インドネシア農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測Indonesia Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 インドネシア農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測 概要 インドネシアの農業製品業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報... もっと見る
サマリーインドネシア農産物市場の概要、競合分析、2027年までの予測概要 インドネシアの農業製品業界プロファイルは、市場規模(2017-22年の値、2027年の予測)を含むトップラインの定性的および定量的な要約情報を提供します。また、主要な財務指標や市場内の競争圧力に関する分析など、主要企業の説明も掲載しています。 主要なハイライト - 農産物産業は、穀物(小麦、米、大麦など)、ナッツ類(アーモンド、ヘーゼルナッツ、ピスタチオなど)、油脂類(綿実、落花生、オリーブなど)、スパイス・刺激物(コーヒー、ホップ、ドライチリなど)の生産から構成されています。砂糖(サトウキビ、テンサイなど)、豆類(豆、エンドウ、レンズ豆など)、根菜類(ジャガイモ、サツマイモ、キャッサバなど)、野菜(キャベツ、トマト、タマネギなど)、果物(バナナ、柑橘類、ベリー類など)。 - インドネシアの農産物市場は、2017年から2022年にかけて年平均成長率(CAGR)6.2%を示し、2022年には総収入が1,117億ドルになると予測されます。 - 市場の生産量は、2017年から2022年にかけてCAGR1.4%で増加し、2022年には合計2億280万トンに達すると予測されます。 - インドネシアは、食品や非食品を含む幅広い日常品に使用されるパーム油の世界最大の生産国です。 スコープ - インドネシアの農産物市場の規模、成長、主要セグメント、主要プレイヤーを特定することで、入門レベルの調査にかかる時間を短縮します。 - ファイブフォース分析により、インドネシアの農産物市場の競争力、魅力度を把握することができます。 - 主要企業のプロフィールから、農業製品市場の主要企業の世界的な事業展開と財務実績を明らかにします。 - インドネシアの農産物市場の将来的な成長見通しを5年予測で把握し、プレゼンテーションやピッチに重みを与える 購入の理由 - 2022年のインドネシア農産物市場の金額規模は? - 2027年のインドネシア農産物市場の規模は? - インドネシア農産物市場の競争の強さに影響を与える要因は何か? - 過去5年間における市場の推移は? - インドネシアの農産物市場を構成する主なセグメントは何か? 目次Table of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Wilmar International Limited 8.2. Golden Agri-Resources Ltd 8.3. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.4. Cargill International SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine 図表リストList of TablesTable 1: Indonesia agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: Indonesia agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: Indonesia agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: Indonesia agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: Indonesia agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: Indonesia agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: Indonesia agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Wilmar International Limited: key facts Table 9: Wilmar International Limited: Annual Financial Ratios Table 10: Wilmar International Limited: Key Employees Table 11: Wilmar International Limited: Key Employees Continued Table 12: Golden Agri-Resources Ltd: key facts Table 13: Golden Agri-Resources Ltd: Annual Financial Ratios Table 14: Golden Agri-Resources Ltd: Key Employees Table 15: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees Table 18: Cargill International SA: key facts Table 19: Cargill International SA: Key Employees Table 20: Indonesia size of population (million), 2018–22 Table 21: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 22: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 23: Indonesia inflation, 2018–22 Table 24: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22 Table 25: Indonesia exchange rate, 2017–21
SummaryIndonesia Agricultural Products Market Summary, Competitive Analysis and Forecast to 2027 Table of ContentsTable of Contents1 Executive Summary 1.1. Market value 1.2. Market value forecast 1.3. Market volume 1.4. Market volume forecast 1.5. Category segmentation 1.6. Geography segmentation 1.7. Market rivalry 1.8. Competitive landscape 2 Market Overview 2.1. Market definition 2.2. Market analysis 3 Market Data 3.1. Market value 3.2. Market volume 4 Market Segmentation 4.1. Category segmentation 4.2. Geography segmentation 5 Market Outlook 5.1. Market value forecast 5.2. Market volume forecast 6 Five Forces Analysis 6.1. Summary 6.2. Buyer power 6.3. Supplier power 6.4. New entrants 6.5. Threat of substitutes 6.6. Degree of rivalry 7 Competitive Landscape 7.1. Who are the leading players? 7.2. What strategies do leading players follow? 8 Company Profiles 8.1. Wilmar International Limited 8.2. Golden Agri-Resources Ltd 8.3. PT Indofood Sukses Makmur Tbk 8.4. Cargill International SA 9 Macroeconomic Indicators 9.1. Country data 10 Appendix 10.1. Methodology 10.2. Industry associations 10.3. Related MarketLine research 10.4. About MarketLine List of Tables/GraphsList of TablesTable 1: Indonesia agricultural products market value: $ billion, 2017-22(e) Table 2: Indonesia agricultural products market volume: million tonnes, 2017–22(e) Table 3: Indonesia agricultural products market category segmentation: % share, by value, 2017–2022(e) Table 4: Indonesia agricultural products market category segmentation: $ billion, 2017-2022 Table 5: Indonesia agricultural products market geography segmentation: $ billion, 2022(e) Table 6: Indonesia agricultural products market value forecast: $ billion, 2022-27 Table 7: Indonesia agricultural products market volume forecast: million tonnes, 2022–27 Table 8: Wilmar International Limited: key facts Table 9: Wilmar International Limited: Annual Financial Ratios Table 10: Wilmar International Limited: Key Employees Table 11: Wilmar International Limited: Key Employees Continued Table 12: Golden Agri-Resources Ltd: key facts Table 13: Golden Agri-Resources Ltd: Annual Financial Ratios Table 14: Golden Agri-Resources Ltd: Key Employees Table 15: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: key facts Table 16: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Annual Financial Ratios Table 17: PT Indofood Sukses Makmur Tbk: Key Employees Table 18: Cargill International SA: key facts Table 19: Cargill International SA: Key Employees Table 20: Indonesia size of population (million), 2018–22 Table 21: Indonesia gdp (constant 2005 prices, $ billion), 2018–22 Table 22: Indonesia gdp (current prices, $ billion), 2018–22 Table 23: Indonesia inflation, 2018–22 Table 24: Indonesia consumer price index (absolute), 2018–22 Table 25: Indonesia exchange rate, 2017–21
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2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |