世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

南米オンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


South America Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

南米オンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 南米のオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの質的および量的な概要情... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年1月13日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
68 英語

 

サマリー

南米オンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

南米のオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年までの予測)を含むトップラインの質的および量的な概要情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- 南米のオンライン小売市場の2021年の総売上は67,643.0百万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は21%でした。
- 2021年の南米オンライン小売市場の売上に占めるその他のオンライン小売の割合は最も大きく、このチャネルによる売上は37,321.5百万ドルで、市場全体の55.2%に相当する金額です。
- ペルーの消費者は、Culqui、Mercado Pago、PayPal、PayU、PagoEfectivo、Pay-me、Niubizといった代替決済手段を主に利用しています。

スコープ
- 南米のオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査に要する時間を短縮
- ファイブフォース分析により、南米のオンライン小売市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- 南米のオンライン小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える

購入の理由
- 2021年の南米オンライン小売市場の市場規模は?
- 2026年の南米オンライン小売市場の市場規模はどうなるか?
- 南米のオンライン小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間における市場の推移は?
- 南米のオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
7.5. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Mercado Libre Inc
8.2. Americanas SA
8.3. Magazine Luiza SA
8.4. Via SA
8.5. Alibaba Group Holding Limited
8.6. Amazon.com, Inc.
8.7. Almacenes Exito SA
8.8. Falabella SA
8.9. Walmart Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: South America online retail sector value: $ billion, 2016–21
Table 2: South America online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: South America online retail sector category segmentation: $ billion, 2016-2021
Table 4: South America online retail sector geography segmentation: $ billion, 2021
Table 5: South America online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: South America online retail sector value forecast: $ billion, 2021–26
Table 7: Mercado Libre Inc: key facts
Table 8: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 10: Americanas SA: key facts
Table 11: Americanas SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Americanas SA: Key Employees
Table 13: Magazine Luiza SA: key facts
Table 14: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 15: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 16: Via SA: key facts
Table 17: Via SA: Annual Financial Ratios
Table 18: Via SA: Key Employees
Table 19: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 20: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 21: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 22: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees Continued
Table 23: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 24: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 25: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 26: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 27: Almacenes Exito SA: key facts
Table 28: Almacenes Exito SA: Annual Financial Ratios
Table 29: Almacenes Exito SA: Key Employees
Table 30: Falabella SA: key facts
Table 31: Falabella SA: Annual Financial Ratios
Table 32: Falabella SA: Key Employees
Table 33: Walmart Inc: key facts
Table 34: Walmart Inc: Annual Financial Ratios
Table 35: Walmart Inc: Key Employees
Table 36: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 37: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 38: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 39: South America exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る


 

Summary

South America Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in South America industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The South American online retail market had total revenues of $67,643.0m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 21% between 2017 and 2021.
- Other Online Retail account for the largest proportion of sales in the South American online retail market in 2021, sales through this channel generated $37,321.5m, equivalent to 55.2% of the market's overall value.
- Consumers in Peru mostly use alternative payment methods such as Culqui, Mercado Pago, PayPal, PayU, PagoEfectivo, Pay-me, and Niubiz.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in South America
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in South America
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South America online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the South America online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the South America online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the South America online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up South America's online retail market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
7.5. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Mercado Libre Inc
8.2. Americanas SA
8.3. Magazine Luiza SA
8.4. Via SA
8.5. Alibaba Group Holding Limited
8.6. Amazon.com, Inc.
8.7. Almacenes Exito SA
8.8. Falabella SA
8.9. Walmart Inc
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: South America online retail sector value: $ billion, 2016–21
Table 2: South America online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: South America online retail sector category segmentation: $ billion, 2016-2021
Table 4: South America online retail sector geography segmentation: $ billion, 2021
Table 5: South America online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: South America online retail sector value forecast: $ billion, 2021–26
Table 7: Mercado Libre Inc: key facts
Table 8: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 10: Americanas SA: key facts
Table 11: Americanas SA: Annual Financial Ratios
Table 12: Americanas SA: Key Employees
Table 13: Magazine Luiza SA: key facts
Table 14: Magazine Luiza SA: Annual Financial Ratios
Table 15: Magazine Luiza SA: Key Employees
Table 16: Via SA: key facts
Table 17: Via SA: Annual Financial Ratios
Table 18: Via SA: Key Employees
Table 19: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 20: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 21: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 22: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees Continued
Table 23: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 24: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 25: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 26: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 27: Almacenes Exito SA: key facts
Table 28: Almacenes Exito SA: Annual Financial Ratios
Table 29: Almacenes Exito SA: Key Employees
Table 30: Falabella SA: key facts
Table 31: Falabella SA: Annual Financial Ratios
Table 32: Falabella SA: Key Employees
Table 33: Walmart Inc: key facts
Table 34: Walmart Inc: Annual Financial Ratios
Table 35: Walmart Inc: Key Employees
Table 36: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 37: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 38: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 39: South America exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(retail)の最新刊レポート


よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る