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フランスオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


France Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

フランスオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 フランスのオンライン小売業の業界プロファイルは、次のようなトップラインの質的および量的要約情報を提供します:市場規模(2016-21... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

フランスオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

フランスのオンライン小売業の業界プロファイルは、次のようなトップラインの質的および量的要約情報を提供します:市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直接販売など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- フランスのオンライン小売市場の2021年の総売上は93,087.2mドルであり、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は15.6%である。
- 2021年のフランスのオンライン小売市場では、オンラインスペシャリストが売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は市場全体の54.3%に相当する50,561.0mドルとなっています。
- フランスのオンライン小売市場は、スマートフォンやタブレットを使ったオンライン注文、「クリック&コレクト」または「クリック&リザーブ」オプション、ソーシャルコマースなどのmコマースが牽引役となってきています。

スコープ
- フランスのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、フランスのオンライン小売市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- フランスのオンライン小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由
- 2021年におけるフランスのオンライン小売市場の規模はいくらか?
- 2026年のフランスのオンライン小売市場の規模は?
- フランスのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- フランスのオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
7.5. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. Association des Centres Distributeurs E.Leclerc
8.3. Casino Guichard-Perrachon SA
8.4. Groupe Adeo SA
8.5. Veepee
8.6. Carrefour SA
8.7. La Redoute SA
8.8. Zalando SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: France online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: France online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: France online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: France online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: France online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: France online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 8: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 9: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Association des Centres Distributeurs E.Leclerc: key facts
Table 12: Association des Centres Distributeurs E.Leclerc: Key Employees
Table 13: Casino Guichard-Perrachon SA: key facts
Table 14: Casino Guichard-Perrachon SA: Annual Financial Ratios
Table 15: Casino Guichard-Perrachon SA: Key Employees
Table 16: Groupe Adeo SA: key facts
Table 17: Groupe Adeo SA: Key Employees
Table 18: Veepee: key facts
Table 19: Veepee: Key Employees
Table 20: Carrefour SA: key facts
Table 21: Carrefour SA: Annual Financial Ratios
Table 22: Carrefour SA: Key Employees
Table 23: Carrefour SA: Key Employees Continued
Table 24: La Redoute SA: key facts
Table 25: La Redoute SA: Key Employees
Table 26: Zalando SE: key facts
Table 27: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 28: Zalando SE: Key Employees
Table 29: France size of population (million), 2017–21
Table 30: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 31: France gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 32: France inflation, 2017–21
Table 33: France consumer price index (absolute), 2017–21
Table 34: France exchange rate, 2017–21

 

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Summary

France Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in France industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The French online retail market had total revenues of $93,087.2m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 15.6% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the French online retail market in 2021, sales through this channel generated $50,561.0m, equivalent to 54.3% of the market's overall value.
- The French online retail market is gaining traction from m-commerce such as the use of smartphone and tablets for online orders, “click-and-collect” or “click-and-reserve” options, and social commerce.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in France
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in France
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the France online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the France online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the France online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the France online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up France's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
7.5. What is the rationale for the recent M&A activity?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. Association des Centres Distributeurs E.Leclerc
8.3. Casino Guichard-Perrachon SA
8.4. Groupe Adeo SA
8.5. Veepee
8.6. Carrefour SA
8.7. La Redoute SA
8.8. Zalando SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: France online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: France online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: France online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: France online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: France online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: France online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 8: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 9: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Association des Centres Distributeurs E.Leclerc: key facts
Table 12: Association des Centres Distributeurs E.Leclerc: Key Employees
Table 13: Casino Guichard-Perrachon SA: key facts
Table 14: Casino Guichard-Perrachon SA: Annual Financial Ratios
Table 15: Casino Guichard-Perrachon SA: Key Employees
Table 16: Groupe Adeo SA: key facts
Table 17: Groupe Adeo SA: Key Employees
Table 18: Veepee: key facts
Table 19: Veepee: Key Employees
Table 20: Carrefour SA: key facts
Table 21: Carrefour SA: Annual Financial Ratios
Table 22: Carrefour SA: Key Employees
Table 23: Carrefour SA: Key Employees Continued
Table 24: La Redoute SA: key facts
Table 25: La Redoute SA: Key Employees
Table 26: Zalando SE: key facts
Table 27: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 28: Zalando SE: Key Employees
Table 29: France size of population (million), 2017–21
Table 30: France gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 31: France gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 32: France inflation, 2017–21
Table 33: France consumer price index (absolute), 2017–21
Table 34: France exchange rate, 2017–21

 

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