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粘着包帯市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2032年


Adhesive Bandages Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2032

Persistence Market Research社はこのほど、粘着包帯市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年8月2日 US$4,900
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250 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、粘着包帯市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、動向、機会、課題などの主要な市場ダイナミクスを詳細に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- 粘着包帯の市場規模(2024E):4億9,620万米ドル
- 予測市場価値(2032F):6億3,440万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2032): 3.1%

粘着包帯市場 - レポートスコープ:

一般に絆創膏として知られる粘着包帯は、軽度の創傷、切り傷、擦り傷を覆うために使用される医療器具である。これらの絆創膏は、皮膚に貼り付ける粘着性の裏打ち材で設計されており、感染や外部の汚染物質に対する保護バリアを提供する。この市場には、布製、プラスチック製、防水性、柔軟性のある包帯など、さまざまなタイプの絆創膏があり、多様な消費者のニーズや嗜好に対応している。絆創膏市場は、医療施設、在宅介護、応急処置用途など、複数の分野に対応している。個人の健康と衛生に対する需要の高まりに加え、創傷ケアに対する意識の高まりが市場を牽引している。さらに、絆創膏の素材やデザインにおける技術革新がその有効性と快適性を高め、市場の成長をさらに後押ししている。

市場成長の促進要因

世界の絆創膏市場は、個人の健康や衛生に対する意識の高まり、軽傷や事故の増加、専門家と家庭の両方における絆創膏の使用の増加など、いくつかの主要な要因によって牽引されている。屋外活動、スポーツ、身体運動の増加は、絆創膏の需要に寄与している。低刺激性や抗菌性の開発など、包帯材料の進歩が絆創膏の機能性と魅力を高めている。小売チャネルの拡大や、便利なトラベルパックなど様々な形態での絆創膏の入手可能性の増加も、市場の成長を支えている。さらに、慢性疾患の有病率の上昇と医療現場における定期的な創傷管理の必要性が、特殊な絆創膏の需要を促進している。

市場の阻害要因

成長が見込まれるとはいえ、絆創膏市場はいくつかの課題に直面している。その主なものは、絆創膏に使用される特定の接着剤や素材によって引き起こされるアレルギー反応や皮膚炎症の可能性である。さらに、先進地域では競争が激しく、ブランドが確立しているため、市場が飽和状態に陥る可能性もある。原材料や製造工程に関連するコスト圧力は、価格戦略や利益率に影響を与える可能性がある。さらに、規制上の課題や地域によって基準が異なることも、市場ダイナミクスに影響を与える可能性がある。こうした課題に対処するには、市場競争力と消費者の信頼を維持するために、継続的な技術革新、品質管理、規制要件への適応が必要となる。

市場機会:

絆創膏市場は、技術の進歩、革新的な創傷ケアソリューションに対する消費者の需要の増加、さまざまな分野での用途の拡大により、大きな成長機会をもたらしている。高度な創傷治癒特性や快適性の向上など、特殊な絆創膏の開発は市場の差別化につながる可能性がある。また、医療インフラの整備と健康意識の高まりが絆創膏需要を牽引する新興市場にもチャンスが存在する。医療提供者との戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、新たな流通チャネルの開拓は、こうした機会をさらに生かし、市場の成長を促進する可能性がある。

本レポートで扱う主な質問

- 世界の絆創膏市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 様々な分野で需要を牽引している絆創膏の種類と用途は?
- 技術進歩は絆創膏市場の競争環境にどのような影響を与えているか?
- 絆創膏市場の主要プレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界の絆創膏市場の新たな動向と将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

ジョンソン・エンド・ジョンソン、3M Company、バイヤスドルフAGなどの企業を含む世界の絆創膏市場の大手企業は、競争優位に立つために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は、進化する消費者のニーズや嗜好に対応する高度な絆創膏ソリューションを生み出すため、研究開発に投資している。医療専門家、病院、小売チャネルとのコラボレーションにより、市場へのアクセスを容易にし、新製品の採用を促進している。品質管理、消費者教育、持続可能性を重視することで、市場の成長を促進し、競争上のポジショニングを強化している。

主な企業

- 3M社
- カーディナル・ヘルス社
- ConvaTec Group Plc.
- ビーブラウンSE
- バイヤスドルフ・アクチエンゲゼルシャフト
- ダイナレックス
- ジョンソン・アンド・ジョンソン
- メドライン・インダストリーズ
- メドトロニック
- スミス・アンド・ネフュー plc
- 日東電工株式会社
- ソーヤープロダクツ
- エルケムASA

