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救急箱市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


First Aid Kit Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、世界の救急箱市場に関する詳細な調査報告書を発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の包括... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月13日 US$4,900
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250 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の救急箱市場に関する詳細な調査報告書を発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造の包括的な見解を提供しています。

主な洞察

- 救急キットの市場規模(2024E):2億1,590万米ドル
- 予測市場価値(2032F): 215.9 百万米ドル3億1,990万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2032): 5.0%

救急箱市場 - レポートスコープ

救急キットは、緊急時に即座にケアと治療を提供し、軽傷、切り傷、火傷、その他の医療ニーズに対処するために極めて重要である。これらのキットには、包帯、消毒薬、鎮痛剤、医療器具など、さまざまな医療用品や機器が含まれている。救急箱の市場は、家庭、職場、学校、公共の場に対応し、基本的なキット、総合的なキット、特殊なキットなどさまざまなタイプを提供している。市場の成長は、応急手当の重要性に対する意識の高まり、怪我や事故の発生率の上昇、職場や公共の場における安全に対する規制要件が原動力となっている。

市場成長の促進要因

傷害の重症度を最小限に抑え、合併症を予防する応急手当の役割に対する意識の高まりなど、いくつかの要因が世界の応急手当キット市場の成長を後押ししている。労働災害の増加により、効果的な応急処置ソリューションへの需要が高まっている。職場、学校、公共スペースに救急箱の設置を義務付ける規制要件が、市場拡大をさらに後押ししている。デジタル接続を備えたスマート救急箱などの技術進歩は、緊急対応と在庫管理を強化し、市場拡大に寄与している。

市場の阻害要因

前向きな成長見通しとは裏腹に、救急箱市場は偽造品の蔓延や地域による認知度の違いといった課題に直面している。救急箱の製造、販売、使用に関連する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担をもたらし、市場参入や運営コストに影響を与える可能性がある。さらに、特殊な救急箱は高価であるため、特に安全設備への予算が限られている新興国では、市場浸透の妨げになる可能性がある。こうした課題に対処するには、業界関係者と政策立案者が協力して、安全で安価な応急手当ソリューションへのアクセスを促進する必要がある。

市場機会:

救急箱市場は、技術の進歩、人口動態の変化、安全規制の進化を通じて大きな成長機会を提供する。遠隔モニタリングやスマート救急箱を含むデジタルヘルス技術の統合は、緊急時の対応と治療成果を向上させる。スポーツ、アウトドア活動、災害対策における救急箱の使用拡大は、市場の範囲を広げ、技術革新を刺激する。戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果が高く使いやすい応急処置ソリューションの導入は、こうした機会を活用し、市場のリーダーシップを維持するために極めて重要である。

本レポートで扱う主な質問

- 救急箱市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な場面で採用を促進しているキットの種類と用途は何か?
- 技術の進歩は救急箱市場の競争環境にどのような変化をもたらしているか?
- 救急箱市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で競争力を維持しているのか?
- 世界の救急箱市場の新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

ジョンソン・エンド・ジョンソン、3M、Medline Industriesなど、世界の救急箱市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、スマートキット、ポータブルキット、様々な用途に特化したキットなど、先進的な応急処置ソリューションを生み出している。安全団体、医療提供者、規制機関との協力により、市場参入と技術導入が促進される。公共教育、訓練プログラム、地域社会への働きかけも、市場の成長を促進し、進化する救急箱の状況における緊急事態への備えを向上させるために重視されている。

主な企業

- アクメ・ユナイテッド・コーポレーション
- ジョンソン・エンド・ジョンソン・サービス社
- アドバケア・カナディアン・セーフティ用品
- ステロプラスト・ヘルスケア
- DCセーフティ
- クレーマー製品
- ダイナミックセーフティUSA
- サーティファイド・セーフティ・マニュファクチャリング
- ライフライン
- レディ・アメリカ
- レビット-セーフティ
- メドツリー
- ノーザン・セーフティ
- テンダーコーポレーション
- ステリメド
- ハルトマン

