世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

首と肩のマッサージ器市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Neck and Shoulder Massager Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、首と肩のマッサージ器の世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の詳細な評価を提供することで、市場構造に関... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月12日 US$4,900
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
300 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、首と肩のマッサージ器の世界市場に関する包括的な調査レポートを出版し、促進要因、動向、機会、課題など、重要な市場力学の詳細な評価を提供することで、市場構造に関する詳細な洞察を提供しました。

主な洞察

- 首と肩のマッサージ器市場規模(2024E):4億2,159万米ドル
- 市場予測値 (2033F):8640.7百万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 8.3%

レポートの範囲首と肩のマッサージ器市場

首と肩のマッサージ器は、座りっぱなしのライフスタイル、悪い姿勢、肉体労働に伴う筋肉の緊張、ストレス、不快感を和らげる上で極めて重要な役割を果たしている。これらの機器は、もみほぐし、振動、温熱療法、指圧などのさまざまなマッサージ技術を提供し、リラクゼーションと血液循環の促進を促します。首と肩のマッサージ器市場は、家庭、オフィス、スパ、理学療法センターでの用途など、個人向けと業務向けの両方のセグメントに対応している。市場成長の原動力は、定期的なマッサージの治療効果に対する意識の高まり、医療費の増加、治療効果と使用者の快適性を向上させるマッサージ器技術の進歩である。

市場成長の促進要因

特に、座りっぱなしのライフスタイルの普及が首や肩の痛みの増加を招いている。ストレス解消や筋肉弛緩など、マッサージの治療効果に関する意識の高まりが、市場拡大をさらに後押ししている。統合温熱療法や調節可能な強度設定などの技術的進歩は、ユーザー体験を向上させ、市場成長を促進する。さらに、携帯可能で使い勝手の良い家庭用マッサージ器の採用が拡大していることと、ウェルネス・トレンドの拡大が相まって、市場プレーヤーがより幅広い消費者層にリーチするための新たな道が開けている。

市場の課題:

有望な成長が見込まれるものの、首・肩マッサージ器市場は、製品コストの高さ、規制遵守、代替療法との競合に関連する課題に直面している。マッサージ器の安全性と有効性を規定する厳しい規制は、メーカーにコンプライアンス上の負担を課し、市場参入障壁と運営コストに影響を与える。さらに、先進的なマッサージ器の価格が高いため、特に価格に敏感な地域では市場浸透に課題がある。このような経済的・規制的障壁に対処するためには、業界関係者と政策立案者が協力して、安全で手頃な価格のマッサージ器ソリューションへのアクセスを促進する必要がある。

市場機会:

首と肩のマッサージ器市場は、技術革新、人口動態の変化、消費者の嗜好の進化によって大きな成長機会がもたらされる。アプリ制御機能やパーソナライズされたマッサージプログラムなどのスマート技術の統合は、ユーザーの利便性と関与を高める。さらに、プロのウェルネス・センターや企業のウェルネス・プログラムなど、家庭用以外のマッサージ器の用途拡大が市場範囲を広げ、技術革新を刺激している。新たなビジネスチャンスを生かし、ダイナミックなウェルネス環境における市場のリーダーシップを維持するには、戦略的パートナーシップ、研究開発への投資、費用対効果の高いマッサージ機ソリューションの導入が不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

- 首と肩のマッサージ器市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな環境において、どのタイプとアプリケーションのマッサージ器が採用をリードしているか?
- 技術の進歩は首と肩のマッサージ器市場の競争環境をどのように変えているのか?
- 主要な市場プレイヤーは誰で、関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 首・肩用マッサージ器の世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略:

HoMedics社、Brookstone社、パナソニック株式会社など、首と肩のマッサージ器の世界市場における主要企業は、競争力を得るために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力している。これらの企業は、多様な消費者のニーズや嗜好に応えるため、温熱療法マッサージャー、携帯機器、アプリ一体型マッサージャーなど、先進的なマッサージャー・ソリューションを開発するための研究開発に投資している。ウェルネスセンター、小売流通業者、規制機関との協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、技術採用を促進する。さらに、臨床研究、エビデンスに基づく実践、消費者教育に重点を置くことで、市場の成長を促進し、急速に進化するウェルネス環境におけるユーザーの満足度を高めている。

