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車椅子とコンポーネント市場:製品タイプ別、エンドユーザー別、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、中南米、中東・アフリカ):世界の産業分析、規模、シェア、成長、動向、予測、2024-2033年


Wheelchair and Components Market by Product Type, End-Users, and Geography (North America, Europe, Asia Pacific, Latin America, and the Middle East and Africa): Global Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends, and Forecast, 2024-2033

Persistence Market Research社はこのほど、車椅子とコンポーネントの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。このレポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Persistence Market Research
パーシスタンスマーケットリサーチ
2024年5月10日 US$4,900
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サマリー

Persistence Market Research社はこのほど、車椅子とコンポーネントの世界市場に関する包括的なレポートを発表しました。このレポートでは、促進要因、トレンド、機会、課題など、重要な市場ダイナミクスを徹底的に評価し、市場構造に関する詳細な洞察を提供しています。

主な洞察

- 車椅子の市場規模(2024E):124.9億米ドル
- 市場予測値(2033F):179億米ドル179億米ドル
- 世界市場成長率 (CAGR 2024 to 2033): 4.1%

車椅子とコンポーネント市場 - レポートスコープ:

車いすは、障害や運動障害を持つ人にとって必要不可欠な移動補助器具であり、多様なユーザーニーズに応えるために様々なデザインや機能を提供している。この市場には、手動車椅子、電動車椅子、および座席やポジショニングシステム、車輪、フレームなどの特殊な車椅子コンポーネントが含まれる。市場成長の原動力となっているのは、移動障害の有病率の増加、高齢者人口の増加、ユーザーの快適性と独立性を高める車椅子技術の進歩である。

市場成長の促進要因

車椅子とコンポーネントの世界市場は、高齢化人口の増加とそれに伴う運動障害の増加など、いくつかの重要な要因によって推進されている。移動補助具に対する認識と受容の高まりが市場拡大に寄与している。軽量素材、電動車椅子のバッテリー寿命の向上、人間工学に基づいた設計の強化といった技術の進歩は、より優れたモビリティ・ソリューションを提供し、市場の成長を促進している。さらに、障害者補助器具に対する政府の取り組みや資金援助は、市場の発展をさらに後押ししている。

市場の阻害要因

有望な成長見込みがあるにもかかわらず、車椅子とコンポーネント市場は、高コスト、低所得地域でのアクセス制限、償還の問題に関連する課題に直面している。先進的な車椅子やコンポーネントの価格が手ごろであるかどうかは、多くのユーザーにとって大きな障壁となりうる。さらに、一貫性のない償還政策と厳しい規制要件は、市場参入と拡大の妨げとなる。こうした経済的・規制的障壁に対処するには、業界関係者、医療提供者、政策立案者の協力が必要である。

市場機会:

車いすとコンポーネント市場は、技術革新、カスタマイズされたソリューションに対する需要の増加、医療インフラの拡大により、大きな成長機会をもたらしている。車椅子にIoTやAIなどのスマート技術が統合されることで、ユーザーエクスペリエンスが向上し、リアルタイムの健康モニタリングが可能になる。さらに、在宅医療やパーソナル・モビリティ・ソリューションの増加傾向は、市場プレーヤーに新たな道を開く。新たな機会を活用し、市場のリーダーシップを維持するためには、戦略的パートナーシップとともに研究開発への投資が不可欠である。

本レポートで扱う主な質問

車椅子とコンポーネント市場の世界的な成長を促進する主な要因は何か?
様々なユーザー層で採用を促進している車椅子のタイプとコンポーネントは何か?
技術の進歩は車椅子市場の競争環境をどのように変えているのか?
車椅子とコンポーネント市場に貢献している主要プレイヤーは誰で、市場の関連性を維持するためにどのような戦略を採用しているのか?
車椅子とコンポーネントの世界市場における新たなトレンドと将来性は?

競合情報とビジネス戦略:

Invacare Corporation、Sunrise Medical、Ottobock Healthcareなど、車椅子とコンポーネントの世界市場における主要企業は、競争力を高めるために技術革新、製品の差別化、戦略的パートナーシップに注力しています。これらの企業は研究開発に投資し、スマート車椅子、人間工学に基づいた設計、軽量素材など、多様なユーザーニーズに応える先進的な車椅子ソリューションを開発している。医療提供者、流通業者、規制機関との協力関係は、市場へのアクセスを容易にし、技術採用を促進する。さらに、ユーザー教育、臨床研究、エビデンスに基づく実践を重視することで、市場の成長を促進し、急速に進化する車いすの状況においてユーザーの成果を高めている。

主な企業

- インヴァケア社
- サンライズメディカル
- ペルモビルAB
- オットーボック・ヘルスケア社
- 21世紀サイエンティフィック社
- メイラ・ヴィルヘルム・メイヤーGmbH & Co.KG
- プライド・モビリティ・プロダクツ社
- ホバーランド社
- パンテーラAB
- テトラ機器
- カスタムエンジニアードホイール
- 車椅子プレース社
- アルベル(フランク・モビリティ)
- インテリホイール
- レヴォAG
- セグウェイ
- カレックス・ヘルス・ブランズ社
- ドライブ・メディカル・デザイン&マニュファクチャリング
- カルマンヘルスケア
- グラハム-フィールド・ヘルス・プロダクツ社

