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家庭用フィットネス機器市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Home Fitness Equipment Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の家庭用フィットネス機器市場に関する広範な調査レポートを出版し、同市場を形成する重要な市場力学、動向、機会、課題に関する詳細な分析を提供しました。 主... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月17日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の家庭用フィットネス機器市場に関する広範な調査レポートを出版し、同市場を形成する重要な市場力学、動向、機会、課題に関する詳細な分析を提供しました。

主な洞察

- 家庭用フィットネス機器市場規模(2024E):133億米ドル
- 予測市場価値(2033F):218億米ドル218億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 5.6%

レポートの範囲家庭用フィットネス機器市場

家庭用フィットネス機器は、従来のスポーツジム以外での身体運動やウェルネス・ルーチンを可能にする上で、重要な役割を果たしています。この市場は多様な層に対応し、トレッドミル、ステーショナリーバイク、エリプティカル、ウェイトトレーニングマシン、ヨガマットやレジスタンスバンドなどのアクセサリーなどの機器を提供しています。市場成長の原動力は、健康意識の高まり、都市化の傾向、自宅で運動することの利便性である。

市場成長の促進要因:

世界の家庭用フィットネス機器市場は、特にCOVID-19の大流行以降、個人の健康とフィットネスへの重点が高まっていることなど、いくつかの主要な要因によって推進されています。可処分所得の増加と、コンパクトで技術的に高度な機器の入手可能性が、市場への浸透を高めている。さらに、コネクティビティとバーチャルフィットネスプラットフォームの進歩は、消費者の運動習慣への関与と遵守を向上させ、市場拡大にさらに拍車をかけている。

市場の課題:

有望な成長が見込まれるものの、家庭用フィットネス機器市場は、価格圧力やフィットネススタジオやアウトドア・アクティビティとの競争といった課題に直面しています。個人消費に影響を与える経済の不確実性や、ホームフィットネス機器の設置に必要な初期投資が、特に新興国において市場成長の阻害要因となっています。

市場機会:

家庭用フィットネス機器市場は、ウェアラブル・フィットネス技術、インタラクティブ・トレーニング・アプリ、パーソナライズド・フィットネス・ソリューションの技術革新によって大きな成長機会がもたらされる。AI主導のワークアウトプログラムとバーチャルリアリティ(VR)体験の統合は、ユーザーエンゲージメントを高め、市場リーチを拡大する。さらに、高齢化が進む人口動態の変化やミレニアル世代における健康意識の高まりは、市場拡大の新たな道を切り開く。

戦略的洞察とビジネス戦略:

Peloton Interactive, Inc.、Nautilus, Inc.、Technogym S.p.A.など、世界の家庭用フィットネス機器市場の大手企業は、競争優位性を維持するために、技術革新、製品の多様化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、スマートフィットネスソリューションの開発、ユーザーエクスペリエンスの向上、リモートフィットネスコーチングやサブスクリプション型フィットネスサービスといった新たなトレンドの活用のため、研究開発に多額の投資を行っています。デジタルプラットフォームやフィットネスインフルエンサーとのコラボレーションは、市場での存在感を高め、顧客獲得を促進します。

レポートで扱う主な質問

- 家庭用フィットネス機器市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- ホームフィットネスにおける消費者の嗜好を再形成している機器の種類と技術革新は何か?
- 主要市場プレイヤーは誰で、競争力を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- ホームフィットネス機器の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

世界の家庭用フィットネス機器市場に参入している企業は、イノベーションと戦略的パートナーシップを活用し、市場の関連性を維持しています。これらの企業は、製品ポートフォリオの拡大、デジタル接続の強化、パーソナライズされたフィットネス・ソリューションとインタラクティブ・コンテンツによる顧客ロイヤルティの醸成に注力しています。データ分析および顧客インサイトへの投資は、進化するホームフィットネス市場において、情報に基づいた意思決定と長期的な成長をサポートします。

主な企業

- Fitnessathome
- ICON Health & Fitness, Inc.
- ノーチラス社
- ブランズウィック・コーポレーション
- TRUE Fitness Technology, Inc.
- コア・ヘルス&フィットネス社
- プレコール
- ジョンソンヘルステック株式会社
- アメアスポーツコーポレーション
- サイベックス・インターナショナル
- テクノジムS.p.A.
- トルクフィットネス
- ベクトラフィットネス
- ノルディックトラック

