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オーストラリアオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Australia Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

オーストラリアオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 オーストラリアのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

オーストラリアオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

オーストラリアのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- オーストラリアのオンライン小売市場の2021年の総売上は318億790万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は17.1%でした。
- 2021年のオーストラリアのオンライン小売市場では、その他のオンライン小売が売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は18,559.4百万ドルで、市場全体の58.3%に相当する金額です。
- 簡便性、スピード、セキュリティ、分割払いなどは、オンラインショッピングを促進する重要な要因の一部です。

スコープ
- オーストラリアのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、オーストラリアのオンライン小売市場の競争力および魅力度を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- オーストラリアのオンライン小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由
- 2021年、オーストラリアのオンライン小売市場の規模はいくらか?
- 2026年、オーストラリアのオンライン小売市場の規模はどうなるか?
- オーストラリアのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- オーストラリアのオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Woolworths Group Limited
8.2. Coles Supermarkets Australia Pty Ltd
8.3. Kogancom Ltd
8.4. Chemist Warehouse Pty Ltd
8.5. Apple Inc
8.6. Wesfarmers Limited
8.7. ASOS Plc
8.8. Amazon.com, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Australia online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Australia online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Australia online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Australia online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Australia online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Australia online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Woolworths Group Limited: key facts
Table 8: Woolworths Group Limited: Annual Financial Ratios
Table 9: Woolworths Group Limited: Key Employees
Table 10: Woolworths Group Limited: Key Employees Continued
Table 11: Coles Supermarkets Australia Pty Ltd: key facts
Table 12: Coles Supermarkets Australia Pty Ltd: Key Employees
Table 13: Kogancom Ltd: key facts
Table 14: Kogancom Ltd: Annual Financial Ratios
Table 15: Kogancom Ltd: Key Employees
Table 16: Chemist Warehouse Pty Ltd: key facts
Table 17: Apple Inc: key facts
Table 18: Apple Inc: Annual Financial Ratios
Table 19: Apple Inc: Key Employees
Table 20: Apple Inc: Key Employees Continued
Table 21: Wesfarmers Limited: key facts
Table 22: Wesfarmers Limited: Annual Financial Ratios
Table 23: Wesfarmers Limited: Key Employees
Table 24: ASOS Plc: key facts
Table 25: ASOS Plc: Annual Financial Ratios
Table 26: ASOS Plc: Key Employees
Table 27: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 28: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 29: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 30: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 31: Australia size of population (million), 2017–21
Table 32: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 33: Australia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 34: Australia inflation, 2017–21
Table 35: Australia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 36: Australia exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Australia Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Australia industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Australian online retail market had total revenues of $31,807.9m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 17.1% between 2017 and 2021.
- Other Online Retail account for the largest proportion of sales in the Australian online retail market in 2021, sales through this channel generated $18,559.4m, equivalent to 58.3% of the market's overall value.
- Simplicity, speed, security, and paying in instalments are some of the key factors driving online shopping.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Australia
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Australia
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Australia online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the Australia online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Australia online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Australia online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Australia's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Woolworths Group Limited
8.2. Coles Supermarkets Australia Pty Ltd
8.3. Kogancom Ltd
8.4. Chemist Warehouse Pty Ltd
8.5. Apple Inc
8.6. Wesfarmers Limited
8.7. ASOS Plc
8.8. Amazon.com, Inc.
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Australia online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Australia online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Australia online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Australia online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Australia online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Australia online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Woolworths Group Limited: key facts
Table 8: Woolworths Group Limited: Annual Financial Ratios
Table 9: Woolworths Group Limited: Key Employees
Table 10: Woolworths Group Limited: Key Employees Continued
Table 11: Coles Supermarkets Australia Pty Ltd: key facts
Table 12: Coles Supermarkets Australia Pty Ltd: Key Employees
Table 13: Kogancom Ltd: key facts
Table 14: Kogancom Ltd: Annual Financial Ratios
Table 15: Kogancom Ltd: Key Employees
Table 16: Chemist Warehouse Pty Ltd: key facts
Table 17: Apple Inc: key facts
Table 18: Apple Inc: Annual Financial Ratios
Table 19: Apple Inc: Key Employees
Table 20: Apple Inc: Key Employees Continued
Table 21: Wesfarmers Limited: key facts
Table 22: Wesfarmers Limited: Annual Financial Ratios
Table 23: Wesfarmers Limited: Key Employees
Table 24: ASOS Plc: key facts
Table 25: ASOS Plc: Annual Financial Ratios
Table 26: ASOS Plc: Key Employees
Table 27: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 28: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 29: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 30: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 31: Australia size of population (million), 2017–21
Table 32: Australia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 33: Australia gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 34: Australia inflation, 2017–21
Table 35: Australia consumer price index (absolute), 2017–21
Table 36: Australia exchange rate, 2017–21

 

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