車椅子とコンポーネント産業調査の主要セグメント

製品別
- 車椅子
- 車椅子コンポーネント

モダリティ別
- 標準的な輸送用車椅子
- 自走式車椅子
- スポーツ車いす
- 立ち乗り車いす
- リクライニング車いす
- 肥満用車いす
- 軽量車いす

販売チャネル別
- 施設販売
- 小売販売

地域別
- 北米
- ラテンアメリカ
- ヨーロッパ
- 南アジア
- 東アジア
- オセアニア
- 中東・アフリカ



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目次

1.要旨
1.1.世界市場の展望
1.2.需要サイドの動向
1.3.供給サイドの動向
1.4.分析と提言
2.市場概要
2.1.市場カバレッジ/分類
2.2.市場の定義/範囲/限界
2.3.包含と除外
3.主な市場動向
3.1.市場に影響を与える主なトレンド
3.2.製品イノベーション/開発動向
4.主な成功要因
4.1.価格分析
4.2.市場-新製品の上市と承認
4.3.規制シナリオ
4.4.車椅子の設置台数の増加
4.5.主要参入企業 市場プレゼンス
4.6.メーカーによる主な販売促進戦略
4.7.最近の製品発表
4.8.中古ケースシナリオ, 年齢層別, 地域別
4.8.1.老人男性
4.8.2.老人女性
4.8.3.成人
4.8.4.青少年
4.8.5.小児
4.9.PESTEL分析
4.10.ポーター分析
5.市場の背景
5.1.マクロ経済要因
5.1.1.世界のGDP成長見通し
5.1.2.世界のヘルスケア産業の見通し
5.1.3.パーソナルモビリティデバイス市場の概要
5.2.予測要因-関連性と影響
5.2.1.トップ企業の過去の成長
5.2.2.高齢化人口の増加
5.2.3.車椅子の技術進歩
5.2.4.入院患者の増加
5.2.5.施設あたりの車椅子の平均台数
5.2.6.新規販売と買い替えシナリオ
5.2.7.新製品の発売
5.2.8.老年人口の増加
5.2.9.政府の資金援助とサポートの増加
5.3.市場ダイナミクス
5.3.1.原動力
5.3.2.阻害要因
5.3.3.機会分析
6.COVID19 危機分析
6.1.2024年市場シナリオ
6.2.COVID-19と影響分析
6.2.1.製品別
6.2.2.モダリティ別
6.2.3.販売チャネル別
6.2.4.地域別
7.世界の車椅子およびコンポーネント市場の需要(数量)分析2019-2023年および予測、2024-2033年
7.1.過去の市場(数量)分析、2019-2023年
7.2.現在と今後の市場(数量)予測、2024年~2033年
7.2.1.前年比成長トレンド分析
8.車椅子とコンポーネントの世界市場-価格分析
8.1.製品別地域価格分析
8.2.価格内訳
8.2.1.メーカーレベル価格
8.2.2.ディストリビューター・レベルの価格
8.3.世界平均価格分析ベンチマーク
8.4.価格設定の前提
9.世界の車椅子とコンポーネント市場の需要(金額または規模、億米ドル)分析2019-2023年と予測、2024-2033年
9.1.過去の市場価値(億米ドル)分析、2019-2023年
9.2.現在と将来の市場価値(億米ドル)予測、2024-2033年
9.2.1.前年比成長トレンド分析
9.2.2.絶対額の機会分析
10.車椅子とコンポーネントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:製品別
10.1.はじめに/主な調査結果
10.2.2019年~2023年の製品別過去市場規模(億米ドル)および数量(台)分析
10.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、製品別、2024年~2033年
10.3.1.車椅子
10.3.1.1.手動車椅子
10.3.1.2.電動車いす
10.3.1.3.電動スクーター
10.3.2.車椅子コンポーネント
10.3.2.1.ハンドリム&ホイールリム
10.3.2.2.フレーム
10.3.2.3.その他の部品
10.4.市場魅力度分析(製品別
11.車椅子とコンポーネントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:モダリティ別
11.1.はじめに / 主要な調査結果
11.2.過去の市場規模(10億米ドル)分析、モダリティ別、2019-2023年
11.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、モダリティ別、2024~2033年
11.3.1.標準的な搬送用車椅子
11.3.2.自走式車椅子
11.3.3.スポーツ車いす
11.3.4.立ち乗り車いす
11.3.5.リクライニング車いす
11.3.6.肥満用車いす
11.3.7.軽量車いす
11.4.市場魅力度分析、モダリティ別
12.車椅子とコンポーネントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:流通チャネル別
12.1.はじめに / 主要な調査結果
12.2.流通チャネル別の過去市場規模(10億米ドル)分析、2019-2023年
12.3.現在および将来の市場規模(10億米ドル)分析と予測、流通チャネル別、2024~2033年
12.3.1.機関投資家向け販売
12.3.1.1.病院
12.3.1.2.外来手術センター
12.3.1.3.救急医療サービス
12.3.1.4.診療所
12.3.1.5.長期介護センター
12.3.1.6.介護施設
12.3.1.7.その他(空港/鉄道駅/ハイパーマーケット・スーパーマーケット)
12.3.2.小売販売
12.3.2.1.薬局チェーン
12.3.2.2.医療機器小売店
12.3.2.3.オンライン販売
12.4.市場魅力度分析(流通チャネル別
13.車椅子およびコンポーネントの世界市場分析2019-2023年および予測2024-2033年:地域別
13.1.はじめに
13.2.地域別の過去市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析、2019年~2023年
13.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(台数)分析と予測、地域別、2024年~2033年
13.3.1.北米
13.3.2.ラテンアメリカ
13.3.3.ヨーロッパ
13.3.4.南アジア
13.3.5.東アジア
13.3.6.オセアニア
13.3.7.中東・アフリカ
13.4.市場魅力度分析(地域別
14.北米の車椅子とコンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
14.1.はじめに
14.2.市場分類別、過去の市場規模(億米ドル)および台数(ユニット)動向分析、2019~2023年
14.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
14.3.1.国別
14.3.1.1.米国
14.3.1.2.カナダ
14.3.2.製品別
14.3.3.モダリティ別
14.3.4.販売チャネル別
14.4.市場魅力度分析
14.4.1.国別
14.4.2.製品別
14.4.3.モダリティ別
14.4.4.販売チャネル別
14.5.主要市場参加者-インテンシティマッピング
14.6.促進要因と阻害要因-影響分析
14.7.主要市場動向
14.8.国別分析と予測
14.8.1.米国の車椅子とコンポーネント市場
14.8.1.1.はじめに
14.8.1.2.市場分類別分析と予測
14.8.1.2.1.製品別
14.8.1.2.2.モダリティ別
14.8.1.2.3.販売チャネル別
14.8.2.カナダの車椅子とコンポーネント市場
14.8.2.1.序論
14.8.2.2.市場分類別分析と予測
14.8.2.2.1.製品別
14.8.2.2.2.モダリティ別
14.8.2.2.3.販売チャネル別
15.ラテンアメリカの車椅子とコンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
15.1.はじめに
15.2.市場分類別、過去の市場規模(億米ドル)および台数(ユニット)動向分析、2019-2023年
15.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
15.3.1.国別
15.3.1.1.メキシコ
15.3.1.2.ブラジル
15.3.1.3.アルゼンチン
15.3.1.4.その他のラテンアメリカ
15.3.2.製品別
15.3.3.モダリティ別
15.3.4.販売チャネル別
15.4.市場魅力度分析
15.4.1.国別
15.4.2.製品別
15.4.3.モダリティ別
15.4.4.販売チャネル別
15.5.主要市場参入企業-インテンシティマッピング
15.6.促進要因と阻害要因-影響分析
15.7.主要市場動向
15.8.国別分析と予測
15.8.1.メキシコの車椅子とコンポーネント市場
15.8.1.1.序論
15.8.1.2.市場分類別分析と予測
15.8.1.2.1.製品別
15.8.1.2.2.モダリティ別
15.8.1.2.3.販売チャネル別
15.8.2.ブラジルの外科用画像市場
15.8.2.1.はじめに
15.8.2.2.市場分類別分析と予測
15.8.2.2.1.製品別
15.8.2.2.2.モダリティ別
15.8.2.2.3.販売チャネル別
15.8.3.アルゼンチンの車椅子とコンポーネント市場
15.8.3.1.序論
15.8.3.2.市場分類別分析と予測
15.8.3.2.1.製品別
15.8.3.2.2.モダリティ別
15.8.3.2.3.販売チャネル別
16.欧州車椅子・コンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
