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自動車用ショックアブソーバー市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Automotive Shock Absorber Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、世界の自動車用ショックアブソーバー市場に関する詳細な調査レポートを出版し、重要な市場力学、動向、機会、課題を徹底的に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供... もっと見る

 

 

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Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年7月11日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、世界の自動車用ショックアブソーバー市場に関する詳細な調査レポートを出版し、重要な市場力学、動向、機会、課題を徹底的に分析し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しました。

主要な洞察

- 自動車用ショックアブソーバー市場規模(2024E):236億米ドル
- 予測市場規模(2033F): 236億ドル321億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 3.5%

レポートの範囲自動車用ショックアブソーバー市場

自動車用ショックアブソーバーは、路面の凹凸による衝撃を緩和することで、乗り心地と車両のハンドリングを向上させる、車両のサスペンションシステムに不可欠なコンポーネントである。これらの部品は、乗客の快適性と車両の安定性に不可欠であり、現代の自動車には欠かせないものとなっています。同市場は、乗用車、商用車、オートバイなど幅広い車種に対応しており、油圧式、ガス封入式、電子式などさまざまなタイプのショックアブソーバーを提供している。

市場成長の促進要因

自動車用ショックアブソーバーの世界市場は、特に新興国における自動車生産台数と販売台数の増加など、いくつかの重要な要因によって牽引されている。乗り心地の改善と自動車の安全機能に対する需要の高まりが、市場の拡大をさらに後押ししている。アダプティブ・ショックアブソーバーやセミアクティブ・ショックアブソーバーの開発などの技術の進歩は、性能の向上とカスタマイズの選択肢を提供し、市場の成長を促進する。さらに、電気自動車や自律走行車へのシフトは高度なサスペンション・システムを必要とし、ショックアブソーバー・メーカーに新たな機会を生み出している。

市場の課題

有望な成長見通しにもかかわらず、自動車用ショックアブソーバー市場は、原材料価格の変動、厳しい規制基準、高度なショックアブソーバーシステムの高コストといった課題に直面している。鉄鋼、アルミニウム、その他の原材料価格の変動は製造コストに影響し、規制遵守はメーカーにさらなる負担を課す。さらに、技術的に高度なショック・アブソーバーのコストが高いため、特に価格に敏感な地域では、市場への浸透が制限される可能性がある。

市場機会:

自動車用ショックアブソーバー市場は、電気自動車(EV)の普及とスマートでコネクテッドな自動車技術の開発により、大きな成長機会をもたらしている。EVに高度なサスペンション・システムを組み込むことで乗り心地が向上し、バッテリーの寿命が延びるため、革新的なショックアブソーバーの需要が高まる。さらに、自律走行技術への注目が高まっているため、車両の安定性と乗客の快適性を確保するための高度なサスペンション・システムが必要とされている。戦略的提携、研究開発への投資、費用対効果の高いソリューションの導入は、新たな機会を活用し、市場でのリーダーシップを維持するために不可欠である。

レポートで扱う主な質問

- 自動車用ショックアブソーバーの世界市場における主な成長要因は何か?
- 異なる車両セグメントで採用が増加しているショックアブソーバーの種類と用途は?
- 自動車用ショックアブソーバー市場の競争環境はどのように変化しているか?
- 自動車用ショックアブソーバー市場の主要プレーヤーは誰で、どのような戦略で関連性を維持しているのか?
- 自動車用ショックアブソーバーの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競争情報とビジネス戦略

ZF Friedrichshafen AG、Tenneco Inc.、KYB Corporationなど、自動車用ショックアブソーバーの世界市場における主要企業は、競争優位性を獲得するために、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業はR&Dに投資し、多様な車種や消費者の嗜好に対応するアダプティブ・ショックアブソーバーやエレクトロニック・ショックアブソーバーなど、先進的なショックアブソーバー・ソリューションを開発している。自動車メーカー、サプライヤー、規制機関との協力関係は、市場参入を容易にし、技術採用を促進する。持続可能な慣行、軽量素材、コスト効率の高い製造工程を重視することで、市場の成長をサポートし、進化する自動車業界において車両性能を向上させる。

主な企業

- ファブリテック
- エアテクニクス
- ミーチ・インターナショナル
- サーモスクリーン
- パナソニック株式会社
- スチールガードセーフティー
- ディールライト
- プラスチックファブリックソリューションズ
- ジョンボイト工業縫製株式会社
- ビドル、ソーラー、パラオ、ノボベント
- システムエアー
- アドバンスド・ファブリック・テクノロジーズ
- ハーケンキャンバス
- エムコ・インダストリアルプラスチックス

