オピオイド市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年
Opioids Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033
Persistence Market Research社は、オピオイド市場の包括的な分析を提供し、その複雑なダイナミクスと将来展望に関する貴重な洞察を提供します。市場動向、成長促進要因、課題、新興パターンを網羅し、詳細な統計... もっと見る
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サマリー Persistence Market Research社は、オピオイド市場の包括的な分析を提供し、その複雑なダイナミクスと将来展望に関する貴重な洞察を提供します。市場動向、成長促進要因、課題、新興パターンを網羅し、詳細な統計データと2024年から2033年までの予測も掲載しています。
主要な洞察
- 2024年の市場規模457億5,000万米ドル
- 2033年の予測市場価値611億米ドル
- 世界成長率(CAGR 2024-2033): 3.3%
レポートの範囲
オピオイド市場は、ヘルスケア、医薬品、疼痛管理分野の様々な用途に広がっている。オピオイドは、術後痛、がん関連痛、慢性痛など、中等度から重度の痛みの治療に不可欠である。主なエンドユーザーには病院、診療所、在宅介護の現場などがあり、疼痛管理ソリューションとしてオピオイドは欠かせないものとなっている。市場成長の原動力となっているのは、慢性疼痛の有病率の増加、薬剤製剤の進歩、効果的な疼痛管理療法に対するニーズの高まりである。
市場成長の促進要因
世界のオピオイド市場の成長を促進する要因はいくつかあります。慢性疼痛疾患の罹患率の上昇と高齢化により、効果的な疼痛管理に対する需要が高まっている。製剤の進歩によりオピオイドの有効性と安全性が向上し、さまざまな医療現場での使用が促進されている。さらに、外科手術やがん治療の増加により、必要不可欠な鎮痛剤としてオピオイドのニーズが高まっている。
市場の阻害要因
有望な成長にもかかわらず、オピオイド市場は規制遵守、中毒懸念、代替疼痛管理療法との競合といった課題に直面している。オピオイドの処方や使用に関する厳しい規制要件は、医療従事者やメーカーに負担を課し、市場の成長に影響を与える。中毒や誤用のリスクは公衆衛生上の重大な課題であり、厳格な管理と患者の監視が必要である。さらに、非オピオイド鎮痛薬や代替疼痛管理アプローチとの競合が市場拡大の妨げとなる可能性もある。
市場機会:
オピオイド市場は、技術革新、業界との提携、市場の多様化によって大きな成長機会がもたらされる。乱用抑止製剤、個別化医療、遠隔医療などのトレンドは、メーカーに新たなオピオイド製剤や送達方法の探求を促している。戦略的パートナーシップ、研究協力、M&Aにより、企業は製品ポートフォリオを拡大し、技術力を強化し、主要地域におけるプレゼンスを強化している。研究開発への投資の増加、イノベーションと公衆衛生への取り組みに対する政府の支援は、市場の成長と多様化に有利な環境を作り出している。
本レポートで扱う主な質問
- 世界のオピオイド市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 技術の進歩や業界動向は、オピオイドの製剤や送達方法にどのような影響を与えているか?
- オピオイド分野の市場参加者にとっての主な課題と機会は何か?
- オピオイドメーカーにとって最も成長の可能性がある医療分野と地域はどこか?
- オピオイド製品を差別化し市場シェアを獲得するために、大手企業はどのような戦略を用いているのか?
競合他社のインテリジェンスとビジネス戦略
製薬会社や医療提供者を含む世界のオピオイド市場の大手企業は、競争優位性を獲得するため、技術革新、製品の差別化、市場拡大に注力している。これらの企業は研究開発に投資し、先進的な製剤の開発、製品の安全性の向上、疼痛管理のための新たなオピオイド用途の開拓に取り組んでいる。研究機関、学術パートナー、医療団体との戦略的提携により、市場関係者は新技術にアクセスし、知識ベースを拡大し、製品開発を加速することができる。規制遵守、品質保証、患者サポートを重視することで、ブランドの評判を高め、顧客や関係者との長期的な関係を育んでいます。
主な企業
- ジョンソン・エンド・ジョンソン・サービス社
- パデュー・ファーマL.P.
- ファイザー
- テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
- マリンクロット・ファーマシューティカルズ
- エンド・インターナショナル
- アッヴィ
- サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド
- マイランN.V.