家庭用フィットネス機器産業調査の主要セグメント

ホームフィットネス機器市場:製品タイプ別
- パンチングバッグ
- トレッドミル
- ダンベル
- サイクル
- 重量挙げ用ベンチ
- レジスタンス・バンド

ホームフィットネス機器の用途別市場
- 心血管トレーニング
- 筋力トレーニング
- その他

家庭用フィットネス機器市場:エンドユーザー別
- 男性
- 女性

家庭用フィットネス機器の市場:販売チャネル別
- 直接
- 間接販売

家庭用フィットネス機器の地域別市場
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東 アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.1.1.消費者の健康的なライフスタイルへの意識が需要を促進
3.1.2.さまざまな主要プレーヤー間のコラボレーション
3.1.3.健康への関心の高まりにより牽引力を増す家庭用フィットネス機器市場技術
3.1.4.オンラインチャネルにおける家庭用フィットネス機器市場の高い普及率
3.1.5.その他(調査中)
3.2.製品イノベーションの動向
3.3.家庭用フィットネス機器産業の将来展望
3.3.1.成長の要因
3.3.2.ブランドの流入
3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.世界の家庭用フィットネス機器市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
4.1.過去の市場数量(台)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2024年~2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.家庭用フィットネス機器の世界市場-価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.家庭用フィットネス機器の世界市場需要(金額または販売チャネル、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
6.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対額の機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.1.1.GDP成長率見通し
7.1.2.個人消費の見通し
7.1.3.GDP成長率分析
7.1.4.インターネット普及率の見通し
7.1.5.所得層人口の概要
7.1.6.一人当たり可処分所得
7.2.予測要因-関連性と影響
7.2.1.上位企業の過去の成長率
7.2.2.都市化の成長見通し
7.2.3.その他
7.3.家庭用フィットネス機器の世界市場のPESTLE分析
7.4.家庭用フィットネス機器市場の投資実現可能性マトリックス
7.5.家庭用フィットネス機器の世界市場のポーターの5つの力分析
7.6.市場ダイナミクス
7.6.1.促進要因
7.6.2.阻害要因
7.6.3.機会分析
8.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2023年、製品別予測2024-2033年
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.製品タイプ別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
8.3.1.パンチングバッグ
8.3.2.トレッドミル
8.3.2.1.手動式トレッドミル
8.3.2.2.自動トレッドミル
8.3.3.ダンベル
8.3.3.1.調節可能なダンベル
8.3.3.2.固定式ダンベル
8.3.4.サイクル
8.3.4.1.静止サイクル
8.3.4.2.エアバイク
8.3.4.3.エリプティカル・マシン
8.3.5.ウェイトリフティングベンチ
8.3.6.レジスタンス・バンド
8.3.7.その他
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析:用途別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量(ユニット)分析・予測:用途別、2024~2033年
9.3.1.心血管トレーニング
9.3.2.筋力トレーニング
9.3.3.その他
9.4.用途別市場魅力度分析
10.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:エンドユーザー別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.エンドユーザー別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
10.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.男性
10.3.2.女性
10.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
11.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.販売チャネル別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析、2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来市場規模(10億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024~2033年
11.3.1.直接販売
11.3.2.間接販売
11.3.2.1.ハイパーマーケット・スーパーマーケット
11.3.2.2.専門店/スポーツチェーン店
11.3.2.3.マルチブランド店
11.3.2.4.ディスカウントストア
11.3.2.5.独立系百貨店
11.3.2.6.スポーツ店
11.3.2.7.オンライン小売業者
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.家庭用フィットネス機器の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の地域別市場規模(億米ドル)と数量(台数)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024~2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.MEA
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米の家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
13.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.製品タイプ別
13.4.3.用途別