粘着包帯のカテゴリー別産業調査

製品タイプ別
- 薬用
- 非薬用

素材別
- 織物
- ラテックスストリップ
- その他

用途別
- 創傷管理
- 浮腫コントロールおよび疼痛管理
- 整形外科管理
- その他

流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- オンライン薬局

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.市場の背景
4.1.マクロ経済要因
4.1.1.世界のGDP成長見通し
4.1.2.世界の医療費見通し
4.1.3.包帯市場の展望
4.2.予測要因-関連性と影響
4.2.1.高齢化人口の増加
4.2.2.火傷、創傷、傷害の発生率の増加
4.2.3.人口における外科的創傷の有病率の増加
4.2.4.研究開発活動の増加
4.2.5.絆創膏の需要の高まり
4.3.市場ダイナミクス
4.3.1.促進要因
4.3.2.阻害要因
4.3.3.機会分析
5.COVID19 危機分析
5.1.COVID19の現状と今後予想される影響
5.2.現在のGDP予想と予想される影響
5.3.2024年経済分析と比較した現在の経済予測
5.4.COVID19と影響分析
5.4.1.製品タイプ別売上高
5.4.2.素材別売上高
5.4.3.用途別売上高
5.4.4.流通チャネル別売上高
5.4.5.国別売上高
5.5.2024年市場シナリオ
5.6.回復シナリオ-短期的、中期的、長期的影響
6.主な包含事項
6.1.主要規制シナリオ
6.2.最近の動向
6.3.市場プレイヤーのプロモーション活動
6.4.ポーターズ分析
6.5.PESTLE分析
7.世界の粘着包帯市場の需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
7.1.過去の市場(数量)分析、2019-2023年
7.2.現在と今後の市場(数量)予測、2024-2032年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.粘着包帯の世界市場 - 価格分析
8.1.製品タイプ別地域別分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカー価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
9.粘着包帯の世界市場価値(US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2032年
9.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
9.2.現在および将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024年~2032年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対価格機会分析
10.粘着包帯の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:製品タイプ別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
10.3.製品タイプ別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
10.3.1.薬用
10.3.2.非薬用
10.4.製品タイプ別市場魅力度分析
11.粘着包帯の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:材料別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析、素材別、2019-2023年
11.3.現在と将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、材料別、2024-2032年
11.3.1.織物
11.3.2.ラテックスストリップ
11.3.3.その他
11.4.素材別市場魅力度分析
12.粘着包帯の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:用途別
12.1.はじめに/主な調査結果
12.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:用途別、2019-2023年
12.3.アプリケーション別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024-2032年
12.3.1.創傷管理
12.3.2.浮腫管理
12.3.3.疼痛管理
12.3.4.整形外科的管理
12.3.5.その他
12.4.用途別市場魅力度分析
13.粘着包帯の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:流通チャネル別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.過去の市場規模(US$ Mn)分析:流通別、2019-2023年
13.3.流通チャネル別の現在および将来市場規模(US$ Mn)分析と予測、2024年~2032年
13.3.1.病院薬局
13.3.2.小売薬局
13.3.3.オンライン薬局
13.4.流通チャネル別市場魅力度分析
14.粘着包帯の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2032年:地域別
14.1.はじめに
14.2.地域別の過去の市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2032年
14.3.1.北米
14.3.2.ラテンアメリカ
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.南アジア
14.3.5.東アジア
14.3.6.オセアニア
14.3.7.中東・アフリカ(MEA)
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米の粘着包帯市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(US$ Mn)市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
15.3.1.国別
15.3.1.1.米国
15.3.1.2.カナダ
15.3.2.製品タイプ別
15.3.3.素材別
15.3.4.用途別
15.3.5.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.ラテンアメリカの粘着包帯市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析予測、2024-2032年
16.3.1.国別
16.3.1.1.ブラジル
16.3.1.2.メキシコ
16.3.1.3.アルゼンチン
16.3.1.4.その他のラテンアメリカ
16.3.2.製品タイプ別
16.3.3.素材別
16.3.4.用途別
16.3.5.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.欧州粘着包帯市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
17.3.2024年~2032年の市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)と数量(ユニット)分析
17.3.1.国別
17.3.1.1.ドイツ
17.3.1.2.イタリア
17.3.1.3.フランス
17.3.1.4.イギリス
17.3.1.5.スペイン
17.3.1.6.ベネルクス
17.3.1.7.ロシア
17.3.1.8.その他のヨーロッパ
17.3.2.製品タイプ別
17.3.3.素材別
17.3.4.用途別
17.3.5.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジアの粘着包帯市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析2024-2032年
18.3.1.国別
18.3.1.1.インド
18.3.1.2.タイ
18.3.1.3.インドネシア
18.3.1.4.マレーシア
18.3.1.5.その他の南アジア
18.3.2.製品タイプ別
18.3.3.素材別
18.3.4.用途別
18.3.5.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.東アジアの粘着包帯市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
19.1.はじめに
19.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
19.3.1.国別
19.3.1.1.中国
