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南アフリカオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測


South Africa Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

南アフリカオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測 概要 南アフリカのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの質的および量的... もっと見る

 

 

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2023年1月13日 US$350
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サマリー

南アフリカオンライン小売市場の概要、競合分析、2026年までの予測

概要

南アフリカのオンライン小売業の業界プロファイルは、市場規模(2016-21年の値、2026年の予測)を含むトップラインの質的および量的要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。

主要なハイライト

- オンライン小売市場には、衣料品・履物、電気製品、食品・食料品、健康・美容、家庭、その他(書籍・ニュース・文具、ジュエリー・時計、荷物・革製品、音楽・ビデオ・娯楽ソフトウェア、スポーツ・レジャー用品、その他)のセグメントにおけるすべての売上が含まれます(ただし、インターネット上で行われ、後日店舗で支払いが発生しないことが条件)。このデータは、ベンダーが純粋なインターネット企業であるか、実店舗を持つ小売業者のオンラインサービスであるかに関係なく含まれます。オンライン専門小売業者には、インターネット経由の販売のみが含まれます。その他のオンライン小売業は、オフラインチャネル(店舗、通信販売、直接販売など)でも事業を展開する小売業者がオンラインで行う販売である。
- 南アフリカのオンライン小売市場の2021年の総売上は34億3,760万ドルで、2017年から2021年の年間平均成長率(CAGR)は28.7%である。
- 2021年の南アフリカのオンライン小売市場では、オンラインスペシャリストが売上に占める割合が最も大きく、このチャネルによる売上は1,904.0mドル、市場全体の55.4%に相当します。
- 南アフリカの企業は、食料品の注文から酒類の配達まで、オンデマンドサービスなど幅広いサービスを提供しています。

スコープ
- 南アフリカのオンライン小売市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮
- ファイブフォース分析により、南アフリカのオンライン小売市場の競争激化とその魅力を判断することができます。
- 主要企業のプロファイルから、オンライン小売市場の主要プレイヤーのグローバル事業と財務実績を明らかにします。
- 南アフリカのオンライン小売市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを持たせます。

購入の理由
- 2021年の南アフリカのオンライン小売市場の市場規模は?
- 2026年の南アフリカのオンライン小売市場の規模は?
- 南アフリカのオンライン小売市場における競争の強さに影響を与える要因は何か?
- 過去5年間の市場の推移は?
- 南アフリカのオンライン小売市場を構成する主なセグメントは何か?

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目次

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Pick n Pay Stores Ltd
8.2. Cashbuild Ltd
8.3. Edcon Holdings (Proprietary) Limited
8.4. Truworths Ltd
8.5. Mr. Price Group Ltd
8.6. Amazon.com, Inc.
8.7. Woolworths Holdings Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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図表リスト

List of Tables
Table 1: South Africa online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: South Africa online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: South Africa online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: South Africa online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: South Africa online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: South Africa online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Pick n Pay Stores Ltd: key facts
Table 8: Pick n Pay Stores Ltd: Annual Financial Ratios
Table 9: Pick n Pay Stores Ltd: Key Employees
Table 10: Cashbuild Ltd: key facts
Table 11: Cashbuild Ltd: Annual Financial Ratios
Table 12: Cashbuild Ltd: Key Employees
Table 13: Edcon Holdings (Proprietary) Limited: key facts
Table 14: Edcon Holdings (Proprietary) Limited: Key Employees
Table 15: Truworths Ltd: key facts
Table 16: Truworths Ltd: Annual Financial Ratios
Table 17: Truworths Ltd: Key Employees
Table 18: Mr. Price Group Ltd: key facts
Table 19: Mr. Price Group Ltd: Annual Financial Ratios
Table 20: Mr. Price Group Ltd: Key Employees
Table 21: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 22: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 23: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 24: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 25: Woolworths Holdings Ltd: key facts
Table 26: Woolworths Holdings Ltd: Annual Financial Ratios
Table 27: Woolworths Holdings Ltd: Key Employees
Table 28: South Africa size of population (million), 2017–21
Table 29: South Africa gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 30: South Africa gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 31: South Africa inflation, 2017–21
Table 32: South Africa consumer price index (absolute), 2017–21
Table 33: South Africa exchange rate, 2017–21

 

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Summary

South Africa Online Retail Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2026

Summary

Online Retail in South Africa industry profile provides top-line qualitative and quantitative summary information including: market size (value 2016-21, and forecast to 2026). The profile also contains descriptions of the leading players including key financial metrics and analysis of competitive pressures within the market.