救急箱産業調査の主要市場セグメント

製品別
- コンプライアンス用救急箱
- 職場用救急箱
- 車両用救急箱
- スポーツ救急キット
- その他の救急箱

用途別
- 家庭用
- 業務用

エンドユーザー別
- ヘルスケアセンター
- 交通機関
- 産業・製造施設
- 住宅およびオフィス
- 軍事施設
- スポーツアカデミー

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.メーカーによる主なプロモーション戦略
4.2.規制の状況
4.3.バリューチェーン分析
4.4.製品採用分析
4.5.PESTEL分析
4.6.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.創傷ケアの世界市場概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.熱傷患者の増加
5.2.2.転倒災害の増加
5.2.3.民間および公的機関による取り組みの増加
5.2.4.安全・応急処置に対する意識の高まり
5.2.5.業界別キットの登場
5.2.6.安全運転キットの採用増加
5.2.7.Eコマース流通の影響
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID19 危機分析
6.1.COVID19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.エンドユーザー別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界市場数量(台)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場規模(単位)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場規模(単位)予測、2024年~2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界市場の需要(金額または規模、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2032年
10.3.1.コンプライアンス救急箱
10.3.2.職場用救急箱
10.3.3.車両用救急箱
10.3.4.スポーツ用救急箱
10.3.5.その他の救急箱
10.4.製品別市場魅力度分析
11.用途別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、用途別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と用途別予測、2024-2032年
11.3.1.家庭用
11.3.2.商業用
11.4.用途別市場魅力度分析
12.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、エンドユーザー別、2019-2023年
12.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)分析予測:エンドユーザー別、2024-2032年
12.3.1.ヘルスケアセンター
12.3.2.交通機関
12.3.3.工業・製造施設
12.3.4.家庭およびオフィス
12.3.5.軍事施設
12.3.6.スポーツアカデミー
12.3.7.その他
12.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年、地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析、2019-2023年
13.3.2024年~2032年の現在および将来の市場規模(百万米ドル)および数量(台)予測
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
14.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.エンドユーザー別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.国別分析と予測
14.7.1.米国市場分析
14.7.1.1.はじめに
14.7.1.2.市場分類別分析と予測
14.7.1.2.1.製品別
14.7.1.2.2.用途別
14.7.1.2.3.エンドユーザー別
14.7.2.カナダ市場分析
14.7.2.1.はじめに
14.7.2.2.市場分類別分析と予測
14.7.2.2.1.製品別
14.7.2.2.2.用途別
14.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
15.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.エンドユーザー別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.国別分析と予測
15.7.1.メキシコ市場分析
15.7.1.1.序論
15.7.1.2.市場分類別分析と予測
15.7.1.2.1.製品別
15.7.1.2.2.用途別
15.7.1.2.3.エンドユーザー別
15.7.2.ブラジル市場分析
15.7.2.1.序論
15.7.2.2.市場分類別分析と予測
15.7.2.2.1.製品別
15.7.2.2.2.用途別
15.7.2.2.3.エンドユーザー別
15.7.3.アルゼンチン市場分析
15.7.3.1.序論
15.7.3.2.市場分類別分析と予測
15.7.3.2.1.製品別
15.7.3.2.2.用途別
15.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析、2019-2023年
16.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ドイツ
16.3.1.2.イタリア
16.3.1.3.フランス
16.3.1.4.イギリス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ベネルクス
16.3.1.7.ロシア
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.エンドユーザー別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.国別分析と予測
16.7.1.ドイツ市場分析
16.7.1.1.はじめに
16.7.1.2.市場分類別分析と予測
16.7.1.2.1.製品別
16.7.1.2.2.用途別
16.7.1.2.3.エンドユーザー別
16.7.2.イタリア市場分析
16.7.2.1.はじめに
16.7.2.2.市場分類別分析と予測