19.3.1.2.日本
19.3.1.3.韓国
19.3.2.製品タイプ別
19.3.3.素材別
19.3.4.用途別
19.3.5.流通チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.オセアニアの粘着包帯市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
20.1.はじめに
20.2.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量(ユニット)分析、2019-2023年
20.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
20.3.1.国別
20.3.1.1.オーストラリア
20.3.1.2.ニュージーランド
20.3.2.製品タイプ別
20.3.3.素材別
20.3.4.用途別
20.3.5.流通チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
21.中東およびアフリカの粘着包帯市場分析 2019-2023年および予測 2024-2032年
21.1.はじめに
21.2.市場分類別過去市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2019-2023年
21.3.市場分類別現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量(ユニット)分析、2024-2032年
21.3.1.国別
21.3.1.1.GCC諸国
21.3.1.2.トルコ
21.3.1.3.南アフリカ
21.3.1.4.その他の中東・アフリカ
21.3.2.製品タイプ別
21.3.3.素材別
21.3.4.用途別
21.3.5.流通チャネル別
21.4.市場魅力度分析
21.5.主要市場参入企業 - インテンシティ・マッピング
21.6.促進要因と阻害要因-影響分析
22.主要国粘着包帯市場分析2019-2023年および予測2024-2032年
22.1.米国の粘着包帯市場の金額(US$)分析
22.1.1.製品タイプ別
22.1.2.素材別
22.1.3.用途別
22.1.4.流通チャネル別
22.2.カナダの粘着包帯市場の価値(米ドル)分析
22.2.1.製品タイプ別
22.2.2.素材別
22.2.3.用途別
22.2.4.流通チャネル別
22.3.ブラジルの粘着包帯市場価値(米ドル)分析
22.3.1.製品タイプ別
22.3.2.素材別
22.3.3.用途別
22.3.4.流通チャネル別
22.4.メキシコの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.4.1.製品タイプ別
22.4.2.素材別
22.4.3.用途別
22.4.4.流通チャネル別
22.5.アルゼンチンの粘着包帯市場価値(米ドル)分析
22.5.1.製品タイプ別
22.5.2.素材別
22.5.3.用途別
22.5.4.流通チャネル別
22.6.イギリスの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.6.1.製品タイプ別
22.6.2.素材別
22.6.3.用途別
22.6.4.流通チャネル別
22.7.ドイツの粘着包帯市場の価値(米ドル)分析
22.7.1.製品タイプ別
22.7.2.素材別
22.7.3.用途別
22.7.4.流通チャネル別
22.8.フランスの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.8.1.製品タイプ別
22.8.2.素材別
22.8.3.用途別
22.8.4.流通チャネル別
22.9.イタリアの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.9.1.製品タイプ別
22.9.2.素材別
22.9.3.用途別
22.9.4.流通チャネル別
22.10.スペインの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.10.1.製品タイプ別
22.10.2.素材別
22.10.3.用途別
22.10.4.流通チャネル別
22.11.ベネルクス粘着包帯市場価値(米ドル)分析
22.11.1.製品タイプ別
22.11.2.素材別
22.11.3.用途別
22.11.4.流通チャネル別
22.12.ロシアの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.12.1.製品タイプ別
22.12.2.素材別
22.12.3.用途別
22.12.4.流通チャネル別
22.13.インドの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.13.1.製品タイプ別
22.13.2.素材別
22.13.3.用途別
22.13.4.流通チャネル別
22.14.ASEAN絆創膏市場価値(米ドル)分析
22.14.1.製品タイプ別
22.14.2.素材別
22.14.3.用途別
22.14.4.流通チャネル別
22.15.日本の粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.15.1.製品タイプ別
22.15.2.素材別
22.15.3.用途別
22.15.4.流通チャネル別
22.16.中国の粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.16.1.製品タイプ別
22.16.2.素材別
22.16.3.用途別
22.16.4.流通チャネル別
22.17.韓国の粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.17.1.製品タイプ別
22.17.2.素材別
22.17.3.用途別
22.17.4.流通チャネル別
22.18.オーストラリアの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.18.1.製品タイプ別
22.18.2.素材別
22.18.3.用途別
22.18.4.流通チャネル別
22.19.ニュージーランドの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.19.1.製品タイプ別
22.19.2.素材別
22.19.3.用途別
22.19.4.流通チャネル別
22.20.GCC諸国の粘着包帯市場価値(米ドル)分析
22.20.1.製品タイプ別
22.20.2.素材別
22.20.3.用途別
22.20.4.流通チャネル別
22.21.トルコの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.21.1.製品タイプ別
22.21.2.素材別
22.21.3.用途別
22.21.4.流通チャネル別
22.22.南アフリカの粘着包帯市場の金額(米ドル)分析
22.22.1.製品タイプ別
22.22.2.素材別
22.22.3.用途別
22.22.4.流通チャネル別
23.市場構造分析
23.1.企業階層別市場分析
23.2.市場集中度
23.3.上位企業の市場シェア分析
23.4.市場プレゼンス分析
23.4.1.プレーヤーの地域別フットプリント
23.4.2.プレーヤーの地域別フットプリント
23.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
24.競争分析
24.1.競争ダッシュボード
24.2.競合ベンチマーキング
24.3.競合ディープダイブ
24.3.1.3M社
24.3.1.1.概要
24.3.1.2.製品ポートフォリオ
24.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.1.4.セールスフットプリント
24.3.1.5.戦略の概要
24.3.1.5.1.マーケティング戦略
24.3.1.5.2.素材戦略
24.3.1.5.3.アプリケーション戦略
24.3.1.5.4.チャネル戦略
24.3.2.カーディナル・ヘルス社
24.3.2.1.概要
24.3.2.2.製品ポートフォリオ
24.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.2.4.セールスフットプリント
24.3.2.5.戦略の概要
24.3.2.5.1.マーケティング戦略
24.3.2.5.2.素材戦略
24.3.2.5.3.アプリケーション戦略
24.3.2.5.4.チャネル戦略
24.3.3.コンバテック・グループ
24.3.3.1.概要
24.3.3.2.製品ポートフォリオ
24.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.3.4.セールスフットプリント
24.3.3.5.戦略の概要
24.3.3.5.1.マーケティング戦略
24.3.3.5.2.素材戦略
24.3.3.5.3.アプリケーション戦略
24.3.3.5.4.チャネル戦略