Key Highlights

- The online retail market includes all sales within Clothing & Footwear, Electricals, Food & Grocery, Health & Beauty, Home and Other (Books, News & Stationery, Jewelry & Watches, Luggage & Leather Goods, Music, Video & Entertainment Software, Sports & Leisure Equipment and others) segments, provided they take place over the internet, where the payment does not occur in-store on a later occasion. Data is included irrespective of whether the vendor is a pure-play internet company or the online offering of a bricks and mortar retailer. Online specialists retailers include sell only via the internet. Other online retail is a sell done online by retailers that also operate via offline channels (in-store, mail order, direct selling, etc.)
- The South African online retail market had total revenues of $3,437.6m in 2021, representing a compound annual growth rate (CAGR) of 28.7% between 2017 and 2021.
- Online Specialists account for the largest proportion of sales in the South African online retail market in 2021, sales through this channel generated $1,904.0m, equivalent to 55.4% of the market's overall value.
- South African companies offer a wide range of services such as on demand services, from grocery orders to liquor deliveries.

Scope
- Save time carrying out entry-level research by identifying the size, growth, major segments, and leading players in the online retail market in South Africa
- Use the Five Forces analysis to determine the competitive intensity and therefore attractiveness of the online retail market in South Africa
- Leading company profiles reveal details of key online retail market players’ global operations and financial performance
- Add weight to presentations and pitches by understanding the future growth prospects of the South Africa online retail market with five year forecasts

Reasons to Buy
- What was the size of the South Africa online retail market by value in 2021?
- What will be the size of the South Africa online retail market in 2026?
- What factors are affecting the strength of competition in the South Africa online retail market?
- How has the market performed over the last five years?
- What are the main segments that make up South Africa's online retail market?



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Table of Contents

Table of Contents
1 Executive Summary
1.1. Market value
1.2. Market value forecast
1.3. Category segmentation
1.4. Geography segmentation
1.5. Market rivalry
1.6. Competitive Landscape
2 Market Overview
2.1. Market definition
2.2. Market analysis
3 Market Data
3.1. Market value
4 Market Segmentation
4.1. Category segmentation
4.2. Geography segmentation
4.3. Market distribution
5 Market Outlook
5.1. Market value forecast
6 Five Forces Analysis
6.1. Summary
6.2. Buyer power
6.3. Supplier power
6.4. New entrants
6.5. Threat of substitutes
6.6. Degree of rivalry
7 Competitive Landscape
7.1. Who are the leading players?
7.2. What are the main business models in the market?
7.3. What strategies do the leading players follow?
7.4. Who are the main challengers to the incumbents?
8 Company Profiles
8.1. Pick n Pay Stores Ltd
8.2. Cashbuild Ltd
8.3. Edcon Holdings (Proprietary) Limited
8.4. Truworths Ltd
8.5. Mr. Price Group Ltd
8.6. Amazon.com, Inc.
8.7. Woolworths Holdings Ltd
9 Macroeconomic Indicators
9.1. Country data
10 Appendix
10.1. Methodology
10.2. Industry associations
10.3. Related MarketLine research
10.4. About MarketLine

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List of Tables/Graphs

List of Tables
Table 1: South Africa online retail sector value: $ million, 2016–21
Table 2: South Africa online retail sector category segmentation: % share, by value, 2016–2021
Table 3: South Africa online retail sector category segmentation: $ million, 2016-2021
Table 4: South Africa online retail sector geography segmentation: $ million, 2021
Table 5: South Africa online retail sector distribution: % share, by value, 2021
Table 6: South Africa online retail sector value forecast: $ million, 2021–26
Table 7: Pick n Pay Stores Ltd: key facts
Table 8: Pick n Pay Stores Ltd: Annual Financial Ratios
Table 9: Pick n Pay Stores Ltd: Key Employees
Table 10: Cashbuild Ltd: key facts
Table 11: Cashbuild Ltd: Annual Financial Ratios
Table 12: Cashbuild Ltd: Key Employees
Table 13: Edcon Holdings (Proprietary) Limited: key facts
Table 14: Edcon Holdings (Proprietary) Limited: Key Employees
Table 15: Truworths Ltd: key facts
Table 16: Truworths Ltd: Annual Financial Ratios
Table 17: Truworths Ltd: Key Employees
Table 18: Mr. Price Group Ltd: key facts
Table 19: Mr. Price Group Ltd: Annual Financial Ratios
Table 20: Mr. Price Group Ltd: Key Employees
Table 21: Amazon.com, Inc.: key facts
Table 22: Amazon.com, Inc.: Annual Financial Ratios
Table 23: Amazon.com, Inc.: Key Employees
Table 24: Amazon.com, Inc.: Key Employees Continued
Table 25: Woolworths Holdings Ltd: key facts
Table 26: Woolworths Holdings Ltd: Annual Financial Ratios
Table 27: Woolworths Holdings Ltd: Key Employees
Table 28: South Africa size of population (million), 2017–21
Table 29: South Africa gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2017–21
Table 30: South Africa gdp (current prices, $ billion), 2017–21
Table 31: South Africa inflation, 2017–21
Table 32: South Africa consumer price index (absolute), 2017–21
Table 33: South Africa exchange rate, 2017–21

 

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