants in the United States increased by almost 20% in the last ten years, from about 285,000 in 2000 to over 340,000 in 2015. During 2000–15, the number of quick-service restaurants increased by more than 30 percent in several metropolitan counties, particularly in the Mid-Atlantic, the Southeast, and rapidly urbanizing counties in the Western states. This is far higher than the national average of 20 percent. The rise of the fast-casual restaurant category was one of the main factors propelling the expansion of quick-service restaurants in metropolitan nations. It is anticipated that during the projected period, this tendency will continue to dominate and propel the expansion of the fast-food industry.


Increasing Living Standards and Shifting Consumer Behaviour

In most regions, consumers are increasingly dining out due to a combination of changing consumer behavior and rising family income. Additionally, even while well-known brands like Domino's, Pizza Hut, McDonald's, KFC, and Burger King continue to be popular, the quick growth of different food service outlets is becoming more and more popular in both developed and developing countries worldwide. Due to the quick increase in young people's love for fast-food, international fast-food franchises are now looking into international markets. Fast-food is becoming more and more popular because of its flavor, variety, affordability, and ease of use. The business is growing as a result of a number of factors, including increased foreign investment, rising household incomes, a growing millennial population, an increase in tourism, and changing consumer spending patterns.


Increasing Food Spending and Shifting Consumer Behavior to Support Growth

In most regions, the growth of households with two or more people and increased family income are the main drivers pushing consumers to eat out more. Additionally, while well-known brands like Domino's, Pizza Hut, McDonald's, KFC, and Burger King continue to enjoy popularity, the quick growth of variety food service outlets is becoming more and more popular in both developed and developing countries worldwide.

Since fast-food is becoming more and more popular among young people, worldwide fast-food chains are looking to expand into foreign markets. The business is also developing as a result of rising foreign investment, rising household incomes, an increasing millennial population, rising tourism, and changing consumer purchase patterns.


Fast-food Market Overview by Regions

Due to growing urbanization, hectic lives, and increased disposable incomes, the fast-food industry is expanding rapidly worldwide. Consumption is highest in North America, followed by Europe and Asia-Pacific, where market expansion is aided by changing customer preferences and digital ordering platforms. An overview by region is given below:
United States Fast-food Market

A fast-paced lifestyle, growing disposable incomes, and a growing desire for convenience have made the US fast-food sector one of the biggest in the world. Fast-food businesses are widely used by Americans due to their hectic work schedules and desire for quick, inexpensive meals. The market is still dominated by big firms like McDonald's, Burger King, and Taco Bell, who have responded to shifting consumer preferences by offering plant-based products, healthier menu options, and online ordering. Technological developments like delivery services and smartphone apps are also helping the sector. Additionally, a major factor in the market's continuous expansion is the expanding trend of online meal ordering and delivery services.

Papa John's International, Inc. is working with franchisee Nadeem Bajwa and The Bajco Group to open 50 new locations by 2028, extending its presence in North America in 2024. Through programs such as the Back to expansion Program, this strategic collaboration seeks to increase Papa John's market share in current markets and spur expansion.


India Fast-food Market

Due to shifting lifestyles, rising urbanization, and a burgeoning middle class, India's fast-food business is growing quickly. Fast-food businesses are becoming increasingly popular among consumers who have hectic metropolitan schedules and a demand for inexpensive, convenient meals. In addition to regional franchises like Haldiram's and Bikanervala, Western fast-food chains like McDonald's, Domino's, and KFC are becoming more and more well-known. Additionally, the growth of online meal ordering services like Swiggy and Zomato is driving up demand for quick-service restaurants (QSRs) and home delivery services. In order to satisfy customers who are concerned about their health, the market is also seeing a growing trend toward healthier menu selections. The fast-food industry in India is predicted to continue its strong growth due to the country's youthful, urban population.

For example, the introduction of multiple burger restaurants, like Biggie's Burger, in India and the growing market share of McDonald's and Domino's. Burger King will boost market expansion in India's tier 2 and tier 3 cities. Furthermore, the fast-food sector will expand significantly due to the quick rise in the use of domestic Indian internet delivery services like Zomato and Swiggy.


Germany Fast-food Market

The market for fast food in Germany is expanding rapidly due to a move toward on-the-go dining, busy lifestyles, and rising convenience demand. The market is dominated by international fast-food chains like McDonald's, Burger King, and Subway, as well as regional brands like Döner kebab shops and conventional fast-casual restaurants. As consumers look for quick and simple meal options, the sector is being further stimulated by the growing popularity of delivery services offered by platforms such as Lieferando. A growing number of fast-food companies are catering to health-conscious customers by providing vegetarian, vegan, and gluten-free menu items in response to the growing demand for healthier options. The fast-food industry in Germany is still expanding due to the country's varied culinary traditions and growing urbanization.