主な企業

- JSB Health & Fitness Pvt.
- ネクテック
- OSIMインターナショナル
- ホーメディックス
- ファミリーイナダ
- 富士力
- ヒューマンタッチ
- エスケージー
- パナソニック株式会社
- ベーラーGmbH
- 温州慧帆科技有限公司
- プロスペラ社
- セラジェイド京城医療

首と肩のマッサージ器産業調査でカバーされる主要セグメント

製品タイプ
- 振動マッサージ器
- 手動マッサージ器
- インパルスマッサージャー
- 指圧マッサージ器

パワータイプ
- コードレス
- コード付き

価格帯
- 100米ドル以下
- US$ 100- US$ 200
- US$ 200- US$ 300
- 300米ドル以上

エンドユーザー
- スパ&マッサージ店
- 一般家庭
- 理学療法クリニック
- 個人病院

販売チャネル
- 直接販売
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- 専門店
- 百貨店
- マルチブランドストア
- オンライン小売業者
- その他の販売チャネル

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ(MEA)

ページTOPに戻る


目次

1.要旨
1.1.世界市場の概要
1.2.主要統計の概要
1.3.主要調査結果の概要
1.4.製品進化分析
1.5.PMR分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.首・肩業界の将来展望
3.2.1.成長の要因
3.2.2.ブランドの流入
3.2.3.革新的な流通・マーケティング戦略
4.首・肩マッサージ器の世界市場需要分析2019-2023年および予測、2024-2033年
4.1.過去の市場規模(単位:万台)分析、2019-2023年
4.2.現在と将来の市場規模(単位:万台)予測、2024-2033年
4.3.前年比成長トレンド分析
5.首肩マッサージ器の世界市場:価格分析
5.1.製品タイプ別価格分析
5.2.世界平均価格分析ベンチマーク
6.首・肩用マッサージ器の世界市場需要(金額または販売チャネル、単位:百万米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
6.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
6.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
6.2.1.前年比成長トレンド分析
6.2.2.絶対価格機会分析
7.市場背景
7.1.マクロ経済要因
7.1.1.GDP成長率見通し
7.1.2.個人消費の見通し
7.1.3.GDP成長率分析
7.1.4.インターネット普及率の見通し
7.1.5.所得層人口の概要
7.1.6.一人当たり可処分所得
7.2.予測要因-関連性と影響
7.2.1.上位企業の過去の成長率
7.2.2.世界中で増加する学生数
7.2.3.都市化の成長見通し
7.2.4.その他
7.3.世界市場のPESTLE分析
7.4.市場の投資可能性マトリックス
7.5.世界市場のポーターのファイブフォース分析
7.6.市場ダイナミクス
7.6.1.促進要因
7.6.2.阻害要因
7.6.3.機会分析
8.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品タイプ別
8.1.はじめに/主な調査結果
8.2.製品タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
8.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析・予測、2024-2033年
8.3.1.振動マッサージ器
8.3.2.手動マッサージ器
8.3.3.インパルス・マッサージャー
8.3.4.指圧マッサージ器
8.3.5.その他
8.4.製品タイプ別市場魅力度分析
9.電力別の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
9.1.イントロダクション/主な調査結果
9.2.フレーバー別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
9.3.フレーバー別の現在および将来市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析・予測、2024-2033年
9.3.1.コードレス電動
9.3.2.コード付き電動
9.4.フレーバー別市場魅力度分析
10.価格帯別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.価格帯別過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(百万米ドル)および価格帯別数量(千台)分析と予測、2024年~2033年
10.3.1.100米ドル未満
10.3.2.100~200米ドル
10.3.3.200~300米ドル
10.3.4.300米ドル以上
10.4.価格帯別市場魅力度分析
11.エンドユーザー別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.エンドユーザー別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
11.3.エンドユーザー別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024-2033年
11.3.1.スパ&マッサージ店
11.3.2.一般家庭
11.3.3.理学療法クリニック
11.3.4.個人病院
11.3.5.その他
11.4.エンドユーザー別市場魅力度分析
12.販売チャネル別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.販売チャネル別の過去市場規模(US$ Mn)および数量('000ユニット)分析、2019-2023年
12.3.販売チャネル別の現在および将来市場規模(百万米ドル)および数量(千台)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.直接販売
12.3.2.ハイパーマーケット/スーパーマーケット
12.3.3.専門店
12.3.4.百貨店
12.3.5.マルチブランド店
12.3.6.オンライン小売業者
12.3.7.その他の販売チャネル
12.4.販売チャネル別市場魅力度分析
13.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量('000ユニット)分析、2019-2023年