- ベーリンガーインゲルハイム・インターナショナルGmbH
- エガレット・コーポレーション
- オレクソAB
市場調査のセグメンテーション
製品別
- モルヒネ
- コジエン
- フェンタニル
- メペリジン
- メタドン
用途別
- 鎮痛
- 咳止め
- 下痢抑制
流通チャネル別
- 病院薬局
- 小売薬局
- ドラッグストア
- クリニック
- その他
地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ
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目次 1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.普及率/利用分析 - 主要統計データ
4.2.バリューチェーン分析
4.3.主要規制-地域別
4.4.製品USP分析
4.5.パイプライン評価
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界の鎮痛薬市場の展望
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.慢性疾患と外傷の有病率の上昇
5.2.2.アフリカ諸国におけるオピオイドの入手可能性の低下
5.2.3.製品承認の増加
5.2.4.製品の商業化の増加
5.2.5.合併と買収
5.2.6.規制政策
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.用途別
6.1.3.流通チャネル別
6.1.4.地域別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界のオピオイド市場需要(単位:億米ドル)2019-2023年分析と2024-2033年予測
7.1.過去の市場価値(10億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.オピオイドの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
8.1.イントロダクション/主な調査結果
8.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、製品別、2019-2023年
8.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、製品別、2024~2033年
8.3.1.モルヒネ
8.3.2.コジエン
8.3.3.フェンタニル
8.3.4.メペリジン
8.3.5.メタドン
8.4.市場魅力度分析(製品別
9.オピオイドの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:用途別
9.1.はじめに / 主要な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、用途別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、用途別、2024-2033年
9.3.1.鎮痛薬
9.3.2.咳止め
9.3.3.下痢抑制
9.4.市場魅力度分析(用途別
10.オピオイドの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
10.1.序論/主要調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、流通チャネル別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、流通チャネル別、2024~2033年
10.3.1.病院薬局
10.3.2.小売薬局
10.3.3.ドラッグストア
10.3.4.診療所
10.3.5.その他
10.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
11.オピオイドの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
11.1.はじめに
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、地域別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、地域別、2024~2033年
11.3.1.北米
11.3.2.ラテンアメリカ
11.3.3.ヨーロッパ
11.3.4.東アジア
11.3.5.南アジア
11.3.6.オセアニア
11.3.7.中東・アフリカ(MEA)
11.4.市場魅力度分析(地域別
12.北米オピオイド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
12.1.はじめに
12.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
12.3.1.国別
12.3.1.1.米国
12.3.1.2.カナダ
12.3.2.製品別
12.3.3.用途別
12.3.4.流通チャネル別
12.4.市場魅力度分析
12.4.1.国別
12.4.2.製品別
12.4.3.用途別
12.4.4.流通チャネル別
12.5.市場動向
12.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
12.7.促進要因と阻害要因-影響分析
12.8.国別分析と予測
12.8.1.米国オピオイド市場分析
12.8.1.1.序論
12.8.1.2.市場分類別分析と予測
12.8.1.2.1.製品別
12.8.1.2.2.用途別
12.8.1.2.3.流通チャネル別
12.8.2.カナダのオピオイド市場分析
12.8.2.1.序論
12.8.2.2.市場分類別分析と予測
12.8.2.2.1.製品別
12.8.2.2.2.用途別
12.8.2.2.3.流通チャネル別
13.ラテンアメリカのオピオイド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
13.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.メキシコ
13.3.1.2.ブラジル
13.3.1.3.アルゼンチン
13.3.1.4.その他のラテンアメリカ
13.3.2.製品別
13.3.3.用途別
13.3.4.流通チャネル別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.用途別
13.4.4.流通チャネル別
13.5.市場動向
13.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
13.7.促進要因と阻害要因-影響分析
13.8.国別分析と予測
13.8.1.メキシコのオピオイド市場分析
13.8.1.1.序論
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.用途別
13.8.1.2.3.流通チャネル別
13.8.2.ブラジルオピオイド市場の分析
13.8.2.1.序論
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.用途別
13.8.2.2.3.流通チャネル別
13.8.3.アルゼンチンのオピオイド市場分析
13.8.3.1.序論
13.8.3.2.市場分類別分析と予測
13.8.3.2.1.製品別
13.8.3.2.2.用途別
13.8.3.2.3.流通チャネル別
14.欧州オピオイド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
14.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.ドイツ
14.3.1.2.イタリア
14.3.1.3.フランス
14.3.1.4.イギリス
14.3.1.5.スペイン
14.3.1.6.ベネルクス
14.3.1.7.ロシア
14.3.1.8.その他のヨーロッパ
14.3.2.製品別
14.3.3.用途別
14.3.4.流通チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.用途別