13.4.4.エンドユーザー別
13.4.5.販売チャネル別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.製品タイプ別
13.5.3.用途別
13.5.4.エンドユーザー別
13.5.5.販売チャネル別
14.中南米の家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
14.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.用途別
14.4.4.エンドユーザー別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.用途別
14.5.4.エンドユーザー別
14.5.5.販売チャネル別
15.欧州家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.その他のヨーロッパ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.用途別
15.4.4.エンドユーザー別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.用途別
15.5.4.エンドユーザー別
15.5.5.販売チャネル別
16.東アジア家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.中国
16.4.1.2.日本
16.4.1.3.韓国
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.用途別
16.4.4.エンドユーザー別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.用途別
16.5.4.エンドユーザー別
16.5.5.販売チャネル別
17.南アジアの家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.タイ
17.4.1.3.インドネシア
17.4.1.4.マレーシア
17.4.1.5.その他の南アジア
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.用途別
17.4.4.エンドユーザー別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.用途別
17.5.4.エンドユーザー別
17.5.5.販売チャネル別
18.オセアニアの家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.オーストラリア
18.4.1.2.ニュージーランド
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.用途別
18.4.4.エンドユーザー別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.用途別
18.5.4.エンドユーザー別
18.5.5.販売チャネル別
19.MEA家庭用フィットネス機器市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.市場分類別過去市場規模(億米ドル)と数量推移(単位)分析、2019年~2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)予測、2024年~2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.GCC諸国
19.4.1.2.南アフリカ
19.4.1.3.北アフリカ
19.4.1.4.その他のMEA
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.用途別
19.4.4.エンドユーザー別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.用途別
19.5.4.エンドユーザー別
19.5.5.販売チャネル別
20.主要国の家庭用フィットネス機器市場分析、2024年
20.1.はじめに
20.1.1.主要国別市場金額構成比分析
20.1.2.世界対.各国の成長比較
20.2.米国の家庭用フィットネス機器市場分析
20.2.1.製品タイプ別
20.2.2.用途別
20.2.3.エンドユーザー別
20.2.4.販売チャネル別
20.3.カナダの家庭用フィットネス機器市場分析
20.3.1.製品タイプ別
20.3.2.用途別
20.3.3.エンドユーザー別
20.3.4.販売チャネル別
20.4.メキシコ家庭用フィットネス機器市場分析
20.4.1.製品タイプ別
20.4.2.用途別
20.4.3.エンドユーザー別
20.4.4.販売チャネル別
20.5.ブラジルの家庭用フィットネス機器市場分析
20.5.1.製品タイプ別
20.5.2.用途別
20.5.3.エンドユーザー別
20.5.4.販売チャネル別
20.6.ドイツの家庭用フィットネス機器市場分析
20.6.1.製品タイプ別
20.6.2.用途別
20.6.3.エンドユーザー別
20.6.4.販売チャネル別
20.7.イタリアの家庭用フィットネス機器市場分析
20.7.1.製品タイプ別
20.7.2.用途別
20.7.3.エンドユーザー別
20.7.4.販売チャネル別
20.8.英国の家庭用フィットネス機器市場分析
20.8.1.製品タイプ別
20.8.2.用途別
20.8.3.エンドユーザー別
20.8.4.販売チャネル別
20.9.中国家庭用フィットネス機器市場分析
20.9.1.製品タイプ別
20.9.2.用途別
20.9.3.エンドユーザー別
20.9.4.販売チャネル別
20.10.日本の家庭用フィットネス機器市場分析
20.10.1.製品タイプ別
20.10.2.用途別
20.10.3.エンドユーザー別
20.10.4.販売チャネル別
20.11.インドの家庭用フィットネス機器市場分析
20.11.1.製品タイプ別
20.11.2.用途別
20.11.3.エンドユーザー別
20.11.4.販売チャネル別
20.12.オーストラリアとニュージーランドの家庭用フィットネス機器市場分析
20.12.1.製品タイプ別
20.12.2.用途別
20.12.3.エンドユーザー別
20.12.4.販売チャネル別
20.13.南アフリカの家庭用フィットネス機器市場分析
20.13.1.製品タイプ別
20.13.2.用途別
20.13.3.エンドユーザー別
20.13.4.販売チャネル別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析(ホームフィットネス機器市場)
21.2.市場集中度
21.3.上位プレイヤーの市場シェア分析
21.4.市場プレゼンス分析
21.4.1.地域別シェア
21.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
21.4.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合による価格分析
