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抗体受託製造市場:製品タイプ、エンドユーザー、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Antibodies Contract Manufacturing Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社は、世界の抗体受託製造市場を徹底的に分析し、市場ダイナミクス、主要成長促進要因、課題、新興動向に関する深い洞察を提供しています。本レポートは、2024年から2033年までの市場... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月10日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社は、世界の抗体受託製造市場を徹底的に分析し、市場ダイナミクス、主要成長促進要因、課題、新興動向に関する深い洞察を提供しています。本レポートは、2024年から2033年までの市場展望をナビゲートする詳細なデータと統計を提供し、関係者にとって貴重な資料となります。

主な洞察

- 推定市場価値(2024年):60億7,000万米ドル
- 予測市場価値(2033年)175億米ドル
- 世界市場成長率(CAGR 2024年~2033年): 12.5%

抗体受託製造市場 - レポートスコープ:

癌、自己免疫疾患、感染症を含む様々な慢性疾患の治療用モノクローナル抗体(mAbs)の需要の高まりが、抗体受託製造市場を牽引している。製造プロセスを製造受託機関(CMO)に委託することで、製薬会社やバイオテクノロジー企業は研究開発などのコアコンピタンスに集中することができ、CMOは専門的な生産能力、拡張性、規制基準の遵守を提供することができる。このアプローチは業務効率を高めるだけでなく、新規治療薬の市場投入までの時間を短縮する。

市場成長のドライバー

抗体受託製造市場は、慢性疾患の増加やバイオ医薬品セクターの成長など、いくつかの要因によって牽引されている。バイオベンチャー企業の増加や個別化医療のトレンドは、受託製造サービスの需要に大きく寄与している。加えて、バイオプロセスの技術的進歩や抗体製造プロセスの複雑化により、CMOはバイオ医薬品製造において不可欠な存在となっている。
製造委託の費用対効果に加え、最先端の施設や専門知識を利用できることも、市場をさらに後押ししている。規制当局の厳しい品質要件も、必要な認証やコンプライアンス基準を有するCMOとの提携を企業に促している。

市場の阻害要因

成長見通しは明るいものの、抗体受託製造市場は、初期投資コストの高さや抗体製造プロセスの複雑さといった課題に直面している。CMOにとって、異なる地域間で一貫した品質を維持し、規制コンプライアンスを確保することは困難である。さらに、生産能力の制約やサプライチェーンの混乱は、生産スケジュールやコスト効率に影響を与える可能性がある。
知的財産権に関する懸念や厳格な秘密保持契約の必要性も、アウトソーシングを検討する企業にとってハードルとなり得る。さらに、大手製薬企業の社内製造能力との競争も、市場の成長をある程度制限する可能性がある。

市場機会:

抗体受託製造市場には、拡大や技術革新の大きな機会がある。バイオシミラーの需要増加と抗体薬物複合体(ADC)の増加傾向は、これらの分野に特化したCMOに有利な機会を提供する。バイオ医薬品の生産能力がまだ発展途上にある新興市場への進出は、大きな成長の可能性をもたらす。
シングルユースシステムや連続製造プロセスにおける技術の進歩は、生産効率の向上とコスト削減の機会を提供する。さらに、CMOとバイオ医薬品企業との戦略的提携や協力関係は、革新的なソリューションや新製品の開発につながり、市場の成長を促進する。

本レポートで扱う主な質問

- 2024年から2033年までの抗体受託製造市場の予想年間平均成長率は?
- 抗体受託製造市場の成長を促進する主な要因は何か?
- 抗体受託製造市場で最大の市場シェアを占める地域はどこか?
- 世界の抗体受託製造市場の主要プレイヤーは?
- 抗体受託製造市場の成長を維持するために大手企業はどのような戦略を採用しているか?

競争環境と事業戦略:

抗体受託製造市場の大手企業には、ロンザグループ、ベーリンガーインゲルハイム、サムスンバイオロジクスなどがある。これらの企業は、競争力を維持するために、製造能力の拡大、高度なバイオプロセス技術への投資、戦略的パートナーシップの形成に注力している。
例えばロンザグループは、哺乳類の製造能力を拡大するために多額の投資を行っている。ベーリンガーインゲルハイムは、製造工程における革新と品質の重要性を強調し、サムスンバイオロジクスは、バイオ医薬品企業にエンド・ツー・エンドのソリューションを提供することに注力している。

主な企業

- ロンザグループ
- ベーリンガーインゲルハイム
- サムスンバイオロジクス
- ウーシー・アプテック
- キャタレント
- 富士フイルム ジオシンス・バイオテクノロジーズ
- AGCバイオロジクス
- アッヴィ・コントラクト・マニュファクチャリング
- サーモフィッシャーサイエンティフィック
- KBIバイオファーマ

抗体受託製造市場のセグメンテーション

製品
- モノクローナル抗体
- 抗体フラグメント
- ポリクローナル抗体
発現システム
- 哺乳類
- 微生物
バクテリア
o 酵母
会社の規模
- 小規模
- 中規模
- 大規模
- 超大型
事業規模
- 前臨床
- 臨床
- 商業
地域
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ

