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メキシコのオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


Mexico Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

メキシコのオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 メキシコのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

メキシコのオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

メキシコのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業に関する記述も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直販など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- メキシコのオンライン小売市場の2021年の総売上は$40,926.0mで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は23.2%であった。
- 2021年のメキシコのオンライン小売市場における売上高の最大の割合を占めるのはオンラインスペシャリストであり、このチャネルによる売上高は市場全体の67.3%に相当する27,551.1百万ドルである。
- メキシコの消費者行動は、パンデミック後に劇的に変化し、国民がオンラインショッピングに傾倒しています。これは、メキシコの人口が若く、2021年の年齢中央値が29.6歳であることに起因しています(社内調査による)。

スコープ
- メキシコのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、初歩的な調査にかかる時間を短縮することができます。
- ファイブフォース分析により、メキシコのオンライン小売市場の競争力および魅力度を判定します。
- 主要企業のプロフィールから、オンライン小売市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。
- メキシコのオンライン小売市場の今後の成長見通しを5年予測で把握することで、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由
- 2021年のメキシコのオンライン小売市場の市場規模は?
- 2026年のメキシコのオンライン小売市場の規模はどうなるのか?
- メキシコのオンライン小売市場の競争力に影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の同市場の推移は?
- メキシコのオンライン小売市場を構成する主要セグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Mercado Libre Inc
8.2. Amazon.com, Inc.
8.3. Coppel SA de CV
8.4. El Puerto de Liverpool SAB de CV
8.5. The Home Depot Inc
8.6. Walmart Inc
8.7. Best Buy Co Inc
8.8. Sears Authorized Hometown Stores LLC
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: Mexico online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Mexico online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Mexico online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Mexico online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Mexico online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Mexico online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Mercado Libre Inc: key facts
Table 8: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 11: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 13: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 14: Coppel SA de CV: key facts
Table 15: Coppel SA de CV: Key Employees
Table 16: El Puerto de Liverpool SAB de CV: key facts
Table 17: El Puerto de Liverpool SAB de CV: Annual Financial Ratios
Table 18: El Puerto de Liverpool SAB de CV: Key Employees
Table 19: The Home Depot Inc: key facts
Table 20: The Home Depot Inc: Annual Financial Ratios
Table 21: The Home Depot Inc: Key Employees
Table 22: The Home Depot Inc: Key Employees Continued
Table 23: Walmart Inc: key facts
Table 24: Walmart Inc: Annual Financial Ratios
Table 25: Walmart Inc: Key Employees
Table 26: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 27: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 28: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 29: Best Buy Co Inc: key facts
Table 30: Best Buy Co Inc: Annual Financial Ratios
Table 31: Best Buy Co Inc: Key Employees
Table 32: Sears Authorized Hometown Stores LLC: key facts
Table 33: Sears Authorized Hometown Stores LLC: Key Employees
Table 34: Mexico size of population (million), 2017–21
Table 35: Mexico gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 36: Mexico gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 37: Mexico inflation, 2017–21
Table 38: Mexico consumer price index (absolute), 2017–21
Table 39: Mexico exchange rate, 2017–21

 

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Summary

Mexico Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in Mexico industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The Mexican online retail market had total revenues of $40,926.0m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 23.2% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the Mexican online retail market in 2021, sales through this channel generated $27,551.1m, equivalent to 67.3% of the market's overall value.
- Mexican consumer behaviour has drastically changed post-pandemic with population inclining towards online shopping. This can be attributed to Mexico’s young population, with median age 29.6 years in 2021 according to in-house research.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in Mexico
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in Mexico
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the Mexico online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the Mexico online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the Mexico online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the Mexico online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up Mexico's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Mercado Libre Inc
8.2. Amazon.com, Inc.
8.3. Coppel SA de CV
8.4. El Puerto de Liverpool SAB de CV
8.5. The Home Depot Inc
8.6. Walmart Inc
8.7. Best Buy Co Inc
8.8. Sears Authorized Hometown Stores LLC
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: Mexico online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: Mexico online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: Mexico online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: Mexico online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: Mexico online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: Mexico online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Mercado Libre Inc: key facts
Table 8: Mercado Libre Inc: Annual Financial Ratios
Table 9: Mercado Libre Inc: Key Employees
Table 10: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 11: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 12: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 13: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 14: Coppel SA de CV: key facts
Table 15: Coppel SA de CV: Key Employees
Table 16: El Puerto de Liverpool SAB de CV: key facts
Table 17: El Puerto de Liverpool SAB de CV: Annual Financial Ratios
Table 18: El Puerto de Liverpool SAB de CV: Key Employees
Table 19: The Home Depot Inc: key facts
Table 20: The Home Depot Inc: Annual Financial Ratios
Table 21: The Home Depot Inc: Key Employees
Table 22: The Home Depot Inc: Key Employees Continued
Table 23: Walmart Inc: key facts
Table 24: Walmart Inc: Annual Financial Ratios
Table 25: Walmart Inc: Key Employees
Table 26: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 27: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 28: Walmart Inc: Key Employees Continued
Table 29: Best Buy Co Inc: key facts
Table 30: Best Buy Co Inc: Annual Financial Ratios
Table 31: Best Buy Co Inc: Key Employees
Table 32: Sears Authorized Hometown Stores LLC: key facts
Table 33: Sears Authorized Hometown Stores LLC: Key Employees
Table 34: Mexico size of population (million), 2017–21
Table 35: Mexico gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 36: Mexico gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 37: Mexico inflation, 2017–21
Table 38: Mexico consumer price index (absolute), 2017–21
Table 39: Mexico exchange rate, 2017–21

 

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