16.7.2.2.1.製品別
16.7.2.2.2.用途別
16.7.2.2.3.エンドユーザー別
16.7.3.フランス市場分析
16.7.3.1.はじめに
16.7.3.2.市場分類別分析と予測
16.7.3.2.1.製品別
16.7.3.2.2.用途別
16.7.3.2.3.エンドユーザー別
16.7.4.イギリス市場分析
16.7.4.1.序論
16.7.4.2.市場分類別分析と予測
16.7.4.2.1.製品別
16.7.4.2.2.用途別
16.7.4.2.3.エンドユーザー別
16.7.5.スペイン市場分析
16.7.5.1.はじめに
16.7.5.2.市場分類別分析と予測
16.7.5.2.1.製品別
16.7.5.2.2.用途別
16.7.5.2.3.エンドユーザー別
16.7.6.ベネルクス市場分析
16.7.6.1.序論
16.7.6.2.市場分類別分析と予測
16.7.6.2.1.製品別
16.7.6.2.2.用途別
16.7.6.2.3.エンドユーザー別
16.7.7.ロシア市場分析
16.7.7.1.序論
16.7.7.2.市場分類別分析と予測
16.7.7.2.1.製品別
16.7.7.2.2.用途別
16.7.7.2.3.エンドユーザー別
17.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
17.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
17.3.1.国別
17.3.1.1.中国
17.3.1.2.日本
17.3.1.3.韓国
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.エンドユーザー別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.国別分析と予測
17.7.1.中国市場の分析
17.7.1.1.はじめに
17.7.1.2.市場分類別分析と予測
17.7.1.2.1.製品別
17.7.1.2.2.用途別
17.7.1.2.3.エンドユーザー別
17.7.2.日本市場分析
17.7.2.1.はじめに
17.7.2.2.市場分類別分析と予測
17.7.2.2.1.製品別
17.7.2.2.2.用途別
17.7.2.2.3.エンドユーザー別
17.7.3.韓国市場分析
17.7.3.1.序論
17.7.3.2.市場分類別分析と予測
17.7.3.2.1.製品別
17.7.3.2.2.用途別
17.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.南アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
18.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.インドネシア
18.3.1.3.マレーシア
18.3.1.4.タイ
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.エンドユーザー別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.国別分析と予測
18.7.1.インド市場の分析
18.7.1.1.はじめに
18.7.1.2.市場分類別分析と予測
18.7.1.2.1.製品別
18.7.1.2.2.用途別
18.7.1.2.3.エンドユーザー別
18.7.2.インドネシア市場分析
18.7.2.1.序論
18.7.2.2.市場分類別分析と予測
18.7.2.2.1.製品別
18.7.2.2.2.用途別
18.7.2.2.3.エンドユーザー別
18.7.3.マレーシア市場分析
18.7.3.1.序論
18.7.3.2.市場分類別分析と予測
18.7.3.2.1.製品別
18.7.3.2.2.用途別
18.7.3.2.3.エンドユーザー別
18.7.4.タイ市場分析
18.7.4.1.序論
18.7.4.2.市場分類別分析と予測
18.7.4.2.1.製品別
18.7.4.2.2.用途別
18.7.4.2.3.エンドユーザー別
19.オセアニア市場2019-2023年および予測2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.2019年~2023年の市場分類別過去市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析動向分析
19.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.用途別
19.3.4.エンドユーザー別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.5.主な市場参加者 - インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.国別分析と予測
19.7.1.オーストラリア市場分析
19.7.1.1.はじめに
19.7.1.2.市場分類別分析と予測
19.7.1.2.1.製品別
19.7.1.2.2.用途別
19.7.1.2.3.エンドユーザー別
19.7.2.ニュージーランド市場分析
19.7.2.1.はじめに
19.7.2.2.市場分類別分析と予測
19.7.2.2.1.製品別
19.7.2.2.2.用途別
19.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.中東・アフリカ(MEA)市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(台数)動向分析(2019-2023年
20.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)予測、2024-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.用途別
20.3.4.エンドユーザー別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.用途別
20.4.4.エンドユーザー別
20.5.市場動向
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.国別分析と予測
20.7.1.GCC諸国の市場分析
20.7.1.1.はじめに
20.7.1.2.市場分類別分析と予測
20.7.1.2.1.製品別
20.7.1.2.2.用途別
20.7.1.2.3.エンドユーザー別
20.7.2.トルコ市場の分析
20.7.2.1.序論
20.7.2.2.市場分類別分析と予測
20.7.2.2.1.製品別
20.7.2.2.2.用途別
20.7.2.2.3.エンドユーザー別
20.7.3.南アフリカ市場分析
20.7.3.1.序論