United Arab Emirates Fast-food Market

The United Arab Emirates' (UAE) fast food business is expanding rapidly due to the nation's young population, hectic urban lifestyles, and desire for quick, reasonably priced meals. The market is dominated by both local and international fast-food franchises, including McDonald's, KFC, and Burger King. Demand is also greatly influenced by the UAE's booming tourism sector, as both locals and visitors look for quick dining options. The sector is also being boosted by the growth of meal delivery services, especially through applications like Deliveroo and Zomato. As consumers in the area become more health conscious, there is also a growing trend toward healthier fast-food options, such as plant-based and low-calorie meals.


Product- Industry is divided into 6 viewpoints:

1. Pizza/Pasta
2. Burgers/Sandwiches
3. Chicken
4. Asian/Latin American
5. Seafood
6. Others


Application- Industry is divided into 4 viewpoints:

1. Full-Service Restaurants
2. Quick-Service Restaurants
3. Catering
4. Others


Countries- Industry is divided into 25 viewpoints:

North America

• United States
• Canada

Europe

• France
• Germany
• Italy
• Spain
• United Kingdom
• Belgium
• Netherlands
• Turkey

Asia Pacific

• China
• Japan
• India
• South Korea
• Thailand
• Malaysia
• Indonesia
• Australia
• New Zealand

Latin America

• Brazil
• Mexico
• Argentina

Middle East & Africa

• Saudi Arabia
• United Arab Emirates
• South Africa


All companies have been covered with 4 Viewpoints

1. Overview
2. Key Persons
3. Recent Development & Strategies
4. Financial Insights


Company Analysis

1. Starbucks Corp.
2. Papa John's International Inc.
3. Domino's Pizza Inc.
4. Wendy's
5. Performance Food Group
6. Yum! Brands, Inc.
7. Restaurant Brands International Inc.



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Table of Contents

1. Introduction

2. Research Methodology

3. Executive Summary

4. Market Dynamics

4.1 Growth Drivers
4.2 Challenges


5. Global Fast Food Market

6. Market Share Analysis

6.1 By Product
6.2 By End User
6.3 By Countries


7. Product

7.1 Pizza/Pasta
7.2 Burgers/Sandwiches
7.3 Chicken
7.4 Asian/Latin American
7.5 Seafood
7.6 Others


8. End User

8.1 Full-Service Restaurants
8.2 Quick-Service Restaurants
8.3 Catering
8.4 Others


9. Countries

9.1 North America

9.1.1 United States
9.1.2 Canada

9.2 Europe

9.2.1 France
9.2.2 Germany
9.2.3 Italy
9.2.4 Spain
9.2.5 United Kingdom
9.2.6 Belgium
9.2.7 Netherlands
9.2.8 Turkey

9.3 Asia Pacific

9.3.1 China
9.3.2 Japan
9.3.3 India
9.3.4 South Korea
9.3.5 Thailand
9.3.6 Malaysia
9.3.7 Indonesia
9.3.8 Australia
9.3.9 New Zealand

9.4 Latin America

9.4.1 Brazil
9.4.2 Mexico
9.4.3 Argentina

9.5 Middle East & Africa

9.5.1 Saudi Arabia
9.5.2 UAE
9.5.3 South Africa


10. Porter’s Five Forces Analysis

10.1 Bargaining Power of Buyers
10.2 Bargaining Power of Suppliers
10.3 Degree of Rivalry
10.4 Threat of New Entrants
10.5 Threat of Substitutes


11. SWOT Analysis

11.1 Strength
11.2 Weakness
11.3 Opportunity
11.4 Threat


12. Key Players Analysis

12.1 Starbucks Corp.
12.1.1 Overview
12.1.2 Key Persons
12.1.3 Recent Development & Strategies
12.1.4 Revenue Analysis

12.2 Papa John's International Inc.
12.2.1 Overview
12.2.2 Key Persons
12.2.3 Recent Development & Strategies
12.2.4 Revenue Analysis

12.3 Domino's Pizza Inc.
12.3.1 Overview
12.3.2 Key Persons
12.3.3 Recent Development & Strategies
12.3.4 Revenue Analysis

12.4 Wendy's
12.4.1 Overview
12.4.2 Key Persons
12.4.3 Recent Development & Strategies
12.4.4 Revenue Analysis

12.5 Performance Food Group
12.5.1 Overview
12.5.2 Key Persons
12.5.3 Recent Development & Strategies
12.5.4 Revenue Analysis

12.6 Yum! Brands, Inc.
12.6.1 Overview
12.6.2 Key Persons
12.6.3 Recent Development & Strategies
12.6.4 Revenue Analysis

12.7 Restaurant Brands International Inc.
12.7.1 Overview
12.7.2 Key Persons
12.7.3 Recent Development & Strategies
12.7.4 Revenue Analysis

12.8 Kentucky Fried Chicken (KFC)
12.8.1 Overview
12.8.2 Key Persons
12.8.3 Recent Development & Strategies
12.8.4 Revenue Analysis

 

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