16.1.はじめに
16.2.過去の市場規模(億米ドル)および台数(ユニット)推移分析、市場分類別、2019-2023年
16.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
16.3.1.国別
16.3.1.1.英国
16.3.1.2.ドイツ
16.3.1.3.イタリア
16.3.1.4.フランス
16.3.1.5.スペイン
16.3.1.6.ロシア
16.3.1.7.ベネルクス
16.3.1.8.その他のヨーロッパ
16.3.2.製品別
16.3.3.モダリティ別
16.3.4.販売チャネル別
16.4.市場魅力度分析
16.4.1.国別
16.4.2.製品別
16.4.3.モダリティ別
16.4.4.販売チャネル別
16.5.主要市場参加者-インテンシティマッピング
16.6.促進要因と阻害要因-影響分析
16.7.主要市場動向
16.8.国別分析と予測
16.8.1.イギリスの車椅子とコンポーネント市場
16.8.1.1.はじめに
16.8.1.2.市場分類別分析と予測
16.8.1.2.1.製品別
16.8.1.2.2.モダリティ別
16.8.1.2.3.販売チャネル別
16.8.2.ドイツの車椅子とコンポーネント市場
16.8.2.1.序論
16.8.2.2.市場分類別分析と予測
16.8.2.2.1.製品別
16.8.2.2.2.モダリティ別
16.8.2.2.3.販売チャネル別
16.8.3.イタリアの車椅子とコンポーネント市場
16.8.3.1.序論
16.8.3.2.市場分類別分析と予測
16.8.3.2.1.製品別
16.8.3.2.2.モダリティ別
16.8.3.2.3.販売チャネル別
16.8.4.フランスの車椅子とコンポーネント市場
16.8.4.1.はじめに
16.8.4.2.市場分類別分析と予測
16.8.4.2.1.製品別
16.8.4.2.2.モダリティ別
16.8.4.2.3.販売チャネル別
16.8.5.スペインの車椅子とコンポーネント市場
16.8.5.1.序論
16.8.5.2.市場分類別分析と予測
16.8.5.2.1.製品別
16.8.5.2.2.モダリティ別
16.8.5.2.3.販売チャネル別
16.8.6.ロシアの車椅子とコンポーネント市場
16.8.6.1.序論
16.8.6.2.市場分類別分析と予測
16.8.6.2.1.製品別
16.8.6.2.2.モダリティ別
16.8.6.2.3.販売チャネル別
16.8.7.BENULUX車椅子とコンポーネント市場
16.8.7.1.はじめに
16.8.7.2.市場分類別分析と予測
16.8.7.2.1.製品別
16.8.7.2.2.モダリティ別
16.8.7.2.3.販売チャネル別
17.南アジアの車椅子とコンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
17.1.はじめに
17.2.市場分類別、過去の市場規模(億米ドル)および台数(ユニット)動向分析、2019-2023年
17.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
17.3.1.国別
17.3.1.1.インド
17.3.1.2.インドネシア
17.3.1.3.マレーシア
17.3.1.4.タイ
17.3.1.5.その他の南アジア
17.3.2.製品別
17.3.3.モダリティ別
17.3.4.販売チャネル別
17.4.市場魅力度分析
17.4.1.国別
17.4.2.製品別
17.4.3.モダリティ別
17.4.4.販売チャネル別
17.5.主要市場参加者-インテンシティマッピング
17.6.促進要因と阻害要因-影響分析
17.7.主要市場動向
17.8.国別分析と予測
17.8.1.インドの車椅子とコンポーネント市場
17.8.1.1.はじめに
17.8.1.2.市場分類別分析と予測
17.8.1.2.1.製品別
17.8.1.2.2.モダリティ別
17.8.1.2.3.販売チャネル別
17.8.2.インドネシアの車椅子とコンポーネント市場
17.8.2.1.序論
17.8.2.2.市場分類別分析と予測
17.8.2.2.1.製品別
17.8.2.2.2.モダリティ別
17.8.2.2.3.販売チャネル別
17.8.3.マレーシアの車椅子とコンポーネント市場
17.8.3.1.序論
17.8.3.2.市場分類別分析と予測
17.8.3.2.1.製品別
17.8.3.2.2.モダリティ別
17.8.3.2.3.販売チャネル別
17.8.4.タイの車椅子とコンポーネント市場
17.8.4.1.序論
17.8.4.2.市場分類別分析と予測
17.8.4.2.1.製品別
17.8.4.2.2.モダリティ別
17.8.4.2.3.販売チャネル別
18.東アジアの車椅子とコンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
18.1.はじめに
18.2.市場分類別、過去の市場規模(億米ドル)および台数(ユニット)動向分析、2019-2023年
18.3.市場分類別現在および将来市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、2024-2033年
18.3.1.国別
18.3.1.1.中国
18.3.1.2.日本
18.3.1.3.韓国
18.3.2.製品別
18.3.3.モダリティ別
18.3.4.販売チャネル別
18.4.市場魅力度分析
18.4.1.国別
18.4.2.製品別
18.4.3.モダリティ別
18.4.4.販売チャネル別
18.5.主要市場参加者-インテンシティマッピング
18.6.促進要因と阻害要因-影響分析
18.7.主要市場動向
18.8.国別分析と予測
18.8.1.中国の車椅子とコンポーネント市場
18.8.1.1.はじめに
18.8.1.2.市場分類別分析と予測
18.8.1.2.1.製品別
18.8.1.2.2.モダリティ別
18.8.1.2.3.販売チャネル別
18.8.2.日本の車椅子とコンポーネント市場
18.8.2.1.はじめに
18.8.2.2.市場分類別分析と予測
18.8.2.2.1.製品別
18.8.2.2.2.モダリティ別
18.8.2.2.3.販売チャネル別
18.8.3.韓国の車椅子とコンポーネント市場
18.8.3.1.序論
18.8.3.2.市場分類別分析と予測
18.8.3.2.1.製品別
18.8.3.2.2.モダリティ別
18.8.3.2.3.販売チャネル別
19.オセアニアの車椅子とコンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
19.1.序論
19.2.過去の市場規模(億米ドル)および台数(ユニット)推移分析(市場分類別)、2019~2023年
19.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
19.3.1.国別
19.3.1.1.オーストラリア
19.3.1.2.ニュージーランド
19.3.2.製品別
19.3.3.モダリティ別
19.3.4.販売チャネル別
19.4.市場魅力度分析
19.4.1.国別
19.4.2.製品別
19.4.3.モダリティ別
19.4.4.販売チャネル別
19.5.主要市場参入企業-インテンシティマッピング
19.6.促進要因と阻害要因-影響分析
19.7.主要市場動向
19.8.国別分析と予測
19.8.1.オーストラリアの車椅子とコンポーネント市場
19.8.1.1.はじめに
19.8.1.2.市場分類別分析と予測
19.8.1.2.1.製品別
19.8.1.2.2.モダリティ別
19.8.1.2.3.販売チャネル別
19.8.2.ニュージーランドの車椅子とコンポーネント市場
19.8.2.1.序論
19.8.2.2.市場分類別分析と予測
19.8.2.2.1.製品別
19.8.2.2.2.モダリティ別
19.8.2.2.3.販売チャネル別
20.中東・アフリカ(MEA)の車椅子とコンポーネント市場分析2019-2023年および予測2024-2033年
20.1.序論
20.2.市場分類別、過去の市場規模(億米ドル)と台数(ユニット)動向分析、2019-2023年
20.3.現在および将来の市場規模(億米ドル)および数量(ユニット)分析と予測、市場分類別、2024年~2033年
20.3.1.国別
20.3.1.1.GCC諸国
20.3.1.2.トルコ
20.3.1.3.南アフリカ
20.3.1.4.北アフリカ
20.3.1.5.その他の中東・アフリカ
20.3.2.製品別
20.3.3.モダリティ別
20.3.4.販売チャネル別
20.4.市場魅力度分析
20.4.1.国別
20.4.2.製品別
20.4.3.モダリティ別
20.4.4.販売チャネル別
20.5.主要市場参加者-インテンシティマッピング
20.6.促進要因と阻害要因-影響分析
20.7.主要市場動向
20.8.国別分析と予測
20.8.1.GCC諸国の車椅子とコンポーネント市場
20.8.1.1.はじめに
20.8.1.2.市場分類別分析と予測
20.8.1.2.1.製品別
20.8.1.2.2.モダリティ別
20.8.1.2.3.販売チャネル別
20.8.2.トルコの車椅子とコンポーネント市場
20.8.2.1.序論
20.8.2.2.市場分類別分析と予測
20.8.2.2.1.製品別
20.8.2.2.2.モダリティ別
20.8.2.2.3.販売チャネル別
20.8.3.南アフリカの車椅子とコンポーネント市場
20.8.3.1.序論
20.8.3.2.市場分類別分析と予測
20.8.3.2.1.製品別
20.8.3.2.2.モダリティ別
20.8.3.2.3.販売チャネル別
20.8.4.北アフリカの車椅子とコンポーネント市場