自動車用ショックアブソーバー市場のセグメンテーション

車両別
- 乗用車
- LCV
- HCV
- 二輪車

製品タイプ別
- 油圧式
- ガス封入式

技術別
- パッシブ
- セミアクティブ
- アクティブ

デザイン別
- ツインチューブ
- モノチューブ

販売チャネル別
- OEM
- アフターマーケット

地域別
- 北米
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- 欧州
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.技術ロードマップ
1.5.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場範囲/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量単位分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場規模(単位:万台)予測、2024年~2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.製品タイプ別地域価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界のGDP成長見通し
8.1.2.製造業の付加価値
8.1.3.産業付加価値
8.1.4.親市場の展望
8.1.5.その他のマクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.トップ企業の過去の成長
8.2.2.GDP成長率予測
8.2.3.製造業予測
8.2.4.世界の都市化成長予測
8.2.5.ビジネス環境
8.2.6.Covid-19の影響評価
8.2.7.最終用途産業の成長見通し
8.3.バリューチェーン
8.3.1.製品メーカー
8.3.2.エンドユーザー
8.3.3.平均利益率利益率
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年、製品タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.製品タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
9.3.製品タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
9.3.1.油圧
9.3.2.ガス充填
9.4.製品タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:技術別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.技術別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
10.3.技術別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
10.3.1.パッシブ
10.3.2.セミアクティブ
10.3.3.アクティブ
10.4.技術別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:販売チャネル別
11.1.はじめに/主な調査結果
11.2.販売チャネル別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
11.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
11.3.1.OEM
11.3.2.アフターマーケット
11.4.販売チャネル別市場魅力度分析
12.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:デザイン別
12.1.イントロダクション/主な調査結果
12.2.デザイン別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)および数量分析・予測:デザイン別、2024~2033年
12.3.1.ツインチューブ
12.3.1.1.ガス充填
12.3.1.2.PSD
12.3.1.3.ASD
12.3.2.モノチューブ
12.4.デザイン別市場魅力度分析
13.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:車両タイプ別
13.1.イントロダクション/主な調査結果
13.2.自動車タイプ別の過去市場規模(10億米ドル)と数量分析、2019-2023年
13.3.自動車タイプ別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
13.3.1.乗用車
13.3.1.1.小型車
13.3.1.2.中型
13.3.1.3.SUV
13.3.1.4.ラグジュアリー
13.3.2.LCV
13.3.3.HCV
13.3.4.二輪車
13.4.車両タイプ別市場魅力度分析
14.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)と地域別数量分析、2019-2023年
14.3.地域別の現在の市場規模(10億米ドル)と数量分析・予測、2024~2033年
14.3.1.北米
14.3.2.中南米
14.3.3.ヨーロッパ
14.3.4.中東・アフリカ(MEA)
14.3.5.東アジア
14.3.6.南アジア・太平洋
14.4.地域別市場魅力度分析
15.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.米国
15.4.1.2.カナダ
15.4.2.製品タイプ別
15.4.3.技術別
15.4.4.販売チャネル別
15.4.5.デザイン別
15.4.6.車種別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.製品タイプ別
15.5.3.技術別
15.5.4.販売チャネル別
15.5.5.デザイン別
15.5.6.車種別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.ブラジル
16.4.1.2.メキシコ
16.4.1.3.その他のラテンアメリカ
16.4.2.製品タイプ別
16.4.3.技術別
16.4.4.販売チャネル別
16.4.5.デザイン別
16.4.6.車種別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.製品タイプ別
16.5.3.技術別
16.5.4.販売チャネル別
16.5.5.デザイン別
16.5.6.車種別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.ドイツ
17.4.1.2.イタリア
17.4.1.3.フランス
17.4.1.4.イギリス
17.4.1.5.スペイン
17.4.1.6.ベネルクス
17.4.1.7.ロシア
17.4.1.8.その他のヨーロッパ
17.4.2.製品タイプ別
17.4.3.技術別
17.4.4.販売チャネル別
17.4.5.デザイン別
17.4.6.車種別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.製品タイプ別
17.5.3.技術別
17.5.4.販売チャネル別
17.5.5.デザイン別
17.5.6.車種別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測(2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.インド
18.4.1.2.アセアン
18.4.1.3.オセアニア
18.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
18.4.2.製品タイプ別
18.4.3.技術別
18.4.4.販売チャネル別
18.4.5.デザイン別
18.4.6.車種別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.製品タイプ別
18.5.3.技術別
18.5.4.販売チャネル別
18.5.5.デザイン別
18.5.6.車種別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.価格分析
