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UI Preferences and Content Discovery


ユーザーインターフェースの選択とコンテンツ発見

消費者にコンテンツを提供することは収益化の第一歩である。技術やエンターテインメントサービスの変化に伴い、消費者はコンテンツやエンターテインメントの新しい選択方法を発見した。米国調査会社パークスア... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Parks Associates
パークスアソシエイツ社
2019年10月17日 US$7,500
電子ファイル
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56 英語

 

Summary

消費者にコンテンツを提供することは収益化の第一歩である。技術やエンターテインメントサービスの変化に伴い、消費者はコンテンツやエンターテインメントの新しい選択方法を発見した。米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)の調査レポート「ユーザーインターフェースの選択とコンテンツ発見」は、新しいユーザーインターフェースの選択肢に関する消費者の選択と消費者が発見したいエンターテインメントコンテンツを査定している。様々な家庭内機器の所有者の選択について述べ、スマートスピーカ、パーソナルアシスタント、音声対話などの新しい革新への関心について査定している。革新的なユーザーインターフェースを採用する際のビジネスチャンスと課題についても述べている。

Presenting content to consumers is the first step in monetization. As technologies and entertainment services change, consumers find content and select entertainment in new ways. This study examines consumer preferences related to new UI options and the ways that consumers find, and want to find, entertainment content. The study explores preferences by owners of various in-home devices and examines interest in new innovations such as smart speakers, personal assistants, and voice interaction. This study reveals opportunities and barriers to adoption of new user interface innovations.



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Table of Contents

User Interfaces on Streaming Media Players and Smart TVs

  • Important CE Purchase Considerations (Q1/19)
  • SMP Ratings by Brand (Q1/19)
  • User Experience: Streaming Media Players vs. Smart TVs (Q1/19)
  • SMP vs. Smart TV: Better Device for Navigating UI (Q1/19)
  • SMP vs. Smart TV: Better Device for Attractive UI (Q1/19)
  • SMP vs. Smart TV: Better Device for Content Search (Q1/19)
  • SMP vs. Smart TV: Better Device for Remote Control (Q1/19)

Importance of UIs for OTT Services & User Ratings

  • Attitudes Towards Video Service Features (Q1/19)
  • Indexed Rating of Video Services by Provider (Q1/19)
  • Reasons for OTT Service Recommendation (Q1/19)
  • Reasons for Recommending OTT Video Service by Service (Q1/19)
  • Reasons for Cancelling OTT Video Service (Q1/19)
  • OTT Service Cancellation Due to Difficulty of Finding Good Programs to Watch, by Service (Q1/19)
  • Reasons for Using Free OTT Video Services (Q1/19)

The Content Discovery Process Among Video Service Subscribers

  • 1st Step in Content Discovery Process (1/19)
  • 1st Step in Content Discovery Process by Age (1/19)
  • 1st Step in Content Discovery Process by Video Services (1/19)
  • Attitude Towards Use of Video Services (Q1/19)
  • Indexed Rating of Search Process by Provider (Q1/19)
  • Indexed Rating of Search Process by First Step (Q1/19)
  • 2nd Step Among those Generally Browsing as their 1st Step (1/19)
  • 2nd Step Among those Searching for Program as their 1st Step (1/19)
  • 2nd Step Among those Considering Recommendations as their 1st Step (1/19)

Voice Assistants & Control of Video Entertainment Devices

  • Voice Assistants: Monthly Usage (Q1/19)
  • Entertainment Device Control Among Voice Assistant Users (Q1/19)
  • Ownership of Streaming Video Devices Among Smart Speaker/Display Owners (Q1/19)
  • Smart Speaker/Display Users Controlling Entertainment Devices by Brand (Q1/19)
  • Top Ranked Devices Desires to Control via Voice (Q1/19)
  • Smart TV Top Ranked Device to Control via Voice by Smart TV Brand (Q1/19)
  • Top Ranked Entertainment Activities to Control via Voice (Q1/19)

Entertainment Platforms with Integrated Voice Control

  • % of Smart TVs with Integrated Voice Capabilities by Brand (Q1/19)
  • Streaming Media Player Users with Voice Remote (Q1/19)
  • Top Ranked TV Purchase Considerations (Q1/19)

 

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よくあるご質問


Parks Associates社はどのような調査会社ですか?


米国調査会社パークスアソシエイツ社(Parks Associates)は、テキサス州ダラスに1986年に創設されました。様々な産業分野の調査レポートを出版、ワークショップを主催し、毎年コンファレンスを... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


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2024/10/04 10:27

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