20.8.4.1.序論
20.8.4.2.市場分類別分析と予測
20.8.4.2.1.製品別
20.8.4.2.2.モダリティ別
20.8.4.2.3.販売チャネル別
21.市場構造分析
21.1.企業階層別市場分析
21.2.上位企業の市場シェア分析
21.3.市場プレゼンス分析
21.3.1.プレーヤーの地域別フットプリント
21.3.2.プレーヤーによるプラットフォームタイプのフットプリント
21.3.3.プレーヤーによるチャネル別フットプリント
22.競争分析
22.1.競争ダッシュボード
22.2.競合ベンチマーキング
22.3.競合ディープダイブ
22.3.1.インヴァケア社
22.3.1.1.会社概要
22.3.1.2.製品ポートフォリオ
22.3.1.3.販売拠点
22.3.1.4.主要財務状況
22.3.1.5.SWOT分析
22.3.1.6.主要開発
22.3.1.7.戦略の概要
22.3.1.7.1.マーケティング戦略
22.3.1.7.2.製品戦略
22.3.1.7.3.チャネル戦略
22.3.2.サンライズメディカル
22.3.2.1.会社概要
22.3.2.2.製品ポートフォリオ
22.3.2.3.販売拠点
22.3.2.4.主要財務状況
22.3.2.5.SWOT分析
22.3.2.6.主要開発
22.3.2.7.戦略の概要
22.3.2.7.1.マーケティング戦略
22.3.2.7.2.製品戦略
22.3.2.7.3.チャネル戦略
22.3.3.ペルモビルAB
22.3.3.1.会社概要
22.3.3.2.製品ポートフォリオ
22.3.3.3.販売拠点
22.3.3.4.主要財務状況
22.3.3.5.SWOT分析
22.3.3.6.主要開発
22.3.3.7.戦略の概要
22.3.3.7.1.マーケティング戦略
22.3.3.7.2.製品戦略
22.3.3.7.3.チャネル戦略
22.3.4.オットーボック・ヘルスケア社
22.3.4.1.会社概要
22.3.4.2.製品ポートフォリオ
22.3.4.3.販売拠点
22.3.4.4.主要財務状況
22.3.4.5.SWOT分析
22.3.4.6.主要開発
22.3.4.7.戦略の概要
22.3.4.7.1.マーケティング戦略
22.3.4.7.2.製品戦略
22.3.4.7.3.チャネル戦略
22.3.5.21世紀サイエンティフィック社
22.3.5.1.会社概要
22.3.5.2.製品ポートフォリオ
22.3.5.3.販売拠点
22.3.5.4.主要財務状況
22.3.5.5.SWOT分析
22.3.5.6.主要開発
22.3.5.7.戦略の概要
22.3.5.7.1.マーケティング戦略
22.3.5.7.2.製品戦略
22.3.5.7.3.チャネル戦略
22.3.6.Meyra Wilhelm Meyer GmbH & Co.KG
22.3.6.1.会社概要
22.3.6.2.製品ポートフォリオ
22.3.6.3.販売拠点
22.3.6.4.主要財務状況
22.3.6.5.SWOT分析
22.3.6.6.主要開発
22.3.6.7.戦略の概要
22.3.6.7.1.マーケティング戦略
22.3.6.7.2.製品戦略
22.3.6.7.3.チャネル戦略
22.3.7.プライド・モビリティ・プロダクツ
22.3.7.1.会社概要
22.3.7.2.製品ポートフォリオ
22.3.7.3.販売拠点
22.3.7.4.主要財務状況
22.3.7.5.SWOT分析
22.3.7.6.主要開発
22.3.7.7.戦略の概要
22.3.7.7.1.マーケティング戦略
22.3.7.7.2.製品戦略
22.3.7.7.3.チャネル戦略
22.3.8.ホバーランド社
22.3.8.1.会社概要
22.3.8.2.製品ポートフォリオ
22.3.8.3.販売拠点
22.3.8.4.主要財務状況
22.3.8.5.SWOT分析
22.3.8.6.主要開発
22.3.8.7.戦略の概要
22.3.8.7.1.マーケティング戦略
22.3.8.7.2.製品戦略
22.3.8.7.3.チャネル戦略
22.3.9.パンテーラAB
22.3.9.1.会社概要
22.3.9.2.製品ポートフォリオ
22.3.9.3.販売拠点
22.3.9.4.主要財務状況
22.3.9.5.SWOT分析
22.3.9.6.主要開発
22.3.9.7.戦略の概要
22.3.9.7.1.マーケティング戦略
22.3.9.7.2.製品戦略
22.3.9.7.3.チャネル戦略
22.3.10.テトラ・イクイップメント
22.3.10.1.会社概要
22.3.10.2.製品ポートフォリオ
22.3.10.3.販売拠点
22.3.10.4.主要財務状況
22.3.10.5.SWOT分析
22.3.10.6.主要開発
22.3.10.7.戦略の概要
22.3.10.7.1.マーケティング戦略
22.3.10.7.2.製品戦略
22.3.10.7.3.チャネル戦略
22.3.11.カスタムメイドホイール
22.3.11.1.会社概要
22.3.11.2.製品ポートフォリオ
22.3.11.3.販売拠点
22.3.11.4.主要財務状況
22.3.11.5.SWOT分析
22.3.11.6.主要開発
22.3.11.7.戦略の概要
22.3.11.7.1.マーケティング戦略
22.3.11.7.2.製品戦略
22.3.11.7.3.チャネル戦略
22.3.12.車椅子プレイス社
22.3.12.1.会社概要
22.3.12.2.製品ポートフォリオ
22.3.12.3.販売拠点
22.3.12.4.主要財務状況
22.3.12.5.SWOT分析
22.3.12.6.主要開発
22.3.12.7.戦略の概要
22.3.12.7.1.マーケティング戦略
22.3.12.7.2.製品戦略
22.3.12.7.3.チャネル戦略
22.3.13.アルベル(フランク・モビリティ)
22.3.13.1.会社概要
22.3.13.2.製品ポートフォリオ
22.3.13.3.販売拠点
22.3.13.4.主要財務状況
22.3.13.5.SWOT分析
22.3.13.6.主要開発
22.3.13.7.戦略の概要
22.3.13.7.1.マーケティング戦略
22.3.13.7.2.製品戦略
22.3.13.7.3.チャネル戦略
22.3.14.インテリホイール
22.3.14.1.会社概要
22.3.14.2.製品ポートフォリオ
22.3.14.3.販売拠点
22.3.14.4.主要財務状況
22.3.14.5.SWOT分析
22.3.14.6.主要開発
22.3.14.7.戦略の概要
22.3.14.7.1.マーケティング戦略
22.3.14.7.2.製品戦略
22.3.14.7.3.チャネル戦略
22.3.15.レヴォAG
22.3.15.1.会社概要
22.3.15.2.製品ポートフォリオ
22.3.15.3.販売拠点
22.3.15.4.主要財務状況
22.3.15.5.SWOT分析
22.3.15.6.主要開発
22.3.15.7.戦略の概要
22.3.15.7.1.マーケティング戦略
22.3.15.7.2.製品戦略
22.3.15.7.3.チャネル戦略
22.3.16.セグウェイ
22.3.16.1.会社概要
22.3.16.2.製品ポートフォリオ
22.3.16.3.販売拠点
22.3.16.4.主要財務状況
22.3.16.5.SWOT分析
22.3.16.6.主要開発
22.3.16.7.戦略の概要
22.3.16.7.1.マーケティング戦略
22.3.16.7.2.製品戦略
22.3.16.7.3.チャネル戦略
22.3.17.カレックス・ヘルス・ブランズ社
22.3.17.1.会社概要
22.3.17.2.製品ポートフォリオ
22.3.17.3.販売拠点
22.3.17.4.主要財務状況
22.3.17.5.SWOT分析
22.3.17.6.主要開発
22.3.17.7.戦略の概要
22.3.17.7.1.マーケティング戦略
22.3.17.7.2.製品戦略
22.3.17.7.3.チャネル戦略
22.3.18.ドライブ・メディカル・デザイン&マニュファクチャリング
22.3.18.1.会社概要
22.3.18.2.製品ポートフォリオ
22.3.18.3.販売拠点
22.3.18.4.主要財務状況
22.3.18.5.SWOT分析
22.3.18.6.主要開発
22.3.18.7.戦略の概要
22.3.18.7.1.マーケティング戦略
22.3.18.7.2.製品戦略
22.3.18.7.3.チャネル戦略
22.3.19.カルマンヘルスケア
22.3.19.1.会社概要
22.3.19.2.製品ポートフォリオ
22.3.19.3.販売拠点
22.3.19.4.主要財務状況
22.3.19.5.SWOT分析
22.3.19.6.主要開発
22.3.19.7.戦略の概要
22.3.19.7.1.マーケティング戦略
22.3.19.7.2.製品戦略
22.3.19.7.3.チャネル戦略
22.3.20.グラハム・フィールド・ヘルス・プロダクツ社
22.3.20.1.会社概要
22.3.20.2.製品ポートフォリオ
22.3.20.3.販売拠点
22.3.20.4.主要財務状況
22.3.20.5.SWOT分析
22.3.20.6.主要開発
22.3.20.7.戦略の概要
22.3.20.7.1.マーケティング戦略
22.3.20.7.2.製品戦略
22.3.20.7.3.チャネル戦略
22.3.21.ヌモーション
22.3.21.1.会社概要
22.3.21.2.製品ポートフォリオ
22.3.21.3.販売拠点
22.3.21.4.主要財務状況
22.3.21.5.SWOT分析
22.3.21.6.主要開発
22.3.21.7.戦略の概要
22.3.21.7.1.マーケティング戦略
22.3.21.7.2.製品戦略
22.3.21.7.3.チャネル戦略
23.前提条件と略語
24.調査方法