19.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
19.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
19.4.1.国別
19.4.1.1.中国
19.4.1.2.日本
19.4.1.3.韓国
19.4.2.製品タイプ別
19.4.3.技術別
19.4.4.販売チャネル別
19.4.5.デザイン別
19.4.6.車種別
19.5.市場魅力度分析
19.5.1.国別
19.5.2.製品タイプ別
19.5.3.技術別
19.5.4.販売チャネル別
19.5.5.デザイン別
19.5.6.車種別
19.6.市場動向
19.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
19.8.促進要因と阻害要因-影響分析
20.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
20.1.はじめに
20.2.価格分析
20.3.過去の市場規模(10億米ドル)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
20.4.市場分類別市場規模(億米ドル)と数量予測、2024-2033年
20.4.1.国別
20.4.1.1.GCC諸国
20.4.1.2.トルコ
20.4.1.3.アフリカ北部
20.4.1.4.南アフリカ
20.4.1.5.その他の中東・アフリカ
20.4.2.製品タイプ別
20.4.3.技術別
20.4.4.販売チャネル別
20.4.5.デザイン別
20.4.6.車種別
20.5.市場魅力度分析
20.5.1.国別
20.5.2.製品タイプ別
20.5.3.技術別
20.5.4.販売チャネル別
20.5.5.デザイン別
20.5.6.車種別
20.6.市場動向
20.7.主要市場参加者 - インテンシティマッピング
20.8.促進要因と阻害要因-影響分析
21.国別市場分析
21.1.序論
21.1.1.主要国別市場金額比率分析
21.1.2.世界対.各国の成長比較
21.2.米国の自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.2.1.製品タイプ別
21.2.2.技術別
21.2.3.販売チャネル別
21.2.4.デザイン別
21.2.5.車種別
21.3.カナダの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.3.1.製品タイプ別
21.3.2.技術別
21.3.3.販売チャネル別
21.3.4.デザイン別
21.3.5.車種別
21.4.メキシコ自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.4.1.製品タイプ別
21.4.2.技術別
21.4.3.販売チャネル別
21.4.4.デザイン別
21.4.5.車種別
21.5.ブラジルの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.5.1.製品タイプ別
21.5.2.技術別
21.5.3.販売チャネル別
21.5.4.デザイン別
21.5.5.車種別
21.6.アルゼンチン自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.6.1.製品タイプ別
21.6.2.技術別
21.6.3.販売チャネル別
21.6.4.デザイン別
21.6.5.車種別
21.7.ドイツの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.7.1.製品タイプ別
21.7.2.技術別
21.7.3.販売チャネル別
21.7.4.デザイン別
21.7.5.車種別
21.8.イタリアの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.8.1.製品タイプ別
21.8.2.技術別
21.8.3.販売チャネル別
21.8.4.デザイン別
21.8.5.車種別
21.9.フランスの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.9.1.製品タイプ別
21.9.2.技術別
21.9.3.販売チャネル別
21.9.4.デザイン別
21.9.5.車種別
21.10.イギリスの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.10.1.製品タイプ別
21.10.2.技術別
21.10.3.販売チャネル別
21.10.4.デザイン別
21.10.5.車種別
21.11.スペインの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.11.1.製品タイプ別
21.11.2.技術別
21.11.3.販売チャネル別
21.11.4.デザイン別
21.11.5.車種別
21.12.ノルディックスの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.12.1.製品タイプ別
21.12.2.技術別
21.12.3.販売チャネル別
21.12.4.デザイン別
21.12.5.車種別
21.13.ポーランドの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.13.1.製品タイプ別
21.13.2.技術別
21.13.3.販売チャネル別
21.13.4.デザイン別
21.13.5.車種別
21.14.ハンガリー自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.14.1.製品タイプ別
21.14.2.技術別
21.14.3.販売チャネル別
21.14.4.デザイン別
21.14.5.車種別
21.15.ルーマニアの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.15.1.製品タイプ別
21.15.2.技術別
21.15.3.販売チャネル別
21.15.4.デザイン別
21.15.5.車種別
21.16.チェコ共和国の自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.16.1.製品タイプ別
21.16.2.技術別
21.16.3.販売チャネル別
21.16.4.デザイン別
21.16.5.車種別
21.17.中国の自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.17.1.製品タイプ別
21.17.2.技術別
21.17.3.販売チャネル別
21.17.4.デザイン別
21.17.5.車種別
21.18.日本の自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.18.1.製品タイプ別
21.18.2.技術別
21.18.3.販売チャネル別
21.18.4.デザイン別
21.18.5.車種別
21.19.韓国の自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.19.1.製品タイプ別
21.19.2.技術別
21.19.3.販売チャネル別
21.19.4.デザイン別
21.19.5.車種別
21.20.インドの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.20.1.製品タイプ別
21.20.2.技術別
21.20.3.販売チャネル別
21.20.4.デザイン別
21.20.5.車種別
21.21.ASEAN自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.21.1.製品タイプ別
21.21.2.技術別
21.21.3.販売チャネル別
21.21.4.デザイン別
21.21.5.車種別
21.22.オーストラリアとニュージーランドの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.22.1.製品タイプ別
21.22.2.技術別
21.22.3.販売チャネル別
21.22.4.デザイン別
21.22.5.車種別
