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HVACパッケージユニット市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


HVAC Packaged Units Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、HVACパッケージユニットの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月11日 US$4,900
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314 英語

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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、HVACパッケージユニットの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。当レポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題を含む重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主要な洞察

- HVACパッケージユニットの市場規模(2024E):5億3,224.72万米ドル
- 予測市場価値(2033F):USD 53224.728億9,922万米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 6.0%

HVACパッケージユニット市場 - レポートスコープ:

HVAC(暖房、換気、空調)パッケージユニットは、住宅、商業、産業用途に効率的な空調ソリューションを提供する上で重要である。これらのユニットは、すべてのコンポーネントを1つのパッケージに統合し、設置とメンテナンスを簡素化する。HVACパッケージ・ユニット市場は、オフィスビル、小売スペース、病院、学校、製造施設など、幅広いエンドユーザーに対応している。市場成長の原動力は、エネルギー効率の高いHVACシステムに対する需要の増加、HVACコンポーネントの技術進歩、スマートホームとビルディングオートメーションのトレンドの高まりである。

市場成長の促進要因

世界のHVACパッケージユニット市場は、エネルギー効率重視の高まりや環境に優しいHVACソリューションの採用など、いくつかの重要な要因によって推進されている。エネルギー消費と温室効果ガス排出の削減を目的とした厳しい規制や基準が、先進的なHVACパッケージユニットへの需要をさらに押し上げている。遠隔監視・制御のためのIoT(モノのインターネット)の統合などの技術革新は、HVACシステムの効率と利便性を高め、市場拡大に寄与している。さらに、特に新興経済圏では商業ビルや住宅ビルの建設が増加しており、HVACパッケージユニットの需要を押し上げている。

市場の阻害要因

有望な成長が見込まれるものの、HVACパッケージ・ユニット市場は、初期コストの高さと既存システムの改造の複雑さに関連する課題に直面している。特にコストに敏感な市場では、エネルギー効率の高いHVACパッケージユニットに必要な先行投資が、一部のエンドユーザーにとって大きな障壁となる可能性がある。さらに、新しいシステムを古いインフラと統合することの複雑さは、技術的な課題をもたらし、プロジェクト全体のコストを増加させる可能性がある。これらの問題に対処するには、費用対効果の高い技術の進歩と、市場導入を促進するための合理化された統合プロセスが必要である。

市場機会:

HVACパッケージユニット市場は、スマートHVACシステムの採用増加、室内空気品質への注目の高まり、再生可能エネルギー源の拡大により、大きな成長機会をもたらしている。HVACパッケージ・ユニットに高度なセンサーと自動化技術を統合することで、室内気候条件のリアルタイム監視と最適化が可能になり、エネルギー効率とユーザーの快適性が向上する。室内空気の質と健康への影響に対する意識の高まりが、高度なろ過・空気浄化技術を搭載したHVACシステムの需要を促進している。さらに、太陽光発電などの再生可能エネルギー源をHVACシステムに組み込むことで、持続可能で費用対効果の高いソリューションが提供され、市場の可能性が拡大している。

本レポートで扱う主な質問

- HVACパッケージユニット市場の世界的成長を促進する主な要因は何か?
- さまざまな用途でHVACパッケージユニットの採用を促進しているエンドユーザー分野は?
- HVACパッケージユニット市場の競争環境は技術進歩によってどのように変化しているか?
- HVACパッケージユニット市場に貢献している主要企業はどこか、また市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
- 世界のHVACパッケージユニット市場における新たなトレンドと将来展望は?

競争情報とビジネス戦略:

Carrier Corporation、Daikin Industries, Ltd.、Johnson Controls, Inc.、Lennox International Inc.など、世界のHVACパッケージユニット市場の主要企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、多様な顧客ニーズや規制要件に対応したエネルギー効率の高いスマートシステムなど、先進的なHVACパッケージユニットを開発している。建設会社、ビル所有者、技術プロバイダーとの協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、先進的なHVACソリューションの採用を促進する。さらに、持続可能性、エネルギー効率、ユーザー中心の設計を重視することで、ダイナミックなHVAC環境における市場の成長と顧客満足度を高めている。

主な企業

- キャリア・コーポレーション
- レノックス・インターナショナル
- ダイキン株式会社
- グリー電機株式会社
- ボッシュ・サーモ・テクノロジー株式会社
- 三菱電機株式会社
- ミデアグループ
- パナソニック株式会社
- サムスン
- エレクトロラックスAB
- 富士通ゼネラル
- ジョンソンコントロールズ
- アブソルートエアー
- トラン・テクノロジーズ
- ワールプールコーポレーション
- リームマニュファクチャリングカンパニー

