トルコのオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測Turkey Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 トルコのオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 トルコのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な... もっと見る
サマリートルコのオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測概要 トルコのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も含まれています。 主要なハイライト - オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直接販売など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売を指します。 - トルコのオンライン小売市場の2021年の総売上は$15,013.4mで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は22%であった。 - 2021年のトルコのオンライン小売市場における売上高の最大の割合を占めるのはオンラインスペシャリストであり、このチャネルによる売上高は市場全体の58.3%に相当する8,746.6百万ドルである。 - トルコの顧客は、Visa、MasterCard、PayPalといった複数の支払い方法に依存しています。BKM Express(eWallet)やTroy(ローカルカード)などの代替決済方法の台頭が人気を博しています。 スコープ - トルコのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。 - ファイブフォース分析により、トルコのオンライン小売市場の競争激化とその魅力を判断することができます。 - 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - トルコのオンライン小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。 購入の理由 - 2021年のトルコのオンライン小売市場の規模(金額)は? - 2026年のトルコのオンライン小売市場の規模はどうなるのか? - トルコのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間の同市場の推移は? - トルコのオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the main business models in the market? 7.3. What strategies do the leading players follow? 7.4. Who are the main challengers to the incumbents? 8 Company Profiles 8.1. Apple Inc 8.2. MediaMarktSaturn Retail Group 8.3. Inditex SA 8.4. Amazon.com, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Turkey online retail sector value: $ million, 2016–21 Table 2: Turkey online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021 Table 3: Turkey online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021 Table 4: Turkey online retail sector geography segmentation: $ million, 2021 Table 5: Turkey online retail sector distribution: % share, by value, 2021 Table 6: Turkey online retail sector value forecast: $ million, 2021–26 Table 7: Apple Inc: key facts Table 8: Apple Inc: Annual Financial Ratios Table 9: Apple Inc: Key Employees Table 10: Apple Inc: Key Employees Continued Table 11: MediaMarktSaturn Retail Group: key facts Table 12: MediaMarktSaturn Retail Group: Key Employees Table 13: Inditex SA: key facts Table 14: Inditex SA: Annual Financial Ratios Table 15: Inditex SA: Key Employees Table 16: Inditex SA: Key Employees Continued Table 17: Amazon.com, Inc.: key facts Table 18: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios Table 19: Amazon.com, Inc.: Key Employees Table 20: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued Table 21: Turkey size of population (million), 2017–21 Table 22: Turkey gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 23: Turkey gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 24: Turkey inflation, 2017–21 Table 25: Turkey consumer price index (absolute), 2017–21 Table 26: Turkey exchange rate, 2017–21
SummaryTurkey Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Category segmentation 1.4. Geography segmentation 1.5. Market rivalry 1.6. Competitive Landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 4.3. Market distribution 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What are the main business models in the market? 7.3. What strategies do the leading players follow? 7.4. Who are the main challengers to the incumbents? 8 Company Profiles 8.1. Apple Inc 8.2. MediaMarktSaturn Retail Group 8.3. Inditex SA 8.4. Amazon.com, Inc. 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Turkey online retail sector value: $ million, 2016–21 Table 2: Turkey online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021 Table 3: Turkey online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021 Table 4: Turkey online retail sector geography segmentation: $ million, 2021 Table 5: Turkey online retail sector distribution: % share, by value, 2021 Table 6: Turkey online retail sector value forecast: $ million, 2021–26 Table 7: Apple Inc: key facts Table 8: Apple Inc: Annual Financial Ratios Table 9: Apple Inc: Key Employees Table 10: Apple Inc: Key Employees Continued Table 11: MediaMarktSaturn Retail Group: key facts Table 12: MediaMarktSaturn Retail Group: Key Employees Table 13: Inditex SA: key facts Table 14: Inditex SA: Annual Financial Ratios Table 15: Inditex SA: Key Employees Table 16: Inditex SA: Key Employees Continued Table 17: Amazon.com, Inc.: key facts Table 18: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios Table 19: Amazon.com, Inc.: Key Employees Table 20: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued Table 21: Turkey size of population (million), 2017–21 Table 22: Turkey gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21 Table 23: Turkey gdp (current prices, $ billion), 2017–21 Table 24: Turkey inflation, 2017–21 Table 25: Turkey consumer price index (absolute), 2017–21 Table 26: Turkey exchange rate, 2017–21
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