21.23.KSAの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.23.1.製品タイプ別
21.23.2.技術別
21.23.3.販売チャネル別
21.23.4.デザイン別
21.23.5.車種別
21.24.UAE自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.24.1.製品タイプ別
21.24.2.技術別
21.24.3.販売チャネル別
21.24.4.デザイン別
21.24.5.車種別
21.25.北アフリカ自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.25.1.製品タイプ別
21.25.2.技術別
21.25.3.販売チャネル別
21.25.4.デザイン別
21.25.5.車種別
21.26.トルコの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.26.1.製品タイプ別
21.26.2.技術別
21.26.3.販売チャネル別
21.26.4.デザイン別
21.26.5.車種別
21.27.南アフリカの自動車用ショックアブソーバー市場分析
21.27.1.製品タイプ別
21.27.2.技術別
21.27.3.販売チャネル別
21.27.4.デザイン別
21.27.5.車種別
22.市場構造分析
22.1.企業階層別市場分析(自動車用ショックアブソーバー)
22.2.市場集中度
22.3.上位企業の市場シェア分析
22.4.生産能力分析
22.5.市場プレゼンス分析
22.5.1.販売チャネル別
22.5.2.地域別シェア
22.5.3.プレーヤーのチャネル別フットプリント
23.競争分析
23.1.競争ダッシュボード
23.2.競合ベンチマーキング
23.3.競合ディープダイブ
23.3.1.KYB株式会社
23.3.1.1.概要
23.3.1.2.製品ポートフォリオ
23.3.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.1.4.セールスフットプリント
23.3.1.5.戦略の概要
23.3.2.ガブリエル・インディア・リミテッド
23.3.2.1.概要
23.3.2.2.製品ポートフォリオ
23.3.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.2.4.セールスフットプリント
23.3.2.5.戦略の概要
23.3.3.テネコ・インク
23.3.3.1.概要
23.3.3.2.製品ポートフォリオ
23.3.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.3.4.セールスフットプリント
23.3.3.5.戦略の概要
23.3.4.ティッセンクルップAG
23.3.4.1.概要
23.3.4.2.製品ポートフォリオ
23.3.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.4.4.セールスフットプリント
23.3.4.5.戦略の概要
23.3.5.KYB株式会社
23.3.5.1.概要
23.3.5.2.製品ポートフォリオ
23.3.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.5.4.販売拠点
23.3.5.5.戦略の概要
23.3.6.萬代株式会社
23.3.6.1.概要
23.3.6.2.製品ポートフォリオ
23.3.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.6.4.販売拠点
23.3.6.5.戦略の概要
23.3.7.日立アステモ
23.3.7.1.概要
23.3.7.2.製品ポートフォリオ
23.3.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.7.4.セールスフットプリント
23.3.7.5.戦略の概要
23.3.8.ITT社
23.3.8.1.概要
23.3.8.2.製品ポートフォリオ
23.3.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.8.4.販売拠点
23.3.8.5.戦略の概要
23.3.9.デュロ・ショックス
23.3.9.1.概要
23.3.9.2.製品ポートフォリオ
23.3.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.9.4.セールスフットプリント
23.3.9.5.戦略の概要
23.3.10.ゼット・エフ・フリードリヒスハーフェンAG
23.3.10.1.概要
23.3.10.2.製品ポートフォリオ
23.3.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.10.4.販売拠点
23.3.10.5.戦略の概要
23.3.11.メリトール
23.3.11.1.概要
23.3.11.2.製品ポートフォリオ
23.3.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.11.4.セールスフットプリント
23.3.11.5.戦略の概要
23.3.12.SHOWA株式会社
23.3.12.1.概要
23.3.12.2.製品ポートフォリオ
23.3.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.12.4.販売拠点
23.3.12.5.戦略の概要
23.3.13.エンデュランス・テクノロジーズ
23.3.13.1.概要
23.3.13.2.製品ポートフォリオ
23.3.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.13.4.販売拠点
23.3.13.5.戦略の概要
23.3.14.BWIグループ
23.3.14.1.概要
23.3.14.2.製品ポートフォリオ
23.3.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.14.4.販売拠点
23.3.14.5.戦略の概要
23.3.15.BMWグループ
23.3.15.1.概要
23.3.15.2.製品ポートフォリオ
23.3.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.15.4.販売拠点
23.3.15.5.戦略の概要
23.3.16.アーノット
23.3.16.1.概要
23.3.16.2.製品ポートフォリオ
23.3.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.16.4.販売拠点
23.3.16.5.戦略の概要
23.3.17.AC Delco Inc.
23.3.17.1.概要
23.3.17.2.製品ポートフォリオ
23.3.17.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.17.4.販売拠点
23.3.17.5.戦略の概要
23.3.18.浙江センセン自動車部品有限公司
23.3.18.1.概要
23.3.18.2.製品ポートフォリオ
23.3.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)
23.3.18.4.販売拠点
23.3.18.5.戦略の概要
24.主要インサイト
25.前提条件と略語
26.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently published an in-depth report on the worldwide automotive shock absorbers market, offering a thorough analysis of crucial market dynamics, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Automotive Shock Absorbers Market Size (2024E): USD 23.60 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 32.10 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 3.5%