HVACパッケージユニットの世界市場:カテゴリー別

設置タイプ別
- 地上/床設置型
- 天井取り付け/ダクト付き
- 屋上設置型

コンデンサータイプ別
- 空気コンデンサー
- 水コンデンサー

用途別
- 住宅用
- 産業用
- 商業用

地域別
- 北米
- 中南米
- ヨーロッパ
- 東アジア
- 南アジア・太平洋
- 中東・アフリカ




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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.製品のUSP/特徴
4.3.戦略的プロモーション戦略
5.世界市場の需要分析2019-2023年と予測、2024-2033年
5.1.過去の市場数量(千台)分析、2019-2023年
5.2.現在と将来の市場数量(単位:万台)予測、2024-2033年
5.3.前年比成長トレンド分析
6.世界市場-価格分析
6.1.製品別地域価格分析
6.2.世界平均価格分析ベンチマーク
7.世界市場の需要(金額または規模:US$ Mn)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(US$ Mn)分析、2019-2023年
7.2.現在と将来の市場価値(US$ Mn)予測、2024-2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対価格機会分析
8.市場背景
8.1.マクロ経済要因
8.1.1.世界経済成長の見通し
8.1.2.実質GDP成長率
8.1.3.産業付加価値
8.1.4.都市人口
8.1.5.世界の小売セクター評価
8.1.6.冷蔵陳列ケースの世界市場
8.1.7.その他の主要マクロ経済要因
8.2.予測要因-関連性と影響
8.2.1.主要技術の影響
8.2.2.GDP成長率
8.2.3.研究開発への投資
8.2.4.エネルギー効率の高いコンパクトな設計への嗜好
8.2.5.製造付加価値の成長
8.2.6.その他の主要予測要因
8.3.バリューチェーン
8.3.1.メーカー一覧
8.4.COVID-19危機-影響評価
8.4.1.現在の統計
8.4.2.短期・中長期の見通し
8.4.3.予想されるリバウンド
8.5.市場ダイナミクス
8.5.1.促進要因
8.5.2.阻害要因
8.5.3.機会分析
9.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:設置タイプ別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.設置タイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
9.3.設置タイプ別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024年~2033年
9.3.1.地上/床設置型
9.3.2.天井設置/ダクト式
9.3.3.屋上設置
9.4.設置タイプ別市場魅力度分析
10.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:コンデンサータイプ別
10.1.イントロダクション/主な調査結果
10.2.コンデンサータイプ別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
10.3.コンデンサータイプ別の現在と将来の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
10.3.1.空気コンデンサー
10.3.2.水コンデンサー
10.4.コンデンサータイプ別市場魅力度分析
11.世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:最終用途別
11.1.イントロダクション/主な調査結果
11.2.最終用途別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
11.3.最終用途別の現在および将来の市場規模(US$ Mn)および数量分析と予測、2024-2033年
11.3.1.住宅用
11.3.1.1.集合住宅
11.3.1.2.個人住宅
11.3.2.商業施設
11.3.2.1.小売
11.3.2.1.1.スーパー&ハイパーマーケット
11.3.2.1.2.ショッピングモール&マルチブランド
11.3.2.1.3.小売店
11.3.2.2.ホスピタリティ、レジャー、エンターテインメント
11.3.2.2.1.レストラン
11.3.2.2.2.ホテル&リゾート
11.3.2.2.3.映画館・シネコン
11.3.2.2.4.屋内スポーツ&エンターテイメントアリーナ
11.3.2.2.5.その他
11.3.2.3.オフィス
11.3.2.3.1.中小企業
11.3.2.3.2.大企業
11.3.2.4.ヘルスケア
11.3.2.4.1.病院
11.3.2.4.2.外来手術センター
11.3.2.4.3.診断センター
11.3.2.4.4.動物病院
11.3.2.4.5.看護・介護・リハビリセンター
11.3.2.4.6.その他(研究機関、血液銀行など)
11.3.2.5.輸送拠点
11.3.2.5.1.空港
11.3.2.5.2.バス停
11.3.2.5.3.鉄道、地下鉄、地下駅
11.3.2.5.4.マリンポート
11.3.2.6.学術・教育
11.3.2.6.1.学校
11.3.2.6.2.大学
11.3.2.7.データセンター
11.3.2.7.1.中小規模データセンター
11.3.2.7.2.大規模データセンター
11.3.3.産業用
11.3.3.1.食品・飲料
11.3.3.1.1.乳製品部門
11.3.3.1.2.ベーカリー・菓子・調理済み食品部門
11.3.3.1.3.食肉・水産物部門
11.3.3.1.4.飲料部門
11.3.3.2.化学品
11.3.3.3.自動車
11.3.3.4.航空
11.3.3.4.1.民間航空
11.3.3.4.2.軍事、防衛、航空宇宙
11.3.3.5.海洋
11.3.3.5.1.旅客船
11.3.3.5.2.貨物船・オフショア船
11.3.3.5.3.海軍船舶
11.3.3.6.半導体・エレクトロニクス
11.3.3.7.物流・倉庫
11.3.3.8.その他産業
11.4.エンドユース別市場魅力度分析
12.地域別世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.地域別の過去市場規模(US$ Mn)と数量分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在の市場規模(US$ Mn)と数量分析・予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア・太平洋
12.3.6.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.価格分析
13.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
13.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
13.4.1.国別
13.4.1.1.米国