24.3.4.B. ブラウンSE
24.3.4.1.概要
24.3.4.2.製品ポートフォリオ
24.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.4.4.販売拠点
24.3.4.5.戦略の概要
24.3.4.5.1.マーケティング戦略
24.3.4.5.2.素材戦略
24.3.4.5.3.アプリケーション戦略
24.3.4.5.4.チャネル戦略
24.3.5.バイヤスドルフ・アクチエンゲゼルシャフト
24.3.5.1.概要
24.3.5.2.製品ポートフォリオ
24.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.5.4.セールスフットプリント
24.3.5.5.戦略の概要
24.3.5.5.1.マーケティング戦略
24.3.5.5.2.素材戦略
24.3.5.5.3.アプリケーション戦略
24.3.5.5.4.チャネル戦略
24.3.6.ダイナレックス
24.3.6.1.概要
24.3.6.2.製品ポートフォリオ
24.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.6.4.販売拠点
24.3.6.5.戦略の概要
24.3.6.5.1.マーケティング戦略
24.3.6.5.2.素材戦略
24.3.6.5.3.アプリケーション戦略
24.3.6.5.4.チャネル戦略
24.3.7.ジョンソン・アンド・ジョンソン
24.3.7.1.概要
24.3.7.2.製品ポートフォリオ
24.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.7.4.セールスフットプリント
24.3.7.5.戦略の概要
24.3.7.5.1.マーケティング戦略
24.3.7.5.2.素材戦略
24.3.7.5.3.アプリケーション戦略
24.3.7.5.4.チャネル戦略
24.3.8.メドライン・インダストリーズ社
24.3.8.1.概要
24.3.8.2.製品ポートフォリオ
24.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.8.4.販売拠点
24.3.8.5.戦略の概要
24.3.8.5.1.マーケティング戦略
24.3.8.5.2.素材戦略
24.3.8.5.3.アプリケーション戦略
24.3.8.5.4.チャネル戦略
24.3.9.メドトロニック
24.3.9.1.概要
24.3.9.2.製品ポートフォリオ
24.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.9.4.セールスフットプリント
24.3.9.5.戦略の概要
24.3.9.5.1.マーケティング戦略
24.3.9.5.2.素材戦略
24.3.9.5.3.アプリケーション戦略
24.3.9.5.4.チャネル戦略
24.3.10.スミス・アンド・ネフュー社
24.3.10.1.概要
24.3.10.2.製品ポートフォリオ
24.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.10.4.販売拠点
24.3.10.5.戦略の概要
24.3.10.5.1.マーケティング戦略
24.3.10.5.2.素材戦略
24.3.10.5.3.アプリケーション戦略
24.3.10.5.4.チャネル戦略
24.3.11.日東電工株式会社
24.3.11.1.概要
24.3.11.2.製品ポートフォリオ
24.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.11.4.セールスフットプリント
24.3.11.5.戦略の概要
24.3.11.5.1.マーケティング戦略
24.3.11.5.2.素材戦略
24.3.11.5.3.アプリケーション戦略
24.3.11.5.4.チャネル戦略
24.3.12.ソーヤープロダクツ
24.3.12.1.概要
24.3.12.2.製品ポートフォリオ
24.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.12.4.販売拠点
24.3.12.5.戦略の概要
24.3.12.5.1.マーケティング戦略
24.3.12.5.2.素材戦略
24.3.12.5.3.アプリケーション戦略
24.3.12.5.4.チャネル戦略
24.3.13.エルケムASA
24.3.13.1.概要
24.3.13.2.製品ポートフォリオ
24.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.13.4.販売拠点
24.3.13.5.戦略の概要
24.3.13.5.1.マーケティング戦略
24.3.13.5.2.素材戦略
24.3.13.5.3.アプリケーション戦略
24.3.13.5.4.チャネル戦略
24.3.14.ステリメド社
24.3.14.1.概要
24.3.14.2.製品ポートフォリオ
24.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.14.4.販売拠点
24.3.14.5.戦略の概要
24.3.14.5.1.マーケティング戦略
24.3.14.5.2.素材戦略
24.3.14.5.3.アプリケーション戦略
24.3.14.5.4.チャネル戦略
24.3.15.JAJOO SURGICALS PVT.LTD.
24.3.15.1.概要
24.3.15.2.製品ポートフォリオ
24.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.15.4.販売拠点
24.3.15.5.戦略の概要
24.3.15.5.1.マーケティング戦略
24.3.15.5.2.素材戦略
24.3.15.5.3.アプリケーション戦略
24.3.15.5.4.チャネル戦略
24.3.16.ステリコット・ヘルスケア
24.3.16.1.概要
24.3.16.2.製品ポートフォリオ
24.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.16.4.販売拠点
24.3.16.5.戦略の概要
24.3.16.5.1.マーケティング戦略
24.3.16.5.2.素材戦略
24.3.16.5.3.アプリケーション戦略
24.3.16.5.4.チャネル戦略
24.3.17.アドバンヘルスケア
24.3.17.1.概要
24.3.17.2.製品ポートフォリオ
24.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.17.4.販売拠点
24.3.17.5.戦略の概要
24.3.17.5.1.マーケティング戦略
24.3.17.5.2.素材戦略
24.3.17.5.3.アプリケーション戦略
24.3.17.5.4.チャネル戦略
24.3.18.コブGmbH
24.3.18.1.概要
24.3.18.2.製品ポートフォリオ
24.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.18.4.販売拠点
24.3.18.5.戦略の概要
24.3.18.5.1.マーケティング戦略
24.3.18.5.2.素材戦略
24.3.18.5.3.アプリケーション戦略
24.3.18.5.4.チャネル戦略
24.3.19.ポール・ハートマンAG
24.3.19.1.概要
24.3.19.2.製品ポートフォリオ
24.3.19.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.19.4.販売拠点
24.3.19.5.戦略の概要
24.3.19.5.1.マーケティング戦略
24.3.19.5.2.素材戦略
24.3.19.5.3.アプリケーション戦略
24.3.19.5.4.チャネル戦略
24.3.20.Bsn Jobst GmbH
24.3.20.1.概要
24.3.20.2.製品ポートフォリオ
24.3.20.3.市場セグメント別収益性(製品//チャネル/地域)
24.3.20.4.セールスフットプリント
24.3.20.5.戦略の概要
24.3.20.5.1.マーケティング戦略
24.3.20.5.2.素材戦略
24.3.20.5.3.アプリケーション戦略
24.3.20.5.4.チャネル戦略
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the Adhesive Bandages Market. The report provides an in-depth analysis of key market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Adhesive Bandages Market Size (2024E): USD 496.2 Mn
• Projected Market Value (2032F): USD 634.4 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2032): 3.1%