13.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)および数量(千台)の分析と予測、2024~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.中南米
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.東アジア
13.3.5.南アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ(MEA)
13.4.地域別市場魅力度分析
14.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.米国
14.4.1.2.カナダ
14.4.2.製品タイプ別
14.4.3.電力別
14.4.4.価格帯別
14.4.5.販売チャネル別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.製品タイプ別
14.5.3.電力別
14.5.4.価格帯別
14.5.5.販売チャネル別
15.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ブラジル
15.4.1.2.メキシコ
15.4.1.3.その他のラテンアメリカ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.電力別
15.4.4.価格帯別
15.4.5.販売チャネル別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.電力別
15.5.4.価格帯別
15.5.5.販売チャネル別
16.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ドイツ
16.4.1.2.イタリア
16.4.1.3.フランス
16.4.1.4.イギリス
16.4.1.5.スペイン
16.4.1.6.その他のヨーロッパ
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.電力別
16.4.4.価格帯別
16.4.5.販売チャネル別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.電力別
16.5.4.価格帯別
16.5.5.販売チャネル別
17.南アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.インド
17.4.1.2.タイ
17.4.1.3.インドネシア
17.4.1.4.マレーシア
17.4.1.5.その他の南アジア
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.電力別
17.4.4.価格帯別
17.4.5.販売チャネル別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.電力別
17.5.4.価格帯別
17.5.5.販売チャネル別
18.東アジア市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.中国
18.4.1.2.日本
18.4.1.3.韓国
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.電力別
18.4.4.価格帯別
18.4.5.販売チャネル別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.電力別
18.5.4.価格帯別
18.5.5.販売チャネル別
19.オセアニア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.オーストラリア
19.4.1.2.ニュージーランド
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.電力別
19.4.4.価格帯別
19.4.5.販売チャネル別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.電力別
19.5.4.価格帯別
19.5.5.販売チャネル別
20.中東・アフリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.GCC諸国
20.4.1.2.アフリカ北部
20.4.1.3.南アフリカ
20.4.1.4.その他の中東・アフリカ
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.電力別
20.4.4.価格帯別
20.4.5.販売チャネル別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.電力別
20.5.4.価格帯別
20.5.5.販売チャネル別
21.主要国市場分析 2024-2033
21.1.はじめに
21.1.1.主要国別市場金額構成比分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国市場分析
21.2.1.製品タイプ別
21.2.2.電力別
21.2.3.価格帯別
21.2.4.販売チャネル別
21.3.カナダ市場分析
21.3.1.製品タイプ別
21.3.2.電力別
21.3.3.価格帯別
21.3.4.販売チャネル別
21.4.メキシコ市場分析
21.4.1.製品タイプ別
21.4.2.電力別
21.4.3.価格帯別
21.4.4.販売チャネル別
21.5.ブラジル市場分析
21.5.1.製品タイプ別
21.5.2.電力別
21.5.3.価格帯別
21.5.4.販売チャネル別
21.6.ドイツ市場分析
21.6.1.製品タイプ別
21.6.2.電力別
21.6.3.価格帯別
21.6.4.販売チャネル別
21.7.イタリア市場分析
21.7.1.製品タイプ別
21.7.2.電力別
21.7.3.価格帯別
21.7.4.販売チャネル別
21.8.イギリス市場分析
21.8.1.製品タイプ別
21.8.2.電力別
21.8.3.価格帯別
21.8.4.販売チャネル別
21.9.中国市場分析
21.9.1.製品タイプ別
21.9.2.電力別
21.9.3.価格帯別
21.9.4.販売チャネル別
21.10.日本市場分析
21.10.1.製品タイプ別
21.10.2.電力別
21.10.3.価格帯別
21.10.4.販売チャネル別
21.11.韓国市場分析
21.11.1.製品タイプ別
21.11.2.電力別
21.11.3.価格帯別
21.11.4.販売チャネル別
21.12.インド市場分析
21.12.1.製品タイプ別
21.12.2.電力別
21.12.3.価格帯別
21.12.4.販売チャネル別
21.13.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
21.13.1.製品タイプ別