13.4.1.2.カナダ
13.4.2.設置タイプ別
13.4.3.コンデンサータイプ別
13.4.4.最終用途別
13.5.市場魅力度分析
13.5.1.国別
13.5.2.設置タイプ別
13.5.3.コンデンサータイプ別
13.5.4.最終用途別
13.6.市場動向
13.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.8.促進要因と阻害要因-影響分析
14.ラテンアメリカ市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.価格分析
14.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
14.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
14.4.1.国別
14.4.1.1.ブラジル
14.4.1.2.メキシコ
14.4.1.3.その他のラテンアメリカ
14.4.2.設置タイプ別
14.4.3.コンデンサータイプ別
14.4.4.最終用途別
14.5.市場魅力度分析
14.5.1.国別
14.5.2.設置タイプ別
14.5.3.コンデンサータイプ別
14.5.4.最終用途別
14.6.市場動向
14.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.8.促進要因と阻害要因-影響分析
15.欧州市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.価格分析
15.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
15.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
15.4.1.国別
15.4.1.1.ドイツ
15.4.1.2.イタリア
15.4.1.3.フランス
15.4.1.4.イギリス
15.4.1.5.スペイン
15.4.1.6.ベネルクス
15.4.1.7.ロシア
15.4.1.8.その他のヨーロッパ
15.4.2.設置タイプ別
15.4.3.コンデンサータイプ別
15.4.4.最終用途別
15.5.市場魅力度分析
15.5.1.国別
15.5.2.設置タイプ別
15.5.3.コンデンサータイプ別
15.5.4.最終用途別
15.6.市場動向
15.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.8.促進要因と阻害要因-影響分析
16.南アジア・太平洋市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.価格分析
16.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
16.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
16.4.1.国別
16.4.1.1.インド
16.4.1.2.アセアン
16.4.1.3.ニュージーランド
16.4.1.4.その他の南アジア・太平洋地域
16.4.2.設置タイプ別
16.4.3.コンデンサータイプ別
16.4.4.最終用途別
16.5.市場魅力度分析
16.5.1.国別
16.5.2.設置タイプ別
16.5.3.コンデンサータイプ別
16.5.4.最終用途別
16.6.市場動向
16.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.8.促進要因と阻害要因-影響分析
17.東アジア市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.価格分析
17.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
17.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
17.4.1.国別
17.4.1.1.中国
17.4.1.2.日本
17.4.1.3.韓国
17.4.2.設置タイプ別
17.4.3.コンデンサータイプ別
17.4.4.最終用途別
17.5.市場魅力度分析
17.5.1.国別
17.5.2.設置タイプ別
17.5.3.コンデンサータイプ別
17.5.4.最終用途別
17.6.市場動向
17.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.8.促進要因と阻害要因-影響分析
18.中東・アフリカ市場の分析 2019-2023年および予測 2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.価格分析
18.3.過去の市場規模(US$ Mn)と市場分類別数量動向分析(2019-2023年
18.4.市場分類別市場規模(US$ Mn)と数量予測、2024-2033年
18.4.1.国別
18.4.1.1.GCC諸国
18.4.1.2.トルコ
18.4.1.3.アフリカ北部
18.4.1.4.南アフリカ
18.4.1.5.その他の中東・アフリカ
18.4.2.設置タイプ別
18.4.3.コンデンサータイプ別
18.4.4.最終用途別
18.5.市場魅力度分析
18.5.1.国別
18.5.2.設置タイプ別
18.5.3.コンデンサータイプ別
18.5.4.最終用途別
18.6.市場動向
18.7.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.8.促進要因と阻害要因-影響分析
19.国別市場分析
19.1.序論
19.1.1.主要国別市場金額比率分析
19.1.2.世界対.各国の成長比較
19.2.米国市場分析
19.2.1.設置タイプ別
19.2.2.コンデンサータイプ別
19.2.3.最終用途別
19.3.カナダ市場分析
19.3.1.設置タイプ別
19.3.2.コンデンサータイプ別
19.3.3.最終用途別
19.4.メキシコ市場分析
19.4.1.設置タイプ別
19.4.2.コンデンサータイプ別
19.4.3.最終用途別
19.5.ブラジル市場分析
19.5.1.設置タイプ別
19.5.2.コンデンサータイプ別
19.5.3.最終用途別
19.6.ドイツ市場分析
19.6.1.設置タイプ別
19.6.2.コンデンサータイプ別
19.6.3.最終用途別
19.7.イタリア市場分析
19.7.1.設置タイプ別
19.7.2.コンデンサータイプ別
19.7.3.最終用途別
19.8.フランス市場分析
19.8.1.設置タイプ別
19.8.2.コンデンサータイプ別
19.8.3.最終用途別
19.9.英国市場分析
19.9.1.設置タイプ別
19.9.2.コンデンサータイプ別
19.9.3.最終用途別
19.10.スペイン市場分析
19.10.1.設置タイプ別
19.10.2.コンデンサータイプ別
19.10.3.最終用途別
19.11.ベネルクス市場分析
19.11.1.設置タイプ別
19.11.2.コンデンサータイプ別
19.11.3.最終用途別
19.12.ロシア市場分析
19.12.1.設置タイプ別
19.12.2.コンデンサータイプ別
19.12.3.最終用途別
19.13.中国市場分析
19.13.1.設置タイプ別