22.3.競合ベンチマーキング
22.4.競合の深堀り
22.4.1.フィットネスホーム
22.4.1.1.概要
22.4.1.2.製品ポートフォリオ
22.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.1.4.販売拠点
22.4.1.5.戦略の概要
22.4.1.5.1.マーケティング戦略
22.4.1.5.2.製品戦略
22.4.1.5.3.チャネル戦略
22.4.2.アイコン・ヘルス&フィットネス社
22.4.2.1.概要
22.4.2.2.製品ポートフォリオ
22.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.2.4.販売拠点
22.4.2.5.戦略の概要
22.4.2.5.1.マーケティング戦略
22.4.2.5.2.製品戦略
22.4.2.5.3.チャネル戦略
22.4.3.ノーチラス社
22.4.3.1.概要
22.4.3.2.製品ポートフォリオ
22.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.3.4.販売拠点
22.4.3.5.戦略の概要
22.4.3.5.1.マーケティング戦略
22.4.3.5.2.製品戦略
22.4.3.5.3.チャネル戦略
22.4.4.ブランズウィック・コーポレーション
22.4.4.1.概要
22.4.4.2.製品ポートフォリオ
22.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.4.4.販売拠点
22.4.4.5.戦略の概要
22.4.4.5.1.マーケティング戦略
22.4.4.5.2.製品戦略
22.4.4.5.3.チャネル戦略
22.4.5.TRUE Fitness Technology, Inc.
22.4.5.1.概要
22.4.5.2.製品ポートフォリオ
22.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.5.4.販売拠点
22.4.5.5.戦略の概要
22.4.5.5.1.マーケティング戦略
22.4.5.5.2.製品戦略
22.4.5.5.3.チャネル戦略
22.4.6.コア・ヘルス&フィットネスLLC
22.4.6.1.概要
22.4.6.2.製品ポートフォリオ
22.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.6.4.販売拠点
22.4.6.5.戦略の概要
22.4.6.5.1.マーケティング戦略
22.4.6.5.2.製品戦略
22.4.6.5.3.チャネル戦略
22.4.7.プレコール・インコーポレイテッド
22.4.7.1.概要
22.4.7.2.製品ポートフォリオ
22.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.7.4.販売拠点
22.4.7.5.戦略の概要
22.4.7.5.1.マーケティング戦略
22.4.7.5.2.製品戦略
22.4.7.5.3.チャネル戦略
22.4.8.ジョンソンヘルステック
22.4.8.1.概要
22.4.8.2.製品ポートフォリオ
22.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.8.4.販売拠点
22.4.8.5.戦略の概要
22.4.8.5.1.マーケティング戦略
22.4.8.5.2.製品戦略
22.4.8.5.3.チャネル戦略
22.4.9.アメアスポーツコーポレーション
22.4.9.1.概要
22.4.9.2.製品ポートフォリオ
22.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.9.4.販売拠点
22.4.9.5.戦略の概要
22.4.9.5.1.マーケティング戦略
22.4.9.5.2.製品戦略
22.4.9.5.3.チャネル戦略
22.4.10.サイベックス・インターナショナル
22.4.10.1.概要
22.4.10.2.製品ポートフォリオ
22.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.10.4.販売拠点
22.4.10.5.戦略の概要
22.4.10.5.1.マーケティング戦略
22.4.10.5.2.製品戦略
22.4.10.5.3.チャネル戦略
22.4.11.テクノジム社
22.4.11.1.概要
22.4.11.2.製品ポートフォリオ
22.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.11.4.販売拠点
22.4.11.5.戦略の概要
22.4.11.5.1.マーケティング戦略
22.4.11.5.2.製品戦略
22.4.11.5.3.チャネル戦略
22.4.12.トルクフィットネス
22.4.12.1.概要
22.4.12.2.製品ポートフォリオ
22.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.12.4.販売拠点
22.4.12.5.戦略の概要
22.4.12.5.1.マーケティング戦略
22.4.12.5.2.製品戦略
22.4.12.5.3.チャネル戦略
22.4.13.ベクトラフィットネス
22.4.13.1.概要
22.4.13.2.製品ポートフォリオ
22.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.13.4.販売拠点
22.4.13.5.戦略の概要
22.4.13.5.1.マーケティング戦略
22.4.13.5.2.製品戦略
22.4.13.5.3.チャネル戦略
22.4.14.ノルディックトラック
22.4.14.1.概要
22.4.14.2.製品ポートフォリオ
22.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.14.4.販売拠点
22.4.14.5.戦略の概要
22.4.14.5.1.マーケティング戦略
22.4.14.5.2.製品戦略
22.4.14.5.3.チャネル戦略
22.4.15.その他のプレーヤー(要望に応じて)
22.4.15.1.概要
22.4.15.2.製品ポートフォリオ
22.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
22.4.15.4.販売拠点
22.4.15.5.戦略の概要
22.4.15.5.1.マーケティング戦略
22.4.15.5.2.製品戦略
22.4.15.5.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an extensive report on the global home fitness equipment market, offering a detailed analysis of critical market dynamics, trends, opportunities, and challenges shaping its landscape.