21.13.2.電力別
21.13.3.価格帯別
21.13.4.販売チャネル別
21.14.南アフリカ市場分析
21.14.1.製品タイプ別
21.14.2.電力別
21.14.3.価格帯別
21.14.4.販売チャネル別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析(首・肩)
22.2.市場集中度
22.3.上位企業の市場シェア分析
22.4.市場プレゼンス分析
22.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント
22.4.2.プレーヤーの製品フットプリント
22.4.3.チャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合による価格分析
23.3.競合ベンチマーキング
23.4.競合の深堀り
23.4.1.JSB Health & Fitness Pvt.
23.4.1.1.概要
23.4.1.2.製品ポートフォリオ
23.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.1.4.販売拠点
23.4.1.5.戦略の概要
23.4.1.5.1.マーケティング戦略
23.4.1.5.2.製品戦略
23.4.1.5.3.チャネル戦略
23.4.2.ネクテック
23.4.2.1.概要
23.4.2.2.製品ポートフォリオ
23.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.2.4.販売拠点
23.4.2.5.戦略の概要
23.4.2.5.1.マーケティング戦略
23.4.2.5.2.製品戦略
23.4.2.5.3.チャネル戦略
23.4.3.OSIMインターナショナル
23.4.3.1.概要
23.4.3.2.製品ポートフォリオ
23.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.3.4.販売拠点
23.4.3.5.戦略の概要
23.4.3.5.1.マーケティング戦略
23.4.3.5.2.製品戦略
23.4.3.5.3.チャネル戦略
23.4.4.ホーメディックス
23.4.4.1.概要
23.4.4.2.製品ポートフォリオ
23.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.4.4.販売拠点
23.4.4.5.戦略の概要
23.4.4.5.1.マーケティング戦略
23.4.4.5.2.製品戦略
23.4.4.5.3.チャネル戦略
23.4.5.株式会社ファミリーイナダ
23.4.5.1.概要
23.4.5.2.製品ポートフォリオ
23.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.5.4.販売拠点
23.4.5.5.戦略の概要
23.4.5.5.1.マーケティング戦略
23.4.5.5.2.製品戦略
23.4.5.5.3.チャネル戦略
23.4.6.富士力
23.4.6.1.概要
23.4.6.2.製品ポートフォリオ
23.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.6.4.販売拠点
23.4.6.5.戦略の概要
23.4.6.5.1.マーケティング戦略
23.4.6.5.2.製品戦略
23.4.6.5.3.チャネル戦略
23.4.7.ヒューマン・タッチ
23.4.7.1.概要
23.4.7.2.製品ポートフォリオ
23.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.7.4.販売拠点
23.4.7.5.戦略の概要
23.4.7.5.1.マーケティング戦略
23.4.7.5.2.製品戦略
23.4.7.5.3.チャネル戦略
23.4.8.SKG
23.4.8.1.概要
23.4.8.2.製品ポートフォリオ
23.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.8.4.販売拠点
23.4.8.5.戦略の概要
23.4.8.5.1.マーケティング戦略
23.4.8.5.2.製品戦略
23.4.8.5.3.チャネル戦略
23.4.9.パナソニック株式会社
23.4.9.1.概要
23.4.9.2.製品ポートフォリオ
23.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.9.4.販売拠点
23.4.9.5.戦略の概要
23.4.9.5.1.マーケティング戦略
23.4.9.5.2.製品戦略
23.4.9.5.3.チャネル戦略
23.4.10.ビューラー社
23.4.10.1.概要
23.4.10.2.製品ポートフォリオ
23.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.10.4.販売拠点
23.4.10.5.戦略の概要
23.4.10.5.1.マーケティング戦略
23.4.10.5.2.製品戦略
23.4.10.5.3.チャネル戦略
23.4.11.温州慧帆科技有限公司
23.4.11.1.概要
23.4.11.2.製品ポートフォリオ
23.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.11.4.販売拠点
23.4.11.5.戦略の概要
23.4.11.5.1.マーケティング戦略
23.4.11.5.2.製品戦略
23.4.11.5.3.チャネル戦略
23.4.12.プロスペラ社
23.4.12.1.概要
23.4.12.2.製品ポートフォリオ
23.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.12.4.販売拠点
23.4.12.5.戦略の概要
23.4.12.5.1.マーケティング戦略
23.4.12.5.2.製品戦略
23.4.12.5.3.チャネル戦略
23.4.13.セラジェイド京城医療
23.4.13.1.概要
23.4.13.2.製品ポートフォリオ
23.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.13.4.販売拠点
23.4.13.5.戦略の概要
23.4.13.5.1.マーケティング戦略
23.4.13.5.2.製品戦略
23.4.13.5.3.チャネル戦略
23.4.14.その他
23.4.14.1.概要
23.4.14.2.製品ポートフォリオ
23.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.4.14.4.販売拠点
23.4.14.5.戦略の概要
23.4.14.5.1.マーケティング戦略
23.4.14.5.2.製品戦略
23.4.14.5.3.チャネル戦略
24.前提条件と略語
25.調査方法