 

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Summary

Persistence Market Research has recently released a comprehensive report on the worldwide market for wheelchair and components. The report offers a thorough assessment of crucial market dynamics, including drivers, trends, opportunities, and challenges, providing detailed insights into the market structure.

Key Insights:

• Wheelchair Market Size (2024E): USD 12.49 Billion
• Projected Market Value (2033F): USD 17.9 Billion
• Global Market Growth Rate (CAGR 2024 to 2033): 4.1%

Wheelchair and Components Market - Report Scope:

Wheelchairs are essential mobility aids for individuals with disabilities or mobility impairments, offering various designs and functionalities to meet diverse user needs. The market includes manual wheelchairs, powered wheelchairs, and specialized wheelchair components, such as seating and positioning systems, wheels, and frames. Market growth is driven by the increasing prevalence of mobility impairments, rising geriatric population, and advancements in wheelchair technology enhancing user comfort and independence.

Market Growth Drivers:

The global wheelchair and components market is propelled by several key factors, including the growing aging population and the associated rise in mobility impairments. Increased awareness and acceptance of mobility aids contribute to market expansion. Technological advancements, such as lightweight materials, improved battery life in powered wheelchairs, and enhanced ergonomic designs, offer better mobility solutions, fostering market growth. Moreover, government initiatives and funding for disability aids further support market development.

Market Restraints:

Despite promising growth prospects, the wheelchair and components market faces challenges related to high costs, limited access in low-income regions, and reimbursement issues. The affordability of advanced wheelchairs and components can be a significant barrier for many users. Additionally, inconsistent reimbursement policies and stringent regulatory requirements can hinder market entry and expansion. Addressing these economic and regulatory barriers requires collaboration between industry stakeholders, healthcare providers, and policymakers.

Market Opportunities:

The wheelchair and components market presents significant growth opportunities driven by technological innovations, increasing demand for customized solutions, and expanding healthcare infrastructure. The integration of smart technologies, such as IoT and AI, in wheelchairs enhances user experience and provides real-time health monitoring. Furthermore, the growing trend of home healthcare and personal mobility solutions creates new avenues for market players. Investment in research and development, along with strategic partnerships, is essential to capitalize on emerging opportunities and sustain market leadership.

Key Questions Answered in the Report:

What are the primary factors driving the growth of the wheelchair and components market globally?
Which wheelchair types and components are driving adoption across different user segments?
How are technological advancements reshaping the competitive landscape of the wheelchair market?
Who are the key players contributing to the wheelchair and components market, and what strategies are they employing to maintain market relevance?
What are the emerging trends and future prospects in the global wheelchair and components market?

Competitive Intelligence and Business Strategy:

Leading players in the global wheelchair and components market, including Invacare Corporation, Sunrise Medical, and Ottobock Healthcare, focus on innovation, product differentiation, and strategic partnerships to gain a competitive edge. These companies invest in R&D to develop advanced wheelchair solutions, including smart wheelchairs, ergonomic designs, and lightweight materials, catering to diverse user needs. Collaborations with healthcare providers, distributors, and regulatory agencies facilitate market access and promote technology adoption. Moreover, emphasis on user education, clinical research, and evidence-based practice fosters market growth and enhances user outcomes in the rapidly evolving wheelchair landscape.

Key Companies Profiled:

• Invacare Corporation,
• Sunrise Medical Inc.,
• Permobil AB
• Ottobock Healthcare GmbH
• 21st Century Scientific Inc.
• Meyra Wilhelm Meyer GmbH & Co. KG
• Pride Mobility Products Corp.
• Hoveround Corp.
• Panthera AB
• Tetra Equipment
• Custom Engineered Wheels
• The Wheelchair Place, LLC
• Alber (Frank Mobility)
• Intelliwheels
• LEVO AG
• SEGWAY INC.
• Carex Health Brands, Inc.
• Drive Medical Design & Manufacturing
• Karman Healthcare
• Graham-Field Health Products Inc.

Key Segments of the Wheelchair and Components Industry Research

By Product:
• Wheelchair
• Wheelchair Components

By Modality:
• Standard Transport Wheel Chairs
• Self-Propelled Wheel Chairs
• Sports Wheel Chairs
• Standing Wheel Chairs
• Recliners Wheel Chairs
• Bariatric Wheel Chairs
• Light-weight Wheel Chairs

By Distribution Channel:
• Institutional Sales
• Retail Sales

By Region:
• North America
• Latin America
• Europe
• South Asia
• East Asia
• Oceania
• Middle East & Africa