20.7.3.2.市場分類別分析と予測
20.7.3.2.1.製品別
20.7.3.2.2.用途別
20.7.3.2.3.エンドユーザー別
20.7.4.北アフリカ市場分析
20.7.4.1.はじめに
20.7.4.2.市場分類別分析と予測
20.7.4.2.1.製品別
20.7.4.2.2.用途別
20.7.4.2.3.エンドユーザー別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
22.競争分析
22.1.競合ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.グリーンガードの応急処置と安全
22.3.1.1.概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.1.4.セールスフットプリント
22.3.1.5.主要財務状況
22.3.1.6.SWOT分析
22.3.1.7.戦略の概要
22.3.2.アクメ・ユナイテッド・コーポレーション
22.3.2.1.概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.2.4.セールスフットプリント
22.3.2.5.主要財務状況
22.3.2.6.SWOT分析
22.3.2.7.戦略の概要
22.3.3.ジョンソン・エンド・ジョンソンサービス
22.3.3.1.概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.3.4.セールスフットプリント
22.3.3.5.主要財務状況
22.3.3.6.SWOT分析
22.3.3.7.戦略の概要
22.3.4.カナダの安全用品
22.3.4.1.概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.4.4.セールスフットプリント
22.3.4.5.主要財務状況
22.3.4.6.SWOT分析
22.3.4.7.戦略の概要
22.3.5.ステロプラスト・ヘルスケア
22.3.5.1.概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.5.4.販売拠点
22.3.5.5.主要財務状況
22.3.5.6.SWOT分析
22.3.5.7.戦略の概要
22.3.6.DCセーフティ
22.3.6.1.概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.6.4.販売拠点
22.3.6.5.主要財務状況
22.3.6.6.SWOT分析
22.3.6.7.戦略の概要
22.3.7.クレーマー製品
22.3.7.1.概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.7.4.セールスフットプリント
22.3.7.5.主要財務状況
22.3.7.6.SWOT分析
22.3.7.7.戦略の概要
22.3.8.ダイナミックセーフティUSA
22.3.8.1.概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.8.4.販売拠点
22.3.8.5.主要財務状況
22.3.8.6.SWOT分析
22.3.8.7.戦略の概要
22.3.9.公認セーフティ・マニュファクチャリング
22.3.9.1.概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.9.4.セールスフットプリント
22.3.9.5.主要財務状況
22.3.9.6.SWOT分析
22.3.9.7.戦略の概要
22.3.10.ライフライン
22.3.10.1.概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.10.4.販売拠点
22.3.10.5.主要財務データ
22.3.10.6.SWOT分析
22.3.10.7.戦略の概要
22.3.11.レディ・アメリカ
22.3.11.1.概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.11.4.セールスフットプリント
22.3.11.5.主要財務状況
22.3.11.6.SWOT分析
22.3.11.7.戦略の概要
22.3.12.レビット-セーフティ
22.3.12.1.概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.12.4.販売拠点
22.3.12.5.主要財務状況
22.3.12.6.SWOT分析
22.3.12.7.戦略の概要
22.3.13.メドツリー
22.3.13.1.概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.13.4.販売拠点
22.3.13.5.主要財務データ
22.3.13.6.SWOT分析
22.3.13.7.戦略の概要
22.3.14.ノーザン・セーフティ
22.3.14.1.概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.14.4.販売拠点
22.3.14.5.主要財務状況
22.3.14.6.SWOT分析
22.3.14.7.戦略の概要
22.3.15.テンダー株式会社
22.3.15.1.概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.15.4.販売拠点
22.3.15.5.主要財務状況
22.3.15.6.SWOT分析
22.3.15.7.戦略の概要
22.3.16.ステリメド
22.3.16.1.概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.16.4.販売拠点
22.3.16.5.主要財務状況
22.3.16.6.SWOT分析
22.3.16.7.戦略の概要
22.3.17.ハルトマン
22.3.17.1.概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.3.17.4.販売拠点
22.3.17.5.主要財務状況
22.3.17.6.SWOT分析
22.3.17.7.戦略の概要
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published a detailed report on the global First Aid Kit market. This report provides an in-depth analysis of critical market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering a comprehensive view of the market structure.