Adhesive Bandages Market - Report Scope:

Adhesive bandages, commonly known as sticking plasters, are medical devices used for covering minor wounds, cuts, and abrasions. These bandages are designed with an adhesive backing that sticks to the skin, providing a protective barrier against infection and external contaminants. The market includes various types of adhesive bandages, such as fabric, plastic, waterproof, and flexible bandages, catering to diverse consumer needs and preferences. The adhesive bandages market serves multiple sectors, including healthcare facilities, home care, and first aid applications. The growing demand for personal health and hygiene, coupled with increasing awareness about wound care, drives the market. Additionally, innovations in bandage materials and designs enhance their effectiveness and comfort, further fueling market growth.

Market Growth Drivers:

The global adhesive bandages market is driven by several key factors, including increasing awareness about personal health and hygiene, the rise in minor injuries and accidents, and the growing use of adhesive bandages in both professional and home settings. The rise in outdoor activities, sports, and physical exercises contributes to the demand for adhesive bandages. Advancements in bandage materials, such as the development of hypoallergenic and antimicrobial properties, enhance the functionality and appeal of adhesive bandages. The expansion of retail channels and the increasing availability of adhesive bandages in various formats, including convenient travel packs, also support market growth. Moreover, the rising prevalence of chronic diseases and the need for regular wound management in medical settings drive demand for specialized adhesive bandages.

Market Restraints:

Despite its growth prospects, the adhesive bandages market faces several challenges. Key among these are the potential for allergic reactions or skin irritations caused by certain adhesives and materials used in bandages. Additionally, the market may experience saturation in developed regions due to high competition and established brands. Cost pressures related to raw materials and manufacturing processes can impact pricing strategies and profit margins. Furthermore, regulatory challenges and varying standards across regions may affect market dynamics. Addressing these challenges requires ongoing innovation, quality control, and adaptation to regulatory requirements to maintain market competitiveness and consumer trust.

Market Opportunities:

The adhesive bandages market presents significant growth opportunities driven by advancements in technology, increasing consumer demand for innovative wound care solutions, and expanding applications in various sectors. The development of specialized adhesive bandages, such as those with advanced wound healing properties or enhanced comfort features, offers potential for market differentiation. Opportunities also exist in emerging markets where rising healthcare infrastructure and increasing health awareness drive demand for adhesive bandages. Strategic partnerships with healthcare providers, investments in research and development, and the exploration of new distribution channels can further capitalize on these opportunities and drive market growth.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the global adhesive bandages market?
• Which types of adhesive bandages and applications are leading the demand across various sectors?
• How are technological advancements influencing the competitive landscape of the adhesive bandages market?
• Who are the key players in the adhesive bandages market, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global adhesive bandages market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global adhesive bandages market, including companies like Johnson & Johnson, 3M Company, and Beiersdorf AG, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to create advanced adhesive bandage solutions that address evolving consumer needs and preferences. Collaborations with healthcare professionals, hospitals, and retail channels facilitate market access and promote the adoption of new products. Emphasis on quality control, consumer education, and sustainability drives market growth and strengthens competitive positioning.

