GCCのインテリアデザインサービス:市場シェア分析、産業動向・統計、2020年~2029年の成長予測GCC Interior Design Services - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts 2020 - 2029 GCCのインテリアデザインサービス市場規模は、2024年に122.6億米ドルと推定され、2029年には184.1億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は8.47%で成長すると予測される。 GCC諸... もっと見る
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サマリーGCCのインテリアデザインサービス市場規模は、2024年に122.6億米ドルと推定され、2029年には184.1億米ドルに達すると予測され、予測期間中(2024-2029年)の年平均成長率は8.47%で成長すると予測される。 GCC諸国は革新と変革のバーを設定することで知られており、建築とインテリア・デザインに関しては、UAEが約40%の市場シェアで業界をリードしている。 インテリア・デザイン・サービスのGCC市場は、従来のモデルから脱却し、世界で最も豊かで先進的な市場へと発展する位置にある。GCC住民の60%が現在30歳未満、54%が25歳未満であるため、次世代は嗜好の成長とともに現在のインテリア・トレンドに追いつこうと最大限の意欲を持って最初の家を構えつつある。 COVID-19がインテリア・デザイン市場に与えた影響は非常に小さかった。というのも、不動産プロジェクトは新しいオフィス・スペースのために急成長しており、家庭での安全衛生デザイン要件が求められていたからである。 様々なセクターからの強い支持を受け、現地のインテリアデザイン市場は、インテリア家具の需要において年率10~12%のペースで拡大している。ドバイ市場の価値は国内市場だけにあるのではなく、湾岸諸国、アラブ諸国、アフリカ、アジアへの再輸出にあると指摘し、不動産、ホテル、個人需要が最も重要な顧客であり、業界の牽引役となっている。 GCCインテリアデザインサービス市場動向インテリア・デザイン市場を牽引するサウジアラビアサウジアラビアの建設生産高は2022年に3.2%増加し、2023年から2026年の年間平均成長率(AAGR)はさらに4%増加する。世界的な金融情勢がこのセクターに影響を与えているにもかかわらず、サウジアラビアの建設業界はMENA地域で最も成功を収めている。2022年、サウジアラビアは最も価値あるプロジェクトを受注した。これは、同国が経済の多様化を推進し、ビジョン2030に沿って国を変えていくことに真剣に取り組んでいることを示している。 サウジアラビアは4年連続で、中東・北アフリカ地域で最も強力な市場としての優位性を維持しており、プロジェクト受注額も全体として最も大きい。MEED Projectsの追跡調査によると、サウジアラビアは2022年10月時点で市場シェア35%を占め、受注総額はMENA地域全体の870億米ドルに対し、310億米ドルに達している。サウジアラビアの建設市場の成長は、湾岸諸国のインテリアデザイン市場を牽引している。 ホテルと住宅セクターがGCCインテリア・デザイン市場を支配している経済全体の状況は、特に不動産市場において、インテリアデザインとフィットアウトと高い相関関係がある。湾岸協力会議(GCC)の内装請負・造作支出は、全産業で2020年の89億7500万米ドルから2021年には101億6000万米ドルに増加すると予想される。2021年に計画されている住宅とホテル・プロジェクトに重点が置かれる。 2023年には、UAEがGCC地域における内装・建具支出のシェアをリードし、サウジアラビア王国とカタールがそれに続くと予想される。 GCCインテリア・デザイン・サービス産業概要GCCのインテリア・デザイン・サービス市場は、国内外から多くの参入者があるため、細分化されている。地域および国際的な市場参加者の競争はますます激しくなっている。プレーヤーは3Dバーチャル・サービスを活用し、オンラインで顧客にサービスを提供している。しかし、この市場はいくつかの特定のインテリア・デザイン製品産業において利益を上げている。 その他の特典
目次1 はじめに1.1 調査の前提条件と市場定義 1.2 調査範囲 2 調査方法 3 エグゼクティブサマリー 4 市場のダイナミクスと洞察 4.1 市場概要 4.2 市場促進要因 4.3 市場の抑制要因 4.4 サプライチェーン/バリューチェーン分析 4.5 ポーターズファイブフォース分析 4.5.1 新規参入者の脅威 4.5.2 買い手の交渉力 4.5.3 供給者の交渉力 4.5.4 代替品の脅威 4.5.5 競争ライバルの激しさ 4.6 インテリアデザインサービス市場における消費者支出の変化に関する洞察 4.7 請負業者、EコマースなどによるGCCのインテリアデザインサービス市場に関する洞察 4.8 新規内装と繰り返し内装のインテリアデザインサービス市場における用途に関する洞察 4.9 市場の技術革新に関する洞察 4.10 COVID -19の市場への影響 5 市場のセグメンテーション 5.1 エンドユーザー別 5.1.1 住宅用 5.1.2 商業 5.1.2.1 小売 5.1.2.2 ホテル 5.1.2.3 病院 5.1.2.4 商業ビル 5.1.2.5 教育機関 5.1.2.6 その他のエンドユーザー 5.2 国別 5.2.1 アラブ首長国連邦 5.2.2 サウジアラビア 5.2.3 カタール 5.2.4 オマーン 5.2.5 クウェート 5.2.6 バーレーン 6 競争環境 6.1 市場集中の概要 6.2 企業プロフィール 6.2.1 Avanzato Design 6.2.2 マクスタイロ・インテリアズ 6.2.3 ビショップデザインLLC 6.2.4 ジダ・インテリア・デザイン&アーキテクツ 6.2.5 ハーシュ・ベドナー・アソシエイツ 6.2.6 フォーライン・インテリアズ 6.2.7 ルミネックス・インテリアズWLL 6.2.8 ミラベロ・トレーディング&デコレーションWLL 6.2.9 ブルーハウス・グループ 6.2.10 アーシャ・コントラクティング&インテリアLLC 6.2.11 ウィルソン・アソシエイツ 7 市場機会と今後の動向 8 免責事項および当社について