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1. Global Market Outlook
1.2. Demand Side Trends
1.3. Supply Side Trends
1.4. Analysis and Recommendations
2. Market Overview
2.1. Market Coverage / Taxonomy
2.2. Market Definition / Scope / Limitations
2.3. Inclusion and Exclusions
3. Key Market Trends
3.1. Key Trends Impacting the Market
3.2. Product Innovation / Development Trends
4. Key Success Factors
4.1. Pricing Analysis
4.2. Market- New Product Launches and Approvals
4.3. Regulatory Scenario
4.4. Increasing Installed Base of Wheel Chairs
4.5. Key Participants Market presence
4.6. Key Promotional Strategies by Manufacturers
4.7. Recent Product Launches
4.8. Used Case Scenario, By Age Group, By Region
4.8.1. Geriatric Male
4.8.2. Geriatric Female
4.8.3. Adults
4.8.4. Adolescents
4.8.5. Pediatric
4.9. PESTEL Analysis
4.10. PORTER’s Analysis
5. Market Background
5.1. Macro-Economic Factors
5.1.1. Global GDP Growth Outlook
5.1.2. Global Healthcare Industry Outlook
5.1.3. Personal Mobility Devices Market Overview
5.2. Forecast Factors - Relevance & Impact
5.2.1. Top Companies Historical Growth
5.2.2. Increasing Aging Population
5.2.3. Technology Advancements in Wheelchairs
5.2.4. Increasing Cases of Hospital Admission
5.2.5. Average Number of Wheel Chairs Per Facility
5.2.6. New Sales and Replacement Scenario
5.2.7. New Product Launches
5.2.8. Growing Geriatric Population
5.2.9. Increased Government Funding and Support
5.3. Market Dynamics
5.3.1. Drivers
5.3.2. Restraints
5.3.3. Opportunity Analysis
6. COVID19 Crisis Analysis
6.1. 2024 Market Scenario
6.2. COVID-19 and Impact Analysis
6.2.1. By Product
6.2.2. By Modality
6.2.3. By Distribution Channel
6.2.4. By Region
7. Global Wheelchair and Components Market Demand (in Volume) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
7.1. Historical Market (Volume) Analysis, 2019-2023
7.2. Current and Future Market (Volume) Projections, 2024-2033
7.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
8. Global Wheelchair and Components Market - Pricing Analysis
8.1. Regional Pricing Analysis By Product
8.2. Pricing Break-up
8.2.1. Manufacturer Level Pricing
8.2.2. Distributor Level Pricing
8.3. Global Average Pricing Analysis Benchmark
8.4. Pricing Assumptions
9. Global Wheelchair and Components Market Demand (in Value or Size in US$ Bn) Analysis 2019-2023 and Forecast, 2024-2033
9.1. Historical Market Value (US$ Bn) Analysis, 2019-2023
9.2. Current and Future Market Value (US$ Bn) Projections, 2024-2033
9.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis
9.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis
10. Global Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Product
10.1. Introduction / Key Findings
10.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Product, 2019-2023
10.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Product, 2024-2033
10.3.1. Wheelchair
10.3.1.1. Manual Wheelchairs
10.3.1.2. Powered Wheelchairs
10.3.1.3. Powered Scooters
10.3.2. Wheelchair Components
10.3.2.1. Hand Rims & Wheel Rims
10.3.2.2. Frames
10.3.2.3. Other Components
10.4. Market Attractiveness Analysis, By Product
11. Global Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Modality
11.1. Introduction / Key Findings
11.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis, By Modality, 2019-2023
11.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Modality, 2024-2033
11.3.1. Standard Transport Wheel Chairs
11.3.2. Self-Propelled Wheel Chairs
11.3.3. Sports Wheel Chairs
11.3.4. Standing Wheel Chairs
11.3.5. Recliners Wheel Chairs
11.3.6. Bariatric Wheel Chairs
11.3.7. Light-weight Wheel Chairs
11.4. Market Attractiveness Analysis, By Modality
12. Global Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Distribution Channel
12.1. Introduction / Key Findings
12.2. Historical Market Size (US$ Bn) Analysis by Distribution Channel, 2019-2023
12.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) Analysis and Forecast, By Distribution Channel, 2024-2033
12.3.1. Institutional Sales
12.3.1.1. Hospitals
12.3.1.2. Ambulatory Surgical Centers
12.3.1.3. Emergency Medical Services
12.3.1.4. Clinics
12.3.1.5. Long-Term Care Centers
12.3.1.6. Skilled Nursing Facilities
12.3.1.7. Others (Airports/Railway Station/Hyper Market & Super Market)
12.3.2. Retail Sales
12.3.2.1. Retail Pharmacy Chains
12.3.2.2. Retail Medical Device Stores
12.3.2.3. Online Sales
12.4. Market Attractiveness Analysis, By Distribution Channel
13. Global Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033, By Region
13.1. Introduction
13.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis by Region, 2019-2023
13.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Region, 2024-2033
13.3.1. North America
13.3.2. Latin America
13.3.3. Europe
13.3.4. South Asia
13.3.5. East Asia
13.3.6. Oceania
13.3.7. Middle East and Africa
13.4. Market Attractiveness Analysis, By Region
14. North America Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
14.1. Introduction
14.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
14.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2033
14.3.1. By Country
14.3.1.1. U.S.
14.3.1.2. Canada
14.3.2. By Product
14.3.3. By Modality
14.3.4. By Distribution Channel
14.4. Market Attractiveness Analysis
14.4.1. By Country
14.4.2. By Product
14.4.3. By Modality
14.4.4. By Distribution Channel
14.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
14.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
14.7. Key Market Trends
14.8. Country-Level Analysis & Forecast
14.8.1. U.S. Wheelchair and Components Market
14.8.1.1. Introduction
14.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.1.2.1. By Product
14.8.1.2.2. By Modality
14.8.1.2.3. By Distribution Channel
14.8.2. Canada Wheelchair and Components Market
14.8.2.1. Introduction
14.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
14.8.2.2.1. By Product
14.8.2.2.2. By Modality
14.8.2.2.3. By Distribution Channel
15. Latin America Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
15.1. Introduction
15.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
15.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2033
15.3.1. By Country
15.3.1.1. Mexico
15.3.1.2. Brazil
15.3.1.3. Argentina
15.3.1.4. Rest of Latin America
15.3.2. By Product
15.3.3. By Modality
15.3.4. By Distribution Channel
15.4. Market Attractiveness Analysis
15.4.1. By Country
15.4.2. By Product
15.4.3. By Modality
15.4.4. By Distribution Channel
15.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
15.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
15.7. Key Market Trends
15.8. Country-Level Analysis & Forecast
15.8.1. Mexico Wheelchair and Components Market
15.8.1.1. Introduction
15.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.1.2.1. By Product
15.8.1.2.2. By Modality
15.8.1.2.3. By Distribution Channel
15.8.2. Brazil Surgical Imaging Market
15.8.2.1. Introduction
15.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.2.2.1. By Product
15.8.2.2.2. By Modality
15.8.2.2.3. By Distribution Channel
15.8.3. Argentina Wheelchair and Components Market
15.8.3.1. Introduction
15.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
15.8.3.2.1. By Product
15.8.3.2.2. By Modality
15.8.3.2.3. By Distribution Channel
16. Europe Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
16.1. Introduction
16.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
16.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2033