14.4.4.流通チャネル別
14.5.市場動向
14.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
14.7.促進要因と阻害要因-影響分析
14.8.国別分析と予測
14.8.1.ドイツのオピオイド市場分析
14.8.1.1.序論
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.用途別
14.8.1.2.3.流通チャネル別
14.8.2.イタリアのオピオイド市場分析
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.用途別
14.8.2.2.3.流通チャネル別
14.8.3.フランスオピオイド市場の分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.用途別
14.8.3.2.3.流通チャネル別
14.8.4.英国オピオイド市場分析
14.8.4.1.序論
14.8.4.2.市場分類別分析と予測
14.8.4.2.1.製品別
14.8.4.2.2.用途別
14.8.4.2.3.流通チャネル別
14.8.5.スペインオピオイド市場分析
14.8.5.1.序論
14.8.5.2.市場分類別分析と予測
14.8.5.2.1.製品別
14.8.5.2.2.用途別
14.8.5.2.3.流通チャネル別
14.8.6.ベネルクスオピオイド市場の分析
14.8.6.1.序論
14.8.6.2.市場分類別分析と予測
14.8.6.2.1.製品別
14.8.6.2.2.用途別
14.8.6.2.3.流通チャネル別
14.8.7.ロシアのオピオイド市場分析
14.8.7.1.序論
14.8.7.2.市場分類別分析と予測
14.8.7.2.1.製品別
14.8.7.2.2.用途別
14.8.7.2.3.流通チャネル別
15.東アジアのオピオイド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場流通経路(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場価値(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.中国
15.3.1.2.日本
15.3.1.3.韓国
15.3.2.製品別
15.3.3.用途別
15.3.4.流通チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.製品別
15.4.2.用途別
15.4.3.流通チャネル別
15.5.市場動向
15.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
15.7.促進要因と阻害要因-影響分析
15.8.国別分析と予測
15.8.1.中国オピオイド市場の分析
15.8.1.1.序論
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.用途別
15.8.1.2.3.流通チャネル別
15.8.2.日本のオピオイド市場分析
15.8.2.1.序論
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.用途別
15.8.2.2.3.流通チャネル別
15.8.3.韓国のオピオイド市場分析
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.用途別
15.8.3.2.3.流通チャネル別
16.南アジアのオピオイド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.インド
16.3.1.2.インドネシア
16.3.1.3.マレーシア
16.3.1.4.タイ
16.3.1.5.その他の南アジア
16.3.2.製品別
16.3.3.用途別
16.3.4.流通チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.用途別
16.4.4.流通チャネル別
16.5.市場動向
16.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
16.7.促進要因と阻害要因-影響分析
16.8.国別分析と予測
16.8.1.インドのオピオイド市場分析
16.8.1.1.序論
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.用途別
16.8.1.2.3.流通チャネル別
16.8.2.インドネシアのオピオイド市場分析
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.用途別
16.8.2.2.3.流通チャネル別
16.8.3.マレーシアのオピオイド市場分析
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.用途別
16.8.3.2.3.流通チャネル別
16.8.4.タイのオピオイド市場分析
16.8.4.1.序論
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.用途別
16.8.4.2.3.流通チャネル別
17.オセアニアオピオイド市場2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.序論
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.オーストラリア
17.3.1.2.ニュージーランド
17.3.2.製品別
17.3.3.用途別
17.3.4.流通チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.用途別
17.4.4.流通チャネル別
17.5.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
17.6.主要市場参入企業 - 強度マッピング
17.7.促進要因と阻害要因-インパクト分析
17.8.国別分析と予測
17.8.1.オーストラリアのオピオイド市場分析
17.8.1.1.序論
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.用途別
17.8.1.2.3.流通チャネル別
17.8.2.ニュージーランドのオピオイド市場分析
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.用途別
17.8.2.2.3.流通チャネル別
18.中東・アフリカ(MEA)オピオイド市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.序論
18.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、市場分類別、2019-2023年
18.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、市場分類別、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.GCC諸国
18.3.1.2.トルコ
18.3.1.3.南アフリカ
18.3.1.4.北アフリカ
18.3.1.5.その他の中東・アフリカ
18.3.2.製品別
18.3.3.用途別
18.3.4.流通チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.製品別
18.4.2.用途別
18.4.3.流通チャネル別
18.5.市場動向
18.6.主要市場参加者 - インテンシティ・マッピング
18.7.促進要因と阻害要因-影響分析
18.8.国別分析と予測
18.8.1.GCC諸国のオピオイド市場分析
18.8.1.1.導入
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.用途別
18.8.1.2.3.流通チャネル別
18.8.2.トルコのオピオイド市場分析
18.8.2.1.序論
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.用途別