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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.製品採用/使用分析
4.2.商社リスト
4.3.現地メーカーリストと流通戦略・所在地
4.4.主な規制シナリオ
4.5.バリューチェーン分析
4.6.PESTEL分析
4.7.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア展望
5.1.3.世界のバイオ医薬品受託製造市場の概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.医療施設数の増加
5.2.2.新たな感染症の出現
5.2.3.可処分所得の増加
5.2.4.主要企業の歴史的成長
5.2.5.新製品の承認/上市
5.2.6.健康診断の人気の高まり
5.2.7.製品の採用
5.2.8.慢性疾患と生活習慣病の有病率の上昇
5.2.9.主な戦略的展開
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.促進要因
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID-19 危機分析
6.1.COVID-19と影響分析
6.1.1.製品別
6.1.2.発現系別
6.1.3.企業規模別
6.1.4.事業規模別
6.1.5.国別
6.2.2024年市場シナリオ
7.世界の抗体受託製造市場の需要(金額または規模)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
7.2.現在および将来の市場価値(億米ドル)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
7.2.2.絶対額の機会分析
8.抗体受託製造の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(製品別
8.1.はじめに / 主要な調査結果
8.2.過去の製品別市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
8.3.製品別の現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024~2033年
8.3.1.モノクローナル抗体
8.3.2.抗体フラグメント
8.3.3.ポリクローナル抗体
8.4.製品別市場魅力度分析
9.抗体受託製造の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(発現系別
9.1.はじめに/主な調査結果
9.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、発現システム別、2019-2023年
9.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、発現システム別、2024~2033年
9.3.1.哺乳類
9.3.2.微生物
9.3.2.1.細菌
9.3.2.2.酵母
9.4.発現系別の市場魅力度分析
10.抗体受託製造の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:企業規模別
10.1.はじめに / 主要な調査結果
10.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、企業規模別、2019-2023年
10.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、企業規模別、2024年~2033年
10.3.1.小規模
10.3.2.中規模
10.3.3.大型
10.3.4.超大型
10.4.企業規模別市場魅力度分析
11.抗体受託製造の世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:事業規模別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、事業規模別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、事業規模別、2024~2033年
11.3.1.前臨床
11.3.2.臨床
11.3.3.商業
11.4.事業規模別市場魅力度分析
12.世界の抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年(地域別
12.1.はじめに
12.2.過去の地域別市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.地域別の現在および将来の市場価値(US$ Bn)分析と予測、2024-2033年
12.3.1.北米
12.3.2.ラテンアメリカ
12.3.3.ヨーロッパ
12.3.4.東アジア
12.3.5.南アジア
12.3.6.オセアニア
12.3.7.中東・アフリカ(MEA)
12.4.地域別市場魅力度分析
13.北米の抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
13.1.はじめに
13.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
13.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
13.3.1.国別
13.3.1.1.米国
13.3.1.2.カナダ
13.3.2.製品別
13.3.3.発現システム別
13.3.4.企業規模別
13.3.5.事業規模別
13.4.市場魅力度分析
13.4.1.国別
13.4.2.製品別
13.4.3.発現システム別
13.4.4.企業規模別
13.4.5.事業規模別
13.5.市場動向
13.6.促進要因と阻害要因-影響分析
13.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
13.8.国別分析と予測
13.8.1.米国抗体受託製造市場分析
13.8.1.1.はじめに
13.8.1.2.市場分類別分析と予測
13.8.1.2.1.製品別
13.8.1.2.2.発現システム別
13.8.1.2.3.企業規模別
13.8.1.2.4.事業規模別
13.8.2.カナダ抗体受託製造市場分析
13.8.2.1.はじめに
13.8.2.2.市場分類別分析と予測
13.8.2.2.1.製品別
13.8.2.2.2.発現システム別
13.8.2.2.3.企業規模別
13.8.2.2.4.事業規模別
14.ラテンアメリカの抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
14.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.メキシコ
14.3.1.2.ブラジル
14.3.1.3.アルゼンチン
14.3.1.4.その他のラテンアメリカ
14.3.2.製品別
14.3.3.発現システム別
14.3.4.企業規模別
14.3.5.事業規模別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.発現システム別
14.4.4.企業規模別
14.4.5.事業規模別
14.5.市場動向
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
14.8.国別分析と予測
14.8.1.メキシコの抗体受託製造市場分析
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.発現システム別
14.8.1.2.3.企業規模別
14.8.1.2.4.事業規模別
14.8.2.ブラジルの抗体受託製造市場分析
14.8.2.1.はじめに
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.発現システム別
14.8.2.2.3.企業規模別
14.8.2.2.4.事業規模別
14.8.3.アルゼンチン抗体受託製造市場分析
14.8.3.1.序論
14.8.3.2.市場分類別分析と予測
14.8.3.2.1.製品別
14.8.3.2.2.発現システム別
14.8.3.2.3.企業規模別
14.8.3.2.4.事業規模別
15.欧州抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
15.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.ドイツ