Key Companies Profiled:

• 3M Company
• Cardinal Health Inc.
• ConvaTec Group Plc.
• B. Braun SE
• Beiersdorf Aktiengesellschaft
• Dynarex Corp.
• Johnson and Johnson
• Medline Industries Inc.
• Medtronic Plc
• Smith and Nephew plc
• Nitto Denko Corporation
• Sawyer Products Inc
• Elkem ASA

Adhesive Bandages Industry Research by Category

By Product Type:
• Medicated
• Non-medicated

By Material:
• Woven Fabric
• Latex Strips
• Others

By Application:
• Wound Management
• Edema Control and Pain Management
• Orthopedic Management
• Others

By Distribution Channel:
• Hospital Pharmacies
• Retail Pharmacies
• Online Pharmacies

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East and Africa (MEA)



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Market Background
4.1. Macro-Economic Factors
4.1.1. Global GDP Growth Outlook
4.1.2. Global Healthcare Expenditure Outlook
4.1.3. Bandages Market Outlook
4.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
4.2.1. Rising ageing population
4.2.2. Increasing Incidence of burns, wounds and injuries
4.2.3. Rising prevalence of surgical wounds among the population
4.2.4. Rise in R&D Activities
4.2.5. Growing demand for adhesive bandages
4.3. Market Dynamics
4.3.1. Drivers
4.3.2. Restraints
4.3.3. Opportunity Analysis
5. COVID19 Crisis Analysis
5.1. Current COVID19 Probable Future Impact
5.2. Current GDP Projection and Probable Impact
5.3. Current Economic Projection as compared to 2024 Economic analysis
5.4. COVID19 and Impact Analysis
5.4.1. Revenue By Product Type
5.4.2. Revenue By Material
5.4.3. Revenue By Application
5.4.4. Revenue by Distribution Channel
5.4.5. Revenue By Country
5.5. 2024 Market Scenario
5.6. Recovery Scenario – Short term, Midterm and Long Term Impact
6. Key Inclusions
6.1. Key Regulatory Scenario
6.2. Recent Developments
6.3. Promotional Activities by Market Players
6.4. Porters Analysis
6.5. PESTLE Analysis
7. Global Adhesive Bandages Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
7.1. Historical Market (Volume) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market (Volume) Projections, 2024-2032
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Adhesive Bandages Market - Pricing Analysis
8.1. Region-wise Analysis By Product Type
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
9. Global Adhesive Bandages Market Value (US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2032
9.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2032
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Product Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2024-2032
10.3.1. Medicated
10.3.2. Non medicated
10.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
11. Global Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Material
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis, By Material, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Material, 2024-2032
11.3.1. Woven Fabric
11.3.2. Latex Strips
11.3.3. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis By Material
12. Global Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Application
12.1. Introduction/Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Application, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2024-2032
12.3.1. Wound Management
12.3.2. Edema Control
12.3.3. Pain Management
12.3.4. Orthopedic Management
12.3.5. Others
12.4. Market Attractiveness Analysis By Application
13. Global Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Distribution Channel
13.1. Introduction/Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) Analysis By Distribution, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Analysis and Forecast By Distribution Channel, 2024-2032
13.3.1. Hospital Pharmacies
13.3.2. Retail Pharmacies
13.3.3. Online Pharmacies
13.4. Market Attractiveness Analysis By Distribution Channel
14. Global Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032, By Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2032
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. South Asia
14.3.5. East Asia
14.3.6. Oceania
14.3.7. Middle East and Africa (MEA)
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
15.3.1. By Country
15.3.1.1. U.S.
15.3.1.2. Canada
15.3.2. By Product Type
15.3.3. By Material
15.3.4. By Application
15.3.5. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Latin America Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis Forecast By Market Taxonomy, 2024-2032
16.3.1. By Country
16.3.1.1. Brazil
16.3.1.2. Mexico
16.3.1.3. Argentina
16.3.1.4. Rest of Latin America
16.3.2. By Product Type
16.3.3. By Material
16.3.4. By Application
16.3.5. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Europe Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy 2024-2032
17.3.1. By Country
17.3.1.1. Germany
17.3.1.2. Italy
17.3.1.3. France
17.3.1.4. U.K.
17.3.1.5. Spain
17.3.1.6. BENELUX
17.3.1.7. Russia
17.3.1.8. Rest of Europe
17.3.2. By Product Type
17.3.3. By Material
17.3.4. By Application
17.3.5. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy2024-2032
18.3.1. By Country
18.3.1.1. India
18.3.1.2. Thailand
18.3.1.3. Indonesia
18.3.1.4. Malaysia
18.3.1.5. Rest of South Asia
18.3.2. By Product Type
18.3.3. By Material
18.3.4. By Application
18.3.5. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. East Asia Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2024-2032
19.3.1. By Country
19.3.1.1. China
19.3.1.2. Japan
19.3.1.3. South Korea
19.3.2. By Product Type
19.3.3. By Material
19.3.4. By Application
19.3.5. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Oceania Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2024-2032
