世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ペルーオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Peru Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

ペルーオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 ペルーのオンライン小売業界は、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的・定量的... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
MarketLine
マーケットライン
2023年1月13日 US$350
シングルユーザーライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
60 英語

 

サマリー

ペルーオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

ペルーのオンライン小売業界は、市場シェア、市場規模(2016-21年の金額と数量、2026年までの予測)など、トップラインの定性的・定量的サマリー情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店頭で支払いが行われない場合に限る)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- ペルーのオンライン小売市場の2021年の総売上は$7,040.5mで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は40.1%である。
- 2021年のペルーのオンライン小売市場では、オンラインスペシャリストが売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は3,728.7百万ドルで、市場全体の53%に相当する金額となっています。
- ペルーの消費者は、Culqui、Mercado Pago、PayPal、PayU、PagoEfectivo、Pay-me、Niubizといった代替決済手段を最も利用しています。

スコープ
- ペルーのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、ペルーのオンライン小売市場の競争激化とその魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- ペルーのオンライン小売市場の今後の成長見通しを、金額と数量の5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせることができます。

購入の理由
- 2021年のペルーのオンライン小売市場規模(金額ベース)は?
- 2026年のペルーのオンライン小売市場の規模は?
- ペルーのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- ペルーのオンライン小売市場における上位競合は?

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. Mercado Libre Inc
8.3. eBay Inc
8.4. Falabella SA
8.5. Ripley Corp S.A.
8.6. Alibaba Group Holding Limited
8.7. Cencosud SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



図表リスト

List of Tables
Table 1: Peru online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Peru online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Peru online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Peru online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Peru online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Peru online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 8: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 9: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Mercado Libre Inc: key facts
Table 12: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 13: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 14: eBay Inc: key facts
Table 15: eBay Inc: Annual Financial Ratios
Table 16: eBay Inc: Key Employees
Table 17: eBay Inc: Key Employees Continued
Table 18: Falabella SA: key facts
Table 19: Falabella SA: Annual Financial Ratios
Table 20: Falabella SA: Key Employees
Table 21: Ripley Corp S.A.: key facts
Table 22: Ripley Corp S.A.: Annual Financial Ratios
Table 23: Ripley Corp S.A.: Key Employees
Table 24: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 25: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 26: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 27: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees Continued
Table 28: Cencosud SA: key facts
Table 29: Cencosud SA: Annual Financial Ratios
Table 30: Cencosud SA: Key Employees
Table 31: Peru size of population (million), 2017–21
Table 32: Peru gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 33: Peru gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 34: Peru inflation, 2017–21
Table 35: Peru consumer price index (absolute), 2017–21
Table 36: Peru exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Peru Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Peru industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market share, market size (value and volume 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Peruvian online retail market had total revenues of $7,040.5m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 40.1% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the Peruvian online retail market in 2021, sales through this channel generated $3,728.7m, equivalent to 53% of the market's overall value.
- Consumers in Peru most use alternative payment methods such as Culqui, Mercado Pago, PayPal, PayU, PagoEfectivo, Pay-me, and Niubiz.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Peru
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Peru
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Peru online retail market with five year forecasts by both value and volume

Reasons to Buy
- What was the size of the Peru online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Peru online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Peru online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- Who are the top competitors in Peru's online retail market?



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Amazon.com, Inc.
8.2. Mercado Libre Inc
8.3. eBay Inc
8.4. Falabella SA
8.5. Ripley Corp S.A.
8.6. Alibaba Group Holding Limited
8.7. Cencosud SA
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

ページTOPに戻る



List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Peru online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Peru online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Peru online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Peru online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Peru online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Peru online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 8: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 9: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 11: Mercado Libre Inc: key facts
Table 12: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 13: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 14: eBay Inc: key facts
Table 15: eBay Inc: Annual Financial Ratios
Table 16: eBay Inc: Key Employees
Table 17: eBay Inc: Key Employees Continued
Table 18: Falabella SA: key facts
Table 19: Falabella SA: Annual Financial Ratios
Table 20: Falabella SA: Key Employees
Table 21: Ripley Corp S.A.: key facts
Table 22: Ripley Corp S.A.: Annual Financial Ratios
Table 23: Ripley Corp S.A.: Key Employees
Table 24: Alibaba Group Holding Limited: key facts
Table 25: Alibaba Group Holding Limited: Annual Financial Ratios
Table 26: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees
Table 27: Alibaba Group Holding Limited: Key Employees Continued
Table 28: Cencosud SA: key facts
Table 29: Cencosud SA: Annual Financial Ratios
Table 30: Cencosud SA: Key Employees
Table 31: Peru size of population (million), 2017–21
Table 32: Peru gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 33: Peru gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 34: Peru inflation, 2017–21
Table 35: Peru consumer price index (absolute), 2017–21
Table 36: Peru exchange rate, 2017–21

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


MarketLine社はどのような調査会社ですか?


マーケットライン(MarketLine)は、世界の産業および企業を国別や業種別に詳細に調査し、調査レポートを積極的に出版しています。また世界の企業を幅広く対象に様々な角度から調査した企業レポートも出版... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る