15.3.1.2.イタリア
15.3.1.3.フランス
15.3.1.4.イギリス
15.3.1.5.スペイン
15.3.1.6.ベネルクス
15.3.1.7.ロシア
15.3.1.8.その他のヨーロッパ
15.3.2.製品別
15.3.3.発現システム別
15.3.4.企業規模別
15.3.5.事業規模別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.発現システム別
15.4.4.企業規模別
15.4.5.事業規模別
15.5.市場動向
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
15.8.国別分析と予測
15.8.1.ドイツの抗体受託製造市場の分析
15.8.1.1.はじめに
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.発現システム別
15.8.1.2.3.企業規模別
15.8.1.2.4.事業規模別
15.8.2.イタリアの抗体受託製造市場分析
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.発現システム別
15.8.2.2.3.企業規模別
15.8.2.2.4.事業規模別
15.8.3.フランス抗体受託製造市場分析
15.8.3.1.はじめに
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.発現システム別
15.8.3.2.3.企業規模別
15.8.3.2.4.事業規模別
15.8.4.英国抗体受託製造市場分析
15.8.4.1.はじめに
15.8.4.2.市場分類別分析と予測
15.8.4.2.1.製品別
15.8.4.2.2.発現システム別
15.8.4.2.3.企業規模別
15.8.4.2.4.事業規模別
15.8.5.スペイン抗体受託製造市場分析
15.8.5.1.はじめに
15.8.5.2.市場分類別分析と予測
15.8.5.2.1.製品別
15.8.5.2.2.発現システム別
15.8.5.2.3.企業規模別
15.8.5.2.4.事業規模別
15.8.6.ベネルクス抗体受託製造市場分析
15.8.6.1.はじめに
15.8.6.2.市場分類別分析と予測
15.8.6.2.1.製品別
15.8.6.2.2.発現システム別
15.8.6.2.3.企業規模別
15.8.6.2.4.事業規模別
15.8.7.ロシア抗体受託製造市場分析
15.8.7.1.はじめに
15.8.7.2.市場分類別分析と予測
15.8.7.2.1.製品別
15.8.7.2.2.発現システム別
15.8.7.2.3.企業規模別
15.8.7.2.4.事業規模別
16.東アジアの抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
16.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.中国
16.3.1.2.日本
16.3.1.3.韓国
16.3.2.製品別
16.3.3.発現システム別
16.3.4.企業規模別
16.3.5.事業規模別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.発現システム別
16.4.4.企業規模別
16.4.5.事業規模別
16.5.市場動向
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
16.8.国別分析と予測
16.8.1.中国抗体受託製造市場の分析
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.発現システム別
16.8.1.2.3.企業規模別
16.8.1.2.4.事業規模別
16.8.2.日本の抗体受託製造市場分析
16.8.2.1.はじめに
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.発現システム別
16.8.2.2.3.企業規模別
16.8.2.2.4.事業規模別
16.8.3.韓国の抗体受託製造市場分析
16.8.3.1.はじめに
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.発現システム別
16.8.3.2.3.企業規模別
16.8.3.2.4.事業規模別
17.南アジアの抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
17.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.発現システム別
17.3.4.企業規模別
17.3.5.事業規模別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.発現システム別
17.4.4.企業規模別
17.4.5.事業規模別
17.5.市場動向
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インドの抗体受託製造市場の分析
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.発現システム別
17.8.1.2.3.企業規模別
17.8.1.2.4.事業規模別
17.8.2.インドネシアの抗体受託製造市場分析
17.8.2.1.はじめに
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.発現システム別
17.8.2.2.3.企業規模別
17.8.2.2.4.事業規模別
17.8.3.マレーシア抗体受託製造市場分析
17.8.3.1.はじめに
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.発現システム別
17.8.3.2.3.企業規模別
17.8.3.2.4.事業規模別
17.8.4.タイの抗体受託製造市場分析
17.8.4.1.はじめに
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.発現システム別
17.8.4.2.3.企業規模別
17.8.4.2.4.事業規模別
18.オセアニア抗体受託製造市場2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別過去市場規模(10億米ドル)動向分析、2019年~2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.オーストラリア
18.3.1.2.ニュージーランド
18.3.2.製品別
18.3.3.発現システム別
18.3.4.企業規模別
18.3.5.事業規模別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.発現システム別
18.4.4.企業規模別
18.4.5.事業規模別
18.5.市場動向
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
18.8.国別分析と予測
18.8.1.オーストラリア抗体受託製造市場の分析
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.発現システム別
18.8.1.2.3.企業規模別
18.8.1.2.4.事業規模別
18.8.2.ニュージーランド抗体受託製造市場分析
18.8.2.1.はじめに
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.発現システム別
18.8.2.2.3.企業規模別
18.8.2.2.4.事業規模別
19.中東・アフリカ(MEA)の抗体受託製造市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.はじめに
19.2.過去の市場規模(10億米ドル)の市場分類別動向分析(2019-2023年
19.3.市場分類別現在および将来市場規模(10億米ドル)分析と予測、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.GCC諸国
19.3.1.2.トルコ
19.3.1.3.北アフリカ
19.3.1.4.南アフリカ
19.3.1.5.その他の中東・アフリカ
19.3.2.製品別
19.3.3.発現システム別
19.3.4.企業規模別
19.3.5.事業規模別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.発現システム別
19.4.4.企業規模別
19.4.5.事業規模別