18.8.2.2.3.流通チャネル別
18.8.3.南アフリカのオピオイド市場分析
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.用途別
18.8.3.2.3.流通チャネル別
18.8.4.北アフリカのオピオイド市場分析
18.8.4.1.序論
18.8.4.2.市場分類別分析と予測
18.8.4.2.1.製品別
18.8.4.2.2.用途別
18.8.4.2.3.流通チャネル別
19.市場構造分析
19.1.企業階層別市場分析
19.2.上位企業の市場シェア分析
19.3.市場プレゼンス分析
20.競争分析
20.1.競合ダッシュボード
20.2.競合ベンチマーキング
20.3.競合ディープダイブ
20.3.1.ファイザー
20.3.1.1.概要
20.3.1.2.製品ポートフォリオ
20.3.1.3.販売拠点
20.3.1.4.主要財務状況
20.3.1.5.SWOT分析
20.3.1.6.戦略の概要
20.3.1.6.1.マーケティング戦略
20.3.1.6.2.製品戦略
20.3.1.6.3.チャネル戦略
20.3.2.ベーリンガーインゲルハイム・インターナショナルGmbH
20.3.2.1.概要
20.3.2.2.製品ポートフォリオ
20.3.2.3.販売拠点
20.3.2.4.主要財務状況
20.3.2.5.SWOT分析
20.3.2.6.戦略の概要
20.3.2.6.1.マーケティング戦略
20.3.2.6.2.製品戦略
20.3.2.6.3.チャネル戦略
20.3.3.ヤンセンファーマ株式会社
20.3.3.1.概要
20.3.3.2.製品ポートフォリオ
20.3.3.3.販売拠点
20.3.3.4.主要財務状況
20.3.3.5.SWOT分析
20.3.3.6.戦略の概要
20.3.3.6.1.マーケティング戦略
20.3.3.6.2.製品戦略
20.3.3.6.3.チャネル戦略
20.3.4.サノフィSAIS
20.3.4.1.概要
20.3.4.2.製品ポートフォリオ
20.3.4.3.販売拠点
20.3.4.4.主要財務状況
20.3.4.5.SWOT分析
20.3.4.6.戦略の概要
20.3.4.6.1.マーケティング戦略
20.3.4.6.2.製品戦略
20.3.4.6.3.チャネル戦略
20.3.5.サン・ファーマシューティカル・インダストリーズ社
20.3.5.1.概要
20.3.5.2.製品ポートフォリオ
20.3.5.3.販売拠点
20.3.5.4.主要財務状況
20.3.5.5.SWOT分析
20.3.5.6.戦略の概要
20.3.5.6.1.マーケティング戦略
20.3.5.6.2.製品戦略
20.3.5.6.3.チャネル戦略
20.3.6.アクタビス[テバ・ファーマシューティカル・インダストリーズ・リミテッド]
20.3.6.1.概要
20.3.6.2.製品ポートフォリオ
20.3.6.3.販売拠点
20.3.6.4.主要財務状況
20.3.6.5.SWOT分析
20.3.6.6.戦略の概要
20.3.6.6.1.マーケティング戦略
20.3.6.6.2.製品戦略
20.3.6.6.3.チャネル戦略
20.3.7.マリンクロット・ファーマシューティカルズ
20.3.7.1.概要
20.3.7.2.製品ポートフォリオ
20.3.7.3.販売拠点
20.3.7.4.主要財務状況
20.3.7.5.SWOT分析
20.3.7.6.戦略の概要
20.3.7.6.1.マーケティング戦略
20.3.7.6.2.製品戦略
20.3.7.6.3.チャネル戦略
20.3.8.エンド・ファーマシューティカルズ[エンド・インターナショナルplc].
20.3.8.1.概要
20.3.8.2.製品ポートフォリオ
20.3.8.3.販売拠点
20.3.8.4.主要財務状況
20.3.8.5.SWOT分析
20.3.8.6.戦略の概要
20.3.8.6.1.マーケティング戦略
20.3.8.6.2.製品戦略
20.3.8.6.3.チャネル戦略
20.3.9.パデュー・ファーマL.P.
20.3.9.1.概要
20.3.9.2.製品ポートフォリオ
20.3.9.3.販売拠点
20.3.9.4.主要財務状況
20.3.9.5.SWOT分析
20.3.9.6.戦略の概要
20.3.9.6.1.マーケティング戦略
20.3.9.6.2.製品戦略
20.3.9.6.3.チャネル戦略
20.3.10.アサーティオ・セラピューティクス社(アサーティオ・ホールディングス社)
20.3.10.1.概要
20.3.10.2.製品ポートフォリオ
20.3.10.3.販売拠点
20.3.10.4.主要財務状況
20.3.10.5.SWOT分析
20.3.10.6.戦略の概要
20.3.10.6.1.マーケティング戦略
20.3.10.6.2.製品戦略
20.3.10.6.3.チャネル戦略
21.前提条件と略語
22.調査方法
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Summary Persistence Market Research offers a comprehensive analysis of the Opioids Market, providing valuable insights into its complex dynamics and future outlook. This report covers market trends, growth drivers, challenges, and emerging patterns, with detailed statistics and forecasts from 2024 to 2033.
Key Insights:
• Market Size in 2024: USD 45.75 Billion • Projected Market Value in 2033: USD 61.1 Billion • Global Growth Rate (CAGR 2024-2033): 3.3%
Report Scope:
The Opioids Market spans various applications within the healthcare, pharmaceuticals, and pain management sectors. Opioids are essential for treating moderate to severe pain, including post-surgical, cancer-related, and chronic pain. Key end-users include hospitals, clinics, and home care settings, making opioids vital for pain management solutions. Market growth is driven by the increasing prevalence of chronic pain, advancements in drug formulations, and the rising need for effective pain management therapies.
Market Growth Drivers:
Several factors propel the growth of the global Opioids Market. The rising incidence of chronic pain conditions and an aging population increase the demand for effective pain management. Advancements in drug formulations improve the efficacy and safety of opioids, encouraging their use in various medical settings. Additionally, the growing number of surgical procedures and cancer treatments drives the need for opioids as essential pain relievers.