Key Insights:

• First Aid Kit Market Size (2024E): USD 215.9 Million
• Projected Market Value (2032F): USD 319.9 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 5.0%

First Aid Kit Market - Report Scope:

First aid kits are crucial for delivering immediate care and treatment in emergencies, addressing minor injuries, cuts, burns, and other medical needs. These kits contain a variety of medical supplies and equipment, such as bandages, antiseptics, pain relievers, and medical instruments. The market for first aid kits caters to households, workplaces, schools, and public areas, offering various types including basic, comprehensive, and specialized kits. The market’s growth is driven by increasing awareness of the importance of first aid, rising injury and accident rates, and regulatory requirements for safety in workplaces and public spaces.

Market Growth Drivers:

Several factors are fueling the growth of the global first aid kit market, including heightened awareness of first aid’s role in minimizing injury severity and preventing complications. The rise in workplace accidents has increased demand for effective first aid solutions. Regulatory requirements mandating first aid kits in workplaces, schools, and public spaces further drive market expansion. Technological advancements, such as smart first aid kits with digital connectivity, enhance emergency response and inventory management, contributing to market growth.

Market Restraints:

Despite the positive growth outlook, the first aid kit market faces challenges such as the prevalence of counterfeit products and varying levels of awareness in different regions. Stringent regulations related to the manufacturing, marketing, and usage of first aid kits can create compliance burdens for manufacturers, affecting market entry and operational costs. Additionally, the high cost of specialized first aid kits can hinder market penetration, particularly in emerging economies with limited budgets for safety equipment. Addressing these challenges will require collaboration between industry stakeholders and policymakers to promote access to safe and affordable first aid solutions.

Market Opportunities:

The first aid kit market offers significant growth opportunities through technological advancements, demographic shifts, and evolving safety regulations. The integration of digital health technologies, including remote monitoring and smart first aid kits, improves emergency response and treatment outcomes. The expanding use of first aid kits in sports, outdoor activities, and disaster preparedness broadens the market’s scope and stimulates innovation. Strategic partnerships, investment in research and development, and the introduction of cost-effective, user-friendly first aid solutions are crucial for leveraging these opportunities and maintaining market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the global growth of the first aid kit market?
• Which types of kits and applications are driving adoption across various settings?
• How are technological advancements transforming the competitive landscape of the first aid kit market?
• Who are the key players in the first aid kit market, and what strategies are they using to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global first aid kit market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global first aid kit market, such as Johnson & Johnson, 3M, and Medline Industries, are focusing on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive advantage. These companies invest in research and development to create advanced first aid solutions, including smart kits, portable kits, and specialized kits for various applications. Collaborations with safety organizations, healthcare providers, and regulatory bodies facilitate market access and technology adoption. Public education, training programs, and community outreach initiatives are also emphasized to foster market growth and improve emergency preparedness in the evolving first aid kit landscape.