19.5.市場動向
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要プレーヤー - インテンシティマッピング
19.8.国別分析と予測
19.8.1.GCC諸国の抗体受託製造市場分析
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.発現システム別
19.8.1.2.3.企業規模別
19.8.1.2.4.事業規模別
19.8.2.トルコの抗体受託製造市場分析
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.発現システム別
19.8.2.2.3.企業規模別
19.8.2.2.4.事業規模別
19.8.3.南アフリカの抗体受託製造市場分析
19.8.3.1.はじめに
19.8.3.2.市場分類別分析と予測
19.8.3.2.1.製品別
19.8.3.2.2.発現システム別
19.8.3.2.3.企業規模別
19.8.3.2.4.事業規模別
19.8.4.北アフリカの抗体受託製造市場分析
19.8.4.1.はじめに
19.8.4.2.市場分類別分析と予測
19.8.4.2.1.製品別
19.8.4.2.2.発現システム別
19.8.4.2.3.企業規模別
19.8.4.2.4.事業規模別
20.市場構造分析
20.1.企業階層別市場分析
20.2.上位企業の市場シェア分析
20.3.市場集中度
20.4.市場プレゼンス分析
21.競合分析
21.1.競合ダッシュボード
21.2.競合ディープダイブ
21.2.1.AMRI
21.2.1.1.概要
21.2.1.2.製品ポートフォリオ
21.2.1.3.販売拠点
21.2.1.4.主要財務状況
21.2.1.5.SWOT分析
21.2.1.6.戦略の概要
21.2.1.6.1.マーケティング戦略
21.2.1.6.2.製品戦略
21.2.1.6.3.チャネル戦略
21.2.2.AGCバイオロジクス
21.2.2.1.概要
21.2.2.2.製品ポートフォリオ
21.2.2.3.販売拠点
21.2.2.4.主要財務状況
21.2.2.5.SWOT分析
21.2.2.6.戦略の概要
21.2.2.6.1.マーケティング戦略
21.2.2.6.2.製品戦略
21.2.2.6.3.チャネル戦略
21.2.3.アルデブロン
21.2.3.1.概要
21.2.3.2.製品ポートフォリオ
21.2.3.3.販売拠点
21.2.3.4.主要財務状況
21.2.3.5.SWOT分析
21.2.3.6.戦略の概要
21.2.3.6.1.マーケティング戦略
21.2.3.6.2.製品戦略
21.2.3.6.3.チャネル戦略
21.2.4.ユーロフィンズCDMO
21.2.4.1.概要
21.2.4.2.製品ポートフォリオ
21.2.4.3.販売拠点
21.2.4.4.主要財務状況
21.2.4.5.SWOT分析
21.2.4.6.戦略の概要
21.2.4.6.1.マーケティング戦略
21.2.4.6.2.製品戦略
21.2.4.6.3.チャネル戦略
21.2.5.ベーリンガーインゲルハイム・バイオエクセレンス
21.2.5.1.概要
21.2.5.2.製品ポートフォリオ
21.2.5.3.販売拠点
21.2.5.4.主要財務状況
21.2.5.5.SWOT分析
21.2.5.6.戦略の概要
21.2.5.6.1.マーケティング戦略
21.2.5.6.2.製品戦略
21.2.5.6.3.チャネル戦略
21.2.6.富士フイルムジオシンスバイオテクノロジーズ
21.2.6.1.概要
21.2.6.2.製品ポートフォリオ
21.2.6.3.販売拠点
21.2.6.4.主要財務状況
21.2.6.5.SWOT分析
21.2.6.6.戦略の概要
21.2.6.6.1.マーケティング戦略
21.2.6.6.2.製品戦略
21.2.6.6.3.チャネル戦略
21.2.7.エマージェント・バイオソリューションズ
21.2.7.1.概要
21.2.7.2.製品ポートフォリオ
21.2.7.3.販売拠点
21.2.7.4.主要財務状況
21.2.7.5.SWOT分析
21.2.7.6.戦略の概要
21.2.7.6.1.マーケティング戦略
21.2.7.6.2.製品戦略
21.2.7.6.3.チャネル戦略
21.2.8.KBIバイオファーマ
21.2.8.1.概要
21.2.8.2.製品ポートフォリオ
21.2.8.3.販売拠点
21.2.8.4.主要財務状況
21.2.8.5.SWOT分析
21.2.8.6.戦略の概要
21.2.8.6.1.マーケティング戦略
21.2.8.6.2.製品戦略
21.2.8.6.3.チャネル戦略
21.2.9.ロンザ
21.2.9.1.概要
21.2.9.2.製品ポートフォリオ
21.2.9.3.販売拠点
21.2.9.4.主要財務状況
21.2.9.5.SWOT分析
21.2.9.6.戦略の概要
21.2.9.6.1.マーケティング戦略
21.2.9.6.2.製品戦略
21.2.9.6.3.チャネル戦略
21.2.10.ノヴァセップ
21.2.10.1.概要
21.2.10.2.製品ポートフォリオ
21.2.10.3.販売拠点
21.2.10.4.主要財務状況
21.2.10.5.SWOT分析
21.2.10.6.戦略の概要
21.2.10.6.1.マーケティング戦略
21.2.10.6.2.製品戦略
21.2.10.6.3.チャネル戦略
21.2.11.日東アビシアファーマのサービス
21.2.11.1.概要
21.2.11.2.製品ポートフォリオ
21.2.11.3.販売拠点
21.2.11.4.主要財務状況
21.2.11.5.SWOT分析
21.2.11.6.戦略の概要
21.2.11.6.1.マーケティング戦略
21.2.11.6.2.製品戦略
21.2.11.6.3.チャネル戦略
21.2.12.ピエール・ファーブル
21.2.12.1.概要
21.2.12.2.製品ポートフォリオ
21.2.12.3.販売拠点
21.2.12.4.主要財務状況
21.2.12.5.SWOT分析
21.2.12.6.戦略の概要
21.2.12.6.1.マーケティング戦略
21.2.12.6.2.製品戦略
21.2.12.6.3.チャネル戦略
21.2.13.サムスンバイオロジックス
21.2.13.1.概要
21.2.13.2.製品ポートフォリオ
21.2.13.3.販売拠点
21.2.13.4.主要財務状況
21.2.13.5.SWOT分析
21.2.13.6.戦略の概要
21.2.13.6.1.マーケティング戦略
21.2.13.6.2.製品戦略
21.2.13.6.3.チャネル戦略
21.2.14.シンソン
21.2.14.1.概要
21.2.14.2.製品ポートフォリオ
21.2.14.3.販売拠点
21.2.14.4.主要財務状況
21.2.14.5.SWOT分析
21.2.14.6.戦略の概要
21.2.14.6.1.マーケティング戦略
21.2.14.6.2.製品戦略
21.2.14.6.3.チャネル戦略
21.2.15.サーモフィッシャーサイエンティフィック
21.2.15.1.概要
21.2.15.2.製品ポートフォリオ
21.2.15.3.販売拠点
21.2.15.4.主要財務状況
21.2.15.5.SWOT分析
21.2.15.6.戦略の概要
21.2.15.6.1.マーケティング戦略
21.2.15.6.2.製品戦略
21.2.15.6.3.チャネル戦略
21.2.16.アッヴィ社
21.2.16.1.概要
21.2.16.2.製品ポートフォリオ
21.2.16.3.販売拠点
21.2.16.4.主要財務状況
21.2.16.5.SWOT分析
21.2.16.6.戦略の概要
21.2.16.6.1.マーケティング戦略
21.2.16.6.2.製品戦略
21.2.16.6.3.チャネル戦略
22.前提条件と略語
23.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research presents an exhaustive analysis of the global Antibodies Contract Manufacturing Market, providing deep insights into market dynamics, key growth drivers, challenges, and emerging trends. This report serves as a valuable resource for stakeholders, offering detailed data and statistics to navigate the market landscape from 2024 to 2033.

