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ラテンアメリカのオンライン旅行市場:成長、トレンド、COVID-19の影響、予測(2022年~2027年)


Online Travel Market in Latin America - Growth, Trends, COVID-19 Impact, and Forecasts (2022 - 2027)

中南米地域のオンライン旅行市場は、現在の経済成長を牽引するいくつかの要因に支えられて拡大しつつあります。地域政府による投資促進や熟練労働者の増加などの要因により、地域外からの新規ビジネス来場者が急... もっと見る

 

 

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Mordor Intelligence
モードーインテリジェンス
2022年1月17日 US$4,750
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サマリー

中南米地域のオンライン旅行市場は、現在の経済成長を牽引するいくつかの要因に支えられて拡大しつつあります。地域政府による投資促進や熟練労働者の増加などの要因により、地域外からの新規ビジネス来場者が急増しています。同様に、世界中で中産階級が増加し、より多くの国々を探検したいという欲求が高まっていることと、国家間のビザが不要になったことが、国境を越えて訪れる観光客をさらに増加させています。しかし、この地域は2020年の間に進行中のCOVID-19によって大きな打撃を受けますが、予測期間中に市場は徐々に流行前の数字に戻り、取引の成長を記録すると予想されます。

中南米の旅行者数の増加は、地域の航空会社、国際航空会社、ホテルチェーンに恩恵をもたらし、市場の研究を促進しています。アルゼンチン、チリ、コロンビア、メキシコなどの国の観光需要の増加は、国際的なホテルチェーンがこの地域でのより強い存在を望み、この地域でのサービス提供を拡大することにつながりました。観光産業は、eコマースの利用によって変貌を遂げました。60%の人々がインターネットにアクセスできるようになり、ますます多くのラテン系旅行者がさまざまなモバイルアプリケーションやインターネットプラットフォームを利用して、ホテルの予約、ツアーの予約、交通手段の手配を行い、従来の旅行代理店を見送り、この地域の市場のさらなる拡大に貢献しています。

主な市場動向

観光産業の発展が市場のさらなる成長に貢献

この地域のオンライン旅行市場の母体である観光部門は、レビュー期間中、市場の収益増に貢献している。しかし、2020年の間に、観光市場は、COVID-19のパンデミックのために最も打撃を受けたの一つであった、状況は世界の大多数の国で正常に戻っているように、オンライン旅行市場は、予測期間中にゆっくりと成長軌道に戻ると予想される。

インターネット普及率の向上が市場を牽引

ラテンアメリカ全土でスマートフォンの普及とインターネット接続環境が向上しています。これにより、すでにオンライン購入の機会が増えており、日々多くの機会が開かれています。ラテンアメリカの人々はハイテクに詳しく、人とつながることが大好きです。消費者は、オンラインのセキュリティ・プロセスに自信を持つようになってきています。ラテンアメリカのモバイルエコシステムは繁栄を続けており、新しいテクノロジー、サービス、ユースケースの成長によって、急速なイノベーションが起きています。この地域のモバイル通信事業者は、モノのインターネット(IoT)市場に大きく貢献し、それを活用するために必要なインフラを導入しています。アルゼンチンはパンデミック前の時点で92%のインターネット普及率でトップを誇り、次いでメキシコが2019年時点で55%に飛躍するなど、この地域ではインターネットアクセスが大きく拡大しています。

競合他社の状況

ラテンアメリカのオンライン旅行市場は、Airbnb、Despegar、Priceline、Booking.comなどの大手企業が存在し、競争が激しくなると予想されます。デスペガーが大きなシェアを占めており、市場はまだ若干の統合が進むと予想されます。

その他の特典

市場推定値(ME)シート(Excel形式
アナリストによる3ヶ月間のサポート

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目次

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Market

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMERY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Market Opportunities
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Trends Influencing the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Service Type
5.1.1 Accommodation Booking
5.1.2 Travel Tickets Booking
5.1.3 Holiday Package Booking
5.1.4 Other Services
5.2 By Mode of Booking
5.2.1 Direct Booking
5.2.2 Travel Agents
5.3 By Booking Platform
5.3.1 Desktop
5.3.2 Mobile/Tablet
5.4 By Geography
5.4.1 Mexico
5.4.2 Brazil
5.4.3 Argentina
5.4.4 Rest of Latin America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Despegar
6.2.2 Booking Holdings
6.2.3 Airbnb
6.2.4 CVC Corp
6.2.5 Trivago
6.2.6 Hotel Urbano
6.2.7 Decolar
6.2.8 Hoteis
6.2.9 Flutouviagens
6.2.10 Carlson Wagonlit
6.2.11 Pricetravel*