16.3.1. By Country
16.3.1.1. U.K.
16.3.1.2. Germany
16.3.1.3. Italy
16.3.1.4. France
16.3.1.5. Spain
16.3.1.6. Russia
16.3.1.7. BENELUX
16.3.1.8. Rest of Europe
16.3.2. By Product
16.3.3. By Modality
16.3.4. By Distribution Channel
16.4. Market Attractiveness Analysis
16.4.1. By Country
16.4.2. By Product
16.4.3. By Modality
16.4.4. By Distribution Channel
16.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
16.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
16.7. Key Market Trends
16.8. Country-Level Analysis & Forecast
16.8.1. U.K. Wheelchair and Components Market
16.8.1.1. Introduction
16.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.1.2.1. By Product
16.8.1.2.2. By Modality
16.8.1.2.3. By Distribution Channel
16.8.2. Germany Wheelchair and Components Market
16.8.2.1. Introduction
16.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.2.2.1. By Product
16.8.2.2.2. By Modality
16.8.2.2.3. By Distribution Channel
16.8.3. Italy Wheelchair and Components Market
16.8.3.1. Introduction
16.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.3.2.1. By Product
16.8.3.2.2. By Modality
16.8.3.2.3. By Distribution Channel
16.8.4. France Wheelchair and Components Market
16.8.4.1. Introduction
16.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.4.2.1. By Product
16.8.4.2.2. By Modality
16.8.4.2.3. By Distribution Channel
16.8.5. Spain Wheelchair and Components Market
16.8.5.1. Introduction
16.8.5.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.5.2.1. By Product
16.8.5.2.2. By Modality
16.8.5.2.3. By Distribution Channel
16.8.6. Russia Wheelchair and Components Market
16.8.6.1. Introduction
16.8.6.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.6.2.1. By Product
16.8.6.2.2. By Modality
16.8.6.2.3. By Distribution Channel
16.8.7. BENULUX Wheelchair and Components Market
16.8.7.1. Introduction
16.8.7.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
16.8.7.2.1. By Product
16.8.7.2.2. By Modality
16.8.7.2.3. By Distribution Channel
17. South Asia Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
17.1. Introduction
17.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
17.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2033
17.3.1. By Country
17.3.1.1. India
17.3.1.2. Indonesia
17.3.1.3. Malaysia
17.3.1.4. Thailand
17.3.1.5. Rest of South Asia
17.3.2. By Product
17.3.3. By Modality
17.3.4. By Distribution Channel
17.4. Market Attractiveness Analysis
17.4.1. By Country
17.4.2. By Product
17.4.3. By Modality
17.4.4. By Distribution Channel
17.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
17.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
17.7. Key Market Trends
17.8. Country-Level Analysis & Forecast
17.8.1. India Wheelchair and Components Market
17.8.1.1. Introduction
17.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.1.2.1. By Product
17.8.1.2.2. By Modality
17.8.1.2.3. By Distribution Channel
17.8.2. Indonesia Wheelchair and Components Market
17.8.2.1. Introduction
17.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.2.2.1. By Product
17.8.2.2.2. By Modality
17.8.2.2.3. By Distribution Channel
17.8.3. Malaysia Wheelchair and Components Market
17.8.3.1. Introduction
17.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.3.2.1. By Product
17.8.3.2.2. By Modality
17.8.3.2.3. By Distribution Channel
17.8.4. Thailand Wheelchair and Components Market
17.8.4.1. Introduction
17.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
17.8.4.2.1. By Product
17.8.4.2.2. By Modality
17.8.4.2.3. By Distribution Channel
18. East Asia Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
18.1. Introduction
18.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
18.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast By Market Taxonomy, 2024-2033
18.3.1. By Country
18.3.1.1. China
18.3.1.2. Japan
18.3.1.3. South Korea
18.3.2. By Product
18.3.3. By Modality
18.3.4. By Distribution Channel
18.4. Market Attractiveness Analysis
18.4.1. By Country
18.4.2. By Product
18.4.3. By Modality
18.4.4. By Distribution Channel
18.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
18.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
18.7. Key Market Trends
18.8. Country-Level Analysis & Forecast
18.8.1. China Wheelchair and Components Market
18.8.1.1. Introduction
18.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.1.2.1. By Product
18.8.1.2.2. By Modality
18.8.1.2.3. By Distribution Channel
18.8.2. Japan Wheelchair and Components Market
18.8.2.1. Introduction
18.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.2.2.1. By Product
18.8.2.2.2. By Modality
18.8.2.2.3. By Distribution Channel
18.8.3. South Korea Wheelchair and Components Market
18.8.3.1. Introduction
18.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
18.8.3.2.1. By Product
18.8.3.2.2. By Modality
18.8.3.2.3. By Distribution Channel
19. Oceania Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
19.1. Introduction
19.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
19.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2033
19.3.1. By Country
19.3.1.1. Australia
19.3.1.2. New Zealand
19.3.2. By Product
19.3.3. By Modality
19.3.4. By Distribution Channel
19.4. Market Attractiveness Analysis
19.4.1. By Country
19.4.2. By Product
19.4.3. By Modality
19.4.4. By Distribution Channel
19.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
19.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
19.7. Key Market Trends
19.8. Country Level Analysis & Forecast
19.8.1. Australia Wheelchair and Components Market
19.8.1.1. Introduction
19.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.1.2.1. By Product
19.8.1.2.2. By Modality
19.8.1.2.3. By Distribution Channel
19.8.2. New Zealand Wheelchair and Components Market
19.8.2.1. Introduction
19.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
19.8.2.2.1. By Product
19.8.2.2.2. By Modality
19.8.2.2.3. By Distribution Channel
20. Middle East and Africa (MEA) Wheelchair and Components Market Analysis 2019-2023 and Forecast 2024-2033
20.1. Introduction
20.2. Historical Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Trend Analysis, By Market Taxonomy, 2019-2023
20.3. Current and Future Market Size (US$ Bn) and Volume (Units) Analysis and Forecast, By Market Taxonomy, 2024-2033
20.3.1. By Country
20.3.1.1. GCC Countries
20.3.1.2. Turkey
20.3.1.3. South Africa
20.3.1.4. North Africa
20.3.1.5. Rest of Middle East and Africa
20.3.2. By Product
20.3.3. By Modality
20.3.4. By Distribution Channel
20.4. Market Attractiveness Analysis
20.4.1. By Country
20.4.2. By Product
20.4.3. By Modality
20.4.4. By Distribution Channel
20.5. Key Market Participants - Intensity Mapping
20.6. Drivers and Restraints - Impact Analysis
20.7. Key Market Trends
20.8. Country Level Analysis & Forecast
20.8.1. GCC Countries Wheelchair and Components Market
20.8.1.1. Introduction
20.8.1.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.1.2.1. By Product
20.8.1.2.2. By Modality
20.8.1.2.3. By Distribution Channel
20.8.2. Turkey Wheelchair and Components Market
20.8.2.1. Introduction
20.8.2.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.2.2.1. By Product
20.8.2.2.2. By Modality
20.8.2.2.3. By Distribution Channel
20.8.3. South Africa Wheelchair and Components Market
20.8.3.1. Introduction
20.8.3.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.3.2.1. By Product
20.8.3.2.2. By Modality
20.8.3.2.3. By Distribution Channel