Scope of the Report: Automotive Shock Absorbers Market

Automotive shock absorbers are essential components of vehicle suspension systems, enhancing ride quality and vehicle handling by mitigating the impact of road irregularities. These components are vital for passenger comfort and vehicle stability, making them indispensable in modern automobiles. The market serves a broad spectrum of vehicles, including passenger cars, commercial vehicles, and motorcycles, offering various types of shock absorbers such as hydraulic, gas-filled, and electronic variants.

Market Growth Drivers:

The global automotive shock absorbers market is driven by several key factors, including rising vehicle production and sales, particularly in emerging economies. The growing demand for improved ride comfort and vehicle safety features further fuels market expansion. Technological advancements, such as the development of adaptive and semi-active shock absorbers, provide enhanced performance and customization options, promoting market growth. Additionally, the shift towards electric and autonomous vehicles requires advanced suspension systems, creating new opportunities for shock absorber manufacturers.

Market Challenges:

Despite promising growth prospects, the automotive shock absorbers market faces challenges such as raw material price volatility, stringent regulatory standards, and the high cost of advanced shock absorber systems. Fluctuating prices of steel, aluminum, and other raw materials impact manufacturing costs, while regulatory compliance imposes additional burdens on manufacturers. Furthermore, the high cost of technologically advanced shock absorbers can limit market penetration, especially in price-sensitive regions.

Market Opportunities:

The automotive shock absorbers market presents significant growth opportunities driven by the increasing adoption of electric vehicles (EVs) and the development of smart, connected automotive technologies. The integration of advanced suspension systems in EVs enhances ride quality and extends battery life, boosting demand for innovative shock absorbers. Moreover, the growing focus on autonomous driving technologies necessitates sophisticated suspension systems to ensure vehicle stability and passenger comfort. Strategic collaborations, investment in research and development, and the introduction of cost-effective solutions are essential to capitalize on emerging opportunities and maintain market leadership.

Key Questions Addressed in the Report:

• What are the primary drivers of growth in the global automotive shock absorbers market?
• Which types of shock absorbers and applications are seeing increased adoption across different vehicle segments?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the automotive shock absorbers market?
• Who are the key players in the automotive shock absorbers market, and what strategies are they using to stay relevant?
• What are the emerging trends and future prospects in the global automotive shock absorbers market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading companies in the global automotive shock absorbers market, including ZF Friedrichshafen AG, Tenneco Inc., and KYB Corporation, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced shock absorber solutions, including adaptive and electronic variants, catering to diverse vehicle types and consumer preferences. Collaborations with automotive manufacturers, suppliers, and regulatory bodies facilitate market access and promote technology adoption. Emphasis on sustainable practices, lightweight materials, and cost-effective manufacturing processes supports market growth and enhances vehicle performance in the evolving automotive landscape.

Key Companies Profiled:

• Fabri-Tech Inc
• Airtecnics
• Meech International
• Thermoscreens
• Panasonic Corporation
• Steel Guard Safety Co.
• Deal Rite Inc.
• Plastic Fabric Solutions Inc.
• John Boyt Industrial Sewing Inc.
• Biddle, Solar and Palau, Novovent
• Systemair
• Advanced Fabric Technologies
• Harken Canvas
• Emco Industrial Plastics Inc.