Market Restraints:
Despite promising growth, the Opioids Market faces challenges such as regulatory compliance, addiction concerns, and competition from alternative pain management therapies. Strict regulatory requirements on opioid prescribing and usage impose burdens on healthcare providers and manufacturers, affecting market growth. The risk of addiction and misuse presents significant public health challenges, necessitating stringent controls and patient monitoring. Furthermore, the competition from non-opioid analgesics and alternative pain management approaches can hinder market expansion.
Market Opportunities:
The Opioids Market offers significant growth opportunities driven by technological innovations, industry collaborations, and market diversification. Trends such as abuse-deterrent formulations, personalized medicine, and telemedicine encourage manufacturers to explore new opioid formulations and delivery methods. Strategic partnerships, research collaborations, and mergers and acquisitions enable companies to expand their product portfolios, enhance technical capabilities, and strengthen their presence in key regions. Increased investments in research and development, along with government support for innovation and public health initiatives, create a favorable environment for market growth and diversification.
Key Questions Answered in the Report:
• What are the primary factors driving the global Opioids Market growth? • How are technological advancements and industry trends influencing opioid formulations and delivery methods? • What are the key challenges and opportunities for market participants in the opioids segment? • Which medical sectors and geographic regions offer the highest growth potential for opioid manufacturers? • What strategies are leading companies using to differentiate their opioid products and capture market share?
Competitive Intelligence and Business Strategy:
Leading players in the global Opioids Market, including pharmaceutical companies and healthcare providers, focus on innovation, product differentiation, and market expansion to gain a competitive edge. These companies invest in research and development to create advanced drug formulations, improve product safety, and explore new opioid applications for pain management. Strategic collaborations with research institutions, academic partners, and healthcare associations allow market players to access new technologies, expand their knowledge base, and accelerate product development. Emphasizing regulatory compliance, quality assurance, and patient support enhances brand reputation and fosters long-term relationships with customers and stakeholders.
Key Companies Profiled:
• Johnson & Johnson Services, Inc. • Purdue Pharma L.P. • Pfizer Inc. • Teva Pharmaceutical Industries Ltd. • Mallinckrodt Pharmaceuticals • Endo International plc • AbbVie Inc. • Sun Pharmaceutical Industries Ltd. • Mylan N.V. • Boehringer Ingelheim International GmbH • Egalet Corporation • Orexo AB
Market Research Segmentation:
By Product:
• Morphine • Codiene • Fentanyl • Meperidine • Methadone
By Application:
• Analgesia • Cough Suppression • Diarrhea Suppression
By Distribution Channel:
• Hospital Pharmacies • Retail Pharmacies • Drug Store • Clinics • Others
By Region:
• North America • Latin America • Europe • South Asia • East Asia • Oceania • Middle East & Africa
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Table of Contents 1. Executive Summary 1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand Side Trends 1.3. Supply Side Trends 1.4. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 2.3. Inclusions and Exclusions 3. Key Market Trends 3.1. Key Trends Impacting the Market 3.2. Product Innovation / Development Trends 4. Key Success Factors 4.1. Adoption Rate/Usage Analysis – Key Statistics 4.2. Value Chain Analysis 4.3. Key Regulations – By Region 4.4. Product USP Analysis 4.5. Pipeline Assessment 4.6. PESTEL Analysis 4.7. Porter’s Analysis 5. Market Background 5.1. Macro-Economic Factors 5.1.1. Global GDP Growth Outlook 5.1.2. Global Healthcare Outlook 5.1.3. Global Analgesics Market Outlook 5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact 5.2.1. Rising Prevalence of Chronic Diseases and Trauma Conditions 5.2.2. Less Availability of Opioids in African Nations 5.2.3. Increasing Product Approvals 5.2.4. Increasing Commercialization of Products 5.2.5. Mergers and Acquisitions 5.2.6. Regulatory Policies 5.3. Market Dynamics 5.3.1. Drivers 5.3.2. Restraints 5.3.3. Opportunity Analysis 6. COVID-19 Crisis Analysis 6.1. COVID-19 and Impact Analysis 6.1.1. By Product 6.1.2. By Application 6.1.3. By Distribution Channel 6.1.4. By Region 6.2. 