Key Insights:

• Home Fitness Equipment Market Size (2024E): USD 13.3 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 21.8 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 5.6%

Scope of the Report: Home Fitness Equipment Market

Home fitness equipment plays a crucial role in enabling physical exercise and wellness routines outside traditional gym settings. This market caters to a diverse demographic, offering equipment such as treadmills, stationary bikes, ellipticals, weight training machines, and accessories like yoga mats and resistance bands. Market growth is driven by increasing health consciousness, urbanization trends, and the convenience of exercising at home.

Market Growth Drivers:

The global home fitness equipment market is propelled by several key factors, including a growing emphasis on personal health and fitness, particularly following the COVID-19 pandemic. Increasing disposable incomes and the availability of compact, technologically advanced equipment enhance market penetration. Moreover, advancements in connectivity and virtual fitness platforms improve consumer engagement and adherence to exercise routines, further fueling market expansion.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the home fitness equipment market faces challenges such as pricing pressures and competition from fitness studios and outdoor activities. Economic uncertainties affecting consumer spending and the initial investments required for home fitness setups pose deterrents to market growth, especially in emerging economies.

Market Opportunities:

The home fitness equipment market presents significant growth opportunities driven by technological innovations in wearable fitness tech, interactive training apps, and personalized fitness solutions. Integration of AI-driven workout programs and virtual reality (VR) experiences enhances user engagement and expands market reach. Furthermore, demographic shifts towards aging populations and increasing health awareness among millennials create new avenues for market expansion.

Strategic Insights and Business Strategies:

Leading players in the global home fitness equipment market, such as Peloton Interactive, Inc., Nautilus, Inc., and Technogym S.p.A., focus on innovation, product diversification, and strategic partnerships to maintain competitive advantage. These companies invest heavily in research and development to develop smart fitness solutions, enhance user experience, and capitalize on emerging trends like remote fitness coaching and subscription-based fitness services. Collaborations with digital platforms and fitness influencers strengthen market presence and drive customer acquisition.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the home fitness equipment market?
• Which types of equipment and technological innovations are reshaping consumer preferences in home fitness?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to stay competitive?
• What are the emerging trends and future prospects in the global home fitness equipment market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Companies in the global home fitness equipment market leverage innovation and strategic partnerships to maintain market relevance. These firms focus on expanding product portfolios, enhancing digital connectivity, and fostering customer loyalty through personalized fitness solutions and interactive content. Investments in data analytics and customer insights support informed decision-making and long-term growth in the evolving home fitness landscape.

Key Companies Profiled:

• Fitnessathome
• ICON Health & Fitness, Inc.
• Nautilus, Inc.
• Brunswick Corporation
• TRUE Fitness Technology, Inc.
• Core Health and Fitness, LLC
• Precor Incorporated
• Johnson Health Tech Co., Ltd.
• Amer Sports Corporation
• Cybex International
• Technogym S.p.A.
• Torque Fitness, LLC
• Vectra Fitness
• NordicTrack

Key Segments Covered in Home Fitness Equipment Industry Research

Home Fitness Equipment Market by Product Type:
• Punching Bags
• Treadmills
• Dumbbells
• Cycles
• Weightlifting Benches
• Resistance Bands

Home Fitness Equipment Market by Application:
• Cardiovascular Training
• Strength Training
• Others