20.8.4. North Africa Wheelchair and Components Market
20.8.4.1. Introduction
20.8.4.2. Market Analysis and Forecast by Market Taxonomy
20.8.4.2.1. By Product
20.8.4.2.2. By Modality
20.8.4.2.3. By Distribution Channel
21. Market Structure Analysis
21.1. Market Analysis by Tier of Companies
21.2. Market Share Analysis of Top Players
21.3. Market Presence Analysis
21.3.1. Regional footprint of Players
21.3.2. Platform Type foot print by Players
21.3.3. Channel Foot Print by Players
22. Competition Analysis
22.1. Competition Dashboard
22.2. Competition Benchmarking
22.3. Competition Deep Dive
22.3.1. Invacare Corporation,
22.3.1.1. Company Overview
22.3.1.2. Product Portfolio
22.3.1.3. Sales Footprint
22.3.1.4. Key Financials
22.3.1.5. SWOT Analysis
22.3.1.6. Key Developments
22.3.1.7. Strategy Overview
22.3.1.7.1. Marketing Strategy
22.3.1.7.2. Product Strategy
22.3.1.7.3. Channel Strategy
22.3.2. Sunrise Medical Inc.,
22.3.2.1. Company Overview
22.3.2.2. Product Portfolio
22.3.2.3. Sales Footprint
22.3.2.4. Key Financials
22.3.2.5. SWOT Analysis
22.3.2.6. Key Developments
22.3.2.7. Strategy Overview
22.3.2.7.1. Marketing Strategy
22.3.2.7.2. Product Strategy
22.3.2.7.3. Channel Strategy
22.3.3. Permobil AB
22.3.3.1. Company Overview
22.3.3.2. Product Portfolio
22.3.3.3. Sales Footprint
22.3.3.4. Key Financials
22.3.3.5. SWOT Analysis
22.3.3.6. Key Developments
22.3.3.7. Strategy Overview
22.3.3.7.1. Marketing Strategy
22.3.3.7.2. Product Strategy
22.3.3.7.3. Channel Strategy
22.3.4. Ottobock Healthcare GmbH
22.3.4.1. Company Overview
22.3.4.2. Product Portfolio
22.3.4.3. Sales Footprint
22.3.4.4. Key Financials
22.3.4.5. SWOT Analysis
22.3.4.6. Key Developments
22.3.4.7. Strategy Overview
22.3.4.7.1. Marketing Strategy
22.3.4.7.2. Product Strategy
22.3.4.7.3. Channel Strategy
22.3.5. 21st Century Scientific Inc.
22.3.5.1. Company Overview
22.3.5.2. Product Portfolio
22.3.5.3. Sales Footprint
22.3.5.4. Key Financials
22.3.5.5. SWOT Analysis
22.3.5.6. Key Developments
22.3.5.7. Strategy Overview
22.3.5.7.1. Marketing Strategy
22.3.5.7.2. Product Strategy
22.3.5.7.3. Channel Strategy
22.3.6. Meyra Wilhelm Meyer GmbH & Co. KG
22.3.6.1. Company Overview
22.3.6.2. Product Portfolio
22.3.6.3. Sales Footprint
22.3.6.4. Key Financials
22.3.6.5. SWOT Analysis
22.3.6.6. Key Developments
22.3.6.7. Strategy Overview
22.3.6.7.1. Marketing Strategy
22.3.6.7.2. Product Strategy
22.3.6.7.3. Channel Strategy
22.3.7. Pride Mobility Products Corp.
22.3.7.1. Company Overview
22.3.7.2. Product Portfolio
22.3.7.3. Sales Footprint
22.3.7.4. Key Financials
22.3.7.5. SWOT Analysis
22.3.7.6. Key Developments
22.3.7.7. Strategy Overview
22.3.7.7.1. Marketing Strategy
22.3.7.7.2. Product Strategy
22.3.7.7.3. Channel Strategy
22.3.8. Hoveround Corp.
22.3.8.1. Company Overview
22.3.8.2. Product Portfolio
22.3.8.3. Sales Footprint
22.3.8.4. Key Financials
22.3.8.5. SWOT Analysis
22.3.8.6. Key Developments
22.3.8.7. Strategy Overview
22.3.8.7.1. Marketing Strategy
22.3.8.7.2. Product Strategy
22.3.8.7.3. Channel Strategy
22.3.9. Panthera AB
22.3.9.1. Company Overview
22.3.9.2. Product Portfolio
22.3.9.3. Sales Footprint
22.3.9.4. Key Financials
22.3.9.5. SWOT Analysis
22.3.9.6. Key Developments
22.3.9.7. Strategy Overview
22.3.9.7.1. Marketing Strategy
22.3.9.7.2. Product Strategy
22.3.9.7.3. Channel Strategy
22.3.10. Tetra Equipment
22.3.10.1. Company Overview
22.3.10.2. Product Portfolio
22.3.10.3. Sales Footprint
22.3.10.4. Key Financials
22.3.10.5. SWOT Analysis
22.3.10.6. Key Developments
22.3.10.7. Strategy Overview
22.3.10.7.1. Marketing Strategy
22.3.10.7.2. Product Strategy
22.3.10.7.3. Channel Strategy
22.3.11. Custom Engineered Wheels
22.3.11.1. Company Overview
22.3.11.2. Product Portfolio
22.3.11.3. Sales Footprint
22.3.11.4. Key Financials
22.3.11.5. SWOT Analysis
22.3.11.6. Key Developments
22.3.11.7. Strategy Overview
22.3.11.7.1. Marketing Strategy
22.3.11.7.2. Product Strategy
22.3.11.7.3. Channel Strategy
22.3.12. The Wheelchair Place, LLC
22.3.12.1. Company Overview
22.3.12.2. Product Portfolio
22.3.12.3. Sales Footprint
22.3.12.4. Key Financials
22.3.12.5. SWOT Analysis
22.3.12.6. Key Developments
22.3.12.7. Strategy Overview
22.3.12.7.1. Marketing Strategy
22.3.12.7.2. Product Strategy
22.3.12.7.3. Channel Strategy
22.3.13. Alber (Frank Mobility)
22.3.13.1. Company Overview
22.3.13.2. Product Portfolio
22.3.13.3. Sales Footprint
22.3.13.4. Key Financials
22.3.13.5. SWOT Analysis
22.3.13.6. Key Developments
22.3.13.7. Strategy Overview
22.3.13.7.1. Marketing Strategy
22.3.13.7.2. Product Strategy
22.3.13.7.3. Channel Strategy
22.3.14. Intelliwheels
22.3.14.1. Company Overview
22.3.14.2. Product Portfolio
22.3.14.3. Sales Footprint
22.3.14.4. Key Financials
22.3.14.5. SWOT Analysis
22.3.14.6. Key Developments
22.3.14.7. Strategy Overview
22.3.14.7.1. Marketing Strategy
22.3.14.7.2. Product Strategy
22.3.14.7.3. Channel Strategy
22.3.15. LEVO AG
22.3.15.1. Company Overview
22.3.15.2. Product Portfolio
22.3.15.3. Sales Footprint
22.3.15.4. Key Financials
22.3.15.5. SWOT Analysis
22.3.15.6. Key Developments
22.3.15.7. Strategy Overview
22.3.15.7.1. Marketing Strategy
22.3.15.7.2. Product Strategy
22.3.15.7.3. Channel Strategy
22.3.16. SEGWAY INC.
22.3.16.1. Company Overview
22.3.16.2. Product Portfolio
22.3.16.3. Sales Footprint
22.3.16.4. Key Financials
22.3.16.5. SWOT Analysis
22.3.16.6. Key Developments
22.3.16.7. Strategy Overview
22.3.16.7.1. Marketing Strategy
22.3.16.7.2. Product Strategy
22.3.16.7.3. Channel Strategy
22.3.17. Carex Health Brands, Inc.
22.3.17.1. Company Overview
22.3.17.2. Product Portfolio
22.3.17.3. Sales Footprint
22.3.17.4. Key Financials
22.3.17.5. SWOT Analysis
22.3.17.6. Key Developments
22.3.17.7. Strategy Overview
22.3.17.7.1. Marketing Strategy
22.3.17.7.2. Product Strategy
22.3.17.7.3. Channel Strategy
22.3.18. Drive Medical Design & Manufacturing
22.3.18.1. Company Overview
22.3.18.2. Product Portfolio
22.3.18.3. Sales Footprint
22.3.18.4. Key Financials
22.3.18.5. SWOT Analysis
22.3.18.6. Key Developments
22.3.18.7. Strategy Overview
22.3.18.7.1. Marketing Strategy
22.3.18.7.2. Product Strategy
22.3.18.7.3. Channel Strategy
22.3.19. Karman Healthcare
22.3.19.1. Company Overview
22.3.19.2. Product Portfolio
22.3.19.3. Sales Footprint
22.3.19.4. Key Financials
22.3.19.5. SWOT Analysis
22.3.19.6. Key Developments
22.3.19.7. Strategy Overview
22.3.19.7.1. Marketing Strategy
22.3.19.7.2. Product Strategy
22.3.19.7.3. Channel Strategy
22.3.20. Graham-Field Health Products Inc.
22.3.20.1. Company Overview
22.3.20.2. Product Portfolio
22.3.20.3. Sales Footprint
22.3.20.4. Key Financials
22.3.20.5. SWOT Analysis
22.3.20.6. Key Developments
22.3.20.7. Strategy Overview
22.3.20.7.1. Marketing Strategy
22.3.20.7.2. Product Strategy
22.3.20.7.3. Channel Strategy
22.3.21. Numotion
22.3.21.1. Company Overview
22.3.21.2. Product Portfolio
22.3.21.3. Sales Footprint
22.3.21.4. Key Financials
22.3.21.5. SWOT Analysis
22.3.21.6. Key Developments
22.3.21.7. Strategy Overview
22.3.21.7.1. Marketing Strategy
22.3.21.7.2. Product Strategy
22.3.21.7.3. Channel Strategy
23. Assumptions and Acronyms Used
24. Research Methodology

 

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Persistence Market Research社はどのような調査会社ですか?


パーシスタンスマーケットリサーチ(Persistence Market Research/PMR)は独自の方法論を用いたデータ解析と市場調査をベースに広範な産業調査報告書とカスタム調査を提供しています... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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