20.3.1. By Country
20.3.1.1. Australia
20.3.1.2. New Zealand
20.3.2. By Product Type
20.3.3. By Material
20.3.4. By Application
20.3.5. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Middle East and Africa Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
21.1. Introduction
21.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis by Market Taxonomy, 2019-2023
21.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2024-2032
21.3.1. By Country
21.3.1.1. GCC Countries
21.3.1.2. Turkey
21.3.1.3. South Africa
21.3.1.4. Rest of Middle East and Africa
21.3.2. By Product Type
21.3.3. By Material
21.3.4. By Application
21.3.5. By Distribution Channel
21.4. Market Attractiveness Analysis
21.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
21.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
22. Key Countries Adhesive Bandages Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2032
22.1. U.S. Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.1.1. By Product Type
22.1.2. By Material
22.1.3. By Application
22.1.4. By Distribution Channel
22.2. Canada Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.2.1. By Product Type
22.2.2. By Material
22.2.3. By Application
22.2.4. By Distribution Channel
22.3. Brazil Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.3.1. By Product Type
22.3.2. By Material
22.3.3. By Application
22.3.4. By Distribution Channel
22.4. Mexico Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.4.1. By Product Type
22.4.2. By Material
22.4.3. By Application
22.4.4. By Distribution Channel
22.5. Argentina Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.5.1. By Product Type
22.5.2. By Material
22.5.3. By Application
22.5.4. By Distribution Channel
22.6. U.K. Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.6.1. By Product Type
22.6.2. By Material
22.6.3. By Application
22.6.4. By Distribution Channel
22.7. Germany Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.7.1. By Product Type
22.7.2. By Material
22.7.3. By Application
22.7.4. By Distribution Channel
22.8. France Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.8.1. By Product Type
22.8.2. By Material
22.8.3. By Application
22.8.4. By Distribution Channel
22.9. Italy Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.9.1. By Product Type
22.9.2. By Material
22.9.3. By Application
22.9.4. By Distribution Channel
22.10. Spain Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.10.1. By Product Type
22.10.2. By Material
22.10.3. By Application
22.10.4. By Distribution Channel
22.11. BENELUX Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.11.1. By Product Type
22.11.2. By Material
22.11.3. By Application
22.11.4. By Distribution Channel
22.12. Russia Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.12.1. By Product Type
22.12.2. By Material
22.12.3. By Application
22.12.4. By Distribution Channel
22.13. India Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.13.1. By Product Type
22.13.2. By Material
22.13.3. By Application
22.13.4. By Distribution Channel
22.14. ASEAN Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.14.1. By Product Type
22.14.2. By Material
22.14.3. By Application
22.14.4. By Distribution Channel
22.15. Japan Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.15.1. By Product Type
22.15.2. By Material
22.15.3. By Application
22.15.4. By Distribution Channel
22.16. China Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.16.1. By Product Type
22.16.2. By Material
22.16.3. By Application
22.16.4. By Distribution Channel
22.17. South Korea Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.17.1. By Product Type
22.17.2. By Material
22.17.3. By Application
22.17.4. By Distribution Channel
22.18. Australia Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.18.1. By Product Type
22.18.2. By Material
22.18.3. By Application
22.18.4. By Distribution Channel
22.19. New Zealand Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.19.1. By Product Type
22.19.2. By Material
22.19.3. By Application
22.19.4. By Distribution Channel
22.20. GCC Countries Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.20.1. By Product Type
22.20.2. By Material
22.20.3. By Application
22.20.4. By Distribution Channel
22.21. Turkey Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.21.1. By Product Type
22.21.2. By Material
22.21.3. By Application
22.21.4. By Distribution Channel
22.22. South Africa Adhesive Bandages Market Value (US$) Analysis
22.22.1. By Product Type
22.22.2. By Material
22.22.3. By Application
22.22.4. By Distribution Channel
23. Market Structure Analysis
23.1. Market Analysis by Tier of Companies
23.2. Market Concentration
23.3. Market Share Analysis of Top Players
23.4. Market Presence Analysis
23.4.1. Regional footprint of Players
23.4.2. Method foot print by Players
23.4.3. Channel Foot Print by Players
24. Competition Analysis
24.1. Competition Dashboard
24.2. Competition Benchmarking
24.3. Competition Deep Dive
24.3.1. 3M Company
24.3.1.1. Overview
24.3.1.2. Product Portfolio
24.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.1.4. Sales Footprint
24.3.1.5. Strategy Overview
24.3.1.5.1. Marketing Strategy
24.3.1.5.2. Material Strategy
24.3.1.5.3. Application Strategy
24.3.1.5.4. Channel Strategy
24.3.2. Cardinal Health Inc.
24.3.2.1. Overview
24.3.2.2. Product Portfolio
24.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.2.4. Sales Footprint
24.3.2.5. Strategy Overview
24.3.2.5.1. Marketing Strategy
24.3.2.5.2. Material Strategy
24.3.2.5.3. Application Strategy
24.3.2.5.4. Channel Strategy
24.3.3. ConvaTec Group Plc
24.3.3.1. Overview