SummaryThe GCC Interior Design Services Market size is estimated at USD 12.26 billion in 2024, and is expected to reach USD 18.41 billion by 2029, growing at a CAGR of 8.47% during the forecast period (2024-2029). The GCC nations, known for setting the bar for innovation and change, are currently raising the bar when it comes to architecture and interior design, with the UAE leading the industry with an approximate 40% market share. The GCC market for interior design services is positioned to depart from conventional models and develop into the richest, most developed market in the world. The next generation is setting up their first house with the utmost drive to keep up with current interior trends as their tastes grow, as 60% of GCC inhabitants are currently under the age of 30 and 54% are under the age of 25. The impact of COVID-19 on the interior design market was very low because real estate projects were rapidly growing due to the new office spaces, which require health and safety design requirements at home. With strong support from a variety of sectors, the local interior design market is expanding by ten to twelve percent per year in terms of demand for interior furnishings. Noting that the value of the Dubai market does not lie in the internal market alone but rather in re-exporting to the Gulf countries, Arab countries, Africa, and Asia, real estate, hotels, and personal demand are among the most significant clients and drivers of the industry. GCC Interior Design Services Market TrendsSaudi Arabia is Driving the Interior Design MarketSaudi Arabia's construction output will increase by 3.2% in 2022, with an additional annual average growth rate (AAGR) of 4% between 2023 and 2026. Despite global financial conditions having an impact on the sector, Saudi Arabia's construction industry remains the most successful in the MENA region. In 2022, the most valuable projects were given to the kingdom. This showed that it was serious about promoting economic diversification and changing the country in line with its Vision 2030. For four years running, Saudi Arabia has maintained its dominance as the MENA region's strongest market with the greatest overall value of project awards. According to MEED Projects' tracking, Saudi Arabia held a 35% market share as of October 2022 with contract awards totalling USD 31 billion, compared to a total MENA value of USD 87 billion. The growth in the construction market in Saudi Arabia is driving the interior design market in Gulf Countries. Hotel and Residential Sector are Dominating the GCC Interior Design MarketThe state of the economy as a whole is highly correlated with interior design and fit-out, especially in the real estate market. Interior contracting and fit-out spending in the Gulf Cooperation Council (GCC) is expected to rise from USD 8,975 million in 2020 across all industries in 2021, to USD 10,160 million. The primary emphasis will be on residential and hotel projects planned for 2021. In 2023, the UAE is expected to lead the share of interior and fit-out spending in the GCC Region, followed by the Kingdom of Saudi Arabia and Qatar. GCC Interior Design Services Industry OverviewDue to a large number of international and local participants in the market, the interior design services market in the GCC is fragmented. The regional and international market participants are becoming more and more competitive. Players are utilizing 3-D virtual services to provide services to customers online. However, the market is profitable in several specific interior design product industries. Additional Benefits:
Table of Contents1 INTRODUCTION
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