19.13.2.コンデンサータイプ別
19.13.3.最終用途別
19.14.日本市場の分析
19.14.1.設置タイプ別
19.14.2.コンデンサータイプ別
19.14.3.最終用途別
19.15.韓国市場分析
19.15.1.設置タイプ別
19.15.2.コンデンサータイプ別
19.15.3.最終用途別
19.16.インド市場分析
19.16.1.設置タイプ別
19.16.2.コンデンサータイプ別
19.16.3.最終用途別
19.17.ASEAN市場分析
19.17.1.設置タイプ別
19.17.2.コンデンサータイプ別
19.17.3.最終用途別
19.18.オーストラリア・ニュージーランド市場分析
19.18.1.設置タイプ別
19.18.2.コンデンサータイプ別
19.18.3.最終用途別
19.19.GCC諸国の市場分析
19.19.1.設置タイプ別
19.19.2.コンデンサータイプ別
19.19.3.最終用途別
19.20.トルコ市場の分析
19.20.1.設置タイプ別
19.20.2.コンデンサータイプ別
19.20.3.最終用途別
19.21.北アフリカ市場分析
19.21.1.設置タイプ別
19.21.2.コンデンサータイプ別
19.21.3.最終用途別
19.22.南アフリカの市場分析
19.22.1.設置タイプ別
19.22.2.コンデンサータイプ別
19.22.3.最終用途別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場プレゼンス分析
21.競争分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ベンチマーキング
21.3.競合ディープダイブ
21.3.1.キャリア株式会社
21.3.1.1.概要
21.3.1.2.製品ポートフォリオ
21.3.1.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.1.4.販売拠点
21.3.1.5.戦略の概要
21.3.2.レノックス・インターナショナル
21.3.2.1.概要
21.3.2.2.製品ポートフォリオ
21.3.2.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.2.4.販売拠点
21.3.2.5.戦略の概要
21.3.3.ダイキン株式会社
21.3.3.1.概要
21.3.3.2.製品ポートフォリオ
21.3.3.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.3.4.販売拠点
21.3.3.5.戦略の概要
21.3.4.グリー電器株式会社
21.3.4.1.概要
21.3.4.2.製品ポートフォリオ
21.3.4.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.4.4.販売拠点
21.3.4.5.戦略の概要
21.3.5.ボッシュ・サーモテクノロジー
21.3.5.1.概要
21.3.5.2.製品ポートフォリオ
21.3.5.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.5.4.販売拠点
21.3.5.5.戦略の概要
21.3.6.三菱電機グループ
21.3.6.1.概要
21.3.6.2.製品ポートフォリオ
21.3.6.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.6.4.販売拠点
21.3.6.5.戦略の概要
21.3.7.ミデアグループ
21.3.7.1.概要
21.3.7.2.製品ポートフォリオ
21.3.7.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.7.4.販売拠点
21.3.7.5.戦略の概要
21.3.8.パナソニック株式会社
21.3.8.1.概要
21.3.8.2.製品ポートフォリオ
21.3.8.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.8.4.販売拠点
21.3.8.5.戦略の概要
21.3.9.サムスン
21.3.9.1.概要
21.3.9.2.製品ポートフォリオ
21.3.9.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.9.4.販売拠点
21.3.9.5.戦略の概要
21.3.10.エレクトロラックスAB
21.3.10.1.概要
21.3.10.2.製品ポートフォリオ
21.3.10.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.10.4.販売拠点
21.3.10.5.戦略の概要
21.3.11.富士通ゼネラル
21.3.11.1.概要
21.3.11.2.製品ポートフォリオ
21.3.11.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.11.4.販売拠点
21.3.11.5.戦略の概要
21.3.12.ジョンソンコントロールズ
21.3.12.1.概要
21.3.12.2.製品ポートフォリオ
21.3.12.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.12.4.販売拠点
21.3.12.5.戦略の概要
21.3.13.アブソルートエアー
21.3.13.1.概要
21.3.13.2.製品ポートフォリオ
21.3.13.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.13.4.販売拠点
21.3.13.5.戦略の概要
21.3.14.ト レーンのテクノロジー
21.3.14.1.概要
21.3.14.2.製品ポートフォリオ
21.3.14.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.14.4.販売拠点
21.3.14.5.戦略の概要
21.3.15.ワールプール・コーポレーション
21.3.15.1.概要
21.3.15.2.製品ポートフォリオ
21.3.15.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.15.4.販売拠点
21.3.15.5.戦略の概要
21.3.16.リーム・マニュファクチャリング・カンパニー
21.3.16.1.概要
21.3.16.2.製品ポートフォリオ
21.3.16.3.市場セグメント別主要財務(製品/地域)
21.3.16.4.販売拠点
21.3.16.5.戦略の概要
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for HVAC Packaged Units. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• HVAC Packaged Units Market Size (2024E): USD 53224.72 Million
• Projected Market Value (2033F): USD 89922 Million
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 6.0%