Key Companies Profiled:

• Acme United Corporation
• Johnson & Johnson Services, Inc.
• AdvaCare Canadian Safety Supplies
• Steroplast Healthcare
• DC Safety
• Cramer products
• Dynamic Safety USA
• Certified Safety Manufacturing
• Lifeline
• Ready America
• Levitt-Safety
• MedTree
• Nothern Safety
• Tender Corporation
• Sterimed
• HARTMANN

Key Market Segments of First Aid Kit Industry Research

By Product:
• Compliance First Aid Kits
• Workplace First Aid Kits
• Vehicle First Aid Kits
• Sports First Aid Kits
• Other First Aid Kits

By Application:
• Household
• Commercial

By End User:
• Healthcare Centers
• Transportation
• Industrial and Manufacturing Facilities
• Homes and Offices
• Military
• Sports Academies

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.2. Regulatory Landscape
4.3. Value Chain Analysis
4.4. Product Adoption Analysis
4.5. PESTEL Analysis
4.6. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Wound Care Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Rising Number of Burn Cases
5.2.2. Increasing Incidence of Fall Injuries
5.2.3. Rising Initiatives by Private and Public Organizations
5.2.4. Growing Awareness on Safety and First Aid
5.2.5. Emergence of Industry-Specific Kits
5.2.6. Rising Adoption of Driving Safety Kits
5.2.7. Impact of E-Commerce Distribution
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID19 Crisis Analysis
6.1. COVID19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Application
6.1.3. By End User
6.1.4. By Region
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Market Volume (Units) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Products
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units)Analysis By Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units)Analysis and Forecast By Product, 2024-2032
10.3.1. Compliance first aid kits
10.3.2. Workplace first aid kits
10.3.3. Vehicle first aid kits
10.3.4. Sports first aid kits
10.3.5. Other first aid kits
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Application, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
11.3.1. Household
11.3.2. Commercial
11.4. Market Attractiveness Analysis By Application
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By End User
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By End User, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis Forecast By End User, 2024-2032
12.3.1. Healthcare Centers
12.3.2. Transportation
12.3.3. Industrial And Manufacturing Facilities
12.3.4. Home And Offices
12.3.5. Military
12.3.6. Sports Acadamy
12.3.7. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By End User
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units)Projections, 2024-2032
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis By Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Application
14.3.4. By End User
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Country Level Analysis & Forecast
14.7.1. U.S. Market Analysis
14.7.1.1. Introduction
14.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.1.2.1. By Product
14.7.1.2.2. By Application
14.7.1.2.3. By End User
14.7.2. Canada Market Analysis
14.7.2.1. Introduction
14.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.7.2.2.1. By Product
14.7.2.2.2. By Application
14.7.2.2.3. By End User
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Application
15.3.4. By End User
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Country Level Analysis & Forecast
15.7.1. Mexico Market Analysis
15.7.1.1. Introduction
15.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.1.2.1. By Product
15.7.1.2.2. By Application
15.7.1.2.3. By End User
15.7.2. Brazil Market Analysis
15.7.2.1. Introduction
15.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.2.2.1. By Product
15.7.2.2.2. By Application
15.7.2.2.3. By End User
15.7.3. Argentina Market Analysis
15.7.3.1. Introduction
15.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.7.3.2.1. By Product
15.7.3.2.2. By Application
15.7.3.2.3. By End User
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Germany
16.3.1.2. Italy
16.3.1.3. France
16.3.1.4. U.K.
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. BENELUX
16.3.1.7. Russia