Home Fitness Equipment Market by End User:
• Male
• Female

Home Fitness Equipment Market by Sales Channel:
• Direct
• Indirect

Home Fitness Equipment Market by Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.1.1. Consumers awareness to live healthy lifestyle propelling demand
3.1.2. Collaborations Between Different Key Players
3.1.3. Home Fitness Equipment Market Technology Gaining Traction Due to Rising Health Concerns
3.1.4. High Penetration of Home Fitness Equipment Market in Online Channel
3.1.5. Others (during the course of study)
3.2. Product Innovation Trends
3.3. Future Prospects of the Home Fitness Equipment Industry
3.3.1. Factors Fuelling the Growth
3.3.2. Influx of Brands
3.3.3. Innovative Distribution and Marketing Strategies
4. Global Home Fitness Equipment Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Home Fitness Equipment Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Home Fitness Equipment Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.1.1. GDP Growth Outlook
7.1.2. Consumer Spending Outlook
7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.1.5. Income Group Population Overview
7.1.6. Per Capita Disposable Income
7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.2.1. Top Companies Historical Growth
7.2.2. Urbanization Growth Outlook
7.2.3. Others
7.3. PESTLE Analysis of Global Home Fitness Equipment Market
7.4. Investment Feasibility Matrix of Home Fitness Equipment Market
7.5. Porter’s Five Forces Analysis of Global Home Fitness Equipment Market
7.6. Market Dynamics
7.6.1. Drivers
7.6.2. Restraints
7.6.3. Opportunity Analysis
8. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
8.3.1. Punching Bags
8.3.2. Treadmills
8.3.2.1. Manual Treadmills
8.3.2.2. Automatic Treadmills
8.3.3. Dumbbells
8.3.3.1. Adjustable Dumbbells
8.3.3.2. Fixed Dumbbells
8.3.4. Cycles
8.3.4.1. Stationary Cycle
8.3.4.2. Air Bike
8.3.4.3. Elliptical Machines
8.3.5. Weight Lifting Bench
8.3.6. Resistance Bands
8.3.7. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
9. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Application
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Application, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Application, 2024-2033
9.3.1. Cardiovascular Training
9.3.2. Strength Training
9.3.3. Others
9.4. Market Attractiveness Analysis By Application
10. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By End User, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By End User, 2024-2033
10.3.1. Male
10.3.2. Female
10.4. Market Attractiveness Analysis By End User
11. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. Direct
11.3.2. Indirect
11.3.2.1. Hypermarkets/Supermarkets
11.3.2.2. Specialty Stores/Sports Chain Outlets
11.3.2.3. Multi-Brand Stores
11.3.2.4. Discount Stores
11.3.2.5. Independent Departmental Stores
11.3.2.6. Sports Stores
11.3.2.7. Online Retailers
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. MEA
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Products Type
13.4.3. By Application
13.4.4. By End User
13.4.5. By Sales Channel
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Products Type
13.5.3. By Application
13.5.4. By End User
13.5.5. By Sales Channel
14. Latin America Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Products Type
14.4.3. By Application
14.4.4. By End User
14.4.5. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Products Type
14.5.3. By Application
14.5.4. By End User
14.5.5. By Sales Channel
15. Europe Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. UK
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. Benelux
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Rest of Europe
15.4.2. By Products Type
15.4.3. By Application
15.4.4. By End User
15.4.5. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Products Type
15.5.3. By Application
15.5.4. By End User
15.5.5. By Sales Channel
16. East Asia Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. China
16.4.1.2. Japan
16.4.1.3. South Korea
16.4.2. By Products Type
16.4.3. By Application
16.4.4. By End User
16.4.5. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Products Type
16.5.3. By Application
16.5.4. By End User
16.5.5. By Sales Channel
17. South Asia Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. Thailand
17.4.1.3. Indonesia
17.4.1.4. Malaysia
17.4.1.5. Rest of South Asia
17.4.2. By Products Type
17.4.3. By Application
17.4.4. By End User
17.4.5. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Products Type
17.5.3. By Application
17.5.4. By End User
17.5.5. By Sales Channel
18. Oceania Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. Australia
18.4.1.2. New Zealand
18.4.2. By Products Type
18.4.3. By Application
18.4.4. By End User
18.4.5. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Products Type
18.5.3. By Application
18.5.4. By End User
18.5.5. By Sales Channel
19. MEA Home Fitness Equipment Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend (Units) Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. GCC Countries