Key Insights:

• Estimated Market Value (2024): USD 6.07 Billion
• Projected Market Value (2033): USD 17.5 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 12.5%

Antibodies Contract Manufacturing Market - Report Scope:

The rising demand for monoclonal antibodies (mAbs) for treating various chronic diseases, including cancer, autoimmune disorders, and infectious diseases, drives the market for antibodies contract manufacturing. Outsourcing manufacturing processes to contract manufacturing organizations (CMOs) enables pharmaceutical and biotechnology companies to focus on core competencies such as research and development, while CMOs provide specialized production capabilities, scalability, and compliance with regulatory standards. This approach not only enhances operational efficiency but also reduces time-to-market for new therapies.

Market Growth Drivers:

The antibodies contract manufacturing market is driven by several factors, including the increasing prevalence of chronic diseases and the growing biopharmaceutical sector. The rise in the number of biotech startups and the trend towards personalized medicine significantly contribute to the demand for outsourced manufacturing services. Additionally, technological advancements in bioprocessing and the increasing complexity of antibody production processes make CMOs a vital part of the biopharmaceutical manufacturing landscape.
The cost-effectiveness of outsourcing manufacturing, along with the ability to access state-of-the-art facilities and expertise, further propels the market. Regulatory agencies' stringent quality requirements also encourage companies to partner with CMOs that possess the necessary certifications and compliance standards.

Market Restraints:

Despite its positive growth outlook, the antibodies contract manufacturing market faces challenges such as high initial investment costs and the complexity of antibody production processes. Maintaining consistent quality and ensuring regulatory compliance across different regions can be challenging for CMOs. Additionally, capacity constraints and supply chain disruptions can affect production timelines and cost efficiency.
Intellectual property concerns and the need for stringent confidentiality agreements can also pose hurdles for companies considering outsourcing. Moreover, competition from in-house manufacturing capabilities within large pharmaceutical companies may limit market growth to some extent.

Market Opportunities:

The antibodies contract manufacturing market presents significant opportunities for expansion and innovation. The increasing demand for biosimilars and the growing trend of antibody-drug conjugates (ADCs) offer lucrative opportunities for CMOs specializing in these areas. Expansion into emerging markets, where biopharmaceutical production capabilities are still developing, can provide substantial growth potential.
Technological advancements in single-use systems and continuous manufacturing processes offer opportunities to enhance production efficiency and reduce costs. Furthermore, strategic partnerships and collaborations between CMOs and biopharmaceutical companies can lead to the development of innovative solutions and new product offerings, driving market growth.

Key Questions Addressed in the Report:

• What is the Expected Value CAGR of the Antibodies Contract Manufacturing Market from 2024 to 2033?
• What are the Key Factors Driving the Growth of the Antibodies Contract Manufacturing Market?
• Which Region Holds the Largest Market Share in the Antibodies Contract Manufacturing Market?
• Who are the Key Players in the Global Antibodies Contract Manufacturing Market?
• What Strategies are Adopted by Leading Companies to Sustain Growth in the Antibodies Contract Manufacturing Market?

Competitive Landscape and Business Strategies:

Leading companies in the antibodies contract manufacturing market include Lonza Group, Boehringer Ingelheim, and Samsung Biologics. These companies focus on expanding their manufacturing capacities, investing in advanced bioprocessing technologies, and forming strategic partnerships to maintain their competitive edge.
Lonza Group, for instance, has made significant investments in expanding its mammalian manufacturing capabilities. Boehringer Ingelheim emphasizes the importance of innovation and quality in its manufacturing processes, while Samsung Biologics focuses on providing end-to-end solutions for biopharmaceutical companies.

Key Companies Profiled:

• Lonza Group
• Boehringer Ingelheim
• Samsung Biologics
• WuXi AppTec
• Catalent, Inc.
• Fujifilm Diosynth Biotechnologies
• AGC Biologics
• AbbVie Contract Manufacturing
• Thermo Fisher Scientific Inc.
• KBI Biopharma, Inc.