7 FUTURE OF THE MARKET

8 DISCLAIMER

 

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Summary

The online travel market in the Latin American region is expanding with the help of several factors that are driving the current economic growth in the region. Factors including investment stimulation by regional governments and an increase in skilled labour are causing a surge in new business arrivals from outside the region. Similarly, the increasing middle class across the world and their growing interest to explore more countries coupled with the elimination of visas required between nations, have caused an even greater spike in tourists who are venturing further than the confines of their national borders. However, the region is largely hit by the ongoing COVID-19 during 2020, it is anticipated that the market will return to the pre-pandemic figures slowly during the forecast period and record growth in transactions.

The growing number of travellers in Latin America has benefited both regional and international airlines, as well as hotel chains that drive the market studied. Increased tourist demand in countries such as Argentina, Chile, Colombia, and Mexico has led international hotel chains to desire a stronger presence in the region and expand their service offerings in the region. The tourism sector has been transformed by the use of e-commerce. In a population where 60% of people have access to the Internet, more and more Latin travellers are using different mobile applications and internet platforms to reserve hotels, book tours and organize transport, foregoing traditional travel agencies, thus helping the market to expand further in the region.

Key Market Trends

Growing Tourism Sector is Helping the Market to Grow Further

The tourism sector which is the parent market for the Online travel Market in the region has been helping the market to record more revenues during the review period. However, during the year 2020, the tourism market was one of the most hit due to the COVID-19 pandemic, as the situation is getting back to normal in the majority of world countries, the online travel market is anticipated to return to the growth track slowly during the forecast period. the gross travel bookings in the Latin America region collapsed by 62% to USD 21.7 billion in 2020 owing to the closure of international borders for a long time due to the faster spreading of the virus.

Growing Internet Penetration Rate is Driving the Market

The penetration of smartphones and internet connection is improving all over Latin America. This is already increasing the chances of online purchases and more opportunities opening up every day. Latin Americans are tech-savvy and love to be connected. Consumers are becoming more confident about online security processes. The mobile ecosystem in Latin America continues to thrive and is experiencing rapid innovation, driven by growth in new technologies, services, and use cases. Mobile operators across the region are contributing significantly to the Internet of Things (IoT) market, implementing the necessary infrastructure to take advantage of it. Internet access is expanding significantly in the region as Argentina boasts a leading 92% internet penetration rate as of pre-pandemic time followed by Mexico which took a leap to 55% as of 2019.

Competitive Landscape

The online travel market in Latin America is expected to be competitive with the presence of major players like Airbnb, Despegar, Priceline, and Booking.com among others. The market is still expected to be slightly consolidated with Despeger holding a significant share of the market.

Additional Benefits:

The market estimate (ME) sheet in Excel format
3 months of analyst support



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Table of Contents

1 INTRODUCTION
1.1 Study Assumptions and Market Definition
1.2 Scope of the Market

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMERY

4 MARKET INSIGHTS AND DYNAMICS
4.1 Market Overview
4.2 Market Drivers
4.3 Market Restraints
4.4 Market Opportunities
4.5 Porter's Five Forces Analysis
4.6 Technological Trends Influencing the Market
4.7 Impact of COVID-19 on the Market

5 MARKET SEGMENTATION
5.1 By Service Type
5.1.1 Accommodation Booking
5.1.2 Travel Tickets Booking
5.1.3 Holiday Package Booking
5.1.4 Other Services
5.2 By Mode of Booking
5.2.1 Direct Booking
5.2.2 Travel Agents
5.3 By Booking Platform
5.3.1 Desktop
5.3.2 Mobile/Tablet
5.4 By Geography
5.4.1 Mexico
5.4.2 Brazil
5.4.3 Argentina
5.4.4 Rest of Latin America

6 COMPETITIVE LANDSCAPE
6.1 Market Concentration Overview
6.2 Company Profiles
6.2.1 Despegar
6.2.2 Booking Holdings
6.2.3 Airbnb
6.2.4 CVC Corp
6.2.5 Trivago
6.2.6 Hotel Urbano
6.2.7 Decolar
6.2.8 Hoteis
6.2.9 Flutouviagens
6.2.10 Carlson Wagonlit
6.2.11 Pricetravel*

7 FUTURE OF THE MARKET

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