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Persistence Market Research has recently published a comprehensive report on the global neck and shoulder massager market, providing an in-depth assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, thereby offering detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Neck and Shoulder Massager Market Size (2024E): USD 4215.9 Mn
• Projected Market Value (2033F): USD 8640.7 Mn
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 8.3%

Scope of the Report: Neck and Shoulder Massager Market

Neck and shoulder massagers play a pivotal role in alleviating muscle tension, stress, and discomfort associated with sedentary lifestyles, poor posture, and physical exertion. These devices offer various massage techniques such as kneading, vibration, heat therapy, and shiatsu, promoting relaxation and enhancing blood circulation. The market for neck and shoulder massagers serves both personal and professional segments, including applications in homes, offices, spas, and physiotherapy centers. Market growth is driven by increasing awareness of the therapeutic benefits of regular massages, rising healthcare expenditures, and advancements in massager technology that improve treatment efficacy and user comfort.

Market Growth Drivers:

The global neck and shoulder massager market is propelled by several key factors, notably the rising prevalence of sedentary lifestyles leading to increased instances of neck and shoulder pain. Growing awareness regarding the therapeutic benefits of massages, such as stress relief and muscle relaxation, further fuels market expansion. Technological advancements, including integrated heat therapy and adjustable intensity settings, enhance user experience and foster market growth. Moreover, the growing adoption of portable and user-friendly massagers for home use, coupled with expanding wellness trends, opens new avenues for market players to reach a broader consumer base.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the neck and shoulder massager market faces challenges related to high product costs, regulatory compliance, and competition from alternative therapies. Strict regulations governing the safety and efficacy of massagers impose compliance burdens on manufacturers, impacting market entry barriers and operational costs. Furthermore, the higher cost of advanced massagers poses challenges for market penetration, particularly in price-sensitive regions. Addressing these economic and regulatory barriers requires collaboration between industry stakeholders and policymakers to promote access to safe and affordable massager solutions.

Market Opportunities:

The neck and shoulder massager market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, demographic shifts, and evolving consumer preferences. Integration of smart technologies such as app-controlled features and personalized massage programs enhances user convenience and engagement. Additionally, expanding applications of massagers beyond home use, including in professional wellness centers and corporate wellness programs, broaden the market scope and stimulate innovation. Strategic partnerships, investments in research and development, and introduction of cost-effective massager solutions are crucial to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership in the dynamic wellness landscape.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving global growth in the neck and shoulder massager market?
• Which types and applications of massagers are leading adoption across different settings?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the neck and shoulder massager market?
• Who are the key market players, and what strategies are they employing to maintain relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global neck and shoulder massager market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global neck and shoulder massager market, such as HoMedics, Brookstone, and Panasonic Corporation, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to develop advanced massager solutions, including heat therapy massagers, portable devices, and app-integrated massagers, catering to diverse consumer needs and preferences. Collaborations with wellness centers, retail distributors, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on clinical research, evidence-based practices, and consumer education fosters market growth and enhances user satisfaction in the rapidly evolving wellness landscape.