Antibodies Contract Manufacturing Market Segmentation:

Product:
• Monoclonal Antibodies
• Antibody Fragments
• Polyclonal Antibodies
Expression System:
• Mammalian
• Microbial
o Bacteria
o Yeast
Company Size:
• Small
• Mid-sized
• Large
• Very large
Scale of Operation:
• Preclinical
• Clinical
• Commercial
Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusions and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Product Adoption/Usage Analysis
4.2. List of Trading Companies
4.3. List of Local Manufacturers and their Distribution Strategy/Locations
4.4. Key Regulatory Scenario
4.5. Value Chain Analysis
4.6. PESTEL Analysis
4.7. Porter’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Outlook
5.1.3. Global Biopharmaceutical Contract Manufacturing Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Increasing Number of Healthcare Facilities
5.2.2. Emergence of New Infectious Diseases
5.2.3. Rise in Disposable Income
5.2.4. Key Players’ Historic Growth
5.2.5. New Product Approval/Launches
5.2.6. Growing Popularity of Healthcare Check-Ups
5.2.7. Product Adoption
5.2.8. Rise in Prevalence of Chronic and Lifestyle Diseases
5.2.9. Key Strategic Developments
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID-19 Crisis Analysis
6.1. COVID-19 and Impact Analysis
6.1.1. By Product
6.1.2. By Expression System
6.1.3. By Company Size
6.1.4. By Scale of Operation
6.1.5. By Country
6.2. 2024 Market Scenario
7. Global Antibody Contract Manufacturing Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
7.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
8. Global Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
8.1. Introduction / Key Findings
8.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Product, 2019-2023
8.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Product, 2024-2033
8.3.1. Monoclonal Antibodies
8.3.2. Antibody Fragments
8.3.3. Polyclonal Antibodies
8.4. Market Attractiveness Analysis By Product
9. Global Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Expression System
9.1. Introduction / Key Findings
9.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Expression System, 2019-2023
9.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Expression System, 2024-2033
9.3.1. Mammalian
9.3.2. Microbial
9.3.2.1. Bacteria
9.3.2.2. Yeast
9.4. Market Attractiveness Analysis By Expression System
10. Global Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Company Size
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Company Size, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Company Size, 2024-2033
10.3.1. Small
10.3.2. Mid-sized
10.3.3. Large
10.3.4. Very large
10.4. Market Attractiveness Analysis By Company Size
11. Global Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Scale of Operation
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Scale of Operation, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast By Scale of Operation, 2024-2033
11.3.1. Preclinical
11.3.2. Clinical
11.3.3. Commercial
11.4. Market Attractiveness Analysis By Scale of Operation
12. Global Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
12.1. Introduction
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis By Region, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Region, 2024-2033
12.3.1. North America
12.3.2. Latin America
12.3.3. Europe
12.3.4. East Asia
12.3.5. South Asia
12.3.6. Oceania
12.3.7. Middle East and Africa (MEA)
12.4. Market Attractiveness Analysis By Region
13. North America Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
13.3.1. By Country
13.3.1.1. U.S.
13.3.1.2. Canada
13.3.2. By Product
13.3.3. By Expression System
13.3.4. By Company Size
13.3.5. By Scale of Operation
13.4. Market Attractiveness Analysis
13.4.1. By Country
13.4.2. By Product
13.4.3. By Expression System
13.4.4. By Company Size
13.4.5. By Scale of Operation
13.5. Market Trends
13.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
13.7. Key Players - Intensity Mapping
13.8. Country Level Analysis & Forecast
13.8.1. U.S. Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
13.8.1.1. Introduction
13.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.1.2.1. By Product
13.8.1.2.2. By Expression System
13.8.1.2.3. By Company Size
13.8.1.2.4. By Scale of Operation
13.8.2. Canada Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
13.8.2.1. Introduction
13.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
13.8.2.2.1. By Product
13.8.2.2.2. By Expression System
13.8.2.2.3. By Company Size
13.8.2.2.4. By Scale of Operation
14. Latin America Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. Mexico
14.3.1.2. Brazil
14.3.1.3. Argentina
14.3.1.4. Rest of Latin America
14.3.2. By Product
14.3.3. By Expression System
14.3.4. By Company Size
14.3.5. By Scale of Operation
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Expression System
14.4.4. By Company Size
14.4.5. By Scale of Operation
14.5. Market Trends
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Players - Intensity Mapping
14.8. Country Level Analysis & Forecast
14.8.1. Mexico Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Expression System
14.8.1.2.3. By Company Size
14.8.1.2.4. By Scale of Operation
14.8.2. Brazil Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Expression System
14.8.2.2.3. By Company Size
14.8.2.2.4. By Scale of Operation
14.8.3. Argentina Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
14.8.3.1. Introduction
14.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.3.2.1. By Product