Automotive Shock Absorbers Market Segmentation

By Vehicle
• Passenger Cars
• LCVs
• HCVs
• Two Wheelers

By Product Type
• Hydraulic
• Gas-filled

By Technology
• Passive
• Semi-active
• Active

By Design
• Twin Tube
• Mono Tube

By Sales Channel
• OEM
• Aftermarket

By Region
• North America
• Asia Pacific
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• The Middle East and Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Technology Roadmap
1.5. Analysis and Recommendation
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume 000'units Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume 000' units Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Product Type
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global GDP Growth Outlook
8.1.2. Manufacturing Value-Added
8.1.3. Industry Value Added
8.1.4. Parent Market Outlook
8.1.5. Other Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Top Companies Historical Growth
8.2.2. GDP Growth forecast
8.2.3. Manufacturing Industry forecast
8.2.4. Global Urbanization Growth Outlook
8.2.5. Business Climate
8.2.6. Covid-19 Impact Assessment
8.2.7. End-use Industry Growth Outlook
8.3. Value Chain
8.3.1. Product Manufacturers
8.3.2. End Users
8.3.3. Avg. Profitability Margins
8.4. COVID-19 Crisis - Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Product Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Product Type, 2024-2033
9.3.1. Hydraulic
9.3.2. Gas Filled
9.4. Market Attractiveness Analysis By Product Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Technology
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Technology, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Technology, 2024-2033
10.3.1. Passive
10.3.2. Semi-Active
10.3.3. Active
10.4. Market Attractiveness Analysis By Technology
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Sales Channel
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Sales Channel, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2024-2033
11.3.1. OEM
11.3.2. Aftermarket
11.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Design
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Design, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Design, 2024-2033
12.3.1. Twin Tube
12.3.1.1. Gas Filled
12.3.1.2. PSD
12.3.1.3. ASD
12.3.2. Mono Tube
12.4. Market Attractiveness Analysis By Design
13. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Vehicle type
13.1. Introduction / Key Findings
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Vehicle type, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Vehicle type, 2024-2033
13.3.1. Passenger Cars
13.3.1.1. Compact
13.3.1.2. Midsized
13.3.1.3. SUVs
13.3.1.4. Luxury
13.3.2. LCV
13.3.3. HCV
13.3.4. Two Wheelers
13.4. Market Attractiveness Analysis By Vehicle type
14. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
14.3. Current Market Size (US$ Bn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
14.3.1. North America
14.3.2. Latin America
14.3.3. Europe
14.3.4. Middle East and Africa (MEA)
14.3.5. East Asia
14.3.6. South Asia and Pacific
14.4. Market Attractiveness Analysis By Region
15. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. U.S.
15.4.1.2. Canada
15.4.2. By Product Type
15.4.3. By Technology
15.4.4. By Sales Channel
15.4.5. By Design
15.4.6. By Vehicle type
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Product Type
15.5.3. By Technology
15.5.4. By Sales Channel
15.5.5. By Design
15.5.6. By Vehicle type
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. Brazil
16.4.1.2. Mexico
16.4.1.3. Rest of Latin America
16.4.2. By Product Type
16.4.3. By Technology
16.4.4. By Sales Channel
16.4.5. By Design
16.4.6. By Vehicle type
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Product Type
16.5.3. By Technology
16.5.4. By Sales Channel
16.5.5. By Design
16.5.6. By Vehicle type
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. Germany
17.4.1.2. Italy
17.4.1.3. France
17.4.1.4. U.K.
17.4.1.5. Spain
17.4.1.6. BENELUX
17.4.1.7. Russia
17.4.1.8. Rest of Europe
17.4.2. By Product Type
17.4.3. By Technology
17.4.4. By Sales Channel
17.4.5. By Design
17.4.6. By Vehicle type
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Product Type
17.5.3. By Technology
17.5.4. By Sales Channel
17.5.5. By Design
17.5.6. By Vehicle type
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. India
18.4.1.2. ASEAN
18.4.1.3. Oceania
18.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
18.4.2. By Product Type
18.4.3. By Technology
18.4.4. By Sales Channel
18.4.5. By Design
18.4.6. By Vehicle type
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Product Type
18.5.3. By Technology
18.5.4. By Sales Channel
18.5.5. By Design
18.5.6. By Vehicle type
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Pricing Analysis
19.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
19.4.1. By Country
19.4.1.1. China
19.4.1.2. Japan
19.4.1.3. South Korea