HVAC Packaged Units Market - Report Scope:

HVAC (Heating, Ventilation, and Air Conditioning) packaged units are critical in providing efficient climate control solutions for residential, commercial, and industrial applications. These units integrate all components into a single package, simplifying installation and maintenance. The HVAC packaged units market caters to a wide range of end-users, including office buildings, retail spaces, hospitals, schools, and manufacturing facilities. Market growth is driven by increasing demand for energy-efficient HVAC systems, technological advancements in HVAC components, and the rising trend of smart home and building automation.

Market Growth Drivers:

The global HVAC packaged units market is propelled by several key factors, including the growing emphasis on energy efficiency and the adoption of environmentally friendly HVAC solutions. Stringent regulations and standards aimed at reducing energy consumption and greenhouse gas emissions further drive the demand for advanced HVAC packaged units. Technological innovations, such as the integration of IoT (Internet of Things) for remote monitoring and control, enhance the efficiency and convenience of HVAC systems, contributing to market expansion. Additionally, the increasing construction of commercial and residential buildings, particularly in emerging economies, boosts the demand for HVAC packaged units.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the HVAC packaged units market faces challenges related to high initial costs and the complexity of retrofitting existing systems. The upfront investment required for energy-efficient HVAC packaged units can be a significant barrier for some end-users, particularly in cost-sensitive markets. Additionally, the complexity of integrating new systems with older infrastructure can pose technical challenges and increase overall project costs. Addressing these issues requires advancements in cost-effective technologies and streamlined integration processes to enhance market adoption.

Market Opportunities:

The HVAC packaged units market presents significant growth opportunities driven by the rising adoption of smart HVAC systems, increasing focus on indoor air quality, and the expansion of renewable energy sources. The integration of advanced sensors and automation technologies in HVAC packaged units enables real-time monitoring and optimization of indoor climate conditions, improving energy efficiency and user comfort. The growing awareness of indoor air quality and its impact on health is driving the demand for HVAC systems equipped with advanced filtration and air purification technologies. Furthermore, the incorporation of renewable energy sources, such as solar power, in HVAC systems offers sustainable and cost-effective solutions, expanding market potential.

Key Questions Answered in the Report:

• What are the primary factors driving the growth of the HVAC packaged units market globally?
• Which end-user segments are driving the adoption of HVAC packaged units across different applications?
• How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the HVAC packaged units market?
• Who are the key players contributing to the HVAC packaged units market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
• What are the emerging trends and future prospects in the global HVAC packaged units market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global HVAC packaged units market, including Carrier Corporation, Daikin Industries, Ltd., Johnson Controls, Inc., and Lennox International Inc., focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced HVAC packaged units, including energy-efficient and smart systems, catering to diverse customer needs and regulatory requirements. Collaborations with construction firms, building owners, and technology providers facilitate market access and promote the adoption of advanced HVAC solutions. Moreover, emphasis on sustainability, energy efficiency, and user-centric design enhances market growth and customer satisfaction in the dynamic HVAC landscape.