14.8.3.2.2. By Expression System
14.8.3.2.3. By Company Size
14.8.3.2.4. By Scale of Operation
15. Europe Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Germany
15.3.1.2. Italy
15.3.1.3. France
15.3.1.4. U.K.
15.3.1.5. Spain
15.3.1.6. BENELUX
15.3.1.7. Russia
15.3.1.8. Rest of Europe
15.3.2. By Product
15.3.3. By Expression System
15.3.4. By Company Size
15.3.5. By Scale of Operation
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Expression System
15.4.4. By Company Size
15.4.5. By Scale of Operation
15.5. Market Trends
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Players - Intensity Mapping
15.8. Country Level Analysis & Forecast
15.8.1. Germany Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Expression System
15.8.1.2.3. By Company Size
15.8.1.2.4. By Scale of Operation
15.8.2. Italy Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Expression System
15.8.2.2.3. By Company Size
15.8.2.2.4. By Scale of Operation
15.8.3. France Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Expression System
15.8.3.2.3. By Company Size
15.8.3.2.4. By Scale of Operation
15.8.4. U.K. Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.4.1. Introduction
15.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.4.2.1. By Product
15.8.4.2.2. By Expression System
15.8.4.2.3. By Company Size
15.8.4.2.4. By Scale of Operation
15.8.5. Spain Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.5.1. Introduction
15.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.5.2.1. By Product
15.8.5.2.2. By Expression System
15.8.5.2.3. By Company Size
15.8.5.2.4. By Scale of Operation
15.8.6. BENELUX Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.6.1. Introduction
15.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.6.2.1. By Product
15.8.6.2.2. By Expression System
15.8.6.2.3. By Company Size
15.8.6.2.4. By Scale of Operation
15.8.7. Russia Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
15.8.7.1. Introduction
15.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.7.2.1. By Product
15.8.7.2.2. By Expression System
15.8.7.2.3. By Company Size
15.8.7.2.4. By Scale of Operation
16. East Asia Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. China
16.3.1.2. Japan
16.3.1.3. South Korea
16.3.2. By Product
16.3.3. By Expression System
16.3.4. By Company Size
16.3.5. By Scale of Operation
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Expression System
16.4.4. By Company Size
16.4.5. By Scale of Operation
16.5. Market Trends
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Players - Intensity Mapping
16.8. Country Level Analysis & Forecast
16.8.1. China Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Expression System
16.8.1.2.3. By Company Size
16.8.1.2.4. By Scale of Operation
16.8.2. Japan Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Expression System
16.8.2.2.3. By Company Size
16.8.2.2.4. By Scale of Operation
16.8.3. South Korea Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Expression System
16.8.3.2.3. By Company Size
16.8.3.2.4. By Scale of Operation
17. South Asia Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Expression System
17.3.4. By Company Size
17.3.5. By Scale of Operation
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Expression System
17.4.4. By Company Size
17.4.5. By Scale of Operation
17.5. Market Trends
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Players - Intensity Mapping
17.8. Country Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Expression System
17.8.1.2.3. By Company Size
17.8.1.2.4. By Scale of Operation
17.8.2. Indonesia Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Expression System
17.8.2.2.3. By Company Size
17.8.2.2.4. By Scale of Operation
17.8.3. Malaysia Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Expression System
17.8.3.2.3. By Company Size
17.8.3.2.4. By Scale of Operation
17.8.4. Thailand Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Expression System
17.8.4.2.3. By Company Size
17.8.4.2.4. By Scale of Operation
18. Oceania Antibody Contract Manufacturing Market 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. Australia
18.3.1.2. New Zealand
18.3.2. By Product
18.3.3. By Expression System
18.3.4. By Company Size
18.3.5. By Scale of Operation
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Expression System
18.4.4. By Company Size
18.4.5. By Scale of Operation
18.5. Market Trends
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Players - Intensity Mapping
18.8. Country Level Analysis & Forecast
18.8.1. Australia Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Expression System
18.8.1.2.3. By Company Size
18.8.1.2.4. By Scale of Operation
18.8.2. New Zealand Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Expression System
18.8.2.2.3. By Company Size
18.8.2.2.4. By Scale of Operation
19. Middle East and Africa (MEA) Antibody Contract Manufacturing Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Value (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. GCC Countries
19.3.1.2. Turkey
19.3.1.3. North Africa
19.3.1.4. South Africa
19.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
19.3.2. By Product
19.3.3. By Expression System
19.3.4. By Company Size
19.3.5. By Scale of Operation
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Expression System
19.4.4. By Company Size
19.4.5. By Scale of Operation
19.5. Market Trends
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Players - Intensity Mapping