Key Companies Profiled:

• JSB Health & Fitness Pvt. Ltd
• Nekteck
• OSIM International
• HoMedics
• Family Inada Co., Ltd.
• FUJIIRYOKI
• Human Touch
• SKG
• Panasonic Corp.
• Beurer GmbH
• Wenzhou Huifan Technology Co., Ltd
• Prospera Corp.
• CERAJADE KYOSUNGMED

Key Segments Covered in Neck and Shoulder Massager Industry Research

Product Type
• Vibrating Massagers
• Manual Massagers
• Impulse Massagers
• Shiatsu Massagers

Power Type
• Cordless
• Corded

Price Range
• Below US$ 100
• US$ 100- US$ 200
• US$ 200- US$ 300
• US$ 300 and Above

End User
• Spas & Massage Parlors
• Households
• Physiotherapy Clinics
• Private Hospitals

Sales Channel
• Direct Sales
• Hypermarkets/Supermarkets
• Specialty Stores
• Departmental Stores
• Multi-Brand Stores
• Online Retailers
• Other Sales Channels

Region
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia
• Oceania
• Middle East & Africa (MEA)



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Overview
1.2. Summary of Key Statistics
1.3. Summary of Key Findings
1.4. Product Evolution Analysis
1.5. PMR Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage/Taxonomy
2.2. Market Definition/Scope/Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Future Prospects of Neck and Shoulder Industry
3.2.1. Factors Fuelling Growth
3.2.2. Influx of Brands
3.2.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies
4. Global Neck and Shoulder Massager Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
4.1. Historical Market Volume ('000 Units) Analysis, 2019-2023
4.2. Current and Future Market Volume ('000 Units) Projections, 2024-2033
4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
5. Global Neck and Shoulder Massager Market - Pricing Analysis
5.1. Pricing Analysis By Product Type
5.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
6. Global Neck and Shoulder Massager Market Demand (in Value or Sales Channel in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
6.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
6.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
7. Market Background
7.1. Macro-Economic Factors
7.1.1. GDP Growth Outlook
7.1.2. Consumer Spending Outlook
7.1.3. GDP Growth Rate Analysis
7.1.4. Internet Penetration Rate Outlook
7.1.5. Income Group Population Overview
7.1.6. Per Capita Disposable Income
7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
7.2.1. Top Companies Historical Growth
7.2.2. Increasing number of Students across the world.
7.2.3. Urbanization Growth Outlook
7.2.4. Others
7.3. PESTLE Analysis of Global Market
7.4. Investment Feasibility Matrix of Market
7.5. Porter’s Five Forces Analysis of Global Market
7.6. Market Dynamics
7.6.1. Drivers
7.6.2. Restraints
7.6.3. Opportunity Analysis
8. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Product Type, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Product Type, 2024-2033
8.3.1. Vibrating Massagers
8.3.2. Manual Massagers
8.3.3. Impulse Massagers
8.3.4. Shiatsu Massagers
8.3.5. Others
8.4. Market Attractiveness Analysis by Product Type
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Power
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Flavor, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Flavor, 2024-2033
9.3.1. Cordless Electric
9.3.2. Corded Electric
9.4. Market Attractiveness Analysis by Flavor
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Price Range
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Price Range, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Price Range, 2024-2033
10.3.1. Below US$ 100
10.3.2. US$ 100- US$ 200
10.3.3. US$ 200- US$ 300
10.3.4. US$ 300 and Above
10.4. Market Attractiveness Analysis by Price Range
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by End User
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by End User, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by End User, 2024-2033
11.3.1. Spas & Massage Parlours
11.3.2. Households
11.3.3. Physiotherapy Clinics
11.3.4. Private Hospitals
11.3.5. Others
11.4. Market Attractiveness Analysis by End User
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Sales Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Sales Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Sales Channel, 2024-2033
12.3.1. Direct Sales
12.3.2. Hypermarkets/Supermarkets
12.3.3. Specialty Stores
12.3.4. Departmental Stores
12.3.5. Multi-brand Stores
12.3.6. Online Retailers
12.3.7. Other Sales Channel