Key Companies Profiled:

• Carrier Corporation
• Lennox international
• Daikin corporation
• GREE ELECTRIC APPLIANCES Inc.
• Bosch Thermotechnology Corp.
• Mitsubishi Electric Corpporation
• Midea Group
• Panasonic Corporation
• Samsung
• Electrolux AB
• Fujitsu General
• Johnson controls
• AbsolutAire
• Trane Technologies
• Whirlpool Corporation
• Rheem Manufacturing Company

Global HVAC Packaged Units Market by Category

By Installation Type
• Ground/Floor Mounted
• Ceiling Mounted/Ducted
• Rooftop Mounted

By Condenser Type
• Air Condenser
• Water Condenser

By End Use
• Residential
• Industrial
• Commercial

By Region
• North America
• Latin America
• Europe
• East Asia
• South Asia & Pacific
• The Middle East & Africa




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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption / Usage Analysis
4.2. Product USPs / Features
4.3. Strategic Promotional Strategies
5. Global Market Demand Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
5.1. Historical Market Volume (‘000 Units) Analysis, 2019-2023
5.2. Current and Future Market Volume (‘000 Units) Projections, 2024-2033
5.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis
6. Global Market - Pricing Analysis
6.1. Regional Pricing Analysis By Product
6.2. Global Average Pricing Analysis Benchmark
7. Global Market Demand (in Value or Size in US$ Mn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Mn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Mn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Market Background
8.1. Macro-Economic Factors
8.1.1. Global Economic Growth Outlook
8.1.2. Real GDP Growth
8.1.3. Industry Value Added
8.1.4. Urban Population
8.1.5. Global Retail Sector Assessment
8.1.6. Global Refrigerated Display Case Market
8.1.7. Other Key Macro-Economic Factors
8.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
8.2.1. Key Technology Impact
8.2.2. GDP Growth
8.2.3. Investment In Research And Development
8.2.4. Preference For Energy Efficient And Compact Designs
8.2.5. Manufacturing Value Added Growth
8.2.6. Other Key Forecast Factors
8.3. Value Chain
8.3.1. List of Manufacturers
8.4. COVID-19 Crisis – Impact Assessment
8.4.1. Current Statistics
8.4.2. Short-Mid-Long Term Outlook
8.4.3. Likely Rebound
8.5. Market Dynamics
8.5.1. Drivers
8.5.2. Restraints
8.5.3. Opportunity Analysis
9. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Installation Type
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Installation Type, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Installation Type, 2024-2033
9.3.1. Ground/Floor Mounted
9.3.2. Ceiling Mounted/Ducted
9.3.3. Rooftop Mounted
9.4. Market Attractiveness Analysis By Installation Type
10. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Condenser Type
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Condenser Type, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Condenser Type, 2024-2033
10.3.1. Air Condenser
10.3.2. Water Condenser
10.4. Market Attractiveness Analysis By Condenser Type
11. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By End Use
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By End Use, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By End Use, 2024-2033
11.3.1. Residential
11.3.1.1. Apartment Buildings
11.3.1.2. Individual Residences
11.3.2. Commercial
11.3.2.1. Retail
11.3.2.1.1. Super & Hyper Markets
11.3.2.1.2. Shopping Malls & Multi-Brand
11.3.2.1.3. Retail Stores
11.3.2.2. Hospitality, Leisure & Entertainment
11.3.2.2.1. Restaurants
11.3.2.2.2. Hotels & Resorts
11.3.2.2.3. Theaters & Multiplexes
11.3.2.2.4. Indoor Sports & Entertainment Arenas
11.3.2.2.5. Others
11.3.2.3. Offices
11.3.2.3.1. Small & Medium Enterprises
11.3.2.3.2. Large Enterprises
11.3.2.4. Healthcare
11.3.2.4.1. Hospitals
11.3.2.4.2. Ambulatory Surgical Centers
11.3.2.4.3. Diagnostic Centers
11.3.2.4.4. Veterinary Facilities
11.3.2.4.5. Nursing, Care & Rehabilitation Centers
11.3.2.4.6. Others (Research Institutes, Blood Banks etc.)
11.3.2.5. Transportation Hubs
11.3.2.5.1. Airports
11.3.2.5.2. Bus Stations
11.3.2.5.3. Railway, Metro & Underground Stations
11.3.2.5.4. Marine Ports
11.3.2.6. Academia & Education
11.3.2.6.1. Schools
11.3.2.6.2. Colleges & Universities
11.3.2.7. Data Centers
11.3.2.7.1. Small and Medium Size Data Centers
11.3.2.7.2. Large Size Data Centers
11.3.3. Industrial
11.3.3.1. Food & Beverages
11.3.3.1.1. Dairy Sector
11.3.3.1.2. Bakery, Confectionary & Ready To Eat Sector
11.3.3.1.3. Meat & Seafood Sector
11.3.3.1.4. Beverages
11.3.3.2. Chemicals
11.3.3.3. Automotive
11.3.3.4. Aviation
11.3.3.4.1. Civil Aviation
11.3.3.4.2. Military, Defense & Aerospace
11.3.3.5. Marine
11.3.3.5.1. Passenger Vessels