19.4.1.2. South Africa
19.4.1.3. Northern Africa
19.4.1.4. Rest of MEA
19.4.2. By Products Type
19.4.3. By Application
19.4.4. By End User
19.4.5. By Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Products Type
19.5.3. By Application
19.5.4. By End User
19.5.5. By Sales Channel
20. Key Countries’ Home Fitness Equipment Market Analysis, 2024
20.1. Introduction
20.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
20.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
20.2. U.S. Home Fitness Equipment Market Analysis
20.2.1. By Products Type
20.2.2. By Application
20.2.3. By End User
20.2.4. By Sales Channel
20.3. Canada Home Fitness Equipment Market Analysis
20.3.1. By Products Type
20.3.2. By Application
20.3.3. By End User
20.3.4. By Sales Channel
20.4. Mexico Home Fitness Equipment Market Analysis
20.4.1. By Products Type
20.4.2. By Application
20.4.3. By End User
20.4.4. By Sales Channel
20.5. Brazil Home Fitness Equipment Market Analysis
20.5.1. By Products Type
20.5.2. By Application
20.5.3. By End User
20.5.4. By Sales Channel
20.6. Germany Home Fitness Equipment Market Analysis
20.6.1. By Products Type
20.6.2. By Application
20.6.3. By End User
20.6.4. By Sales Channel
20.7. Italy Home Fitness Equipment Market Analysis
20.7.1. By Products Type
20.7.2. By Application
20.7.3. By End User
20.7.4. By Sales Channel
20.8. U.K. Home Fitness Equipment Market Analysis
20.8.1. By Products Type
20.8.2. By Application
20.8.3. By End User
20.8.4. By Sales Channel
20.9. China Home Fitness Equipment Market Analysis
20.9.1. By Products Type
20.9.2. By Application
20.9.3. By End User
20.9.4. By Sales Channel
20.10. Japan Home Fitness Equipment Market Analysis
20.10.1. By Products Type
20.10.2. By Application
20.10.3. By End User
20.10.4. By Sales Channel
20.11. India Home Fitness Equipment Market Analysis
20.11.1. By Products Type
20.11.2. By Application
20.11.3. By End User
20.11.4. By Sales Channel
20.12. Australia and New Zealand Home Fitness Equipment Market Analysis
20.12.1. By Products Type
20.12.2. By Application
20.12.3. By End User
20.12.4. By Sales Channel
20.13. South Africa Home Fitness Equipment Market Analysis
20.13.1. By Products Type
20.13.2. By Application
20.13.3. By End User
20.13.4. By Sales Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies (Home Fitness Equipment Market)
21.2. Market Concentration
21.3. Market Share Analysis of Top Players
21.4. Market Presence Analysis
21.4.1. By Regional Footprint of Players
21.4.2. Product Footprint by Players
21.4.3. Channel Footprint by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Pricing Analysis by Competition
22.3. Competition Benchmarking
22.4. Competition Deep Dive
22.4.1. Fitnessathome
22.4.1.1. Overview
22.4.1.2. Product Portfolio
22.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.1.4. Sales Footprint
22.4.1.5. Strategy Overview
22.4.1.5.1. Marketing Strategy
22.4.1.5.2. Product Strategy
22.4.1.5.3. Channel Strategy
22.4.2. ICON Health & Fitness, Inc.
22.4.2.1. Overview
22.4.2.2. Product Portfolio
22.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.2.4. Sales Footprint
22.4.2.5. Strategy Overview
22.4.2.5.1. Marketing Strategy
22.4.2.5.2. Product Strategy
22.4.2.5.3. Channel Strategy
22.4.3. Nautilus, Inc.
22.4.3.1. Overview
22.4.3.2. Product Portfolio
22.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.3.4. Sales Footprint
22.4.3.5. Strategy Overview
22.4.3.5.1. Marketing Strategy
22.4.3.5.2. Product Strategy
22.4.3.5.3. Channel Strategy
22.4.4. Brunswick Corporation
22.4.4.1. Overview
22.4.4.2. Product Portfolio
22.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.4.4. Sales Footprint
22.4.4.5. Strategy Overview
22.4.4.5.1. Marketing Strategy
22.4.4.5.2. Product Strategy
22.4.4.5.3. Channel Strategy
22.4.5. TRUE Fitness Technology, Inc.
22.4.5.1. Overview
22.4.5.2. Product Portfolio
22.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.5.4. Sales Footprint
22.4.5.5. Strategy Overview
22.4.5.5.1. Marketing Strategy
22.4.5.5.2. Product Strategy
22.4.5.5.3. Channel Strategy
22.4.6. Core Health and Fitness, LLC
22.4.6.1. Overview
22.4.6.2. Product Portfolio
22.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.6.4. Sales Footprint
22.4.6.5. Strategy Overview
22.4.6.5.1. Marketing Strategy
22.4.6.5.2. Product Strategy
22.4.6.5.3. Channel Strategy
22.4.7. Precor Incorporated
22.4.7.1. Overview
22.4.7.2. Product Portfolio
22.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
22.4.7.4. Sales Footprint
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22.4.8. Johnson Health Tech Co., Ltd.
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22.4.8.5. Strategy Overview
22.4.8.5.1. Marketing Strategy
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22.4.9. Amer Sports Corporation
22.4.9.1. Overview
22.4.9.2. Product Portfolio
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22.4.10. Cybex International
22.4.10.1. Overview
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22.4.11. Technogym S.p.A.
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