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フィンランドオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Finland Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

フィンランドオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 フィンランドのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの質的および... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

フィンランドオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

フィンランドのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの質的および量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直接販売など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- フィンランドのオンライン小売市場の2021年の総売上高は72億2720万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は14.7%であった。
- 2021年のフィンランドのオンライン小売市場では、オンラインスペシャリストが売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は市場全体の57.3%に相当する4,141.3百万ドルとなっています。
- COVID-19の大流行により、特に高年齢層でオンライン販売が増加しました。2019年には18~74歳の層の65%がオンラインで商品を購入し、2020年には73.2%に増加しました。過去8年間で、65~74歳の年齢層のeコマース消費者のシェアはほぼ2倍になった一方。75~89歳の層では3倍になったが、国際貿易協会が発表したデータによると、オンライン活動全体に占める割合では、若い層を大きく下回る状態が続いている。

スコープ
- フィンランドのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮できます。
- ファイブフォース分析により、フィンランドのオンライン小売市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績の詳細を明らかにします。
- フィンランドのオンライン小売市場の5年後の成長見通しを把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由
- 2021年のフィンランドのオンライン小売市場規模は?
- 2026年のフィンランドオンライン小売市場の規模は?
- フィンランドのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- フィンランドのオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Zalando SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Finland online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Finland online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Finland online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Finland online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Finland online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Finland online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Zalando SE: key facts
Table 8: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 9: Zalando SE: Key Employees
Table 10: Finland size of population (million), 2017–21
Table 11: Finland gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 12: Finland gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 13: Finland inflation, 2017–21
Table 14: Finland consumer price index (absolute), 2017–21
Table 15: Finland exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Finland Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Finland industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Finnish online retail market had total revenues of $7,227.2m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 14.7% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the Finnish online retail market in 2021, sales through this channel generated $4,141.3m, equivalent to 57.3% of the market's overall value.
- The COVID-19 pandemic has increased online sales, especially in older age groups. In 2019, 65% of the 18–74 demographic bought products online; in 2020 it increased to 73.2%. While in the past eight years, the share of ecommerce consumers in the age group 65–74 nearly doubled. It tripled in the 75–89 age group, but remained well below younger demographics as a percentage of total online activity according to the data published by International Trade Association.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Finland
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Finland
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Finland online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the Finland online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Finland online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Finland online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Finland's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Zalando SE
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Finland online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Finland online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Finland online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Finland online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Finland online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Finland online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Zalando SE: key facts
Table 8: Zalando SE: Annual Financial Ratios
Table 9: Zalando SE: Key Employees
Table 10: Finland size of population (million), 2017–21
Table 11: Finland gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 12: Finland gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 13: Finland inflation, 2017–21
Table 14: Finland consumer price index (absolute), 2017–21
Table 15: Finland exchange rate, 2017–21

 

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