2024 Market Scenario 7. Global Opioids Market Demand (in Value US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033 7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023 7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033 7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 8. Global Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product 8.1. Introduction / Key Findings 8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Product, 2019-2023 8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Product, 2024-2033 8.3.1. Morphine 8.3.2. Codiene 8.3.3. Fentanyl 8.3.4. Meperidine 8.3.5. Methadone 8.4. Market Attractiveness Analysis, by Product 9. Global Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Application 9.1. Introduction / Key Findings 9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Application, 2019-2023 9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Application, 2024-2033 9.3.1. Analgesia 9.3.2. Cough Suppression 9.3.3. Diarrhea Suppression 9.4. Market Attractiveness Analysis, by Application 10. Global Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel 10.1. Introduction / Key Findings 10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Distribution Channel, 2019-2023 10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Distribution Channel, 2024-2033 10.3.1. Hospital Pharmacies 10.3.2. Retail Pharmacies 10.3.3. Drug Store 10.3.4. Clinics 10.3.5. Others 10.4. Market Attractiveness Analysis, by Distribution Channel 11. Global Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region 11.1. Introduction 11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Region, 2019-2023 11.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Region, 2024-2033 11.3.1. North America 11.3.2. Latin America 11.3.3. Europe 11.3.4. East Asia 11.3.5. South Asia 11.3.6. Oceania 11.3.7. Middle East and Africa (MEA) 11.4. Market Attractiveness Analysis, by Region 12. North America Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 12.1. Introduction 12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 12.3.1. By Country 12.3.1.1. U.S. 12.3.1.2. Canada 12.3.2. By Product 12.3.3. By Application 12.3.4. By Distribution Channel 12.4. Market Attractiveness Analysis 12.4.1. By Country 12.4.2. By Product 12.4.3. By Application 12.4.4. By Distribution Channel 12.5. Market Trends 12.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 12.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 12.8. Country Level Analysis & Forecast 12.8.1. U.S. Opioids Market Analysis 12.8.1.1. Introduction 12.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 12.8.1.2.1. By Product 12.8.1.2.2. By Application 12.8.1.2.3. By Distribution Channel 12.8.2. Canada Opioids Market Analysis 12.8.2.1. Introduction 12.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 12.8.2.2.1. By Product 12.8.2.2.2. By Application 12.8.2.2.3. By Distribution Channel 13. Latin America Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 13.1. Introduction 13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 13.3.1. By Country 13.3.1.1. Mexico 13.3.1.2. Brazil 13.3.1.3. Argentina 13.3.1.4. Rest of Latin America 13.3.2. By Product 13.3.3. By Application 13.3.4. By Distribution Channel 13.4. Market Attractiveness Analysis 13.4.1. By Country 13.4.2. By Product 13.4.3. By Application 13.4.4. By Distribution Channel 13.5. Market Trends 13.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 13.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 13.8. Country Level Analysis & Forecast 13.8.1. Mexico Opioids Market Analysis 13.8.1.1. Introduction 13.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 13.8.1.2.1. By Product 13.8.1.2.2. By Application 13.8.1.2.3. By Distribution Channel 13.8.2. Brazil Opioids Market Analysis 13.8.2.1. Introduction 13.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 13.8.2.2.1. By Product 13.8.2.2.2. By Application 13.8.2.2.3. By Distribution Channel 13.8.3. Argentina Opioids Market Analysis 13.8.3.1. Introduction 13.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 13.8.3.2.1. By Product 13.8.3.2.2. By Application 13.8.3.2.3. By Distribution Channel 14. Europe Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 14.1. Introduction 14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 14.3.1. By Country 14.3.1.1. Germany 14.3.1.2. Italy 14.3.1.3. France 14.3.1.4. U.K. 14.3.1.5. Spain 14.3.1.6. BENELUX 14.3.1.7. Russia 14.3.1.8. Rest of Europe 14.3.2. By Product 14.3.3. By Application 14.3.4. By Distribution Channel 14.4. Market Attractiveness Analysis 14.4.1. By Country 14.4.2. By Product 14.4.3. By Application 14.4.4. By Distribution Channel 14.5. Market Trends 14.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 14.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 14.8. Country Level Analysis & Forecast 14.8.1. Germany Opioids Market Analysis 14.8.1.1. Introduction 14.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.1.2.1. By Product 14.8.1.2.2. By Application 14.8.1.2.3. By Distribution Channel 14.8.2. Italy Opioids Market Analysis 14.8.2.1. Introduction 14.