19.4.2. By Product Type
19.4.3. By Technology
19.4.4. By Sales Channel
19.4.5. By Design
19.4.6. By Vehicle type
19.5. Market Attractiveness Analysis
19.5.1. By Country
19.5.2. By Product Type
19.5.3. By Technology
19.5.4. By Sales Channel
19.5.5. By Design
19.5.6. By Vehicle type
19.6. Market Trends
19.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20. Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Pricing Analysis
20.3. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
20.4. Market Size (US$ Bn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
20.4.1. By Country
20.4.1.1. GCC Countries
20.4.1.2. Türkiye
20.4.1.3. Northern Africa
20.4.1.4. South Africa
20.4.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.4.2. By Product Type
20.4.3. By Technology
20.4.4. By Sales Channel
20.4.5. By Design
20.4.6. By Vehicle type
20.5. Market Attractiveness Analysis
20.5.1. By Country
20.5.2. By Product Type
20.5.3. By Technology
20.5.4. By Sales Channel
20.5.5. By Design
20.5.6. By Vehicle type
20.6. Market Trends
20.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
21. Country-wise Market Analysis
21.1. Introduction
21.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
21.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
21.2. U.S. Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.2.1. By Product Type
21.2.2. By Technology
21.2.3. By Sales Channel
21.2.4. By Design
21.2.5. By Vehicle type
21.3. Canada Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.3.1. By Product Type
21.3.2. By Technology
21.3.3. By Sales Channel
21.3.4. By Design
21.3.5. By Vehicle type
21.4. Mexico Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.4.1. By Product Type
21.4.2. By Technology
21.4.3. By Sales Channel
21.4.4. By Design
21.4.5. By Vehicle type
21.5. Brazil Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.5.1. By Product Type
21.5.2. By Technology
21.5.3. By Sales Channel
21.5.4. By Design
21.5.5. By Vehicle type
21.6. Argentina Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.6.1. By Product Type
21.6.2. By Technology
21.6.3. By Sales Channel
21.6.4. By Design
21.6.5. By Vehicle type
21.7. Germany Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.7.1. By Product Type
21.7.2. By Technology
21.7.3. By Sales Channel
21.7.4. By Design
21.7.5. By Vehicle type
21.8. Italy Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.8.1. By Product Type
21.8.2. By Technology
21.8.3. By Sales Channel
21.8.4. By Design
21.8.5. By Vehicle type
21.9. France Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.9.1. By Product Type
21.9.2. By Technology
21.9.3. By Sales Channel
21.9.4. By Design
21.9.5. By Vehicle type
21.10. U.K. Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.10.1. By Product Type
21.10.2. By Technology
21.10.3. By Sales Channel
21.10.4. By Design
21.10.5. By Vehicle type
21.11. Spain Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.11.1. By Product Type
21.11.2. By Technology
21.11.3. By Sales Channel
21.11.4. By Design
21.11.5. By Vehicle type
21.12. NORDICS Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.12.1. By Product Type
21.12.2. By Technology
21.12.3. By Sales Channel
21.12.4. By Design
21.12.5. By Vehicle type
21.13. Poland Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.13.1. By Product Type
21.13.2. By Technology
21.13.3. By Sales Channel
21.13.4. By Design
21.13.5. By Vehicle type
21.14. Hungary Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.14.1. By Product Type
21.14.2. By Technology
21.14.3. By Sales Channel
21.14.4. By Design
21.14.5. By Vehicle type
21.15. Romania Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.15.1. By Product Type
21.15.2. By Technology
21.15.3. By Sales Channel
21.15.4. By Design
21.15.5. By Vehicle type
21.16. Czech Republic Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.16.1. By Product Type
21.16.2. By Technology
21.16.3. By Sales Channel
21.16.4. By Design
21.16.5. By Vehicle type
21.17. China Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.17.1. By Product Type
21.17.2. By Technology
21.17.3. By Sales Channel
21.17.4. By Design
21.17.5. By Vehicle type
21.18. Japan Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.18.1. By Product Type
21.18.2. By Technology
21.18.3. By Sales Channel
21.18.4. By Design
21.18.5. By Vehicle type
21.19. S. Korea Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.19.1. By Product Type
21.19.2. By Technology
21.19.3. By Sales Channel
21.19.4. By Design
21.19.5. By Vehicle type
21.20. India Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.20.1. By Product Type
21.20.2. By Technology
21.20.3. By Sales Channel
21.20.4. By Design
21.20.5. By Vehicle type
21.21. ASEAN Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.21.1. By Product Type
21.21.2. By Technology
21.21.3. By Sales Channel
21.21.4. By Design
21.21.5. By Vehicle type
21.22. Australia and New Zealand Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.22.1. By Product Type