12.4. Market Attractiveness Analysis by Sales Channel
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis by Region, 2019-2023
13.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume (‘000 Units) Analysis and Forecast by Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. East Asia
13.3.5. South Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa (MEA)
13.4. Market Attractiveness Analysis by Region
14. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. U.S.
14.4.1.2. Canada
14.4.2. By Product Type
14.4.3. By Power
14.4.4. By Price Range
14.4.5. By Sales Channel
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Product Type
14.5.3. By Power
14.5.4. By Price Range
14.5.5. By Sales Channel
15. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Brazil
15.4.1.2. Mexico
15.4.1.3. Rest of Latin America
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Power
15.4.4. By Price Range
15.4.5. By Sales Channel
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Power
15.5.4. By Price Range
15.5.5. By Sales Channel
16. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Germany
16.4.1.2. Italy
16.4.1.3. France
16.4.1.4. U.K.
16.4.1.5. Spain
16.4.1.6. Rest of Europe
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Power
16.4.4. By Price Range
16.4.5. By Sales Channel
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Power
16.5.4. By Price Range
16.5.5. By Sales Channel
17. South Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. India
17.4.1.2. Thailand
17.4.1.3. Indonesia
17.4.1.4. Malaysia
17.4.1.5. Rest of South Asia
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Power
17.4.4. By Price Range
17.4.5. By Sales Channel
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Power
17.5.4. By Price Range
17.5.5. By Sales Channel
18. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. China
18.4.1.2. Japan
18.4.1.3. South Korea
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Power
18.4.4. By Price Range
18.4.5. By Sales Channel
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Power
18.5.4. By Price Range
18.5.5. By Sales Channel
19. Oceania Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. Australia
19.4.1.2. New Zealand
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Power
19.4.4. By Price Range
19.4.5. By Sales Channel
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By Power
19.5.4. By Price Range
19.5.5. By Sales Channel
20. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. GCC Countries
20.4.1.2. Northern Africa
20.4.1.3. South Africa
20.4.1.4. Rest of Middle East and Africa
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Power
20.4.4. By Price Range
20.4.5. By Sales Channel
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Power
20.5.4. By Price Range
20.5.5. By Sales Channel
21. Key Countries’ Market Analysis 2024-2033
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Market Analysis
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By Power
21.2.3. By Price Range
21.2.4. By Sales Channel
21.3. Canada Market Analysis
21.3.1. By Product Type
21.3.2. By Power
21.3.3. By Price Range
21.3.4. By Sales Channel
21.4. Mexico Market Analysis
21.4.1. By Product Type
21.4.2. By Power
21.4.3. By Price Range
21.4.4. By Sales Channel
21.5. Brazil Market Analysis
21.5.1. By Product Type
21.5.2. By Power
21.5.3. By Price Range
21.5.4. By Sales Channel
21.6. Germany Market Analysis
21.6.1. By Product Type
21.6.2. By Power
21.6.3. By Price Range
21.6.4. By Sales Channel
21.7. Italy Market Analysis
21.7.1. By Product Type
21.7.2. By Power
21.7.3. By Price Range
21.7.4. By Sales Channel
21.8. U.K. Market Analysis
21.8.1. By Product Type
21.8.2. By Power
21.8.3. By Price Range
21.8.4. By Sales Channel
21.9. China Market Analysis
21.9.1. By Product Type
21.9.2. By Power
21.9.3. By Price Range
21.9.4. By Sales Channel
21.10. Japan Market Analysis
21.10.1. By Product Type
21.10.2. By Power
21.10.3. By Price Range
21.10.4. By Sales Channel
21.11. S. Korea Market Analysis
21.11.1. By Product Type
21.11.2. By Power
21.11.3. By Price Range
21.11.4. By Sales Channel
21.12. India Market Analysis
21.12.1. By Product Type
21.12.2. By Power
21.12.3. By Price Range
21.12.4. By Sales Channel
21.13. Australia and New Zealand Market Analysis
21.13.1. By Product Type
21.13.2. By Power
21.13.3. By Price Range
21.13.4. By Sales Channel
21.14. South Africa Market Analysis
21.14.1. By Product Type
21.14.2. By Power
21.14.3. By Price Range
21.14.4. By Sales Channel