24.3.3.2. Product Portfolio
24.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.3.4. Sales Footprint
24.3.3.5. Strategy Overview
24.3.3.5.1. Marketing Strategy
24.3.3.5.2. Material Strategy
24.3.3.5.3. Application Strategy
24.3.3.5.4. Channel Strategy
24.3.4. B. Braun SE
24.3.4.1. Overview
24.3.4.2. Product Portfolio
24.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.4.4. Sales Footprint
24.3.4.5. Strategy Overview
24.3.4.5.1. Marketing Strategy
24.3.4.5.2. Material Strategy
24.3.4.5.3. Application Strategy
24.3.4.5.4. Channel Strategy
24.3.5. Beiersdorf Aktiengesellschaft
24.3.5.1. Overview
24.3.5.2. Product Portfolio
24.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.5.4. Sales Footprint
24.3.5.5. Strategy Overview
24.3.5.5.1. Marketing Strategy
24.3.5.5.2. Material Strategy
24.3.5.5.3. Application Strategy
24.3.5.5.4. Channel Strategy
24.3.6. Dynarex Corp.
24.3.6.1. Overview
24.3.6.2. Product Portfolio
24.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.6.4. Sales Footprint
24.3.6.5. Strategy Overview
24.3.6.5.1. Marketing Strategy
24.3.6.5.2. Material Strategy
24.3.6.5.3. Application Strategy
24.3.6.5.4. Channel Strategy
24.3.7. Johnson and Johnson
24.3.7.1. Overview
24.3.7.2. Product Portfolio
24.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.7.4. Sales Footprint
24.3.7.5. Strategy Overview
24.3.7.5.1. Marketing Strategy
24.3.7.5.2. Material Strategy
24.3.7.5.3. Application Strategy
24.3.7.5.4. Channel Strategy
24.3.8. Medline Industries Inc.
24.3.8.1. Overview
24.3.8.2. Product Portfolio
24.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.8.4. Sales Footprint
24.3.8.5. Strategy Overview
24.3.8.5.1. Marketing Strategy
24.3.8.5.2. Material Strategy
24.3.8.5.3. Application Strategy
24.3.8.5.4. Channel Strategy
24.3.9. Medtronic Plc
24.3.9.1. Overview
24.3.9.2. Product Portfolio
24.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.9.4. Sales Footprint
24.3.9.5. Strategy Overview
24.3.9.5.1. Marketing Strategy
24.3.9.5.2. Material Strategy
24.3.9.5.3. Application Strategy
24.3.9.5.4. Channel Strategy
24.3.10. Smith and Nephew plc
24.3.10.1. Overview
24.3.10.2. Product Portfolio
24.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.10.4. Sales Footprint
24.3.10.5. Strategy Overview
24.3.10.5.1. Marketing Strategy
24.3.10.5.2. Material Strategy
24.3.10.5.3. Application Strategy
24.3.10.5.4. Channel Strategy
24.3.11. Nitto Denko Corporation
24.3.11.1. Overview
24.3.11.2. Product Portfolio
24.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.11.4. Sales Footprint
24.3.11.5. Strategy Overview
24.3.11.5.1. Marketing Strategy
24.3.11.5.2. Material Strategy
24.3.11.5.3. Application Strategy
24.3.11.5.4. Channel Strategy
24.3.12. Sawyer Products Inc
24.3.12.1. Overview
24.3.12.2. Product Portfolio
24.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.12.4. Sales Footprint
24.3.12.5. Strategy Overview
24.3.12.5.1. Marketing Strategy
24.3.12.5.2. Material Strategy
24.3.12.5.3. Application Strategy
24.3.12.5.4. Channel Strategy
24.3.13. Elkem ASA
24.3.13.1. Overview
24.3.13.2. Product Portfolio
24.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.13.4. Sales Footprint
24.3.13.5. Strategy Overview
24.3.13.5.1. Marketing Strategy
24.3.13.5.2. Material Strategy
24.3.13.5.3. Application Strategy
24.3.13.5.4. Channel Strategy
24.3.14. Sterimed Inc.
24.3.14.1. Overview
24.3.14.2. Product Portfolio
24.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.14.4. Sales Footprint
24.3.14.5. Strategy Overview
24.3.14.5.1. Marketing Strategy
24.3.14.5.2. Material Strategy
24.3.14.5.3. Application Strategy
24.3.14.5.4. Channel Strategy
24.3.15. JAJOO SURGICALS PVT. LTD.
24.3.15.1. Overview
24.3.15.2. Product Portfolio
24.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.15.4. Sales Footprint
24.3.15.5. Strategy Overview
24.3.15.5.1. Marketing Strategy
24.3.15.5.2. Material Strategy
24.3.15.5.3. Application Strategy
24.3.15.5.4. Channel Strategy
24.3.16. Stericott Health Care
24.3.16.1. Overview
24.3.16.2. Product Portfolio
24.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.16.4. Sales Footprint
24.3.16.5. Strategy Overview
24.3.16.5.1. Marketing Strategy
24.3.16.5.2. Material Strategy
24.3.16.5.3. Application Strategy
24.3.16.5.4. Channel Strategy
24.3.17. Advin Health Care
24.3.17.1. Overview
24.3.17.2. Product Portfolio
24.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.17.4. Sales Footprint
24.3.17.5. Strategy Overview
24.3.17.5.1. Marketing Strategy
24.3.17.5.2. Material Strategy
24.3.17.5.3. Application Strategy
24.3.17.5.4. Channel Strategy
24.3.18. Kob GmbH
24.3.18.1. Overview
24.3.18.2. Product Portfolio
24.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.18.4. Sales Footprint
24.3.18.5. Strategy Overview
24.3.18.5.1. Marketing Strategy
24.3.18.5.2. Material Strategy
24.3.18.5.3. Application Strategy
24.3.18.5.4. Channel Strategy
24.3.19. Paul Hartmann AG
24.3.19.1. Overview
24.3.19.2. Product Portfolio
24.3.19.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.19.4. Sales Footprint
24.3.19.5. Strategy Overview
24.3.19.5.1. Marketing Strategy
24.3.19.5.2. Material Strategy
24.3.19.5.3. Application Strategy
24.3.19.5.4. Channel Strategy
24.3.20. Bsn Jobst GmbH
24.3.20.1. Overview
24.3.20.2. Product Portfolio
24.3.20.3. Profitability by Market Segments (Product/ /Channel/Region)
24.3.20.4. Sales Footprint
24.3.20.5. Strategy Overview
24.3.20.5.1. Marketing Strategy
24.3.20.5.2. Material Strategy
24.3.20.5.3. Application Strategy
24.3.20.5.4. Channel Strategy
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

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