11.3.3.5.2. Cargo & Offshore Vessels
11.3.3.5.3. Navy Vessels
11.3.3.6. Semiconductor & Electronics
11.3.3.7. Logistics & Warehouses
11.3.3.8. Other Industrial
11.4. Market Attractiveness Analysis By End Use
12. Global Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, by Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current Market Size (US$ Mn) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia and the Pacific
12.3.6. The Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Pricing Analysis
13.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
13.4.1. By Country
13.4.1.1. U.S.
13.4.1.2. Canada
13.4.2. By Installation Type
13.4.3. By Condenser Type
13.4.4. By End Use
13.5. Market Attractiveness Analysis
13.5.1. By Country
13.5.2. By Installation Type
13.5.3. By Condenser Type
13.5.4. By End Use
13.6. Market Trends
13.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
13.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14. Latin America Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Pricing Analysis
14.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
14.4.1. By Country
14.4.1.1. Brazil
14.4.1.2. Mexico
14.4.1.3. Rest of Latin America
14.4.2. By Installation Type
14.4.3. By Condenser Type
14.4.4. By End Use
14.5. Market Attractiveness Analysis
14.5.1. By Country
14.5.2. By Installation Type
14.5.3. By Condenser Type
14.5.4. By End Use
14.6. Market Trends
14.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15. Europe Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Pricing Analysis
15.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
15.4.1. By Country
15.4.1.1. Germany
15.4.1.2. Italy
15.4.1.3. France
15.4.1.4. The U.K.
15.4.1.5. Spain
15.4.1.6. BENELUX
15.4.1.7. Russia
15.4.1.8. Rest of Europe
15.4.2. By Installation Type
15.4.3. By Condenser Type
15.4.4. By End Use
15.5. Market Attractiveness Analysis
15.5.1. By Country
15.5.2. By Installation Type
15.5.3. By Condenser Type
15.5.4. By End Use
15.6. Market Trends
15.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16. South Asia and Pacific Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Pricing Analysis
16.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
16.4.1. By Country
16.4.1.1. India
16.4.1.2. ASEAN
16.4.1.3. ANZ
16.4.1.4. Rest of South Asia & Pacific
16.4.2. By Installation Type
16.4.3. By Condenser Type
16.4.4. By End Use
16.5. Market Attractiveness Analysis
16.5.1. By Country
16.5.2. By Installation Type
16.5.3. By Condenser Type
16.5.4. By End Use
16.6. Market Trends
16.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17. East Asia Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Pricing Analysis
17.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
17.4.1. By Country
17.4.1.1. China
17.4.1.2. Japan
17.4.1.3. South Korea
17.4.2. By Installation Type
17.4.3. By Condenser Type
17.4.4. By End Use
17.5. Market Attractiveness Analysis
17.5.1. By Country
17.5.2. By Installation Type
17.5.3. By Condenser Type
17.5.4. By End Use
17.6. Market Trends
17.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18. The Middle East and Africa Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Pricing Analysis
18.3. Historical Market Size (US$ Mn) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.4. Market Size (US$ Mn) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.4.1. By Country
18.4.1.1. GCC Countries
18.4.1.2. Turkey
18.4.1.3. Northern Africa
18.4.1.4. South Africa
18.4.1.5. Rest of the Middle East and Africa
18.4.2. By Installation Type
18.4.3. By Condenser Type
18.4.4. By End Use
18.5. Market Attractiveness Analysis
18.5.1. By Country
18.5.2. By Installation Type
18.5.3. By Condenser Type
18.5.4. By End Use
18.6. Market Trends
18.7. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.8. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19. Country wise Market Analysis
19.1. Introduction
19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries
19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison
19.2. U.S. Market Analysis
19.2.1. By Installation Type
19.2.2. By Condenser Type
19.2.3. By End Use
19.3. Canada Market Analysis
19.3.1. By Installation Type
19.3.2. By Condenser Type
19.3.3. By End Use
19.4. Mexico Market Analysis
19.4.1. By Installation Type
19.4.2. By Condenser Type
19.4.3. By End Use
19.5. Brazil Market Analysis
19.5.1. By Installation Type
19.5.2. By Condenser Type
19.5.3. By End Use
19.6. Germany Market Analysis
19.6.1. By Installation Type
19.6.2. By Condenser Type
19.6.3. By End Use
19.7. Italy Market Analysis
19.7.1. By Installation Type
19.7.2. By Condenser Type
19.7.3. By End Use
19.8. France Market Analysis
19.8.1. By Installation Type
19.8.2. By Condenser Type
19.8.3. By End Use
19.9. U.K. Market Analysis