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Application
16.3.4. By End User
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Country Level Analysis & Forecast
16.7.1. Germany Market Analysis
16.7.1.1. Introduction
16.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.1.2.1. By Product
16.7.1.2.2. By Application
16.7.1.2.3. By End User
16.7.2. Italy Market Analysis
16.7.2.1. Introduction
16.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.2.2.1. By Product
16.7.2.2.2. By Application
16.7.2.2.3. By End User
16.7.3. France Market Analysis
16.7.3.1. Introduction
16.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.3.2.1. By Product
16.7.3.2.2. By Application
16.7.3.2.3. By End User
16.7.4. U.K. Market Analysis
16.7.4.1. Introduction
16.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.4.2.1. By Product
16.7.4.2.2. By Application
16.7.4.2.3. By End User
16.7.5. Spain Market Analysis
16.7.5.1. Introduction
16.7.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.5.2.1. By Product
16.7.5.2.2. By Application
16.7.5.2.3. By End User
16.7.6. BENELUX Market Analysis
16.7.6.1. Introduction
16.7.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.6.2.1. By Product
16.7.6.2.2. By Application
16.7.6.2.3. By End User
16.7.7. Russia Market Analysis
16.7.7.1. Introduction
16.7.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.7.7.2.1. By Product
16.7.7.2.2. By Application
16.7.7.2.3. By End User
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. China
17.3.1.2. Japan
17.3.1.3. South Korea
17.3.2. By Product
17.3.3. By Application
17.3.4. By End User
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Country Level Analysis & Forecast
17.7.1. China Market Analysis
17.7.1.1. Introduction
17.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.1.2.1. By Product
17.7.1.2.2. By Application
17.7.1.2.3. By End User
17.7.2. Japan Market Analysis
17.7.2.1. Introduction
17.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.2.2.1. By Product
17.7.2.2.2. By Application
17.7.2.2.3. By End User
17.7.3. South Korea Market Analysis
17.7.3.1. Introduction
17.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.7.3.2.1. By Product
17.7.3.2.2. By Application
17.7.3.2.3. By End User
18. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Indonesia
18.3.1.3. Malaysia
18.3.1.4. Thailand
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product
18.3.3. By Application
18.3.4. By End User
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Country Level Analysis & Forecast
18.7.1. India Market Analysis
18.7.1.1. Introduction
18.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.1.2.1. By Product
18.7.1.2.2. By Application
18.7.1.2.3. By End User
18.7.2. Indonesia Market Analysis
18.7.2.1. Introduction
18.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.2.2.1. By Product
18.7.2.2.2. By Application
18.7.2.2.3. By End User
18.7.3. Malaysia Market Analysis
18.7.3.1. Introduction
18.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.3.2.1. By Product
18.7.3.2.2. By Application
18.7.3.2.3. By End User
18.7.4. Thailand Market Analysis
18.7.4.1. Introduction
18.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.7.4.2.1. By Product
18.7.4.2.2. By Application
18.7.4.2.3. By End User
19. Oceania Market 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Application
19.3.4. By End User
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Country Level Analysis & Forecast
19.7.1. Australia Market Analysis
19.7.1.1. Introduction
19.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.1.2.1. By Product
19.7.1.2.2. By Application
19.7.1.2.3. By End User
19.7.2. New Zealand Market Analysis
19.7.2.1. Introduction
19.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.7.2.2.1. By Product
19.7.2.2.2. By Application
19.7.2.2.3. By End User
20. Middle East and Africa (MEA) Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Value (US$ Mn) and Volume (Units) Projections, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Türkiye
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Application
20.3.4. By End User
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Application
20.4.4. By End User
20.5. Market Trends