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. GCC Countries Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Expression System
19.8.1.2.3. By Company Size
19.8.1.2.4. By Scale of Operation
19.8.2. Turkey Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Expression System
19.8.2.2.3. By Company Size
19.8.2.2.4. By Scale of Operation
19.8.3. South Africa Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
19.8.3.1. Introduction
19.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.3.2.1. By Product
19.8.3.2.2. By Expression System
19.8.3.2.3. By Company Size
19.8.3.2.4. By Scale of Operation
19.8.4. North Africa Antibody Contract Manufacturing Market Analysis
19.8.4.1. Introduction
19.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.4.2.1. By Product
19.8.4.2.2. By Expression System
19.8.4.2.3. By Company Size
19.8.4.2.4. By Scale of Operation
20. Market Structure Analysis
20.1. Market Analysis by Tier of Companies
20.2. Market Share Analysis of Top Players
20.3. Market Concentration
20.4. Market Presence Analysis
21. Competition Analysis
21.1. Competition Dashboard
21.2. Competition Deep Dive
21.2.1. AMRI
21.2.1.1. Overview
21.2.1.2. Product Portfolio
21.2.1.3. Sales Footprint
21.2.1.4. Key Financials
21.2.1.5. SWOT Analysis
21.2.1.6. Strategy Overview
21.2.1.6.1. Marketing Strategy
21.2.1.6.2. Product Strategy
21.2.1.6.3. Channel Strategy
21.2.2. AGC Biologics
21.2.2.1. Overview
21.2.2.2. Product Portfolio
21.2.2.3. Sales Footprint
21.2.2.4. Key Financials
21.2.2.5. SWOT Analysis
21.2.2.6. Strategy Overview
21.2.2.6.1. Marketing Strategy
21.2.2.6.2. Product Strategy
21.2.2.6.3. Channel Strategy
21.2.3. Aldevron
21.2.3.1. Overview
21.2.3.2. Product Portfolio
21.2.3.3. Sales Footprint
21.2.3.4. Key Financials
21.2.3.5. SWOT Analysis
21.2.3.6. Strategy Overview
21.2.3.6.1. Marketing Strategy
21.2.3.6.2. Product Strategy
21.2.3.6.3. Channel Strategy
21.2.4. Eurofins CDMO
21.2.4.1. Overview
21.2.4.2. Product Portfolio
21.2.4.3. Sales Footprint
21.2.4.4. Key Financials
21.2.4.5. SWOT Analysis
21.2.4.6. Strategy Overview
21.2.4.6.1. Marketing Strategy
21.2.4.6.2. Product Strategy
21.2.4.6.3. Channel Strategy
21.2.5. Boehringer Ingelheim BioXcellence
21.2.5.1. Overview
21.2.5.2. Product Portfolio
21.2.5.3. Sales Footprint
21.2.5.4. Key Financials
21.2.5.5. SWOT Analysis
21.2.5.6. Strategy Overview
21.2.5.6.1. Marketing Strategy
21.2.5.6.2. Product Strategy
21.2.5.6.3. Channel Strategy
21.2.6. FUJIFILM Diosynth Biotechnologies
21.2.6.1. Overview
21.2.6.2. Product Portfolio
21.2.6.3. Sales Footprint
21.2.6.4. Key Financials
21.2.6.5. SWOT Analysis
21.2.6.6. Strategy Overview
21.2.6.6.1. Marketing Strategy
21.2.6.6.2. Product Strategy
21.2.6.6.3. Channel Strategy
21.2.7. Emergent BioSolutions
21.2.7.1. Overview
21.2.7.2. Product Portfolio
21.2.7.3. Sales Footprint
21.2.7.4. Key Financials
21.2.7.5. SWOT Analysis
21.2.7.6. Strategy Overview
21.2.7.6.1. Marketing Strategy
21.2.7.6.2. Product Strategy
21.2.7.6.3. Channel Strategy
21.2.8. KBI Biopharma
21.2.8.1. Overview
21.2.8.2. Product Portfolio
21.2.8.3. Sales Footprint
21.2.8.4. Key Financials
21.2.8.5. SWOT Analysis
21.2.8.6. Strategy Overview
21.2.8.6.1. Marketing Strategy
21.2.8.6.2. Product Strategy
21.2.8.6.3. Channel Strategy
21.2.9. Lonza
21.2.9.1. Overview
21.2.9.2. Product Portfolio
21.2.9.3. Sales Footprint
21.2.9.4. Key Financials
21.2.9.5. SWOT Analysis
21.2.9.6. Strategy Overview
21.2.9.6.1. Marketing Strategy
21.2.9.6.2. Product Strategy
21.2.9.6.3. Channel Strategy
21.2.10. Novasep
21.2.10.1. Overview
21.2.10.2. Product Portfolio
21.2.10.3. Sales Footprint
21.2.10.4. Key Financials
21.2.10.5. SWOT Analysis
21.2.10.6. Strategy Overview
21.2.10.6.1. Marketing Strategy
21.2.10.6.2. Product Strategy
21.2.10.6.3. Channel Strategy
21.2.11. Nitto Avecia Pharma Services
21.2.11.1. Overview
21.2.11.2. Product Portfolio
21.2.11.3. Sales Footprint
21.2.11.4. Key Financials
21.2.11.5. SWOT Analysis
21.2.11.6. Strategy Overview
21.2.11.6.1. Marketing Strategy
21.2.11.6.2. Product Strategy
21.2.11.6.3. Channel Strategy
21.2.12. Pierre Fabre
21.2.12.1. Overview
21.2.12.2. Product Portfolio
21.2.12.3. Sales Footprint
21.2.12.4. Key Financials
21.2.12.5. SWOT Analysis
21.2.12.6. Strategy Overview
21.2.12.6.1. Marketing Strategy
21.2.12.6.2. Product Strategy
21.2.12.6.3. Channel Strategy
21.2.13. Samsung BioLogics
21.2.13.1. Overview
21.2.13.2. Product Portfolio
21.2.13.3. Sales Footprint
21.2.13.4. Key Financials
21.2.13.5. SWOT Analysis
21.2.13.6. Strategy Overview
21.2.13.6.1. Marketing Strategy
21.2.13.6.2. Product Strategy
21.2.13.6.3. Channel Strategy
21.2.14. Synthon
21.2.14.1. Overview
21.2.14.2. Product Portfolio
21.2.14.3. Sales Footprint
21.2.14.4. Key Financials
21.2.14.5. SWOT Analysis
21.2.14.6. Strategy Overview
21.2.14.6.1. Marketing Strategy
21.2.14.6.2. Product Strategy
21.2.14.6.3. Channel Strategy
21.2.15. Thermo Fisher Scientific
21.2.15.1. Overview
21.2.15.2. Product Portfolio
21.2.15.3. Sales Footprint
21.2.15.4. Key Financials
21.2.15.5. SWOT Analysis
21.2.15.6. Strategy Overview
21.2.15.6.1. Marketing Strategy
21.2.15.6.2. Product Strategy
21.2.15.6.3. Channel Strategy
21.2.16. AbbVie, Inc.
21.2.16.1. Overview
21.2.16.2. Product Portfolio
21.2.16.3. Sales Footprint
21.2.16.4. Key Financials
21.2.16.5. SWOT Analysis
21.2.16.6. Strategy Overview
21.2.16.6.1. Marketing Strategy
21.2.16.6.2. Product Strategy
21.2.16.6.3. Channel Strategy
22. Assumptions and Acronyms Used
23. Research Methodology

 

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