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies (Neck and Shoulder)
22.2. Market Concentration
22.3. Market Share Analysis of Top Players
22.4. Market Presence Analysis
22.4.1. By Regional footprint of Players
22.4.2. Product foot print by Players
22.4.3. Channel Foot Print by Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Pricing Analysis by Competition
23.3. Competition Benchmarking
23.4. Competition Deep Dive
23.4.1. JSB Health & Fitness Pvt. Ltd.
23.4.1.1. Overview
23.4.1.2. Product Portfolio
23.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.1.4. Sales Footprint
23.4.1.5. Strategy Overview
23.4.1.5.1. Marketing Strategy
23.4.1.5.2. Product Strategy
23.4.1.5.3. Channel Strategy
23.4.2. Nekteck
23.4.2.1. Overview
23.4.2.2. Product Portfolio
23.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.2.4. Sales Footprint
23.4.2.5. Strategy Overview
23.4.2.5.1. Marketing Strategy
23.4.2.5.2. Product Strategy
23.4.2.5.3. Channel Strategy
23.4.3. OSIM International
23.4.3.1. Overview
23.4.3.2. Product Portfolio
23.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.3.4. Sales Footprint
23.4.3.5. Strategy Overview
23.4.3.5.1. Marketing Strategy
23.4.3.5.2. Product Strategy
23.4.3.5.3. Channel Strategy
23.4.4. HoMedics
23.4.4.1. Overview
23.4.4.2. Product Portfolio
23.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.4.4. Sales Footprint
23.4.4.5. Strategy Overview
23.4.4.5.1. Marketing Strategy
23.4.4.5.2. Product Strategy
23.4.4.5.3. Channel Strategy
23.4.5. Family Inada Co., Ltd.
23.4.5.1. Overview
23.4.5.2. Product Portfolio
23.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.5.4. Sales Footprint
23.4.5.5. Strategy Overview
23.4.5.5.1. Marketing Strategy
23.4.5.5.2. Product Strategy
23.4.5.5.3. Channel Strategy
23.4.6. FUJIIRYOKI
23.4.6.1. Overview
23.4.6.2. Product Portfolio
23.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.6.4. Sales Footprint
23.4.6.5. Strategy Overview
23.4.6.5.1. Marketing Strategy
23.4.6.5.2. Product Strategy
23.4.6.5.3. Channel Strategy
23.4.7. Human Touch
23.4.7.1. Overview
23.4.7.2. Product Portfolio
23.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.7.4. Sales Footprint
23.4.7.5. Strategy Overview
23.4.7.5.1. Marketing Strategy
23.4.7.5.2. Product Strategy
23.4.7.5.3. Channel Strategy
23.4.8. SKG
23.4.8.1. Overview
23.4.8.2. Product Portfolio
23.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.8.4. Sales Footprint
23.4.8.5. Strategy Overview
23.4.8.5.1. Marketing Strategy
23.4.8.5.2. Product Strategy
23.4.8.5.3. Channel Strategy
23.4.9. Panasonic Corp.
23.4.9.1. Overview
23.4.9.2. Product Portfolio
23.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.9.4. Sales Footprint
23.4.9.5. Strategy Overview
23.4.9.5.1. Marketing Strategy
23.4.9.5.2. Product Strategy
23.4.9.5.3. Channel Strategy
23.4.10. Beurer GmbH
23.4.10.1. Overview
23.4.10.2. Product Portfolio
23.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.10.4. Sales Footprint
23.4.10.5. Strategy Overview
23.4.10.5.1. Marketing Strategy
23.4.10.5.2. Product Strategy
23.4.10.5.3. Channel Strategy
23.4.11. Wenzhou Huifan Technology Co., Ltd
23.4.11.1. Overview
23.4.11.2. Product Portfolio
23.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.11.4. Sales Footprint
23.4.11.5. Strategy Overview
23.4.11.5.1. Marketing Strategy
23.4.11.5.2. Product Strategy
23.4.11.5.3. Channel Strategy
23.4.12. Prospera Corp.
23.4.12.1. Overview
23.4.12.2. Product Portfolio
23.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.12.4. Sales Footprint
23.4.12.5. Strategy Overview
23.4.12.5.1. Marketing Strategy
23.4.12.5.2. Product Strategy
23.4.12.5.3. Channel Strategy
23.4.13. CERAJADE KYOSUNGMED
23.4.13.1. Overview
23.4.13.2. Product Portfolio
23.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.13.4. Sales Footprint
23.4.13.5. Strategy Overview
23.4.13.5.1. Marketing Strategy
23.4.13.5.2. Product Strategy
23.4.13.5.3. Channel Strategy
23.4.14. Others
23.4.14.1. Overview
23.4.14.2. Product Portfolio
23.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.4.14.4. Sales Footprint
23.4.14.5. Strategy Overview
23.4.14.5.1. Marketing Strategy
23.4.14.5.2. Product Strategy
23.4.14.5.3. Channel Strategy
24. Assumptions and Acronyms Used
25. Research Methodology

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Persistence Market Research社の消費者向けグッズ分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(asia)の最新刊レポート


よくあるご質問


Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る