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Country Level Analysis & Forecast
20.7.1. GCC Countries Market Analysis
20.7.1.1. Introduction
20.7.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.1.2.1. By Product
20.7.1.2.2. By Application
20.7.1.2.3. By End User
20.7.2. Türkiye Market Analysis
20.7.2.1. Introduction
20.7.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.2.2.1. By Product
20.7.2.2.2. By Application
20.7.2.2.3. By End User
20.7.3. South Africa Market Analysis
20.7.3.1. Introduction
20.7.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.3.2.1. By Product
20.7.3.2.2. By Application
20.7.3.2.3. By End User
20.7.4. North Africa Market Analysis
20.7.4.1. Introduction
20.7.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.7.4.2.1. By Product
20.7.4.2.2. By Application
20.7.4.2.3. By End User
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Green Guard First Aid & Safety
22.3.1.1. Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.1.4. Sales Footprint
22.3.1.5. Key Financials
22.3.1.6. SWOT Analysis
22.3.1.7. Strategy Overview
22.3.2. Acme United Corporation
22.3.2.1. Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.2.4. Sales Footprint
22.3.2.5. Key Financials
22.3.2.6. SWOT Analysis
22.3.2.7. Strategy Overview
22.3.3. Johnson & Johnson Services, Inc.
22.3.3.1. Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.3.4. Sales Footprint
22.3.3.5. Key Financials
22.3.3.6. SWOT Analysis
22.3.3.7. Strategy Overview
22.3.4. AdvaCare Canadian Safety Supplies
22.3.4.1. Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.4.4. Sales Footprint
22.3.4.5. Key Financials
22.3.4.6. SWOT Analysis
22.3.4.7. Strategy Overview
22.3.5. Steroplast Healthcare
22.3.5.1. Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.5.4. Sales Footprint
22.3.5.5. Key Financials
22.3.5.6. SWOT Analysis
22.3.5.7. Strategy Overview
22.3.6. DC Safety
22.3.6.1. Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.6.4. Sales Footprint
22.3.6.5. Key Financials
22.3.6.6. SWOT Analysis
22.3.6.7. Strategy Overview
22.3.7. Cramer products
22.3.7.1. Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.7.4. Sales Footprint
22.3.7.5. Key Financials
22.3.7.6. SWOT Analysis
22.3.7.7. Strategy Overview
22.3.8. Dynamic Safety USA
22.3.8.1. Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.8.4. Sales Footprint
22.3.8.5. Key Financials
22.3.8.6. SWOT Analysis
22.3.8.7. Strategy Overview
22.3.9. Certified Safety Manufacturing
22.3.9.1. Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.9.4. Sales Footprint
22.3.9.5. Key Financials
22.3.9.6. SWOT Analysis
22.3.9.7. Strategy Overview
22.3.10. Lifeline
22.3.10.1. Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.10.4. Sales Footprint
22.3.10.5. Key Financials
22.3.10.6. SWOT Analysis
22.3.10.7. Strategy Overview
22.3.11. Ready America
22.3.11.1. Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.11.4. Sales Footprint
22.3.11.5. Key Financials
22.3.11.6. SWOT Analysis
22.3.11.7. Strategy Overview
22.3.12. Levitt-Safety
22.3.12.1. Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.12.4. Sales Footprint
22.3.12.5. Key Financials
22.3.12.6. SWOT Analysis
22.3.12.7. Strategy Overview
22.3.13. MedTree
22.3.13.1. Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.13.4. Sales Footprint
22.3.13.5. Key Financials
22.3.13.6. SWOT Analysis
22.3.13.7. Strategy Overview
22.3.14. Nothern Safety
22.3.14.1. Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.14.4. Sales Footprint
22.3.14.5. Key Financials
22.3.14.6. SWOT Analysis
22.3.14.7. Strategy Overview
22.3.15. Tender Corporation
22.3.15.1. Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.15.4. Sales Footprint
22.3.15.5. Key Financials
22.3.15.6. SWOT Analysis
22.3.15.7. Strategy Overview
22.3.16. Sterimed
22.3.16.1. Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.16.4. Sales Footprint
22.3.16.5. Key Financials
22.3.16.6. SWOT Analysis
22.3.16.7. Strategy Overview
22.3.17. HARTMANN
22.3.17.1. Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.3.17.4. Sales Footprint
22.3.17.5. Key Financials
22.3.17.6. SWOT Analysis
22.3.17.7. Strategy Overview
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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