21.22.2. By Technology
21.22.3. By Sales Channel
21.22.4. By Design
21.22.5. By Vehicle type
21.23. KSA Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.23.1. By Product Type
21.23.2. By Technology
21.23.3. By Sales Channel
21.23.4. By Design
21.23.5. By Vehicle type
21.24. UAE Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.24.1. By Product Type
21.24.2. By Technology
21.24.3. By Sales Channel
21.24.4. By Design
21.24.5. By Vehicle type
21.25. Northern Africa Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.25.1. By Product Type
21.25.2. By Technology
21.25.3. By Sales Channel
21.25.4. By Design
21.25.5. By Vehicle type
21.26. Turkey Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.26.1. By Product Type
21.26.2. By Technology
21.26.3. By Sales Channel
21.26.4. By Design
21.26.5. By Vehicle type
21.27. South Africa Automotive Shock Absorber Market Analysis
21.27.1. By Product Type
21.27.2. By Technology
21.27.3. By Sales Channel
21.27.4. By Design
21.27.5. By Vehicle type
22. Market Structure Analysis
22.1. Market Analysis by Tier of Companies (Automotive Shock Absorber)
22.2. Market Concentration
22.3. Market Share Analysis of Top Players
22.4. Production Capacity Analysis
22.5. Market Presence Analysis
22.5.1. By Sales Channel Footprint of Players
22.5.2. By Regional Footprint of Players
22.5.3. By Channel Footprint of Players
23. Competition Analysis
23.1. Competition Dashboard
23.2. Competition Benchmarking
23.3. Competition Deep Dive
23.3.1. KYB Corporation
23.3.1.1. Overview
23.3.1.2. Product Portfolio
23.3.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.1.4. Sales Footprint
23.3.1.5. Strategy Overview
23.3.2. Gabriel India Limited
23.3.2.1. Overview
23.3.2.2. Product Portfolio
23.3.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.2.4. Sales Footprint
23.3.2.5. Strategy Overview
23.3.3. Tenneco Inc.
23.3.3.1. Overview
23.3.3.2. Product Portfolio
23.3.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.3.4. Sales Footprint
23.3.3.5. Strategy Overview
23.3.4. ThyssenKrupp AG
23.3.4.1. Overview
23.3.4.2. Product Portfolio
23.3.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.4.4. Sales Footprint
23.3.4.5. Strategy Overview
23.3.5. KYB Corp.
23.3.5.1. Overview
23.3.5.2. Product Portfolio
23.3.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.5.4. Sales Footprint
23.3.5.5. Strategy Overview
23.3.6. Mando Corporation
23.3.6.1. Overview
23.3.6.2. Product Portfolio
23.3.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.6.4. Sales Footprint
23.3.6.5. Strategy Overview
23.3.7. Hitachi Astemo, Ltd.
23.3.7.1. Overview
23.3.7.2. Product Portfolio
23.3.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.7.4. Sales Footprint
23.3.7.5. Strategy Overview
23.3.8. ITT Inc.
23.3.8.1. Overview
23.3.8.2. Product Portfolio
23.3.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.8.4. Sales Footprint
23.3.8.5. Strategy Overview
23.3.9. Duro Shox Pvt Ltd
23.3.9.1. Overview
23.3.9.2. Product Portfolio
23.3.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.9.4. Sales Footprint
23.3.9.5. Strategy Overview
23.3.10. ZF Friedrichshafen AG
23.3.10.1. Overview
23.3.10.2. Product Portfolio
23.3.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.10.4. Sales Footprint
23.3.10.5. Strategy Overview
23.3.11. Meritor Inc.
23.3.11.1. Overview
23.3.11.2. Product Portfolio
23.3.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.11.4. Sales Footprint
23.3.11.5. Strategy Overview
23.3.12. SHOWA Corporation
23.3.12.1. Overview
23.3.12.2. Product Portfolio
23.3.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.12.4. Sales Footprint
23.3.12.5. Strategy Overview
23.3.13. Endurance Technologies Ltd.
23.3.13.1. Overview
23.3.13.2. Product Portfolio
23.3.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.13.4. Sales Footprint
23.3.13.5. Strategy Overview
23.3.14. BWI Group
23.3.14.1. Overview
23.3.14.2. Product Portfolio
23.3.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.14.4. Sales Footprint
23.3.14.5. Strategy Overview
23.3.15. BMW Group
23.3.15.1. Overview
23.3.15.2. Product Portfolio
23.3.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.15.4. Sales Footprint
23.3.15.5. Strategy Overview
23.3.16. Arnott Inc.
23.3.16.1. Overview
23.3.16.2. Product Portfolio
23.3.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.16.4. Sales Footprint
23.3.16.5. Strategy Overview
23.3.17. AC Delco Inc.
23.3.17.1. Overview
23.3.17.2. Product Portfolio
23.3.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.17.4. Sales Footprint
23.3.17.5. Strategy Overview
23.3.18. Zhejiang Sensen Auto Parts Co., Ltd
23.3.18.1. Overview
23.3.18.2. Product Portfolio
23.3.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)
23.3.18.4. Sales Footprint
23.3.18.5. Strategy Overview
24. Primary Insights
25. Assumptions and Acronyms Used
26. Research Methodology

 

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