19.9.1. By Installation Type
19.9.2. By Condenser Type
19.9.3. By End Use
19.10. Spain Market Analysis
19.10.1. By Installation Type
19.10.2. By Condenser Type
19.10.3. By End Use
19.11. BENELUX Market Analysis
19.11.1. By Installation Type
19.11.2. By Condenser Type
19.11.3. By End Use
19.12. Russia Market Analysis
19.12.1. By Installation Type
19.12.2. By Condenser Type
19.12.3. By End Use
19.13. China Market Analysis
19.13.1. By Installation Type
19.13.2. By Condenser Type
19.13.3. By End Use
19.14. Japan Market Analysis
19.14.1. By Installation Type
19.14.2. By Condenser Type
19.14.3. By End Use
19.15. S. Korea Market Analysis
19.15.1. By Installation Type
19.15.2. By Condenser Type
19.15.3. By End Use
19.16. India Market Analysis
19.16.1. By Installation Type
19.16.2. By Condenser Type
19.16.3. By End Use
19.17. ASEAN Market Analysis
19.17.1. By Installation Type
19.17.2. By Condenser Type
19.17.3. By End Use
19.18. Australia and New Zealand Market Analysis
19.18.1. By Installation Type
19.18.2. By Condenser Type
19.18.3. By End Use
19.19. GCC Countries Market Analysis
19.19.1. By Installation Type
19.19.2. By Condenser Type
19.19.3. By End Use
19.20. Turkey Market Analysis
19.20.1. By Installation Type
19.20.2. By Condenser Type
19.20.3. By End Use
19.21. Northern Africa Market Analysis
19.21.1. By Installation Type
19.21.2. By Condenser Type
19.21.3. By End Use
19.22. South Africa Market Analysis
19.22.1. By Installation Type
19.22.2. By Condenser Type
19.22.3. By End Use
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Benchmarking
21.3. Competition Deep Dive
21.3.1. Carrier Corporation
21.3.1.1. Overview
21.3.1.2. Product Portfolio
21.3.1.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.1.4. Sales Footprint
21.3.1.5. Strategy Overview
21.3.2. Lennox international
21.3.2.1. Overview
21.3.2.2. Product Portfolio
21.3.2.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.2.4. Sales Footprint
21.3.2.5. Strategy Overview
21.3.3. Daikin corporation
21.3.3.1. Overview
21.3.3.2. Product Portfolio
21.3.3.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.3.4. Sales Footprint
21.3.3.5. Strategy Overview
21.3.4. GREE ELECTRIC APPLIANCES Inc.
21.3.4.1. Overview
21.3.4.2. Product Portfolio
21.3.4.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.4.4. Sales Footprint
21.3.4.5. Strategy Overview
21.3.5. Bosch Thermotechnology Corp.
21.3.5.1. Overview
21.3.5.2. Product Portfolio
21.3.5.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.5.4. Sales Footprint
21.3.5.5. Strategy Overview
21.3.6. Mitsubishi Electric Corpporation
21.3.6.1. Overview
21.3.6.2. Product Portfolio
21.3.6.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.6.4. Sales Footprint
21.3.6.5. Strategy Overview
21.3.7. Midea Group
21.3.7.1. Overview
21.3.7.2. Product Portfolio
21.3.7.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.7.4. Sales Footprint
21.3.7.5. Strategy Overview
21.3.8. Panasonic Corporation
21.3.8.1. Overview
21.3.8.2. Product Portfolio
21.3.8.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.8.4. Sales Footprint
21.3.8.5. Strategy Overview
21.3.9. Samsung
21.3.9.1. Overview
21.3.9.2. Product Portfolio
21.3.9.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.9.4. Sales Footprint
21.3.9.5. Strategy Overview
21.3.10. Electrolux AB
21.3.10.1. Overview
21.3.10.2. Product Portfolio
21.3.10.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.10.4. Sales Footprint
21.3.10.5. Strategy Overview
21.3.11. Fujitsu General
21.3.11.1. Overview
21.3.11.2. Product Portfolio
21.3.11.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.11.4. Sales Footprint
21.3.11.5. Strategy Overview
21.3.12. Johnson controls
21.3.12.1. Overview
21.3.12.2. Product Portfolio
21.3.12.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.12.4. Sales Footprint
21.3.12.5. Strategy Overview
21.3.13. AbsolutAire
21.3.13.1. Overview
21.3.13.2. Product Portfolio
21.3.13.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.13.4. Sales Footprint
21.3.13.5. Strategy Overview
21.3.14. Trane Technologies
21.3.14.1. Overview
21.3.14.2. Product Portfolio
21.3.14.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.14.4. Sales Footprint
21.3.14.5. Strategy Overview
21.3.15. Whirlpool Corporation
21.3.15.1. Overview
21.3.15.2. Product Portfolio
21.3.15.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.15.4. Sales Footprint
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21.3.16. Rheem Manufacturing Company
21.3.16.1. Overview
21.3.16.2. Product Portfolio
21.3.16.3. Key Financials by Market Segments (Product/Region)
21.3.16.4. Sales Footprint
21.3.16.5. Strategy Overview
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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