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.2.2.1. By Product 14.8.2.2.2. By Application 14.8.2.2.3. By Distribution Channel 14.8.3. France Opioids Market Analysis 14.8.3.1. Introduction 14.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.3.2.1. By Product 14.8.3.2.2. By Application 14.8.3.2.3. By Distribution Channel 14.8.4. U.K. Opioids Market Analysis 14.8.4.1. Introduction 14.8.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.4.2.1. By Product 14.8.4.2.2. By Application 14.8.4.2.3. By Distribution Channel 14.8.5. Spain Opioids Market Analysis 14.8.5.1. Introduction 14.8.5.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.5.2.1. By Product 14.8.5.2.2. By Application 14.8.5.2.3. By Distribution Channel 14.8.6. BENELUX Opioids Market Analysis 14.8.6.1. Introduction 14.8.6.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.6.2.1. By Product 14.8.6.2.2. By Application 14.8.6.2.3. By Distribution Channel 14.8.7. Russia Opioids Market Analysis 14.8.7.1. Introduction 14.8.7.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 14.8.7.2.1. By Product 14.8.7.2.2. By Application 14.8.7.2.3. By Distribution Channel 15. East Asia Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 15.1. Introduction 15.2. Historical Market Distribution Channel (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 15.3.1. By Country 15.3.1.1. China 15.3.1.2. Japan 15.3.1.3. South Korea 15.3.2. By Product 15.3.3. By Application 15.3.4. By Distribution Channel 15.4. Market Attractiveness Analysis 15.4.1. By Product 15.4.2. By Application 15.4.3. By Distribution Channel 15.5. Market Trends 15.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 15.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 15.8. Country Level Analysis & Forecast 15.8.1. China Opioids Market Analysis 15.8.1.1. Introduction 15.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 15.8.1.2.1. By Product 15.8.1.2.2. By Application 15.8.1.2.3. By Distribution Channel 15.8.2. Japan Opioids Market Analysis 15.8.2.1. Introduction 15.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 15.8.2.2.1. By Product 15.8.2.2.2. By Application 15.8.2.2.3. By Distribution Channel 15.8.3. South Korea Opioids Market Analysis 15.8.3.1. Introduction 15.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 15.8.3.2.1. By Product 15.8.3.2.2. By Application 15.8.3.2.3. By Distribution Channel 16. South Asia Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 16.1. Introduction 16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 16.3.1. By Country 16.3.1.1. India 16.3.1.2. Indonesia 16.3.1.3. Malaysia 16.3.1.4. Thailand 16.3.1.5. Rest of South Asia 16.3.2. By Product 16.3.3. By Application 16.3.4. By Distribution Channel 16.4. Market Attractiveness Analysis 16.4.1. By Country 16.4.2. By Product 16.4.3. By Application 16.4.4. By Distribution Channel 16.5. Market Trends 16.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 16.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 16.8. Country Level Analysis & Forecast 16.8.1. India Opioids Market Analysis 16.8.1.1. Introduction 16.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.1.2.1. By Product 16.8.1.2.2. By Application 16.8.1.2.3. By Distribution Channel 16.8.2. Indonesia Opioids Market Analysis 16.8.2.1. Introduction 16.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.2.2.1. By Product 16.8.2.2.2. By Application 16.8.2.2.3. By Distribution Channel 16.8.3. Malaysia Opioids Market Analysis 16.8.3.1. Introduction 16.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.3.2.1. By Product 16.8.3.2.2. By Application 16.8.3.2.3. By Distribution Channel 16.8.4. Thailand Opioids Market Analysis 16.8.4.1. Introduction 16.8.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 16.8.4.2.1. By Product 16.8.4.2.2. By Application 16.8.4.2.3. By Distribution Channel 17. Oceania Opioids Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033 17.1. Introduction 17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 17.3.1. By Country 17.3.1.1. Australia 17.3.1.2. New Zealand 17.3.2. By Product 17.3.3. By Application 17.3.4. By Distribution Channel 17.4. Market Attractiveness Analysis 17.4.1. By Country 17.4.2. By Product 17.4.3. By Application 17.4.4. By Distribution Channel 17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping 17.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 17.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 17.8. Country Level Analysis & Forecast 17.8.1. Australia Opioids Market Analysis 17.8.1.1. Introduction 17.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 17.8.1.2.1. By Product 17.8.1.2.2. By Application 17.8.1.2.3. By Distribution Channel 17.8.2. New Zealand Opioids Market Analysis 17.8.2.1. Introduction 17.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 17.8.2.2.1. By Product 17.8.2.2.2. By Application 17.8.2.2.3. By Distribution Channel 18. Middle East and Africa (MEA) Opioids Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033 18.1. Introduction 18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, by Market Taxonomy, 2019-2023 18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, by Market Taxonomy, 2024-2033 18.3.1. By Country 18.3.1.1. GCC Countries 18.3.1.2. Turkey 18.3.1.3. South Africa 18.3.1.4. North Africa 18.3.1.5. Rest of Middle East and Africa 18.3.2. By Product 18.3.3. By Application 18.3.4. By Distribution Channel 18.4. Market Attractiveness Analysis 18.4.1. By Product 18.4.2. By Application 18.4.3. By Distribution Channel 18.5. Market Trends 18.6. Key Market Participants – Intensity Mapping 18.7. Drivers and Restraints - Impact Analysis 18.8. Country Level Analysis & Forecast 18.8.1. GCC Countries Opioids Market Analysis 18.8.1.1. Introduction 18.8.1.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.1.2.1. By Product 18.8.1.2.2. By Application 18.8.1.2.3. By Distribution Channel 18.8.2. Turkey Opioids Market Analysis 18.8.2.1. Introduction 18.8.2.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.2.2.1. By Product 18.8.2.2.2. By Application 18.8.2.2.3. By Distribution Channel 18.8.3. South Africa Opioids Market Analysis 18.8.3.1. Introduction 18.8.3.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.3.2.1. By Product 18.8.3.2.2. By Application 18.8.3.2.3. By Distribution Channel 18.8.4. North Africa Opioids Market Analysis 18.8.4.1. Introduction 18.8.4.2. Market Analysis and Forecast, by Market Taxonomy 18.8.4.2.1. By Product 18.8.4.2.2. By Application 18.8.4.2.3. By Distribution Channel 19. Market Structure Analysis 19.1. Market Analysis, by Tier of Companies 19.2. Market Share Analysis of Top Players 19.3. Market Presence Analysis 20. Competition Analysis 20.1. Competition Dashboard 20.2. Competition Benchmarking 20.3. Competition Deep Dive 20.3.1. Pfizer, Inc. 20.3.1.1. Overview 20.3.1.2. Product Portfolio 20.3.1.3. Sales Footprint 20.3.1.4. Key Financials 20.3.1.5. SWOT Analysis 20.3.1.6. Strategy Overview 20.3.1.6.1. Marketing Strategy 20.3.1.6.2. Product Strategy 20.3.1.6.3. Channel Strategy 20.3.2. Boehringer Ingelheim International GmbH 20.3.2.1. Overview 20.3.2.2. Product Portfolio 20.3.2.3. Sales Footprint 20.3.2.4. Key Financials 20.3.2.5. SWOT Analysis 20.3.2.6. Strategy Overview 20.3.2.6.1. Marketing Strategy 20.3.2.6.2. Product Strategy 20.3.2.6.3. Channel Strategy 20.3.3. Janssen Pharmaceuticals, Inc. 20.3.3.1. Overview 20.3.3.2. Product Portfolio 20.3.3.3. Sales Footprint 20.3.3.4. Key Financials 20.3.3.5. SWOT Analysis 20.3.3.6. Strategy Overview 20.3.3.6.1. Marketing Strategy 20.3.3.6.2. Product Strategy 20.3.3.6.3. Channel Strategy 20.3.4. Sanofi SAIS 20.3.4.1. Overview 20.3.4.2. Product Portfolio 20.3.4.3. Sales Footprint 20.3.4.4. Key Financials 20.3.4.5. SWOT Analysis 20.3.4.6. Strategy Overview 20.3.4.6.1. Marketing Strategy 20.3.4.6.2. Product Strategy 20.3.4.6.3. Channel Strategy 20.3.5. Sun Pharmaceutical Industries Ltd. 20.3.5.1. Overview 20.3.5.2. Product Portfolio 20.3.5.3. Sales Footprint 20.3.5.4. Key Financials 20.3.5.5. SWOT Analysis 20.3.5.6. Strategy Overview 20.3.5.6.1. Marketing Strategy 20.3.5.6.2. Product Strategy 20.3.5.6.3. Channel Strategy 20.3.6. Actavis Plc. [Teva Pharmaceutical Industries Ltd.] 20.3.6.1. Overview 20.3.6.2. Product Portfolio 20.3.6.3. Sales Footprint 20.3.6.4. Key Financials 20.3.6.5. SWOT Analysis 20.3.6.6. Strategy Overview 20.3.6.6.1. Marketing Strategy 20.3.6.6.2. Product Strategy 20.3.6.6.3. Channel Strategy 20.3.7. Mallinckrodt Pharmaceuticals 20.3.7.1. Overview 20.3.7.2. Product Portfolio 20.3.7.3. Sales Footprint 20.3.7.4. Key Financials 20.3.7.5. SWOT Analysis 20.3.7.6. Strategy Overview 20.3.7.6.1. Marketing Strategy 20.3.7.6.2. Product Strategy 20.3.7.6.3. Channel Strategy 20.3.8. Endo Pharmaceuticals Inc. [Endo International plc] 20.3.8.1. Overview 20.3.8.2. Product Portfolio 20.3.8.3. Sales Footprint 20.3.8.4. Key Financials 20.3.8.5. SWOT Analysis 20.3.8.6. Strategy Overview 20.3.8.6.1. Marketing Strategy 20.3.8.6.2. Product Strategy 20.3.8.6.3. Channel Strategy 20.3.9. Purdue Pharma L.P. 20.3.9.1. Overview 20.3.9.2. Product Portfolio 20.3.9.3. Sales Footprint 20.3.9.4. Key Financials 20.3.9.5. SWOT Analysis 20.3.9.6. Strategy Overview 20.3.9.6.1. Marketing Strategy 20.3.9.6.2. Product Strategy 20.3.9.6.3. Channel Strategy 20.3.10. Assertio Therapeutics, Inc. (Assertio Holdings, Inc.) 20.3.10.1. Overview 20.3.10.2. Product Portfolio 20.3.10.3. Sales Footprint 20.3.10.4. Key Financials 20.3.10.5. SWOT Analysis 20.3.10.6. Strategy Overview 20.3.10.6.1. Marketing Strategy 20.3.10.6.2. Product Strategy 20.3.10.6.3. Channel Strategy 21. Assumptions and Acronyms Used 22. Research Methodology
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